Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 01:18:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14513625 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13500 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:23:02 »

Az MKIV 2.2 200ps-el meg nem is gy kategória. Kb úgy húz el mellete mint te egy 1.6 szivóbenzines mellett.
Ha már így viszonyítasz akkor szerintem a D-CAt csak egy zakatoló traktor a IV-es facelift TDCi-hez képest, és ez nem elfogultság ez tény.  wave
Biztos igazad van, de felesleges belemenni. Nem az MKIV 2.2 vs DCAT 2.2-ről volt szó.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13501 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:24:09 »

már messziről hallják, hogy jössz eplus2

a multkor beindítottak mellettem egy transit-ot, úgy hogy bent ültem a mondiban lehúzott ablakokkal. komolyan megijedtem, hogy beindult a mondi vigyor3
na hát igen a mondeonak elég különlegesen vad a hangja, már messziről hallom ha közeledni látom  idiota
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13502 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:25:09 »

Fóka méret kb az auris, legalábbis a fiestánál nagyobb. Ebben hatos váltó van, és bitangul megy, de persze nincs is hagyva, hogy ellustuljon. A fogyija gáz viszont ennek tükrében, azzal nem is dicsekednék.

Auris hosszúság: 4220 mm
Szélesség: 1760 mm

Focus szedán
Hosszúság    4534 mm
Szélesség    1823 mm

Fóka 5 ajtós
Hosszúság    4358 mm
   
Fiseta hossz 3950 mm
szélesség 1722

Szóval ez inkább a fiesta... persze annál nagyobb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13503 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:32:23 »

Biztos igazad van, de felesleges belemenni. Nem az MKIV 2.2 vs DCAT 2.2-ről volt szó.

Te kezdted emlegetni a 2.0 és 2.2 TDCi-ket Véletlenül nekem van III-as is meg IV-es is. A III-asnál se megy jobban hidd el (Párszor összefutottam autopályán aurisos futobolondokkal is), mert a totojának valami förtelmesen gány a hajtáslánca. Amit össze kaparnak motorikusan azt bőven elvesztik a hajtásláncon.    wave
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13504 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:35:15 »

Semmi, csak világítani fog a motorkontrol lámpa. Ami csak max zavaró.

OK. Tutira veszem, hogy betart nekem ez a cucc. Megmérgel, akkor kap egy dugót. Pedig új, 2 éves.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13505 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:37:48 »

szerintem a D-CAt csak egy zakatoló traktor a IV-es facelift TDCi-hez képest, és ez nem elfogultság ez tény.  wave
Persze, akinek Bosch befecskendező rendszere van, az könnyen beszél... eplus2 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13506 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:47:52 »

Persze, akinek Bosch befecskendező rendszere van, az könnyen beszél... eplus2 Wink
Remélem a Bosch is bír majd annyit mint amennyit a Delphi bírja még mindig.  wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13507 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:53:39 »

Remélem a Bosch is bír majd annyit mint amennyit a Delphi bírja még mindig.  wave
A Bosch ez bírni fogja, akik naponta autókat javítanak is azt mondják, hogy CR-ben is a Bosch a legjobb.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13508 Dátum: 2011.11.01 kedd, 22:04:57 »

na hát igen a mondeonak elég különlegesen vad a hangja, már messziről hallom ha közeledni látom  idiota
legalább hallani, hogy jár nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13509 Dátum: 2011.11.01 kedd, 22:06:05 »

A Bosch ez bírni fogja, akik naponta autókat javítanak is azt mondják, hogy CR-ben is a Bosch a legjobb.
2,4 jtd 200le cr-en milyen gyártmány van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13510 Dátum: 2011.11.01 kedd, 22:28:12 »

2,4 jtd 200le cr-en milyen gyártmány van??
Bosch
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13511 Dátum: 2011.11.01 kedd, 22:31:44 »

Bosch

cr-ek közül ez az motor kéne finom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13512 Dátum: 2011.11.01 kedd, 22:36:57 »

cr-ek közül ez az motor kéne finom
2007-től már 210 le-vel adták gyárilag..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13513 Dátum: 2011.11.01 kedd, 22:38:48 »

2007-től már 210 le-vel adták gyárilag..
jah eljen meg a 159-es is szép finom

de hagyjuk abba, mielőtt kiutálnak innen minket eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13514 Dátum: 2011.11.02 szerda, 01:14:10 »

