Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 13:34:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 510 511 512 513 514 515 516 [517] 518 519 520 521 522 523 524 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13813059 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25800 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:26:45 »

Tisztítsd meg őket kontakt spray-val.De vedd le az akkusarut mielőtt széthuzogatod őket,vagy ne legyen gyujtáson.
rendben nagyon szépen köszönöm a segítséget! worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #25801 Dátum: 2013.04.03 szerda, 17:27:31 »

Üdvözlöm a Fordosokat!

Egy kérdésem van. A 3-as és 4-es porlasztót cserélték tavaly ez parádés is. Most az 1-es porlasztót cserélték ki ,de a hibakódot nem tudják törölni ismét 1 porlasztó hibát ír és vészüzemmódban maradt az autó.
Szerintetek mi a gond? Nem megfelelő a porlasztó vagy esetleg más?  Itt vagyok Finnországban itt cserélték ki  indulnék haza ,de egyenlőre nem tudok.
Köszönöm a segítséget előre remélem van valami hiba ami kiderül hamar.   
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25802 Dátum: 2013.04.03 szerda, 17:35:22 »

Üdvözlöm a Fordosokat!

Egy kérdésem van. A 3-as és 4-es porlasztót cserélték tavaly ez parádés is. Most az 1-es porlasztót cserélték ki ,de a hibakódot nem tudják törölni ismét 1 porlasztó hibát ír és vészüzemmódban maradt az autó.
Szerintetek mi a gond? Nem megfelelő a porlasztó vagy esetleg más?  Itt vagyok Finnországban itt cserélték ki  indulnék haza ,de egyenlőre nem tudok.
Köszönöm a segítséget előre remélem van valami hiba ami kiderül hamar.   
Rendessen újra felprogramozták őket???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #25803 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:05:09 »

sajna nem tudom a 3 4 porlasztót más cserélte ki ő elköltözött  és csak most találtam rá ismét,de már az 1 porlasztót másik cserélte.
Ő azt mondta vigyem Ford szervizbe ott megoldják a hibakód törlést. Ma elvittem aki a 3 4-est cserélte de egyenlőre nem tudta törölni, hétfőn kell visszavinnem csak sajna nem tudok finnül nem értettem mit mondott pontosan. Amikor a 3-sat 4-est cserélte mondta hogy az én fordomhoz más európai szabványú tömítés kell mint a finn fordokhoz ő is 3-szori porlasztó rendelése után tudta megoldani a hibát. Talán most is ez a gond.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25804 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:11:32 »

Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila worship worship worship worship
Tisztelt Fórumtársak!
a tegnapi hiba után annyira jutottunk ha az akkun a test kábel meg van mozgatva akkor elindul az autó! de még mindig megáll az autó menet közben pedig a testelések megtiszítva!a leállás után megmozgatom a kábelt indul egyből!mi lehet a sarut is cseréljem ki másikra?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25805 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:39:01 »

Tisztelt Fórumtársak!
a tegnapi hiba után annyira jutottunk ha az akkun a test kábel meg van mozgatva akkor elindul az autó! de még mindig megáll az autó menet közben pedig a testelések megtiszítva!a leállás után megmozgatom a kábelt indul egyből!mi lehet a sarut is cseréljem ki másikra?
Tisztelt Fórumtárs!
Csodák nincsenek. Szerintem az egész testkábeled megérett a cserére, de mindenképp egy alapos ellenörzésre. Mutatja ezt az, ha meg mozgatod helyre áll az érintkezés. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25806 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:43:24 »

sajna nem tudom a 3 4 porlasztót más cserélte ki ő elköltözött  és csak most találtam rá ismét,de már az 1 porlasztót másik cserélte.
Ő azt mondta vigyem Ford szervizbe ott megoldják a hibakód törlést. Ma elvittem aki a 3 4-est cserélte de egyenlőre nem tudta törölni, hétfőn kell visszavinnem csak sajna nem tudok finnül nem értettem mit mondott pontosan. Amikor a 3-sat 4-est cserélte mondta hogy az én fordomhoz más európai szabványú tömítés kell mint a finn fordokhoz ő is 3-szori porlasztó rendelése után tudta megoldani a hibát. Talán most is ez a gond.
Az 1es porlasztó lehet,hogy nem hozzá való.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25807 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:44:01 »

