Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:12:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
447
448
449
450
451
452
453
[
454
]
455
456
457
458
459
460
461
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681803 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22650 Dátum:
2012.12.11 kedd, 08:17:34 »
Idézetet írta: László - 2012.12.11 kedd, 08:05:21
Tisztelt Fórumtárs!
A kelemetlen hangokból halhatod és beláthatod, az izzitó gyetyák nem véletlenül lettek beépitve, és nem csak az inditási folyamatnál játszanak, szerepet. Még a TDCI motoroknál is igy van annak ellenére, hogy izzitógyertya nélkül is képesek beindulni. Én, azért ezt az üzem módot nem eröltetném hosszú távon.
Tisztelettel László!
beindulnak nélküle, de elég csúnyán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22651 Dátum:
2012.12.11 kedd, 08:26:09 »
Idézetet írta: László - 2012.12.11 kedd, 07:11:00
Tisztelt Fórumtárs!
A WIKI-ben találsz róla teljes leirást. A művelet nem nehéz csak oda figyelést és türelmet igényel. A szivócsonk leszerelésével nem foglalkozom mert egyértelmű. Az izzitógyertyákat, kiszerelés előtt érdemes többször, még meleg és langyos állapotban befujni csavar lazitóval. Majd egy 10-es krova kulcsal óvatosan kihajtani. Érdemes a kihajtást lassan és oda vissza forgatva végezni, mint a menet fúrásnál. A vissza szerelésnél az új izzitógyertyák meneteit nem árt bekenni, berágódás gátló anyaggal. (Loctite 8009) sajnos arany áron kapható. Ha nincs más akkor hőálló grafitos szilikon zsirral. De ez megakadályozza a menetek össze rohadását.( aluminium-acél= kémiai helyielem= összerohadás) Az izzitógyertya meghúzására is ügyelni kell. A meghúzási nyomaték max 13 Nm Ha óvatosan csinálod nem lehet baj. Nekem már 100.000 Km-nél sajna 2db gyertya kuka volt és akkor döntöttem mind a 4 gyertya cseréje mellett.
Tisztelettel László!
Az a 13 Nm nem vicc, igencsak ügyelni kell rá! Egy 1/4 zollos kis Crovával simán ráhúzza az ember a háromszorosát, ha nem többet!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22652 Dátum:
2012.12.11 kedd, 08:56:58 »
Idézetet írta: László - 2012.12.11 kedd, 08:05:21
Tisztelt Fórumtárs!
A kelemetlen hangokból halhatod és beláthatod, az izzitó gyetyák nem véletlenül lettek beépitve, és nem csak az inditási folyamatnál játszanak, szerepet. Még a TDCI motoroknál is igy van annak ellenére, hogy izzitógyertya nélkül is képesek beindulni. Én, azért ezt az üzem módot nem eröltetném hosszú távon.
Tisztelettel László!
Azért hidaltam át a 60A-es biztosítékát vékony vezetékkel. Sokkal kellemesebb a hangja reggel
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22653 Dátum:
2012.12.11 kedd, 09:32:22 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.11 kedd, 08:56:58
Azért hidaltam át a 60A-es biztosítékát vékony vezetékkel. Sokkal kellemesebb a hangja reggel
Hol lehet ilyen 60A-es biztit kapni? Eddig ahol kérdeztem, nemigen tudtak róla...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22654 Dátum:
2012.12.11 kedd, 09:38:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.11 kedd, 09:32:22
Hol lehet ilyen 60A-es biztit kapni? Eddig ahol kérdeztem, nemigen tudtak róla...
AndyA
60A?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22655 Dátum:
2012.12.11 kedd, 09:42:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.11 kedd, 09:32:22
Hol lehet ilyen 60A-es biztit kapni? Eddig ahol kérdeztem, nemigen tudtak róla...