Auris hosszúság: 4220 mm
Szélesség: 1760 mm

Focus szedán
Hosszúság    4534 mm
Szélesség    1823 mm

Fóka 5 ajtós
Hosszúság    4358 mm
   
Fiseta hossz 3950 mm
szélesség 1722

Szóval ez inkább a fiesta... persze annál nagyobb.
Köszönöm! Tehát helytálló, amit írtam  nyes
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13515 Dátum: 2011.11.02 szerda, 08:35:18 »

Azért mert a dobozra 5W hidegoldali viszkozitás van feltüntetve mindegyiken, ha megnézed az 5W-30 és 5W-40 es olajok technológiai lapját mondjuk az 5W-30 nak kb 20%-al kisebb a viszkozitása 0 fokon és ez szinte mindegyik márkára jellemző... a csapágyhézagok és az illesztések mind ehhez a vékony olajhoz lettek fejlesztve oda-vissza (az olaj a motorhoz is) biztosan nem lesz semmi baja az autónak az 5w-40-től, de teljes motorélettartam egészen biztosan lényegesen több az előírt 5W-30-al mint az 5W-40-el...
Ezenkívül kb 5% túlfogysztás, tök feleslegesen, meg még drágább is...olajcsere után mindegyik motor halkabb még mert akkor a legjobbak az olaj tulajdonságai, az 5-30-al is halkabb kicsit.

Fogalmam sincs, hogy a technológiai adatlap hol érhető el, mindenesetre senki sem fejleszt csapágyakat, még a Ford sem, hanem bevásárol sztenderd csapágyakból, amik sztenderd olajokhoz lettek fejlesztve. Persze ezzel magam ellen beszélek, de ebben a motorban szerintem már egy csapágy sincs, ami hozná a gyári értékeket. Nos, az illesztésekkel igazad van.
Mindazonáltal a motor még sohasem volt ilyen csendes, és a fogyasztás is jó, a többit meg meglátjuk.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #13516 Dátum: 2011.11.02 szerda, 09:03:59 »

sziasztok
nem kicsit megugrott a fogyasztásom...
számított érték 8,53 lett... (két teli tank közt)
Lehet e ez amiatt, hogy az eddigi heti 2x110 kmes utazásaim elmaradtak, bejöttek a hidegek és csak 10-15 kmes szakaszokon használom az autót (fele város)?
Vagy ez még ebben az esetben is sok?

Előtte 6,5 körül voltam.... A rekord 5,86 idén február csúcs csere után 2 hónappal

Köszönöm!
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13517 Dátum: 2011.11.02 szerda, 09:22:59 »

sziasztok
nem kicsit megugrott a fogyasztásom...
számított érték 8,53 lett... (két teli tank közt)
Lehet e ez amiatt, hogy az eddigi heti 2x110 kmes utazásaim elmaradtak, bejöttek a hidegek és csak 10-15 kmes szakaszokon használom az autót (fele város)?
Vagy ez még ebben az esetben is sok?

Előtte 6,5 körül voltam.... A rekord 5,86 idén február csúcs csere után 2 hónappal

Köszönöm!
az nagyon sok, ha nem versenyzel vele.
nem lehet, hogy full hideg mocival közlekedsz? kieg fűtésed van? mennyi idő alatt melegszik be üzemire (hány km)?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #13518 Dátum: 2011.11.02 szerda, 09:33:36 »

Jó reggelt ,

  A segítségeteket szeretném kérni:
A reggeli hideg indításoknál egy adott fordulatszámon pl: 1500 nál beremeg a motor , egyenetlenül jár . Se alatta se felette .
Gondolhatok EGR szelepre -re , vagy esetleg porlasztó ?
2005-ös 115Le TDCi és csak 85000 Km van még bent
Ha valakinek már volt ilyen vagy ötlete van azt nagyon megköszönném
Előre is köszi
Szabi
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13519 Dátum: 2011.11.02 szerda, 09:42:13 »