Tisztelt Fórumtársak!
a tegnapi hiba után annyira jutottunk ha az akkun a test kábel meg van mozgatva akkor elindul az autó! de még mindig megáll az autó menet közben pedig a testelések megtiszítva!a leállás után megmozgatom a kábelt indul egyből!mi lehet a sarut is cseréljem ki másikra?
Cseréld ki a sarut és a testkábelt is.Akár vegyél bontottat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25808 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:57:12 »

Cseréld ki a sarut és a testkábelt is.Akár vegyél bontottat.
rendben megpróbálom!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #25809 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:16:40 »

Köszönöm az infót úgy legyen!
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #25810 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 10:51:55 »

Sziasztok,

Kedden voltam Vik-nél (köszi a pü-ket az elérhetőségével  worship ).
Nem volt hibakód, átnézte alulról is, oldalról is, mindenhonnan, de a turbócső(vek) is jó(k).
Abban maradtunk, hogy kap új szoftvert, és ledugózza az EGR-t.
Tegnap már a Hegyalja úton is mintha nem füstölt volna, utána meg bécsig toltam neki az autópályán, de egyedül 210-220km/h felett volt látható füst, de az gondolom már normális. Smiley))
Viccet félretéve, 130-140 körül jöttem végig a pályán és ugyan végig esett az eső, de sztem feleannyi füst sem volt, mint elötte.
Amit viszont a beavatkozás óta csinál:
Állandó sebesség mellett (4-5 sebességfokozatban vettem észre) kb 80-120 km/h között, hogy egyszercsak bedadog.
Ha elveszem a gázt, vagy 1/3 terhelést kap, akkor kisimul.
Vik azt mondta, még tanulhat a rendszer az SW frissítéstől, illetve lehet a dugózástól is.
Nézzük meg, hogy 2-3000 km után változik-e valami.
Nektek volt hasonló tapasztalat dugózás után?
köszi,
tibi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25811 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 10:54:42 »

....
Nektek volt hasonló tapasztalat dugózás után?
szomoru1 Nem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #25812 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 10:58:04 »

Nektek volt hasonló tapasztalat dugózás után?
köszi,
tibi

Ilyen nem. Olyan volt, hogy kicsit durvábban, hangosabban járt dugózás után egy darabig.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #25813 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:04:35 »

Sziasztok,

Kedden voltam Vik-nél (köszi a pü-ket az elérhetőségével  worship ).
Nem volt hibakód, átnézte alulról is, oldalról is, mindenhonnan, de a turbócső(vek) is jó(k).
Abban maradtunk, hogy kap új szoftvert, és ledugózza az EGR-t.
Tegnap már a Hegyalja úton is mintha nem füstölt volna, utána meg bécsig toltam neki az autópályán, de egyedül 210-220km/h felett volt látható füst, de az gondolom már normális. Smiley))
Viccet félretéve, 130-140 körül jöttem végig a pályán és ugyan végig esett az eső, de sztem feleannyi füst sem volt, mint elötte.
Amit viszont a beavatkozás óta csinál:
Állandó sebesség mellett (4-5 sebességfokozatban vettem észre) kb 80-120 km/h között, hogy egyszercsak bedadog.
Ha elveszem a gázt, vagy 1/3 terhelést kap, akkor kisimul.
Vik azt mondta, még tanulhat a rendszer az SW frissítéstől, illetve lehet a dugózástól is.
Nézzük meg, hogy 2-3000 km után változik-e valami.
Nektek volt hasonló tapasztalat dugózás után?
köszi,
tibi

Nálam sem dadogott dugózás után.
Amúgy a füstölést inkább alacsony sebességnél látod, és eső nélkül. Mondjuk 50-60-nál lepadlózod. Ha 130 környékén mész vele, a menetszél miatt nem kéne látszania a füstnek (pláne konstans autópályatempónál).
 Szóval, ha még mindig látszik füst 130-nál, az szerintem továbbra is problémát jelez.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #25814 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:12:32 »

Amúgy a füstölést inkább alacsony sebességnél látod, és eső nélkül. Mondjuk 50-60-nál lepadlózod. Ha 130 környékén mész vele, a menetszél miatt nem kéne látszania a füstnek (pláne konstans autópályatempónál).

