Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 05:34:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 476 477 478 479 480 481 482 [483] 484 485 486 487 488 489 490 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13875685 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24100 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:32:05 »

lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol...
nincs hibakód !!!!


Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul.
Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.

Az autó:

2007 / 2

2.2 TDCI ford mondeo Titanium-X kombi
114Kw (155 LE)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24101 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:38:54 »

lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol...
nincs hibakód !!!!


Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul.
Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.

Az autó:

2007 / 2

2.2 TDCI ford mondeo Titanium-X kombi
114Kw (155 LE)

Nem minden gép jelzi az injektorok kódolási hibáját hibának.
Azt kell megnézni adatlistában, hogy látszanak-e a kódok és megfelelőek-e.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24102 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:42:35 »

Eddíg úgy néz ki, hogy egy f-supert. De versenyben vagyok még egy ELM327-ért is az ebay-en (13.50$-el) Még egy nap és kiderül, hogy az enyém lesz-e.

Annál olcsóbb lenne angol e-bayről fix árral. Bt-s ELM327 6.28, USB-s 5.99 GBP-ért van, és azt meg sem kell nyerni.
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24103 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:47:34 »

Nem minden gép jelzi az injektorok kódolási hibáját hibának.
Azt kell megnézni adatlistában, hogy látszanak-e a kódok és megfelelőek-e.

igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő.
Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha
így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem.
Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24104 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:49:21 »

igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő.
Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha
így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem.
Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.

Sajnos az is benne van a pakliban.
De előtte nem árt alaposan diagnosztizálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24105 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:50:32 »

igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő.
Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha
így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem.
Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.

Budapesti vagy?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24106 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:50:57 »

Ami még kimaradt, hogy hétfőn alf-al kitöröltük a hibatárolót (egr dugózás miatti hiba), erre ma megint kigyulladt. Viszont nincs még olvasóm. Esetleg tudna valaki segíteni abban, hogy megsassantsuk, hogy most meg mi a kínja? A hétvégén lesz egy kb egyórás autópályás menetem, akkor jól kikormolom, aztán meglátjuk. A jövő héten elvileg meglesz az olvasó is, ha az illető nem gondolta meg magát.

XVIII. ker-ben tudok olvasni neked.
Izzó-t ne vedd ki, mert esetleg más hibáról meg lemaradsz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #24107 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:51:14 »

igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő.
Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha
így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem.
Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.

Ha öt napja vetted,akkor vidd vissza az eladónak,ha porlasztós lesz,szerintem  integet2
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24108 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:52:52 »

Sajnos az is benne van a pakliban.
De előtte nem árt alaposan diagnosztizálni.

Ettől alaposabban, hogy kell ?  Wink
A probléma csak néha lép fel egyszer gondol egyet az autó és visszafogja a fordulatot, nem engedi pörögni a motort.
Máskor meg semmi baja. Nemértem, egyszer jó egyszer nem  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24109 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:53:26 »

Ha öt napja vetted,akkor vidd vissza az eladónak,ha porlasztós lesz,szerintem  integet2

így van.....rejtett hiba.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24110 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:53:55 »

Budapesti vagy?

Nem B-A-Z Megye Sátoraljaújhely környéke 250 km BPtől :S
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24111 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:54:45 »

Ettől alaposabban, hogy kell ?  Wink
A probléma csak néha lép fel egyszer gondol egyet az autó és visszafogja a fordulatot, nem engedi pörögni a motort.
Máskor meg semmi baja. Nemértem, egyszer jó egyszer nem  vigyor3


Ennél alaposabban? Minél? Nem történt diagnosztika a leírásod alapján.
A hibakód olvasás nem diagnosztika.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24112 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:56:40 »

Ha öt napja vetted,akkor vidd vissza az eladónak,ha porlasztós lesz,szerintem  integet2

Nem akarom visszavinni mert nagyon megtetszett az autó.
Olyan hibátlan állapotban van a kaszni is meg a belső tér, a futőműről nem is beszélve hogy el se hittem amikor megláttam.

Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24113 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:57:43 »

Nem akarom visszavinni mert nagyon megtetszett az autó.
Olyan hibátlan állapotban van a kaszni is meg a belső tér, a futőműről nem is beszélve hogy el se hittem amikor megláttam.

