Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:57:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
310
311
312
313
314
315
316
[
317
]
318
319
320
321
322
323
324
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652428 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15800 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 16:44:13 »
Idézetet írta: mahder - 2012.02.12 vasárnap, 16:34:42
ok. akkor megjegyzem... remélem tárolt valamit. remélem nem p.csúcs, mert 1,5 évesek...
Nem akarom a napodat elrontani de tudod ma jó holnap roissz ez egyszerüen megy.Nézz utána mindennek és gyere mond el mire jutottál.Ha van hiba kód egyből nemenj bele semmibe itt sok ötletet adunk mielőtt szerelni kell valamit
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15801 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 16:48:02 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.12 vasárnap, 16:44:13
Nem akarom a napodat elrontani de tudod ma jó holnap roissz ez egyszerüen megy.Nézz utána mindennek és gyere mond el mire jutottál.Ha van hiba kód egyből nemenj bele semmibe itt sok ötletet adunk mielőtt szerelni kell valamit
ok. köszi a tanácsokat.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15802 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 18:37:21 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.02.12 vasárnap, 13:01:48
Ja okè
meg a règi az ford az új meg pug
én még mindig nem erre gondoltam,hanem szimplán arra,hogy egy 10éves tdci-ben mégiscsak 300e km fölött van a megtett táv.
És ez kihat bizony a reggeli indításokra is.
Egy új meg még éppen csak bejáratós,így annak kötelező jónak lennie!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15803 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 18:39:53 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.02.12 vasárnap, 16:27:30
Az érdekesség az, hogy ez a mizéria az előző tankolás után kezdődött. Azon a napon nem lehetett használni normálisan az autót. Ez másnap reggelre szinte teljesen elmúlt, igaz öregúrasnál öregúrasabban vezettem.
Aztán újra eljött a tankolás idelye és gondoltam most nem az orosz kuton tankolok, hanem a kagylós takarékos dieselt döntöttem bele. Na azóta eltelt egy éjszaka a garázsban, de ma hajnalban kellett indulnom és a városban szenvedtem 50 km-t végig, de már az idegroham határán voltam.
A helyzet rosszabb volt mint az előző tankolásnál.
Végül beleöntöttem a szükséges mennyiségét és mivel teli tankolás után jött az adalék jobb híján mentem pár km-t zötyögős uton és itthon megrángattam még egy kicsit a kasztnit, hatha elkeveredik a gázolajban a cucc. Most garázsban áll. Hamarosan teszek egy próba utat.
Meglátjuk mi lesz.
Én meg csak a kagylóson tankolok,és semmi gondom vele.Mindig 1kúton egy adott fejen,ha lehet.
Hagyd egy 5 percet járni alapjáraton,sokat számít a melegedő gázolaj a szűrőben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15804 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 18:59:26 »
Délelőtt szétszedtem a go szűrőt. Mann és 25.000- volt benne. Nem gondoltam,h ennyire bekoszolódik 25e alatt.Mostmár értem miért mondtátok többen, h sűrűn cserélitek. Nagy része fekete volt. A fedelén belül van valami szelep szerűség meg 1 golyó az egyik cső alján, de hiába melegítettem nem csinált semmit.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15805 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 19:14:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.12 vasárnap, 18:59:26
Délelőtt szétszedtem a go szűrőt. Mann és 25.000- volt benne. Nem gondoltam,h ennyire bekoszolódik 25e alatt.Mostmár értem miért mondtátok többen, h sűrűn cserélitek. Nagy része fekete volt. A fedelén belül van valami szelep szerűség meg 1 golyó az egyik cső alján, de hiába melegítettem nem csinált semmit.
15e.ént kellene.Én megis csinálom minden olajcserénél kicsit előbb mert több a városi periódus.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15806 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 20:37:21 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.12 vasárnap, 18:39:53
Én meg csak a kagylóson tankolok,és semmi gondom vele.Mindig 1kúton egy adott fejen,ha lehet.
Hagyd egy 5 percet járni alapjáraton,sokat számít a melegedő gázolaj a szűrőben!
Ilyen üzemanyag gondom még sosem volt a mostani és ez elötti tankolást beleértve az elmult 190.000 km alatt, bár az is igaz, hogy ekkora hideg se volt amióta megvan az autóm.
