Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:30:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
444
445
446
447
448
449
450
[
451
]
452
453
454
455
456
457
458
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622415 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22500 Dátum:
2012.12.08 szombat, 13:12:01 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.12.08 szombat, 07:58:15
Én kb 1 hónapja cseréltem ki mind a két termosztátomat.Azóta rendesen beáll a víz mutatóm középre.elötte ki sem mozdult.A hűtőmet nem takartam el,de így is középen van a mutatóm ezekben a hidegekben is. A fagyállónak pirosnak kell lenni az alumotorokban nekem azt mondták.
hol alu a dízelmotor?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22501 Dátum:
2012.12.08 szombat, 13:17:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.08 szombat, 13:12:01
hol alu a dízelmotor?
A motor nem, de a hengerfej igen!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22502 Dátum:
2012.12.08 szombat, 13:19:16 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.08 szombat, 13:17:46
A motor nem, de a hengerfej igen!
ja az lehet
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22503 Dátum:
2012.12.08 szombat, 14:09:06 »
Sziasztok,
Valahova folyamatosan eltűnik a hűtőfolyadékom.
Nem annyi sosem megy el, hogy melegedjen vagy visszajelezzen, de állás közben rendesen minimum alatt van, sőt a kiegyenlítő majdnem üres. Ez már így megy egy éve...
Hol érdemes leginkább/legelőször körbenézni?
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22504 Dátum:
2012.12.08 szombat, 14:18:22 »
Idézetet írta: molbar - 2012.12.08 szombat, 14:09:06
Sziasztok,
Valahova folyamatosan eltűnik a hűtőfolyadékom.
Nem annyi sosem megy el, hogy melegedjen vagy visszajelezzen, de állás közben rendesen minimum alatt van, sőt a kiegyenlítő majdnem üres. Ez már így megy egy éve...
Hol érdemes leginkább/legelőször körbenézni?
Vízpumpa csöpög a motorra, onnan elpárolog ezért nem látod a kocsi alatt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22505 Dátum:
2012.12.08 szombat, 14:32:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.08 szombat, 14:18:22
Vízpumpa csöpög a motorra, onnan elpárolog ezért nem látod a kocsi alatt.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dini02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22506 Dátum:
2012.12.08 szombat, 14:33:09 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.07 péntek, 20:55:06
Ajj ajj...szerintem lassan kezdj gyűjteni mindenre...
Viccet félretéve...szintén. 20ezrenként olaj-levegő,60ezrenként goszűrő,sima dízel...
Az egyikben 270,a másikban 400ezer
Egyszeru a recept:
Olajcsere: 10 e km - gyári olaj, gyári szűrő
Légszűrő: 20 e km gyári
G.o szűrő: 20 e km gyári
100 % os a dolog. A motorom olyan mint a Doxa. (pedig nem vagyok kíméletes)
))))
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.08 szombat, 14:35:53 írta Dini02
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22507 Dátum:
2012.12.08 szombat, 14:59:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.08 szombat, 13:10:55
..mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért
majd szidod, h minek adnak gagyit ami nem jó
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22508 Dátum:
2012.12.08 szombat, 15:01:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.08 szombat, 14:59:08
majd szidod, h minek adnak gagyit ami nem jó
szerintem a fordé is ugyanolyan szhar mint akármelyik másik csak az drágább
fűtsön meg ne kopjon szét a motor mert nem üzemmelegen jár, én a többit leszarom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22509 Dátum:
2012.12.08 szombat, 15:19:33 »
Idézetet írta: sivatagihal - 2012.12.08 szombat, 12:37:49
Sziasztok!
Oktober végén vásároltam egy MK3-as 2.2 TDci-t (150.000km-el) első tulaj, ráadásul ismerős.
Három nap mulva nem indult, EGR szelep (elektromos:130.000 pénz).
Tegnap olaj csere (összes szűrő) , ma reggel indul,majd alapjáraton lefulladt,töbett nem indult.
