Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:08:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 505 506 507 508 509 510 511 [512] 513 514 515 516 517 518 519 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14681789 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25550 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 17:17:00 »

átnéztem próbáltam indítani és villogott az izzítás lámpa ,akkor hibakódot tárolt??
Az megint levegős lesz.Újra felkellene pumpálni.Amúgy lehet régi zsiguli ac pumpával vagy felöntöd.Amugy ez az üresben járatás nem tesz jót a csucsoknak.Minden vissza lett dugva rendesen a csúcsokra???Nem lehet hogy kicsipték az o gyürüt és levegősödik ?Nézd meg nincs gázolaj a csúcsok körül???A villogás azért van mert nem indul Hibát tárol de üzemanyag rendszerre dob hibát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szbalu
Vendég
« Új hozzászólás #25551 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 17:35:33 »

Az megint levegős lesz.Újra felkellene pumpálni.Amúgy lehet régi zsiguli ac pumpával vagy felöntöd.Amugy ez az üresben járatás nem tesz jót a csucsoknak.Minden vissza lett dugva rendesen a csúcsokra???Nem lehet hogy kicsipték az o gyürüt és levegősödik ?Nézd meg nincs gázolaj a csúcsok körül???A villogás azért van mert nem indul Hibát tárol de üzemanyag rendszerre dob hibát.
köszi!!  átnézetem újra !!remélem nem nagy a gond, mert előtte hibátlanul futott minden rajt!!
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25552 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 17:43:52 »

Sziasztok!
Lehet e, és egyáltalán érdemes e a 115 LE TDCI motort szolidan tuningolni? 2007 es gyártmányú az autó.
mustang kell neked nem mondeo  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25553 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 17:52:56 »

Sziasztok!

Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25554 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:01:44 »

Sziasztok!
Lehet e, és egyáltalán érdemes e a 115 LE TDCI motort szolidan tuningolni? 2007 es gyártmányú az autó.
igen és igen.
kb 140le-re fel lehet húzni.óriási a különbség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25555 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:03:28 »

Sziasztok!

Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?

szedd le a szívócsővet a turbóról,ami a levegőszűrőtől jön.Kézzel nézd meg,hogy mennyire lóg a tengely függőleges irányba.Ha nagyon,akkor érdemes felhajtani turbós céget,mert ilyenkor még lehet emberi áron felújítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jamina68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10

újonc


« Új hozzászólás #25556 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:06:20 »

igen és igen.
kb 140le-re fel lehet húzni.óriási a különbség.
Szia!
Köszi, hogy válaszoltál. Aki a másik megoldást javasolta, nos annak ilyet nem válaszolhatok. Már töröltem is a kérdésem" mr. mustangos"
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25557 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:08:06 »

Szia!
Köszi, hogy válaszoltál. Aki a másik megoldást javasolta, nos annak ilyet nem válaszolhatok. Már töröltem is a kérdésem" mr. mustangos"
ezeket nem kell komolyan venni.Kérdezz bátran,mindig lesz aki válaszolni fog!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jamina68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10

újonc


« Új hozzászólás #25558 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:12:06 »

ezeket nem kell komolyan venni.Kérdezz bátran,mindig lesz aki válaszolni fog!

OK alf. Bátorkodtam egy kérdést feltenni a mondeo fórumban, ami mondeoval kapcsolatos. Erre üzen valami ide nem illőt.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #25559 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:15:54 »

Sziasztok!

Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?


