Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:34:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
441
442
443
444
445
446
447
[
448
]
449
450
451
452
453
454
455
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622509 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22350 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 10:21:53 »
Idézetet írta: virag - 2012.12.02 vasárnap, 17:10:18
Sziasztok
Meg tudná nekem valaki mondani hogy mennyi km kell cserélni a szíjakat és a görgöket ?
Nekem pl. 220nál a vízpumpás oldali szíj már centinkent keresztbe volt repedezve...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22351 Dátum:
2012.12.04 kedd, 15:08:39 »
Sziasztok
Szerintetek mitől van az ha indítom az autót hidegben mint ami mostanában van gyújtás után minden lámpa kialszik a műszerfalon de ahogy índitózok kivillan az ABS lámpa beindul normálisan csak eddig ez nem volt.
Kezdhetem gyűjteni a pénzt aksira?
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22352 Dátum:
2012.12.04 kedd, 15:18:29 »
Idézetet írta: virag - 2012.12.04 kedd, 15:08:39
Sziasztok
Szerintetek mitől van az ha indítom az autót hidegben mint ami mostanában van gyújtás után minden lámpa kialszik a műszerfalon de ahogy índitózok kivillan az ABS lámpa beindul normálisan csak eddig ez nem volt.
Kezdhetem gyűjteni a pénzt aksira?
valószínű döglődik!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22353 Dátum:
2012.12.04 kedd, 18:03:35 »
Sziasztok!
2002-es 2.0 TDCI Mondeom van.Azt szeretném kérdezni,hogy az normális-e,ha a porlasztók körül olaj van? (gondolom nem) Az autó porlasztófelújításon esett át,ill.egyet ki is kellett cserélni újra.Szelepfedéltömítés és az összes létező tömítés is ki lett cserélve.Ezek után a maradék olajnyomokat eltüntettem a porlasztók körül,szinte szárazra töröltem.Kb.2 hétre rá megnéztem áll benne az olaj.Ez most motorolaj,gázolaj vagy mi...? Normálisan megyek vele,nem erőltetem a motort,csak "lájtosan" nyomom.Az olajszint rendben van.
Laci
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22354 Dátum:
2012.12.04 kedd, 18:09:53 »
Idézetet írta: Laci74 - 2012.12.04 kedd, 18:03:35
Sziasztok!
2002-es 2.0 TDCI Mondeom van.Azt szeretném kérdezni,hogy az normális-e,ha a porlasztók körül olaj van? (gondolom nem) Az autó porlasztófelújításon esett át,ill.egyet ki is kellett cserélni újra.Szelepfedéltömítés és az összes létező tömítés is ki lett cserélve.Ezek után a maradék olajnyomokat eltüntettem a porlasztók körül,szinte szárazra töröltem.Kb.2 hétre rá megnéztem áll benne az olaj.Ez most motorolaj,gázolaj vagy mi...? Normálisan megyek vele,nem erőltetem a motort,csak "lájtosan" nyomom.Az olajszint rendben van.
Laci
Tisztelt Fórumtárs!
Azt hogy milyen olaj, azt nem nehéz eldönteni. Én a gázolajra saccolok. Meg kell nézni a magas nyomásu üza csövek hollanderei, megfelelően meg vannak e húzva. Azon kivűl ellenörizni kell a résolajcsövek tömitő gyűrűit. Minden egyes alkalommal, cserélni kéne a tőmitést amikor ezek a csövek meg vannak bontva. Lehet hogy ez elmaradt a munka során, viszont a számlán bisztos rajta van.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.04 kedd, 20:48:17 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22355 Dátum:
2012.12.04 kedd, 18:51:32 »
Idézetet írta: Laci74 - 2012.12.04 kedd, 18:03:35
Sziasztok!
2002-es 2.0 TDCI Mondeom van.Azt szeretném kérdezni,hogy az normális-e,ha a porlasztók körül olaj van? (gondolom nem) Az autó porlasztófelújításon esett át,ill.egyet ki is kellett cserélni újra.Szelepfedéltömítés és az összes létező tömítés is ki lett cserélve.Ezek után a maradék olajnyomokat eltüntettem a porlasztók körül,szinte szárazra töröltem.Kb.2 hétre rá megnéztem áll benne az olaj.Ez most motorolaj,gázolaj vagy mi...? Normálisan megyek vele,nem erőltetem a motort,csak "lájtosan" nyomom.Az olajszint rendben van.