Reggel egyébként garázsból indulok +1 és +4 közötti hőmérsékletről. hidegindítási gond nem volt csak menet közben jelentkezik a szívás.
Holnap cserélek gázolajszűrőt aztán meglátjuk.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.12 vasárnap, 20:54:15 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15807 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 20:53:32 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.12 vasárnap, 18:37:21
én még mindig nem erre gondoltam,hanem szimplán arra,hogy egy 10éves tdci-ben mégiscsak 300e km fölött van a megtett táv.
És ez kihat bizony a reggeli indításokra is.
Egy új meg még éppen csak bejáratós,így annak kötelező jónak lennie!
A porlasztók már voltak cserélve egyszer, illetve már kétszer. Az első gyári "újak" voltak csövekkel tömítésekkel együtt. Ezek elszálltak a nagynyomású szivattyú miatt. Aztán mindent felujíttattam (4 csúcs + szivattyú + üzemanyag rendszer átmosás az üzemanyagtartállyal együtt) és azóta elmentek 150.000-et bár most lett 3 szor újraprogizva hol egyik - hol másik csúcs miatt. Gázolajszűrőt két olajcserénként csinálok azaz 30.000km -ként. Most is a b***i szivattyú miatt kell cserélnem mindent.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15808 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:05:16 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.12 vasárnap, 18:39:53
Én meg csak a kagylóson tankolok,és semmi gondom vele.Mindig 1kúton egy adott fejen,ha lehet.
Hagyd egy 5 percet járni alapjáraton,sokat számít a melegedő gázolaj a szűrőben!
Én is Shell-en tankolok simát mindegyikbe semmi gond velük, kivéve a jumbot abba prémiumot ma elindítottam alig indult, a mondi meg simán mindegyik kint ált a hidegbe, akkor hogy van ez?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15809 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:25:27 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.02.12 vasárnap, 20:37:21
Holnap cserélek gázolajszűrőt aztán meglátjuk.
megoldja a problémád.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15810 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:53:08 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.12 vasárnap, 21:25:27
megoldja a problémád.
Bízom benne!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15811 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 22:09:56 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.02.12 vasárnap, 21:53:08
Bízom benne!
Szurkolunk de én nemtartom túlzottnak a go szürő minden olajcserénél történő cseréjét.Ez az Én véleményem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15812 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 22:15:28 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.12 vasárnap, 22:09:56
Szurkolunk de én nemtartom túlzottnak a go szürő minden olajcserénél történő cseréjét.Ez az Én véleményem.
De ha jobb tőle miért ne,nem nagy összeg mellesleg egy csomó bosszúságtól megkímél szerintem
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15813 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 22:18:03 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.02.12 vasárnap, 22:15:28
De ha jobb tőle miért ne,nem nagy összeg mellesleg egy csomó bosszúságtól megkímél szerintem
Na ezért mondtam és cseréltetem ki mindig.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15814 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 22:20:40 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.12 vasárnap, 22:18:03
Na ezért mondtam és cseréltetem ki mindig.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15815 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 23:59:23 »
csak hogy megtörjem a dermedős témát:
Ma reggel 6 nap csillaggarázs után gerjesztettem a gépet. Először nem akart, de utána ment szépen.
Előszörre azért nem akart indulni, mert mivel nem volt benne akksi, kulccsal nyitottam a csomagtér fedelet (ami nem egyszerű a rendszámkeret miatt) de közben szétpattant a bicskakulcs és kiesett belőle a transzponder (sufni tunning előszériás bicskakulcs rulez!
) amit csak az első indítózásnál vettem észre. Mentem keresni a hóban, de meg lett.
Ettől eltekintve minden OK, pályán kissé megtoltam, de nem problémázott.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15816 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 00:00:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.12 vasárnap, 23:59:23
csak hogy megtörjem a dermedős témát:
Ma reggel 6 nap csillaggarázs után gerjesztettem a gépet. Először nem akart, de utána ment szépen.
