Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:30:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 444 445 446 447 448 449 450 [451] 452 453 454 455 456 457 458 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622415 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22500 Dátum: 2012.12.08 szombat, 13:12:01 »

                                                                                                                                                                                                                    Én kb 1 hónapja cseréltem ki mind a két termosztátomat.Azóta rendesen beáll a víz mutatóm középre.elötte ki sem mozdult.A hűtőmet nem takartam el,de így is középen van a mutatóm ezekben a hidegekben is. A fagyállónak pirosnak kell lenni az alumotorokban nekem azt mondták.                                                                                                                                                             
hol alu a dízelmotor?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22501 Dátum: 2012.12.08 szombat, 13:17:46 »

hol alu a dízelmotor?
A motor nem, de a hengerfej igen! Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22502 Dátum: 2012.12.08 szombat, 13:19:16 »

A motor nem, de a hengerfej igen! Smiley
ja az lehet  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #22503 Dátum: 2012.12.08 szombat, 14:09:06 »

Sziasztok,

Valahova folyamatosan eltűnik a hűtőfolyadékom.  szomoru1

Nem annyi sosem megy el, hogy melegedjen vagy visszajelezzen, de állás közben rendesen minimum alatt van, sőt a kiegyenlítő majdnem üres. Ez már így megy egy éve...
Hol érdemes leginkább/legelőször körbenézni?
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22504 Dátum: 2012.12.08 szombat, 14:18:22 »

Sziasztok,

Valahova folyamatosan eltűnik a hűtőfolyadékom.  szomoru1

Nem annyi sosem megy el, hogy melegedjen vagy visszajelezzen, de állás közben rendesen minimum alatt van, sőt a kiegyenlítő majdnem üres. Ez már így megy egy éve...
Hol érdemes leginkább/legelőször körbenézni?

Vízpumpa csöpög a motorra, onnan elpárolog ezért nem látod a kocsi alatt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #22505 Dátum: 2012.12.08 szombat, 14:32:15 »

Vízpumpa csöpög a motorra, onnan elpárolog ezért nem látod a kocsi alatt.
  eljen  taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #22506 Dátum: 2012.12.08 szombat, 14:33:09 »

Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre... eplus2 Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...Smiley Az egyikben 270,a másikban 400ezer Smiley
Egyszeru a recept:
Olajcsere: 10 e km - gyári olaj, gyári szűrő
Légszűrő: 20 e km gyári
G.o szűrő: 20 e km gyári
100 % os a dolog. A motorom olyan mint a Doxa. (pedig nem vagyok kíméletes) Smiley))))
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.08 szombat, 14:35:53 írta Dini02 » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22507 Dátum: 2012.12.08 szombat, 14:59:08 »

..mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért  vigyor3
majd szidod, h minek adnak gagyit ami nem jó  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22508 Dátum: 2012.12.08 szombat, 15:01:07 »

majd szidod, h minek adnak gagyit ami nem jó  hehe
szerintem a fordé is ugyanolyan szhar mint akármelyik másik csak az drágább  Grin

fűtsön meg ne kopjon szét a motor mert nem üzemmelegen jár, én a többit leszarom  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22509 Dátum: 2012.12.08 szombat, 15:19:33 »

Sziasztok!
Oktober  végén vásároltam egy MK3-as 2.2 TDci-t (150.000km-el) első tulaj, ráadásul ismerős.
Három nap mulva nem indult, EGR szelep (elektromos:130.000 pénz).
Tegnap olaj csere (összes szűrő) , ma reggel  indul,majd alapjáraton lefulladt,töbett nem indult.
Hála égnek szombat van senki nem dolgozik (Sopron).
Van esetleg ötletetek mit nézzek meg.

Köszönettel

Azzal az egérszeleppel rendesen levettek...

CMP jeladó?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #22510 Dátum: 2012.12.08 szombat, 15:32:05 »

na akkor majd jövőhéten! ma 8eFt-ért akartak adni a cromaxban termoszt...mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért  vigyor3
amúgy ma meg -4'C szakad a hó, mentem vagy 60km/h-val 5.-ben aztán a közepén túlment a vízhőfok mutató  wow1 valami nem oké a kocsival, mert utána meg megint lement a mutató teljesen...na mindegy igazából autópályázva 150el még beáll középre, csak kicsit későn van fűtésem annyi a gondom!
nem jó ötlet termóból utángyártott sokan megszivták már, utána meg csere gyárira, sokba lesz (2xmunka, anyag)...
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22511 Dátum: 2012.12.08 szombat, 16:05:55 »

nem jó ötlet termóból utángyártott sokan megszivták már, utána meg csere gyárira, sokba lesz (2xmunka, anyag)...
mennyi idő míg kiderül az utángyártott nem jó?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22512 Dátum: 2012.12.08 szombat, 16:42:30 »

Főleg, hogy az EGR szelep miatt olyan nincs hogy nem indul a kocsi. Ki kell kötni a fenébe. Smiley
A CMP jeladó csinál ilyet, ami 5e huf!