Laci
Még annyit fűznék hozzá László hozzászólásához, hogy tessék szagmintát venni
Nekem a porlasztó körüli tömítés keményedett ki és vesztette el tömítőképességét. ott nyilván nem gázolaj volt.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22356 Dátum:
2012.12.04 kedd, 18:54:53 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.04 kedd, 18:51:32
Még annyit fűznék hozzá László hozzászólásához, hogy tessék szagmintát venni
Nekem a porlasztó körüli tömítés keményedett ki és vesztette el tömítőképességét. ott nyilván nem gázolaj volt.
Ja a lényeg lemaradt: nálam is pcs csere után kezdett szivárogni, de én tudtam, hogy semmi nem volt cserélve a pcs-n kívül.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Dini02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22357 Dátum:
2012.12.04 kedd, 19:35:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.02 vasárnap, 17:58:19
nem volt rommá törve a gép?
Nekem volt egy A4esem,amit elöl összezúztak,és a kábelköteget elvágta egy lemez.Aztán a buherműhelyben összeszigszalagozták egyenként a színeket.Nem is volt baj az első komoly esőig.Aztán jöttek ezek a meglepetések,maj végül nekem is a klíma adta be a kulcsot.Hosszas keresgélés után megletta szigszalag csomó a bal első sárvédő alatt,leforrasztottam zsugorcsöveztem a vezetékeket,s lőn világosság....
Megnézem. Csak ritkán ér rá az ember, dehát kénytelen lesz.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22358 Dátum:
2012.12.04 kedd, 19:47:55 »
Idézetet írta: virag - 2012.12.04 kedd, 15:08:39
Sziasztok
Szerintetek mitől van az ha indítom az autót hidegben mint ami mostanában van gyújtás után minden lámpa kialszik a műszerfalon de ahogy índitózok kivillan az ABS lámpa beindul normálisan csak eddig ez nem volt.
Kezdhetem gyűjteni a pénzt aksira?
nagy az esély rá. de a töltést mérjétek meg azért.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22359 Dátum:
2012.12.04 kedd, 21:54:48 »
http://www.benedeczkimuhely.hu/hun/bemutat.php
Itt egy új hely ahol mindent a diesel kocsikkal javítanak,ha valaki nem ismeri őket.Ma beszélgetett nejem a tulajjal mert itt van Pécsen a korházban kivizsgáláson.Mindenben áll a rendelkezésre bármiben.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22360 Dátum:
2012.12.04 kedd, 22:00:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.03 hétfő, 10:21:53
Nekem pl. 220nál a vízpumpás oldali szíj már centinkent keresztbe volt repedezve...
Én pont ma cseréltem, ő izéő, 133 ezernél volt repedezve (nem röhögni hangosan én sem hiszem, hogy csak annyi km van benne
)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22361 Dátum:
2012.12.04 kedd, 22:10:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.04 kedd, 21:54:48
http://www.benedeczkimuhely.hu/hun/bemutat.php
Itt egy új hely ahol mindent a diesel kocsikkal javítanak,ha valaki nem ismeri őket.Ma beszélgetett nejem a tulajjal mert itt van Pécsen a korházban kivizsgáláson.Mindenben áll a rendelkezésre bármiben.
Ez itt van tőlünk 10 km-re. állítólag olyan gépeik vannak amiből nem sok van az országban. van szerelő itt a faluba aki esküszik rájuk. 1 ismerősnek újítottak csúcsokat+szivatyút 1 2.2-esen, de gond volt vele utána. visszament, és kihátráltak a garancia alól. részleteket nem tudok.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22362 Dátum:
2012.12.05 szerda, 13:33:25 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.05 szerda, 08:49:25
Sziasztok!
Nincs valakinek egy használt vagy új porlasztója fmba motorhoz?
2.0 tdci (2003-as)
Akinek van kérem dobjon egy PÜ-t elérhetőséggel:
Kösziiii
írd bele szerintem hogy melyik verzió.
FMBA-hoz nekem van 1, de kódra nem lesz jó neked, asszem 501Z-s, facelift utániba. A tiedbe szerintem 101-201-202-301 jelzésűek lehetnek jók.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22363 Dátum:
2012.12.05 szerda, 13:39:24 »
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni, a 2339-es hibakód pontosan mit takar? A tester csak annyi írt, hogy 4-es henger kopogás érzékelő magas értéket mutat.
