Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:30:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
499
500
501
502
503
504
505
[
506
]
507
508
509
510
511
512
513
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14640838 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25250 Dátum:
2013.03.06 szerda, 20:28:58 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 12:40:33
Mivel PSA motorról van szó így a hengerek számozása a kuplung felől van.
A kódokat gyújtási sorrendben kell beírni.
Figyimá' ha mk3 tdci-ről beszélünk, akkor az bizony puma kódnevű motor, és nem PSA, hanem Ford. Az MKIV-ben van PSA dízel.
Ettől függetlenül a hengerek számozása a váltó felől értendő, és a porlasztó kódokat gyújtási sorrendben kell beírni, ahogy azt a linkelt anyag is mutatja.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25251 Dátum:
2013.03.06 szerda, 20:39:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.06 szerda, 20:28:58
Figyimá' ha mk3 tdci-ről beszélünk, akkor az bizony puma kódnevű motor, és nem PSA, hanem Ford. Az MKIV-ben van PSA dízel.
Ettől függetlenül a hengerek számozása a váltó felől értendő, és a porlasztó kódokat gyújtási sorrendben kell beírni, ahogy azt a linkelt anyag is mutatja.
A PSA nem a motor kódneve.
Az egy Francia -fejlesztői csoportosulás neve és az mk3-ban is a PSA csoport közreműködésével készült motor dohog.
Illetve igazad van, mert a 2.0 szerkezetileg még nem PSA csak a motorvezérlés, üzemanyagellátás...stb.
De végül is nem ez volt a lényeg
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 szerda, 20:45:49 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25252 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:20:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 20:39:08
A PSA nem a motor kódneve.
Az egy Francia -fejlesztői csoportosulás neve és az mk3-ban is a PSA csoport közreműködésével készült motor dohog.
Illetve igazad van, mert a 2.0 szerkezetileg még nem PSA csak a motorvezérlés, üzemanyagellátás...stb.
De végül is nem ez volt a lényeg
a mk3 motornál már fogták a ford kezét?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25253 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:27:50 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 20:39:08
A PSA nem a motor kódneve.
Az egy Francia -fejlesztői csoportosulás neve és az mk3-ban is a PSA csoport közreműködésével készült motor dohog.
Illetve igazad van, mert a 2.0 szerkezetileg még nem PSA csak a motorvezérlés, üzemanyagellátás...stb.
De végül is nem ez volt a lényeg
PSA - Peugeot S.A - Peugeot korlátolt felelősségű társaság ....kb ezt jelenti aszem.
MKIII-hoz PSA-nak szerintem semmi köze..főleg hogy DELPHI-vel ők sose fejlesztettek csak szinte BOSCH
MKIV meg egy HDI motor ami amugy citroen fejlesztés nem peugeot, de ugye valamikor régebben megvette a Peugeot a citroent...
De lehet tévedek akkor elnézést.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25254 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:31:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.06 szerda, 21:20:33
a mk3 motornál már fogták a ford kezét?
A PSA-ék elég sok gyártóval kezet fogtak....
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro%C3%ABn
Ez a cikk már lassan 1 éves.
http://autopult.hu/gazdasag/szakit-a-ford-es-a-psa-konszern-nincs-tobbe-kozos-nagydizel.html
"A Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon, mely kapcsolatnak egészen mostanáig mintegy 20 millió darab népszerű, és jól megkonstruált erőforrás volt a gyümölcse. A két óriás azonban úgy döntött, hogy a nagyobb lökettérfogatúak tekintetében ezután külön utat járnak.
Eddig két motorcsalád esetében kooperált a Ford és a PSA, mégpedig egyrészt a kisebb, 1,4-1,6 literesek, illetve a két liter és az a feletti kategóriában (a 2,2 literes dízellel a Ford Mondeo és a PSA két középkategóriása is járt nálunk)."
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 szerda, 21:34:33 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25255 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:44:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 21:31:07
A PSA-ék elég sok gyártóval kezet fogtak....
