Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:05:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 475 476 477 478 479 480 481 [482] 483 484 485 486 487 488 489 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685238 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24050 Dátum: 2013.01.22 kedd, 22:44:57 »

Mondom, hogy az fsuper facelift előtti tdci (dual module) esetében nem tudja olvasni a c2i kódokat, csak írni tudja.
A hengerek gyújtási sorrendje 1-4-2-3 a váltó felől.

1-3-4-2 lesz az, igen a váltó felől kezdve a számozást  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #24051 Dátum: 2013.01.23 szerda, 05:48:00 »

Mondom, hogy az fsuper facelift előtti tdci (dual module) esetében nem tudja olvasni a c2i kódokat, csak írni tudja.
A hengerek gyújtási sorrendje 1-4-2-3 a váltó felől.
rendben köszi az infót remélem a villogó izzításjelzős hibákat tudom olvasni
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24052 Dátum: 2013.01.23 szerda, 06:19:46 »

Hát nemtom, nekem a te progid sem írta (fordiag), de most vettem én is egy ilyet, azt kipróválom ha bekódol..
A srác azt írta, hogy már tudja az új protokolja..


Mondom, hogy az fsuper facelift előtti tdci (dual module) esetében nem tudja olvasni a c2i kódokat, csak írni tudja.
A hengerek gyújtási sorrendje 1-4-2-3 a váltó felől.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #24053 Dátum: 2013.01.23 szerda, 06:56:22 »

1-3-4-2 lesz az, igen a váltó felől kezdve a számozást  Cool
ez bniztos?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24054 Dátum: 2013.01.23 szerda, 07:09:39 »

ez bniztos?
nem.a ford a mondinál nem így alakította a sorrendet.Relhist írta a jót!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #24055 Dátum: 2013.01.23 szerda, 07:18:39 »

nem.a ford a mondinál nem így alakította a sorrendet.Relhist írta a jót!
nagyon szépen köszönöm a segítséget:)
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24056 Dátum: 2013.01.23 szerda, 08:00:07 »

Sziasztok!

Nos, azért írok, hogy már jövő héttől én is tudok ford porlasztókat programozni, (villogó izzításjelző megszűnik) hibakódot törölni Székesfehérváron és Gárdonyban.
Smiley
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #24057 Dátum: 2013.01.23 szerda, 09:52:28 »

Mondom, hogy az fsuper facelift előtti tdci (dual module) esetében nem tudja olvasni a c2i kódokat, csak írni tudja.
A hengerek gyújtási sorrendje 1-4-2-3 a váltó felől.
az üa rendszeri hibakódokat azért majd ki tudom olvasni ugye?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 10:15:08 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
aussy
Vendég
« Új hozzászólás #24058 Dátum: 2013.01.23 szerda, 11:05:41 »

Ide is beírom hátha valaki csak ezt a topikot olvassa:

Sziasztok.
Segítséget ill tanácsot szeretnék kérni.
Az a problémám hogy a mondeomnál minden indításnál felvillan a hibajelző spirál. Megyek vele 1-2 km-ert , majd leállítom és újraindítom akkor abba hagyja.
Amíg villog a hibajelző, addig alig akar menni az autóm.
Voltam szervizben is vele de ott kitakarították az üza ellátó rendszert meg valami egeret emlegettek ami t kitakarítottak.
Kb. 50 km után újra előjött a hibajelzés.
Tanácstalan vagyok.
Vagy a szakik nem állnak a helyzet magaslatán?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #24059 Dátum: 2013.01.23 szerda, 11:10:43 »

Ide is beírom hátha valaki csak ezt a topikot olvassa:

Sziasztok.
Segítséget ill tanácsot szeretnék kérni.
Az a problémám hogy a mondeomnál minden indításnál felvillan a hibajelző spirál. Megyek vele 1-2 km-ert , majd leállítom és újraindítom akkor abba hagyja.
Amíg villog a hibajelző, addig alig akar menni az autóm.
Voltam szervizben is vele de ott kitakarították az üza ellátó rendszert meg valami egeret emlegettek ami t kitakarítottak.
Kb. 50 km után újra előjött a hibajelzés.
Tanácstalan vagyok.
Vagy a szakik nem állnak a helyzet magaslatán?