Akkor sem akarod visszavinni, ha 3-4-500000 lesz rendbe rakni?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 20:59:16 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24114 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:58:20 »

Nem akarom visszavinni mert nagyon megtetszett az autó.
Olyan hibátlan állapotban van a kaszni is meg a belső tér, a futőműről nem is beszélve hogy el se hittem amikor megláttam.



Nem azt javasoltuk, hogy add vissza......hanem vidd vissza, mert rejtett hibája van a kocsinak. Javítsák meg!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24115 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:58:32 »

Akkor sem akarod visszavinni, ha 3-4-50000 lesz rendbe rakni?

Egy nullát lehagytál...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24116 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:58:47 »

Ennél alaposabban? Minél? Nem történt diagnosztika a leírásod alapján.
A hibakód olvasás nem diagnosztika.  Cool

A ford Szervízekbe 2x fizettem 5000 ftot teljes diagnosztikáért.
ott se tudják hogy mi a baja pontosan, csak találgatnak.
Próbálkozásokra meg nincs pénzem (vagyis feleslegesen nincs kedvem 1-2-300 ezreket kiadni ha nem muszály)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24117 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:59:04 »

Akkor sem akarod visszavinni, ha 3-4-50000 lesz rendbe rakni?

50000 még nem sok  Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24118 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:00:07 »

Egy nullát lehagytál...

50000 még nem sok  Grin

Javítottam 500.000
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24119 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:01:42 »

A ford Szervízekbe 2x fizettem 5000 ftot teljes diagnosztikáért.
ott se tudják hogy mi a baja pontosan, csak találgatnak.
Próbálkozásokra meg nincs pénzem (vagyis feleslegesen nincs kedvem 1-2-300 ezreket kiadni ha nem muszály)

"5000 ftot teljes diagnosztikáért."    nyes

Már bocs, de ezért legfeljebb hibakódot olvasnak. A diagnosztika nem az.
Vannak eljárások diagnosztizálásra. Külső műszerek, készülékek......   egy átfogó diagnosztika több óra is lehet, ha rendesen végig mérnek mindent és mondjuk csak szkóppal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24120 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:04:52 »

Javítottam 500.000

hirdetesj2  bejegyzésében olvastam ugyanilyen problémáról,
               neki nemtudjátok mi volt a probléma ?
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24121 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:07:18 »

"5000 ftot teljes diagnosztikáért."    nyes

Már bocs, de ezért legfeljebb hibakódot olvasnak. A diagnosztika nem az.
Vannak eljárások diagnosztizálásra. Külső műszerek, készülékek......   egy átfogó diagnosztika több óra is lehet, ha rendesen végig mérnek mindent és mondjuk csak szkóppal.

Értem, hát akkor mostmár bebizonyosodott, hogy miért mondták az ismerőseim, ha jót akarok magamnak min. Nyíregyházára viszem szervízbe.
Nem is gondoltam, hogy máshogy is átlehet nézni a kocsit. Bocs ha hülyeségeket írok de én csak azt mondom amit nekem mondtak itt
a "Szakszervízbe".
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24122 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:09:34 »

Értem, hát akkor mostmár bebizonyosodott, hogy miért mondták az ismerőseim, ha jót akarok magamnak min. Nyíregyházára viszem szervízbe.
Nem is gondoltam, hogy máshogy is átlehet nézni a kocsit. Bocs ha hülyeségeket írok de én csak azt mondom amit nekem mondtak itt
a "Szakszervízbe".

Semmi gond, mond csak amit tudsz, gondolsz, hallasz.
Segíteni vagyunk itt.
Most már tudod, hogy mi mit jelent és mit foglal magába. Remélhetőleg legközelebb nem fizettetnek a semmiért.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24123 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:13:39 »

Semmi gond, mond csak amit tudsz, gondolsz, hallasz.
Segíteni vagyunk itt.
Most már tudod, hogy mi mit jelent és mit foglal magába. Remélhetőleg legközelebb nem fizettetnek a semmiért.

