Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:23:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
510
511
512
513
514
515
516
[
517
]
518
519
520
521
522
523
524
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14633552 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25800 Dátum:
2013.04.02 kedd, 20:26:45 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.02 kedd, 20:25:07
Tisztítsd meg őket kontakt spray-val.De vedd le az akkusarut mielőtt széthuzogatod őket,vagy ne legyen gyujtáson.
rendben nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25801 Dátum:
2013.04.03 szerda, 17:27:31 »
Üdvözlöm a Fordosokat!
Egy kérdésem van. A 3-as és 4-es porlasztót cserélték tavaly ez parádés is. Most az 1-es porlasztót cserélték ki ,de a hibakódot nem tudják törölni ismét 1 porlasztó hibát ír és vészüzemmódban maradt az autó.
Szerintetek mi a gond? Nem megfelelő a porlasztó vagy esetleg más? Itt vagyok Finnországban itt cserélték ki indulnék haza ,de egyenlőre nem tudok.
Köszönöm a segítséget előre remélem van valami hiba ami kiderül hamar.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25802 Dátum:
2013.04.03 szerda, 17:35:22 »
Idézetet írta: Borso76 - 2013.04.03 szerda, 17:27:31
Üdvözlöm a Fordosokat!
Egy kérdésem van. A 3-as és 4-es porlasztót cserélték tavaly ez parádés is. Most az 1-es porlasztót cserélték ki ,de a hibakódot nem tudják törölni ismét 1 porlasztó hibát ír és vészüzemmódban maradt az autó.
Szerintetek mi a gond? Nem megfelelő a porlasztó vagy esetleg más? Itt vagyok Finnországban itt cserélték ki indulnék haza ,de egyenlőre nem tudok.
Köszönöm a segítséget előre remélem van valami hiba ami kiderül hamar.
Rendessen újra felprogramozták őket???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25803 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:05:09 »
sajna nem tudom a 3 4 porlasztót más cserélte ki ő elköltözött és csak most találtam rá ismét,de már az 1 porlasztót másik cserélte.
Ő azt mondta vigyem Ford szervizbe ott megoldják a hibakód törlést. Ma elvittem aki a 3 4-est cserélte de egyenlőre nem tudta törölni, hétfőn kell visszavinnem csak sajna nem tudok finnül nem értettem mit mondott pontosan. Amikor a 3-sat 4-est cserélte mondta hogy az én fordomhoz más európai szabványú tömítés kell mint a finn fordokhoz ő is 3-szori porlasztó rendelése után tudta megoldani a hibát. Talán most is ez a gond.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25804 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:11:32 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.02 kedd, 18:54:41
Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila
Tisztelt Fórumtársak!
a tegnapi hiba után annyira jutottunk ha az akkun a test kábel meg van mozgatva akkor elindul az autó! de még mindig megáll az autó menet közben pedig a testelések megtiszítva!a leállás után megmozgatom a kábelt indul egyből!mi lehet a sarut is cseréljem ki másikra?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25805 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:39:01 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.03 szerda, 18:11:32
Tisztelt Fórumtársak!
a tegnapi hiba után annyira jutottunk ha az akkun a test kábel meg van mozgatva akkor elindul az autó! de még mindig megáll az autó menet közben pedig a testelések megtiszítva!a leállás után megmozgatom a kábelt indul egyből!mi lehet a sarut is cseréljem ki másikra?
Tisztelt Fórumtárs!
Csodák nincsenek. Szerintem az egész testkábeled megérett a cserére, de mindenképp egy alapos ellenörzésre. Mutatja ezt az, ha meg mozgatod helyre áll az érintkezés.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25806 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:43:24 »
Idézetet írta: Borso76 - 2013.04.03 szerda, 18:05:09
sajna nem tudom a 3 4 porlasztót más cserélte ki ő elköltözött és csak most találtam rá ismét,de már az 1 porlasztót másik cserélte.
Ő azt mondta vigyem Ford szervizbe ott megoldják a hibakód törlést. Ma elvittem aki a 3 4-est cserélte de egyenlőre nem tudta törölni, hétfőn kell visszavinnem csak sajna nem tudok finnül nem értettem mit mondott pontosan. Amikor a 3-sat 4-est cserélte mondta hogy az én fordomhoz más európai szabványú tömítés kell mint a finn fordokhoz ő is 3-szori porlasztó rendelése után tudta megoldani a hibát. Talán most is ez a gond.