Szia!

Először is,írd le kérlek,hogy mikor autód van,milyen motorral. A "hibajelző spirált" izzításjelzőnek nevezik, az "egeret" meg EGR-szelepnek(ez a kipufogógázt vezeti vissza a motorba,a jobb emissziós norma elérésének érdekében). Az EGR-t érdemes ledugózni. Hibakódot meg ki kellene olvastatni(esetleg a szerviztől megkérdezhetnéd,milyen hibakód volt,az sokat segítene). Hova vitted a kocsit?

Üdv. Nika
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #24060 Dátum: 2013.01.23 szerda, 11:11:52 »

BueK!
Tavasszal szeretnem betolni valahova a mondeot, ahol szakerto kezek tudnak atvizsgalni, lehetoleg ugy, hogy ne kelljen napokig otthagyni az autot.
Hibajelenseg: Terhelesen kormol.
Eddig a novothauto-ra gondoltam, egy baratom - ugyan nem fordot vitt oda, de - nagyon elegedett volt.
Valakinek valami bevalt embere van BP es kornyeken?
koszi,
tibi
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #24061 Dátum: 2013.01.23 szerda, 11:13:04 »

BueK!
Tavasszal szeretnem betolni valahova a mondeot, ahol szakerto kezek tudnak atvizsgalni, lehetoleg ugy, hogy ne kelljen napokig otthagyni az autot.
Hibajelenseg: Terhelesen kormol.
Eddig a novothauto-ra gondoltam, egy baratom - ugyan nem fordot vitt oda, de - nagyon elegedett volt.
Valakinek valami bevalt embere van BP es kornyeken?
koszi,
tibi


Németh Viktor az Auto-Fortnál BP-n,őt ajánlják sokan  integet2
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #24062 Dátum: 2013.01.23 szerda, 11:16:29 »

Németh Viktor az Auto-Fortnál BP-n,őt ajánlják sokan  integet2
Koszi,
"maszekban"? vagy "bent"?
Naplózva
aussy
Vendég
« Új hozzászólás #24063 Dátum: 2013.01.23 szerda, 12:25:32 »

Szia!

Először is,írd le kérlek,hogy mikor autód van,milyen motorral. A "hibajelző spirált" izzításjelzőnek nevezik, az "egeret" meg EGR-szelepnek(ez a kipufogógázt vezeti vissza a motorba,a jobb emissziós norma elérésének érdekében). Az EGR-t érdemes ledugózni. Hibakódot meg ki kellene olvastatni(esetleg a szerviztől megkérdezhetnéd,milyen hibakód volt,az sokat segítene). Hova vitted a kocsit?

Üdv. Nika

2004-es.mondeo kombi 2000 köbös tdci. 85 kw 115 le.
A hibakódot azt sajna nem tudom.
Egy no name maszek autószerviz kem megyében.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24064 Dátum: 2013.01.23 szerda, 12:34:55 »

2004-es.mondeo kombi 2000 köbös tdci. 85 kw 115 le.
A hibakódot azt sajna nem tudom.
Egy no name maszek autószerviz kem megyében.
lehet még akad az elektromos turbó rossz az elektronikája,motorvezérlő relé.Neharagudj de vidd el gyári diagra ne ilyen maszek helyre mert hibakód nélkül találgatás van csak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Villast
Vendég
« Új hozzászólás #24065 Dátum: 2013.01.23 szerda, 12:37:32 »

Sziasztok!
 
Van nekem egy 2004 2.0TDCI 130LE Mondeom 210.000km.
160.000 km-nél ki kellett cserélni a csúcsokat. Ezek 190.000 bírták.
Itt ismét raktunk bele gyári delphi csúcsokat. Itt kezdődött a vesszőfutás ez kb 1 éve volt.
Azóta kicseréltem az összes túrbócsövet,megnézettem a nagynyomású szivattyú,kiakarítottam az EGR-t
Renbe raktuk a részecske szűrőt, az összes szűröt lecseréltem. Gépre dugtuk az autot de semmi hibát nem ír.  
Az izzító gyertyákat is kicseréltem.

