Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24950 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:44:24 » |
|
úriember amiben biztos,abban nem fogad!ezért nem is foglalkozom tovább a témával.higgy amit akarsz,csak nem úgy van.
Szó sem volt fogadásról. De tényleg......akár így van, akár úgy van ...... attól még a benzines is motorvezérlő által szabályozott töltőfeszültséggel (szabályzott generátorral) működik. Valamint nem csak a mondeo-k, hanem akár a fiesta is talán 2002-től. Kár ezen még csak beszélgetni is, nemhogy vitatkozni. Ez van.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #24951 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:48:45 » |
|
a feszültség szabályozó nálad külső v. belső alkatrész a generátoron? Mechanikailag a két egység tényleg azonos, így a benzines generátort rá lehet tenni a dizelekre, de NEM érdemes, mert a dízeleknél a fesz.szabályzót az ECU vezérli (ld. még: smart charge system) míg a benzinesnél ilyen nincs. Ezért van az is, hogy a benzines visteon generátorokat bármely autóvillamossági műhely tudja tesztelni töltésre, míg a dízeleseket csak speciális tesztműszerrel lehet. Igazad van rálehet tenni az autóra(pl motorháztetőre) de attól nem fog tölteni... Gyakorlatilag a fesz. szabályzója tök más a kettőnek.....ha áttudod rakni a dieselét a benzinesre akkor még müködhet is a dolog...De ki az a barom aki ilyenekkel szivatja magát...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24952 Dátum: 2013.02.27 szerda, 21:02:14 » |
|
Na jó kis vitát generáltam itt. Hétfőn megyek mk2-höz a dízel generátorért, ráteszem a szabadonfutót, aztán mehet fel. Utána kiderül, aminek ki kell derülnie.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24953 Dátum: 2013.02.27 szerda, 21:11:17 » |
|
Na jó kis vitát generáltam itt. Hétfőn megyek mk2-höz a dízel generátorért, ráteszem a szabadonfutót, aztán mehet fel. Utána kiderül, aminek ki kell derülnie. Nincs itt vita....részemről biztos. Csak a tisztánlátás miatt. A dizel generátor cikkszámra azonos a benzines -automata- generátorral. A manuális váltóssal cikkszámra nem egyezik, de lehet ott csak a teljesítmény más.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.27 szerda, 22:44:20 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #24954 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:34:57 » |
|
Nincs itt vita....részemről biztos. Csak a tisztánlátás miatt. A dizel generátor cikkszámra azonos a benzines -automata- generátorral. A manuális váltóssal cikkszámra nem egyezik, de lehet ott csak a teljesítmény más. Csak én látom a két képet azonosnak? Fáradt vagyok....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.27 szerda, 22:45:02 írta AndyA »
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24955 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:42:57 » |
|
Elnézést, javítottam.....de csak az alap hsz-ben tudom. Az idézetekben nem. (Valahogy az első maradt a vágólapon)
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #24956 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:45:19 » |
|
Elnézést, javítottam.....de csak az alap hsz-ben tudom. Az idézetekben nem. (Valahogy az első maradt a vágólapon) Kicseréltem neked ott is. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #24957 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:50:30 » |
|
Elnézést, javítottam.....de csak az alap hsz-ben tudom. Az idézetekben nem. (Valahogy az első maradt a vágólapon) Nos. Mindkettő k.drága. A cikkszám a dízel és a benzines automatánál ugyan az. A benzines kézi kapcsolásúnál már más.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24958 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:52:00 » |
|
Nos. Mindkettő k.drága. A cikkszám a dízel és a benzines automatánál ugyan az. A benzines kézi kapcsolásúnál már más.
Ezt írtam én is. Lehet, hogy ez a különbség a 90 és a 110 Amperes cucc között. De nem alaki eltérés van.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24959 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:52:39 » |
|
Kicseréltem neked ott is.
