Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:05:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
475
476
477
478
479
480
481
[
482
]
483
484
485
486
487
488
489
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685238 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24050 Dátum:
2013.01.22 kedd, 22:44:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.22 kedd, 22:41:07
Mondom, hogy az fsuper facelift előtti tdci (dual module) esetében nem tudja olvasni a c2i kódokat, csak írni tudja.
A hengerek gyújtási sorrendje 1-4-2-3 a váltó felől.
1-3-4-2 lesz az, igen a váltó felől kezdve a számozást
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24051 Dátum:
2013.01.23 szerda, 05:48:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.22 kedd, 22:41:07
Mondom, hogy az fsuper facelift előtti tdci (dual module) esetében nem tudja olvasni a c2i kódokat, csak írni tudja.
A hengerek gyújtási sorrendje 1-4-2-3 a váltó felől.
rendben köszi az infót remélem a villogó izzításjelzős hibákat tudom olvasni
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24052 Dátum:
2013.01.23 szerda, 06:19:46 »
Hát nemtom, nekem a te progid sem írta (fordiag), de most vettem én is egy ilyet, azt kipróválom ha bekódol..
A srác azt írta, hogy már tudja az új protokolja..
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.22 kedd, 22:41:07
Mondom, hogy az fsuper facelift előtti tdci (dual module) esetében nem tudja olvasni a c2i kódokat, csak írni tudja.
A hengerek gyújtási sorrendje 1-4-2-3 a váltó felől.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24053 Dátum:
2013.01.23 szerda, 06:56:22 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.22 kedd, 22:44:57
1-3-4-2 lesz az, igen a váltó felől kezdve a számozást
ez bniztos?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24054 Dátum:
2013.01.23 szerda, 07:09:39 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.23 szerda, 06:56:22
ez bniztos?
nem.a ford a mondinál nem így alakította a sorrendet.Relhist írta a jót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24055 Dátum:
2013.01.23 szerda, 07:18:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.23 szerda, 07:09:39
nem.a ford a mondinál nem így alakította a sorrendet.Relhist írta a jót!
nagyon szépen köszönöm a segítséget:)
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24056 Dátum:
2013.01.23 szerda, 08:00:07 »
Sziasztok!
Nos, azért írok, hogy már jövő héttől én is tudok ford porlasztókat programozni, (villogó izzításjelző megszűnik) hibakódot törölni Székesfehérváron és Gárdonyban.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24057 Dátum:
2013.01.23 szerda, 09:52:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.22 kedd, 22:41:07
Mondom, hogy az fsuper facelift előtti tdci (dual module) esetében nem tudja olvasni a c2i kódokat, csak írni tudja.
A hengerek gyújtási sorrendje 1-4-2-3 a váltó felől.
az üa rendszeri hibakódokat azért majd ki tudom olvasni ugye?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 10:15:08 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
aussy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24058 Dátum:
2013.01.23 szerda, 11:05:41 »
Ide is beírom hátha valaki csak ezt a topikot olvassa:
Sziasztok.
Segítséget ill tanácsot szeretnék kérni.
Az a problémám hogy a mondeomnál minden indításnál felvillan a hibajelző spirál. Megyek vele 1-2 km-ert , majd leállítom és újraindítom akkor abba hagyja.
Amíg villog a hibajelző, addig alig akar menni az autóm.
Voltam szervizben is vele de ott kitakarították az üza ellátó rendszert meg valami egeret emlegettek ami t kitakarítottak.
Kb. 50 km után újra előjött a hibajelzés.
Tanácstalan vagyok.
Vagy a szakik nem állnak a helyzet magaslatán?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24059 Dátum:
2013.01.23 szerda, 11:10:43 »
Idézetet írta: aussy - 2013.01.23 szerda, 11:05:41
Ide is beírom hátha valaki csak ezt a topikot olvassa:
Sziasztok.
Segítséget ill tanácsot szeretnék kérni.
Az a problémám hogy a mondeomnál minden indításnál felvillan a hibajelző spirál. Megyek vele 1-2 km-ert , majd leállítom és újraindítom akkor abba hagyja.
Amíg villog a hibajelző, addig alig akar menni az autóm.