AndyA
cromaxnál vagy Motorcraftnál
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22656 Dátum:
2012.12.11 kedd, 09:42:58 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.11 kedd, 09:38:02
60A?
ja, izzítós. 4db egy kábelen.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22657 Dátum:
2012.12.11 kedd, 09:46:18 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.11 kedd, 09:42:58
ja, izzítós. 4db egy kábelen.
szép tüzijáték tud lenni, ha összekötötted
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22658 Dátum:
2012.12.11 kedd, 09:56:47 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.11 kedd, 09:46:18
szép tüzijáték tud lenni, ha összekötötted
csak egy patkolás a biztosítékon. van még ott egy 3 mm-es szakasz a régi keresztmetszetből, ami könnyen kioldhat, ha szükséges.
Szakszerű lett a munka kéremszépen.
De most az milyen anyagfelhasználás már, hogy az izzítógyertyákra felfűzött kábelvégen lévő csavar egy mozdulat alatt leszakad és lehet lebombázni, sorkapcsozni. ott a szívósor jobb szélén! Vigyázzatok rá, mert könnyen így jártok..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22659 Dátum:
2012.12.11 kedd, 10:17:14 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.11 kedd, 09:56:47
csak egy patkolás a biztosítékon. van még ott egy 3 mm-es szakasz a régi keresztmetszetből, ami könnyen kioldhat, ha szükséges.
Szakszerű lett a munka kéremszépen.
De most az milyen anyagfelhasználás már, hogy az izzítógyertyákra felfűzött kábelvégen lévő csavar egy mozdulat alatt leszakad és lehet lebombázni, sorkapcsozni. ott a szívósor jobb szélén! Vigyázzatok rá, mert könnyen így jártok..
no, gondoltam, hogy nem kókány munka
Mert akkor már rég tűzijáték lenne.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22660 Dátum:
2012.12.11 kedd, 11:20:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.11 kedd, 08:26:09
Az a 13 Nm nem vicc, igencsak ügyelni kell rá! Egy 1/4 zollos kis Crovával simán ráhúzza az ember a háromszorosát, ha nem többet!
AndyA
Kedves Endre!
Az ilyen és hasonló kényes helyekre célszerű használni az 5-25 Nm-es nyomaték kulcsot. Sajnos nagyon könnyen tulhúzhatja az ember, mint ahogy irod. A tömités a gyertya kupos kialakitása, és a felületeken alkalmazott finommenet miatt még ezen a kis meghúzási nyomatékon is tökéletes!
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.11 kedd, 11:23:20 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22661 Dátum:
2012.12.11 kedd, 11:25:32 »
Idézetet írta: László - 2012.12.11 kedd, 11:20:58
Kedves Endre!
Az ilyen és hasonló kényes helyekre célszerű használni az 5-25 Nm-es nyomaték kulcsot. Sajnos nagyon könnyen tulhúzhatja az ember, mint ahogy irod. A tömités a gyertya kupos kialakitása, és a felületeken alkalmazott finommenet miatt még ezen a kis meghúzási nyomatékon is tökéletes!
Tisztelettel László!
Ne kérdezd, hogy honnan tudom...
28 Nm-re kellett volna húzni egy 8-as imbuszt, és elpattant az öntvény...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22662 Dátum:
2012.12.11 kedd, 11:48:32 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.11 kedd, 09:38:02
60A?
Tisztelt Fórumtárs!
Ez a bisztositék csak gyáriban létezik és az ára kb 2000 Ft. A legolcsobb megoldás Motorcraft Fórumtárs.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22663 Dátum:
2012.12.11 kedd, 12:23:51 »
Idézetet írta: László - 2012.12.11 kedd, 11:48:32
Tisztelt Fórumtárs!
Ez a bisztositék csak gyáriban létezik és az ára kb 2000 Ft. A legolcsobb megoldás Motorcraft Fórumtárs.