AndyA
Köszi
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24960 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:27:22 » |
|
Nincs itt vita....részemről biztos. Csak a tisztánlátás miatt. A dizel generátor cikkszámra azonos a benzines -automata- generátorral. A manuális váltóssal cikkszámra nem egyezik, de lehet ott csak a teljesítmény más. url=http://kepfeltoltes.hu/view/130227/d_zel_gener_tor_02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] [/url] url=http://kepfeltoltes.hu/view/130227/benzines_gener_tor_03_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] [/url] Azt nem mondtam, hogy automatáé van felrakva csak azt, hogy vlószínű, hogy benzinesé és, hogy úgy látszott, mintha lenne rajta szabadonfutó. Amennyire ezt meg lehetett állapítani az autó alatt fekve. Majd, ha iesett belőle,akkor többet tudok mondani. Akkor már látom majd a cikkszámát is. Ha pedig felraktam a dízel generátort és megszűnik az ugráló probléma, akkor meg már tök mindegy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Titánium X
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24961 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:44:43 » |
|
Sziasztok! Ki szedtem az egr szelepet hát amit látok nem mindennapi! Kérdésem az lenne ha belerakom benzinbe áztatni nem okozok e valami problémát? köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #24962 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:48:48 » |
|
Sziasztok! Ki szedtem az egr szelepet hát amit látok nem mindennapi! Kérdésem az lenne ha belerakom benzinbe áztatni nem okozok e valami problémát? köszi
A nagyját pucold ki mechanikusan (vésd ki), a maradékhoz gázolajos Brigeciol, karburátortisztító spray, féktisztító. Gumikesztyűben, és olyan helyen, ahol lehet koszolni, mert különben csúf az eredmény. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Titánium X
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24963 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:55:03 » |
|
A nagyját pucold ki mechanikusan (vésd ki), a maradékhoz gázolajos Brigeciol, karburátortisztító spray, féktisztító. Gumikesztyűben, és olyan helyen, ahol lehet koszolni, mert különben csúf az eredmény.
AndyA
Köszi! Akkor neki látok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Titánium X
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24964 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 15:50:35 » |
|
Elkészült, a szelep tiszta. De a szívó csonkba mért áll vastagon az olaj sár? Következő lépés hogy azt takarítom ki, de hogy tudom utána ezt megelőzni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24965 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 15:54:02 » |
|
Elkészült, a szelep tiszta. De a szívó csonkba mért áll vastagon az olaj sár? Következő lépés hogy azt takarítom ki, de hogy tudom utána ezt megelőzni?
Dugózd le az EGR szelepet. Itt a leírás, hogy hogyan kell. http://mondeo.hu/index.php?topic=5121.0
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Titánium X
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24966 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 16:25:15 » |
|
Ok! Megpróbálom a dugózást. De a szívócsonkba olajos a cucc az mitől van? És ha dugózás után hibát jelez az egy újra indításnál eltűnik vagy állandóan jelezni fogja még nem töröltetem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #24967 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 16:40:46 » |
|
Ok! Megpróbálom a dugózást. De a szívócsonkba olajos a cucc az mitől van? És ha dugózás után hibát jelez az egy újra indításnál eltűnik vagy állandóan jelezni fogja még nem töröltetem?
A tied elvileg még nem elektromos, így nem fog hibát dobni.
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24968 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 16:44:09 » |
|
Ok! Megpróbálom a dugózást. De a szívócsonkba olajos a cucc az mitől van? És ha dugózás után hibát jelez az egy újra indításnál eltűnik vagy állandóan jelezni fogja még nem töröltetem?
Attól, hogy a ganét a kipufogóból visszavezeti a EGR.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Titánium X
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24969 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 17:12:04 » |
|
Valóban nem elektromos, a hétvégén megcsinálom. De akkor se értem hogy mitől olajos ? a kipuból korom jön nem olaj vagy rosszul gondolom?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24970 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 18:35:57 » |
|
Valóban nem elektromos, a hétvégén megcsinálom. De akkor se értem hogy mitől olajos ? a kipuból korom jön nem olaj vagy rosszul gondolom?