Voltam szervizben is vele de ott kitakarították az üza ellátó rendszert meg valami egeret emlegettek ami t kitakarítottak.
Kb. 50 km után újra előjött a hibajelzés.
Tanácstalan vagyok.
Vagy a szakik nem állnak a helyzet magaslatán?
Szia!
Először is,írd le kérlek,hogy mikor autód van,milyen motorral. A "hibajelző spirált" izzításjelzőnek nevezik, az "egeret" meg EGR-szelepnek(ez a kipufogógázt vezeti vissza a motorba,a jobb emissziós norma elérésének érdekében). Az EGR-t érdemes ledugózni. Hibakódot meg ki kellene olvastatni(esetleg a szerviztől megkérdezhetnéd,milyen hibakód volt,az sokat segítene). Hova vitted a kocsit?
Üdv. Nika
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24060 Dátum:
2013.01.23 szerda, 11:11:52 »
BueK!
Tavasszal szeretnem betolni valahova a mondeot, ahol szakerto kezek tudnak atvizsgalni, lehetoleg ugy, hogy ne kelljen napokig otthagyni az autot.
Hibajelenseg: Terhelesen kormol.
Eddig a novothauto-ra gondoltam, egy baratom - ugyan nem fordot vitt oda, de - nagyon elegedett volt.
Valakinek valami bevalt embere van BP es kornyeken?
koszi,
tibi
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24061 Dátum:
2013.01.23 szerda, 11:13:04 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.01.23 szerda, 11:11:52
BueK!
Tavasszal szeretnem betolni valahova a mondeot, ahol szakerto kezek tudnak atvizsgalni, lehetoleg ugy, hogy ne kelljen napokig otthagyni az autot.
Hibajelenseg: Terhelesen kormol.
Eddig a novothauto-ra gondoltam, egy baratom - ugyan nem fordot vitt oda, de - nagyon elegedett volt.
Valakinek valami bevalt embere van BP es kornyeken?
koszi,
tibi
Németh Viktor az Auto-Fortnál BP-n,őt ajánlják sokan
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24062 Dátum:
2013.01.23 szerda, 11:16:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.23 szerda, 11:13:04
Németh Viktor az Auto-Fortnál BP-n,őt ajánlják sokan
Koszi,
"maszekban"? vagy "bent"?
Naplózva
aussy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24063 Dátum:
2013.01.23 szerda, 12:25:32 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.23 szerda, 11:10:43
Szia!
Először is,írd le kérlek,hogy mikor autód van,milyen motorral. A "hibajelző spirált" izzításjelzőnek nevezik, az "egeret" meg EGR-szelepnek(ez a kipufogógázt vezeti vissza a motorba,a jobb emissziós norma elérésének érdekében). Az EGR-t érdemes ledugózni. Hibakódot meg ki kellene olvastatni(esetleg a szerviztől megkérdezhetnéd,milyen hibakód volt,az sokat segítene). Hova vitted a kocsit?
Üdv. Nika
2004-es.mondeo kombi 2000 köbös tdci. 85 kw 115 le.
A hibakódot azt sajna nem tudom.
Egy no name maszek autószerviz kem megyében.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24064 Dátum:
2013.01.23 szerda, 12:34:55 »
Idézetet írta: aussy - 2013.01.23 szerda, 12:25:32
2004-es.mondeo kombi 2000 köbös tdci. 85 kw 115 le.
A hibakódot azt sajna nem tudom.
Egy no name maszek autószerviz kem megyében.
lehet még akad az elektromos turbó rossz az elektronikája,motorvezérlő relé.Neharagudj de vidd el gyári diagra ne ilyen maszek helyre mert hibakód nélkül találgatás van csak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Villast
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24065 Dátum:
2013.01.23 szerda, 12:37:32 »
Sziasztok!
Van nekem egy 2004 2.0TDCI 130LE Mondeom 210.000km.
160.000 km-nél ki kellett cserélni a csúcsokat. Ezek 190.000 bírták.
Itt ismét raktunk bele gyári delphi csúcsokat. Itt kezdődött a vesszőfutás ez kb 1 éve volt.