Igen, de a Hegyalján nem 130-cal mentem Smiley
Meg pályán is lehet látni a mögötted lévő autó lámpafényében a füstöt... ha nagyon füstöl...
Mikor meg beértünk bécsbe, amennyire a forgalom engedte ott is oda-odaléptem 2-3-ba, de nem láttam azt a nagy pamacsot. De hétvégén remélem süt majd a nap és lesz lehetőségem rendesen megnézni.
Csak ez a dadogás idegesít most...
Lehet a gázolaj...?? Még itt tankoltam bécsben hazaút elött, mert az avantinál baromi olcsó volt a go. De nem hinném, hogy itt pacsuli lenne az üzemanyag...
Mindenesetre lassan meglesz a 10000 km a motorolajban, akkor csere és kap új go szűrőt is.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25815 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 12:35:51 »

Igen, de a Hegyalján nem 130-cal mentem Smiley
Meg pályán is lehet látni a mögötted lévő autó lámpafényében a füstöt... ha nagyon füstöl...
Mikor meg beértünk bécsbe, amennyire a forgalom engedte ott is oda-odaléptem 2-3-ba, de nem láttam azt a nagy pamacsot. De hétvégén remélem süt majd a nap és lesz lehetőségem rendesen megnézni.
Csak ez a dadogás idegesít most...
Lehet a gázolaj...?? Még itt tankoltam bécsben hazaút elött, mert az avantinál baromi olcsó volt a go. De nem hinném, hogy itt pacsuli lenne az üzemanyag...
Mindenesetre lassan meglesz a 10000 km a motorolajban, akkor csere és kap új go szűrőt is.
Takarítsd ki még a szívósort is kellene azt is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #25816 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 12:55:34 »

Takarítsd ki még a szívósort is kellene azt is.
Mármint takaríttassam ki... Cheesy
Lehet májusban otthagyom a kocsit Vik-nek egy ilyen műveletsorra...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25817 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 23:05:12 »

Mármint takaríttassam ki... Cheesy
Lehet májusban otthagyom a kocsit Vik-nek egy ilyen műveletsorra...
Szerintem ügyes vagy és otthon vagy valaki segítségével menne ez neked.Nem kéne várni addig most egyszerre jobb lenne ha tiszta lenne mindenhol.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #25818 Dátum: 2013.04.05 péntek, 09:18:58 »

Szerintem ügyes vagy és otthon vagy valaki segítségével menne ez neked.Nem kéne várni addig most egyszerre jobb lenne ha tiszta lenne mindenhol.

Kell szívósor tömítés, stb? Van erről valami leírás, hogy hogyan kell csinálni?
Szerszámból sem vagyok eleresztve, meg helyből sem... A kocsi egy teremgarázsban van, de nincs lent nagy világosság...
Ha nem nagy cucc, akkor megcsinálom, de ha nem, akkor nem szenvednék vele...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #25819 Dátum: 2013.04.05 péntek, 09:44:07 »

Szerintem ügyes vagy és otthon vagy valaki segítségével menne ez neked.Nem kéne várni addig most egyszerre jobb lenne ha tiszta lenne mindenhol.
Ti már találkoztatok? wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #25820 Dátum: 2013.04.05 péntek, 09:57:42 »

Ti már találkoztatok? wave
negatív  Wink
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25821 Dátum: 2013.04.05 péntek, 12:34:47 »

Ti már találkoztatok? wave
Mért kérded?Mert láthatatlanban ügyesnek néztem?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #25822 Dátum: 2013.04.05 péntek, 17:37:05 »

Mért kérded?Mert láthatatlanban ügyesnek néztem?
úgy tűnt, h. személyesen ismered.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25823 Dátum: 2013.04.05 péntek, 18:28:10 »