Tünetek: 2100-as fordulaton kezd el húzni és jobban füstöl mint egy ifa
8 liter körül eszik alapjáratról alig forog fel, a klimát ki kel kapcsolni ha el akarsz indulni, hidegben motor leáll ha bekapcsol az automata ablak fűtés,
mikor nagynehezen elindúl 2 méteres korom marad a földön 2400-tol nem füstől és megy mint a rakéta.  :falbav:

Ha van valami ötlet kérlek segítsetek

Köszönettel V.Tibor
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24066 Dátum: 2013.01.23 szerda, 12:42:03 »

Sziasztok!
 
Van nekem egy 2004 2.0TDCI 130LE Mondeom 210.000km.
160.000 km-nél ki kellett cserélni a csúcsokat. Ezek 190.000 bírták.
Itt ismét raktunk bele gyári delphi csúcsokat. Itt kezdődött a vesszőfutás ez kb 1 éve volt.
Azóta kicseréltem az összes túrbócsövet,megnézettem a nagynyomású szivattyú,kiakarítottam az EGR-t
Renbe raktuk a részecske szűrőt, az összes szűröt lecseréltem. Gépre dugtuk az autot de semmi hibát nem ír.  
Az izzító gyertyákat is kicseréltem.

Tünetek: 2100-as fordulaton kezd el húzni és jobban füstöl mint egy ifa
8 liter körül eszik alapjáratról alig forog fel, a klimát ki kel kapcsolni ha el akarsz indulni, hidegben motor leáll ha bekapcsol az automata ablak fűtés,
mikor nagynehezen elindúl 2 méteres korom marad a földön 2400-tol nem füstől és megy mint a rakéta.  falbav

Ha van valami ötlet kérlek segítsetek

Köszönettel V.Tibor

töltő levegőrendszeri hiba.Turbó,turbócső,vezérlő,letapadt geometria,

Eu4? elektromos a turbód?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Villast
Vendég
« Új hozzászólás #24067 Dátum: 2013.01.23 szerda, 12:57:29 »

Nem Vákumos A geometriát szabályozza alapjáraton is gyönyörűen forog a turbó
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #24068 Dátum: 2013.01.23 szerda, 13:13:34 »

Ide is beírom hátha valaki csak ezt a topikot olvassa:

Sziasztok.
Segítséget ill tanácsot szeretnék kérni.
Az a problémám hogy a mondeomnál minden indításnál felvillan a hibajelző spirál. Megyek vele 1-2 km-ert , majd leállítom és újraindítom akkor abba hagyja.
Amíg villog a hibajelző, addig alig akar menni az autóm.
Voltam szervizben is vele de ott kitakarították az üza ellátó rendszert meg valami egeret emlegettek ami t kitakarítottak.
Kb. 50 km után újra előjött a hibajelzés.
Tanácstalan vagyok.
Vagy a szakik nem állnak a helyzet magaslatán?


Ha elektormos a turbód akkor lehet neked is a geometri a akad mint nekem 2 éve télen. Nálam abban jelentkezett, hogy indítás után elkezdett villogni az izzítás jelző, de ha újraindítottam akkor már abbahagyta. Persze kicsit melegedett már a motor alapjáraton. Nálam viszont volt bent hibakód a turbóra.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24069 Dátum: 2013.01.23 szerda, 13:15:15 »

Sziasztok!

