Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 08:06:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 315 316 [317] 318 319 320 321 322 323 324 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13838544 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15800 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:44:13 »

ok. akkor megjegyzem... remélem tárolt valamit. remélem nem p.csúcs, mert 1,5 évesek...
Nem akarom a napodat elrontani de tudod ma jó holnap roissz ez egyszerüen megy.Nézz utána mindennek és gyere mond el mire jutottál.Ha van hiba kód egyből nemenj bele semmibe itt sok ötletet adunk mielőtt szerelni kell valamit
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15801 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:48:02 »

Nem akarom a napodat elrontani de tudod ma jó holnap roissz ez egyszerüen megy.Nézz utána mindennek és gyere mond el mire jutottál.Ha van hiba kód egyből nemenj bele semmibe itt sok ötletet adunk mielőtt szerelni kell valamit

ok. köszi a tanácsokat.
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15802 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 18:37:21 »

Ja okè nyes meg a règi az ford az új meg pug  eplus2
én még mindig nem erre gondoltam,hanem szimplán arra,hogy egy 10éves tdci-ben mégiscsak 300e km fölött van a megtett táv.
És ez kihat bizony a reggeli indításokra is.
Egy új meg még éppen csak bejáratós,így annak kötelező jónak lennie!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15803 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 18:39:53 »

Az érdekesség az, hogy ez a mizéria az előző tankolás után kezdődött. Azon a napon nem lehetett használni normálisan az autót. Ez másnap reggelre szinte teljesen elmúlt, igaz öregúrasnál öregúrasabban vezettem.
Aztán újra eljött a tankolás idelye és gondoltam most nem az orosz kuton tankolok, hanem a kagylós takarékos dieselt döntöttem bele. Na azóta eltelt egy éjszaka a garázsban, de ma hajnalban kellett indulnom és a városban szenvedtem 50 km-t végig, de már az idegroham határán voltam.
A helyzet rosszabb volt mint az előző tankolásnál.

Végül beleöntöttem a szükséges mennyiségét és mivel teli tankolás után jött az adalék jobb híján mentem pár km-t zötyögős uton és itthon megrángattam még egy kicsit a kasztnit, hatha elkeveredik a gázolajban a cucc. Most garázsban áll. Hamarosan teszek egy próba utat.
Meglátjuk mi lesz.

Én meg csak a kagylóson tankolok,és semmi gondom vele.Mindig 1kúton egy adott fejen,ha lehet.
Hagyd egy 5 percet járni alapjáraton,sokat számít a melegedő gázolaj a szűrőben!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15804 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 18:59:26 »

Délelőtt szétszedtem a go szűrőt. Mann és 25.000- volt benne. Nem gondoltam,h ennyire bekoszolódik 25e alatt.Mostmár értem miért mondtátok többen, h sűrűn cserélitek. Nagy része fekete volt. A fedelén belül van valami szelep szerűség meg 1 golyó az egyik cső alján, de hiába melegítettem nem csinált semmit.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15805 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 19:14:07 »

Délelőtt szétszedtem a go szűrőt. Mann és 25.000- volt benne. Nem gondoltam,h ennyire bekoszolódik 25e alatt.Mostmár értem miért mondtátok többen, h sűrűn cserélitek. Nagy része fekete volt. A fedelén belül van valami szelep szerűség meg 1 golyó az egyik cső alján, de hiába melegítettem nem csinált semmit.
15e.ént kellene.Én megis csinálom minden olajcserénél kicsit előbb mert több a városi periódus.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #15806 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:37:21 »

Én meg csak a kagylóson tankolok,és semmi gondom vele.Mindig 1kúton egy adott fejen,ha lehet.
Hagyd egy 5 percet járni alapjáraton,sokat számít a melegedő gázolaj a szűrőben!
Ilyen üzemanyag gondom még sosem volt a mostani és ez elötti tankolást beleértve az elmult 190.000 km alatt, bár az is igaz, hogy ekkora hideg se volt amióta megvan az autóm.
Reggel egyébként garázsból indulok +1 és +4 közötti hőmérsékletről. hidegindítási gond nem volt csak menet közben jelentkezik a szívás.