Fogalmam sincs, hogy a technológiai adatlap hol érhető el, mindenesetre senki sem fejleszt csapágyakat, még a Ford sem, hanem bevásárol sztenderd csapágyakból, amik sztenderd olajokhoz lettek fejlesztve. Persze ezzel magam ellen beszélek, de ebben a motorban szerintem már egy csapágy sincs, ami hozná a gyári értékeket. Nos, az illesztésekkel igazad van.
Mindazonáltal a motor még sohasem volt ilyen csendes, és a fogyasztás is jó, a többit meg meglátjuk.
Aha, főtengely csapágyból és dugattyú csapszeg siklóperselyből is megnézi mi van a piacon és úgy fejleszti a motorokat... vigyor3  hát biztosan így van...   használd az 5W-40-et, nagy baj biztosan nem lesz  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13520 Dátum: 2011.11.02 szerda, 10:24:13 »

Fogalmam sincs, hogy a technológiai adatlap hol érhető el, mindenesetre senki sem fejleszt csapágyakat, még a Ford sem, hanem bevásárol sztenderd csapágyakból, amik sztenderd olajokhoz lettek fejlesztve. Persze ezzel magam ellen beszélek, de ebben a motorban szerintem már egy csapágy sincs, ami hozná a gyári értékeket. Nos, az illesztésekkel igazad van.
Mindazonáltal a motor még sohasem volt ilyen csendes, és a fogyasztás is jó, a többit meg meglátjuk.

Hogy az olajszivattyú mennyit szállít, és hogy milyen illesztésű alkatrészeket vesz a gyár, az (többek közt) határozza meg azt, milyen olaj kell majd bele.
Szelepszárszimering... a hidrotőkék (ha vannak), és így tovább.
Azt sem tartom kizártnak, hogy egy adott motorhoz megrendelésre gyártják le ezeket az alkatrészeket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13521 Dátum: 2011.11.02 szerda, 11:03:30 »

Aha, főtengely csapágyból és dugattyú csapszeg siklóperselyből is megnézi mi van a piacon és úgy fejleszti a motorokat... vigyor3  hát biztosan így van...   használd az 5W-40-et, nagy baj biztosan nem lesz  wave

Úgy tűnik, hogy te vagy itt a szakember. Akkor viszont bizonyára meg is tudod magyarázni a véleményed, nem csak ironizálni, mert arra van külön humor topik vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13522 Dátum: 2011.11.02 szerda, 11:21:48 »

Úgy tűnik, hogy te vagy itt a szakember. Akkor viszont bizonyára meg is tudod magyarázni a véleményed, nem csak ironizálni, mert arra van külön humor topik vigyor3

Nem ironizál. Magasabb hőmérsékleten viszkózusabb "sűrűbb" az 5W40 mint az 5W30  így nem tud olyan mértékben bejutni a pontosabban illesztet csapágyhézagokba mint az ugyanolyan hőmérsékleten "hígabb" 5w30. Röviden ennyi a lényege. Az 5w30 és 5w40 között azért nem drasztikus a különbség, de azért veszel el valamennyit az élettartamukból. Cseréld ki inkább a  láncfeszítőt ha zavar a hang.  wave
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13523 Dátum: 2011.11.02 szerda, 13:01:29 »

Sziasztok!

Egyre többen mondják, hogy nincsenek is gyári csúcsok, hanem a használtakat felújítják és eladják gyárilag.
:-)
 
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13524 Dátum: 2011.11.02 szerda, 13:05:02 »

SziasztoK!

Hú már annyiszor akartam kérdezni. Sokan a neten írják, vagyis van ilyen youtube video is, hogy egyszerűen kiszedik a katalizátort a kipu rendszerből, és így szuper lesz minden. Nagyobb a teljesítmény, stb.

Kérdésem: nem dob kódot a rendszer ha csak úgy kiszedjük?
Átmegy a környezetvédelmi vizsgán, mert ugye akkor nem szűr.
Logikus, gondolom, hogy nincs akkora ellenállás, és jobb lesz a teljesítmény..

Szerintetek?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #13525 Dátum: 2011.11.02 szerda, 13:07:56 »

SziasztoK!

Hú már annyiszor akartam kérdezni. Sokan a neten írják, vagyis van ilyen youtube video is, hogy egyszerűen kiszedik a katalizátort a kipu rendszerből, és így szuper lesz minden. Nagyobb a teljesítmény, stb.