Kell szívósor tömítés, stb? Van erről valami leírás, hogy hogyan kell csinálni?
Szerszámból sem vagyok eleresztve, meg helyből sem... A kocsi egy teremgarázsban van, de nincs lent nagy világosság...
Ha nem nagy cucc, akkor megcsinálom, de ha nem, akkor nem szenvednék vele...

a második képen látod a bekeretezett EGR szelepet.az egr cső fölött látod a szivósort,az autón megnézed mekkora kulcs kell hozzá,azt hiszem 10-es krova.kitekered és eltávolitod ami az útjába esik kivételkor.tömités nem kell csak direkt tudod tönkre tenni.arra vigyázz,hogy a szivótorokba ne essen semmi,ragazd le.én elhasználtam 1 liter brigeciolt és 1 gumikesztyüt.
egyébként van valahol leirás mert én is ott néztem át a dolgokat anno.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dugózás_Mk3_dízelmotorokon
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25824 Dátum: 2013.04.06 szombat, 19:30:48 »

Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila worship worship worship worship
Tisztelt Fórumtársak!
kicseréltem a testkábelt mert mikor megmozgattam közben közben elindult!befujkáltam kontakt sprayvel de a hiba továbbra is fennáll hibakódot(p0100 eltűnt) törölni sem tudok semmi egyből ez van!a szivattyún a csatlakozókat befújtam kontakt sprayvel! mi lehet gond ?mit nézzek még meg?
üdv Attila

« Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 16:47:13 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #25825 Dátum: 2013.04.06 szombat, 22:16:47 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni.menetközben hideg meleg motornál megáll a turbó ha elkezdem nyomni neki olyan 2500 as fordulatnál és villog az izzátás jelző mi lehet a baj?Huh??előrre is köszi üdv
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #25826 Dátum: 2013.04.06 szombat, 22:26:17 »

Sziasztok,
Na ma eltekeregtem a kocsival erre-arra, a fustoles szerencsere teljesen megszunt. taps
Kozben kigyulladt a soherlampa, mentem vele meg egy jo 30 km-t, aztan telitankoltam.
A rangatas sajnos meg mindig megvan...
Lehet, hogy gázpedál jeladó?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25827 Dátum: 2013.04.06 szombat, 22:28:59 »

Sziasztok,
Na ma eltekeregtem a kocsival erre-arra, a fustoles szerencsere teljesen megszunt. taps
Kozben kigyulladt a soherlampa, mentem vele meg egy jo 30 km-t, aztan telitankoltam.
A rangatas sajnos meg mindig megvan...
Lehet, hogy gázpedál jeladó?

Szerintem lehet, mivel, ha jól tudom, elektromos a gázpedál.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25828 Dátum: 2013.04.06 szombat, 22:57:46 »

Szerintem lehet, mivel, ha jól tudom, elektromos a gázpedál.
igen azt jól tudod.elektromos a pedál.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25829 Dátum: 2013.04.06 szombat, 23:07:08 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni.menetközben hideg meleg motornál megáll a turbó ha elkezdem nyomni neki olyan 2500 as fordulatnál és villog az izzátás jelző mi lehet a baj?Huh??előrre is köszi üdv
az a legtöbb esetben üzemanyag rendszer hibára utal.de lehet csak szüröt kell cserélni.de  lehet sokkal rosszabb a történet.
De ezt a hozzá ertobbek jobban tudják majd.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25830 Dátum: 2013.04.06 szombat, 23:11:45 »

Sziasztok,
Na ma eltekeregtem a kocsival erre-arra, a fustoles szerencsere teljesen megszunt. taps
Kozben kigyulladt a soherlampa, mentem vele meg egy jo 30 km-t, aztan telitankoltam.
A rangatas sajnos meg mindig megvan...
Lehet, hogy gázpedál jeladó?
Én írtam neked takarítsd ki a szívósort és pucold ki a MAF érzékalőt.ha utána is fenn áll a dolog akkor kered tovább.A gázpedál jel adó ha rossz azt a gyári diag kimutatja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25831 Dátum: 2013.04.06 szombat, 23:12:49 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni.menetközben hideg meleg motornál megáll a turbó ha elkezdem nyomni neki olyan 2500 as fordulatnál és villog az izzátás jelző mi lehet a baj?Huh??előrre is köszi üdv
Kezd a turbo elektronika meghalni.Sajnos javítani kell
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25832 Dátum: 2013.04.06 szombat, 23:16:39 »