Holnap cserélek gázolajszűrőt aztán meglátjuk.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.12 vasárnap, 20:54:15 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #15807 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:53:32 »

én még mindig nem erre gondoltam,hanem szimplán arra,hogy egy 10éves tdci-ben mégiscsak 300e km fölött van a megtett táv.
És ez kihat bizony a reggeli indításokra is.
Egy új meg még éppen csak bejáratós,így annak kötelező jónak lennie!
A porlasztók már voltak cserélve egyszer, illetve már kétszer. Az első gyári "újak" voltak csövekkel tömítésekkel együtt. Ezek elszálltak a nagynyomású szivattyú miatt. Aztán mindent felujíttattam (4 csúcs + szivattyú + üzemanyag rendszer átmosás az üzemanyagtartállyal együtt) és azóta elmentek 150.000-et bár most lett 3 szor újraprogizva hol egyik - hol másik csúcs miatt. Gázolajszűrőt két olajcserénként csinálok azaz 30.000km -ként. Most is a b***i szivattyú miatt kell cserélnem mindent.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15808 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:05:16 »

Én meg csak a kagylóson tankolok,és semmi gondom vele.Mindig 1kúton egy adott fejen,ha lehet.
Hagyd egy 5 percet járni alapjáraton,sokat számít a melegedő gázolaj a szűrőben!
Én is  Shell-en tankolok simát mindegyikbe semmi gond velük, kivéve a jumbot abba prémiumot ma elindítottam alig indult, a mondi meg simán mindegyik kint ált a hidegbe, akkor hogy van ez?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15809 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:25:27 »


Holnap cserélek gázolajszűrőt aztán meglátjuk.

 eljen
megoldja a problémád.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #15810 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:53:08 »

eljen
megoldja a problémád.
Bízom benne!  wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15811 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 22:09:56 »

Bízom benne!  wave
Szurkolunk de én nemtartom túlzottnak a go szürő minden olajcserénél történő cseréjét.Ez az Én véleményem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15812 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 22:15:28 »

Szurkolunk de én nemtartom túlzottnak a go szürő minden olajcserénél történő cseréjét.Ez az Én véleményem.
De ha jobb tőle miért ne,nem nagy összeg mellesleg egy csomó bosszúságtól megkímél szerintem wave
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15813 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 22:18:03 »

De ha jobb tőle miért ne,nem nagy összeg mellesleg egy csomó bosszúságtól megkímél szerintem wave
Na ezért mondtam és cseréltetem ki mindig.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15814 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 22:20:40 »

Na ezért mondtam és cseréltetem ki mindig.
wave
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15815 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 23:59:23 »

csak hogy megtörjem a dermedős témát:
Ma reggel 6 nap csillaggarázs után gerjesztettem a gépet. Először nem akart, de utána ment szépen.
Előszörre azért nem akart indulni, mert mivel nem volt benne akksi, kulccsal nyitottam a csomagtér fedelet (ami nem egyszerű a rendszámkeret miatt) de közben szétpattant a bicskakulcs és kiesett belőle a transzponder (sufni tunning előszériás bicskakulcs rulez!  eplus2 ) amit csak az első indítózásnál vettem észre. Mentem keresni a hóban, de meg lett.  hehe

Ettől eltekintve minden OK, pályán kissé megtoltam, de nem problémázott.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15816 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 00:00:27 »

csak hogy megtörjem a dermedős témát:
Ma reggel 6 nap csillaggarázs után gerjesztettem a gépet. Először nem akart, de utána ment szépen.
Előszörre azért nem akart indulni, mert mivel nem volt benne akksi, kulccsal nyitottam a csomagtér fedelet (ami nem egyszerű a rendszámkeret miatt) de közben szétpattant a bicskakulcs és kiesett belőle a transzponder (sufni tunning előszériás bicskakulcs rulezeplus2 ) amit csak az első indítózásnál vettem észre. Mentem keresni a hóban, de meg lett.  hehe