Azzal az egérszeleppel rendesen levettek...

CMP jeladó?

AndyA
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22513 Dátum: 2012.12.08 szombat, 16:44:50 »

Na most akkor a kopás az fiziki vagy kémia? Inkább mindkettő nem?

Na de mindegy a lényeg ugyan az. Tesómnak a Simő b..szott cserélni olajat, aztán 200e km az escortban, és nem volt olaj mikor le akarta cserélni...
Akkor már inkább 15e mint 30 vagy 60 nem??


Nem akarlak elszomorítani de nem fizika hanem inkább kémia kis mértékben meg tribiologia. A szintetikus kenőolaj meg semmit nem veszít a kenőképességéből olajcsere után. Ha nincs extrém igénybevételnek kitéve (magas hőfok pl sivatag vagy Forma 1) akkor bőven 300ekm felett lenne a futásteljesítménye. Amiért mégis rövid a csere periodus, annak az oka az elszennyeződés. De felőlem akkor cserélsz olajat amikor akarsz, hidd el az ha áttételesen is de nekem csak jó.  Wink

Viszont ha 3400Ft-os szűrőt raksz be akkor az nem gyári vagy nem bosch aminek tényleg megvan a szűrőképessége, e nélkül hamarabb fog tönkre menni a befecskendező rendszered.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #22514 Dátum: 2012.12.08 szombat, 16:49:51 »

Na most akkor a kopás az fiziki vagy kémia? Inkább mindkettő nem?

Na de mindegy a lényeg ugyan az. Tesómnak a Simő b..szott cserélni olajat, aztán 200e km az escortban, és nem volt olaj mikor le akarta cserélni...
Akkor már inkább 15e mint 30 vagy 60 nem??


valami csak volt benne nem?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22515 Dátum: 2012.12.08 szombat, 16:59:04 »

Ja, olaj, csak épp nem cserélték és ugye elfogyott. Smiley.
Megette..
Éhes volt és mind megette.

valami csak volt benne nem?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
sivatagihal
Vendég
« Új hozzászólás #22516 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:01:04 »

Főleg, hogy az EGR szelep miatt olyan nincs hogy nem indul a kocsi. Ki kell kötni a fenébe. Smiley
A CMP jeladó csinál ilyet, ami 5e huf!

Köszönöm, hétfőn megnézetem.


Naplózva
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #22517 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:10:03 »

Sziasztok!
Olyan gondom lenne nekiállt villogni az izzitás menetközben és vészüzembe kapcsolt.Leálitottam kulcs ki ujra inditás rendben minden ez mitől van minek az előjele ez?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #22518 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:11:07 »

Ja, olaj, csak épp nem cserélték és ugye elfogyott. Smiley.
Megette..
Éhes volt és mind megette.

azért van a gazdája az autónak,hogy ezeket minimum nézegesse van-e elég folyadék,olaj benne
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #22519 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:11:50 »

Sziasztok!
Olyan gondom lenne nekiállt villogni az izzitás menetközben és vészüzembe kapcsolt.Leálitottam kulcs ki ujra inditás rendben minden ez mitől van minek az előjele ez?
le is állt menetközben?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #22520 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:17:58 »

le is állt menetközben?
Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #22521 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:19:53 »

Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó

Bocs most mondják hogy villogott
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #22522 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:28:43 »

Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó

az üa.ellátó rendszert szokták ezzel párositani a "nagy dizelesek" itt.most nincsenek fent.de biztos kapsz konkrét választ rövidesen a miértre.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #22523 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:33:00 »

Szia!

Nem elsősorban! Nekem ugyan ez a kód volt, nekem kiment a magas nyomású szelep vezérlőm, szóval ha a nem tiltott le a kocsi, akkor az nem vészüzem!