Tisztelettel László!
annyiért én is tudok adni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22664 Dátum:
2012.12.11 kedd, 15:58:27 »
helló szakik !
kb 1 hete kint vagyok auasztriában
2-3 naponta megyek a tütüvel és az indítási hömérséklet kb -15
inditás után durva dízel hang mintha nem menne az összes henger ,
ezért inditás után kis gáz 1000-1200 as fordulat kb 20 mp és már szépen jár (205 000km)hez képest
vélemény ? nem lesz ettől károsodás?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22665 Dátum:
2012.12.11 kedd, 16:07:07 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.12.11 kedd, 15:58:27
helló szakik !
kb 1 hete kint vagyok auasztriában
2-3 naponta megyek a tütüvel és az indítási hömérséklet kb -15
inditás után durva dízel hang mintha nem menne az összes henger ,
ezért inditás után kis gáz 1000-1200 as fordulat kb 20 mp és már szépen jár (205 000km)hez képest
vélemény ? nem lesz ettől károsodás?
Működik az izzításod rendesen?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22666 Dátum:
2012.12.11 kedd, 18:21:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.11 kedd, 16:07:07
Működik az izzításod rendesen?
AndyA
a malac farok világít és elalszik !
ezen kívül hogy tudom megnézni nagyon nagyon alap és kevés szerszámmal?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22667 Dátum:
2012.12.11 kedd, 18:40:15 »
Idézetet írta: octavia1 - 2012.12.10 hétfő, 21:46:06
Nem kell egyszerre cserélni mind a 4-et
miért kellene? azt kell cserélni amelyik rossz...de a köztudatban akkor már mindenki cseréli a 4-et egyszerre...
énis igy tettem annó amugy.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22668 Dátum:
2012.12.11 kedd, 18:56:52 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.11 kedd, 00:02:08
Probáltátok a Vénusz étolajalt?
Jóval drágább mint a disel a kuton, de jobb is az tuti
Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives ezt a témát bővebben kifejteni. Homályositsál már fel afelől, hogy is működik a duratorq diesel motor a napraforgó olajjal.
Jelenlegi ismereteim szerint nem valószinű hogy a napraforgó olaj jót tenne a TDCI motoroknak.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22669 Dátum:
2012.12.11 kedd, 19:04:25 »
Idézetet írta: octavia1 - 2012.12.10 hétfő, 21:46:06
Nem kell egyszerre cserélni mind a 4-et
Tisztelt Fórumtárs!
Én ha tehetem csak egyszer szerelem le a szivótorkot. Akkor is csak ha muszály. Ha már a 4-ből kettő kiégett akkor nem vacakolok vele és mind a 4 cserélem. Pláne akkor, amikor a gyertyák darabja 3500 ft körül mozog.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22670 Dátum:
2012.12.11 kedd, 19:51:32 »
Idézetet írta: László - 2012.12.11 kedd, 18:56:52
Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives ezt a témát bővebben kifejteni. Homályositsál már fel afelől, hogy is működik a duratorq diesel motor a napraforgó olajjal.
Jelenlegi ismereteim szerint nem valószinű hogy a napraforgó olaj jót tenne a TDCI motoroknak.
Tisztelettel László!
hát úgy, h megspórol 2-3000-et 1 tankon, és pár tank után felújítja/cseréli az egész magasnyomású kócerájt 3-600.000-ft ért
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22671 Dátum:
2012.12.11 kedd, 20:18:19 »
Idézetet írta: fubu88 link=topic=1456.msg724601#msg724601
date=1355246496
a malac farok világít és elalszik !
ezen kívül hogy tudom megnézni nagyon nagyon alap és kevés szerszámmal?
néhány ötlet:
feszültségéréssel! leesik a feszkó,ha izzítani kezd, illetve 12V felé ugrik,ha lejár az izzítási fázis.
vagy ha jó a füled,a kis ventillátor más fordulaton pörög közben.
vagy egy digitális hőmérővel próbálkozol a motortérben.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22672 Dátum:
2012.12.11 kedd, 20:38:04 »
Idézetet írta: László - 2012.12.11 kedd, 19:04:25
Tisztelt Fórumtárs!
Én ha tehetem csak egyszer szerelem le a szivótorkot. Akkor is csak ha muszály. Ha már a 4-ből kettő kiégett akkor nem vacakolok vele és mind a 4 cserélem. Pláne akkor, amikor a gyertyák darabja 3500 ft körül mozog.
Tisztelettel László!
Üdvözlet.
Pont ezért kérdeztem, mert nálunk is 10 - 12 eur között megkapom darabját.
