Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:52:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
361
362
363
364
365
366
367
[
368
]
369
370
371
372
373
374
375
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624565 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18350 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:21:06 »
CKP Crankshaft Position Sensor / forgattyús tengely vonatkozási helyzet (pozíció) jeladó
CMP Camshaft Position / bütyköstengely helyzete
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18351 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:34:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.07 csütörtök, 17:51:15
Ez a camshaft main position kibontás honnét van? én idáig csak
C
a
M
shatf
P
osition kibontást láttam. (pl a TIS-ben)
A jelformája meg pl. ilyen (HALL effect verzió):
http://www.aa1car.com/library/crank_sensors.htm
A tdci befecskendezés vezérléséből következően nem figyelheti csak a felső holtpontot (melyik hengernél?), mert az nem elég infó a befecskendezés ütemezéséhez. SZVSZ.
De ha már ki-az-okosabbat játszunk, a CKP kibontásból kimaradt egy "k" betű, merthogy CranKshaft.
Ne játsszunk ki-az-okosabbat. Valóban kihagytam, javítottam.
A tisben is irkálnak mindenfélét, ott is lehet hiba. Írják így is, úgy is, a maines változat logikusabb.
Már lenn leírtam, de akkor most egy kicsit másként: természetesen az 1-es hengert figyeljük, a többit nem kell.
A felső jeladónak csak annyi a szerepe, hogy szinkronban van-e a főtengellyel a vezérműtengely. Tehát csak egy jelet ad le, a holtponton.
Azt is tudjuk, hogy a főtengely sebessége nem egyezik meg a vezérműtengelyével, ott van egy 2-es szorzó.
A cmp jeladó a szelepek nyitásának a megállapításához is jó.
A lendkeréken 36 felé van osztva a kör, de csak 35 fog van, az utolsó „letörve”. Innen tudják a felső holtpontot. Természetesen, itt is az első hengerről van szó.
A többi fog viszont jó arra, hogy tudjuk a főtengely helyzetét, azaz 10 fokos diszkrét értékenként. Persze, a többi fokot is ki lehet interpolálni, meg is teszik,
a fordulatszám alapján.
Azért nem elég csak a felső holtpont jeladót figyelembe venni, mert ha pl 1000-et fordul a motor, akkor durván 1,6 ms a 10 fok a holtpont előtt.
Az 1000-es fordulatról 2000-re 1-2 másodperc alatt felpörög, legyen 1 az egyszerűbb számolás miatt. Tehát másodpercenként 1000-et emelkedik a fordulatszám.
16,6-ot fordul másodpercenként, ez ugrik fel 33,33-ra. Ugyanakkora időzítésnél 1,6 ms, ez a 2000-es fordulatnál már 20 fokot jelent.
Persze ütemenként van a jel, de akkor is, a szöggyorsulás miatt jelentősen elmászna a gyújtási szög. Na ezért van az alsó jeladó, az már szöget érzékel.
Ott is fennáll ez a veszély, de pont 1/36-oda, amit könnyebb korrigálni.
Tehát valójában csak a felső jeladó nem is alkalmas a befecskendezés időzítéséhez, még ha minden hengernél is lenne (de valójában 2 is elég lenne, gondoljunk a szorzóra).
Hát ez az oka annak, hogy a felső csak holtpontot érzékel, az alsó meg szöget. Ezért van a cmp-ben a main, és nincs benne szög.
Hogy hall, induktív vagy akár optikai jeladót alkalmaznak, az teljesen mind1.
A hall négyszögjelet ad, az induktív meg tangens-szerűt, és ugye a lefutó élre billen a komparátor. Ott, ahol a fog hiányzik, nagyobb a jel amplitúdója, mert a kondi hosszabb ideig fog töltődni.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.07 csütörtök, 18:36:13 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18352 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:35:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.07 csütörtök, 18:21:06
CKP Crankshaft Position Sensor / forgattyús tengely vonatkozási helyzet (pozíció) jeladó
CMP Camshaft Position / bütyköstengely helyzete
A CMP NEM ad pozíciót. Csak holtpontot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18353 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:47:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.07 csütörtök, 18:35:16
A CMP NEM ad pozíciót. Csak holtpontot.
leirtam a hivatalos szakkifejezését nálunk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18354 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:53:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.07 csütörtök, 18:47:28
leirtam a hivatalos szakkifejezését nálunk.