Előszörre azért nem akart indulni, mert mivel nem volt benne akksi, kulccsal nyitottam a csomagtér fedelet (ami nem egyszerű a rendszámkeret miatt) de közben szétpattant a bicskakulcs és kiesett belőle a transzponder (
sufni tunning előszériás bicskakulcs rulez
!
) amit csak az első indítózásnál vettem észre. Mentem keresni a hóban, de meg lett.
Ettől eltekintve minden OK, pályán kissé megtoltam, de nem problémázott.
tekerd körbe szigszallaggal
jaguar-os még mindig nincs??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15817 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 00:01:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.13 hétfő, 00:00:27
tekerd körbe szigszallaggal
jaguar-os még mindig nincs??
legyen?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15818 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 00:05:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.13 hétfő, 00:01:32
legyen?
pü
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gazo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15819 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 07:23:11 »
Sziasztok!
2.0 Tdci Monster sajna a csillag garázs az otthona
, de hamarosan ez is megoldódik. Nade a lényeg, hogy borzasztó rossz hatással van az indításra a hideg idő. -8 nál még csak csak elindul, de -15 nél azt mondta hogy tekerem tekerem és ennyi. A kérdésem az lenne, hogy megoldhatja-e a problémámat az izzítógyertyák cseréje és ha igen akkor abból a Cromaxnál milyet vegyek (Meyle, Starline, Fai) Köszi!
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15820 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 07:57:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.12 vasárnap, 22:09:56
Szurkolunk de én nemtartom túlzottnak a go szürő minden olajcserénél történő cseréjét.Ez az Én véleményem.
Köszi!
Elvileg ha jól emlékszem 60.000 km-ként kell cserélni a szűrőt az autóban.
Gondoltam ha 30.000km -ként cserélem, akkor penge leszek, de ezek szerint a fele időnkénti csere is kevés.
Az átkozott magasnyomásúból nincs modifikált változat, amelyik tovább bírja? Azt se értem, hogy másnál miért megy el több százezret?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15821 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 08:18:35 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.02.13 hétfő, 07:57:09
Köszi!
Elvileg ha jól emlékszem 60.000 km-ként kell cserélni a szűrőt az autóban.
Gondoltam ha 30.000km -ként cserélem, akkor penge leszek, de ezek szerint a fele időnkénti csere is kevés.
Az átkozott magasnyomásúból nincs modifikált változat, amelyik tovább bírja? Azt se értem, hogy másnál miért megy el több százezret?
mi utalt arra, hogy döglődik? kicsinálta a pcs-ket?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15822 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 08:21:45 »
Hali!
Velem is megesett a üa. dermedés probléma (valószínűleg). 1800-2000 rpm fölött volt, hogy egy egy pillanatra elment az erő, majd izzító villogás
és leállt a motor. Újraindítottam minden jó, de már nem pörgettem, sikeresen hazaértem. Ja és útközben -15, -18 C volt.
Tegnap tankoltam rá prémiumot és a visszafele úton nem volt semmi gond, bár csak -7, -3 C volt.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15823 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 10:01:42 »
Idézetet írta: Gazo - 2012.02.13 hétfő, 07:23:11
Sziasztok!
2.0 Tdci Monster sajna a csillag garázs az otthona
, de hamarosan ez is megoldódik. Nade a lényeg, hogy borzasztó rossz hatással van az indításra a hideg idő. -8 nál még csak csak elindul, de -15 nél azt mondta hogy tekerem tekerem és ennyi. A kérdésem az lenne, hogy megoldhatja-e a problémámat az izzítógyertyák cseréje és ha igen akkor abból a Cromaxnál milyet vegyek (Meyle, Starline, Fai) Köszi!
az is segíthet, meg segíthet a teszel bele új gázolaj szűrőt és rendes üzemanyagot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15824 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 14:44:38 »
Sziasztok! Tud valaki leírást a hosszbordásszíj és a feszítő cseréjéről?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15825 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 16:03:38 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2012.02.13 hétfő, 14:44:38
Sziasztok! Tud valaki leírást a hosszbordásszíj és a feszítő cseréjéről?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kateg%C3%B3ria:Mk3
Naplózva
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15826 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 17:10:15 »
Sziasztok!
Kérem segítsetek!