Első körben mennék vele amíg megy, (kitörölném a kódot), és ennyi.
Második körben cserélj üzemanyag szűrőt, és alul a szűrőn engedd le a gázolajat, és nézd meg hogy van-e benne vas reszelék, ha igen, akkor számíts magas nyomású felújításra (kb 130 ezer), és egy körben pcsúcsok felújjítására (kb 200 e garival  (filep diesel).

Ha nincs reszelék, akkor magasnyomású szelep csere is lehet, nekem az 35 volt munkadíjjal.
Nekem 300 ezer van a kocsimban, amiről tudok, most nekem is porlasztós lesz ismét, de még szivattyú cserém nem volt.
Ha és járj kénmentes üzemanyaggal, kevesebbet eszik, és nem megy el a szivattyúd..
Remélem segítettem.

Smiley




Köszönöm!!
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #22524 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:39:28 »

az üa.ellátó rendszert szokták ezzel párositani a "nagy dizelesek" itt.most nincsenek fent.de biztos kapsz konkrét választ rövidesen a miértre.
Köszi!
Ettől még használható vagy inkább nem?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #22525 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:41:21 »

Sziasztok!
Olyan gondom lenne nekiállt villogni az izzitás menetközben és vészüzembe kapcsolt.Leálitottam kulcs ki ujra inditás rendben minden ez mitől van minek az előjele ez?
                                                                                                                                                                                                                   Hali!Nekem is csinálta már ezt az autóm,utána hibakodot olvastattam,üzemanyagrendszeri hibát írt ki.A problémát üzemanyagrendszer tisztító adalék oldotta meg,amit egy teli tankhoz kellett öntenem.Miután kiautóztam a tankot,utána semmiféle problémám nem volt már.Azt mondta a szerelőm,hogy valószínűleg az üzemanyag minőségével volt a probléma,Azóta nagy ívben kerülöm azt a bizonyos kutat. De amíg nem olvastattál hibakódot,addig ne gondolj semmi rosszra!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22526 Dátum: 2012.12.08 szombat, 18:45:18 »

Bocs most mondják hogy villogott

ha az évjáratból lehetne tudni,hogy a turbód elektromos-e akkor lehet kezd behalni az elektronika,meg az üzemanyagrendszer több problémája is lehet.Hétfőn vidd el egy gyári hibakód olvasásra és többet tudsz mert tárolt hibakódot
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22527 Dátum: 2012.12.08 szombat, 18:45:26 »

Szia!

Az vészüzem,szerintem porlasztó lesz. DE ha indítás után nem villog, akkor szerencséd van, meg kell nézni a kódot, itt tuti megmondják!
Meszi

Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22528 Dátum: 2012.12.08 szombat, 18:48:37 »

Az is lehet, hogy a porlasztók elfelejtették a kódot, vagy maga az egyik porlasztó fejszelepe romlott el, azt is levet orvosolni (Filep Diesel).
Meszi


Szia!

Az vészüzem,szerintem porlasztó lesz. DE ha indítás után nem villog, akkor szerencséd van, meg kell nézni a kódot, itt tuti megmondják!
Meszi

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22529 Dátum: 2012.12.08 szombat, 18:52:31 »

mennyi idő míg kiderül az utángyártott nem jó?
nekem volt ami rögtön rossz volt, és volt olyan ami később romlott el. a gyári meg azóta is jó. ezek nem fordok voltak. a mostaniba is gyárikat vettem, és most a mínuszokban is hamar beáll középre és nem megy onnan sehova+hamar fűt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22530 Dátum: 2012.12.08 szombat, 18:53:43 »

Szia!

Az vészüzem,szerintem porlasztó lesz. DE ha indítás után nem villog, akkor szerencséd van, meg kell nézni a kódot, itt tuti megmondják!
Meszi

lehet turbó elektronika is, nemtudjuk az évjáratát
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22531 Dátum: 2012.12.08 szombat, 19:34:31 »

Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó

Olvastass hibakódot, így csak találgatás mehet.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22532 Dátum: 2012.12.08 szombat, 19:41:22 »