Hála égnek szombat van senki nem dolgozik (Sopron).
Van esetleg ötletetek mit nézzek meg.
Köszönettel
Azzal az egérszeleppel rendesen levettek...
CMP jeladó?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22510 Dátum:
2012.12.08 szombat, 15:32:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.08 szombat, 13:10:55
na akkor majd jövőhéten! ma 8eFt-ért akartak adni a cromaxban termoszt...mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért
amúgy ma meg -4'C szakad a hó, mentem vagy 60km/h-val 5.-ben aztán a közepén túlment a vízhőfok mutató
valami nem oké a kocsival, mert utána meg megint lement a mutató teljesen...na mindegy igazából autópályázva 150el még beáll középre, csak kicsit későn van fűtésem annyi a gondom!
nem jó ötlet termóból utángyártott sokan megszivták már, utána meg csere gyárira, sokba lesz (2xmunka, anyag)...
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22511 Dátum:
2012.12.08 szombat, 16:05:55 »
Idézetet írta: polgab - 2012.12.08 szombat, 15:32:05
nem jó ötlet termóból utángyártott sokan megszivták már, utána meg csere gyárira, sokba lesz (2xmunka, anyag)...
mennyi idő míg kiderül az utángyártott nem jó?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22512 Dátum:
2012.12.08 szombat, 16:42:30 »
Főleg, hogy az EGR szelep miatt olyan nincs hogy nem indul a kocsi. Ki kell kötni a fenébe.
A CMP jeladó csinál ilyet, ami 5e huf!
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.08 szombat, 15:19:33
Azzal az egérszeleppel rendesen levettek...
CMP jeladó?
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22513 Dátum:
2012.12.08 szombat, 16:44:50 »
Na most akkor a kopás az fiziki vagy kémia? Inkább mindkettő nem?
Na de mindegy a lényeg ugyan az. Tesómnak a Simő b..szott cserélni olajat, aztán 200e km az escortban, és nem volt olaj mikor le akarta cserélni...
Akkor már inkább 15e mint 30 vagy 60 nem??
Idézetet írta: stealt - 2012.12.08 szombat, 10:26:53
Nem akarlak elszomorítani de nem fizika hanem inkább kémia kis mértékben meg tribiologia. A szintetikus kenőolaj meg semmit nem veszít a kenőképességéből olajcsere után. Ha nincs extrém igénybevételnek kitéve (magas hőfok pl sivatag vagy Forma 1) akkor bőven 300ekm felett lenne a futásteljesítménye. Amiért mégis rövid a csere periodus, annak az oka az elszennyeződés. De felőlem akkor cserélsz olajat amikor akarsz, hidd el az ha áttételesen is de nekem csak jó.
Viszont ha 3400Ft-os szűrőt raksz be akkor az nem gyári vagy nem bosch aminek tényleg megvan a szűrőképessége, e nélkül hamarabb fog tönkre menni a befecskendező rendszered.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22514 Dátum:
2012.12.08 szombat, 16:49:51 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.08 szombat, 16:44:50
Na most akkor a kopás az fiziki vagy kémia? Inkább mindkettő nem?
Na de mindegy a lényeg ugyan az. Tesómnak a Simő b..szott cserélni olajat, aztán 200e km az escortban, és nem volt olaj mikor le akarta cserélni...
Akkor már inkább 15e mint 30 vagy 60 nem??
valami csak volt benne nem?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22515 Dátum:
2012.12.08 szombat, 16:59:04 »
Ja, olaj, csak épp nem cserélték és ugye elfogyott.
.
Megette..
Éhes volt és mind megette.
Idézetet írta: coboy - 2012.12.08 szombat, 16:49:51
valami csak volt benne nem?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
sivatagihal
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22516 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:01:04 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.08 szombat, 16:42:30
Főleg, hogy az EGR szelep miatt olyan nincs hogy nem indul a kocsi. Ki kell kötni a fenébe.