A leírást pedig nagyon szépen köszönöm
, csak az a nyomatékkulcs hiányzik a garázsból.
Üdv Bandi
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22673 Dátum:
2012.12.11 kedd, 20:44:13 »
Nem tudom jól e emlékszem - mintha azelőtt a "malacfarok" nem aludt volna ki a műszerteszt végén egyszerre a többi ellenőrzőfénnyel, hanem még egy barabig világított volna. Most addig világít csak mind a többi.
Hogy kell ennek lenni?
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22674 Dátum:
2012.12.11 kedd, 21:01:36 »
Az a lényeg, hogy nem villog!!!
Idézetet írta: octavia1 - 2012.12.11 kedd, 20:44:13
Nem tudom jól e emlékszem - mintha azelőtt a "malacfarok" nem aludt volna ki a műszerteszt végén egyszerre a többi ellenőrzőfénnyel, hanem még egy barabig világított volna. Most addig világít csak mind a többi.
Hogy kell ennek lenni?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22675 Dátum:
2012.12.12 szerda, 18:30:42 »
Sziasztok!
A múltkor emlegettem, hogy van egy érzésem sok a fogyi. Nos 8.2-re jött ki a számításaim szerint, MaxxMotionnal. Ez a legutóbbi 6.8 után kicsit sokallok.
Most a szerelőm tanácsára megyek úgy 100 km-t és ismét rátankolok, majd kiderült, hogy tart-e ez az állapot.
Addig szerintetek figyeljek valamire, kérjek egy időpontot diagra, vagy csak túlparázom a dolgot?
Köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22676 Dátum:
2012.12.12 szerda, 19:50:54 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 18:30:42
Sziasztok!
A múltkor emlegettem, hogy van egy érzésem sok a fogyi. Nos 8.2-re jött ki a számításaim szerint, MaxxMotionnal. Ez a legutóbbi 6.8 után kicsit sokallok.
Most a szerelőm tanácsára megyek úgy 100 km-t és ismét rátankolok, majd kiderült, hogy tart-e ez az állapot.
Addig szerintetek figyeljek valamire, kérjek egy időpontot diagra, vagy csak túlparázom a dolgot?
Köszi
Vagy a szerelo nezze meg a turbocsoveket hatha valamelyik kirepedt! Leginkabb attol tud sokat zabalni!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22677 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:10:07 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 18:30:42
Sziasztok!
A múltkor emlegettem, hogy van egy érzésem sok a fogyi. Nos 8.2-re jött ki a számításaim szerint, MaxxMotionnal. Ez a legutóbbi 6.8 után kicsit sokallok.
Most a szerelőm tanácsára megyek úgy 100 km-t és ismét rátankolok, majd kiderült, hogy tart-e ez az állapot.
Addig szerintetek figyeljek valamire, kérjek egy időpontot diagra, vagy csak túlparázom a dolgot?
Köszi
Nézzél már a tükörbe gyakrabban, látsz kormos füstöt magad után?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22678 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:10:57 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.12.12 szerda, 20:10:07
Nézzél már a tükörbe gyakrabban, látsz kormos füstöt magad után?
nem, ilyesmi nincs, a turbócsöveket megvizslatom újra, hétfőn nézegettem semmit sem láttam
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22679 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:12:08 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 18:30:42
Sziasztok!
A múltkor emlegettem, hogy van egy érzésem sok a fogyi. Nos 8.2-re jött ki a számításaim szerint, MaxxMotionnal. Ez a legutóbbi 6.8 után kicsit sokallok.
Most a szerelőm tanácsára megyek úgy 100 km-t és ismét rátankolok, majd kiderült, hogy tart-e ez az állapot.
Addig szerintetek figyeljek valamire, kérjek egy időpontot diagra, vagy csak túlparázom a dolgot?