Jó, értem én, én meg leírtam, miért logikusabb a másik. Néha a kifejezések félrecsúsznak. Kockás füzet... led dióda, cd lemez. Sokszor használják a biturbó kifejezést, ha a V motorra raknak 2 turbót, holott azt twin turbónak (iker) kéne hívni, csak a 2 lépcsős - 2 különböző turbót kéne hívni biturbónak.
Hát ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18355 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 19:35:19 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.07 csütörtök, 18:53:45
Jó, értem én, én meg leírtam, miért logikusabb a másik. Néha a kifejezések félrecsúsznak. Kockás füzet... led dióda, cd lemez. Sokszor használják a biturbó kifejezést, ha a V motorra raknak 2 turbót, holott azt twin turbónak (iker) kéne hívni, csak a 2 lépcsős - 2 különböző turbót kéne hívni biturbónak.
Hát ennyi.
Hogy szerinted mi a logikusabb az egy dolog......én leirtam a hivatalos szakkifejezését....felőlem vitázhattok tovább, én nem fogok...
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18356 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 19:45:58 »
Hatalmas köszönet Alfnak a diagnosztikáért. Nagyon érdekes és hasznos volt.
Jó tudni, hogy rendben van a vas!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18357 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 19:49:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.07 csütörtök, 19:35:19
Hogy szerinted mi a logikusabb az egy dolog......én leirtam a hivatalos szakkifejezését....felőlem vitázhattok tovább, én nem fogok...
Hát bakker... valamit elnézhettem, mert most a guglival egy mainost se találok... hát, akkor mégis
CMP Camshaft Position
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18358 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 20:00:13 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.07 csütörtök, 19:45:58
Hatalmas köszönet Alfnak a diagnosztikáért. Nagyon érdekes és hasznos volt.
Jó tudni, hogy rendben van a vas!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18359 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 21:45:07 »
Idézetet írta: khorvat - 2012.06.07 csütörtök, 07:51:07
Köszönöm mindenkinek a gyors reakciókat!
Igazából ez ha belegondolok nem a beindul lefullad hanem a be se indul eset inkább!
Este csináltam pár képet a szívósor részről, ha jól gondolom akkor megtaláltam a CMP jeladót a csatlakozó rajta szürke, viszont leszedve a csatit alatta már fekete a műanyag, tehát innentől ez nem kérdés hogy cserés és csak reménykedek benne, hogy ennyi baja van!
A biztonság kedvéért ha szembe állok a kocsival akkor a műanyag szívósor fedél felett kicsit a közepétől jobb találom és 3 eres csatlakozó megy rá? 1db csavar fogja elvileg a motorblokkhoz ha jól gondolom.
Tehát most első körben meglépem a CMP cserét aztán a többit meglátjuk.
Sziasztok!
Nos az enyém olaszban állt meg alattam,jeladók cserélve lettek a közelmultban. Nekem a közös nyomócsőn lévő valami adta meg magát! Menet közben leállt! Csak hogy akinek hasonló gondja van gondoljon erre is!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18360 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 22:18:41 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.06.07 csütörtök, 21:45:07
Sziasztok!
Nos az enyém olaszban állt meg alattam,jeladók cserélve lettek a közelmultban. Nekem a közös nyomócsőn lévő valami adta meg magát! Menet közben leállt! Csak hogy akinek hasonló gondja van gondoljon erre is!
tamogatom, mert en is nemreg csereltem!! nekem hidegen indult, melegen nem akart soha!
Naplózva
tapt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18361 Dátum:
2012.06.08 péntek, 10:22:19 »
Sziasztok!
2022.12.havi TDCI Mondim porlasztócsúcsai kezdik megadni magukat (konkrétan nagy gázadásnál bejelez, esetenként le is fullad
).
Tudtok valakit, aki rá tudna nézni, esetleg meg is javítaná/cserélné és megbízható?
Persze egy kb ár is jó lenne.