Ettől eltekintve minden OK, pályán kissé megtoltam, de nem problémázott.
tekerd körbe szigszallaggal eplus2

jaguar-os még mindig nincs?? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15817 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 00:01:32 »

tekerd körbe szigszallaggal eplus2

jaguar-os még mindig nincs?? Roll Eyes
legyen?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15818 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 00:05:14 »

legyen?
Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gazo
Vendég
« Új hozzászólás #15819 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 07:23:11 »

Sziasztok!
2.0 Tdci Monster sajna a csillag garázs az otthona  szomoru1, de hamarosan ez is megoldódik. Nade a lényeg, hogy borzasztó rossz hatással van az indításra a hideg idő. -8 nál még csak csak elindul, de -15 nél azt mondta hogy tekerem tekerem és ennyi. A kérdésem az lenne, hogy megoldhatja-e a problémámat az izzítógyertyák cseréje és ha igen akkor abból a Cromaxnál milyet vegyek (Meyle, Starline, Fai) Köszi! help
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #15820 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 07:57:09 »

Szurkolunk de én nemtartom túlzottnak a go szürő minden olajcserénél történő cseréjét.Ez az Én véleményem.
Köszi!

Elvileg ha jól emlékszem 60.000 km-ként kell cserélni a szűrőt az autóban.
Gondoltam ha 30.000km -ként cserélem, akkor penge leszek, de ezek szerint a fele időnkénti csere is kevés.
Az átkozott magasnyomásúból nincs modifikált változat, amelyik tovább bírja? Azt se értem, hogy másnál miért megy el több százezret?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15821 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 08:18:35 »

Köszi!

Elvileg ha jól emlékszem 60.000 km-ként kell cserélni a szűrőt az autóban.
Gondoltam ha 30.000km -ként cserélem, akkor penge leszek, de ezek szerint a fele időnkénti csere is kevés.
Az átkozott magasnyomásúból nincs modifikált változat, amelyik tovább bírja? Azt se értem, hogy másnál miért megy el több százezret?
mi utalt arra, hogy döglődik? kicsinálta a pcs-ket?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #15822 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 08:21:45 »

Hali!

Velem is megesett a üa. dermedés probléma (valószínűleg). 1800-2000 rpm fölött volt, hogy egy egy pillanatra elment az erő, majd izzító villogás
és leállt a motor. Újraindítottam minden jó, de már nem pörgettem, sikeresen hazaértem. Ja és útközben -15, -18 C volt.
Tegnap tankoltam rá prémiumot és a visszafele úton nem volt semmi gond, bár csak -7, -3 C volt.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15823 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 10:01:42 »

Sziasztok!
2.0 Tdci Monster sajna a csillag garázs az otthona  szomoru1, de hamarosan ez is megoldódik. Nade a lényeg, hogy borzasztó rossz hatással van az indításra a hideg idő. -8 nál még csak csak elindul, de -15 nél azt mondta hogy tekerem tekerem és ennyi. A kérdésem az lenne, hogy megoldhatja-e a problémámat az izzítógyertyák cseréje és ha igen akkor abból a Cromaxnál milyet vegyek (Meyle, Starline, Fai) Köszi! help
az is segíthet, meg segíthet a teszel bele új gázolaj szűrőt és rendes üzemanyagot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #15824 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 14:44:38 »

Sziasztok! Tud valaki leírást a hosszbordásszíj és a feszítő cseréjéről?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15825 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 16:03:38 »

Sziasztok! Tud valaki leírást a hosszbordásszíj és a feszítő cseréjéről?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kateg%C3%B3ria:Mk3
Naplózva
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15826 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 17:10:15 »

Sziasztok!