Olvastass hibakódot, így csak találgatás mehet.
Győrben tudok segíteni diagba.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22533 Dátum: 2012.12.08 szombat, 19:55:22 »

na akkor majd jövőhéten! ma 8eFt-ért akartak adni a cromaxban termoszt...mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért  vigyor3
amúgy ma meg -4'C szakad a hó, mentem vagy 60km/h-val 5.-ben aztán a közepén túlment a vízhőfok mutató  wow1 valami nem oké a kocsival, mert utána meg megint lement a mutató teljesen...na mindegy igazából autópályázva 150el még beáll középre, csak kicsit későn van fűtésem annyi a gondom!
aztán majd veszel hármat, mire jó lesz a nevesincs termosz. addigra egy gyári már rég bevált volna. sajnos a termopüla nagyon gagyi tud lenni, ha nem a gyárit választod.
hozzá kell tennem,h most én is a gyárira próbálom rávenni magam, de olyan mint a foghúzás Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22534 Dátum: 2012.12.08 szombat, 20:00:01 »

na akkor majd jövőhéten! ma 8eFt-ért akartak adni a cromaxban termoszt...mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért  vigyor3
amúgy ma meg -4'C szakad a hó, mentem vagy 60km/h-val 5.-ben aztán a közepén túlment a vízhőfok mutató  wow1 valami nem oké a kocsival, mert utána meg megint lement a mutató teljesen...na mindegy igazából autópályázva 150el még beáll középre, csak kicsit későn van fűtésem annyi a gondom!
jaaa, hogy túlment az üzemi hőfokon. akkor lehet vízpumpa is. nem volt cserélve közelmúltban? nem fogy a hűtőközeged? esetleg nem volt túl vizes a hűtőközeg? (befagyott)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #22535 Dátum: 2012.12.08 szombat, 20:09:18 »

Egyszeru a recept:
Olajcsere: 10 e km - gyári olaj, gyári szűrő
Légszűrő: 20 e km gyári
G.o szűrő: 20 e km gyári
100 % os a dolog. A motorom olyan mint a Doxa. (pedig nem vagyok kíméletes) Smiley))))

Nekem is olyan, mint a doxa, mégsem szórom az ablakon a pénzt ilyen intervallumok miatt, inkább elfagyizom  vigyor3
Na nem akarok flame-et, csak ne jelentsük ki kategorikusan, hogy ez a jó.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22536 Dátum: 2012.12.08 szombat, 20:12:02 »

Nekem is olyan, mint a doxa, mégsem szórom az ablakon a pénzt ilyen intervallumok miatt, inkább elfagyizom  vigyor3
Na nem akarok flame-et, csak ne jelentsük ki kategorikusan, hogy ez a jó.
azt viszont nemértem, h a légszűrőt miért nem dobja ki az olajjal együt
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22537 Dátum: 2012.12.08 szombat, 20:15:07 »

azt viszont nemértem, h a légszűrőt miért nem dobja ki az olajjal együt
ja, a legolcsóbb tételen nem kéne spórolni. ráadásul sok levegőre van szüksége a motornak.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #22538 Dátum: 2012.12.08 szombat, 21:09:22 »

Vízpumpa csöpög a motorra, onnan elpárolog ezért nem látod a kocsi alatt.

Köszi, lecsekkolom...
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #22539 Dátum: 2012.12.08 szombat, 21:13:18 »

azt viszont nemértem, h a légszűrőt miért nem dobja ki az olajjal együt
eddig 15-16.000 körül cseréltem az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt, gázolajszűrőt, ma volt pont a cserém és ugye most már "csak" városban használom a verdát, a levegőszűrőm olyan mocskos volt, h úgy döntöttem, h 6-7.000 km után cserélem a levegőszűrőt a többi marad a 15-16.000km-nél Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22540 Dátum: 2012.12.08 szombat, 21:23:29 »

eddig 15-16.000 körül cseréltem az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt, gázolajszűrőt, ma volt pont a cserém és ugye most már "csak" városban használom a verdát, a levegőszűrőm olyan mocskos volt, h úgy döntöttem, h 6-7.000 km után cserélem a levegőszűrőt a többi marad a 15-16.000km-nél Cheesy
Én is szint úgy,kuva fekete volt 8000km után zömmel városi autó,go szürö minden összel
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #22541 Dátum: 2012.12.08 szombat, 21:25:18 »