Köszi,
Tamás
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18362 Dátum:
2012.06.08 péntek, 10:31:56 »
Idézetet írta: tapt - 2012.06.08 péntek, 10:22:19
Sziasztok!
2022.12.havi TDCI Mondim porlasztócsúcsai kezdik megadni magukat (konkrétan nagy gázadásnál bejelez, esetenként le is fullad
).
Tudtok valakit, aki rá tudna nézni, esetleg meg is javítaná/cserélné és megbízható?
Persze egy kb ár is jó lenne.
Köszi,
Tamás
10év múlva 12havi?
Vik,a Lurdyval szemben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18363 Dátum:
2012.06.08 péntek, 10:33:41 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.06.07 csütörtök, 22:18:41
tamogatom, mert en is nemreg csereltem!! nekem hidegen indult, melegen nem akart soha!
ezeket nem kell találomra cserélni,mert van saját hibakodja!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18364 Dátum:
2012.06.08 péntek, 10:41:25 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Most cserélem a hosszbordás szíjat és a generátorra szabadonfutót akarok tenni.Ezt a szabadonfutót hol tudom beszerezni és mi a neve vagy száma?Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18365 Dátum:
2012.06.08 péntek, 10:42:46 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.06.08 péntek, 10:41:25
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Most cserélem a hosszbordás szíjat és a generátorra szabadonfutót akarok tenni.Ezt a szabadonfutót hol tudom beszerezni és mi a neve vagy száma?Előre is köszönöm a segítséget.
Relhistet keresd.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18366 Dátum:
2012.06.08 péntek, 10:46:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.08 péntek, 10:42:46
Relhistet keresd.
Rádió kód ügyben meg Alfot.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18367 Dátum:
2012.06.08 péntek, 13:13:11 »
CMP ma megérkezett ki is van cserélve, de nem ez vagy nem csak ez a ludas nálam sajnos! Továbbra sem indul a gépsárkány, következő, hogy ma Ford szervizben diagnosztikára viszem, hátha lesz vmi hibakód ami segít a nyomozásban!
Számomra rossz esetben ezek a tünetek akár jelenthetik például, hogy meghalt teljesen a magasnyomású szivattyúm, az ha feladja a harcot az ilyen? Nincs semmi előjele?
Ezt a nyomócső hibát csápos emelővel körbe nézve könnyen meg lehet találni jó eséllyel, vagy kell hozzá egy adag szerencse is hogy jól látható nyoma legyen?
Idézetet írta: áki79 - 2012.06.07 csütörtök, 21:45:07
Sziasztok!
Nos az enyém olaszban állt meg alattam,jeladók cserélve lettek a közelmultban. Nekem a közös nyomócsőn lévő valami adta meg magát! Menet közben leállt! Csak hogy akinek hasonló gondja van gondoljon erre is!
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18368 Dátum:
2012.06.08 péntek, 14:11:33 »
Idézetet írta: khorvat - 2012.06.08 péntek, 13:13:11
CMP ma megérkezett ki is van cserélve, de nem ez vagy nem csak ez a ludas nálam sajnos! Továbbra sem indul a gépsárkány, következő, hogy ma Ford szervizben diagnosztikára viszem, hátha lesz vmi hibakód ami segít a nyomozásban!
Számomra rossz esetben ezek a tünetek akár jelenthetik például, hogy meghalt teljesen a magasnyomású szivattyúm, az ha feladja a harcot az ilyen? Nincs semmi előjele?
Ezt a nyomócső hibát csápos emelővel körbe nézve könnyen meg lehet találni jó eséllyel, vagy kell hozzá egy adag szerencse is hogy jól látható nyoma legyen?
A magasnyomású nem úgy hal meg, hogy hirtelen, és nem indul a gép, hanem egyre kevésbé tudja megcsinálni a kellő nyomást, és hibát is dob.
A diag kell, anélkül kár lenne találgatni. Ezt a csápos emelőt nem értem. A nyomócső a motor tetején van...
Az ilyen nem indulós hiba inkább érzékelő lesz, akár a magas nyomásé, v ilyesmi. De inkább elébb a hibakód olvasás...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18369 Dátum:
2012.06.08 péntek, 14:21:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.08 péntek, 10:31:56
10év múlva 12havi?