Kérem segítsetek!
Szabadonfutós a generátorom, szíj, görgök (feszítő és vezető görgő is), szíjtárcsa cserélve. Alapjáraton mégis remeg a szíj és ha egy kicsit is terhelem a generátort, (pl rálépek a fékre) hallani egy búgó hangot, ha jobban terhelem (ülésfűtés, klíma) akkor még a szíjnak is van nyekegő hangja és mintha kicsit laza lenne a szíj  Ugyanakkor, ha csavarhúzóval rányomok a feszítőre, csodálatos, minden rossz hang megszűnik.
Amikor a görgőket cseréltük (kb 20-el ezelőtt) a feszítő gumi szilentjei teljesen rendben voltak.
Mit javasoltok? Hátha valakinek volt már ilyen gondja. A szerelő azt mondta, lehet ki kellene cserélni a feszítőt. Engem csak a lehet zavar, mert mi van ha nem?
Van esetleg valakinek ötlete, vagy egy jó állapotban lévő feszítője, amivel kipróbálhatom, hogy megjavul e és megegyezünk egy elfogadható árban?

Köszönöm a segítséget előre is.
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15827 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 18:31:39 »

Sziasztok!

Kérem segítsetek!
Szabadonfutós a generátorom, szíj, görgök (feszítő és vezető görgő is), szíjtárcsa cserélve. Alapjáraton mégis remeg a szíj és ha egy kicsit is terhelem a generátort, (pl rálépek a fékre) hallani egy búgó hangot, ha jobban terhelem (ülésfűtés, klíma) akkor még a szíjnak is van nyekegő hangja és mintha kicsit laza lenne a szíj  Ugyanakkor, ha csavarhúzóval rányomok a feszítőre, csodálatos, minden rossz hang megszűnik.
Amikor a görgőket cseréltük (kb 20-el ezelőtt) a feszítő gumi szilentjei teljesen rendben voltak.
Mit javasoltok? Hátha valakinek volt már ilyen gondja. A szerelő azt mondta, lehet ki kellene cserélni a feszítőt. Engem csak a lehet zavar, mert mi van ha nem?
Van esetleg valakinek ötlete, vagy egy jó állapotban lévő feszítője, amivel kipróbálhatom, hogy megjavul e és megegyezünk egy elfogadható árban?

Köszönöm a segítséget előre is.

Bocs,hogy ezt írom de a szabadonfutót nézdmeg nem-e az romlott el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15828 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 18:39:30 »

Bocs,hogy ezt írom de a szabadonfutót nézdmeg nem-e az romlott el.

Az elképzelhető, hogy 20e Km alatt elromlik?
Hogy lehet megállapítani, hogy jó vagy rossz?

Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #15829 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 18:43:28 »

Sziasztok!

Kérem segítsetek!
Szabadonfutós a generátorom, szíj, görgök (feszítő és vezető görgő is), szíjtárcsa cserélve. Alapjáraton mégis remeg a szíj és ha egy kicsit is terhelem a generátort, (pl rálépek a fékre) hallani egy búgó hangot, ha jobban terhelem (ülésfűtés, klíma) akkor még a szíjnak is van nyekegő hangja és mintha kicsit laza lenne a szíj  Ugyanakkor, ha csavarhúzóval rányomok a feszítőre, csodálatos, minden rossz hang megszűnik.
Amikor a görgőket cseréltük (kb 20-el ezelőtt) a feszítő gumi szilentjei teljesen rendben voltak.
Mit javasoltok? Hátha valakinek volt már ilyen gondja. A szerelő azt mondta, lehet ki kellene cserélni a feszítőt. Engem csak a lehet zavar, mert mi van ha nem?
Van esetleg valakinek ötlete, vagy egy jó állapotban lévő feszítője, amivel kipróbálhatom, hogy megjavul e és megegyezünk egy elfogadható árban?

Köszönöm a segítséget előre is.