Azóta kicseréltem az összes túrbócsövet,megnézettem a nagynyomású szivattyú,kiakarítottam az EGR-t
Renbe raktuk a részecske szűrőt, az összes szűröt lecseréltem. Gépre dugtuk az autot de semmi hibát nem ír.
Az izzító gyertyákat is kicseréltem.
Tünetek: 2100-as fordulaton kezd el húzni és jobban füstöl mint egy ifa
8 liter körül eszik alapjáratról alig forog fel, a klimát ki kel kapcsolni ha el akarsz indulni, hidegben motor leáll ha bekapcsol az automata ablak fűtés,
mikor nagynehezen elindúl 2 méteres korom marad a földön 2400-tol nem füstől és megy mint a rakéta. :falbav:
Ha van valami ötlet kérlek segítsetek
Köszönettel V.Tibor
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24066 Dátum:
2013.01.23 szerda, 12:42:03 »
Idézetet írta: Villast - 2013.01.23 szerda, 12:37:32
Sziasztok!
Van nekem egy 2004 2.0TDCI 130LE Mondeom 210.000km.
160.000 km-nél ki kellett cserélni a csúcsokat. Ezek 190.000 bírták.
Itt ismét raktunk bele gyári delphi csúcsokat. Itt kezdődött a vesszőfutás ez kb 1 éve volt.
Azóta kicseréltem az összes túrbócsövet,megnézettem a nagynyomású szivattyú,kiakarítottam az EGR-t
Renbe raktuk a részecske szűrőt, az összes szűröt lecseréltem. Gépre dugtuk az autot de semmi hibát nem ír.
Az izzító gyertyákat is kicseréltem.
Tünetek: 2100-as fordulaton kezd el húzni és jobban füstöl mint egy ifa
8 liter körül eszik alapjáratról alig forog fel, a klimát ki kel kapcsolni ha el akarsz indulni, hidegben motor leáll ha bekapcsol az automata ablak fűtés,
mikor nagynehezen elindúl 2 méteres korom marad a földön 2400-tol nem füstől és megy mint a rakéta.
Ha van valami ötlet kérlek segítsetek
Köszönettel V.Tibor
töltő levegőrendszeri hiba.Turbó,turbócső,vezérlő,letapadt geometria,
Eu4? elektromos a turbód?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Villast
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24067 Dátum:
2013.01.23 szerda, 12:57:29 »
Nem Vákumos A geometriát szabályozza alapjáraton is gyönyörűen forog a turbó
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24068 Dátum:
2013.01.23 szerda, 13:13:34 »
Idézetet írta: aussy - 2013.01.23 szerda, 11:05:41
Ide is beírom hátha valaki csak ezt a topikot olvassa:
Sziasztok.
Segítséget ill tanácsot szeretnék kérni.
Az a problémám hogy a mondeomnál minden indításnál felvillan a hibajelző spirál. Megyek vele 1-2 km-ert , majd leállítom és újraindítom akkor abba hagyja.
Amíg villog a hibajelző, addig alig akar menni az autóm.
Voltam szervizben is vele de ott kitakarították az üza ellátó rendszert meg valami egeret emlegettek ami t kitakarítottak.
Kb. 50 km után újra előjött a hibajelzés.
Tanácstalan vagyok.
Vagy a szakik nem állnak a helyzet magaslatán?
Ha elektormos a turbód akkor lehet neked is a geometri a akad mint nekem 2 éve télen. Nálam abban jelentkezett, hogy indítás után elkezdett villogni az izzítás jelző, de ha újraindítottam akkor már abbahagyta. Persze kicsit melegedett már a motor alapjáraton. Nálam viszont volt bent hibakód a turbóra.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24069 Dátum:
2013.01.23 szerda, 13:15:15 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.23 szerda, 08:00:07
Sziasztok!
Nos, azért írok, hogy már jövő héttől én is tudok ford porlasztókat programozni, (villogó izzításjelző megszűnik) hibakódot törölni Székesfehérváron és Gárdonyban.
mit veszel?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24070 Dátum:
2013.01.23 szerda, 13:52:42 »
Fordiag-ot a cseh sráctól..
