Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:56:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
352
353
354
355
356
357
358
[
359
]
360
361
362
363
364
365
366
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14630736 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17900 Dátum:
2012.05.08 kedd, 15:48:34 »
Idézetet írta: László - 2012.05.08 kedd, 15:22:46
Tisztelt Fórumtárs!
A 70 mm átmérő kompenzálható lenne hoszabb szijjal. Nem ez a valódi probléma. Mint már irtam A csapágy vékonyabb mint a futógörgő, ami rávan sütve a bordázott felszinü csapágyra, tehát úgy néz ki mintha a középső része kilenne könnyítve. Ha ennek a csapágynak a helyére beteszel egy teli csapágat akkor az új csapágy jelentősen eltolodik az együttfutási siktól oldalra. A következmény a szij csak fél felületen fut a csapágy felszinén. Egyszerű, de nem tudom egyszerübben leirni. Ha megnézed az eredeti görgőt, rögton látni fogod miről beszélek.
Tisztelettel László!
Otthon van, majd meglesem hétvégén.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17901 Dátum:
2012.05.08 kedd, 20:15:45 »
Sziasztok. Egy kis segítség kéne. Találtam részecskeszűrőt a kocsimhoz, csak nem tudom milyen kell hozzá. Nem tudom, hogy az enyém B4Y , B5Y , BWY ? Alvázszám: WFOWXX6BBW6J17144 Ford Mondeo kombi 2006 2.0tdci, 130le. Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17902 Dátum:
2012.05.08 kedd, 20:54:28 »
Idézetet írta: tuning94 - 2012.05.08 kedd, 20:15:45
Sziasztok. Egy kis segítség kéne. Találtam részecskeszűrőt a kocsimhoz, csak nem tudom milyen kell hozzá. Nem tudom, hogy az enyém B4Y , B5Y , BWY ? Alvázszám: WFOWXX6BBW6J17144 Ford Mondeo kombi 2006 2.0tdci, 130le. Köszi
ami neked kell annak a rendelési száma 6s71 5h250 ac és a finis kódja: 1388787
Amit te kérdeztél azt nem tudja a picicica...
ja,és az alvázszám több sebből vérzik,de rá lehet jönni a frankóra.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17903 Dátum:
2012.05.08 kedd, 21:19:45 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.08 kedd, 20:54:28
ami neked kell annak a rendelési száma 6s71 5h250 ac és a finis kódja: 1388787
Amit te kérdeztél azt nem tudja a picicica...
ja,és az alvázszám több sebből vérzik,de rá lehet jönni a frankóra.....
Köszi szépen. Ha a jó embernek elküldöm ezt : 6s71 5h250 ac akkor tudni fogja hogy melyik kell a kocsimhoz? Mert nekem konkrétan ezt írta: melyik fajta? B4Y , B5Y , BWY ? Mind a 3,hoz tudok adni.
Az alvázszámot meg most megnéztem a fogalmiban és elírtam egy karaktert. WF0WXXGBBW6J17144 igen WF0 kijavítottam. köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.08 kedd, 21:35:16 írta tuning94
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17904 Dátum:
2012.05.08 kedd, 21:29:58 »
Idézetet írta: tuning94 - 2012.05.08 kedd, 21:19:45
WFOWXXGBBW6J17144
WF0 erre gondol szerintem. A többihez nem értek
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17905 Dátum:
2012.05.08 kedd, 22:18:34 »
Idézetet írta: tuning94 - 2012.05.08 kedd, 21:19:45
Köszi szépen. Ha a jó embernek elküldöm ezt : 6s71 5h250 ac akkor tudni fogja hogy melyik kell a kocsimhoz? Mert nekem konkrétan ezt írta: melyik fajta? B4Y , B5Y , BWY ? Mind a 3,hoz tudok adni.
Az alvázszámot meg most megnéztem a fogalmiban és elírtam egy karaktert. WF0WXXGBBW6J17144 igen WF0 kijavítottam. köszi
a ford ezeket az azonosítókat használja.ezekkel pontosan be lehet azonosítani az alkatrészt.
Ez a TE autodhoz való!