Szabadonfutós a generátorom, szíj, görgök (feszítő és vezető görgő is), szíjtárcsa cserélve. Alapjáraton mégis remeg a szíj és ha egy kicsit is terhelem a generátort, (pl rálépek a fékre) hallani egy búgó hangot, ha jobban terhelem (ülésfűtés, klíma) akkor még a szíjnak is van nyekegő hangja és mintha kicsit laza lenne a szíj Ugyanakkor, ha csavarhúzóval rányomok a feszítőre, csodálatos, minden rossz hang megszűnik.
Amikor a görgőket cseréltük (kb 20-el ezelőtt) a feszítő gumi szilentjei teljesen rendben voltak.
Mit javasoltok? Hátha valakinek volt már ilyen gondja. A szerelő azt mondta, lehet ki kellene cserélni a feszítőt. Engem csak a lehet zavar, mert mi van ha nem?
Van esetleg valakinek ötlete, vagy egy jó állapotban lévő feszítője, amivel kipróbálhatom, hogy megjavul e és megegyezünk egy elfogadható árban?
Köszönöm a segítséget előre is.
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15827 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 18:31:39 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 17:10:15
Sziasztok!
Kérem segítsetek!
Szabadonfutós a generátorom, szíj, görgök (feszítő és vezető görgő is), szíjtárcsa cserélve. Alapjáraton mégis remeg a szíj és ha egy kicsit is terhelem a generátort, (pl rálépek a fékre) hallani egy búgó hangot, ha jobban terhelem (ülésfűtés, klíma) akkor még a szíjnak is van nyekegő hangja és mintha kicsit laza lenne a szíj Ugyanakkor, ha csavarhúzóval rányomok a feszítőre, csodálatos, minden rossz hang megszűnik.
Amikor a görgőket cseréltük (kb 20-el ezelőtt) a feszítő gumi szilentjei teljesen rendben voltak.
Mit javasoltok? Hátha valakinek volt már ilyen gondja. A szerelő azt mondta, lehet ki kellene cserélni a feszítőt. Engem csak a lehet zavar, mert mi van ha nem?
Van esetleg valakinek ötlete, vagy egy jó állapotban lévő feszítője, amivel kipróbálhatom, hogy megjavul e és megegyezünk egy elfogadható árban?
Köszönöm a segítséget előre is.
Bocs,hogy ezt írom de a szabadonfutót nézdmeg nem-e az romlott el.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15828 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 18:39:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.13 hétfő, 18:31:39
Bocs,hogy ezt írom de a szabadonfutót nézdmeg nem-e az romlott el.
Az elképzelhető, hogy 20e Km alatt elromlik?
Hogy lehet megállapítani, hogy jó vagy rossz?
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15829 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 18:43:28 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 17:10:15
Sziasztok!
Kérem segítsetek!
Szabadonfutós a generátorom, szíj, görgök (feszítő és vezető görgő is), szíjtárcsa cserélve. Alapjáraton mégis remeg a szíj és ha egy kicsit is terhelem a generátort, (pl rálépek a fékre) hallani egy búgó hangot, ha jobban terhelem (ülésfűtés, klíma) akkor még a szíjnak is van nyekegő hangja és mintha kicsit laza lenne a szíj Ugyanakkor, ha csavarhúzóval rányomok a feszítőre, csodálatos, minden rossz hang megszűnik.
Amikor a görgőket cseréltük (kb 20-el ezelőtt) a feszítő gumi szilentjei teljesen rendben voltak.
Mit javasoltok? Hátha valakinek volt már ilyen gondja. A szerelő azt mondta, lehet ki kellene cserélni a feszítőt. Engem csak a lehet zavar, mert mi van ha nem?
Van esetleg valakinek ötlete, vagy egy jó állapotban lévő feszítője, amivel kipróbálhatom, hogy megjavul e és megegyezünk egy elfogadható árban?
Köszönöm a segítséget előre is.
Én több fórumtárs javallatára gömbcsuklófelújításhoz használatos műanyagot esztergáltattam a gumiszilentek helyére a feszítőbe, azóta minden páva!
Bár ez nem okvetlenül lesz megoldás a szíj nyekergő hangjára...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15830 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 18:43:51 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 18:39:30
Az elképzelhető, hogy 20e Km alatt elromlik?