Nos, azért írok, hogy már jövő héttől én is tudok ford porlasztókat programozni, (villogó izzításjelző megszűnik) hibakódot törölni Székesfehérváron és Gárdonyban.
Smiley

mit veszel?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24070 Dátum: 2013.01.23 szerda, 13:52:42 »

Fordiag-ot a cseh sráctól..
Pill: ilyet:

http://www.youtube.com/watch?v=lLhkzFto7iA

csak ez már 2013-as

mit veszel?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24071 Dátum: 2013.01.23 szerda, 15:48:15 »

Szerintem ez van Neked is, ha Ervin ezt vette Tőled. Smiley

Annyi, hogy ez már tudja a Skoda, WF csoportot is, meg alfa meg fiat..

mit veszel?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #24072 Dátum: 2013.01.23 szerda, 18:34:42 »

Üdv mindenkinek!
Azzal kapcsolatban lenne kérdésem, hogy ha hidegen beindított járó motornál a MAF szenzor csatiját lehúzom az érzékelőről semmijen alapjárati változás ingadozás nem tapasztalható, ugyan ez megismételve lehúzott csatival indítom a motort nem változik az alapjárat ennek ílyennek kell lenni vagy a szenzor haldoklik? Tudomásom szerint, ha a szenzor csatiját járó motornál lehúzzuk akkor az alpjáratnak változni, ingadozni kellene egy rövid ideig majd ismét beáll. Vagy rosszul gondolom? Ezt azért próbáltam mivel hidegen inditva a motor alapjárata 5-10 mp-ig ingadozik majd beáll, de nem lettem okosabb, úgyan azt produkálja mindkét esetben .
Ötlet jótanács?!/ a szenzor ki lett pucolva elvileg tiszta/
Előre is köszönöm!
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24073 Dátum: 2013.01.23 szerda, 18:46:48 »

Az a légtömeg mérő ugye?
Én volt hogy kitisztítottam, és elfelejtettem visszatenni 2 napig, semmit nem vettem észre..
Aztán visszatettem..


Üdv mindenkinek!
Azzal kapcsolatban lenne kérdésem, hogy ha hidegen beindított járó motornál a MAF szenzor csatiját lehúzom az érzékelőről semmijen alapjárati változás ingadozás nem tapasztalható, ugyan ez megismételve lehúzott csatival indítom a motort nem változik az alapjárat ennek ílyennek kell lenni vagy a szenzor haldoklik? Tudomásom szerint, ha a szenzor csatiját járó motornál lehúzzuk akkor az alpjáratnak változni, ingadozni kellene egy rövid ideig majd ismét beáll. Vagy rosszul gondolom? Ezt azért próbáltam mivel hidegen inditva a motor alapjárata 5-10 mp-ig ingadozik majd beáll, de nem lettem okosabb, úgyan azt produkálja mindkét esetben .
Ötlet jótanács?!/ a szenzor ki lett pucolva elvileg tiszta/
Előre is köszönöm!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #24074 Dátum: 2013.01.23 szerda, 18:51:06 »

Az a légtömeg mérő ugye?
Én volt hogy kitisztítottam, és elfelejtettem visszatenni 2 napig, semmit nem vettem észre..
Aztán visszatettem..
Akkor ezek szerint ez normális nem ettől ingadozik hidegen az alpjárat.

Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24075 Dátum: 2013.01.23 szerda, 18:55:08 »


Az ingadozáshoz köze lehet ha koszos.Továbbá még a generátor is bejátszik.Töltésedet is méresd meg alapban és terhelve is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24076 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:09:37 »

Nekem is hasonló gondom van. Főleg hidegen eléggé ingadozik az alapjárat. Másodpercenként ugrál föl-le. Műszerteszten nézve kb.30fordulat/percet változik, az alapjárat 830 körül van és melegen sem változik sokat. A töltés 14,5 V. Melegen is érezhető, hogy ingadozik, de akkor már nem annyira. Esetleg valkinek valami tippje vagy konkrétum?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 19:19:39 írta Lacika71 » Naplózva
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #24077 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:11:33 »

Az ingadozáshoz köze lehet ha koszos.Továbbá még a generátor is bejátszik.Töltésedet is méresd meg alapban és terhelve is.
Gyakorlatilag már minden lehetséges hibaforrást végigjártam, de nem jártam sikerrel, egr dugózva szívósor kitakarítva izzító gyárira kicserélve, go szűrő gyárira kicserélve, generátor megfelelően tölt.??
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24078 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:19:48 »