Az 1es porlasztó lehet,hogy nem hozzá való.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25807 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:44:01 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.03 szerda, 18:11:32
Tisztelt Fórumtársak!
a tegnapi hiba után annyira jutottunk ha az akkun a test kábel meg van mozgatva akkor elindul az autó! de még mindig megáll az autó menet közben pedig a testelések megtiszítva!a leállás után megmozgatom a kábelt indul egyből!mi lehet a sarut is cseréljem ki másikra?
Cseréld ki a sarut és a testkábelt is.Akár vegyél bontottat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25808 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:57:12 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.03 szerda, 18:44:01
Cseréld ki a sarut és a testkábelt is.Akár vegyél bontottat.
rendben megpróbálom!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25809 Dátum:
2013.04.03 szerda, 19:16:40 »
Köszönöm az infót úgy legyen!
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25810 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 10:51:55 »
Sziasztok,
Kedden voltam Vik-nél (köszi a pü-ket az elérhetőségével
).
Nem volt hibakód, átnézte alulról is, oldalról is, mindenhonnan, de a turbócső(vek) is jó(k).
Abban maradtunk, hogy kap új szoftvert, és ledugózza az EGR-t.
Tegnap már a Hegyalja úton is mintha nem füstölt volna, utána meg bécsig toltam neki az autópályán, de egyedül 210-220km/h felett volt látható füst, de az gondolom már normális.
))
Viccet félretéve, 130-140 körül jöttem végig a pályán és ugyan végig esett az eső, de sztem feleannyi füst sem volt, mint elötte.
Amit viszont a beavatkozás óta csinál:
Állandó sebesség mellett (4-5 sebességfokozatban vettem észre) kb 80-120 km/h között, hogy egyszercsak bedadog.
Ha elveszem a gázt, vagy 1/3 terhelést kap, akkor kisimul.
Vik azt mondta, még tanulhat a rendszer az SW frissítéstől, illetve lehet a dugózástól is.
Nézzük meg, hogy 2-3000 km után változik-e valami.
Nektek volt hasonló tapasztalat dugózás után?
köszi,
tibi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25811 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 10:54:42 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.04.04 csütörtök, 10:51:55
....
Nektek volt hasonló tapasztalat dugózás után?
Nem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25812 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 10:58:04 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.04.04 csütörtök, 10:51:55
Nektek volt hasonló tapasztalat dugózás után?
köszi,
tibi
Ilyen nem. Olyan volt, hogy kicsit durvábban, hangosabban járt dugózás után egy darabig.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25813 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 11:04:35 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.04.04 csütörtök, 10:51:55
Sziasztok,
Kedden voltam Vik-nél (köszi a pü-ket az elérhetőségével
).
Nem volt hibakód, átnézte alulról is, oldalról is, mindenhonnan, de a turbócső(vek) is jó(k).
Abban maradtunk, hogy kap új szoftvert, és ledugózza az EGR-t.
Tegnap már a Hegyalja úton is mintha nem füstölt volna, utána meg bécsig toltam neki az autópályán, de egyedül 210-220km/h felett volt látható füst, de az gondolom már normális.
))
Viccet félretéve, 130-140 körül jöttem végig a pályán és ugyan végig esett az eső, de sztem feleannyi füst sem volt, mint elötte.
Amit viszont a beavatkozás óta csinál:
Állandó sebesség mellett (4-5 sebességfokozatban vettem észre) kb 80-120 km/h között, hogy egyszercsak bedadog.
Ha elveszem a gázt, vagy 1/3 terhelést kap, akkor kisimul.
Vik azt mondta, még tanulhat a rendszer az SW frissítéstől, illetve lehet a dugózástól is.
Nézzük meg, hogy 2-3000 km után változik-e valami.
Nektek volt hasonló tapasztalat dugózás után?
köszi,
tibi
Nálam sem dadogott dugózás után.
Amúgy a füstölést inkább alacsony sebességnél látod, és eső nélkül. Mondjuk 50-60-nál lepadlózod. Ha 130 környékén mész vele, a menetszél miatt nem kéne látszania a füstnek (pláne konstans autópályatempónál).
Szóval, ha még mindig látszik füst 130-nál, az szerintem továbbra is problémát jelez.