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro%C3%ABn
Ez a cikk már lassan 1 éves.
http://autopult.hu/gazdasag/szakit-a-ford-es-a-psa-konszern-nincs-tobbe-kozos-nagydizel.html
"A Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon, mely kapcsolatnak egészen mostanáig mintegy 20 millió darab népszerű, és jól megkonstruált erőforrás volt a gyümölcse. A két óriás azonban úgy döntött, hogy a nagyobb lökettérfogatúak tekintetében ezután külön utat járnak.
Eddig két motorcsalád esetében kooperált a Ford és a PSA, mégpedig egyrészt a kisebb, 1,4-1,6 literesek, illetve a két liter és az a feletti kategóriában (a 2,2 literes dízellel a Ford Mondeo és a PSA két középkategóriása is járt nálunk)."
MK3-hoz nincs köze a psa-nak, az tisztán ford fejlesztés. mk4-ben van psa motor (az 1,8 nem)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25256 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:48:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.06 szerda, 21:44:47
MK3-hoz nincs köze a psa-nak, az tisztán ford fejlesztés. mk4-ben van psa motor (az 1,8 nem)
" Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon"
Ebben bőven benne van az mk3 és később említik is a két literest is, ahogy azt idéztem.
De ne ragozzuk tovább.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25257 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:49:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 21:31:07
A PSA-ék elég sok gyártóval kezet fogtak....
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro%C3%ABn
Ez a cikk már lassan 1 éves.
http://autopult.hu/gazdasag/szakit-a-ford-es-a-psa-konszern-nincs-tobbe-kozos-nagydizel.html
"A Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon, mely kapcsolatnak egészen mostanáig mintegy 20 millió darab népszerű, és jól megkonstruált erőforrás volt a gyümölcse. A két óriás azonban úgy döntött, hogy a nagyobb lökettérfogatúak tekintetében ezután külön utat járnak.
Eddig két motorcsalád esetében kooperált a Ford és a PSA, mégpedig egyrészt a kisebb, 1,4-1,6 literesek, illetve a két liter és az a feletti kategóriában (a 2,2 literes dízellel a Ford Mondeo és a PSA két középkategóriása is járt nálunk)."
akkor jól tudom, h a 3-ashoz nincs köze a pözsó kft-nek.
nem is lehet, mert azoknak a régi dízeljei is jók. de végülis nem a motorral volt a baj
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 szerda, 21:52:03 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25258 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:51:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.06 szerda, 21:27:50
PSA - Peugeot S.A - Peugeot korlátolt felelősségű társaság ....kb ezt jelenti aszem.
MKIII-hoz PSA-nak szerintem semmi köze..főleg hogy DELPHI-vel ők sose fejlesztettek csak szinte BOSCH
MKIV meg egy HDI motor ami amugy citroen fejlesztés nem peugeot, de ugye valamikor régebben megvette a Peugeot a citroent...
De lehet tévedek akkor elnézést.
Elég sok Delphi-s motort fejlesztett a PSA......egy egy motornak rengeteg variációja van..... próbálkoztak na.... de sehogy sem lett az igazi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25259 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:53:45 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.06 szerda, 21:49:47
akkor jól tudom, h a 3-ashoz nincs köze a pözsó kft-nek.
nem is lehet, mert azoknak a régi dízeljei is jók.
Ha a cikket nem is olvastad, de az idézett részből neked az derül ki, hogy nem?
Dehogynem...... írtam korábban is, hogy ha a motor szerkezeti kialakításában nem is együtt vettek részt, de a többiben igen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25260 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:54:06 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 21:51:06
Elég sok Delphi-s motort fejlesztett a PSA......egy egy motornak rengeteg variációja van..... próbálkoztak na.... de sehogy sem lett az igazi
1-et mondjál...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25261 Dátum:
2013.03.06 szerda, 21:58:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 21:48:38
" Ford és a PSA már több mint 12 éve dolgozik együtt dízelmotorokon"
Ebben bőven benne van az mk3 és később említik is a két literest is, ahogy azt idéztem.