Gyakorlatilag már minden lehetséges hibaforrást végigjártam, de nem jártam sikerrel, egr dugózva szívósor kitakarítva izzító gyárira kicserélve, go szűrő gyárira kicserélve, generátor megfelelően tölt.??
Nem kötözködés de mértétek is így is úgy is???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24079 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:21:06 »

Nekem is hasonló gondom van. Főleg hidegen eléggé ingadozik az alapjárat. Másodpercenként ugrál föl-le. Műszerteszten nézve kb.30fordulat/percet változik, az alapjárat 830 körül van és melegen sem változik sokat. A töltés 14,5 V. Melegen is érezhető, hogy ingadozik, de akkor már nem annyira. Esetleg valkinek valami tippje vagy konkrétum?
A töltés terhelve sem változik?mert nem szabad ha igen gond
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24080 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:23:49 »

A töltés terhelve sem változik?mert nem szabad ha igen gond

Azt nem néztem. Majd holnap, mielőtt leugrik róla a főtengel szíjtárcsa és felugrik a generátorra a szabadonfutó meg az új szíjak, meg az alupogácsás feszítő. A terhelés alatt azt érted, hogy menet közben vagy azt, hogy felkapcsolok minden elektromos cuccot?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 19:25:41 írta Lacika71 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24081 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:25:23 »

Azt nem néztem. Majd holnap, mielőtt leugrik róla a főtengel szíjtárcsa és felugrik a generátorra a szabadonfutó meg az új szíjak, meg az alupogácsás feszítő. A terhelés alatt gondolom azt érted, hogy menet közben? Vagy azt, hogy felkapcsolok minden elektromos cuccot?
Az utobbi alapjáraton rákapcsolsz fogyasztókat.Ha van szélvédő fütés azzal kezd mert az terheli rendessen meg a lámpát és úgy mérd meg.14.4V nek kell úgy is lenni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #24082 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:25:28 »

Nem kötözködés de mértétek is így is úgy is???
Alapjáraton mértük a töltést az rendben van, mivel pár másodpercig ingadozik az alapjárat és csak hidegen indítás után így ezért csak alpjáraton mértünk töltést, elképzelhető, hogy a generátor miatt van feszszab gond?
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24083 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:26:16 »

Alapjáraton mértük a töltést az rendben van, mivel pár másodpercig ingadozik az alapjárat és csak hidegen indítás után így ezért csak alpjáraton mértünk töltést, elképzelhető, hogy a generátor miatt van feszszab gond?
Olvasd el előtted mit írtam alapjáraton terhelve is kell mérni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24084 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:27:37 »

Az utobbi alapjáraton rákapcsolsz fogyasztókat.Ha van szélvédő fütés azzal kezd mert az terheli rendessen meg a lámpát és úgy mérd meg.14.4V nek kell úgy is lenni.

Akkor holnap teszt és írok, hogy mizu. Remélem nem a pcsk sz.rakodnak, mert akkor vihetem vissza, ahol csináltatta az előző tulaj. Állítólag fél év gari van rajta.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24085 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:32:26 »

Akkor holnap teszt és írok, hogy mizu. Remélem nem a pcsk sz.rakodnak, mert akkor vihetem vissza, ahol csináltatta az előző tulaj. Állítólag fél év gari van rajta.

Hát én nem fűzök sok reményt az ilyen gari-hoz.
Ha....ki is szedi és meg is nézi, szétszedi....azt fogja mondai, hogy elkoszolódott....pl. rossz üzemanyag és így nem garis hiba.  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24086 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:35:02 »

Hát én nem fűzök sok reményt az ilyen gari-hoz.
Ha....ki is szedi és meg is nézi, szétszedi....azt fogja mondai, hogy elkoszolódott....pl. rossz üzemanyag és így nem garis hiba.  fejvakaras