A 6osok G-k.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17906 Dátum:
2012.05.08 kedd, 22:21:23 »
Idézetet írta: balko - 2012.05.08 kedd, 09:15:54
Relhistöl a szabadonfutó
Szabadonfutó oké ,és a többi?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17907 Dátum:
2012.05.08 kedd, 22:36:26 »
Idézetet írta: tuning94 - 2012.05.08 kedd, 20:15:45
Sziasztok. Egy kis segítség kéne. Találtam részecskeszűrőt a kocsimhoz, csak nem tudom milyen kell hozzá. Nem tudom, hogy az enyém B4Y , B5Y , BWY ? Alvázszám: WFOWXX6BBW6J17144 Ford Mondeo kombi 2006 2.0tdci, 130le. Köszi
B4Y: 4 ajtós
B5Y: 5 ajtós (szedán)
BWY: kombi
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17908 Dátum:
2012.05.08 kedd, 22:38:52 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.08 kedd, 22:21:23
Szabadonfutó oké ,és a többi?
Nagyautó?
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17909 Dátum:
2012.05.09 szerda, 09:53:09 »
Fennt van a szazbadonfuto! sokkal szebben jar! - elcsodalkoztam rajta hogy egy gorgo csere ekkorat szamit!!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17910 Dátum:
2012.05.09 szerda, 11:19:31 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.05.09 szerda, 09:53:09
Fennt van a szazbadonfuto! sokkal szebben jar! - elcsodalkoztam rajta hogy egy gorgo csere ekkorat szamit!!
Tisztelt Fórumtárs!
Örülök neki, hogy szép csendben jár a géped alapjáraton. A szabadon futó nem egyszerü görgő. Ez az elem veszi fel a rendszerben keletkező lengésekből adódó szij beremegést, amit a generátor forgórészének tömege idéz elő, a tehetetlenségéből adódóan. Ez az energia teszi tönkre egyébbként a hidraulikus rugó szilentjeit, és a főtengely tárcsa gumiszilentjét is. Gyárilag, alapból kellett volna a szabadon futót beépiteni, mint ahogy a benzinesekbe be is épitették. Remélem a szabadonfutó beépitésével hosszú időn keresztül kifogástalanul üzemel a géped, mint ahogy az enyém.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gabry
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17911 Dátum:
2012.05.09 szerda, 15:50:18 »
Sziasztok Mondeósok!
Új vagyok és egyből egy problémával kezdeném..már,ha jó helyre írom....
Ma vittük el szervízbe Mondeo kombinkat,mert villogott az izzításjelző.
Megvizsgálták,és 4db porlasztócsúcs cseréjét javasolták,ami 400e ft lenne.150e km van az autóban.
Nem tudom,mit tegyünk...
Kezdjünk el másik autót kereseni??Imádjuk ezt a kocsit!
Kérlek,segítsetek!
Köszi előre is
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17912 Dátum:
2012.05.09 szerda, 15:58:24 »
Idézetet írta: gabry - 2012.05.09 szerda, 15:50:18
Sziasztok Mondeósok!
Új vagyok és egyből egy problémával kezdeném..már,ha jó helyre írom....
Ma vittük el szervízbe Mondeo kombinkat,mert villogott az izzításjelző.
Megvizsgálták,és 4db porlasztócsúcs cseréjét javasolták,ami 400e ft lenne.150e km van az autóban.
Nem tudom,mit tegyünk...
Kezdjünk el másik autót kereseni??Imádjuk ezt a kocsit!
Kérlek,segítsetek!
Köszi előre is
Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, úgy nem kell folyton kérdezgetni, hogy milyen autóról is beszélsz.
Szóval milyen autóról is beszélsz? Nyilván dízel, de ezen kívül mást nemigen tudunk róla.
Sajnos a magyar üzemanyagok és a Delphi dízel rendszerének szerencsétlen találkozása alkalmából nagyjából éppen ezt a 150 ezres határt szokták emlegetni, hogy onnantól lehetnek bajok a cuccal. Az pedig valóban ilyen nagyságrendű javítási összeget jelent. Viszont ha egyszer megvolt, megint van 6-8 évre egy autód, ami kimegy veled a világból is addig. Többen esküszünk mindenféle megoldásokra, amivel a CR szivattyú életét lehet meghosszabbítani. Alapvetően mindnek az a lényege, hogy a gázolaj kenési tulajdonságait javítják, mivel a CR szivattyút egyedül ez keni.
Ennél komolyabb válaszra viszont addig ne számíts, amíg meg nem küldöd pontosan a kiolvasott hibakódokat. A szervízben ezt meg kell tudják mondani neked, de alkalmasint többeknek van egyszerű otthoni hibaolvasója, amivel szintén ki lehet húzni ezeket a számokat a gépedből. Attól függően, hogy hol laksz, tudsz alkudozni ezügyben a közelben élő fórumtagokkal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabry
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17913 Dátum:
2012.05.09 szerda, 16:28:47 »
Köszönöm a gyors választ!