De ne ragozzuk tovább.
Hát ne, mert az én motorm már több mint 12 éves..
és több év a fejlesztési idő..a kicsi 1,4 és 1,6-ot fejlesztik azóta együtt..
pug sose csinált láncost, ez ford motor..
transit motor..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25262 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:01:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.06 szerda, 21:54:06
1-et mondjál...
Ne gondoljunk korlátozottak és kizárólag az üzemanyag ellátó rendszere.
Sok dologban Deplhi fejlesztés van. Elektromosság, káros anyag kibocsájtás szabályozás...stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25263 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:02:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.06 szerda, 21:58:47
Hát ne, mert az én motorm már több mint 12 éves..
és több év a fejlesztési idő..a kicsi 1,4 és 1,6-ot fejlesztik azóta együtt..
pug sose csinált láncost, ez ford motor..
transit motor..
Ezt is már harmadszor írom
"írtam korábban is, hogy ha a motor szerkezeti kialakításában nem is együtt vettek részt, de a többiben igen."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25264 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:05:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.06 szerda, 21:54:06
1-et mondjál...
Nem is én mondom.
http://www.prnewswire.co.uk/news-releases/delphi-awarded-new-diesel-business-with-psa-peugeot-citroen-and-hyundai-kia-154094085.html
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25265 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:05:43 »
jólvan, át ment a vizsgán, ne rongáljuk tovább az idegeit
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25266 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:08:11 »
Ezt kinek írtad?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25267 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:12:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.06 szerda, 21:58:47
Hát ne, mert az én motorm már több mint 12 éves..
és több év a fejlesztési idő..a kicsi 1,4 és 1,6-ot fejlesztik azóta együtt..
pug sose csinált láncost, ez ford motor..
transit motor..
Elkerülte a figyelmed, hogy a cikk 2012-es. Ha több, mint 12 éve....akkor 2000 előttire nyúlik vissza...amikor már erősen gondolkodtak az mk3-ason.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25268 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:18:58 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 22:02:49
Ezt is már harmadszor írom
"írtam korábban is, hogy ha a motor szerkezeti kialakításában nem is együtt vettek részt, de a többiben igen."
Akkor 3-szor írod rosszul, nem kell erőltetni, ha nem úgy van, attól még nem lesz úgy, bár próbáld meg 4 szerre is, úgy hátha úgy lesz már...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25269 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:22:36 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 22:05:43
Nem is én mondom.
http://www.prnewswire.co.uk/news-releases/delphi-awarded-new-diesel-business-with-psa-peugeot-citroen-and-hyundai-kia-154094085.html
na jó hagyjuk inkább...amit ott emlit pl 2.9 carnivalt is a vp44 adagolósa és a cr-je is boschos volt...az hogy a DELPHI egy f@s és olcsón adja magát és azt teszik bele majd most kölcséghatékonyság néven pl 2012-től...ezen már ódákat lehet zengeni...
Meg azon is hogy a peugeot boxerbe pl miért iveco ,meg tranzit motor van fiat befecskendezővel..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25270 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:30:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.06 szerda, 22:22:36
na jó hagyjuk inkább...amit ott emlit pl 2.9 carnivalt is a vp44 adagolósa és a cr-je is boschos volt...az hogy a DELPHI egy f@s és olcsón adja magát és azt teszik bele majd most kölcséghatékonyság néven pl 2012-től...ezen már ódákat lehet zengeni...
Meg azon is hogy a peugeot boxerbe pl miért iveco ,meg tranzit motor van fiat befecskendezővel..
Tévedés..... én 9 évet Hyundaioztam (A KIA régóta 100% Hyundai tulajdon) és éppen a 2.9-es motor (Carneval, Terracan) volt egyedül Deplhi rendszerrel ellátva. Ez volt a leggyengébb láncszem is.... sosem volt ilyen motor adagolós ezekben.