A CMP jeladó csinál ilyet, ami 5e huf!
Köszönöm, hétfőn megnézetem.
Naplózva
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22517 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:10:03 »
Sziasztok!
Olyan gondom lenne nekiállt villogni az izzitás menetközben és vészüzembe kapcsolt.Leálitottam kulcs ki ujra inditás rendben minden ez mitől van minek az előjele ez?
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22518 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:11:07 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.08 szombat, 16:59:04
Ja, olaj, csak épp nem cserélték és ugye elfogyott.
.
Megette..
Éhes volt és mind megette.
azért van a gazdája az autónak,hogy ezeket minimum nézegesse van-e elég folyadék,olaj benne
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22519 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:11:50 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.12.08 szombat, 17:10:03
Sziasztok!
Olyan gondom lenne nekiállt villogni az izzitás menetközben és vészüzembe kapcsolt.Leálitottam kulcs ki ujra inditás rendben minden ez mitől van minek az előjele ez?
le is állt menetközben?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22520 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:17:58 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.08 szombat, 17:11:50
le is állt menetközben?
Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22521 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:19:53 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.12.08 szombat, 17:17:58
Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó
Bocs most mondják hogy villogott
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22522 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:28:43 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.12.08 szombat, 17:17:58
Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó
az üa.ellátó rendszert szokták ezzel párositani a "nagy dizelesek" itt.most nincsenek fent.de biztos kapsz konkrét választ rövidesen a miértre.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22523 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:33:00 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.08 szombat, 09:25:16
Szia!
Nem elsősorban! Nekem ugyan ez a kód volt, nekem kiment a magas nyomású szelep vezérlőm, szóval ha a nem tiltott le a kocsi, akkor az nem vészüzem!
Első körben mennék vele amíg megy, (kitörölném a kódot), és ennyi.
Második körben cserélj üzemanyag szűrőt, és alul a szűrőn engedd le a gázolajat, és nézd meg hogy van-e benne vas reszelék, ha igen, akkor számíts magas nyomású felújításra (kb 130 ezer), és egy körben pcsúcsok felújjítására (kb 200 e garival (filep diesel).
Ha nincs reszelék, akkor magasnyomású szelep csere is lehet, nekem az 35 volt munkadíjjal.
Nekem 300 ezer van a kocsimban, amiről tudok, most nekem is porlasztós lesz ismét, de még szivattyú cserém nem volt.
Ha és járj kénmentes üzemanyaggal, kevesebbet eszik, és nem megy el a szivattyúd..
Remélem segítettem.
Köszönöm!!
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22524 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:39:28 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.08 szombat, 17:28:43
az üa.ellátó rendszert szokták ezzel párositani a "nagy dizelesek" itt.most nincsenek fent.de biztos kapsz konkrét választ rövidesen a miértre.
Köszi!
Ettől még használható vagy inkább nem?
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22525 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:41:21 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.12.08 szombat, 17:10:03
Sziasztok!
Olyan gondom lenne nekiállt villogni az izzitás menetközben és vészüzembe kapcsolt.Leálitottam kulcs ki ujra inditás rendben minden ez mitől van minek az előjele ez?
Hali!Nekem is csinálta már ezt az autóm,utána hibakodot olvastattam,üzemanyagrendszeri hibát írt ki.A problémát üzemanyagrendszer tisztító adalék oldotta meg,amit egy teli tankhoz kellett öntenem.Miután kiautóztam a tankot,utána semmiféle problémám nem volt már.Azt mondta a szerelőm,hogy valószínűleg az üzemanyag minőségével volt a probléma,Azóta nagy ívben kerülöm azt a bizonyos kutat. De amíg nem olvastattál hibakódot,addig ne gondolj semmi rosszra!