Kérdésem: nem dob kódot a rendszer ha csak úgy kiszedjük?
Átmegy a környezetvédelmi vizsgán, mert ugye akkor nem szűr.
Logikus, gondolom, hogy nincs akkora ellenállás, és jobb lesz a teljesítmény..

Szerintetek?

Ha jól tudom át kell alakítani vagy lehet venni hozzá.Teljesítménybe kb 5-10Le tud.Szerintem nem éri meg vele foglalkozni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13526 Dátum: 2011.11.02 szerda, 14:09:58 »

SziasztoK!

Hú már annyiszor akartam kérdezni. Sokan a neten írják, vagyis van ilyen youtube video is, hogy egyszerűen kiszedik a katalizátort a kipu rendszerből, és így szuper lesz minden. Nagyobb a teljesítmény, stb.

Kérdésem: nem dob kódot a rendszer ha csak úgy kiszedjük?
Átmegy a környezetvédelmi vizsgán, mert ugye akkor nem szűr.
Logikus, gondolom, hogy nincs akkora ellenállás, és jobb lesz a teljesítmény..

Szerintetek?
hát vagyunk egy páran, akik így használjuk... vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13527 Dátum: 2011.11.02 szerda, 15:35:05 »

Sziasztok!

Egyre többen mondják, hogy nincsenek is gyári csúcsok, hanem a használtakat felújítják és eladják gyárilag.
:-)
 
Így van.Most cseréltem A ford-tól lettek rendelve kintről jött be az országba és ezek a gyári felújítottak.Továbbá vissza kell adni a régit.Abban a csomagolásban küldtük vissza amiben jött.Mindenképp vissza kell adni !!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13528 Dátum: 2011.11.02 szerda, 15:38:52 »

sziasztok
nem kicsit megugrott a fogyasztásom...
számított érték 8,53 lett... (két teli tank közt)
Lehet e ez amiatt, hogy az eddigi heti 2x110 kmes utazásaim elmaradtak, bejöttek a hidegek és csak 10-15 kmes szakaszokon használom az autót (fele város)?
Vagy ez még ebben az esetben is sok?

Előtte 6,5 körül voltam.... A rekord 5,86 idén február csúcs csere után 2 hónappal

Köszönöm!
A hidegtől ennyit nemszokott megugrani.És milesz ha tartósan mínusz lesz akkor 10 literre ugrik.Nézd meg a turbócsöveid nem lukas Szívósor tisztítás EGR szelep nem haldoklik dugózás légtömeg mérő tisztítás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13529 Dátum: 2011.11.02 szerda, 16:17:34 »

Úgy tűnik, hogy te vagy itt a szakember. Akkor viszont bizonyára meg is tudod magyarázni a véleményed, nem csak ironizálni, mert arra van külön humor topik vigyor3

Bocsi...megyek a humor topikba... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13530 Dátum: 2011.11.02 szerda, 16:29:18 »

SziasztoK!

Hú már annyiszor akartam kérdezni. Sokan a neten írják, vagyis van ilyen youtube video is, hogy egyszerűen kiszedik a katalizátort a kipu rendszerből, és így szuper lesz minden. Nagyobb a teljesítmény, stb.

Kérdésem: nem dob kódot a rendszer ha csak úgy kiszedjük?
Átmegy a környezetvédelmi vizsgán, mert ugye akkor nem szűr.
Logikus, gondolom, hogy nincs akkora ellenállás, és jobb lesz a teljesítmény..

Szerintetek?
Szia!
-Nem dob kódot, mert semmi sem figyeli.
-Teljesen hivatalosan a nyáron voltam vizsgáztatni, csont nélkül átment.
-Alul rugalmasabb fent kicsit erősebb.
-Kicsit csökken a fogyi (egy fojtással kevesebb)
-Kívülről jobban lehet a turbót hallani, de belül nincs változás hangban
-súlyban kb fele
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13531 Dátum: 2011.11.02 szerda, 19:31:51 »

...senki sem fejleszt csapágyakat, még a Ford sem, hanem bevásárol sztenderd csapágyakból, amik sztenderd olajokhoz lettek fejlesztve.