Ez egy nagyon nehéz dolog,megállapítani.Mindenféleképpen egy olyan autószerelő kéne,hogy megnézze,aki nem akar lehúzni.
Én is dilemmában vagyok,de egyelőre várok.Nekem nincs hangja,se olajfogyi,se füst,se erőtlenkedés.
Csak megnéztem az Alf által említett módon,és függőlegesen,vagyis radiálisan nem számottevő a mozgása,axiálisan,tengelyirányban viszont van egy fél mm kottyanása.A vélemények eltérőek erről.
Bontottban ajánlom Motorcraft kollégát,baráti áron van neki több db jó állapotú,postázza is.
Felújításban nincs tapasztalatom,én a Wizard turbóval leveleztem:

"A keresett típushoz többféle lehetőséget is tudunk kínálni. Először is feltudjuk újítani az Ön turbóját a komplett belső részének a cseréjével, mely a turbó teljes mechanikáját tartalmazza. Ez a javítás 1 napon belül megvan, az ára bruttó 90 ezer forint és 6 hónap garanciát vállalunk rá. Tudunk adni ebből a típusból azonnal készletről felújított turbót is, mely szintén egy komplett új szerelt középrészt tartalmaz, ennek az ára bruttó 100 ezer forint, plusz ebben az esetben a régi turbót le kell adni. Továbbá gyári új eredeti turbót tudunk adni ehhez a típushoz bruttó 235.000 forintért, 1 év garanciával.
 
Betudjuk vizsgálni az Ön turbóját, a próbapadi bemérése jegyzőkönyvvel 15.000 forintba kerül és ez alapján kiderül, hogy van-e bármi probléma vele. Természetesen amennyiben hibás a turbó, akkor ezt a díjat külön nem kell fizetni."
Nem tudom hol laksz,talán írd ki ide fórumba,hátha valaki tud olyan szerelőt a környékedről,aki nem fog lehúzni.
Mellesleg,biztos hogy a turbótól jön a hang?
 wave
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #25560 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:18:24 »

Sziasztok!

Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?


Ja,igen!

És ne ilyedj meg,lesz mozgása valamennyi,mert fordulaton az olajfilmen támaszkodik meg!!!
Ezért lenne jó,ha szakember nézné meg.
Az enyémet is...
 rinya
 worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25561 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:47:08 »

Sziasztok!

Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?


Ervin fórumtárs a turboszakértő, Súron lakik, Fehérvártól nem messze.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25562 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:48:31 »

Ja,igen!

És ne ilyedj meg,lesz mozgása valamennyi,mert fordulaton az olajfilmen támaszkodik meg!!!
Ezért lenne jó,ha szakember nézné meg.
Az enyémet is...
 rinya
 worship

Ijedj.

És nem a mozgását kell nézni, hanem azt, hogy a lapátok kívül hagytak-e nyomot a ház belső falán. Ha igen, van ott egy fényesre csiszolt csík, akkor már lóg a tengely. Zseblámpa és sasszem ajánlott hozzá, de ki lehet sasolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25563 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 19:09:35 »

OK alf. Bátorkodtam egy kérdést feltenni a mondeo fórumban, ami mondeoval kapcsolatos. Erre üzen valami ide nem illőt.
ne sértődj meg,simán engedd el a füled-szemed mellett,ami nem a kérdésedre vonatkozik.Ennyi a titok. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #25564 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 19:14:45 »

Ijedj.

És nem a mozgását kell nézni, hanem azt, hogy a lapátok kívül hagytak-e nyomot a ház belső falán. Ha igen, van ott egy fényesre csiszolt csík, akkor már lóg a tengely. Zseblámpa és sasszem ajánlott hozzá, de ki lehet sasolni.

AndyA

 Wink
Ijedten kérdezem,hogy a tengelyirányú lógásról mi a véleményed?
 wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25565 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 19:17:05 »

Wink
Ijedten kérdezem,hogy a tengelyirányú lógásról mi a véleményed?
 wave
semmi.az normál.mint ahogy a függőleges is minimálisan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #25566 Dátum: 2013.03.19 kedd, 07:04:52 »

semmi.az normál.mint ahogy a függőleges is minimálisan.

Köszi,ez jó hír.
 worship
Naplózva
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #25567 Dátum: 2013.03.19 kedd, 12:02:56 »

Üdv!