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25814 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 11:12:32 »
Idézetet írta: Victore - 2013.04.04 csütörtök, 11:04:35
Amúgy a füstölést inkább alacsony sebességnél látod, és eső nélkül. Mondjuk 50-60-nál lepadlózod. Ha 130 környékén mész vele, a menetszél miatt nem kéne látszania a füstnek (pláne konstans autópályatempónál).
Igen, de a Hegyalján nem 130-cal mentem
Meg pályán is lehet látni a mögötted lévő autó lámpafényében a füstöt... ha nagyon füstöl...
Mikor meg beértünk bécsbe, amennyire a forgalom engedte ott is oda-odaléptem 2-3-ba, de nem láttam azt a nagy pamacsot. De hétvégén remélem süt majd a nap és lesz lehetőségem rendesen megnézni.
Csak ez a dadogás idegesít most...
Lehet a gázolaj...?? Még itt tankoltam bécsben hazaút elött, mert az avantinál baromi olcsó volt a go. De nem hinném, hogy itt pacsuli lenne az üzemanyag...
Mindenesetre lassan meglesz a 10000 km a motorolajban, akkor csere és kap új go szűrőt is.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25815 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 12:35:51 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.04.04 csütörtök, 11:12:32
Igen, de a Hegyalján nem 130-cal mentem
Meg pályán is lehet látni a mögötted lévő autó lámpafényében a füstöt... ha nagyon füstöl...
Mikor meg beértünk bécsbe, amennyire a forgalom engedte ott is oda-odaléptem 2-3-ba, de nem láttam azt a nagy pamacsot. De hétvégén remélem süt majd a nap és lesz lehetőségem rendesen megnézni.
Csak ez a dadogás idegesít most...
Lehet a gázolaj...?? Még itt tankoltam bécsben hazaút elött, mert az avantinál baromi olcsó volt a go. De nem hinném, hogy itt pacsuli lenne az üzemanyag...
Mindenesetre lassan meglesz a 10000 km a motorolajban, akkor csere és kap új go szűrőt is.
Takarítsd ki még a szívósort is kellene azt is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25816 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 12:55:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.04 csütörtök, 12:35:51
Takarítsd ki még a szívósort is kellene azt is.
Mármint takaríttassam ki...
Lehet májusban otthagyom a kocsit Vik-nek egy ilyen műveletsorra...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25817 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 23:05:12 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.04.04 csütörtök, 12:55:34
Mármint takaríttassam ki...
Lehet májusban otthagyom a kocsit Vik-nek egy ilyen műveletsorra...
Szerintem ügyes vagy és otthon vagy valaki segítségével menne ez neked.Nem kéne várni addig most egyszerre jobb lenne ha tiszta lenne mindenhol.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25818 Dátum:
2013.04.05 péntek, 09:18:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.04 csütörtök, 23:05:12
Szerintem ügyes vagy és otthon vagy valaki segítségével menne ez neked.Nem kéne várni addig most egyszerre jobb lenne ha tiszta lenne mindenhol.
Kell szívósor tömítés, stb? Van erről valami leírás, hogy hogyan kell csinálni?
Szerszámból sem vagyok eleresztve, meg helyből sem... A kocsi egy teremgarázsban van, de nincs lent nagy világosság...
Ha nem nagy cucc, akkor megcsinálom, de ha nem, akkor nem szenvednék vele...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25819 Dátum:
2013.04.05 péntek, 09:44:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.04 csütörtök, 23:05:12
Szerintem ügyes vagy és otthon vagy valaki segítségével menne ez neked.Nem kéne várni addig most egyszerre jobb lenne ha tiszta lenne mindenhol.
Ti már találkoztatok?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25820 Dátum:
2013.04.05 péntek, 09:57:42 »
Idézetet írta: GiN - 2013.04.05 péntek, 09:44:07
Ti már találkoztatok?
negatív
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25821 Dátum:
2013.04.05 péntek, 12:34:47 »
Idézetet írta: GiN - 2013.04.05 péntek, 09:44:07
Ti már találkoztatok?
Mért kérded?Mert láthatatlanban ügyesnek néztem?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25822 Dátum:
2013.04.05 péntek, 17:37:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.05 péntek, 12:34:47
Mért kérded?Mert láthatatlanban ügyesnek néztem?
úgy tűnt, h. személyesen ismered.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25823 Dátum:
2013.04.05 péntek, 18:28:10 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.04.05 péntek, 09:18:58
Kell szívósor tömítés, stb? Van erről valami leírás, hogy hogyan kell csinálni?