Beírtam az adatokat...
A hibakódokat nem tudom,csak azt írták a számlára,h.ez a csere javasolt.De persze fel tudom őket hívni,gondolom,meg tudják mondani.
Igen,olvasgattam,hogy előjön ez a probléma,csak kicsit szíven ütött ez az összeg és elgondolkodtatott.
Azon is gondolkodunk,vajon más úton-módon meg tudjuk-e javíttatni nem ennyire horror összegért vagy maradjunk a szervíznél?Érdekelnének a tapasztalatok.Már eleve a hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Köszi a segítségeteket!
Naplózva
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17914 Dátum:
2012.05.09 szerda, 16:42:17 »
Idézetet írta: gabry - 2012.05.09 szerda, 16:28:47
Köszönöm a gyors választ!
Beírtam az adatokat...
A hibakódokat nem tudom,csak azt írták a számlára,h.ez a csere javasolt.De persze fel tudom őket hívni,gondolom,meg tudják mondani.
Igen,olvasgattam,hogy előjön ez a probléma,csak kicsit szíven ütött ez az összeg és elgondolkodtatott.
Azon is gondolkodunk,vajon más úton-módon meg tudjuk-e javíttatni nem ennyire horror összegért vagy maradjunk a szervíznél?Érdekelnének a tapasztalatok.Már eleve a hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Köszi a segítségeteket!
nekem 1 hónapja csinálták!
5k Huf / a bevizsgálás (20.000 Ft)
és 30 ért javították az egyiket
hála istennek a többi tökéletes!
szóval az a 150k reális!
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17915 Dátum:
2012.05.09 szerda, 16:42:36 »
Idézetet írta: gabry - 2012.05.09 szerda, 16:28:47
Köszönöm a gyors választ!
Beírtam az adatokat...
A hibakódokat nem tudom,csak azt írták a számlára,h.ez a csere javasolt.De persze fel tudom őket hívni,gondolom,meg tudják mondani.
Igen,olvasgattam,hogy előjön ez a probléma,csak kicsit szíven ütött ez az összeg és elgondolkodtatott.
Azon is gondolkodunk,vajon más úton-módon meg tudjuk-e javíttatni nem ennyire horror összegért vagy maradjunk a szervíznél?Érdekelnének a tapasztalatok.Már eleve a hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Köszi a segítségeteket!
A poharazás eredményeit mind a 4 csúcsra külön, és ha volt, a szivattyú által szállított, mért nyomást is kérdezd meg tőlük.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17916 Dátum:
2012.05.09 szerda, 16:50:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.09 szerda, 16:42:36
A poharazás eredményeit mind a 4 csúcsra külön, és ha volt, a szivattyú által szállított, mért nyomást is kérdezd meg tőlük.
AndyA
Mi az a poharazás tulajdonképpen? Mit csinálnak olyankor?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17917 Dátum:
2012.05.09 szerda, 17:03:09 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.09 szerda, 16:50:54
Mi az a poharazás tulajdonképpen? Mit csinálnak olyankor?
Leszedik a rés olaj csöveket és rétesznek mindegyikre egy kis gyógyszeres dobozt beindítják a kocsit és az így visszafolyt gázolajból megállapítható a p csúcsok állapota.A vissza folyt mennyiségnek egyformának és kevésnek kell lenni ahoz,hogy necseréljenek csúcsot.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabry
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17918 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:10:47 »
Koszi a segitseget!
Tudtok esetleg megbizhato szerelot esetleg penztarcabaratibb megoldast?
Vagy maradjunk mindenkepp a szerviznel?
Az is erdekelne,hogy hosszutavon megeri-e megjavittatni?Mik a tapasztalatok,volt-e ezzel gond annak,aki megjavittatta?Azert ez nem kis osszeg... sajnos...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17919 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:18:03 »
Idézetet írta: gabry - 2012.05.09 szerda, 20:10:47
Koszi a segitseget!
Tudtok esetleg megbizhato szerelot esetleg penztarcabaratibb megoldast?
Vagy maradjunk mindenkepp a szerviznel?
Az is erdekelne,hogy hosszutavon megeri-e megjavittatni?Mik a tapasztalatok,volt-e ezzel gond annak,aki megjavittatta?Azert ez nem kis osszeg... sajnos...