Vik,a Lurdyval szemben!
És már kivannnnaaak a csúúcsok
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18370 Dátum:
2012.06.08 péntek, 20:48:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.08 péntek, 14:11:33
A magasnyomású nem úgy hal meg, hogy hirtelen, és nem indul a gép, hanem egyre kevésbé tudja megcsinálni a kellő nyomást, és hibát is dob.
A diag kell, anélkül kár lenne találgatni. Ezt a csápos emelőt nem értem. A nyomócső a motor tetején van...
Az ilyen nem indulós hiba inkább érzékelő lesz, akár a magas nyomásé, v ilyesmi. De inkább elébb a hibakód olvasás...
Hiba kód nincs érdemleges, csak akksi alacsonytöltöttségére utaló, illetve az EGR OFF miatti, CMP jeladó fixen új , mellette volt próbálva egy új CKP jeladó is de ekkor se indult. Első porlasztó csúcs kiszedve de nem mutat megfelelő működést, nem porlaszt.
Hétfőn a 4 csúcsot megpróbálom ellenőríztetni műszeresen ultrahanggal ha jól értettem, és egy kicsit átnyomatni nagyobb nyomáson hátha kiköhög vmit, de azért meglepő, hogy az 1 éve felújított 4 csúcsból egyik se mutat jó működést!
Laikusként nekem gyanusabb hogy oda már egyáltalán nem is jut üzemanyag.
Tanktól nézve go szűrőn, szivattyún át magasnyomású csövekig, hogy néz ki ez az üzemanyagrendszer logikailag sorban felépítve, ha vki vágja ezt a témát megköszönnöm leírná.
Az a gyanum hogy a 4 PCS-re az jön ki hogy azok mennének ha kapnának go-t.
Szivattyút így hogy be se indul a motor lehet vhogy ellenőrízni, hogy rendesen működik-e?
Érdemes lehet az 1 éves gyári goszűrőt szintén gyári újra cserélni? Létezhet hogy a szűrőnél alakul ki ekkora dugulás a kocsiszámára újnak számító Agip DieselTech még gyanus nekem 3 utolsó tankolásom náluk volt előtte sose jártam itt, lehet benyaltam vmi nem teljesen tiszta go-t?
CMP,CKP pároson kívül milyen elektromos dolog romolhatott még el ami hiba kódott se feltétlen dob, az ECU vezérléslehet ilyen?
Nem baj hétvégén agyalok még hogy jövő héten miket kellene végig ellenőrízni.
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18371 Dátum:
2012.06.08 péntek, 21:30:30 »
Idézetet írta: khorvat - 2012.06.08 péntek, 20:48:45
Hiba kód nincs érdemleges, csak akksi alacsonytöltöttségére utaló, illetve az EGR OFF miatti, CMP jeladó fixen új , mellette volt próbálva egy új CKP jeladó is de ekkor se indult. Első porlasztó csúcs kiszedve de nem mutat megfelelő működést, nem porlaszt.
Hétfőn a 4 csúcsot megpróbálom ellenőríztetni műszeresen ultrahanggal ha jól értettem, és egy kicsit átnyomatni nagyobb nyomáson hátha kiköhög vmit, de azért meglepő, hogy az 1 éve felújított 4 csúcsból egyik se mutat jó működést!
Laikusként nekem gyanusabb hogy oda már egyáltalán nem is jut üzemanyag.
Tanktól nézve go szűrőn, szivattyún át magasnyomású csövekig, hogy néz ki ez az üzemanyagrendszer logikailag sorban felépítve, ha vki vágja ezt a témát megköszönnöm leírná.
Az a gyanum hogy a 4 PCS-re az jön ki hogy azok mennének ha kapnának go-t.
Szivattyút így hogy be se indul a motor lehet vhogy ellenőrízni, hogy rendesen működik-e?
Érdemes lehet az 1 éves gyári goszűrőt szintén gyári újra cserélni? Létezhet hogy a szűrőnél alakul ki ekkora dugulás a kocsiszámára újnak számító Agip DieselTech még gyanus nekem 3 utolsó tankolásom náluk volt előtte sose jártam itt, lehet benyaltam vmi nem teljesen tiszta go-t?