ha senki nem fejlesztene csapágyat akkor még mindig fakockán gurulnának a kerekek. 1 autógyártó sem vásárol be csapágyból, de másból sem!
ha ez igaz lenne akkor a motorok nem fejlődnének, csak újjáépítődnének időnként. a történet nagyvonalakba annyi, h megtervezik a motort, rajzolnak bele akkora csapágyat ami nem foglal el feleslegesen nagy helyet, de a terhelésnek még mindig túl van méretezve aztán kérnek ajánlatot csapágygyártóktól, h ki mennyiért tudja ezt gyártani nekik folyamatosan.
elég gyakori dolog az autók csapágyánál, h hiába szerzed meg a csapágyszámot bármelyik csapágy boltba bemégy kb 1 perc alatt szembesítenek vele, h ez pl a Ford Sierra nyelestengely csapágya (na az pont 1 ilyen egyedi!!!).
szóval a sztenderd csapágyas elméleted nyugodtan vágd a kukába.
főtengely csapágyaknak pedig kb a 90%-a csak adott motorhoz kompatibilis!!! nagyon elvétve találni helyettesíthetőt belőle. én jópár motoron túl, csak 1X!!! találtam helyettesíthető nyugvó csapágyat, de a hajtókaré ugyanott már nem volt helyettesíthető.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13532 Dátum: 2011.11.02 szerda, 19:45:58 »

ha senki nem fejlesztene csapágyat akkor még mindig fakockán gurulnának a kerekek. 1 autógyártó sem vásárol be csapágyból, de másból sem!
ha ez igaz lenne akkor a motorok nem fejlődnének, csak újjáépítődnének időnként. a történet nagyvonalakba annyi, h megtervezik a motort, rajzolnak bele akkora csapágyat ami nem foglal el feleslegesen nagy helyet, de a terhelésnek még mindig túl van méretezve aztán kérnek ajánlatot csapágygyártóktól, h ki mennyiért tudja ezt gyártani nekik folyamatosan.
elég gyakori dolog az autók csapágyánál, h hiába szerzed meg a csapágyszámot bármelyik csapágy boltba bemégy kb 1 perc alatt szembesítenek vele, h ez pl a Ford Sierra nyelestengely csapágya (na az pont 1 ilyen egyedi!!!).
szóval a sztenderd csapágyas elméleted nyugodtan vágd a kukába.
főtengely csapágyaknak pedig kb a 90%-a csak adott motorhoz kompatibilis!!! nagyon elvétve találni helyettesíthetőt belőle. én jópár motoron túl, csak 1X!!! találtam helyettesíthető nyugvó csapágyat, de a hajtókaré ugyanott már nem volt helyettesíthető.
Ezek után Te is szakember vagy és mehetsz a humor topikba... hehe wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13533 Dátum: 2011.11.02 szerda, 19:53:54 »

Ezek után Te is szakember vagy és mehetsz a humor topikba... hehe wave

nekem csak mesélte olyan aki hallott már olyan emberről aki műhelyküszöbről látott ilyesmit Cheesy
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13534 Dátum: 2011.11.02 szerda, 19:57:08 »

nekem csak mesélte olyan aki hallott már olyan emberről aki műhelyküszöbről látott ilyesmit Cheesy
  eplus2 eljen  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13535 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:38:29 »

Szia!
-Nem dob kódot, mert semmi sem figyeli.
-Teljesen hivatalosan a nyáron voltam vizsgáztatni, csont nélkül átment.
-Alul rugalmasabb fent kicsit erősebb.
-Kicsit csökken a fogyi (egy fojtással kevesebb)
-Kívülről jobban lehet a turbót hallani, de belül nincs változás hangban
-súlyban kb fele

állati, mivel lehet betoldani a helyét? Smiley esztergályos kell? (ha nem akarjuk tönkretenni, átütni). illetve nem lesz olajkályha szaga az eltáv-tól?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13536 Dátum: 2011.11.02 szerda, 21:08:46 »

az eltáv-tól?