VOlt nemrég porlasztók javítva, szóval tanácstalan vagyok kicsit.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22364 Dátum:
2012.12.05 szerda, 14:01:17 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.05 szerda, 13:39:24
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni, a 2339-es hibakód pontosan mit takar? A tester csak annyi írt, hogy 4-es henger kopogás érzékelő magas értéket mutat.
VOlt nemrég porlasztók javítva, szóval tanácstalan vagyok kicsit.
nekem is legutóbb ez volt a hibakód. és úgy néz ki nekem porlasztókat kell cserélni majd lassan. de még húzom ameddig tudom.
de érzem a vesztem.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22365 Dátum:
2012.12.05 szerda, 14:13:27 »
Nekem 2 éve cserélték az egyik vezérlő szelepét, de akkor azt mondták, hogy a csúcsok még nem kopottak. Most meg akkor lehet kezdjem gyűjteni a pénzemet..?
Idézetet írta: zolas - 2012.12.05 szerda, 14:01:17
nekem is legutóbb ez volt a hibakód. és úgy néz ki nekem porlasztókat kell cserélni majd lassan. de még húzom ameddig tudom.
de érzem a vesztem.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
leona
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22366 Dátum:
2012.12.05 szerda, 14:47:54 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.05 szerda, 13:39:24
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni, a 2339-es hibakód pontosan mit takar? A tester csak annyi írt, hogy 4-es henger kopogás érzékelő magas értéket mutat.
VOlt nemrég porlasztók javítva, szóval tanácstalan vagyok kicsit.
Nekem 2002 mondeom van......februárban volt javítva a porlasztója.. .....jelenleg küszködök vele és 2 hetente járok hibakodolásra.a javítás ideiglenes megoldás csak.előbb vagy utóbb cserélni kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.05 szerda, 14:52:13 írta leona
»
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22367 Dátum:
2012.12.05 szerda, 17:15:46 »
üdv ! van valakinek tapasztalata ha megcsippeltetem a kocsit a szivattyú és a porlasztók nem mennek hamarabb tönkre?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22368 Dátum:
2012.12.05 szerda, 17:37:07 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.12.05 szerda, 17:15:46
üdv ! van valakinek tapasztalata ha megcsippeltetem a kocsit a szivattyú és a porlasztók nem mennek hamarabb tönkre?
nekem már benne van a csipp lassan 100ekm óta, most 240van a kocsiban óra szerint!
Ja és Bunyekkal beszéld meg a csipszelést, komlóra megéri lejönnöd!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22369 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:17:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 17:37:07
nekem már benne van a csipp lassan 100ekm óta, most 240van a kocsiban óra szerint!
Ja és Bunyekkal beszéld meg a csipszelést, komlóra megéri lejönnöd!
Jobb lett a csipsztől, vagy csak chiós?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22370 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:29:19 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.05 szerda, 18:17:25
Jobb lett a csipsztől, vagy csak chiós?
eléggé
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22371 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:30:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 17:37:07
nekem már benne van a csipp lassan 100ekm óta, most 240van a kocsiban óra szerint!
Ja és Bunyekkal beszéld meg a csipszelést, komlóra megéri lejönnöd!
milyen komló
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22372 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:30:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 18:29:19
eléggé
így is lehet fogalmazni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22373 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:31:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.05 szerda, 18:30:11
milyen komló
mé' Te hova mentél?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22374 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:33:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 18:31:13
mé' Te hova mentél?
én sásdra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22375 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:33:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.05 szerda, 18:33:11
én sásdra
ja tényleg, Komlóra a rendszámkeretekért kellett menni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22376 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:34:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 17:37:07
nekem már benne van a csipp lassan 100ekm óta, most 240van a kocsiban óra szerint!
Ja és Bunyekkal beszéld meg a csipszelést, komlóra megéri lejönnöd!
ő csinál "csipszelést"? mert a tavasszal kéne valamit alkotni!de lehet még egy porlasztófelújítás bejátszik előtte!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22377 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:38:11 »
Srácok!
Ebben a topikban volt szó alapjáratról a napokban (hetekben)? Keresem de nem találom.
Tegnap le lett cserélve mindkét hosszbordás szíjam (meg ami görgő kuka volt az is). És most olyan fura, hidegben indításkor normálisan 900-1000 körüli a fordulat. Ha elindulok, de még nem melegszik be a motor, egy lámpánál, vagy bárhol állva lemegy 700-750 körülre, aztán ha már bemelegedett a motor, akkor meg stabil 900 és nem értem miért, előtte 750-800 volt ilyenkor...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22378 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:43:58 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.12.05 szerda, 18:34:52
ő csinál "csipszelést"? mert a tavasszal kéne valamit alkotni!de lehet még egy porlasztófelújítás bejátszik előtte!