Én több fórumtárs javallatára gömbcsuklófelújításhoz használatos műanyagot esztergáltattam a gumiszilentek helyére a feszítőbe, azóta minden páva!  eljen

Bár ez nem okvetlenül lesz megoldás a szíj nyekergő hangjára...  Sad
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15830 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 18:43:51 »

Az elképzelhető, hogy 20e Km alatt elromlik?
Hogy lehet megállapítani, hogy jó vagy rossz?


Sajnos lehet Jól emlékszem itt volt akinek 6e km után beállt.Én nemtudom mert nekem nincs csak itt olvasok róla mikor megy a panasz.Relhist kérdezd meg és ő elmondja mi a dolog lényege ő ebben a profi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15831 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 18:54:18 »



Én több fórumtárs javallatára gömbcsuklófelújításhoz használatos műanyagot esztergáltattam a gumiszilentek helyére a feszítőbe, azóta minden páva!  eljen

Bár ez nem okvetlenül lesz megoldás a szíj nyekergő hangjára...  Sad


A nyekegés csak nagy generátorterhelésnél van, de ha megnyomom a feszítőt, akkor teljes csend!
Azért lenne jó kipróbálni egy másik feszítővel, mert olyan érzésem van, mintha nem feszítene eléggé. A szilent ezt befolyásolja?
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15832 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 18:57:00 »

A nyekegés csak nagy generátorterhelésnél van, de ha megnyomom a feszítőt, akkor teljes csend!
Azért lenne jó kipróbálni egy másik feszítővel, mert olyan érzésem van, mintha nem feszítene eléggé. A szilent ezt befolyásolja?

Igen mert ebben elnyeklik a feszítő.Ezt szokták még kicserélni a felrakáskor alupogácsára.Kérdezd meg a szabadonfutóeól REHLIST mielőtt bármibe belekezdez.Amúgy nem olvastam el rendesen főtengely ékszíjtárcsát is cseréltél???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15833 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:00:09 »

A nyekegés csak nagy generátorterhelésnél van, de ha megnyomom a feszítőt, akkor teljes csend!
Azért lenne jó kipróbálni egy másik feszítővel, mert olyan érzésem van, mintha nem feszítene eléggé. A szilent ezt befolyásolja?


Csináltass a szilentek helyére pogácsát, aluból vagy valami kemény műanyagból. Ha bejön sokat spóroltál, ha nem buktál pár ezret wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15834 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:04:54 »

Igen mert ebben elnyeklik a feszítő.Ezt szokták még kicserélni a felrakáskor alupogácsára.Kérdezd meg a szabadonfutóeól REHLIST mielőtt bármibe belekezdez.Amúgy nem olvastam el rendesen főtengely ékszíjtárcsát is cseréltél???
[/quot

Ok,megkérdezem.

Főtengelytárcsát 5 napja cseréltem..Sad
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15835 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:08:59 »

Csináltass a szilentek helyére pogácsát, aluból vagy valami kemény műanyagból. Ha bejön sokat spóroltál, ha nem buktál pár ezret wave


Még Alftól korábban kaptam is ilyen alu darabokat, de akkor nem kellett betenni.
Alf, ha olvasod, nincs esetleg egy ilyen feszítőd a garázsban, hogy hamarabb lecserélhessem és vissza adom a leszedettet, természetesen kompenzálva.
Így megspórolnám a leszed - javít - felrak hármast.
Ha esetleg másnak van és segítene, megköszönöm
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15836 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:09:42 »

Igen mert ebben elnyeklik a feszítő.Ezt szokták még kicserélni a felrakáskor alupogácsára.Kérdezd meg a szabadonfutóeól REHLIST mielőtt bármibe belekezdez.Amúgy nem olvastam el rendesen főtengely ékszíjtárcsát is cseréltél???

Ok,megkérdezem.