Te voltál katona, igaz?  hehe
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13537 Dátum: 2011.11.02 szerda, 21:24:13 »

állati, mivel lehet betoldani a helyét? Smiley esztergályos kell? (ha nem akarjuk tönkretenni, átütni). illetve nem lesz olajkályha szaga az eltáv-tól?
Esztergályos nem kell, "csak" egy sablon, meg jó anyagok, meg idő..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13538 Dátum: 2011.11.02 szerda, 23:41:41 »

Így van.Most cseréltem A ford-tól lettek rendelve kintről jött be az országba és ezek a gyári felújítottak.Továbbá vissza kell adni a régit.Abban a csomagolásban küldtük vissza amiben jött.Mindenképp vissza kell adni !!!!

tudom mi mar beszeltunk errol, de! tegnap egy ismeros injektor cseren ment at es o "gyari ujat vett" ami azt jelenit £305+ ado volt a szamlan es nem kertek a regit!!
nekem felujitott (factory remanufactured volt a delphi dobozra irva) van a gepben es kertek a regit....
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13539 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 08:51:40 »

Wááá, egy buta kérdés, nem tudod lefotózni véletlenül, már nagyon érdekel a téma! Szívesen megcsinálnám!
Meszi
 nyes
Esztergályos nem kell, "csak" egy sablon, meg jó anyagok, meg idő..
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13540 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 09:09:34 »

Wááá, egy buta kérdés, nem tudod lefotózni véletlenül, már nagyon érdekel a téma! Szívesen megcsinálnám!
Meszi
 nyes
most találtam:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5574.0
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #13541 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 09:10:20 »

Wááá, egy buta kérdés, nem tudod lefotózni véletlenül, már nagyon érdekel a téma! Szívesen megcsinálnám!
Meszi
 nyes
http://mondeo.hu/index.php?topic=5574.msg555607#msg555607  Wink vigyor3 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13542 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 09:45:22 »

Köszi!

Már csak az érdekelne, hogy hogyan tudtál ilyen sablont kivágni?
Valamint, hogy a katalizátor hol helyezkedik el a kipufogó rendszeren?

Meszi

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13543 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 10:37:26 »

Köszi!

Már csak az érdekelne, hogy hogyan tudtál ilyen sablont kivágni?
Valamint, hogy a katalizátor hol helyezkedik el a kipufogó rendszeren?

Meszi

a kipuf rendszer elején van a katalizátor.
ennek a csöves témának az anyagköltsége érdekelne engem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13544 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 10:45:10 »

a kipuf rendszer elején van a katalizátor.
ennek a csöves témának az anyagköltsége érdekelne engem.
nekünk 15 vagy 20 volt, nem emlékszem már pontosan...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13545 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 11:00:35 »

Hú, ha valaki nekem ezt megcsinálná kifizetném, szerintem lennénk itt páran, ne gyűjtsük össze, s akkor az is jól jár aki elkészíti, egyszerre mondjuk 3 garnitúrát.

Meszi

nekünk 15 vagy 20 volt, nem emlékszem már pontosan...
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13546 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 21:00:38 »

Sziasztok!


A segítségeteket kérem, az a bajom, hogy az autóm a napokban igen hangosan búg, amikor tekerem a kormányt, gondolom a szervó szivattyú lehet a ludas. Főleg, ha álló helyzetben tekerem, akkor nagyon érezni.

Szerintetek, ezzel mit lehet csinálni?
Ezt a szivattyút fel lehet újítani, vagy cseréljem.

Megvárjam, míg teljesen elhal, vagy inkább ne?
Meszi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #13547 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 21:13:54 »

Általában a vizpumpa miatt megy tönkre mert későn veszik észre .

Van felujított is gyáriban . 63.945 Ft .





Sziasztok!


A segítségeteket kérem, az a bajom, hogy az autóm a napokban igen hangosan búg, amikor tekerem a kormányt, gondolom a szervó szivattyú lehet a ludas. Főleg, ha álló helyzetben tekerem, akkor nagyon érezni.

Szerintetek, ezzel mit lehet csinálni?
Ezt a szivattyút fel lehet újítani, vagy cseréljem.

Megvárjam, míg teljesen elhal, vagy inkább ne?
Meszi
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13548 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 21:22:08 »

Szia!

Na akkor most vízpumpa, vagy a szervó szivattyú a ludas, vagy mindkettő?
S akkor melyiket cseréljek?

Meszi

Általában a vizpumpa miatt megy tönkre mert későn veszik észre .

Van felujított is gyáriban . 63.945 Ft .





Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #13549 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 21:22:13 »

Hihetetlen hogy már mióta létezik a komplett LUK kuplung készlet a TDCi mondeokhoz 2002.09-től : 600004700 cikkszámon és milyen olcsó a gyárihoz képest .
A nagyker ára meg szinte nevetséges is .
Naplózva
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.