Hibakód kell meg a többi adat. Utána lehet valamit mondani, addig minden csak okos skodás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17920 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:21:23 »
Idézetet írta: gabry - 2012.05.09 szerda, 20:10:47
Koszi a segitseget!
Tudtok esetleg megbizhato szerelot esetleg penztarcabaratibb megoldast?
Vagy maradjunk mindenkepp a szerviznel?
Az is erdekelne,hogy hosszutavon megeri-e megjavittatni?Mik a tapasztalatok,volt-e ezzel gond annak,aki megjavittatta?Azert ez nem kis osszeg... sajnos...
Felújíttatni olcsóbb, de marad még további kockázat - nem tudhatod meddig lesz jó. 5 ezer km? 50 ezer? Meg ha egy tönkremegy, követheti sorban a többi.
A porlasztócsúcs csere irányába visz minden szerviz, mert az a nagy pénz. Illik fenntartással fogadni a túl drága megoldásokat!
Halálbiztosra kell tudnod
, hogy nincs más megoldás, csak a pcsúcs csere - de ne bízz egy szervizben. Előtte alaposan meg kell vizsgálni azt az autót!
A legtöbben Vik-et ajánlják (Bp. Lurdy házzal szemközt, Auto-Fort). Ha tényleg nincs más út, akkor bele kell törődni, hogy csere lesz, de akkor is inkább újakat vegyél bele.
Én most léptem túl a 250 e km-t, és még nem volt pcsúcs cserélve a gépben - de bármikor eljöhet.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 20:23:38 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17921 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 08:16:06 »
Idézetet írta: gabry - 2012.05.09 szerda, 16:28:47
hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Már ezzel jól lehúztak szerintem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17922 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 09:05:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.05.10 csütörtök, 08:16:06
Már ezzel jól lehúztak szerintem.
Szűrőcserével együtt határeset. GO-szűrő magában 6-7 rugó (szervízben simán egy tizes).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17923 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 10:31:36 »
Tisztelt Fórumtársak!
Lasan 2 éve lessz, hogy a generátor oldalt és a szervó oldalt átalakitottam. Leirnám az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat. A generátor oldalon mindent cseréltem új alkatrészre. A görgőket, a főtengelytárcsát, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra, a hidraulikus rugó szilentjeit, még új korában beépités előtt alu pogácsáztam. A beépités óta, közeledek a 60 ezer km-hez minden probléma mentesen.
Ugyanekkor cseréltem a szervó szijfeszitő csapágyat is. Evvel kapcsolatban az volt az észrevételem, hogy a szervószij külső sima felülete, ami a cserélt csapágyon fut féloldalasan kopik. Tüzetesen megvizsgálva, megtalátam a probléma okát. Beszereléskor a szijfeszitő mechanika alá, bekellett épiteni egy 2mm vastagságú alátétet. Átalakításkor az üzletben kapható préselt alátétet szereltem be. A préselt alátét két oldala sajnos nem tökéletes párhuzamos. Emiatt elhúzta a felszerelt szijfeszitőt, és megszünt az egysikban futás. Így a szij nem tudott tejes felületén felfeküdni a csapágyra, és féloldalasan kopott a külső felülete. Megoldás: eszergáltatni kell egy alátétet, aminek a két felfekvő felülete tökéletesen párhuzamos. Az alátétet kicserélve, a rendszer a csapággyal együtt, tökéletesen üzemel. Tanulság: a szervó szijfeszitő átalakitásakor az alátét minőségére is oda kell figyelni!
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 10:33:54 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17924 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 11:20:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.10 csütörtök, 09:05:54
Szűrőcserével együtt határeset. GO-szűrő magában 6-7 rugó (szervízben simán egy tizes).
AndyA
hol? A gyári fordot szerintem 12-13eft körül adják. A szintidejét meg majd megnézem a számlán, de kb 0,4 óra * 8000ft+áfa.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17925 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 11:26:19 »
Idézetet írta: gabry - 2012.05.09 szerda, 16:28:47
Köszönöm a gyors választ!
Beírtam az adatokat...
A hibakódokat nem tudom,csak azt írták a számlára,h.ez a csere javasolt.De persze fel tudom őket hívni,gondolom,meg tudják mondani.
Igen,olvasgattam,hogy előjön ez a probléma,csak kicsit szíven ütött ez az összeg és elgondolkodtatott.
Azon is gondolkodunk,vajon más úton-módon meg tudjuk-e javíttatni nem ennyire horror összegért vagy maradjunk a szervíznél?Érdekelnének a tapasztalatok.Már eleve a hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Köszi a segítségeteket!