Én is szint úgy,kuva fekete volt 8000km után zömmel városi autó,go szürö minden összel
worship worship asszem csinálok majd magamnak egy Exel táblázatot amibe felírom, h mikor mit és mennyit költöttem a verdára Cheesy szép összegek lesznek a végén  wow1 wow1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22542 Dátum: 2012.12.08 szombat, 21:34:03 »

worship worship asszem csinálok majd magamnak egy Exel táblázatot amibe felírom, h mikor mit és mennyit költöttem a verdára Cheesy szép összegek lesznek a végén  wow1 wow1
Go szűrő Pl jumbo nagy szerviz 155000km szürök csere,1honap vészüzem többször is autó pályán (basszus),múlt hét műszaki,utána diag viz a go szüröbe :wow1:csere azóta jó,de hogy mitől senki nem tudja.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #22543 Dátum: 2012.12.08 szombat, 21:46:10 »

Go szűrő Pl jumbo nagy szerviz 155000km szürök csere,1honap vészüzem többször is autó pályán (basszus),múlt hét műszaki,utána diag viz a go szüröbe :wow1:csere azóta jó,de hogy mitől senki nem tudja.
183.000el vetten most 225 van benne tavaly január óta van nálam Cheesy aug.ba volt teljes vezérlés cserém, akkor ment megint minden szűrőm Cheesy na meg ma Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22544 Dátum: 2012.12.08 szombat, 22:25:00 »

13e km-nél olajcsere mindennel együtt és előnem fordulna,hogy valami kimaradjon.Amikor megvettem és megismertem a szerelőket elősem fordult náluk,hogy csere esetén valamit nem cserélnek ki.aAmúgy sokat megyek városban,de ha többet mennék kint akkor is ekkörül cserélném.Ez én vagyok.Amúgy az autó erdetileg német és a szervíz könyvben a vásárlás napjától ő 20 e km-nél vitte a szervizbe a fórumtárs akitől vettem már 15e km után cserélt olajat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22545 Dátum: 2012.12.08 szombat, 22:48:21 »

én most 5W40-et raktam bele....kb 10-et beletoltam szeptember óta...biztos sokan eret vágnak,meg levezetik több oldalban mennyire nem jó ez, de semmi baja...ennyi...mitől is lenne.. eplus2
és 5.2 a számolt fogyim városban most.. szomoru1
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22546 Dátum: 2012.12.08 szombat, 23:00:16 »

én most 5W40-et raktam bele....kb 10-et beletoltam szeptember óta...biztos sokan eret vágnak,meg levezetik több oldalban mennyire nem jó ez, de semmi baja...ennyi...mitől is lenne.. eplus2
és 5.2 a számolt fogyim városban most.. szomoru1
nekem attól eléggé kerregett...bár valami liqui moly és azt írták rá, hogy BMW versenyolaj?  Roll Eyes mondjuk borzalmas drága volt...

aztán azóta ford takony megy bele 15e ként! meg a tankba a 2t úgy érzéssel mert errre az olajosflakonra nem raktak mércét  falbav
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22547 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 12:08:49 »

nekem attól eléggé kerregett...bár valami liqui moly és azt írták rá, hogy BMW versenyolaj?  Roll Eyes mondjuk borzalmas drága volt...

aztán azóta ford takony megy bele 15e ként! meg a tankba a 2t úgy érzéssel mert errre az olajosflakonra nem raktak mércét  falbav
Jah, a BMW-me 10W40 Liqui Molly-t tettem, annak jó volt, de az mégis 6 henger meg benzines volt Cheesy
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #22548 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:07:19 »

Jah, a BMW-me 10W40 Liqui Molly-t tettem, annak jó volt, de az mégis 6 henger meg benzines volt Cheesy
A dolog iróniája, hogy van ilyenhez is alkatrészem Cheesy
szétverhetetlen a 28i motor.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #22549 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:13:34 »

Nekem is olyan, mint a doxa, mégsem szórom az ablakon a pénzt ilyen intervallumok miatt, inkább elfagyizom  vigyor3
Na nem akarok flame-et, csak ne jelentsük ki kategorikusan, hogy ez a jó.
Igazából a legjobb a minél gyakrabban történő csere.
Kérdés, hogy szükséges-e, de Mo-on vagyunk, fhos üzemanyag mellett itt nem hiszem h 60 e km-s intervallum mérvadó lenne.

Meg hát kérdés hogy használod.
Shell V-power Diesellel megyek, nem éppen óvatosan  vigyor3 (2-3 ezres fordulat közt minimum)
A vegyes fogyasztásom 6 liter télen, 5-5,2 liter nyáron, szakaszokban klímával
Sztem aki be fogja az autót rendesen, arra a gyári intervallumok nem vonatkoznak.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 444 445 446 447 448 449 450 [451] 452 453 454 455 456 457 458 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.