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22526 Dátum:
2012.12.08 szombat, 18:45:18 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.12.08 szombat, 17:19:53
Bocs most mondják hogy villogott
ha az évjáratból lehetne tudni,hogy a turbód elektromos-e akkor lehet kezd behalni az elektronika,meg az üzemanyagrendszer több problémája is lehet.Hétfőn vidd el egy gyári hibakód olvasásra és többet tudsz mert tárolt hibakódot
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22527 Dátum:
2012.12.08 szombat, 18:45:26 »
Szia!
Az vészüzem,szerintem porlasztó lesz. DE ha indítás után nem villog, akkor szerencséd van, meg kell nézni a kódot, itt tuti megmondják!
Meszi
Idézetet írta: csapo geza - 2012.12.08 szombat, 17:17:58
Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22528 Dátum:
2012.12.08 szombat, 18:48:37 »
Az is lehet, hogy a porlasztók elfelejtették a kódot, vagy maga az egyik porlasztó fejszelepe romlott el, azt is levet orvosolni (Filep Diesel).
Meszi
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.08 szombat, 18:45:26
Szia!
Az vészüzem,szerintem porlasztó lesz. DE ha indítás után nem villog, akkor szerencséd van, meg kell nézni a kódot, itt tuti megmondják!
Meszi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22529 Dátum:
2012.12.08 szombat, 18:52:31 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.08 szombat, 16:05:55
mennyi idő míg kiderül az utángyártott nem jó?
nekem volt ami rögtön rossz volt, és volt olyan ami később romlott el. a gyári meg azóta is jó. ezek nem fordok voltak. a mostaniba is gyárikat vettem, és most a mínuszokban is hamar beáll középre és nem megy onnan sehova+hamar fűt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22530 Dátum:
2012.12.08 szombat, 18:53:43 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.08 szombat, 18:45:26
Szia!
Az vészüzem,szerintem porlasztó lesz. DE ha indítás után nem villog, akkor szerencséd van, meg kell nézni a kódot, itt tuti megmondják!
Meszi
lehet turbó elektronika is, nemtudjuk az évjáratát
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22531 Dátum:
2012.12.08 szombat, 19:34:31 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.12.08 szombat, 17:17:58
Nem csak erőős dízel hangja lett és nem ment 85-nél többet és folyamatossan villágitott,és nem volt erő és turbó
Olvastass hibakódot, így csak találgatás mehet.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22532 Dátum:
2012.12.08 szombat, 19:41:22 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.08 szombat, 19:34:31
Olvastass hibakódot, így csak találgatás mehet.
Győrben tudok segíteni diagba.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22533 Dátum:
2012.12.08 szombat, 19:55:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.08 szombat, 13:10:55
na akkor majd jövőhéten! ma 8eFt-ért akartak adni a cromaxban termoszt...mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért
amúgy ma meg -4'C szakad a hó, mentem vagy 60km/h-val 5.-ben aztán a közepén túlment a vízhőfok mutató
valami nem oké a kocsival, mert utána meg megint lement a mutató teljesen...na mindegy igazából autópályázva 150el még beáll középre, csak kicsit későn van fűtésem annyi a gondom!
aztán majd veszel hármat, mire jó lesz a nevesincs termosz. addigra egy gyári már rég bevált volna. sajnos a termopüla nagyon gagyi tud lenni, ha nem a gyárit választod.
hozzá kell tennem,h most én is a gyárira próbálom rávenni magam, de olyan mint a foghúzás
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22534 Dátum:
2012.12.08 szombat, 20:00:01 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.08 szombat, 13:10:55
na akkor majd jövőhéten! ma 8eFt-ért akartak adni a cromaxban termoszt...mondtam inkább megvárom az olcsóbbat, kell a tökömnek a ford ennyiért
amúgy ma meg -4'C szakad a hó, mentem vagy 60km/h-val 5.-ben aztán a közepén túlment a vízhőfok mutató
valami nem oké a kocsival, mert utána meg megint lement a mutató teljesen...na mindegy igazából autópályázva 150el még beáll középre, csak kicsit későn van fűtésem annyi a gondom!