Hogy lehet megállapítani, hogy jó vagy rossz?
Sajnos lehet Jól emlékszem itt volt akinek 6e km után beállt.Én nemtudom mert nekem nincs csak itt olvasok róla mikor megy a panasz.Relhist kérdezd meg és ő elmondja mi a dolog lényege ő ebben a profi.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15831 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 18:54:18 »
Idézetet írta: Tonyo - 2012.02.13 hétfő, 18:43:28
Én több fórumtárs javallatára gömbcsuklófelújításhoz használatos műanyagot esztergáltattam a gumiszilentek helyére a feszítőbe, azóta minden páva!
Bár ez nem okvetlenül lesz megoldás a szíj nyekergő hangjára...
A nyekegés csak nagy generátorterhelésnél van, de ha megnyomom a feszítőt, akkor teljes csend!
Azért lenne jó kipróbálni egy másik feszítővel, mert olyan érzésem van, mintha nem feszítene eléggé. A szilent ezt befolyásolja?
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15832 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 18:57:00 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 18:54:18
A nyekegés csak nagy generátorterhelésnél van, de ha megnyomom a feszítőt, akkor teljes csend!
Azért lenne jó kipróbálni egy másik feszítővel, mert olyan érzésem van, mintha nem feszítene eléggé. A szilent ezt befolyásolja?
Igen mert ebben elnyeklik a feszítő.Ezt szokták még kicserélni a felrakáskor alupogácsára.Kérdezd meg a szabadonfutóeól REHLIST mielőtt bármibe belekezdez.Amúgy nem olvastam el rendesen főtengely ékszíjtárcsát is cseréltél???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15833 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:00:09 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 18:54:18
A nyekegés csak nagy generátorterhelésnél van, de ha megnyomom a feszítőt, akkor teljes csend!
Azért lenne jó kipróbálni egy másik feszítővel, mert olyan érzésem van, mintha nem feszítene eléggé. A szilent ezt befolyásolja?
Csináltass a szilentek helyére pogácsát, aluból vagy valami kemény műanyagból. Ha bejön sokat spóroltál, ha nem buktál pár ezret
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15834 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:04:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.13 hétfő, 18:57:00
Igen mert ebben elnyeklik a feszítő.Ezt szokták még kicserélni a felrakáskor alupogácsára.Kérdezd meg a szabadonfutóeól REHLIST mielőtt bármibe belekezdez.Amúgy nem olvastam el rendesen főtengely ékszíjtárcsát is cseréltél???
[/quot
Ok,megkérdezem.
Főtengelytárcsát 5 napja cseréltem..
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15835 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:08:59 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.13 hétfő, 19:00:09
Csináltass a szilentek helyére pogácsát, aluból vagy valami kemény műanyagból. Ha bejön sokat spóroltál, ha nem buktál pár ezret
Még Alftól korábban kaptam is ilyen alu darabokat, de akkor nem kellett betenni.
Alf, ha olvasod, nincs esetleg egy ilyen feszítőd a garázsban, hogy hamarabb lecserélhessem és vissza adom a leszedettet, természetesen kompenzálva.
Így megspórolnám a leszed - javít - felrak hármast.
Ha esetleg másnak van és segítene, megköszönöm
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15836 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:09:42 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 19:04:54
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.13 hétfő, 18:57:00
Igen mert ebben elnyeklik a feszítő.Ezt szokták még kicserélni a felrakáskor alupogácsára.Kérdezd meg a szabadonfutóeól REHLIST mielőtt bármibe belekezdez.Amúgy nem olvastam el rendesen főtengely ékszíjtárcsát is cseréltél???
Ok,megkérdezem.
Főtengelytárcsát 5 napja cseréltem..
lehet a feszítő rugója engedett.
sokat kerregett szabadonfutó nélkül a feszítőd?
generátorod csapágya rendben van?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15837 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:19:31 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.13 hétfő, 19:09:42
Ok,megkérdezem.
Főtengelytárcsát 5 napja cseréltem..
lehet a feszítő rugója engedett.
sokat kerregett szabadonfutó nélkül a feszítőd?
generátorod csapágya rendben van?
arra nem emlékszem, de volt hangja az biztos
a belső csapágy? 20e km-el ezelőtt volt a kivéve, akkor igen.