Köszi
A hideget számításba veszed? Valamennyit az is számít. És milyen körülmányek között van használva az autó? Város, rövid szakaszok?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22680 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:15:22 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.12 szerda, 20:12:08
A hideget számításba veszed? Valamennyit az is számít. És milyen körülmányek között van használva az autó? Város, rövid szakaszok?
persze, számításba, legtöbbször olyan 20 km-t megyek egyhuzamba, 10 km-re általában már 75°C fölött a vízhőmérséklet. Néha dugóban kell 15 km is.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22681 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:33:41 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 20:15:22
persze, számításba, legtöbbször olyan 20 km-t megyek egyhuzamba, 10 km-re általában már 75°C fölött a vízhőmérséklet. Néha dugóban kell 15 km is.
Szerintem ugyan olyan az autónk besorolása (motor, kaszni). A kézikönyvében a gyár 8,3 l/100km-t ad meg városi fogyasztásra. Tudtad?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22682 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:39:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.12 szerda, 20:33:41
Szerintem ugyan olyan az autónk besorolása (motor, kaszni). A kézikönyvében a gyár 8,3 l/100km-t ad meg városi fogyasztásra. Tudtad?
Ennyit az enyém is simán bever városban! (90% városi használat) Bár én reggel este melegítem min.10 percet,munkába menet és onnan haza! Ilyenkor a fedcomp is (bár az szerintem zizi) 11L körül szokott írkálni!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22683 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:42:16 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.12 szerda, 20:39:52
Ennyit az enyém is simán bever városban! (90% városi használat) Bár én reggel este melegítem min.10 percet,munkába menet és onnan haza! Ilyenkor a fedcomp is (bár az szerintem zizi) 11L körül szokott írkálni!
Persze nyomod is neki.
Amúgy a tied nem EUR4 és nem TDCI.
A fedcomp meg zizi, kivéve Tisleré, de Ő csókos, azért kapott pontosat.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22684 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:45:47 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.12 szerda, 20:33:41
Szerintem ugyan olyan az autónk besorolása (motor, kaszni). A kézikönyvében a gyár 8,3 l/100km-t ad meg városi fogyasztásra. Tudtad?
igen, de mindenki 6 körüli városiakat ír, gondolom nem légből kapottak...
de akkor végül túlreagálom
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22685 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:46:29 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.12 szerda, 20:42:16
Persze nyomod is neki.
Amúgy a tied nem EUR4 és nem TDCI.
Hát ki van használva a fordulatszám mérő!
Igen az enyém EUR3 és TDDi!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22686 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:48:09 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 20:45:47
igen, de mindenki 6 körüli városiakat ír, gondolom nem légből kapottak...
de akkor végül túlreagálom
Messziröl jött ember azt mond amit akar!
Tisztelet a kivételnek!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22687 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:51:51 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.12 szerda, 20:48:09
Messziröl jött ember azt mond amit akar!
Tisztelet a kivételnek!
tudom, reálisan szemlélem a dolgokat.
Csak nem volt még ilyen modern dízelem. A benzineseimet ismertem, ezzel most ismerkedek.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22688 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:56:58 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 20:45:47
igen, de mindenki 6 körüli városiakat ír, gondolom nem légből kapottak...
de akkor végül túlreagálom
üdv.
nekem is 7.1eket ir ki.de erre nem adok multkor bebizonyosodott hogy legalább 7-8 deci a különbség!amgy nálam 90%város van.és ebben a minusz 10ben persze hogy sokat eszik.szoval nekem is olyan 7.6-és 8 között eszik föleg ha melegitem indulás elött.
üdv.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22689 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:57:23 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 20:51:51
tudom, reálisan szemlélem a dolgokat.
Csak nem volt még ilyen modern dízelem. A benzineseimet ismertem, ezzel most ismerkedek.
És a benzinesekkel mennyi volt a városi fogyid, mert ha azzal is ennyi körül akkor nem a vezetéstől függ, hanem tényleg az autótól..
Az hogy városi fogyi, az nagyon általános..volt hogy városban 6l/100km, más körülmények között sietősen, de mégis lassan meg 17l/100km ez pár nap difivel ugyanazzal az autóval..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22690 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:00:58 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 20:45:47
igen, de mindenki 6 körüli városiakat ír, gondolom nem légből kapottak...
de akkor végül túlreagálom
Valóban, messziről jött ember azt ír amit akar. Majd ha látom ezekhez a fogyikhoz a spritmonitor.de-n vezettet tankolásait az illetőnek, akkor elhiszem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22691 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:21:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.12 szerda, 20:57:23
És a benzinesekkel mennyi volt a városi fogyid, mert ha azzal is ennyi körül akkor nem a vezetéstől függ, hanem tényleg az autótól..