CMP,CKP pároson kívül milyen elektromos dolog romolhatott még el ami hiba kódott se feltétlen dob, az ECU vezérléslehet ilyen?
Nem baj hétvégén agyalok még hogy jövő héten miket kellene végig ellenőrízni.
kannából direktbe inditás, ha onnan sem indul mehetsz tovább...lényeg ne legyen levegős sehol..
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18372 Dátum:
2012.06.08 péntek, 23:07:17 »
Idézetet írta: khorvat - 2012.06.08 péntek, 20:48:45
Hiba kód nincs érdemleges, csak akksi alacsonytöltöttségére utaló, illetve az EGR OFF miatti, CMP jeladó fixen új , mellette volt próbálva egy új CKP jeladó is de ekkor se indult. Első porlasztó csúcs kiszedve de nem mutat megfelelő működést, nem porlaszt.
Hétfőn a 4 csúcsot megpróbálom ellenőríztetni műszeresen ultrahanggal ha jól értettem, és egy kicsit átnyomatni nagyobb nyomáson hátha kiköhög vmit, de azért meglepő, hogy az 1 éve felújított 4 csúcsból egyik se mutat jó működést!
Laikusként nekem gyanusabb hogy oda már egyáltalán nem is jut üzemanyag.
Tanktól nézve go szűrőn, szivattyún át magasnyomású csövekig, hogy néz ki ez az üzemanyagrendszer logikailag sorban felépítve, ha vki vágja ezt a témát megköszönnöm leírná.
Az a gyanum hogy a 4 PCS-re az jön ki hogy azok mennének ha kapnának go-t.
Szivattyút így hogy be se indul a motor lehet vhogy ellenőrízni, hogy rendesen működik-e?
Érdemes lehet az 1 éves gyári goszűrőt szintén gyári újra cserélni? Létezhet hogy a szűrőnél alakul ki ekkora dugulás a kocsiszámára újnak számító Agip DieselTech még gyanus nekem 3 utolsó tankolásom náluk volt előtte sose jártam itt, lehet benyaltam vmi nem teljesen tiszta go-t?
CMP,CKP pároson kívül milyen elektromos dolog romolhatott még el ami hiba kódott se feltétlen dob, az ECU vezérléslehet ilyen?
Nem baj hétvégén agyalok még hogy jövő héten miket kellene végig ellenőrízni.
Egy dolgot kihagytatok:Mivel az évjáratból kiindulva megkellett volna mérni induláskor kapnak-e vezérlést a csúcsok??Mivel a diesel vezérlőd külön van az ECU-tól,amit a bal első sárvédőben találtok.ott is lehet érintkezési hiba.Amikor nem indul és forgat egy kis idő után villog az izzítás jeled???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18373 Dátum:
2012.06.09 szombat, 08:37:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.06.08 péntek, 23:07:17
Egy dolgot kihagytatok:Mivel az évjáratból kiindulva megkellett volna mérni induláskor kapnak-e vezérlést a csúcsok??Mivel a diesel vezérlőd külön van az ECU-tól,amit a bal első sárvédőben találtok.ott is lehet érintkezési hiba.Amikor nem indul és forgat egy kis idő után villog az izzítás jeled???
Amikor nem indul a motor és próbál forgatni, utána következetesen nem jelenik meg a műszerfalon a villogó izzítás jel, és ez előtte is csak nagy ritkán fordult elő kb. ilyen félévente 1x.
Most is a hiba fennállása óta 1 alkalommal figyeltem fel hogy villog az izzításjelző, de ez nem is csoda úgy gondolom mert akkor 1 percen belül volt 3 indítási kisérlet kb.
Lényeg, hogy a műszerfalon a sikertelen indítás után nincs semmi hiba visszajelzés.
Ezt a diesel vezérlő külön van és jön-e belőle jel a porlasztóknak dolgot viszont nagyon érdemes lesz még megnézni köszi a tippet, nekem kezdetekóta az a gyanum vmi elektromos hiba, lecsúszott csatlakozó stb. és nem mechanikus, dugulásos dolog az üzemanyagrendszerben.