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15838 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:22:25 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 19:19:31
arra nem emlékszem, de volt hangja az biztos
a belső csapágy? 20e km-el ezelőtt volt a kivéve, akkor igen.
ha már korábban szétrázódott a feszítő rugója, akkor a pogácsázás ugyan rendbe teheti, de már a szíj nem lesz kellően feszes. (esetleg rövidebb szíjat rá?)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15839 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:27:27 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.13 hétfő, 19:22:25
ha már korábban szétrázódott a feszítő rugója, akkor a pogácsázás ugyan rendbe teheti, de már a szíj nem lesz kellően feszes. (esetleg rövidebb szíjat rá?)
van erről valami pontos méret, típus?
Cserélt már valaki rövidebbre? Mi lehet e hátránya?
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15840 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:52:14 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 19:08:59
Még Alftól korábban kaptam is ilyen alu darabokat, de akkor nem kellett betenni.
Alf, ha olvasod, nincs esetleg egy ilyen feszítőd a garázsban, hogy hamarabb lecserélhessem és vissza adom a leszedettet, természetesen kompenzálva.
Így megspórolnám a leszed - javít - felrak hármast.
Ha esetleg másnak van és segítene, megköszönöm
Szia!
Elfogytak a készleteim.Próbálj csak rugót szerezni,pl itt:
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/1/138884/1/elozoalkatreszek/alkatresz/szijhajtas/rezgescsillapito/oldal2/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15841 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:54:54 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 19:27:27
van erről valami pontos méret, típus?
Cserélt már valaki rövidebbre? Mi lehet e hátránya?
A gyári a jól rém-lik 1642mm.Én már tettem fel 1637mm-est.A gond annyi volt vele,hogy 2év alatt teljesen eltöredezett a szíj belülről.Ez lehet az ugy. hátránya.De jó nehezen ment fel már a rövidebb szíj.Amúgy teljesen jó volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15842 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:02:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.13 hétfő, 19:52:14
Szia!
Elfogytak a készleteim.Próbálj csak rugót szerezni,pl itt:
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/1/138884/1/elozoalkatreszek/alkatresz/szijhajtas/rezgescsillapito/oldal2/
Köszönöm!
Ami a linken van, az pont jó nekem, vagy ez csak egy példa, mert BMW-re való.
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15843 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:04:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.13 hétfő, 19:54:54
A gyári a jól rém-lik 1642mm.Én már tettem fel 1637mm-est.A gond annyi volt vele,hogy 2év alatt teljesen eltöredezett a szíj belülről.Ez lehet az ugy. hátránya.De jó nehezen ment fel már a rövidebb szíj.Amúgy teljesen jó volt.
Ebből arra következtetek, hogy jó jó, de maradjak a gyári hossznál és mást javítsunk.
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15844 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:05:24 »
Turbo elektronika javításban tud valaki segíteni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15845 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:06:22 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 20:02:06
Köszönöm!
Ami a linken van, az pont jó nekem, vagy ez csak egy példa, mert BMW-re való.
csak példa!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15846 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:06:53 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 20:04:03
Ebből arra következtetek, hogy jó jó, de maradjak a gyári hossznál és mást javítsunk.
Mondjuk.....ha csak azt cseréled attól nem lesz jobb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15847 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:07:30 »
Idézetet írta: 1000 - 2012.02.13 hétfő, 20:05:24
Turbo elektronika javításban tud valaki segíteni?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.msg544086#msg544086
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15848 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:09:19 »
Idézetet írta: 1000 - 2012.02.13 hétfő, 20:05:24
Turbo elektronika javításban tud valaki segíteni?
Szia
Veszprém, 06-30/502-8382
Nekem is Ő javította
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15849 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:11:59 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.13 hétfő, 20:06:22
csak példa!
Király az ötlet, már csak ki kell derítenem hol lehet kapni.
Úgy látom, a Fidcarnál nincs
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
Oldalak:
1
...
310
311
312
313
314
315
316
[
317
]
318
319
320
321
322
323
324
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