Az hogy városi fogyi, az nagyon általános..volt hogy városban 6l/100km, más körülmények között sietősen, de mégis lassan meg 17l/100km ez pár nap difivel ugyanazzal az autóval..
Maradjunk az előző autónál, az egy 1415 kg-os, 2.5 literes sor6 automata BMW volt, nagyon hidegben is 12 liter volt ennél rövidebb távú városi fogyasztás
ez elvileg egy 4 hengeres, közös nyomócsöves dízel 1517 kg-os és 6os manuális
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22692 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:31:19 »
Idézetet írta: László - 2012.12.11 kedd, 18:56:52
Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives ezt a témát bővebben kifejteni. Homályositsál már fel afelől, hogy is működik a duratorq diesel motor a napraforgó olajjal.
Jelenlegi ismereteim szerint nem valószinű hogy a napraforgó olaj jót tenne a TDCI motoroknak.
Tisztelettel László!
Én eddig valóban CDI motorban tettem főként pláne mikor kint erdélybe kaptam 170ft/liter áron akkor tök tisztán azzal mentem
a motor halkabb csendesebb lett és kevesebb is fogyott belőle.Az is magasnyomású volt...
ebbe még csak keveset tettem mert nemtudom hogy reagáll rá de 1 tanknál 10 litert nem vett észre.
Viszont itthon drága a napraforgó olaj így nem éri meg tankolni.
Ha valaki megfigyeli,nem hiába van mindíg 40-80ft al drágábban a napraforgó olaj mint a sima kuti disel.
Az autók 90%-a észre sem veszi hogy nem disel van bene hanem naprafordó olaj. Miért?
A napraforgó olaj finomabb egy picit sürbb ezért nagyobb nyomatékal préselődik a motor erősebb lesz tőle stb.. Ez bizonyított tény.De itthon alapból is büntetik ha napraforgót tankolsz.
Tudtátok hogy a bio disel alapjában is sima napraforgó olaj csak nem a háztartási minőségi?
Sok országban kapható,és sok autonak a tanksapkájában ott van hogy megy bio diseel is.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22693 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:35:46 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.12 szerda, 21:31:19
Én eddig valóban CDI motorban tettem főként pláne mikor kint erdélybe kaptam 170ft/liter áron akkor tök tisztán azzal mentem
a motor halkabb csendesebb lett és kevesebb is fogyott belőle.Az is magasnyomású volt...
ebbe még csak keveset tettem mert nemtudom hogy reagáll rá de 1 tanknál 10 litert nem vett észre.
Viszont itthon drága a napraforgó olaj így nem éri meg tankolni.
Ha valaki megfigyeli,nem hiába van mindíg 40-80ft al drágábban a napraforgó olaj mint a sima kuti disel.
Az autók 90%-a észre sem veszi hogy nem disel van bene hanem naprafordó olaj. Miért?
A napraforgó olaj finomabb egy picit sürbb ezért nagyobb nyomatékal préselődik a motor erősebb lesz tőle stb.. Ez bizonyított tény.De itthon alapból is büntetik ha napraforgót tankolsz.
Tudtátok hogy a bio disel alapjában is sima napraforgó olaj csak nem a háztartási minőségi?
Sok országban kapható,és sok autonak a tanksapkájában ott van hogy megy bio diseel is.
izé, nem az van a mondeo kezelésijében, hogy biodízelt ne tankolj?
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22694 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:55:03 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 21:35:46
izé, nem az van a mondeo kezelésijében, hogy biodízelt ne tankolj?
Nemtudom,nekem nincs kezelésim
MÁS...
Pár napja cseréltem termosztátot mert 60foknál sosem lett melegebb a vizem.