És a problémához mit tudnátok hozzászólni ?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24124 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:16:00 »

És a problémához mit tudnátok hozzászólni ?
Mennyi a becsült km az autóba?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24125 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:18:54 »

Mennyi a becsült km az autóba?

176.200

A szervízkönyv alapján (végig vezetett), 165.000 nél volt : - olajcsere; - meg vmi egr szeleppel vmi (nem tudom kivenni a szervizes faszi írásából h pontosan mi volt vele)
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24126 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:22:17 »

176.200

A szervízkönyv alapján (végig vezetett), 165.000 nél volt : - olajcsere; - meg vmi egr szeleppel vmi (nem tudom kivenni a szervizes faszi írásából h pontosan mi volt vele)
M.o-i ,vagy külföldi?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24127 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:22:23 »

És a problémához mit tudnátok hozzászólni ?

Már az első válaszomban leírtam, hogy első körben a kódolást kell ellenőrizni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24128 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:23:12 »

M.o-i ,vagy külföldi?
M.o -i, de ez mit befolyásol egyébként ?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 21:25:17 írta sabixy » Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24129 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:37:16 »

M.o -i, de ez mit befolyásol egyébként ?
Végül is semmit ,csak kíváncsi voltam,szerintem keresd Alf-ot (nem harap),vagy Németh Viktort(ö-se) itt a fórumon,viszonylag közel vannak hozzád,meg segíteni is tudnak a pontos hiba feltárásba(csak ötlet ),ezen már én is átestem sok sok próbálkozás itt-ott ,oszt nem volt nagy baja, pedig komplett turbót akartak cserélni a ford szervizbe,Itt kaptam segítséget én is.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24130 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:39:11 »

Végül is semmit ,csak kíváncsi voltam,szerintem keresd Alf-ot (nem harap),vagy Németh Viktort(ö-se) itt a fórumon,viszonylag közel vannak hozzád,meg segíteni is tudnak a pontos hiba feltárásba(csak ötlet ),ezen már én is átestem sok sok próbálkozás itt-ott ,oszt nem volt nagy baja, pedig komplett turbót akartak cserélni a ford szervizbe,Itt kaptam segítséget én is.

Rendben, majd holnap akkor írok nekik, hogy mit gondolnak.
kösz a segítséget, jóéjszakát.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24131 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:47:45 »

Javítottam 500.000
A javítás után is ugyanannyi mint előző írásodban mind a 2-szer jól írtad
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24132 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:53:53 »

A javítás után is ugyanannyi mint előző írásodban mind a 2-szer jól írtad

Mert már javította az elsőt is.  vigyor3

A #24140-ben van idézve az eredeti 50000-es.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24133 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:08:41 »

M.o -i, de ez mit befolyásol egyébként ?
Semmit.
De pontosan mi is a jelenség?
Ha villog az izzítás jelző akkor nem indul. Utána ha próbálod megint indítani akkor beindul de vész üzemmódban?
Van olyan állapot hogy beindítod, megy valameddig és pl egy terhelésre (gázadásra) dobja a motorkontrolt vagy az izzítás jelzőt?
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24134 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:19:16 »

Semmit.
De pontosan mi is a jelenség?
Ha villog az izzítás jelző akkor nem indul. Utána ha próbálod megint indítani akkor beindul de vész üzemmódban?
Van olyan állapot hogy beindítod, megy valameddig és pl egy terhelésre (gázadásra) dobja a motorkontrolt vagy az izzítás jelzőt?

Ha villog az izzításjelző akk nemindul. Másodikra nemvillog hanem elalszik, és beindul, megy is ahogy kell. A lényeg hogy másodikra mindenképp elalszik a lámpa és jó minden. Azt pedig hogy menetközbe változik-e még nem tapasztaltam.
menet közbe semmi nem villan fel, nem vilog semmi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24135 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:26:19 »

igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő.
Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha
így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem.
Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.

első körbe vidd vissza ahol vetted hogy ez van...aztán kezd összetenni a lóvét porlasztókra.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24136 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:26:23 »

Ha villog az izzításjelző akk nemindul. Másodikra nemvillog hanem elalszik, és beindul, megy is ahogy kell. A lényeg hogy másodikra mindenképp elalszik a lámpa és jó minden. Azt pedig hogy menetközbe változik-e még nem tapasztaltam.
menet közbe semmi nem villan fel, nem vilog semmi.