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18374 Dátum:
2012.06.09 szombat, 16:15:23 »
Idézetet írta: khorvat - 2012.06.09 szombat, 08:37:35
Amikor nem indul a motor és próbál forgatni, utána következetesen nem jelenik meg a műszerfalon a villogó izzítás jel, és ez előtte is csak nagy ritkán fordult elő kb. ilyen félévente 1x.
Most is a hiba fennállása óta 1 alkalommal figyeltem fel hogy villog az izzításjelző, de ez nem is csoda úgy gondolom mert akkor 1 percen belül volt 3 indítási kisérlet kb.
Lényeg, hogy a műszerfalon a sikertelen indítás után nincs semmi hiba visszajelzés.
Ezt a diesel vezérlő külön van és jön-e belőle jel a porlasztóknak dolgot viszont nagyon érdemes lesz még megnézni köszi a tippet, nekem kezdetekóta az a gyanum vmi elektromos hiba, lecsúszott csatlakozó stb. és nem mechanikus, dugulásos dolog az üzemanyagrendszerben.
és a középkonzol órában a piros led nem villog?
Ha nem indul és nincs izzító jelzés, akkor az nem valószínű, hogy üzemanyag rendszeri gond.
Főrelé, immobiliser.
Tisler által írt ICU dolog érdekes lehet, de ha az injektorok vezérlésével gond van, akkor is van izzításjelző villogás.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18375 Dátum:
2012.06.09 szombat, 20:00:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.08 péntek, 10:31:56
10év múlva 12havi?
Vik,a Lurdyval szemben!
tudod vissza a jövöbe
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tapt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18376 Dátum:
2012.06.09 szombat, 20:06:39 »
Hello,
köszi a tippet. A címet/a szervíz nevét meg tudja vki mondani?
KÖszi,
Tamás
Idézetet írta: alf - 2012.06.08 péntek, 10:31:56
10év múlva 12havi?
Vik,a Lurdyval szemben!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18377 Dátum:
2012.06.09 szombat, 20:31:37 »
Idézetet írta: tapt - 2012.06.09 szombat, 20:06:39
Hello,
köszi a tippet. A címet/a szervíz nevét meg tudja vki mondani?
KÖszi,
Tamás
bp.könyves kálmán krt.autó fort
Németh Viktor
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tapt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18378 Dátum:
2012.06.09 szombat, 22:13:15 »
Köszönöm
Idézetet írta: alf - 2012.06.09 szombat, 20:31:37
bp.könyves kálmán krt.autó fort
Németh Viktor
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18379 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 00:58:15 »
Sziasztok
Érdeklődnék hogy ki cserélt már főtengely tárcsát annak van e előjele hogy szét fog menni?mert nekem olyan gondom van hogy indításkor van mikor berezeg valami de nem mindig és nem tudom hogy mi lehet az
Köszi előre is
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18380 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 06:50:37 »
Idézetet írta: virag - 2012.06.10 vasárnap, 00:58:15
Sziasztok
Érdeklődnék hogy ki cserélt már főtengely tárcsát annak van e előjele hogy szét fog menni?mert nekem olyan gondom van hogy indításkor van mikor berezeg valami de nem mindig és nem tudom hogy mi lehet az
Köszi előre is
Tisztelt Fórumtárs!
A főtengely ékszijtárcsa esetleges elfáradásáról, és meghibásodásáról, könnyen meglehet győzödni szabad szemmel. Változó terhelésnek kell alávetni a tárcsát. Pl bekapcsoljuk a klimát. Ha a klima ki-be kapcsolása közben, oldal irányu koválygást végez, vagy berezonál a tárcsa, akkor sajnos cserére szorul. Elfáradt, vagy teljesen szétverődött, a tárcsában lévő gumi szilent. Maga a tárcsa aránylag könnyen cserélhető, ha van az embernek légkulcsa. 3 db csavar fogja. Légkulcs nélkül is megoldható, de egy kicsit macerásab levenni. Ilyenkor mindenképp rögziteni kell a tárcsát elfordulás ellen , mert nem bírod másként lelazitani a csavarokat. 2 csavart kicsavarva, a tárcsát elforditva, letudod venni a szijat majd a tárcsát. Vissza szerelés forditott sorrendben történik. Jó szerelgetést.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.10 vasárnap, 14:48:24 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18381 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:02:46 »
Hogy miért érdemes Ervinhez elmenni egy turbótisztításra..Minket ez várt, amikor Ervin szétszedte a turbót.