Mi is szokott lenni az ökölszabály gázolaj szűrő cserekor? 15 ezer Km ugye? Vagy rosszul emlékszem?  help

Egyébként én eddig ilyet vettem bele: https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=8960&ktlg_lang=1&ktlg_01_mrksl=15&ktlg_01_mdrsl=18&ktlg_01_modsl=2&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1 Nem olcsó, de eddig nem volt semmi gondom! Kopp-kopp!!  Grin

Köszi a válasz előre is!  integet2
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #25568 Dátum: 2013.03.19 kedd, 12:31:32 »

Üdv!

Mi is szokott lenni az ökölszabály gázolaj szűrő cserekor? 15 ezer Km ugye? Vagy rosszul emlékszem?  help

Egyébként én eddig ilyet vettem bele: https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=8960&ktlg_lang=1&ktlg_01_mrksl=15&ktlg_01_mdrsl=18&ktlg_01_modsl=2&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1 Nem olcsó, de eddig nem volt semmi gondom! Kopp-kopp!!  Grin

Köszi a válasz előre is!  integet2

Szia!
A MANN nem gagyi márka, szerintem is nyugodtan használható. Csereperiódusról megoszlanak a vélemények, vannak akik minden olajcserénél ezt is kukázzák, de nekünk a dízelen a gyári 60ezres periódussal volt cserélve, és most 375ekm van a gyári ü.a-rendszerben. Szóval egyéni preferencia kérdése.
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #25569 Dátum: 2013.03.19 kedd, 12:37:19 »

Hali fórum társak! A következő a problémám: Ha a verda teljesen visszahűlt indításkor világos füst jelentkezik van amikor kicsit van amikor nagyon füstől de általában hidegebb időben( -5 és 0 fok közt) van kevesebb füst. Kérdésem porlasztó állapotát géppel meg lehet-e állapítani? Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25570 Dátum: 2013.03.19 kedd, 12:49:20 »

Üdv!

Mi is szokott lenni az ökölszabály gázolaj szűrő cserekor? 15 ezer Km ugye? Vagy rosszul emlékszem?  help

Egyébként én eddig ilyet vettem bele: https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=8960&ktlg_lang=1&ktlg_01_mrksl=15&ktlg_01_mdrsl=18&ktlg_01_modsl=2&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1 Nem olcsó, de eddig nem volt semmi gondom! Kopp-kopp!!  Grin

Köszi a válasz előre is!  integet2

Olajcserével együtt.

Gyári/Bosch vagy Mann, azt mondja az ökölszabály. A többi mind "futottak még".

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25571 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:24:34 »

Hali fórum társak! A következő a problémám: Ha a verda teljesen visszahűlt indításkor világos füst jelentkezik van amikor kicsit van amikor nagyon füstől de általában hidegebb időben( -5 és 0 fok közt) van kevesebb füst. Kérdésem porlasztó állapotát géppel meg lehet-e állapítani? Köszi
üdv! a porlasztókat le tudod ellenőrizni poharazással, illetve szakműhelyben próbapadon pontosan de ez már húzósabb 6-10e/ porlasztó!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25572 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:27:55 »

Hali fórum társak! A következő a problémám: Ha a verda teljesen visszahűlt indításkor világos füst jelentkezik van amikor kicsit van amikor nagyon füstől de általában hidegebb időben( -5 és 0 fok közt) van kevesebb füst. Kérdésem porlasztó állapotát géppel meg lehet-e állapítani? Köszi

Első körben nézz izzítógyertyát. Ezt lakatfogós árammérővel tudod ellenőrizni, hogy valóban működnek-e. Fehér(es) füst akkor is lehet indítás után fél-egy percen belül, ha pl. előző nap sokat városoztál alacsony fordulaton, nem volt ideje felmelegedni a kipufogónak, és kinyomja a párát belőle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #25573 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:28:41 »

üdv! a porlasztókat le tudod ellenőrizni poharazással, illetve szakműhelyben próbapadon pontosan de ez már húzósabb 6-10e/ porlasztó!
Lehet hülye a kérdés de a poharazás hogy működik?
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #25574 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:36:18 »

Első körben nézz izzítógyertyát. Ezt lakatfogós árammérővel tudod ellenőrizni, hogy valóban működnek-e. Fehér(es) füst akkor is lehet indítás után fél-egy percen belül, ha pl. előző nap sokat városoztál alacsony fordulaton, nem volt ideje felmelegedni a kipufogónak, és kinyomja a párát belőle.                              Köszi de az a baj hogy a füst büdös is. Valóban az utobbi időben csak városba volt használva. Az igazság az hogy szeretném gépre rakatni és amit lehet megtudni, csak nem tudum kihez forduljak aki nem csak a saját zsebét nézi hanem konkrét dolgot mond.