Nem ő, de ő az intéző az ügyben! Többeknek írt már az illető szoftvert itt a fórumon belül is és panaszról én még nem hallottam!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22379 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:45:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 18:43:58
Nem ő, de ő az intéző az ügyben! Többeknek írt már az illető szoftvert itt a fórumon belül is és panaszról én még nem hallottam!
És mostanság mibe fáj egy ilyen műtét? Anno a Passatomat 55-ért csinálták. De ez még 2005-ben volt.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22380 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:46:03 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.05 szerda, 18:38:11
Srácok!
Ebben a topikban volt szó alapjáratról a napokban (hetekben)? Keresem de nem találom.
Tegnap le lett cserélve mindkét hosszbordás szíjam (meg ami görgő kuka volt az is). És most olyan fura, hidegben indításkor normálisan 900-1000 körüli a fordulat. Ha elindulok, de még nem melegszik be a motor, egy lámpánál, vagy bárhol állva lemegy 700-750 körülre, aztán ha már bemelegedett a motor, akkor meg stabil 900 és nem értem miért, előtte 750-800 volt ilyenkor...
azt mondták hogy szoftverfrissítés csinálta az alapjáratot 800ra akinek nem annyi volt! Mostmár nem emlékszem hogy évjáratfüggő vagy EURO? függő a dolog, de a fiatalabbaké az 800 kell legyen! Hidegen nekem is fent van majdnem 1000en és addig nem is indulok el amíg kicsit meg nem nyugszik a motor, de hogy 750 legyen az érdekes, hogyha eddig mindig is 800volt!
Viszont az biztos hogy a szíjak ezt nem tudják szabályozni!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22381 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:46:31 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.05 szerda, 18:45:12
És mostanság mibe fáj egy ilyen műtét? Anno a Passatomat 55-ért csinálták. De ez még 2005-ben volt.
Asszem talán 45eFt-ot fizettem!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22382 Dátum:
2012.12.05 szerda, 18:50:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 18:46:03
azt mondták hogy szoftverfrissítés csinálta az alapjáratot 800ra akinek nem annyi volt! Mostmár nem emlékszem hogy évjáratfüggő vagy EURO? függő a dolog, de a fiatalabbaké az 800 kell legyen! Hidegen nekem is fent van majdnem 1000en és addig nem is indulok el amíg kicsit meg nem nyugszik a motor, de hogy 750 legyen az érdekes, hogyha eddig mindig is 800volt!
Viszont az biztos hogy a szíjak ezt nem tudják szabályozni!!
na akkor fura, nem értem, szoftverhez nem lett nyúlva, se újítva se butítva
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22383 Dátum:
2012.12.05 szerda, 19:25:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 18:46:31
Asszem talán 45eFt-ot fizettem!
az elég baráti ár! na majd ha már minden ok! most kért a gép karácsonyra akkut!
amúgy köszi a segítségeket!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22384 Dátum:
2012.12.05 szerda, 19:28:40 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 18:46:31
Asszem talán 45eFt-ot fizettem!
Igen, idén tavasszal is ezek az árak voltak:
MK3: 45K HUF
MK4: 55K HUF
Szerintem elsősorban nem a porlasztók/szivattyú vannak kitéve nagyobb terhelésnek, hanem a kuplung/lendkerék páros.
De amint FrancoNero említette, nála már 100e-t kibírt a plusz lovakkal, szóval kell hogy legyen ennyi tartalék a gyári anyagban.
Nálam a kuplung előtte is rosszalkodott, és a plusz 20% nyomaték miatt már csúszik néha (épp milyen kedve van).
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22385 Dátum:
2012.12.05 szerda, 19:35:12 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.05 szerda, 19:28:40
Igen, idén tavasszal is ezek az árak voltak:
MK3: 45K HUF
MK4: 55K HUF
Szerintem elsősorban nem a porlasztók/szivattyú vannak kitéve nagyobb terhelésnek, hanem a kuplung/lendkerék páros.
De amint FrancoNero említette, nála már 100e-t kibírt a plusz lovakkal, szóval kell hogy legyen ennyi tartalék a gyári anyagban.