Csodálkozom, hogy szivattyút nem akartak cserélni rögtön.
A legritkább eset, hogy a 4 porlasztó egyszerre romlik el.
A porlasztók pontos állapota csak kiszerelve, próbapadon ítélhető meg. (pl. FilepDiesel-nél)
A résolaj veszteség mérése (pharazás) csak egy közelítő képet ad, a végeredmény megítélése meg kérdéses.
Ford márkaszervizben, bemondásra, 400eFt-ért nem cseréltetünk porlasztókat, mert nem biztos, hogy az a baja.
Az izzító villogáson kívül mi még a tünet?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17926 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 11:26:29 »
Idézetet írta: László - 2012.05.10 csütörtök, 10:31:36
Tisztelt Fórumtársak!
Lasan 2 éve lessz, hogy a generátor oldalt és a szervó oldalt átalakitottam. Leirnám az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat. A generátor oldalon mindent cseréltem új alkatrészre. A görgőket, a főtengelytárcsát, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra, a hidraulikus rugó szilentjeit, még új korában beépités előtt alu pogácsáztam. A beépités óta, közeledek a 60 ezer km-hez minden probléma mentesen.
Ugyanekkor cseréltem a szervó szijfeszitő csapágyat is. Evvel kapcsolatban az volt az észrevételem, hogy a szervószij külső sima felülete, ami a cserélt csapágyon fut féloldalasan kopik. Tüzetesen megvizsgálva, megtalátam a probléma okát. Beszereléskor a szijfeszitő mechanika alá, bekellett épiteni egy 2mm vastagságú alátétet. Átalakításkor az üzletben kapható préselt alátétet szereltem be. A préselt alátét két oldala sajnos nem tökéletes párhuzamos. Emiatt elhúzta a felszerelt szijfeszitőt, és megszünt az egysikban futás. Így a szij nem tudott tejes felületén felfeküdni a csapágyra, és féloldalasan kopott a külső felülete. Megoldás: eszergáltatni kell egy alátétet, aminek a két felfekvő felülete tökéletesen párhuzamos. Az alátétet kicserélve, a rendszer a csapággyal együtt, tökéletesen üzemel. Tanulság: a szervó szijfeszitő átalakitásakor az alátét minőségére is oda kell figyelni!
Tisztelettel László!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17927 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 11:27:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.05.10 csütörtök, 11:20:43
hol? A gyári fordot szerintem 12-13eft körül adják. A szintidejét meg majd megnézem a számlán, de kb 0,4 óra * 8000ft+áfa.
Nemrég vettem 3 Bosch-t valami 6 rugó körül (20-on belül volt postával), talán FridCarnál volt akciós.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17928 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 11:42:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.10 csütörtök, 11:27:24
Nemrég vettem 3 Bosch-t valami 6 rugó körül (20-on belül volt postával), talán FridCarnál volt akciós.
AndyA
nem így értettem.
Ha szervizbe betolod a gépet, hogy cseréljenek rajta gázolajszűrőt, sokba fog kerülni (~20k)
Mint ahogy a t.kollégának is, aki fókán ablaktörlőt cseréltetett P betűs fordéknál ennyiért. (a 6k-s gyári szett volt 15k + szerelés 0,6óra vagy mi)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17929 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 11:56:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.05.10 csütörtök, 11:42:25
nem így értettem.
Ha szervizbe betolod a gépet, hogy cseréljenek rajta gázolajszűrőt, sokba fog kerülni (~20k)
Mint ahogy a t.kollégának is, aki fókán ablaktörlőt cseréltetett P betűs fordéknál ennyiért. (a 6k-s gyári szett volt 15k + szerelés 0,6óra vagy mi)
Ja. Na ja. Generátor szíjfeszítőt nekem is akarták cserélni 45 rugóért, ami már erősen kedvezményes, merthogy ismerős dolgozik ott. Plusz persze maga a szíj és a munkadíj, azt nem kell mondanom. Házilag megállt 25-ből a feszítő, másik 2-3 ezer volt a szíj, és egy jó óra alatt beraktuk úgy cimbivel, hogy életünkben először csináltuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17930 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 16:20:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.05.09 szerda, 17:03:09
Leszedik a rés olaj csöveket és rétesznek mindegyikre egy kis gyógyszeres dobozt beindítják a kocsit és az így visszafolyt gázolajból megállapítható a p csúcsok állapota.A vissza folyt mennyiségnek egyformának és kevésnek kell lenni ahoz,hogy necseréljenek csúcsot.