Szerszámból sem vagyok eleresztve, meg helyből sem... A kocsi egy teremgarázsban van, de nincs lent nagy világosság...
Ha nem nagy cucc, akkor megcsinálom, de ha nem, akkor nem szenvednék vele...
a második képen látod a bekeretezett EGR szelepet.az egr cső fölött látod a szivósort,az autón megnézed mekkora kulcs kell hozzá,azt hiszem 10-es krova.kitekered és eltávolitod ami az útjába esik kivételkor.tömités nem kell csak direkt tudod tönkre tenni.arra vigyázz,hogy a szivótorokba ne essen semmi,ragazd le.én elhasználtam 1 liter brigeciolt és 1 gumikesztyüt.
egyébként van valahol leirás mert én is ott néztem át a dolgokat anno.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug
ózás_Mk3_dízelmotorokon
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25824 Dátum:
2013.04.06 szombat, 19:30:48 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.02 kedd, 18:54:41
Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila
Tisztelt Fórumtársak!
kicseréltem a testkábelt mert mikor megmozgattam közben közben elindult!befujkáltam kontakt sprayvel de a hiba továbbra is fennáll hibakódot(p0100 eltűnt) törölni sem tudok semmi egyből ez van!a szivattyún a csatlakozókat befújtam kontakt sprayvel! mi lehet gond ?mit nézzek még meg?
üdv Attila
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 16:47:13 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25825 Dátum:
2013.04.06 szombat, 22:16:47 »
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.menetközben hideg meleg motornál megáll a turbó ha elkezdem nyomni neki olyan 2500 as fordulatnál és villog az izzátás jelző mi lehet a baj?
?előrre is köszi üdv
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25826 Dátum:
2013.04.06 szombat, 22:26:17 »
Sziasztok,
Na ma eltekeregtem a kocsival erre-arra, a fustoles szerencsere teljesen megszunt.
Kozben kigyulladt a soherlampa, mentem vele meg egy jo 30 km-t, aztan telitankoltam.
A rangatas sajnos meg mindig megvan...
Lehet, hogy gázpedál jeladó?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25827 Dátum:
2013.04.06 szombat, 22:28:59 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.04.06 szombat, 22:26:17
Sziasztok,
Na ma eltekeregtem a kocsival erre-arra, a fustoles szerencsere teljesen megszunt.
Kozben kigyulladt a soherlampa, mentem vele meg egy jo 30 km-t, aztan telitankoltam.
A rangatas sajnos meg mindig megvan...
Lehet, hogy gázpedál jeladó?
Szerintem lehet, mivel, ha jól tudom, elektromos a gázpedál.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25828 Dátum:
2013.04.06 szombat, 22:57:46 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.06 szombat, 22:28:59
Szerintem lehet, mivel, ha jól tudom, elektromos a gázpedál.
igen azt jól tudod.elektromos a pedál.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25829 Dátum:
2013.04.06 szombat, 23:07:08 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2013.04.06 szombat, 22:16:47
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.menetközben hideg meleg motornál megáll a turbó ha elkezdem nyomni neki olyan 2500 as fordulatnál és villog az izzátás jelző mi lehet a baj?
?előrre is köszi üdv
az a legtöbb esetben üzemanyag rendszer hibára utal.de lehet csak szüröt kell cserélni.de lehet sokkal rosszabb a történet.
De ezt a hozzá ertobbek jobban tudják majd.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25830 Dátum:
2013.04.06 szombat, 23:11:45 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.04.06 szombat, 22:26:17
Sziasztok,
Na ma eltekeregtem a kocsival erre-arra, a fustoles szerencsere teljesen megszunt.
Kozben kigyulladt a soherlampa, mentem vele meg egy jo 30 km-t, aztan telitankoltam.
A rangatas sajnos meg mindig megvan...
Lehet, hogy gázpedál jeladó?
Én írtam neked takarítsd ki a szívósort és pucold ki a MAF érzékalőt.ha utána is fenn áll a dolog akkor kered tovább.A gázpedál jel adó ha rossz azt a gyári diag kimutatja.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25831 Dátum:
2013.04.06 szombat, 23:12:49 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2013.04.06 szombat, 22:16:47
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.menetközben hideg meleg motornál megáll a turbó ha elkezdem nyomni neki olyan 2500 as fordulatnál és villog az izzátás jelző mi lehet a baj?