Kezd a turbo elektronika meghalni.Sajnos javítani kell
de az csakkor igaz ha neki elektromos vagy tévedek?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25833 Dátum: 2013.04.06 szombat, 23:19:22 »

Én írtam neked takarítsd ki a szívósort és pucold ki a MAF érzékalőt.ha utána is fenn áll a dolog akkor kered tovább.A gázpedál jel adó ha rossz azt a gyári diag kimutatja.
a MAF-ot hogy érdemes megpucolni tönkre tétel nélkül?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25834 Dátum: 2013.04.06 szombat, 23:51:02 »

a MAF-ot hogy érdemes megpucolni tönkre tétel nélkül?
Féltisztítóval.Van róla egy video a YOUTOUbe-n.Vigyázzni kell van benne egy pici rugó.Nézd meg hasznos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25835 Dátum: 2013.04.06 szombat, 23:51:41 »

de az csakkor igaz ha neki elektromos vagy tévedek?
Igen de az évjárat alapján annak kell lenni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25836 Dátum: 2013.04.06 szombat, 23:59:30 »

Igen de az évjárat alapján annak kell lenni.
mikortól elektromos?
Évjárat alapján az enyém is elektromos lenne de nem az.
Az egerem sem az
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 00:05:41 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25837 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 00:23:40 »

mikortól elektromos?
Évjárat alapján az enyém is elektromos lenne de nem az.
Az egerem sem az
Az első facelift után már az volt.Például TZS fórumtársnak 2003.10. havi és az már elektromos turbo.De van például 2.2-es 2005 évjáratu kocsi az meg még vákumos turbo.Amelyik motor EU3 mint az enyém az vákumos,EU4 meg elektromos.Az EGR szelep elektromosban csak 2006-tól volt ha jól emlékszem.Ez teljes elektromost jelent.Mert az elektromos csatlakozóval ellátott de vákumos rendszerben müködő az nem ugyanaz.Nekem meg teljesen vákumos az egr szelepem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25838 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 00:33:46 »

Az első facelift után már az volt.Például TZS fórumtársnak 2003.10. havi és az már elektromos turbo.De van például 2.2-es 2005 évjáratu kocsi az meg még vákumos turbo.Amelyik motor EU3 mint az enyém az vákumos,EU4 meg elektromos.Az EGR szelep elektromosban csak 2006-tól volt ha jól emlékszem.Ez teljes elektromost jelent.Mert az elektromos csatlakozóval ellátott de vákumos rendszerben müködő az nem ugyanaz.Nekem meg teljesen vákumos az egr szelepem.
akkor az enyém miért nem elektromos.? FL.EU3.2004.9.havi.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25839 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 07:05:15 »

akkor az enyém miért nem elektromos.? FL.EU3.2004.9.havi.

Mert a tied EU3-as, mint írta is.  Wink

A MAF tisztításhoz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5063.0
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #25840 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 07:16:26 »

Én írtam neked takarítsd ki a szívósort és pucold ki a MAF érzékalőt.ha utána is fenn áll a dolog akkor kered tovább.A gázpedál jel adó ha rossz azt a gyári diag kimutatja.

Igen, valaszoltam is, hogy hely, felszereltseg hianyaban nem biztos, hogy bevallalom...  nyes
De ugy nez ki, hogy majusban visszagurulok Vik-hez...
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25841 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 07:44:09 »

Mert a tied EU3-as, mint írta is.  Wink

A MAF tisztításhoz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5063.0
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
de akkor ez nem évjárat függő,hogy elektromos vagy sem.mivel azonos évjáratban van mind kettőre példa.
Itt ez volt a kérdés.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 08:05:21 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25842 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 09:41:18 »

de akkor ez nem évjárat függő,hogy elektromos vagy sem.mivel azonos évjáratban van mind kettőre példa.
Itt ez volt a kérdés.
Igen így van csak azt írtam,hogy volt már ilyen is facelifttől.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25843 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 09:48:19 »

de akkor ez nem évjárat függő,hogy elektromos vagy sem.mivel azonos évjáratban van mind kettőre példa.
Itt ez volt a kérdés.

