Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 16:17:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 499 500 501 502 503 504 505 [506] 507 508 509 510 511 512 513 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13832338 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25250 Dátum: 2013.03.06 szerda, 20:28:58 »

Mivel PSA motorról van szó így a hengerek számozása a kuplung felől van.
A kódokat gyújtási sorrendben kell beírni.
Figyimá' ha mk3 tdci-ről beszélünk, akkor az bizony puma kódnevű motor, és nem PSA, hanem Ford. Az MKIV-ben van PSA dízel.
Ettől függetlenül a hengerek számozása a váltó felől értendő, és a porlasztó kódokat gyújtási sorrendben kell beírni, ahogy azt a linkelt anyag is mutatja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25251 Dátum: 2013.03.06 szerda, 20:39:08 »

Figyimá' ha mk3 tdci-ről beszélünk, akkor az bizony puma kódnevű motor, és nem PSA, hanem Ford. Az MKIV-ben van PSA dízel.
Ettől függetlenül a hengerek számozása a váltó felől értendő, és a porlasztó kódokat gyújtási sorrendben kell beírni, ahogy azt a linkelt anyag is mutatja.

A PSA nem a motor kódneve.
Az egy Francia -fejlesztői csoportosulás neve és az mk3-ban is a PSA csoport közreműködésével készült motor dohog.  wave
Illetve igazad van, mert a 2.0 szerkezetileg még nem PSA csak a motorvezérlés, üzemanyagellátás...stb. Wink


De végül is nem ez volt a lényeg  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 szerda, 20:45:49 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25252 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:20:33 »

A PSA nem a motor kódneve.
Az egy Francia -fejlesztői csoportosulás neve és az mk3-ban is a PSA csoport közreműködésével készült motor dohog.  wave
Illetve igazad van, mert a 2.0 szerkezetileg még nem PSA csak a motorvezérlés, üzemanyagellátás...stb. Wink


De végül is nem ez volt a lényeg  wave
a mk3 motornál már fogták a ford kezét?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25253 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:27:50 »

A PSA nem a motor kódneve.
Az egy Francia -fejlesztői csoportosulás neve és az mk3-ban is a PSA csoport közreműködésével készült motor dohog.  wave
Illetve igazad van, mert a 2.0 szerkezetileg még nem PSA csak a motorvezérlés, üzemanyagellátás...stb. Wink


De végül is nem ez volt a lényeg  wave

PSA - Peugeot S.A - Peugeot korlátolt felelősségű társaság ....kb ezt jelenti aszem.
MKIII-hoz PSA-nak szerintem semmi köze..főleg hogy DELPHI-vel ők sose fejlesztettek csak szinte BOSCH
MKIV meg egy HDI motor ami amugy citroen fejlesztés nem peugeot, de ugye valamikor régebben megvette a Peugeot a citroent...
De lehet tévedek akkor elnézést.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25254 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:31:07 »

a mk3 motornál már fogták a ford kezét?

A PSA-ék elég sok gyártóval kezet fogtak....
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro%C3%ABn


Ez a cikk már lassan 1 éves.
http://autopult.hu/gazdasag/szakit-a-ford-es-a-psa-konszern-nincs-tobbe-kozos-nagydizel.html

"A Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon, mely kapcsolatnak egészen mostanáig mintegy 20 millió darab népszerű, és jól megkonstruált erőforrás volt a gyümölcse. A két óriás azonban úgy döntött, hogy a nagyobb lökettérfogatúak tekintetében ezután külön utat járnak.

Eddig két motorcsalád esetében kooperált a Ford és a PSA, mégpedig egyrészt a kisebb, 1,4-1,6 literesek, illetve a két liter és az a feletti kategóriában (a 2,2 literes dízellel a Ford Mondeo és a PSA két középkategóriása is járt nálunk)."
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 szerda, 21:34:33 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25255 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:44:47 »

A PSA-ék elég sok gyártóval kezet fogtak....
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro%C3%ABn


Ez a cikk már lassan 1 éves.
http://autopult.hu/gazdasag/szakit-a-ford-es-a-psa-konszern-nincs-tobbe-kozos-nagydizel.html

"A Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon, mely kapcsolatnak egészen mostanáig mintegy 20 millió darab népszerű, és jól megkonstruált erőforrás volt a gyümölcse. A két óriás azonban úgy döntött, hogy a nagyobb lökettérfogatúak tekintetében ezután külön utat járnak.