AndyA
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25575 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:39:40 »

Köszi de az a baj hogy a füst büdös is. Valóban az utobbi időben csak városba volt használva. Az igazság az hogy szeretném gépre rakatni és amit lehet megtudni, csak nem tudum kihez forduljak aki nem csak a saját zsebét nézi hanem konkrét dolgot mond.

A /quote után írd a szöveged, mert így nehéz kihámozni.

Hol laksz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25576 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:40:27 »


a résolajcsövek helyére rá kell dugni  flexibilis csöveket és azt mérő poharakba vezetni és meglátod mennyi gázolaj folyik bele ! ha nagyon sok akkor azzal valami gond van illetve ha nagy különbségek jönnek ki!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25577 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:45:30 »

a résolajcsövek helyére rá kell dugni  flexibilis csöveket és azt mérő poharakba vezetni és meglátod mennyi gázolaj folyik bele ! ha nagyon sok akkor azzal valami gond van illetve ha nagy különbségek jönnek ki!

A "nagyon sok"-nak van egy pontos felső határértéke, hogy max. mennyi lehet, csak fejből nem nyomom. Valaki majd megmondja, aki tudja. Smiley

Igazából a különbség a kisebb baj, ha mindegyik határértéken belül van. Ha az passzos, akkor lehet gond a szállított mennyiséggel, azt viszont már csak a csúcsok kiszerelése után, padon lehet kimérni. Az a csúcsonként 4-6 ezer Ft-os tétel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #25578 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:49:23 »

A /quote után írd a szöveged, mert így nehéz kihámozni.

Hol laksz?

AndyA
Bocs telefonrol írok és nem úgy kezeli ahogy szeretném. Budapesten lakom. Krísz
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25579 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:49:45 »

A "nagyon sok"-nak van egy pontos felső határértéke, hogy max. mennyi lehet, csak fejből nem nyomom. Valaki majd megmondja, aki tudja. Smiley

Igazából a különbség a kisebb baj, ha mindegyik határértéken belül van. Ha az passzos, akkor lehet gond a szállított mennyiséggel, azt viszont már csak a csúcsok kiszerelése után, padon lehet kimérni. Az a csúcsonként 4-6 ezer Ft-os tétel.

AndyA
persze ez egyértelmű hogy van meghatározott értéke!az ára erre felénk ennyi sajna! Sad
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #25580 Dátum: 2013.03.19 kedd, 13:56:15 »

a résolajcsövek helyére rá kell dugni  flexibilis csöveket és azt mérő poharakba vezetni és meglátod mennyi gázolaj folyik bele ! ha nagyon sok akkor azzal valami gond van illetve ha nagy különbségek jönnek ki!
Ez nekem egy kicsit bonyolultnak tünik lehet valaki hozzáértővel kell megnézetni de azért nagyon köszi az infókat! Krísz
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25581 Dátum: 2013.03.19 kedd, 14:12:58 »

Ez nekem egy kicsit bonyolultnak tünik lehet valaki hozzáértővel kell megnézetni de azért nagyon köszi az infókat! Krísz

Ha pesti vagy, akkor tudom ajánlani pl a filepdieselt a 10. kerületben. Nagyon korrektek voltak velem és csak azt csinálják meg, amit te kérsz tőlük. Nem akarnak teljes motorfelújítást csináltatni feleslegesen. Igaz nem a legolcsóbbak, de normálisan megcsinálják. Ami pedig nem egy utolsó szempont, ők csak adagolóval és porlasztókkal foglalkoznak. Hidd el a többi szerelő jó része ugyanúgy oda viszi, csak ők ráteszik a saját hasznukat is. Biztos vannak mások is, nekem velük van csak tapasztalatom. a Poharazást pedig lehet, hogy van olyan fórumtársunk, aki meg tudja neked csinálni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.19 kedd, 14:14:49 írta Lacika71 » Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #25582 Dátum: 2013.03.19 kedd, 14:25:38 »