Így van, de az f2 előtt azért elég ritka volt az EU4, igazából nem jellemző. (Mint a fehér holló, tehát az elektromos turbo sem.)
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #25844 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:42:27 »

Sziasztok
Ma minden előjel nélkül kaptam egy izzításjelzős villogós történetet. Újraindítottam és azóta nincs baja. Hazaértem és átnéztem hátha van valami a motortérben ami miatt lehetett a baj de semmit nem vettem észre. Nem kormól normál fekete a füst. Hangra sem hallok változást. Remélem ilyenkor eltárolja a hibakódot. Holnap elviszem kiolvastatni hátha.
A Maf:3 éves.A turbóelektronika felújítva. A csúcsokkal 4-5 éve volt valami de azt az előző tulaj helyrerakatta.
Szerintetek?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #25845 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 13:22:27 »

Sziasztok. olyan problémám van hogy a vízhőfokot jelző óra az első fehér vonalnál van ha kényelmesen autozok. ha már dinamikusabban megyek akkor felmegy középre ahol lennie kellene. ez normális jelenség vagy a termosztáttal van gondom??
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25846 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 13:51:24 »

Sziasztok. olyan problémám van hogy a vízhőfokot jelző óra az első fehér vonalnál van ha kényelmesen autozok. ha már dinamikusabban megyek akkor felmegy középre ahol lennie kellene. ez normális jelenség vagy a termosztáttal van gondom??
Tisztelt Fórumtárs!
A leirt jelenségek alapján, nagy valószinűséggel termosztát probléma lessz. Valószinű valamelyik termosztát megadta magát. A probléma megoldására ajánlott, mind a főköri, mind az olajköri termosztát, együttes cseréje. A termosztátok lehetőleg  a gyári minőségüek legyenek, habár itt megoszlanak a vélemények. Én gyárira cseréltem nekem azóta jó. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 13:53:31 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25847 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 15:06:13 »

Így van, de az f2 előtt azért elég ritka volt az EU4, igazából nem jellemző. (Mint a fehér holló, tehát az elektromos turbo sem.)
Azért nem ritka pont most írja egy másik kolléga szintén 2004-es a kocsi,hogy a turbo elektronika méár volt felujítva.Volt ilyen is meg olyan is.Ez olyan mint a TDDI és vele párhuzamossan gyártották a TDCI-t.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25848 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:11:53 »

Sziasztok
Ma minden előjel nélkül kaptam egy izzításjelzős villogós történetet. Újraindítottam és azóta nincs baja. Hazaértem és átnéztem hátha van valami a motortérben ami miatt lehetett a baj de semmit nem vettem észre. Nem kormól normál fekete a füst. Hangra sem hallok változást. Remélem ilyenkor eltárolja a hibakódot. Holnap elviszem kiolvastatni hátha.
A Maf:3 éves.A turbóelektronika felújítva. A csúcsokkal 4-5 éve volt valami de azt az előző tulaj helyrerakatta.
Szerintetek?
nem lesz tárolt hibakód.csak villogáskor lehet elcsípni,vagy ids-el.ha nem jön ismét elő,ne tulajdoníts neki jelentőséget,csinálhatja rossz üza miatt is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25849 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 22:26:29 »

Ez szerintem nem igaz, ha bevillan van hibakód, legalábbis nekem volt. Nekem a magas nyomású szelep rakoncátlankodott.
Smiley

nem lesz tárolt hibakód.csak villogáskor lehet elcsípni,vagy ids-el.ha nem jön ismét elő,ne tulajdoníts neki jelentőséget,csinálhatja rossz üza miatt is....
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Oldalak: 1 ... 510 511 512 513 514 515 516 [517] 518 519 520 521 522 523 524 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.