Én sem. Mondjuk a shel nitro+ ot nem nevezném sz.rnak. Legalábbis az ára alapján.... Azt hittem leülök, amikor fizettem. Akkor vettem észre, hogy azon a kútfejen csak olyan dízel van. (467 ft/l)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24087 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:35:25 »

Akkor holnap teszt és írok, hogy mizu. Remélem nem a pcsk sz.rakodnak, mert akkor vihetem vissza, ahol csináltatta az előző tulaj. Állítólag fél év gari van rajta.
Számlád van róla?Akkor esélyes még de ahogy GSR mondta a lepattintás hamarabb összejön.Sajnos
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24088 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:36:07 »

Én sem. Mondjuk a shel nitro+ ot nem nevezném sz.rnak. Legalábbis az ára alapján.... Azt hittem leülök, amikor fizettem. Akkor vettem észre, hogy azon a kútfejen csak olyan dízel van. (467 ft/l)
Én mivel mindig azzal járok már felsem tünik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #24089 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:37:15 »

Olvasd el előtted mit írtam alapjáraton terhelve is kell mérni
OK megmérem terhelve is csak az érdekesség a dologban, hogy ha kikapcsolok minden nagyobb elektromos fogyasztót és ilymódon indítom hidegen ugyan úgy ingadozik a z alapjárat pár másodpercig mint amikor a fogyasztók be vannak kapcsolva / első, hátsó szélvédőfűtés, világítás/
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24090 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:40:50 »

Én sem. Mondjuk a shel nitro+ ot nem nevezném sz.rnak. Legalábbis az ára alapján.... Azt hittem leülök, amikor fizettem. Akkor vettem észre, hogy azon a kútfejen csak olyan dízel van. (467 ft/l)

Az ne tévesszen meg, hogy mit tankolsz. Nem az üzemanyag minőségéről beszéltem, hanem a tisztaságáról. Az pedig a kútfejből kilépve bárhogyan megváltozhat.
Elég ha a tank koszos, a betöltőcső...bári, ami útközben van a kútfej és az injektor között.
Hiába van számlád a tankolásról, még gyári garanciális esetben sem fogadják, ha bevizsgálás után kiderül, hogy eldugult ill. koszolódás miatt ment tönkre.
Nem ellened vagyok.....ez a gyakorlat. Sad
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24091 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:47:09 »

Az ne tévesszen meg, hogy mit tankolsz. Nem az üzemanyag minőségéről beszéltem, hanem a tisztaságáról. Az pedig a kútfejből kilépve bárhogyan megváltozhat.
Elég ha a tank koszos, a betöltőcső...bári, ami útközben van a kútfej és az injektor között.
Hiába van számlád a tankolásról, még gyári garanciális esetben sem fogadják, ha bevizsgálás után kiderül, hogy eldugult ill. koszolódás miatt ment tönkre.
Nem ellened vagyok.....ez a gyakorlat. Sad

Értem én. Már azon is gondolkodtam, hogy beszerelek egy valamilyen plusz szűrőt a systembe. Gondolom azzal nem okozok túl nagy problémát. Vagy igen? Számlát "természetesen" nem tudtak bemutatni, de égre-földre esküdöztek, hogy hú, meg há.. A csúcsokat egyébként mk2-től vitték  Grin (ezt ő mondta, mert ismeri a csávót, akitől én vettem az autót.)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24092 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:58:13 »

Ami még kimaradt, hogy hétfőn alf-al kitöröltük a hibatárolót (egr dugózás miatti hiba), erre ma megint kigyulladt. Viszont nincs még olvasóm. Esetleg tudna valaki segíteni abban, hogy megsassantsuk, hogy most meg mi a kínja? A hétvégén lesz egy kb egyórás autópályás menetem, akkor jól kikormolom, aztán meglátjuk. A jövő héten elvileg meglesz az olvasó is, ha az illető nem gondolta meg magát.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24093 Dátum: 2013.01.23 szerda, 19:59:32 »

Értem én. Már azon is gondolkodtam, hogy beszerelek egy valamilyen plusz szűrőt a systembe. Gondolom azzal nem okozok túl nagy problémát. Vagy igen? Számlát "természetesen" nem tudtak bemutatni, de égre-földre esküdöztek, hogy hú, meg há.. A csúcsokat egyébként mk2-től vitték  Grin (ezt ő mondta, mert ismeri a csávót, akitől én vettem az autót.)