Ha pesti vagy, akkor tudom ajánlani pl a filepdieselt a 10. kerületben. Nagyon korrektek voltak velem és csak azt csinálják meg, amit te kérsz tőlük. Nem akarnak teljes motorfelújítást csináltatni feleslegesen. Igaz nem a legolcsóbbak, de normálisan megcsinálják. Ami pedig nem egy utolsó szempont, ők csak adagolóval és porlasztókkal foglalkoznak. Hidd el a többi szerelő jó része ugyanúgy oda viszi, csak ők ráteszik a saját hasznukat is. Biztos vannak mások is, nekem velük van csak tapasztalatom. a Poharazást pedig lehet, hogy van olyan fórumtársunk, aki meg tudja neked csinálni. Köszi az infót de nem lehet hogy egy motor diaggal kellene kezdenem az nem világít rá a hibákra gondolok izzító gyertya porlasztó?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25583 Dátum: 2013.03.19 kedd, 14:40:54 »



A neten is elérhető diag cuccok (ELM-327, f-super stb) nem igazán. Azok kiírják a fordulatszámot, szivattyúnyomást meg sok miden egyebet, de azt nem, hogy mennyi az egyes porlasztók szállított mennyisége. Ahhoz az sem árt, ha tudod minek, mennyinek kell lennie ill mennyi a tűréshatára, amikor már kuka effektus lép be. A filepnél számítógéppel nézték meg nekem is, hogy mizu van a géppel, de nyilván nem egy 5000 ft-os ELM327-el, hanem egy 300e ft-os vagy drágább cuccal. Mint mondtam ők csak ezzel foglalkoznak, meg van nekik minden hozzá, hogy megmondják, hogy mi a szitu. Nem kötelező otthagyni javításra, csak ajánlott. Ők megmondják, hogy mi a baja a rendszernek, te eldöntöd, hogy akarod-e, hogy foglalkozzanak vele. Ha nem, kifizeted a diagnosztikát, majd érzékeny búcsút vesztek egymástól. Ha esetleg valamelyik porlasztód megadta magát és te úgy döntesz, hogy náluk csináltatod meg, akkor annak a porlasztónak az ellenőrzését nem kell kifizetni. Ja és csak azt a porlasztót szerelik ki és csinálnak további ellenőrzést, amelyik a számítógépes mérés alapján nem azt produkálta, ami elvárható. Azt javaslom, hívd fel őket és kérdezzél rá.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25584 Dátum: 2013.03.19 kedd, 16:58:23 »

Sziasztok!

Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?


Mindenkinek köszönöm a segítséget turbó ügyben! Megnéztem. ***. Csúnyán mozog a tengely.  rinya
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25585 Dátum: 2013.03.19 kedd, 17:05:10 »

Ez egy nagyon nehéz dolog,megállapítani.Mindenféleképpen egy olyan autószerelő kéne,hogy megnézze,aki nem akar lehúzni.
Én is dilemmában vagyok,de egyelőre várok.Nekem nincs hangja,se olajfogyi,se füst,se erőtlenkedés.
Csak megnéztem az Alf által említett módon,és függőlegesen,vagyis radiálisan nem számottevő a mozgása,axiálisan,tengelyirányban viszont van egy fél mm kottyanása.A vélemények eltérőek erről.
Bontottban ajánlom Motorcraft kollégát,baráti áron van neki több db jó állapotú,postázza is.
Felújításban nincs tapasztalatom,én a Wizard turbóval leveleztem:

"A keresett típushoz többféle lehetőséget is tudunk kínálni. Először is feltudjuk újítani az Ön turbóját a komplett belső részének a cseréjével, mely a turbó teljes mechanikáját tartalmazza. Ez a javítás 1 napon belül megvan, az ára bruttó 90 ezer forint és 6 hónap garanciát vállalunk rá. Tudunk adni ebből a típusból azonnal készletről felújított turbót is, mely szintén egy komplett új szerelt középrészt tartalmaz, ennek az ára bruttó 100 ezer forint, plusz ebben az esetben a régi turbót le kell adni. Továbbá gyári új eredeti turbót tudunk adni ehhez a típushoz bruttó 235.000 forintért, 1 év garanciával.
 