Igen, a Deplhi üzemanyagellátó rendszer olcsóbb, mint a Bosch.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 szerda, 22:31:59 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25271 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:40:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 22:30:11
Tévedés..... én 9 évet Hyundaioztam (A KIA régóta 100% Hyundai tulajdon) és éppen a 2.9-es motor (Carneval, Terracan) volt egyedül Deplhi rendszerrel ellátva. Ez volt a leggyengébb láncszem is.... sosem volt ilyen motor adagolós ezekben.
Igen, a Deplhi üzemanyagellátó rendszer olcsóbb, mint a Bosch.
carnival 2.9td-ben BOSCH VP44 adagoló van...
viszont valóban a 2.2-ben van bosch és a 2.9-ben delphi van.
De felejtsük el a Carnivalt ez mondeo fórum mielőtt beszól valaki..
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25272 Dátum:
2013.03.06 szerda, 22:55:14 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 22:08:11
Ezt kinek írtad?
neked
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25273 Dátum:
2013.03.06 szerda, 23:16:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.06 szerda, 22:18:58
Akkor 3-szor írod rosszul, nem kell erőltetni, ha nem úgy van, attól még nem lesz úgy, bár próbáld meg 4 szerre is, úgy hátha úgy lesz már...
Viszont ez már az MKV-ben megszünik és csak Ford lesz benne a diesel motor mert hála isten különváltak és egyedül fejleszti a diesel motorát
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25274 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 13:32:32 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 22:02:49
Ezt is már harmadszor írom
"írtam korábban is, hogy ha a motor szerkezeti kialakításában nem is együtt vettek részt, de a többiben igen."
Nem kell ezen ennyit izmoznod. (van úgy velem is, hogy valamit nem pontosan tudok)
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
ZSD ("puma") fejezet, 2.0 című rész.
(tudom, minek a rövidítése a PSA, és tudom, hogy nem a motor kódneve. Szerintem ezt csak te értetted így)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25275 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 14:23:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.05 kedd, 23:30:55
Az annyi... 130 volt eddig a legjobb mondás rá.
AndyA
basszus............pedig ha csúcsot csináltatok akkor a szivatyút is meg akarom nézetni.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25276 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 14:28:44 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.03.07 csütörtök, 14:23:03
basszus............pedig ha csúcsot csináltatok akkor a szivatyút is meg akarom nézetni.
Megnézetni nem 130. Az a teljes felújítás. De ha nincs baja, azt nem kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25277 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 15:21:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 13:20:17
Talátam egy ilyet:
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
Kellő érdeklődés esetén indíthatnánk rá csoportosat.
Nem drágább, mintha itthon listaáron vesszük meg...
Tehát akkor ilyen egyelőre csak Andyanak és Lászlónak kellene?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25278 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 15:35:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.07 csütörtök, 15:21:08
Tehát akkor ilyen egyelőre csak Andyanak és Lászlónak kellene?
Tisztelt Fórumtárs!
Én azért kacérkodom a gondolattal, hogy kell a fűggőleges darab, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy a fémmé átalalkitott függőleges csőszakasz, enyhén merevebb csatlakozást ad mint a teljes gumicső. Sajnos a rezgéscsillapitó elem ami mindkét végen szilikon, nem képes minden, különösen alacsony motorfordulatu lengést tökéletesen elnyelni. Jó lenne ha többen is jelentkeznének, mert az ár, akkor sokkal kedvezőbb lenne. Árban még így is sokkal kifizetődőbb, megrendelni, mint itthon meg venni, a semmit nem érő gyári sima gumicsövet.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25279 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 15:47:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.07 csütörtök, 15:21:08
Tehát akkor ilyen egyelőre csak Andyanak és Lászlónak kellene?
Nyissál neki külön topicot!
Nekem is 1 fekete.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25280 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 16:27:37 »
Idézetet írta: László - 2013.03.07 csütörtök, 15:35:37
Tisztelt Fórumtárs!