Pill: ilyet:
http://www.youtube.com/watch?v=lLhkzFto7iA
csak ez már 2013-as
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.23 szerda, 13:15:15
mit veszel?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24071 Dátum:
2013.01.23 szerda, 15:48:15 »
Szerintem ez van Neked is, ha Ervin ezt vette Tőled.
Annyi, hogy ez már tudja a Skoda, WF csoportot is, meg alfa meg fiat..
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.23 szerda, 13:15:15
mit veszel?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24072 Dátum:
2013.01.23 szerda, 18:34:42 »
Üdv mindenkinek!
Azzal kapcsolatban lenne kérdésem, hogy ha hidegen beindított járó motornál a MAF szenzor csatiját lehúzom az érzékelőről semmijen alapjárati változás ingadozás nem tapasztalható, ugyan ez megismételve lehúzott csatival indítom a motort nem változik az alapjárat ennek ílyennek kell lenni vagy a szenzor haldoklik? Tudomásom szerint, ha a szenzor csatiját járó motornál lehúzzuk akkor az alpjáratnak változni, ingadozni kellene egy rövid ideig majd ismét beáll. Vagy rosszul gondolom? Ezt azért próbáltam mivel hidegen inditva a motor alapjárata 5-10 mp-ig ingadozik majd beáll, de nem lettem okosabb, úgyan azt produkálja mindkét esetben .
Ötlet jótanács?!/ a szenzor ki lett pucolva elvileg tiszta/
Előre is köszönöm!
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24073 Dátum:
2013.01.23 szerda, 18:46:48 »
Az a légtömeg mérő ugye?
Én volt hogy kitisztítottam, és elfelejtettem visszatenni 2 napig, semmit nem vettem észre..
Aztán visszatettem..
Idézetet írta: sly70 - 2013.01.23 szerda, 18:34:42
Üdv mindenkinek!
Azzal kapcsolatban lenne kérdésem, hogy ha hidegen beindított járó motornál a MAF szenzor csatiját lehúzom az érzékelőről semmijen alapjárati változás ingadozás nem tapasztalható, ugyan ez megismételve lehúzott csatival indítom a motort nem változik az alapjárat ennek ílyennek kell lenni vagy a szenzor haldoklik? Tudomásom szerint, ha a szenzor csatiját járó motornál lehúzzuk akkor az alpjáratnak változni, ingadozni kellene egy rövid ideig majd ismét beáll. Vagy rosszul gondolom? Ezt azért próbáltam mivel hidegen inditva a motor alapjárata 5-10 mp-ig ingadozik majd beáll, de nem lettem okosabb, úgyan azt produkálja mindkét esetben .
Ötlet jótanács?!/ a szenzor ki lett pucolva elvileg tiszta/
Előre is köszönöm!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24074 Dátum:
2013.01.23 szerda, 18:51:06 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.23 szerda, 18:46:48
Az a légtömeg mérő ugye?
Én volt hogy kitisztítottam, és elfelejtettem visszatenni 2 napig, semmit nem vettem észre..
Aztán visszatettem..
Akkor ezek szerint ez normális nem ettől ingadozik hidegen az alpjárat.
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24075 Dátum:
2013.01.23 szerda, 18:55:08 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.01.23 szerda, 18:51:06
Az ingadozáshoz köze lehet ha koszos.Továbbá még a generátor is bejátszik.Töltésedet is méresd meg alapban és terhelve is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24076 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:09:37 »
Nekem is hasonló gondom van. Főleg hidegen eléggé ingadozik az alapjárat. Másodpercenként ugrál föl-le. Műszerteszten nézve kb.30fordulat/percet változik, az alapjárat 830 körül van és melegen sem változik sokat. A töltés 14,5 V. Melegen is érezhető, hogy ingadozik, de akkor már nem annyira. Esetleg valkinek valami tippje vagy konkrétum?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 19:19:39 írta Lacika71
»
Naplózva
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24077 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:11:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.23 szerda, 18:55:08
Az ingadozáshoz köze lehet ha koszos.Továbbá még a generátor is bejátszik.Töltésedet is méresd meg alapban és terhelve is.