Betudjuk vizsgálni az Ön turbóját, a próbapadi bemérése jegyzőkönyvvel 15.000 forintba kerül és ez alapján kiderül, hogy van-e bármi probléma vele. Természetesen amennyiben hibás a turbó, akkor ezt a díjat külön nem kell fizetni."
Nem tudom hol laksz,talán írd ki ide fórumba,hátha valaki tud olyan szerelőt a környékedről,aki nem fog lehúzni.
Mellesleg,biztos hogy a turbótól jön a hang?
 wave

A wizard turbós árak a cserét is tartalmazzák, vagy arról nekem kell gondoskodnom?  A középrész csere szimpatikus megoldásnak tűnik. Mennyire tartós egy ilyen megoldás?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25586 Dátum: 2013.03.19 kedd, 17:27:25 »

Mindenkinek köszönöm a segítséget turbó ügyben! Megnéztem. ***. Csúnyán mozog a tengely.  rinya

Mondanám, hogy beszélj Ervinnel, de neked Súr nem nagyon van közel, ahogy látom. Nála mindig akad azonnal beszerelhető, felújított cseredarab, és kb. másfél-két óra alatt be is szereli simán a régi helyére, és nem is kér el érte rettentő összeget.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25587 Dátum: 2013.03.19 kedd, 17:30:39 »

Első körben nézz izzítógyertyát. Ezt lakatfogós árammérővel tudod ellenőrizni, hogy valóban működnek-e. Fehér(es) füst akkor is lehet indítás után fél-egy percen belül, ha pl. előző nap sokat városoztál alacsony fordulaton, nem volt ideje felmelegedni a kipufogónak, és kinyomja a párát belőle.

AndyA

lakatfogóval izzitógyertyát? és hova rakod rá?
Mire előveszed a lakatfogót egy kábeldarabbal meg egy izzóval megmondom melyik rossz.... eplus2
Naplózva
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #25588 Dátum: 2013.03.19 kedd, 19:26:01 »

Szia!
A MANN nem gagyi márka, szerintem is nyugodtan használható. Csereperiódusról megoszlanak a vélemények, vannak akik minden olajcserénél ezt is kukázzák, de nekünk a dízelen a gyári 60ezres periódussal volt cserélve, és most 375ekm van a gyári ü.a-rendszerben. Szóval egyéni preferencia kérdése.

375ekm után is gyári üzemanyagrendszer! Ez nem semmi! Gratula!  worship
És még, hogy *** a TDCI... Remélem én is megérek ennyit az enyémmel  Wink

Köszi a választ és még rengeteg gondmentes km-t kívánok!
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #25589 Dátum: 2013.03.19 kedd, 19:34:08 »

Olajcserével együtt.

Gyári/Bosch vagy Mann, azt mondja az ökölszabály. A többi mind "futottak még".

AndyA

Hi Andy,

És azt megkérdezhetem, hogy te hány km-enként szoktál olajat cserélni  beka3

Üdv, Gábor
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25590 Dátum: 2013.03.19 kedd, 19:43:19 »

Mondanám, hogy beszélj Ervinnel, de neked Súr nem nagyon van közel, ahogy látom. Nála mindig akad azonnal beszerelhető, felújított cseredarab, és kb. másfél-két óra alatt be is szereli simán a régi helyére, és nem is kér el érte rettentő összeget.