?előrre is köszi üdv
Kezd a turbo elektronika meghalni.Sajnos javítani kell
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25832 Dátum:
2013.04.06 szombat, 23:16:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.06 szombat, 23:12:49
Kezd a turbo elektronika meghalni.Sajnos javítani kell
de az csakkor igaz ha neki elektromos vagy tévedek?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25833 Dátum:
2013.04.06 szombat, 23:19:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.06 szombat, 23:11:45
Én írtam neked takarítsd ki a szívósort és pucold ki a MAF érzékalőt.ha utána is fenn áll a dolog akkor kered tovább.A gázpedál jel adó ha rossz azt a gyári diag kimutatja.
a MAF-ot hogy érdemes megpucolni tönkre tétel nélkül?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25834 Dátum:
2013.04.06 szombat, 23:51:02 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.06 szombat, 23:19:22
a MAF-ot hogy érdemes megpucolni tönkre tétel nélkül?
Féltisztítóval.Van róla egy video a YOUTOUbe-n.Vigyázzni kell van benne egy pici rugó.Nézd meg hasznos.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25835 Dátum:
2013.04.06 szombat, 23:51:41 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.06 szombat, 23:16:39
de az csakkor igaz ha neki elektromos vagy tévedek?
Igen de az évjárat alapján annak kell lenni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25836 Dátum:
2013.04.06 szombat, 23:59:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.06 szombat, 23:51:41
Igen de az évjárat alapján annak kell lenni.
mikortól elektromos?
Évjárat alapján az enyém is elektromos lenne de nem az.
Az egerem sem az
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 00:05:41 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25837 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 00:23:40 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.06 szombat, 23:59:30
mikortól elektromos?
Évjárat alapján az enyém is elektromos lenne de nem az.
Az egerem sem az
Az első facelift után már az volt.Például TZS fórumtársnak 2003.10. havi és az már elektromos turbo.De van például 2.2-es 2005 évjáratu kocsi az meg még vákumos turbo.Amelyik motor EU3 mint az enyém az vákumos,EU4 meg elektromos.Az EGR szelep elektromosban csak 2006-tól volt ha jól emlékszem.Ez teljes elektromost jelent.Mert az elektromos csatlakozóval ellátott de vákumos rendszerben müködő az nem ugyanaz.Nekem meg teljesen vákumos az egr szelepem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25838 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 00:33:46 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.07 vasárnap, 00:23:40
Az első facelift után már az volt.Például TZS fórumtársnak 2003.10. havi és az már elektromos turbo.De van például 2.2-es 2005 évjáratu kocsi az meg még vákumos turbo.Amelyik motor EU3 mint az enyém az vákumos,EU4 meg elektromos.Az EGR szelep elektromosban csak 2006-tól volt ha jól emlékszem.Ez teljes elektromost jelent.Mert az elektromos csatlakozóval ellátott de vákumos rendszerben müködő az nem ugyanaz.Nekem meg teljesen vákumos az egr szelepem.
akkor az enyém miért nem elektromos.? FL.EU3.2004.9.havi.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25839 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 07:05:15 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.07 vasárnap, 00:33:46
akkor az enyém miért nem elektromos.? FL.EU3.2004.9.havi.
Mert a tied EU3-as, mint írta is.
A MAF tisztításhoz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5063.0
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25840 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 07:16:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.06 szombat, 23:11:45
Én írtam neked takarítsd ki a szívósort és pucold ki a MAF érzékalőt.ha utána is fenn áll a dolog akkor kered tovább.A gázpedál jel adó ha rossz azt a gyári diag kimutatja.
Igen, valaszoltam is, hogy hely, felszereltseg hianyaban nem biztos, hogy bevallalom...
De ugy nez ki, hogy majusban visszagurulok Vik-hez...
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25841 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 07:44:09 »
Idézetet írta: dadan - 2013.04.07 vasárnap, 07:05:15
Mert a tied EU3-as, mint írta is.
A MAF tisztításhoz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5063.0
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
de akkor ez nem évjárat függő,hogy elektromos vagy sem.mivel azonos évjáratban van mind kettőre példa.
Itt ez volt a kérdés.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 08:05:21 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25842 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 09:41:18 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.07 vasárnap, 07:44:09
de akkor ez nem évjárat függő,hogy elektromos vagy sem.mivel azonos évjáratban van mind kettőre példa.