Eddig két motorcsalád esetében kooperált a Ford és a PSA, mégpedig egyrészt a kisebb, 1,4-1,6 literesek, illetve a két liter és az a feletti kategóriában (a 2,2 literes dízellel a Ford Mondeo és a PSA két középkategóriása is járt nálunk)."

MK3-hoz nincs köze a psa-nak, az tisztán ford fejlesztés. mk4-ben van psa motor (az 1,8 nem)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25256 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:48:38 »

MK3-hoz nincs köze a psa-nak, az tisztán ford fejlesztés. mk4-ben van psa motor (az 1,8 nem)

" Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon"
Ebben bőven benne van az mk3 és később említik is a két literest is, ahogy azt idéztem.

De ne ragozzuk tovább. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25257 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:49:47 »

A PSA-ék elég sok gyártóval kezet fogtak....
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro%C3%ABn


Ez a cikk már lassan 1 éves.
http://autopult.hu/gazdasag/szakit-a-ford-es-a-psa-konszern-nincs-tobbe-kozos-nagydizel.html

"A Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon, mely kapcsolatnak egészen mostanáig mintegy 20 millió darab népszerű, és jól megkonstruált erőforrás volt a gyümölcse. A két óriás azonban úgy döntött, hogy a nagyobb lökettérfogatúak tekintetében ezután külön utat járnak.

Eddig két motorcsalád esetében kooperált a Ford és a PSA, mégpedig egyrészt a kisebb, 1,4-1,6 literesek, illetve a két liter és az a feletti kategóriában (a 2,2 literes dízellel a Ford Mondeo és a PSA két középkategóriása is járt nálunk)."

akkor jól tudom, h a 3-ashoz nincs köze a pözsó kft-nek.  smile  nem is lehet, mert azoknak a régi dízeljei  is jók.  de végülis nem a motorral volt a baj
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 szerda, 21:52:03 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25258 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:51:06 »

PSA - Peugeot S.A - Peugeot korlátolt felelősségű társaság ....kb ezt jelenti aszem.
MKIII-hoz PSA-nak szerintem semmi köze..főleg hogy DELPHI-vel ők sose fejlesztettek csak szinte BOSCH
MKIV meg egy HDI motor ami amugy citroen fejlesztés nem peugeot, de ugye valamikor régebben megvette a Peugeot a citroent...
De lehet tévedek akkor elnézést.


Elég sok Delphi-s motort fejlesztett a PSA......egy egy motornak rengeteg variációja van..... próbálkoztak na.... de sehogy sem lett az igazi  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25259 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:53:45 »

akkor jól tudom, h a 3-ashoz nincs köze a pözsó kft-nek.  smile  nem is lehet, mert azoknak a régi dízeljei  is jók.

Ha a cikket nem is olvastad, de az idézett részből neked az derül ki, hogy nem?  Shocked   Dehogynem...... írtam korábban is, hogy ha a motor szerkezeti kialakításában nem is együtt vettek részt, de a többiben igen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25260 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:54:06 »

Elég sok Delphi-s motort fejlesztett a PSA......egy egy motornak rengeteg variációja van..... próbálkoztak na.... de sehogy sem lett az igazi  vigyor3

1-et mondjál...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25261 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:58:47 »

" Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon"
Ebben bőven benne van az mk3 és később említik is a két literest is, ahogy azt idéztem.

De ne ragozzuk tovább. wave

Hát ne, mert az én motorm már több mint 12 éves.. eplus2 és több év a fejlesztési idő..a kicsi 1,4 és 1,6-ot fejlesztik azóta együtt..
pug sose csinált láncost, ez ford motor.. eplus2 transit motor.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25262 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:01:09 »

1-et mondjál...


Ne gondoljunk korlátozottak és kizárólag az üzemanyag ellátó rendszere.
Sok dologban Deplhi fejlesztés van. Elektromosság, káros anyag kibocsájtás szabályozás...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25263 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:02:49 »

Hát ne, mert az én motorm már több mint 12 éves.. eplus2 és több év a fejlesztési idő..a kicsi 1,4 és 1,6-ot fejlesztik azóta együtt..
pug sose csinált láncost, ez ford motor.. eplus2 transit motor.. eplus2


Ezt is már harmadszor írom  vigyor3
"írtam korábban is, hogy ha a motor szerkezeti kialakításában nem is együtt vettek részt, de a többiben igen."  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25264 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:05:43 »

1-et mondjál...