Ilyet tud valaki csinálni itt a fórumon. Jó lenne tudni mennyi időre lehet tervezni az autóval
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17931 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 18:47:12 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.10 csütörtök, 16:20:14
Ilyet tud valaki csinálni itt a fórumon. Jó lenne tudni mennyi időre lehet tervezni az autóval
amíg nem kell, ne eröltesd, mert ilyen után a gyári előírások szerint cserélni kell a résolajcsöveket.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17932 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 18:48:08 »
valaki, akinek elektromos vezérlésű turbója van, tudna csinálni egy képet a vezérlőjéről??
előről, hátulról kéne egy, hogy látszódjon a felfogatása és a számok a házán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17933 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 20:30:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.10 csütörtök, 18:47:12
amíg nem kell, ne eröltesd, mert ilyen után a gyári előírások szerint cserélni kell a résolajcsöveket.
Azt egy okos szerelő mint az enyém szépen leszedi előtte bekeni akkor azzal nem lesz gond.Nálam sem volt.Ha meg akar nyugodni akkor mért ne tegye.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17934 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:58:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.05.10 csütörtök, 20:30:22
Azt egy okos szerelő mint az enyém szépen leszedi előtte bekeni akkor azzal nem lesz gond.Nálam sem volt.Ha meg akar nyugodni akkor mért ne tegye.
Lehet dobok Vik-nek egy mailt, hogy mit javasol
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17935 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:58:56 »
EGR dugózás miatt aggódnom kell majd a műszaki vizsgán?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17936 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:01:07 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.10 csütörtök, 21:58:56
EGR dugózás miatt aggódnom kell majd a műszaki vizsgán?
nem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17937 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:01:17 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.10 csütörtök, 21:58:56
EGR dugózás miatt aggódnom kell majd a műszaki vizsgán?
De nem ám!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17938 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:01:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.10 csütörtök, 18:48:08
valaki, akinek elektromos vezérlésű turbója van, tudna csinálni egy képet a vezérlőjéről??
előről, hátulról kéne egy, hogy látszódjon a felfogatása és a számok a házán
senki??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17939 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:02:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.10 csütörtök, 22:01:07
nem
Sikerült a törött ködlámpa projekt?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17940 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:02:46 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.10 csütörtök, 22:02:01
Sikerült a törött ködlámpa projekt?
azóta sem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17941 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:03:02 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.10 csütörtök, 21:58:56
EGR dugózás miatt aggódnom kell majd a műszaki vizsgán?
Vagy kiveszed előtte vagy előtte közvetlenül törlöd a hibát mert az évjáratból kiindulva dob nem???Amúgy semmit sem befolyásol.Nekem nem dob hibát és úgy ment át a vizsgán mint a sicc.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17942 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:03:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.10 csütörtök, 22:01:28
senki??
Az enyém olyan? Ha igen, reggel lövök róla képet! De most lehet nagy hülyeséget kérdeztem!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17943 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:03:47 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.10 csütörtök, 22:03:17
Az enyém olyan? Ha igen, reggel lövök róla képet! De most lehet nagy hülyeséget kérdeztem!
nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17944 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:04:36 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.10 csütörtök, 22:03:17
Az enyém olyan? Ha igen, reggel lövök róla képet! De most lehet nagy hülyeséget kérdeztem!
sajna nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17945 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:05:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.10 csütörtök, 22:04:36
sajna nem
Akkor hülyeséget kérdeztem, sorry!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17946 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:10:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.10 csütörtök, 22:01:28
senki??
holnap estig ráér akkor le tudom fotózni
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17947 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:12:09 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.10 csütörtök, 22:10:03
holnap estig ráér akkor le tudom fotózni
persze
keveredett hozzám egy vezérlő, és kíváncsi vagyok, hogy mondeo-ra jó lehet-e...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17948 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:12:55 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.10 csütörtök, 22:05:40
Akkor hülyeséget kérdeztem, sorry!
szerencsére csak 2005körültől szerelték ilyenekkel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17949 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:13:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.10 csütörtök, 22:12:09
persze
keveredett hozzám egy vezérlő, és kíváncsi vagyok, hogy mondeo-ra jó lehet-e...
Dobd át pü-be számod
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Oldalak:
1
...
352
353
354
355
356
357
358
[
359
]
360
361
362
363
364
365
366
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