A kartergáz viszont olajos. A gázok melegek és a csonk hideg....amíg be nem melegszik a motorral valamennyire, de azután is hidegebb marad. Így szépen rárakódik a korom & olajos gáz egyveleg.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Titánium X
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24971 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 18:39:21 » |
|
Köszi a válaszokat! A szívócsonkot ha leveszem kell új tömítés vagy jó lesz a régi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
|
|
« Új hozzászólás #24972 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 18:51:38 » |
|
Köszi a válaszokat! A szívócsonkot ha leveszem kell új tömítés vagy jó lesz a régi? Ha nincsenek elszakadva akkor jó a régi,én már vagy 3x szedtem le a szívó sort és mindig a régi tömítés ment vissza.(Visszarakásnál bekened egy kis zsirral,hogy könnyen hejezkedjen) u.i: A motorblokkon lévő nyilásokon (légbeömlő) is lessz trutyi vigyázz ne hulljon be az égőtérbe.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 18:57:13 írta Szili »
|
Naplózva
|
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb. R 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6
|
|
|
Titánium X
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24973 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 19:12:19 » |
|
Köszi a válaszokat mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #24974 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 19:45:36 » |
|
Ok! Megpróbálom a dugózást. De a szívócsonkba olajos a cucc az mitől van? És ha dugózás után hibát jelez az egy újra indításnál eltűnik vagy állandóan jelezni fogja még nem töröltetem?
A turbo csapágyazásából egy egész pici olaj mindig szivárog, ez normális. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #24975 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:35:35 » |
|
A tied elvileg még nem elektromos, így nem fog hibát dobni.
Fog hibát dobni és ráadásul 2.2-es.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24976 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:40:49 » |
|
A tied elvileg még nem elektromos, így nem fog hibát dobni.
A nem elektromos EGR működésképtelensége/dugózás is eredményezhet hibakódot. Tudja ellenőrizni a motorvezérlő más szenzorok jeleiből, hogy működik-e az EGR.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #24977 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:43:25 » |
|
A nem elektromos EGR működésképtelensége/dugózás is eredményezhet hibakódot. Tudja ellenőrizni a motorvezérlő más szenzorok jeleiből, hogy működik-e az EGR. A hibakód nem annyira gáz, de ha az elektromos működtetésű beragad, és emiatt vészüzemre vált, az már kínos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24978 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:45:56 » |
|
A hibakód nem annyira gáz, de ha az elektromos működtetésű beragad, és emiatt vészüzemre vált, az már kínos.
Szélsőséges EGR hiba miatt alakulhat ki vészüzem.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #24979 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:55:02 » |
|
Szélsőséges EGR hiba miatt alakulhat ki vészüzem.
Elektromos EGR-es mondeóknál az, hogy nem tudja mozgatni, és emiatt valószínűleg motor leég, vagy valami forrasztás kiolvad, az szélsőséges hibának számít.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
laca64
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24980 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:02:46 » |
|
Üdv Mindenkinek!
Kezdő Mondeosként információ kellene a N7BB motorokról. Az évjáraton kivül, miben más mint az N7BA.
laca64
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24981 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:05:26 » |
|
Elektromos EGR-es mondeóknál az, hogy nem tudja mozgatni, és emiatt valószínűleg motor leég, vagy valami forrasztás kiolvad, az szélsőséges hibának számít.
Léptetőmotor van rajta. Nem ég le. Ha nem tudja mozgatni, akkor észreveszi a nagyobb áramfelvételből és a nem változó visszacsatolásból. Megszünteti a kivezérlést. Nincs leégés, forrasztás kiolvadás. Feltételezhető a vészüzem -vagy csak teljesítmény korlát- mivel az EGR hiányában nem tudja a motor emissziós értékeit "kordában" tartani (nem a Gyuriban ) ezért óvatoskodik. Benzines -elektromos- EGR-nél nem szokta vészüzembe dobni, ha meghibásodik. Csak felkapcsolja a MIL-t. Persze ez is szoftver függő.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24982 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:07:48 » |
|
Üdv Mindenkinek!