Főtengelytárcsát 5 napja cseréltem..Sad
lehet a feszítő rugója engedett.
sokat kerregett szabadonfutó nélkül a feszítőd?
generátorod csapágya rendben van?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15837 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:19:31 »

Ok,megkérdezem.

Főtengelytárcsát 5 napja cseréltem..Sad

lehet a feszítő rugója engedett.
sokat kerregett szabadonfutó nélkül a feszítőd?
generátorod csapágya rendben van?

arra nem emlékszem, de volt hangja az biztos
a belső csapágy? 20e km-el ezelőtt volt a kivéve, akkor igen.
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15838 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:22:25 »

arra nem emlékszem, de volt hangja az biztos
a belső csapágy? 20e km-el ezelőtt volt a kivéve, akkor igen.

ha már korábban szétrázódott a feszítő rugója, akkor a pogácsázás ugyan rendbe teheti, de már a szíj nem lesz kellően feszes. (esetleg rövidebb szíjat rá?)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15839 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:27:27 »

ha már korábban szétrázódott a feszítő rugója, akkor a pogácsázás ugyan rendbe teheti, de már a szíj nem lesz kellően feszes. (esetleg rövidebb szíjat rá?)

van erről valami pontos méret, típus?
Cserélt már valaki rövidebbre? Mi lehet e hátránya?

Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15840 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:52:14 »


Még Alftól korábban kaptam is ilyen alu darabokat, de akkor nem kellett betenni.
Alf, ha olvasod, nincs esetleg egy ilyen feszítőd a garázsban, hogy hamarabb lecserélhessem és vissza adom a leszedettet, természetesen kompenzálva.
Így megspórolnám a leszed - javít - felrak hármast.
Ha esetleg másnak van és segítene, megköszönöm

Szia!
Elfogytak a készleteim.Próbálj csak rugót szerezni,pl itt:  http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/1/138884/1/elozoalkatreszek/alkatresz/szijhajtas/rezgescsillapito/oldal2/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15841 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:54:54 »

van erről valami pontos méret, típus?
Cserélt már valaki rövidebbre? Mi lehet e hátránya?


A gyári a jól rém-lik 1642mm.Én már tettem fel 1637mm-est.A gond annyi volt vele,hogy 2év alatt teljesen eltöredezett a szíj belülről.Ez lehet az ugy. hátránya.De jó nehezen ment fel már a rövidebb szíj.Amúgy teljesen jó volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15842 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:02:06 »



Köszönöm!
Ami a linken van, az pont jó nekem, vagy ez csak egy példa, mert BMW-re való.
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15843 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:04:03 »

A gyári a jól rém-lik 1642mm.Én már tettem fel 1637mm-est.A gond annyi volt vele,hogy 2év alatt teljesen eltöredezett a szíj belülről.Ez lehet az ugy. hátránya.De jó nehezen ment fel már a rövidebb szíj.Amúgy teljesen jó volt.

Ebből arra következtetek, hogy jó jó, de maradjak a gyári hossznál és mást javítsunk.
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #15844 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:05:24 »

Turbo elektronika javításban tud valaki segíteni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15845 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:06:22 »


Köszönöm!
Ami a linken van, az pont jó nekem, vagy ez csak egy példa, mert BMW-re való.
csak példa!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15846 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:06:53 »

Ebből arra következtetek, hogy jó jó, de maradjak a gyári hossznál és mást javítsunk.
Mondjuk.....ha csak azt cseréled attól nem lesz jobb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15847 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:07:30 »

Turbo elektronika javításban tud valaki segíteni?

http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.msg544086#msg544086
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15848 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:09:19 »

Turbo elektronika javításban tud valaki segíteni?


Szia

Veszprém, 06-30/502-8382
Nekem is Ő javította
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15849 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:11:59 »

csak példa!

Király az ötlet, már csak ki kell derítenem hol lehet kapni.
Úgy látom, a Fidcarnál nincs
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 315 316 [317] 318 319 320 321 322 323 324 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.