A szerelés végére állt össze a kép, hogy mi okozta ezt. Egy "szakember" úgy rakta össze a turbót még valamikor mikor még nem volt nálam az autó, hogy a szabályozó nem tudott működni, így mindig szinte maximum terhelést kapott a turbó. A turbina lapátjai megégtek, darabkák törtek le róla, és az okozta azt, hogy a kis terelők teljesen tönkrementek, elhajlottak. Ervinnek köszönet a precíz munkáért, hogy még így is járóképes maradt az autó, és haza tudtam jönni vele!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18382 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:23:13 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.10 vasárnap, 20:02:46
Hogy miért érdemes Ervinhez elmenni egy turbótisztításra..Minket ez várt, amikor Ervin szétszedte a turbót.
A szerelés végére állt össze a kép, hogy mi okozta ezt. Egy "szakember" úgy rakta össze a turbót még valamikor mikor még nem volt nálam az autó, hogy a szabályozó nem tudott működni, így mindig szinte maximum terhelést kapott a turbó. A turbina lapátjai megégtek, darabkák törtek le róla, és az okozta azt, hogy a kis terelők teljesen tönkrementek, elhajlottak. Ervinnek köszönet a precíz munkáért, hogy még így is járóképes maradt az autó, és haza tudtam jönni vele!
ez egy új turbot jelent
nekem egy gt2056v-m van ilyen állapotban egy 3.0 v6 cdi merciről
az is kuka
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18383 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:28:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.10 vasárnap, 20:23:13
ez egy új turbot jelent
Tudom, már folyamatban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18384 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:33:27 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.10 vasárnap, 20:28:57
Tudom, már folyamatban.
tyű! ehhez képest mégis tudta a 2,5bart!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18385 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:34:27 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.10 vasárnap, 20:33:27
tyű! ehhez képest mégis tudta a 2,5bart!
annak ehez nem sok köze
ennyitől csak később indul meg. legalábbis nekem így mondták.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18386 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:38:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.10 vasárnap, 20:33:27
tyű! ehhez képest mégis tudta a 2,5bart!
Ezen mi is meglepődtünk, pedig direkt mondtam Ervinnek, hogy csináltuk a diagot és jónak tűnt minden.
Jah és a fogyasztása az autónak se tükrözte ezt, hogy ennyire ***.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.10 vasárnap, 20:41:18 írta Shad
»
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18387 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:40:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.10 vasárnap, 20:34:27
annak ehez nem sok köze
ennyitől csak később indul meg. legalábbis nekem így mondták.
Ez így van. Legalábbis első érzésre ezt mondom. A szerelés előtt baromi lusta volt az autó, tényleg lassan indult meg. Panaszkodtam is, hogy nagy a lyuk. Most egy másik turbónak a belseje van benne az enyémbe, hogy tudjam használni az autót, persze csak óvatosan a turbina miatt, de baromira érezhető már így is, hogy mennyit számít. Egyszerűen nyomtam a gázt és gyorsult az autó, nem volt az a kb 2 másodperces lyuk. Nagyon kíváncsi vagyok, ha benne lesz végre egy komplett hibátlan turbó, hogy mit fog menni az autó
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18388 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:46:52 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.10 vasárnap, 20:40:43
Ez így van. Legalábbis első érzésre ezt mondom. A szerelés előtt baromi lusta volt az autó, tényleg lassan indult meg. Panaszkodtam is, hogy nagy a lyuk. Most egy másik turbónak a belseje van benne az enyémbe, hogy tudjam használni az autót, persze csak óvatosan a turbina miatt, de baromira érezhető már így is, hogy mennyit számít. Egyszerűen nyomtam a gázt és gyorsult az autó, nem volt az a kb 2 másodperces lyuk. Nagyon kíváncsi vagyok, ha benne lesz végre egy komplett hibátlan turbó, hogy mit fog menni az autó
a geometriát cseréltétek, és maradt a te turbodnak a középrésze?? vagy ha nem, akkor nem értem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18389 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:49:48 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.10 vasárnap, 20:28:57
Tudom, már folyamatban.