Kezdő Mondeosként információ kellene a N7BB motorokról. Az évjáraton kivül, miben más mint az N7BA.
laca64
Gyakorlatilag semmiben. (olyan, mint a benzines CJBA és CJBB) Talán másak az emisszió kibocsájtási értékei.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #24983 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:08:54 » |
|
Üdv Mindenkinek!
Kezdő Mondeosként információ kellene a N7BB motorokról. Az évjáraton kivül, miben más mint az N7BA.
laca64
Szerintem ugyanaz, az enyém is N7BB, az alkatrészkeresők nem nagyon ismerik(Üdv itt a klubba Győri :integet2:http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3100)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 21:13:49 írta Huszár Balázs »
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #24984 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:15:39 » |
|
Léptetőmotor van rajta. Nem ég le. Ha nem tudja mozgatni, akkor észreveszi a nagyobb áramfelvételből és a nem változó visszacsatolásból. Megszünteti a kivezérlést. Nincs leégés, forrasztás kiolvadás. Feltételezhető a vészüzem -vagy csak teljesítmény korlát- mivel az EGR hiányában nem tudja a motor emissziós értékeit "kordában" tartani (nem a Gyuriban ) ezért óvatoskodik. Benzines -elektromos- EGR-nél nem szokta vészüzembe dobni, ha meghibásodik. Csak felkapcsolja a MIL-t. Persze ez is szoftver függő. És mégis, amikor az elektromos EGR-esek le vanna dugózva (tehát nem tudja vele irányítani a motor károsanyag-kibocsájtását), akkor nem állnak vészüzemre, de ha mozgatni nem tudja, akkor meg igen. Mondjuk tény, hogy különböző hibának számít. Benzinesen nem mégnesszelep van az EGR-ben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24985 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:22:51 » |
|
És mégis, amikor az elektromos EGR-esek le vanna dugózva (tehát nem tudja vele irányítani a motor károsanyag-kibocsájtását), akkor nem állnak vészüzemre, de ha mozgatni nem tudja, akkor meg igen. Mondjuk tény, hogy különböző hibának számít.
Benzinesen nem mégnesszelep van az EGR-ben?
A Mondeo-n lehet, hogy az van. (én megint kicsit általánosságban beszéltem ) A mágnest is PWM-el mozgatja, szóval csak nyit vagy zár van. Buta egy találmány ez bármire is tették.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
laca64
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24986 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:26:07 » |
|
Szerintem ugyanaz, az enyém is N7BB, az alkatrészkeresők nem nagyon ismerik(Üdv itt a klubba Győri :integet2:http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3100)
Ugyen ez a gondom. Minden alkatrész rendelésnél parázok, hogy jó lesz-e. De eddig amit csináltattam rajt arra jó volt BA alaktrész. (ékszíjtárcsa, feszítőgörgő) Itt off (bocs) de , hova hordod szervízbe (javítani)?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #24987 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:27:18 » |
|
Ugyen ez a gondom. Minden alkatrész rendelésnél parázok, hogy jó lesz-e. De eddig amit csináltattam rajt arra jó volt BA alaktrész. (ékszíjtárcsa, feszítőgörgő) Itt off (bocs) de , hova hordod szervízbe (javítani)?
Isten hozott a klubba, gyere át a dunántúli topickba ott nincs semmi OFF, minden mehet
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #24988 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:31:03 » |
|
Isten hozott a klubba, gyere át a dunántúli topickba ott nincs semmi OFF, minden mehet Be linkeltem neki feljebb.
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #24989 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:31:49 » |
|
Ugyen ez a gondom. Minden alkatrész rendelésnél parázok, hogy jó lesz-e. De eddig amit csináltattam rajt arra jó volt BA alaktrész. (ékszíjtárcsa, feszítőgörgő) Itt off (bocs) de , hova hordod szervízbe (javítani)?
Megy PÜ
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
laca64
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24990 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:32:06 » |
|
Be linkeltem neki feljebb.