Gyakorlatilag már minden lehetséges hibaforrást végigjártam, de nem jártam sikerrel, egr dugózva szívósor kitakarítva izzító gyárira kicserélve, go szűrő gyárira kicserélve, generátor megfelelően tölt.??
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24078 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:19:48 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.01.23 szerda, 19:11:33
Gyakorlatilag már minden lehetséges hibaforrást végigjártam, de nem jártam sikerrel, egr dugózva szívósor kitakarítva izzító gyárira kicserélve, go szűrő gyárira kicserélve, generátor megfelelően tölt.??
Nem kötözködés de mértétek is így is úgy is???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24079 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:21:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 19:09:37
Nekem is hasonló gondom van. Főleg hidegen eléggé ingadozik az alapjárat. Másodpercenként ugrál föl-le. Műszerteszten nézve kb.30fordulat/percet változik, az alapjárat 830 körül van és melegen sem változik sokat. A töltés 14,5 V. Melegen is érezhető, hogy ingadozik, de akkor már nem annyira. Esetleg valkinek valami tippje vagy konkrétum?
A töltés terhelve sem változik?mert nem szabad ha igen gond
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24080 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:23:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.23 szerda, 19:21:06
A töltés terhelve sem változik?mert nem szabad ha igen gond
Azt nem néztem. Majd holnap, mielőtt leugrik róla a főtengel szíjtárcsa és felugrik a generátorra a szabadonfutó meg az új szíjak, meg az alupogácsás feszítő. A terhelés alatt azt érted, hogy menet közben vagy azt, hogy felkapcsolok minden elektromos cuccot?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 19:25:41 írta Lacika71
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24081 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:25:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 19:23:49
Azt nem néztem. Majd holnap, mielőtt leugrik róla a főtengel szíjtárcsa és felugrik a generátorra a szabadonfutó meg az új szíjak, meg az alupogácsás feszítő. A terhelés alatt gondolom azt érted, hogy menet közben? Vagy azt, hogy felkapcsolok minden elektromos cuccot?
Az utobbi alapjáraton rákapcsolsz fogyasztókat.Ha van szélvédő fütés azzal kezd mert az terheli rendessen meg a lámpát és úgy mérd meg.14.4V nek kell úgy is lenni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24082 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:25:28 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.23 szerda, 19:19:48
Nem kötözködés de mértétek is így is úgy is???
Alapjáraton mértük a töltést az rendben van, mivel pár másodpercig ingadozik az alapjárat és csak hidegen indítás után így ezért csak alpjáraton mértünk töltést, elképzelhető, hogy a generátor miatt van feszszab gond?
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24083 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:26:16 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.01.23 szerda, 19:25:28
Alapjáraton mértük a töltést az rendben van, mivel pár másodpercig ingadozik az alapjárat és csak hidegen indítás után így ezért csak alpjáraton mértünk töltést, elképzelhető, hogy a generátor miatt van feszszab gond?
Olvasd el előtted mit írtam alapjáraton terhelve is kell mérni
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24084 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:27:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.23 szerda, 19:25:23
Az utobbi alapjáraton rákapcsolsz fogyasztókat.Ha van szélvédő fütés azzal kezd mert az terheli rendessen meg a lámpát és úgy mérd meg.14.4V nek kell úgy is lenni.
Akkor holnap teszt és írok, hogy mizu. Remélem nem a pcsk sz.rakodnak, mert akkor vihetem vissza, ahol csináltatta az előző tulaj. Állítólag fél év gari van rajta.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24085 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:32:26 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 19:27:37
Akkor holnap teszt és írok, hogy mizu. Remélem nem a pcsk sz.rakodnak, mert akkor vihetem vissza, ahol csináltatta az előző tulaj. Állítólag fél év gari van rajta.
Hát én nem fűzök sok reményt az ilyen gari-hoz.
Ha....ki is szedi és meg is nézi, szétszedi....azt fogja mondai, hogy elkoszolódott....pl. rossz üzemanyag és így nem garis hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24086 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:35:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.23 szerda, 19:32:26
Hát én nem fűzök sok reményt az ilyen gari-hoz.
Ha....ki is szedi és meg is nézi, szétszedi....azt fogja mondai, hogy elkoszolódott....pl. rossz üzemanyag és így nem garis hiba.