Hány kulcs van a kocsihoz?
Mindegyik kulccsal ezt csinálja?

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24137 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:27:56 »

Hány kulcs van a kocsihoz?
Mindegyik kulccsal ezt csinálja?



2 kulcs van hozzá.
igazából az egyiket használtam csak.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24138 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:44:56 »

Ha villog az izzításjelző akk nemindul. Másodikra nemvillog hanem elalszik, és beindul, megy is ahogy kell. A lényeg hogy másodikra mindenképp elalszik a lámpa és jó minden. Azt pedig hogy menetközbe változik-e még nem tapasztaltam.
menet közbe semmi nem villan fel, nem vilog semmi.
Valószínű csak takarították az EGR szeleped ( ami kb xart se ért mert ha egyszer már beált utána kukatöltelék) Sajnos az EGR csere elég drága móka Amikor nekem volt vele kínom a III-assal akkor garanciába cserélték de akkor is már erősen 70eFt feltt volt. Ez szerintem még belefér a rejtett hiba kategóriába bőven. De ezt normális diagnostkivála lehet azért látni. Nem tudom milyen diagnosztikai gépet dugtak rá. Nem lehet hogy csak egy hajszárítót mert fázott a szerelő lába :  Angry Sokáig ne használd így mert egyszer megunja és nem is fog indulni. csak kellene egy normális gyári szintű diagnosztika rá  Undecided
Azért más okot nem kizárva: füstöl? Illetve ha hidegen indul milyene színű a kipufogó füst? Szagában olyan ecetes saványkás CR kipuf szagnak kellen lennie ha egézséges.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24139 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:49:48 »

Annál olcsóbb lenne angol e-bayről fix árral. Bt-s ELM327 6.28, USB-s 5.99 GBP-ért van, és azt meg sem kell nyerni.

Plusz szállítás, ami még egyszer annyi, ha angliából rendeled. Ezt már egyszer eljátszottam egy másik termékkel. Nem győztem lemondani, pedig csak megnéztem, de ez a sz.r úgy vette, mintha vásároltam volna. Az ára nem lett volna rossz, csak amikor megláttam, hogy a shipping még egyszer annyi, mondtam, na inkább nem.
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24140 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:52:46 »

Valószínű csak takarították az EGR szeleped ( ami kb xart se ért mert ha egyszer már beált utána kukatöltelék) Sajnos az EGR csere elég drága móka Amikor nekem volt vele kínom a III-assal akkor garanciába cserélték de akkor is már erősen 70eFt feltt volt. Ez szerintem még belefér a rejtett hiba kategóriába bőven. De ezt normális diagnostkivála lehet azért látni. Nem tudom milyen diagnosztikai gépet dugtak rá. Nem lehet hogy csak egy hajszárítót mert fázott a szerelő lába :  Angry Sokáig ne használd így mert egyszer megunja és nem is fog indulni. csak kellene egy normális gyári szintű diagnosztika rá  Undecided
Azért más okot nem kizárva: füstöl? Illetve ha hidegen indul milyene színű a kipufogó füst? Szagában olyan ecetes saványkás CR kipuf szagnak kellen lennie ha egézséges.

Semmi füst, zépen jár a motor (alapjrat nem ingadozik), hidegen indítva fehéren fütöl (pár percig max 1-2) a szaga meg elég ecetes ahogy írtad is Cheesy
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24141 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:03:48 »

Semmi füst, zépen jár a motor (alapjrat nem ingadozik), hidegen indítva fehéren fütöl (pár percig max 1-2) a szaga meg elég ecetes ahogy írtad is Cheesy
Ha nincs zakatolás szerű járás se akkor az üzemanyagrendszerhiba kizárhatónak tűnik. Az EGR-re tippelnék. Szerintem csak takarítothatták  Undecided De így látatlanban azért nehéz tippelni.
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24142 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:09:46 »

Ha nincs zakatolás szerű járás se akkor az üzemanyagrendszerhiba kizárhatónak tűnik. Az EGR-re tippelnék. Szerintem csak takarítothatták  Undecided De így látatlanban azért nehéz tippelni.