Nem is én mondom.  Wink

http://www.prnewswire.co.uk/news-releases/delphi-awarded-new-diesel-business-with-psa-peugeot-citroen-and-hyundai-kia-154094085.html
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25265 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:05:43 »

jólvan, át ment a vizsgán, ne rongáljuk tovább az idegeit  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25266 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:08:11 »

Ezt kinek írtad?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25267 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:12:42 »

Hát ne, mert az én motorm már több mint 12 éves.. eplus2 és több év a fejlesztési idő..a kicsi 1,4 és 1,6-ot fejlesztik azóta együtt..
pug sose csinált láncost, ez ford motor.. eplus2 transit motor.. eplus2

Elkerülte a figyelmed, hogy a cikk 2012-es. Ha több, mint 12 éve....akkor 2000 előttire nyúlik vissza...amikor már erősen gondolkodtak az mk3-ason.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25268 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:18:58 »


Ezt is már harmadszor írom  vigyor3
"írtam korábban is, hogy ha a motor szerkezeti kialakításában nem is együtt vettek részt, de a többiben igen."  wave
Akkor 3-szor írod rosszul, nem kell erőltetni, ha nem úgy van, attól még nem lesz úgy, bár próbáld meg 4 szerre is, úgy hátha úgy lesz már... nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25269 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:22:36 »


na jó hagyjuk inkább...amit ott emlit pl 2.9 carnivalt is a vp44 adagolósa és a cr-je is boschos volt...az hogy a DELPHI egy f@s és olcsón adja magát és azt teszik bele majd most kölcséghatékonyság néven pl 2012-től...ezen már ódákat lehet zengeni...
Meg azon is hogy a peugeot boxerbe pl miért iveco ,meg tranzit motor van fiat befecskendezővel..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25270 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:30:11 »

na jó hagyjuk inkább...amit ott emlit pl 2.9 carnivalt is a vp44 adagolósa és a cr-je is boschos volt...az hogy a DELPHI egy f@s és olcsón adja magát és azt teszik bele majd most kölcséghatékonyság néven pl 2012-től...ezen már ódákat lehet zengeni...
Meg azon is hogy a peugeot boxerbe pl miért iveco ,meg tranzit motor van fiat befecskendezővel..

Tévedés..... én 9 évet Hyundaioztam (A KIA régóta 100% Hyundai tulajdon) és éppen a 2.9-es motor (Carneval, Terracan) volt egyedül Deplhi rendszerrel ellátva. Ez volt a leggyengébb láncszem is....  sosem volt ilyen motor adagolós ezekben.  Smiley
Igen, a Deplhi üzemanyagellátó rendszer olcsóbb, mint a Bosch.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 szerda, 22:31:59 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25271 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:40:09 »

Tévedés..... én 9 évet Hyundaioztam (A KIA régóta 100% Hyundai tulajdon) és éppen a 2.9-es motor (Carneval, Terracan) volt egyedül Deplhi rendszerrel ellátva. Ez volt a leggyengébb láncszem is....  sosem volt ilyen motor adagolós ezekben.  Smiley
Igen, a Deplhi üzemanyagellátó rendszer olcsóbb, mint a Bosch.

carnival 2.9td-ben BOSCH VP44 adagoló van...
viszont valóban a 2.2-ben van bosch és a 2.9-ben delphi van.
De felejtsük el a Carnivalt ez mondeo fórum mielőtt beszól valaki..
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25272 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:55:14 »

Ezt kinek írtad?  vigyor3
neked  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25273 Dátum: 2013.03.06 szerda, 23:16:22 »

Akkor 3-szor írod rosszul, nem kell erőltetni, ha nem úgy van, attól még nem lesz úgy, bár próbáld meg 4 szerre is, úgy hátha úgy lesz már... nyes
Viszont ez már az MKV-ben megszünik és csak Ford lesz benne a diesel motor mert hála isten különváltak és egyedül fejleszti a diesel motorát
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25274 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 13:32:32 »


Ezt is már harmadszor írom  vigyor3
"írtam korábban is, hogy ha a motor szerkezeti kialakításában nem is együtt vettek részt, de a többiben igen."  wave
Nem kell ezen ennyit izmoznod. (van úgy velem is, hogy valamit nem pontosan tudok)  integet2
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine ZSD ("puma") fejezet, 2.0 című rész.

(tudom, minek a rövidítése a PSA, és tudom, hogy nem a motor kódneve. Szerintem ezt csak te értetted így)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25275 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 14:23:03 »

Az annyi... 130 volt eddig a legjobb mondás rá.