Nálam a kuplung előtte is rosszalkodott, és a plusz 20% nyomaték miatt már csúszik néha (épp milyen kedve van).
Mondjuk én jósokat járok pályán és így bírta a kuplungom 230eKM-t, mivel elvileg a gyári volt még benne!
Szerintem ez teljesen jó! Biztos persze a csipsz is koptatta, meg a gyorsulgatások méginkább, de a motornak (kopp-kopp) nincsen gondja, beleértve az üa. rendszert is!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22386 Dátum:
2012.12.05 szerda, 19:47:24 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.05 szerda, 19:28:40
Igen, idén tavasszal is ezek az árak voltak:
MK3: 45K HUF
MK4: 55K HUF
Szerintem elsősorban nem a porlasztók/szivattyú vannak kitéve nagyobb terhelésnek, hanem a kuplung/lendkerék páros.
De amint FrancoNero említette, nála már 100e-t kibírt a plusz lovakkal, szóval kell hogy legyen ennyi tartalék a gyári anyagban.
Nálam a kuplung előtte is rosszalkodott, és a plusz 20% nyomaték miatt már csúszik néha (épp milyen kedve van).
hát a kuplungommal egyenlőre nincs gond! csak hidegen van egy kis remegés ami pár perc pötyörgés után megszűnik!
jó lenne az a plusz még fogyi miatt is!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22387 Dátum:
2012.12.05 szerda, 19:50:34 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.05 szerda, 19:28:40
Igen, idén tavasszal is ezek az árak voltak:
MK3: 45K HUF
MK4: 55K HUF
Szerintem elsősorban nem a porlasztók/szivattyú vannak kitéve nagyobb terhelésnek, hanem a kuplung/lendkerék páros.
De amint FrancoNero említette, nála már 100e-t kibírt a plusz lovakkal, szóval kell hogy legyen ennyi tartalék a gyári anyagban.
Nálam a kuplung előtte is rosszalkodott, és a plusz 20% nyomaték miatt már csúszik néha (épp milyen kedve van).
Na, lehet, hogy tavaszra benevezek én is. Hiányzik a pörgés!
Mondjuk a Passat kapott egy nagyobb turbót is, meg egy nagyobb coolert is.
Fogyasztásban hogy változik chip után a vas?
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22388 Dátum:
2012.12.05 szerda, 19:52:09 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.05 szerda, 19:50:34
Na, lehet, hogy tavaszra benevezek én is. Hiányzik a pörgés!
Mondjuk a Passat kapott egy nagyobb turbót is, meg egy nagyobb coolert is.
Fogyasztásban hogy változik chip után a vas?
nekem vegyesben sikerül néha 5,8-at is csinálni, de nagyon 6,5-es átlagnál többet nem szoktam kihozni!
Attól függ hogyan taposod, de a fogyasztást nem igazán növeli!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22389 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:06:06 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.05 szerda, 19:50:34
Na, lehet, hogy tavaszra benevezek én is. Hiányzik a pörgés!
Mondjuk a Passat kapott egy nagyobb turbót is, meg egy nagyobb coolert is.
Fogyasztásban hogy változik chip után a vas?
többet eszik, mert mindig nyomni fogod neki
nekem is 5.8-6.5 körül alakul állítólag kevesebbet eszik a csippes. de nemtom miért enne kevesebbet.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22390 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:06:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 19:52:09
nekem vegyesben sikerül néha 5,8-at is csinálni, de nagyon 6,5-es átlagnál többet nem szoktam kihozni!
Attól függ hogyan taposod, de a fogyasztást nem igazán növeli!
nekem a tegnapelőtti 6,8 volt, igaz full Bp...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22391 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:09:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.05 szerda, 20:06:06
többet eszik, mert mindig nyomni fogod neki
nekem is 5.8-6.5 körül alakul állítólag kevesebbet eszik a csippes. de nemtom miért enne kevesebbet.
óóóóóó hát eleinte biztos, főleg nálam meg 90ló volt az eredeti! Hát a macskafing után ki kellett élveznem, mostmár lenyugodtam, de ez nem mindig van így
mondjuk pályán sokat nem leet vadulni...drága lenne, meg huzamosabb ideig nem lenne szívem 4000felett forgatni a motrot
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22392 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:13:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 20:09:54
óóóóóó hát eleinte biztos, főleg nálam meg 90ló volt az eredeti! Hát a macskafing után ki kellett élveznem, mostmár lenyugodtam, de ez nem mindig van így
mondjuk pályán sokat nem leet vadulni...drága lenne, meg huzamosabb ideig nem lenne szívem 4000felett forgatni a motrot
ezt a 4000 meg az fölötti témát sose értettem mire jó. 3-3.500 ig úgyis leadja amit tud. meg 3500 nál 6.-ban 190-el mén, hova gyorsabban?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22393 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:16:49 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.05 szerda, 19:50:34
Na, lehet, hogy tavaszra benevezek én is. Hiányzik a pörgés!