Én sem. Mondjuk a shel nitro+ ot nem nevezném sz.rnak. Legalábbis az ára alapján.... Azt hittem leülök, amikor fizettem. Akkor vettem észre, hogy azon a kútfejen csak olyan dízel van. (467 ft/l)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24087 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:35:25 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 19:27:37
Akkor holnap teszt és írok, hogy mizu. Remélem nem a pcsk sz.rakodnak, mert akkor vihetem vissza, ahol csináltatta az előző tulaj. Állítólag fél év gari van rajta.
Számlád van róla?Akkor esélyes még de ahogy GSR mondta a lepattintás hamarabb összejön.Sajnos
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24088 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:36:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 19:35:02
Én sem. Mondjuk a shel nitro+ ot nem nevezném sz.rnak. Legalábbis az ára alapján.... Azt hittem leülök, amikor fizettem. Akkor vettem észre, hogy azon a kútfejen csak olyan dízel van. (467 ft/l)
Én mivel mindig azzal járok már felsem tünik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24089 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:37:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.23 szerda, 19:26:16
Olvasd el előtted mit írtam alapjáraton terhelve is kell mérni
OK megmérem terhelve is csak az érdekesség a dologban, hogy ha kikapcsolok minden nagyobb elektromos fogyasztót és ilymódon indítom hidegen ugyan úgy ingadozik a z alapjárat pár másodpercig mint amikor a fogyasztók be vannak kapcsolva / első, hátsó szélvédőfűtés, világítás/
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24090 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:40:50 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 19:35:02
Én sem. Mondjuk a shel nitro+ ot nem nevezném sz.rnak. Legalábbis az ára alapján.... Azt hittem leülök, amikor fizettem. Akkor vettem észre, hogy azon a kútfejen csak olyan dízel van. (467 ft/l)
Az ne tévesszen meg, hogy mit tankolsz. Nem az üzemanyag minőségéről beszéltem, hanem a tisztaságáról. Az pedig a kútfejből kilépve bárhogyan megváltozhat.
Elég ha a tank koszos, a betöltőcső...bári, ami útközben van a kútfej és az injektor között.
Hiába van számlád a tankolásról, még gyári garanciális esetben sem fogadják, ha bevizsgálás után kiderül, hogy eldugult ill. koszolódás miatt ment tönkre.
Nem ellened vagyok.....ez a gyakorlat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24091 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:47:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.23 szerda, 19:40:50
Az ne tévesszen meg, hogy mit tankolsz. Nem az üzemanyag minőségéről beszéltem, hanem a tisztaságáról. Az pedig a kútfejből kilépve bárhogyan megváltozhat.
Elég ha a tank koszos, a betöltőcső...bári, ami útközben van a kútfej és az injektor között.
Hiába van számlád a tankolásról, még gyári garanciális esetben sem fogadják, ha bevizsgálás után kiderül, hogy eldugult ill. koszolódás miatt ment tönkre.
Nem ellened vagyok.....ez a gyakorlat.
Értem én. Már azon is gondolkodtam, hogy beszerelek egy valamilyen plusz szűrőt a systembe. Gondolom azzal nem okozok túl nagy problémát. Vagy igen? Számlát "természetesen" nem tudtak bemutatni, de égre-földre esküdöztek, hogy hú, meg há.. A csúcsokat egyébként mk2-től vitték
(ezt ő mondta, mert ismeri a csávót, akitől én vettem az autót.)
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24092 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:58:13 »
Ami még kimaradt, hogy hétfőn alf-al kitöröltük a hibatárolót (egr dugózás miatti hiba), erre ma megint kigyulladt. Viszont nincs még olvasóm. Esetleg tudna valaki segíteni abban, hogy megsassantsuk, hogy most meg mi a kínja? A hétvégén lesz egy kb egyórás autópályás menetem, akkor jól kikormolom, aztán meglátjuk. A jövő héten elvileg meglesz az olvasó is, ha az illető nem gondolta meg magát.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24093 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:59:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 19:47:09
Értem én. Már azon is gondolkodtam, hogy beszerelek egy valamilyen plusz szűrőt a systembe. Gondolom azzal nem okozok túl nagy problémát. Vagy igen? Számlát "természetesen" nem tudtak bemutatni, de égre-földre esküdöztek, hogy hú, meg há.. A csúcsokat egyébként mk2-től vitték
(ezt ő mondta, mert ismeri a csávót, akitől én vettem az autót.)