Ha a rendszerben van kosz vagy akármilyen finom fémreszelék....az mind a szűrő után van. Tehát a szűrő nem minden esetben megoldás.
 Sad
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24094 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:02:20 »

Ami még kimaradt, hogy hétfőn alf-al kitöröltük a hibatárolót (egr dugózás miatti hiba), erre ma megint kigyulladt. Viszont nincs még olvasóm. Esetleg tudna valaki segíteni abban, hogy megsassantsuk, hogy most meg mi a kínja? A hétvégén lesz egy kb egyórás autópályás menetem, akkor jól kikormolom, aztán meglátjuk. A jövő héten elvileg meglesz az olvasó is, ha az illető nem gondolta meg magát.
Ugyanaz egr szelep,gondolom eur 4-s vagy, így állandóan visszajön nekem is kb havonta 1* kitöröl ,aztán 5-10km visszajön  duhos2(motorkontroll lámpa)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24095 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:07:23 »

Ugyanaz egr szelep,gondolom eur 4-s vagy, így állandóan visszajön nekem is kb havonta 1* kitöröl ,aztán 5-10km visszajön  duhos2(motorkontroll lámpa)

Holnap kiderül. Úgyis kell cserélnem egy izzót a műszeregységben, akkor azt meg elfelejtem visszarakni.  eplus2
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24096 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:09:45 »

Holnap kiderül. Úgyis kell cserélnem egy izzót a műszeregységben, akkor azt meg elfelejtem visszarakni.  eplus2
Hát az is egy megoldás taps,ha bántja szemed,vagy tesa szalag  hehe
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24097 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:10:22 »

Holnap kiderül. Úgyis kell cserélnem egy izzót a műszeregységben, akkor azt meg elfelejtem visszarakni.  eplus2

Szerintem az LED. De azért ne törd le a nyákról  vigyor3
Milyen olvasót veszel?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #24098 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:13:31 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérem. Adott egy 2004-es TDCI 130LE, ami eddig ment. Korábban nagy terhelésnél bevillogtatta az izzításjelzőt, átállt vészüzemre. Leállít, újraindít és semmi baja nem volt. Jól indult, letiltásig jól ment és nem füstölt. Ma akartam vinni diagra, és nem indul. 2 hétig állt egyhelyben, a saját lábán állt ide. Van valakinek ötlete? Most megpróbálom még felönteni a go.szűrőt, hátha lelevegősödött, más ötletem nincs.

Önindító teker, izzításjelző villog.

Előre is köszi: Jani

Sziasztok!

Ma megtaláltam a hiba okát. A szívó oldali himbasor rögzítő csavarjai kiszakadtak a hengerfejből wow1
Valószínűnek tartom, hogy az autóban 2 hét állás után lemerült az akksi annyira hogy tekert, de nem volt normális indítási fordulatszám. A lánc gondolom már kicsit meg volt kopva/megnyúlt/. Mivel nem volt rendes indítási fordulat, nem tudott felépülni az olajnyomás, a lánc laza maradt indítózás alatt a vezérlés meg átugrott.... Aztán a leggyengébb ponton törtek a dolgok. Holnap lefényképezem, és feldobom ide.

Köszönöm szépen még egyszer mindenkinek a segítséget, NemTom kollégának a jeladót, Ákosnak az egyéb infókat!

üdv.: Jani
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24099 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:14:03 »

Szerintem az LED. De azért ne törd le a nyákról  vigyor3
Milyen olvasót veszel?

Eddíg úgy néz ki, hogy egy f-supert. De versenyben vagyok még egy ELM327-ért is az ebay-en (13.50$-el) Még egy nap és kiderül, hogy az enyém lesz-e.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 475 476 477 478 479 480 481 [482] 483 484 485 486 487 488 489 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.