Mondjuk a Passat kapott egy nagyobb turbót is, meg egy nagyobb coolert is.
Fogyasztásban hogy változik chip után a vas?
5.2 - 5.8 között variál tankolásból számítva, korábban is ennyi volt.
A chipműhelyek szerint azért csökkenhet a fogyasztás, mert kisebb fordulaton nagyobb erő jön... de ez legfeljebb laboratóriumban mutatható ki.
A gyakorlatban ettől nem fogsz hamarabb elváltani, sőt, tényleg inkább élvezed az erőt és gyakrabban odalépsz. Ha ezt is figyelembe veszem, akkor relatíve csökkent a fogyi, mert nagyobb erőtartalék nem járt abszolút többletfogyasztással.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22394 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:20:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.05 szerda, 20:13:37
ezt a 4000 meg az fölötti témát sose értettem mire jó. 3-3.500 ig úgyis leadja amit tud. meg 3500 nál 6.-ban 190-el mén, hova gyorsabban?
kikromolom, amúgy semmi értelme max gyorsuláskor!
Nekem csak 5ös váltó, van, én nem tudok olyan kevés fordulattal olyan gyorsan menni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22395 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:31:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.05 szerda, 20:06:06
többet eszik, mert mindig nyomni fogod neki
nekem is 5.8-6.5 körül alakul állítólag kevesebbet eszik a csippes. de nemtom miért enne kevesebbet.
Csak azért kérdeztem, mert nekem a Passat fogyasztása szinte állandósult a chip és az átalakítás után. Ha 80-al mentem akkor is 6,5-et evett, meg ha 180-al mentem akkor is.
Nem gyorsulgattam, mert a kuplung nem bírta a nagy nyomatékot és kövér gázra megcsúszott. Pedig Sachs készlet volt benne.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22396 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:41:46 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.05 szerda, 20:16:49
5.2 - 5.8 között variál tankolásból számítva, korábban is ennyi volt.
A chipműhelyek szerint azért csökkenhet a fogyasztás, mert kisebb fordulaton nagyobb erő jön... de ez legfeljebb laboratóriumban mutatható ki.
A gyakorlatban ettől nem fogsz hamarabb elváltani, sőt, tényleg inkább élvezed az erőt és gyakrabban odalépsz. Ha ezt is figyelembe veszem, akkor relatíve csökkent a fogyi, mert nagyobb erőtartalék nem járt abszolút többletfogyasztással.
5.2?
Az hogy?
Vagy csak auóút? Vagy az enyémmel van valami baj, hogy 1-1,5 literrel eszik többet? Vagy a kombi ennyivel nehezebb?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22397 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:48:19 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.05 szerda, 20:41:46
5.2?
Az hogy?
Vagy csak auóút? Vagy az enyémmel van valami baj, hogy 1-1,5 literrel eszik többet? Vagy a kombi ennyivel nehezebb?
ez a számolt fogyasztásod vagy a fedcomp szerinti?
Amúgy városi autózás közben 6l alatt nagyon nehéz lehet összehozni...olyat csak öregapáink tudnak produkálni!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22398 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:49:30 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.05 szerda, 20:48:19
ez a számolt fogyasztásod vagy a fedcomp szerinti?
Amúgy városi autózás közben 6l alatt nagyon nehéz lehet összehozni...olyat csak öregapáink tudnak produkálni!
Számolt, a fedcomp-hoz még nem újítottam be működő infó gombos indexkart
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22399 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:50:55 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.05 szerda, 20:49:30
Számolt, a fedcomp-hoz még nem újítottam be működő infó gombos indexkart
úgyse lesz jó! Egyedül Tisler szokta írni hogy neki pontos a fedcomp, azon kívül más még eddig csak azt mondta hogy ha nagyon unatkozol jó a fedcomp egyébként semmire
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
441
442
443
444
445
446
447
[
448
]
449
450
451
452
453
454
455
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