OkÉ megyek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Titánium X
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24991 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:48:31 » |
|
Szóval dugozzam vagy ne? Nem elektromos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24992 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:59:17 » |
|
Szóval dugozzam vagy ne? Nem elektromos. Dugozd. A tied a QJBA motorkodu Euro III-as. Dugózd nyugodtan én az Euro IV-es QJBB-t is dugoztam pedig ott jön a P0401 EGR hibakód. Néha ki kellett ütni a hibakódot ami egyébként semmiben nem zavar (nincs vészüzemmód meg egyebek)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24993 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:59:33 » |
|
Szóval dugozzam vagy ne? Nem elektromos. Dugózd, de szoftveresen is ki kéne gyomlálni a motorvezérlőből, akkor lenne a tuti
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meszike007
|
|
« Új hozzászólás #24994 Dátum: 2013.03.01 péntek, 08:00:40 » |
|
Hát ha nem elektromos, akkor simán, ott nincs mit kiírni a sw-ből. Dugózd, de szoftveresen is ki kéne gyomlálni a motorvezérlőből, akkor lenne a tuti
|
|
|
Naplózva
|
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin. 2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24995 Dátum: 2013.03.01 péntek, 08:04:12 » |
|
Hát ha nem elektromos, akkor simán, ott nincs mit kiírni a sw-ből. Motorvezérlő függő. (megint általánosságban mondom..... nem tudok itt csak kizárólag mondeo mk3-ban gondolkodni ) Mivel más szenzorok jel/értékváltozásaival tudja ellenőrizni, hogy megtörténik-e az EGR nyitás-zárás. Ahogy ezt korábban is írtam. Attól, hogy nem elektromos még közvetve lehet visszacsatolni, az elektromost közvetlenül.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meszike007
|
|
« Új hozzászólás #24996 Dátum: 2013.03.01 péntek, 08:07:58 » |
|
Akkor úgy mondom, hogy sokkal kisebb az esély, hogy kódot dob, mint EURO 3-as motorokban. Motorvezérlő függő. (megint általánosságban mondom..... nem tudok itt csak kizárólag mondeo mk3-ban gondolkodni ) Mivel más szenzorok jel/értékváltozásaival tudja ellenőrizni, hogy megtörténik-e az EGR nyitás-zárás. Ahogy ezt korábban is írtam. Attól, hogy nem elektromos még közvetve lehet visszacsatolni, az elektromost közvetlenül.
|
|
|
Naplózva
|
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin. 2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #24997 Dátum: 2013.03.01 péntek, 09:39:20 » |
|
.............(megint általánosságban mondom..... nem tudok itt csak kizárólag mondeo mk3-ban gondolkodni ) .................. Pedig itt ez lenne a lényeg!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Egon
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24998 Dátum: 2013.03.01 péntek, 10:32:15 » |
|
Sziasztok! Mi erről a véleményetek? Akár hideg, akár meleg motornál, a sebességváltásnál, amikor már "következő" fokozatban kuplung fel-gázadás-nál leejti a fordulatszámot, kis erővesztés, azaz ránt egyet az autó egy-ből kettőbe-háromba. Négybe kevésbé, ötbe a fordulattól már el is tűnik. Tapasztalatotok szerint várható valami sz@rság? Vagy ez így van és kész?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24999 Dátum: 2013.03.01 péntek, 10:53:09 » |
|
Sziasztok! Mi erről a véleményetek? Akár hideg, akár meleg motornál, a sebességváltásnál, amikor már "következő" fokozatban kuplung fel-gázadás-nál leejti a fordulatszámot, kis erővesztés, azaz ránt egyet az autó egy-ből kettőbe-háromba. Négybe kevésbé, ötbe a fordulattól már el is tűnik. Tapasztalatotok szerint várható valami sz@rság? Vagy ez így van és kész?
Később nyomod a gázt, mint ahogy a kuplung el kezd dolgozni. Magyarul, amikor ráengeded a kuplungot, az már fog, de még nem nyomod a gázt. Ugye a nagyobb fokozatnál alacsonyabb fordulattal dolgozik. Próbáld meg a két lábad összhangba hozni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|