AndyA

basszus............pedig ha csúcsot csináltatok akkor a szivatyút is meg akarom nézetni.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25276 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 14:28:44 »

basszus............pedig ha csúcsot csináltatok akkor a szivatyút is meg akarom nézetni.

Megnézetni nem 130. Az a teljes felújítás. De ha nincs baja, azt nem kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25277 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 15:21:08 »

Talátam egy ilyet:

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245



Kellő érdeklődés esetén indíthatnánk rá csoportosat.
Nem drágább, mintha itthon listaáron vesszük meg...
Tehát akkor ilyen egyelőre csak Andyanak és Lászlónak kellene?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25278 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 15:35:37 »

Tehát akkor ilyen egyelőre csak Andyanak és Lászlónak kellene?
Tisztelt Fórumtárs!
Én azért kacérkodom a gondolattal, hogy kell a fűggőleges darab, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy a fémmé átalalkitott függőleges csőszakasz, enyhén merevebb csatlakozást ad mint a teljes gumicső. Sajnos a rezgéscsillapitó elem ami mindkét végen szilikon, nem képes minden, különösen alacsony motorfordulatu lengést tökéletesen elnyelni. Jó lenne ha többen is jelentkeznének, mert az ár, akkor sokkal kedvezőbb lenne. Árban még így is sokkal kifizetődőbb, megrendelni, mint itthon meg venni, a semmit nem érő gyári sima gumicsövet. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25279 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 15:47:35 »

Tehát akkor ilyen egyelőre csak Andyanak és Lászlónak kellene?
Nyissál neki külön topicot!
Nekem is 1 fekete.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25280 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 16:27:37 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én azért kacérkodom a gondolattal, hogy kell a fűggőleges darab, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy a fémmé átalalkitott függőleges csőszakasz, enyhén merevebb csatlakozást ad mint a teljes gumicső. Sajnos a rezgéscsillapitó elem ami mindkét végen szilikon, nem képes minden, különösen alacsony motorfordulatu lengést tökéletesen elnyelni. Jó lenne ha többen is jelentkeznének, mert az ár, akkor sokkal kedvezőbb lenne. Árban még így is sokkal kifizetődőbb, megrendelni, mint itthon meg venni, a semmit nem érő gyári sima gumicsövet. wave
Tisztelettel László! worship

Egyelőre ne reménykedj, nem válaszoltak, hogy olcsóbbér' adnák, mint a webshop ár...

Talán majd felhívom őket jövő héten. Holnap egész napos izémizé lesz, nem fogok ráérni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25281 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 16:39:16 »

Egyelőre ne reménykedj, nem válaszoltak, hogy olcsóbbér' adnák, mint a webshop ár...

Talán majd felhívom őket jövő héten. Holnap egész napos izémizé lesz, nem fogok ráérni.

AndyA
én írtam nekik, 35GBP az alja egyelőre.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25282 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 16:42:47 »

én írtam nekik, 35GBP az alja egyelőre.
Tisztelt Fórumtárs!
Már ez is szépen hangzik. eljen
Én is azt mondom, nyiss neki egy külön topikot.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25283 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 16:57:44 »

én írtam nekik, 35GBP az alja egyelőre.

Akkor a teljes készlet is olyan 130, esetleg 125 körülre jöhet ki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25284 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 19:20:46 »

NA srácok meglett a hiba! A kalibrációs kódokat kellett újra megadni mert valamíért egyiket sem ette meg. Az Interdieselben ingyen megcsinálták. Plussz kapott 4 új izzítógyertyát is mert mind a négy döglött volt. Ráadásul a szerelőm azzal fogadott hogy ki cserélt benne legutoljára i. gyertyát mert a 3-as hengernél nem volt a helyén sőt még a menet is szét volt b@szva ami miatt még a kompresszió is elmehetett.( Mondtam neki hogy ez még az előző tulaj sara!) Rendbe lett rakva ez is. Szerintem még soha nem ment enyire a gép. Brutális ahogy húz!! Végre! Nagyon örülök!!
Na végre minden oké lett ,akkor dicsekedhetsz is vele minitalin eplus2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25285 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 19:38:31 »

Na végre minden oké lett ,akkor dicsekedhetsz is vele minitalin eplus2
Minitali?? Hol? Mikor? eplus2 Hát így még sose ment az biztos. 1800-as fordulatnál mellberúgás aztán kapaszkodás a kormányba. Végre előbújt az összes csődör belőle. Nem is gondoltam volna hogy ez enyre tud menni. Kíváncsi leszek a fogyasztásom hogy alakul majd. Így visszagondolva sejthettem volna hogy ez lessz. Megnőtt a fogyasztás nem is kevéssel, és erőtlen volt. Csak ne került volna enyibe rinya
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25286 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 19:43:24 »