Kicseréltem és kb semmit nem változtt
Megvettem a gyári (9k)-s termosztátot nem a 3k-s utángyártottat
Ha alapjáraton pötyörög a kocsi 1 órát a hűtő tök hideg de a vÍz alig mozdul ki 60fok fölé és a fűtés is elég gyatra.
Sz@r lenne az új termosztát is?
Valamit kell csinánom vele mert 5,2 ről felmet a fogyasztásom 7l-re és ezt nemkomálom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22695 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:59:26 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.12 szerda, 21:55:03
Nemtudom,nekem nincs kezelésim
MÁS...
Pár napja cseréltem termosztátot mert 60foknál sosem lett melegebb a vizem.
Kicseréltem és kb semmit nem változtt
Megvettem a gyári (9k)-s termosztátot nem a 3k-s utángyártottat
Ha alapjáraton pötyörög a kocsi 1 órát a hűtő tök hideg de a vÍz alig mozdul ki 60fok fölé és a fűtés is elég gyatra.
Sz@r lenne az új termosztát is?
Valamit kell csinánom vele mert 5,2 ről felmet a fogyasztásom 7l-re és ezt nemkomálom
es a másikat nem cserélted?olajköri.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22696 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:00:32 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.12 szerda, 21:55:03
Nemtudom,nekem nincs kezelésim
MÁS...
Pár napja cseréltem termosztátot mert 60foknál sosem lett melegebb a vizem.
Kicseréltem és kb semmit nem változtt
Megvettem a gyári (9k)-s termosztátot nem a 3k-s utángyártottat
Ha alapjáraton pötyörög a kocsi 1 órát a hűtő tök hideg de a vÍz alig mozdul ki 60fok fölé és a fűtés is elég gyatra.
Sz@r lenne az új termosztát is?
Valamit kell csinánom vele mert 5,2 ről felmet a fogyasztásom 7l-re és ezt nemkomálom
két dolog
1. ne állva próbáld melegíteni, hanem menet közbe, állva l***t sem melegszik
2. mindkét termosztátot cserélted?
bónusz a vízpumpa szíját nézted nem repedezett?
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22697 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:00:57 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.12 szerda, 21:59:26
es a másikat nem cserélted?olajköri.
mondjuk olajkörit én sem cseréltem
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22698 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:04:09 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.12 szerda, 21:55:03
Nemtudom,nekem nincs kezelésim
MÁS...
Pár napja cseréltem termosztátot mert 60foknál sosem lett melegebb a vizem.
Kicseréltem és kb semmit nem változtt
Megvettem a gyári (9k)-s termosztátot nem a 3k-s utángyártottat
Ha alapjáraton pötyörög a kocsi 1 órát a hűtő tök hideg de a vÍz alig mozdul ki 60fok fölé és a fűtés is elég gyatra.
Sz@r lenne az új termosztát is?
Valamit kell csinánom vele mert 5,2 ről felmet a fogyasztásom 7l-re és ezt nemkomálom
Emailt küldtem.
Alapjáraton nem fog felmenni a hűtővíz hőfok, főleg télen.
Az is számít, ha valaki télen egyből indításkor a páramentesítés miatt levegőt fúvat, akkor nem tud melegedni a rendszer! Csak ha nem fűtesz egyből indításkor, akkor van esély, hogy gyorsan felmelegszik a rendszer, ha mész a kocsival 4-5 percen belül középre kéne beállni a mutatónak.
Ha nincs így, akkor nem működik a termosztát....
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22699 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:05:52 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.12 szerda, 21:59:26
es a másikat nem cserélted?olajköri.
Olajkörit?
Azt hol találom? az is beleszól a víz melegedésébe?
ékszij nem repedezett még a felirat is látszik rajta.
MÁS..
A ködlámpám tyúkbeleit megtaláltam,és csak vssza kellett dugni a helyére,kivéve fő csatit mert azt kitépték belőle vissza kellet forrasztani a kábelt bele.
Ilyen szerelőket bakker kontár fa......k
Naplózva
Oldalak:
1
...
447
448
449
450
451
452
453
[
454
]
455
456
457
458
459
460
461
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