Én azért kacérkodom a gondolattal, hogy kell a fűggőleges darab, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy a fémmé átalalkitott függőleges csőszakasz, enyhén merevebb csatlakozást ad mint a teljes gumicső. Sajnos a rezgéscsillapitó elem ami mindkét végen szilikon, nem képes minden, különösen alacsony motorfordulatu lengést tökéletesen elnyelni. Jó lenne ha többen is jelentkeznének, mert az ár, akkor sokkal kedvezőbb lenne. Árban még így is sokkal kifizetődőbb, megrendelni, mint itthon meg venni, a semmit nem érő gyári sima gumicsövet.
Tisztelettel László!
Egyelőre ne reménykedj, nem válaszoltak, hogy olcsóbbér' adnák, mint a webshop ár...
Talán majd felhívom őket jövő héten. Holnap egész napos izémizé lesz, nem fogok ráérni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25281 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 16:39:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.07 csütörtök, 16:27:37
Egyelőre ne reménykedj, nem válaszoltak, hogy olcsóbbér' adnák, mint a webshop ár...
Talán majd felhívom őket jövő héten. Holnap egész napos izémizé lesz, nem fogok ráérni.
AndyA
én írtam nekik, 35GBP az alja egyelőre.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25282 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 16:42:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.07 csütörtök, 16:39:16
én írtam nekik, 35GBP az alja egyelőre.
Tisztelt Fórumtárs!
Már ez is szépen hangzik.
Én is azt mondom, nyiss neki egy külön topikot.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25283 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 16:57:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.07 csütörtök, 16:39:16
én írtam nekik, 35GBP az alja egyelőre.
Akkor a teljes készlet is olyan 130, esetleg 125 körülre jöhet ki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25284 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 19:20:46 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.06 szerda, 16:44:51
NA srácok meglett a hiba! A kalibrációs kódokat kellett újra megadni mert valamíért egyiket sem ette meg. Az Interdieselben ingyen megcsinálták. Plussz kapott 4 új izzítógyertyát is mert mind a négy döglött volt. Ráadásul a szerelőm azzal fogadott hogy ki cserélt benne legutoljára i. gyertyát mert a 3-as hengernél nem volt a helyén sőt még a menet is szét volt b@szva ami miatt még a kompresszió is elmehetett.( Mondtam neki hogy ez még az előző tulaj sara!) Rendbe lett rakva ez is. Szerintem még soha nem ment enyire a gép. Brutális ahogy húz!! Végre! Nagyon örülök!!
Na végre minden oké lett ,akkor dicsekedhetsz is vele minitalin
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25285 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 19:38:31 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.03.07 csütörtök, 19:20:46
Na végre minden oké lett ,akkor dicsekedhetsz is vele minitalin
Minitali?? Hol? Mikor?
Hát így még sose ment az biztos. 1800-as fordulatnál mellberúgás aztán kapaszkodás a kormányba. Végre előbújt az összes csődör belőle. Nem is gondoltam volna hogy ez enyre tud menni. Kíváncsi leszek a fogyasztásom hogy alakul majd. Így visszagondolva sejthettem volna hogy ez lessz. Megnőtt a fogyasztás nem is kevéssel, és erőtlen volt. Csak ne került volna enyibe
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25286 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 19:43:24 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.07 csütörtök, 19:38:31
Minitali?? Hol? Mikor?