AndyA

Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25591 Dátum: 2013.03.19 kedd, 19:50:55 »

Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?
feletsd el a felújítottat, gagyi kínai alkatrészekből dolgoznak.

vegyél egy bontotott gyárit pl motorcrafttól
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25592 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:07:07 »

Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?

Vegyél egy jó állapotú bontottat inkább tényleg.....45.000ft.....nincs miről beszélni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25593 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:16:23 »

Vegyél egy jó állapotú bontottat inkább tényleg.....45.000ft.....nincs miről beszélni.
neked 2.2-esé kerül most fel??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #25594 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:29:34 »

A neten is elérhető diag cuccok (ELM-327, f-super stb) nem igazán. Azok kiírják a fordulatszámot, szivattyúnyomást meg sok miden egyebet, de azt nem, hogy mennyi az egyes porlasztók szállított mennyisége. Ahhoz az sem árt, ha tudod minek, mennyinek kell lennie ill mennyi a tűréshatára, amikor már kuka effektus lép be. A filepnél számítógéppel nézték meg nekem is, hogy mizu van a géppel, de nyilván nem egy 5000 ft-os ELM327-el, hanem egy 300e ft-os vagy drágább cuccal. Mint mondtam ők csak ezzel foglalkoznak, meg van nekik minden hozzá, hogy megmondják, hogy mi a szitu. Nem kötelező otthagyni javításra, csak ajánlott. Ők megmondják, hogy mi a baja a rendszernek, te eldöntöd, hogy akarod-e, hogy foglalkozzanak vele. Ha nem, kifizeted a diagnosztikát, majd érzékeny búcsút vesztek egymástól. Ha esetleg valamelyik porlasztód megadta magát és te úgy döntesz, hogy náluk csináltatod meg, akkor annak a porlasztónak az ellenőrzését nem kell kifizetni. Ja és csak azt a porlasztót szerelik ki és csinálnak további ellenőrzést, amelyik a számítógépes mérés alapján nem azt produkálta, ami elvárható. Azt javaslom, hívd fel őket és kérdezzél rá.
Köszi lehet az lesz a vége.
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #25595 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:37:15 »

lakatfogóval izzitógyertyát? és hova rakod rá?
Mire előveszed a lakatfogót egy kábeldarabbal meg egy izzóval megmondom melyik rossz.... eplus2
Ezt a kábeldarab és izzó megoldást kifejtenéd bővebben? Mit hova? És gondolom az izzó fényerejéből tudod meg.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25596 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:43:36 »

Szia!
Köszi, hogy válaszoltál. Aki a másik megoldást javasolta, nos annak ilyet nem válaszolhatok. Már töröltem is a kérdésem" mr. mustangos"
gondoltam teljesitményt akarsz,ezért javasoltam az autò cserét .de ha neked a 140 lòerönél ez a vàgy kimerül  :hehe;
"Mr mustangos"  taps ez jò  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25597 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:01:24 »

neked 2.2-esé kerül most fel??

jah...havernak SOS kellet egy turbó és itt szereztem egyet azt felraktuk...de közbe lebeszéltem Motocraft-al a 2.2-est neki és nem akartam már visszamondani....igy felrakom valamelyik nap...labda van rajta már,bevan állitva csak felkell rakni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25598 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:02:18 »

jah...havernak SOS kellet egy turbó és itt szereztem egyet azt felraktuk...de közbe lebeszéltem Motocraft-al a 2.2-est neki és nem akartam már visszamondani....igy felrakom valamelyik nap...labda van rajta már,bevan állitva csak felkell rakni.

jó lesz az taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25599 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:11:19 »

Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?
Én most cseréltem turbót az enyémen, TDDI-n Ervintől vettem, Ő szerezte be nekem is, amig nekem ez kocsi lesz, addig a turbó is az lesz Cheesy
bontottat mképpen, de jól válaszd meg, mert láttam már érdekeseket bontottat Cheesy én ERVINben bízom, itt Ő a nagy turbóspecialista Cheesy taps taps
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Oldalak: 1 ... 505 506 507 508 509 510 511 [512] 513 514 515 516 517 518 519 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.