Ha a rendszerben van kosz vagy akármilyen finom fémreszelék....az mind a szűrő után van. Tehát a szűrő nem minden esetben megoldás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24094 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:02:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 19:58:13
Ami még kimaradt, hogy hétfőn alf-al kitöröltük a hibatárolót (egr dugózás miatti hiba), erre ma megint kigyulladt. Viszont nincs még olvasóm. Esetleg tudna valaki segíteni abban, hogy megsassantsuk, hogy most meg mi a kínja? A hétvégén lesz egy kb egyórás autópályás menetem, akkor jól kikormolom, aztán meglátjuk. A jövő héten elvileg meglesz az olvasó is, ha az illető nem gondolta meg magát.
Ugyanaz egr szelep,gondolom eur 4-s vagy, így állandóan visszajön nekem is kb havonta 1* kitöröl ,aztán 5-10km visszajön
(motorkontroll lámpa)
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24095 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:07:23 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.01.23 szerda, 20:02:20
Ugyanaz egr szelep,gondolom eur 4-s vagy, így állandóan visszajön nekem is kb havonta 1* kitöröl ,aztán 5-10km visszajön
(motorkontroll lámpa)
Holnap kiderül. Úgyis kell cserélnem egy izzót a műszeregységben, akkor azt meg elfelejtem visszarakni.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24096 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:09:45 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 20:07:23
Holnap kiderül. Úgyis kell cserélnem egy izzót a műszeregységben, akkor azt meg elfelejtem visszarakni.
Hát az is egy megoldás
,ha bántja szemed,vagy tesa szalag
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24097 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:10:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 20:07:23
Holnap kiderül. Úgyis kell cserélnem egy izzót a műszeregységben, akkor azt meg elfelejtem visszarakni.
Szerintem az LED. De azért ne törd le a nyákról
Milyen olvasót veszel?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24098 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:13:31 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 14:20:23
Sziasztok!
Segítségeteket kérem. Adott egy 2004-es TDCI 130LE, ami eddig ment. Korábban nagy terhelésnél bevillogtatta az izzításjelzőt, átállt vészüzemre. Leállít, újraindít és semmi baja nem volt. Jól indult, letiltásig jól ment és nem füstölt. Ma akartam vinni diagra, és nem indul. 2 hétig állt egyhelyben, a saját lábán állt ide. Van valakinek ötlete? Most megpróbálom még felönteni a go.szűrőt, hátha lelevegősödött, más ötletem nincs.
Önindító teker, izzításjelző villog.
Előre is köszi: Jani
Sziasztok!
Ma megtaláltam a hiba okát. A szívó oldali himbasor rögzítő csavarjai kiszakadtak a hengerfejből
Valószínűnek tartom, hogy az autóban 2 hét állás után lemerült az akksi annyira hogy tekert, de nem volt normális indítási fordulatszám. A lánc gondolom már kicsit meg volt kopva/megnyúlt/. Mivel nem volt rendes indítási fordulat, nem tudott felépülni az olajnyomás, a lánc laza maradt indítózás alatt a vezérlés meg átugrott.... Aztán a leggyengébb ponton törtek a dolgok. Holnap lefényképezem, és feldobom ide.
Köszönöm szépen még egyszer mindenkinek a segítséget, NemTom kollégának a jeladót, Ákosnak az egyéb infókat!
üdv.: Jani
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24099 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:14:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.23 szerda, 20:10:22
Szerintem az LED. De azért ne törd le a nyákról
Milyen olvasót veszel?
Eddíg úgy néz ki, hogy egy f-supert. De versenyben vagyok még egy ELM327-ért is az ebay-en (13.50$-el) Még egy nap és kiderül, hogy az enyém lesz-e.
Naplózva
Oldalak:
1
...
475
476
477
478
479
480
481
[
482
]
483
484
485
486
487
488
489
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