Akkor Ervin nem fogadta meg a saját tanácsát
Mikor nekem is csere lett a takarításból, akkor azt mondta fog tartani polcon mindig 1 turbót, ilyen esetekre.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18390 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 20:52:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.10 vasárnap, 20:46:52
a geometriát cseréltétek, és maradt a te turbodnak a középrésze?? vagy ha nem, akkor nem értem
Amit a második képen látsz, az lett kicserélve. Ki lett szedve egy másik turbóból átmenetileg egy jó, és az lett berakva. Amiből pedig kiszedtük az a turbó lesz majd kompletten betéve az enyémbe, csak azon egy csapágyat még ki kell cserélni, azért nem akarta Ervin berakni már most. Ha kész lesz, akkor egy nagyon jó állapotú csigám lesz.
Tudom bonyolult
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18391 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 21:00:00 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.10 vasárnap, 20:52:08
Amit a második képen látsz, az lett kicserélve. Ki lett szedve egy másik turbóból átmenetileg egy jó, és az lett berakva. Amiből pedig kiszedtük az a turbó lesz majd kompletten betéve az enyémbe, csak azon egy csapágyat még ki kell cserélni, azért nem akarta Ervin berakni már most. Ha kész lesz, akkor egy nagyon jó állapotú csigám lesz.
Tudom bonyolult
akkor a geometriát cseréltétek és maradt benne a tiednek a középrésze
támcsapágycserés??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18392 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 21:01:06 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.10 vasárnap, 20:49:48
Akkor Ervin nem fogadta meg a saját tanácsát
Mikor nekem is csere lett a takarításból, akkor azt mondta fog tartani polcon mindig 1 turbót, ilyen esetekre.
az a baj, hogy ha valakinek fel kell rakni, akkor megint keresgélni kell jó állapotút... vagy rögtön több darabot kell tartani a polcon
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18393 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 21:33:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.10 vasárnap, 21:00:00
akkor a geometriát cseréltétek és maradt benne a tiednek a középrésze
támcsapágycserés??
Bronzpersely? Azt hiszem..Nem tudom pontosan.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18394 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 21:50:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.10 vasárnap, 20:49:48
Akkor Ervin nem fogadta meg a saját tanácsát
Mikor nekem is csere lett a takarításból, akkor azt mondta fog tartani polcon mindig 1 turbót, ilyen esetekre.
De, volt 2 is...csak az elmúlt 4 hétben elfogyott...
és még nem frissítettem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18395 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 21:52:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.10 vasárnap, 21:50:37
De, volt 2 is...csak az elmúlt 4 hétben elfogyott...
és még nem frissítettem..
Akkó megy a bót
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18396 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 21:54:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.10 vasárnap, 21:50:37
De, volt 2 is...csak az elmúlt 4 hétben elfogyott...
és még nem frissítettem..
dobtam pü-ben képeket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18397 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 21:57:10 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.10 vasárnap, 20:49:48
Akkor Ervin nem fogadta meg a saját tanácsát
Mikor nekem is csere lett a takarításból, akkor azt mondta fog tartani polcon mindig 1 turbót, ilyen esetekre.
C :nyes:sodálom hogy nincs neki ráktáron vagy 5db
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.10 vasárnap, 21:59:49 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18398 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 21:58:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.10 vasárnap, 21:50:37
De, volt 2 is...csak az elmúlt 4 hétben elfogyott...
és még nem frissítettem..
Akkor iparkodjál
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18399 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 22:07:25 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.06.10 vasárnap, 21:58:44
Akkor iparkodjál
Eszik a turbókat
, és csak az döglik meg amelyik meg van akadva...vagy megetetik a szűrő felől..
Amelyik meg van csinálva annyit elmegy mint a motor...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
361
362
363
364
365
366
367
[
368
]
369
370
371
372
373
374
375
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