Minitali?? Hol? Mikor? eplus2 Hát így még sose ment az biztos. 1800-as fordulatnál mellberúgás aztán kapaszkodás a kormányba. Végre előbújt az összes csődör belőle. Nem is gondoltam volna hogy ez enyre tud menni. Kíváncsi leszek a fogyasztásom hogy alakul majd. Így visszagondolva sejthettem volna hogy ez lessz. Megnőtt a fogyasztás nem is kevéssel, és erőtlen volt. Csak ne került volna enyibe rinya
http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3150#lastPost
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25287 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 19:45:07 »

Na végre minden oké lett ,akkor dicsekedhetsz is vele minitalin eplus2
Miért nem jöttök együtt?, úgy is egy helyről jöttök! Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25288 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 19:49:12 »

Miért nem jöttök együtt?, úgy is egy helyről jöttök! Wink
http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3150#lastPost :hehe:Győrben
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25289 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 19:52:09 »

Értem... wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25290 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 19:53:50 »

Értem... wave
Téged is szívesen látunk :integet2:no meg persze mindenki mást laugh
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25291 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 20:02:51 »

Oks ! Az megvan hogy mikor, de pontosan hol? Mert ha nem jön közbe semmi akkor én is szívesen mennék!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25292 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 20:06:36 »

Oks ! Az megvan hogy mikor, de pontosan hol? Mert ha nem jön közbe semmi akkor én is szívesen mennék!
Menjünk át a nyugati topicba kicsit off és tudod jön Styleair hehe
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25293 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 20:17:25 »

Menjünk át a nyugati topicba kicsit off és tudod jön Styleair hehe
?? Ezt nem értem bocs. Hova menjek? Mien nyugati topic?? Légyszi ezt magyarázzátok el nekem.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25294 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 20:20:35 »

?? Ezt nem értem bocs. Hova menjek? Mien nyugati topic?? Légyszi ezt magyarázzátok el nekem.
Van olyan hely, ahol úgymond régiókra van bontva az ország, ki melyikbe érzi otthon(lakik) magát, oda lehet firkálni bármit, azt nem tudod szét OFFolni, mert ott mindenről lehet beszélgetni Cheesy amugy az előbb amit linkelt  wow1 a Balázs az az a Topic  hehe wow1
http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3150#lastPost
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25295 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 20:21:48 »

Ja ez megvan mindenkinek?? Nekem már készül a ledcsík, nemsokára meglessz és a működni is ugyanígy fog!
http://www.youtube.com/watch?v=ym7ONy2Mcyw
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25296 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 20:26:56 »

Ja ez megvan mindenkinek?? Nekem már készül a ledcsík, nemsokára meglessz és a működni is ugyanígy fog!
http://www.youtube.com/watch?v=ym7ONy2Mcyw
Na akkor majd erről értekezünk Nekem teccik  hehe taps taps
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25297 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 20:32:01 »

Na akkor majd erről értekezünk Nekem teccik  hehe taps taps
Egyik programozó kollégámat bíztam meg ezzel a projektel. Ő bármit képes öszerakni ami elektonyik dolog.  Egyébként kb 5-6 ezerből komplettan megvan. A 80 db. led 3000 Huf. volt. Csak most sajna németországban van, de megígérte amint hazajön ösze is rakja. Csak aztán a Fakabátok ne akadékoskodjanak rajta. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.07 csütörtök, 20:35:13 írta Bar1984 » Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25298 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 20:35:50 »

Egyik programozó kollégámat bíztam meg ezzel a projektel. Ő bármit képes öszerakni ami elektonyik dolog.  Egyébként kb 5-6 ezerből komplettan megvan. A 80 db. led 3000 Huf. volt. Csak most sajna németországban van, de megígérte amit hazajön ösze is rakja. Csak aztán a Fakabátok ne akadékoskodjanak rajta. Grin
Az nem is vészes, épp nézegettem 10körüliek ha rendelni akarna az ember  szomoru1
Gyere át a Nyugati topicba ott lehetne folytatni Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25299 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 20:36:42 »

oké! Megyek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 499 500 501 502 503 504 505 [506] 507 508 509 510 511 512 513 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.