Itt ez volt a kérdés.
Igen így van csak azt írtam,hogy volt már ilyen is facelifttől.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25843 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 09:48:19 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.07 vasárnap, 07:44:09
de akkor ez nem évjárat függő,hogy elektromos vagy sem.mivel azonos évjáratban van mind kettőre példa.
Itt ez volt a kérdés.
Így van, de az f2 előtt azért elég ritka volt az EU4, igazából nem jellemző. (Mint a fehér holló, tehát az elektromos turbo sem.)
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25844 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:42:27 »
Sziasztok
Ma minden előjel nélkül kaptam egy izzításjelzős villogós történetet. Újraindítottam és azóta nincs baja. Hazaértem és átnéztem hátha van valami a motortérben ami miatt lehetett a baj de semmit nem vettem észre. Nem kormól normál fekete a füst. Hangra sem hallok változást. Remélem ilyenkor eltárolja a hibakódot. Holnap elviszem kiolvastatni hátha.
A Maf:3 éves.A turbóelektronika felújítva. A csúcsokkal 4-5 éve volt valami de azt az előző tulaj helyrerakatta.
Szerintetek?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
fleto21
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25845 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 13:22:27 »
Sziasztok. olyan problémám van hogy a vízhőfokot jelző óra az első fehér vonalnál van ha kényelmesen autozok. ha már dinamikusabban megyek akkor felmegy középre ahol lennie kellene. ez normális jelenség vagy a termosztáttal van gondom??
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25846 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 13:51:24 »
Idézetet írta: fleto21 - 2013.04.07 vasárnap, 13:22:27
Sziasztok. olyan problémám van hogy a vízhőfokot jelző óra az első fehér vonalnál van ha kényelmesen autozok. ha már dinamikusabban megyek akkor felmegy középre ahol lennie kellene. ez normális jelenség vagy a termosztáttal van gondom??
Tisztelt Fórumtárs!
A leirt jelenségek alapján, nagy valószinűséggel termosztát probléma lessz. Valószinű valamelyik termosztát megadta magát. A probléma megoldására ajánlott, mind a főköri, mind az olajköri termosztát, együttes cseréje. A termosztátok lehetőleg a gyári minőségüek legyenek, habár itt megoszlanak a vélemények. Én gyárira cseréltem nekem azóta jó.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 13:53:31 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25847 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 15:06:13 »
Idézetet írta: dadan - 2013.04.07 vasárnap, 09:48:19
Így van, de az f2 előtt azért elég ritka volt az EU4, igazából nem jellemző. (Mint a fehér holló, tehát az elektromos turbo sem.)
Azért nem ritka pont most írja egy másik kolléga szintén 2004-es a kocsi,hogy a turbo elektronika méár volt felujítva.Volt ilyen is meg olyan is.Ez olyan mint a TDDI és vele párhuzamossan gyártották a TDCI-t.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25848 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:11:53 »
Idézetet írta: T0aD - 2013.04.07 vasárnap, 12:42:27
Sziasztok
Ma minden előjel nélkül kaptam egy izzításjelzős villogós történetet. Újraindítottam és azóta nincs baja. Hazaértem és átnéztem hátha van valami a motortérben ami miatt lehetett a baj de semmit nem vettem észre. Nem kormól normál fekete a füst. Hangra sem hallok változást. Remélem ilyenkor eltárolja a hibakódot. Holnap elviszem kiolvastatni hátha.
A Maf:3 éves.A turbóelektronika felújítva. A csúcsokkal 4-5 éve volt valami de azt az előző tulaj helyrerakatta.
Szerintetek?
nem lesz tárolt hibakód.csak villogáskor lehet elcsípni,vagy ids-el.ha nem jön ismét elő,ne tulajdoníts neki jelentőséget,csinálhatja rossz üza miatt is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25849 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 22:26:29 »
Ez szerintem nem igaz, ha bevillan van hibakód, legalábbis nekem volt. Nekem a magas nyomású szelep rakoncátlankodott.
Idézetet írta: alf - 2013.04.07 vasárnap, 19:11:53
nem lesz tárolt hibakód.csak villogáskor lehet elcsípni,vagy ids-el.ha nem jön ismét elő,ne tulajdoníts neki jelentőséget,csinálhatja rossz üza miatt is....
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Oldalak:
1
...
510
511
512
513
514
515
516
[
517
]
518
519
520
521
522
523
524
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