jaaa, hogy túlment az üzemi hőfokon. akkor lehet vízpumpa is. nem volt cserélve közelmúltban? nem fogy a hűtőközeged? esetleg nem volt túl vizes a hűtőközeg? (befagyott)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22535 Dátum:
2012.12.08 szombat, 20:09:18 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.08 szombat, 14:33:09
Egyszeru a recept:
Olajcsere: 10 e km - gyári olaj, gyári szűrő
Légszűrő: 20 e km gyári
G.o szűrő: 20 e km gyári
100 % os a dolog. A motorom olyan mint a Doxa. (pedig nem vagyok kíméletes)
))))
Nekem is olyan, mint a doxa, mégsem szórom az ablakon a pénzt ilyen intervallumok miatt, inkább elfagyizom
Na nem akarok flame-et, csak ne jelentsük ki kategorikusan, hogy ez a jó.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22536 Dátum:
2012.12.08 szombat, 20:12:02 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.08 szombat, 20:09:18
Nekem is olyan, mint a doxa, mégsem szórom az ablakon a pénzt ilyen intervallumok miatt, inkább elfagyizom
Na nem akarok flame-et, csak ne jelentsük ki kategorikusan, hogy ez a jó.
azt viszont nemértem, h a légszűrőt miért nem dobja ki az olajjal együt
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22537 Dátum:
2012.12.08 szombat, 20:15:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.08 szombat, 20:12:02
azt viszont nemértem, h a légszűrőt miért nem dobja ki az olajjal együt
ja, a legolcsóbb tételen nem kéne spórolni. ráadásul sok levegőre van szüksége a motornak.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22538 Dátum:
2012.12.08 szombat, 21:09:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.08 szombat, 14:18:22
Vízpumpa csöpög a motorra, onnan elpárolog ezért nem látod a kocsi alatt.
Köszi, lecsekkolom...
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22539 Dátum:
2012.12.08 szombat, 21:13:18 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.08 szombat, 20:12:02
azt viszont nemértem, h a légszűrőt miért nem dobja ki az olajjal együt
eddig 15-16.000 körül cseréltem az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt, gázolajszűrőt, ma volt pont a cserém és ugye most már "csak" városban használom a verdát, a levegőszűrőm olyan mocskos volt, h úgy döntöttem, h 6-7.000 km után cserélem a levegőszűrőt a többi marad a 15-16.000km-nél
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22540 Dátum:
2012.12.08 szombat, 21:23:29 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.12.08 szombat, 21:13:18
eddig 15-16.000 körül cseréltem az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt, gázolajszűrőt, ma volt pont a cserém és ugye most már "csak" városban használom a verdát, a levegőszűrőm olyan mocskos volt, h úgy döntöttem, h 6-7.000 km után cserélem a levegőszűrőt a többi marad a 15-16.000km-nél
Én is szint úgy,kuva fekete volt 8000km után zömmel városi autó,go szürö minden összel
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22541 Dátum:
2012.12.08 szombat, 21:25:18 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.12.08 szombat, 21:23:29
Én is szint úgy,kuva fekete volt 8000km után zömmel városi autó,go szürö minden összel
asszem csinálok majd magamnak egy Exel táblázatot amibe felírom, h mikor mit és mennyit költöttem a verdára
szép összegek lesznek a végén
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22542 Dátum:
2012.12.08 szombat, 21:34:03 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.12.08 szombat, 21:25:18
asszem csinálok majd magamnak egy Exel táblázatot amibe felírom, h mikor mit és mennyit költöttem a verdára
szép összegek lesznek a végén
Go szűrő Pl jumbo nagy szerviz 155000km szürök csere,1honap vészüzem többször is autó pályán (basszus),múlt hét műszaki,utána diag viz a go szüröbe :wow1:csere azóta jó,de hogy mitől senki nem tudja.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22543 Dátum:
2012.12.08 szombat, 21:46:10 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.12.08 szombat, 21:34:03
Go szűrő Pl jumbo nagy szerviz 155000km szürök csere,1honap vészüzem többször is autó pályán (basszus),múlt hét műszaki,utána diag viz a go szüröbe :wow1:csere azóta jó,de hogy mitől senki nem tudja.