Az EGR - meghibásodására milyen jelek utalnak (nagyvonalakba gondolom)

Nemhogy zakatolás szerű hang nincs olyan szépen indul meg jár mintha szalonból hoztam volna ki (többek között azért is ezt vettem meg).
-15 C volt tegnap itt reggel és elsőre beindult. azért nem is értem. Néha gondol egyett bevillog a "tekercs" és nem indul.
10 indítából kb 5ször csinálja.

Ha porlaztó meg ilyesmi hiba lenne akkor gondolom mindig előjönne nem pedig hol így hol úgy. (ezt csak én gondolom egy hozzánemértő Cheesy )
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 23:11:36 írta sabixy » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24143 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:12:43 »

Az EGR - meghibásodására milyen jelek utalnak (nagyvonalakba gondolom)

Nemhogy zakatolás szerű hang nincs olyan szépen indul meg jár mintha szalonból hoztam volna ki (többek között azért is ezt vettem meg).
-15 C volt tegnap itt reggel és elsőre beindult. azért nem is értem. Néha gondol egyett bevillog a "tekercs" és nem indul.
10 indítából kb 5ször csinálja.

Ha porlaztó meg ilyesmi hiba lenne akkor gondolom mindig előjönne nem pedig hol így hol úgy. (ezt csak én gondolom egy hozzánemértő Cheesy )

Amikor bevillog a tekercs, akkor az óra piros LEd-je villog vagy folyamatosan világít?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24144 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:13:46 »

Az EGR - meghibásodására milyen jelek utalnak (nagyvonalakba gondolom)

Nemhogy zakatolás szerű hang nincs olyan szépen indul meg jár mintha szalonból hoztam volna ki (többek között azért is ezt vettem meg).
-15 C volt tegnap itt reggel és elsőre beindult. azért nem is értem. Néha gondol egyett bevillog a "tekercs" és nem indul.
10 indítából kb 5ször csinálja
Az amit leírtál  Wink Nyugi a tapasztalat az hogy miután el kezd xarakodni a EGR, utána olyan 20ekm-el rohad le annyira hogy tralert kell hívnod hozzá hogy bevigyék a szervizbe EGR cserére.  szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24145 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:16:37 »

Az amit leírtál  Wink Nyugi a tapasztalat az hogy miután el kezd xarakodni a EGR, utána olyan 20ekm-el rohad le annyira hogy tralert kell hívnod hozzá hogy bevigyék a szervizbe EGR cserére.  szomoru1

Így van. Ha egyszer hibás lesz, a tisztítással csak időt lehet nyerni és rendszerint nem sokat. Néha 1-2 hetet vagy hónapot, de mindig csere a vége.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #24146 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:18:17 »

Az amit leírtál  Wink Nyugi a tapasztalat az hogy miután el kezd xarakodni a EGR, utána olyan 20ekm-el rohad le annyira hogy tralert kell hívnod hozzá hogy bevigyék a szervizbe EGR cserére.  szomoru1

EGR-dugó ilyenkor még segíthet, vagy akkor már vége a dalnak?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24147 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:18:25 »

Amikor bevillog a tekercs, akkor az óra piros LEd-je villog vagy folyamatosan világít?

Nem.
Ez sárgán villog.
Az izzitógyergya visszajelző lámba
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24148 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:19:51 »

Így van. Ha egyszer hibás lesz, a tisztítással csak időt lehet nyerni és rendszerint nem sokat. Néha 1-2 hetet vagy hónapot, de mindig csere a vége.  Cool

Akkor úgynézem a porlasztó cseréről ami darabonként majdnem egy 100as
áttértünk egy 80.000 ft problémára.

egyre boldogabb vagyok.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #24149 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:21:59 »

Akkor úgynézem a porlasztó cseréről ami darabonként majdnem egy 100as
áttértünk egy 80.000 ft problémára.

egyre boldogabb vagyok.

45 darabja felújítva. Smiley Plusz a csövezés, nagynyomású szivattyú stb., szóval csúcsonként akkor is kijöhet 100-ra a végösszeg.  laugh

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 476 477 478 479 480 481 482 [483] 484 485 486 487 488 489 490 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.