Hát így még sose ment az biztos. 1800-as fordulatnál mellberúgás aztán kapaszkodás a kormányba. Végre előbújt az összes csődör belőle. Nem is gondoltam volna hogy ez enyre tud menni. Kíváncsi leszek a fogyasztásom hogy alakul majd. Így visszagondolva sejthettem volna hogy ez lessz. Megnőtt a fogyasztás nem is kevéssel, és erőtlen volt. Csak ne került volna enyibe
http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3150#lastPost
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25287 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 19:45:07 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.03.07 csütörtök, 19:20:46
Na végre minden oké lett ,akkor dicsekedhetsz is vele minitalin
Miért nem jöttök együtt?, úgy is egy helyről jöttök!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25288 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 19:49:12 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.07 csütörtök, 19:45:07
Miért nem jöttök együtt?, úgy is egy helyről jöttök!
http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3150#lastPost
:hehe:Győrben
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25289 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 19:52:09 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.03.07 csütörtök, 19:49:12
http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3150#lastPost
:hehe:Győrben
Értem...
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25290 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 19:53:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.07 csütörtök, 19:52:09
Értem...
Téged is szívesen látunk :integet2:no meg persze mindenki mást
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25291 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 20:02:51 »
Oks ! Az megvan hogy mikor, de pontosan hol? Mert ha nem jön közbe semmi akkor én is szívesen mennék!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25292 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 20:06:36 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.07 csütörtök, 20:02:51
Oks ! Az megvan hogy mikor, de pontosan hol? Mert ha nem jön közbe semmi akkor én is szívesen mennék!
Menjünk át a nyugati topicba kicsit off és tudod jön Styleair
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25293 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 20:17:25 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.03.07 csütörtök, 20:06:36
Menjünk át a nyugati topicba kicsit off és tudod jön Styleair
?? Ezt nem értem bocs. Hova menjek? Mien nyugati topic?? Légyszi ezt magyarázzátok el nekem.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25294 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 20:20:35 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.07 csütörtök, 20:17:25
?? Ezt nem értem bocs. Hova menjek? Mien nyugati topic?? Légyszi ezt magyarázzátok el nekem.
Van olyan hely, ahol úgymond régiókra van bontva az ország, ki melyikbe érzi otthon(lakik) magát, oda lehet firkálni bármit, azt nem tudod szét OFFolni, mert ott mindenről lehet beszélgetni
amugy az előbb amit linkelt
a Balázs az az a Topic
http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3150#lastPost
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25295 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 20:21:48 »
Ja ez megvan mindenkinek?? Nekem már készül a ledcsík, nemsokára meglessz és a működni is ugyanígy fog!
http://www.youtube.com/watch?v=ym7ONy2Mcyw
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25296 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 20:26:56 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.07 csütörtök, 20:21:48
Ja ez megvan mindenkinek?? Nekem már készül a ledcsík, nemsokára meglessz és a működni is ugyanígy fog!
http://www.youtube.com/watch?v=ym7ONy2Mcyw
Na akkor majd erről értekezünk Nekem teccik
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25297 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 20:32:01 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.03.07 csütörtök, 20:26:56
Na akkor majd erről értekezünk Nekem teccik
Egyik programozó kollégámat bíztam meg ezzel a projektel. Ő bármit képes öszerakni ami elektonyik dolog. Egyébként kb 5-6 ezerből komplettan megvan. A 80 db. led 3000 Huf. volt. Csak most sajna németországban van, de megígérte amint hazajön ösze is rakja. Csak aztán a Fakabátok ne akadékoskodjanak rajta.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.07 csütörtök, 20:35:13 írta Bar1984
»
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25298 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 20:35:50 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.07 csütörtök, 20:32:01
Egyik programozó kollégámat bíztam meg ezzel a projektel. Ő bármit képes öszerakni ami elektonyik dolog. Egyébként kb 5-6 ezerből komplettan megvan. A 80 db. led 3000 Huf. volt. Csak most sajna németországban van, de megígérte amit hazajön ösze is rakja. Csak aztán a Fakabátok ne akadékoskodjanak rajta.
Az nem is vészes, épp nézegettem 10körüliek ha rendelni akarna az ember
Gyere át a Nyugati topicba ott lehetne folytatni
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25299 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 20:36:42 »
oké! Megyek.
Naplózva
Oldalak:
1
...
499
500
501
502
503
504
505
[
506
]
507
508
509
510
511
512
513
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