183.000el vetten most 225 van benne tavaly január óta van nálam
aug.ba volt teljes vezérlés cserém, akkor ment megint minden szűrőm
na meg ma
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22544 Dátum:
2012.12.08 szombat, 22:25:00 »
13e km-nél olajcsere mindennel együtt és előnem fordulna,hogy valami kimaradjon.Amikor megvettem és megismertem a szerelőket elősem fordult náluk,hogy csere esetén valamit nem cserélnek ki.aAmúgy sokat megyek városban,de ha többet mennék kint akkor is ekkörül cserélném.Ez én vagyok.Amúgy az autó erdetileg német és a szervíz könyvben a vásárlás napjától ő 20 e km-nél vitte a szervizbe a fórumtárs akitől vettem már 15e km után cserélt olajat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22545 Dátum:
2012.12.08 szombat, 22:48:21 »
én most 5W40-et raktam bele....kb 10-et beletoltam szeptember óta...biztos sokan eret vágnak,meg levezetik több oldalban mennyire nem jó ez, de semmi baja...ennyi...mitől is lenne..
és 5.2 a számolt fogyim városban most..
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22546 Dátum:
2012.12.08 szombat, 23:00:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.08 szombat, 22:48:21
én most 5W40-et raktam bele....kb 10-et beletoltam szeptember óta...biztos sokan eret vágnak,meg levezetik több oldalban mennyire nem jó ez, de semmi baja...ennyi...mitől is lenne..
és 5.2 a számolt fogyim városban most..
nekem attól eléggé kerregett...bár valami liqui moly és azt írták rá, hogy BMW versenyolaj?
mondjuk borzalmas drága volt...
aztán azóta ford takony megy bele 15e ként! meg a tankba a 2t úgy érzéssel mert errre az olajosflakonra nem raktak mércét
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22547 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 12:08:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.08 szombat, 23:00:16
nekem attól eléggé kerregett...bár valami liqui moly és azt írták rá, hogy BMW versenyolaj?
mondjuk borzalmas drága volt...
aztán azóta ford takony megy bele 15e ként! meg a tankba a 2t úgy érzéssel mert errre az olajosflakonra nem raktak mércét
Jah, a BMW-me 10W40 Liqui Molly-t tettem, annak jó volt, de az mégis 6 henger meg benzines volt
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22548 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 15:07:19 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.09 vasárnap, 12:08:49
Jah, a BMW-me 10W40 Liqui Molly-t tettem, annak jó volt, de az mégis 6 henger meg benzines volt
A dolog iróniája, hogy van ilyenhez is alkatrészem
szétverhetetlen a 28i motor.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22549 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 15:13:34 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.08 szombat, 20:09:18
Nekem is olyan, mint a doxa, mégsem szórom az ablakon a pénzt ilyen intervallumok miatt, inkább elfagyizom
Na nem akarok flame-et, csak ne jelentsük ki kategorikusan, hogy ez a jó.
Igazából a legjobb a minél gyakrabban történő csere.
Kérdés, hogy szükséges-e, de Mo-on vagyunk, fhos üzemanyag mellett itt nem hiszem h 60 e km-s intervallum mérvadó lenne.
Meg hát kérdés hogy használod.
Shell V-power Diesellel megyek, nem éppen óvatosan
(2-3 ezres fordulat közt minimum)
A vegyes fogyasztásom 6 liter télen, 5-5,2 liter nyáron, szakaszokban klímával
Sztem aki be fogja az autót rendesen, arra a gyári intervallumok nem vonatkoznak.
Naplózva
Oldalak:
1
...
444
445
446
447
448
449
450
[
451
]
452
453
454
455
456
457
458
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