Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 16:29:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 509 510 511 512 513 514 515 [516] 517 518 519 520 521 522 523 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13832486 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #25750 Dátum: 2013.03.29 péntek, 20:07:51 »

Sziasztok!
Bal első toronycsapágy kellene nekem.Tud valaki segíteni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25751 Dátum: 2013.03.29 péntek, 20:09:13 »

Sziasztok!
Bal első toronycsapágy kellene nekem.Tud valaki segíteni?

Mk2-t keresd. Elég egy helyre beírni. Valaki biztos segít akkor is, ha csak egy helyre  írod be.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #25752 Dátum: 2013.03.29 péntek, 20:15:22 »

Ha nem tapasztalod azt hogy induláskor, mikor odalépsz a gáznak 2000-ig nehezen pörög ki majd mint akit hátbavágtak el kezd húzni, akkor jól müködik az egr-d igy felesleges ledugózni. De ha mégis megteszed nem lesz semmi baja. A szerelők nagy része ezzel kezdi hogy ledugózza.
Én is ezzel kezdtem.   

Tervben van,csak Holle anyó nem engedi,sok minden mással egyetemben,hogy takarítom,szívósorral együtt,és egyúttal ledugózom.
Csak eszembe jutott,a változó szívócsőhossz vezérlésről...
 wave wave wave
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25753 Dátum: 2013.03.29 péntek, 22:57:31 »

Eszembe jutott egy dolog,ezzel az EGR ledugózással kapcsolatban,mivel én,vagyis az autóm, még előtte áll.
Ha le van dugózva,azzal az ellenkező oldalon,vagyis a turbónál,nincs megnövelve nagyon a kipufogógáz nyomás?
Akarom kérdeni,nem bas..a jobban a turbót mint kéne?

ez még senkinek nem okozott gondot.  smile
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25754 Dátum: 2013.03.29 péntek, 23:08:33 »

Eszembe jutott egy dolog,ezzel az EGR ledugózással kapcsolatban,mivel én,vagyis az autóm, még előtte áll.
Ha le van dugózva,azzal az ellenkező oldalon,vagyis a turbónál,nincs megnövelve nagyon a kipufogógáz nyomás?
Akarom kérdeni,nem bas..a jobban a turbót mint kéne?


Nem növekedik ott meg semmi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #25755 Dátum: 2013.03.30 szombat, 02:05:48 »

Nem növekedik ott meg semmi.

csak a friss levegő adott szakaszra jutó mennyisége  vigyor3
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #25756 Dátum: 2013.03.30 szombat, 10:58:09 »

50000 km-t megtenni rossz EGR-el?
Gyanús. Egyébként teljesen tünetmentes autóval várom a jó időt,hogy én is ledugózzam...
 eplus2 eplus2 eplus2
Van valaki,aki megmondja,hogy mikor van nyitva normál üzemben az EGR?
Alacsony,vagy magas fordulatszámon?
A dugozástol függetlenül az EGR müködik (müködnie kéne) csak nem megy bele az a sok szutyok  Wink
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #25757 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:12:21 »

Mai érdekes.
Lebontottam az alsó hűtővédő burkolatot, mert nézegetem a nappali menetfény beszerelés lehetőségeit.(Még nem érett meg a dolog)Meglepetésként ért, hogy valahonnan letörött egy vasdarab és a burkolat levétele után ott figyelt rám. Szerencsére sikerült beazonosítani.

Kíváncsi lennék, hogy mire való, mert TDCi-ben nem csinál semmit. Csak úgy van. Elfáradt és letörött.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25758 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:20:02 »

Mai érdekes.
Lebontottam az alsó hűtővédő burkolatot, mert nézegetem a nappali menetfény beszerelés lehetőségeit.(Még nem érett meg a dolog)Meglepetésként ért, hogy valahonnan letörött egy vasdarab és a burkolat levétele után ott figyelt rám. Szerencsére sikerült beazonosítani.
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130401/Let_r_tt_lemez_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kíváncsi lennék, hogy mire való, mert TDCi-ben nem csinál semmit. Csak úgy van. Elfáradt és letörött.
méghogy nem csinál semmit!? nyes
Az egr hűtő csövét rögzítetted arra a traverzra,amíg ki nem vetted az autóból.... eplus2

Na? mit kapok?színes hangszórót? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #25759 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:27:01 »

méghogy nem csinál semmit!? nyes
Az egr hűtő csövét rögzítetted arra a traverzra,amíg ki nem vetted az autóból.... eplus2

Na? mit kapok?színes hangszórót? vigyor3
falbav Húúúúú. Az már olyan régen volt, hogy el is felejtettem. Sejtettem én, hogy valami van, de sose jöttem volna rá. Azért érdekes, hogy csak úgy letörik, nem?
Na,  igyál gyorsan egy sört!  nyes
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25760 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:29:22 »

falbav Húúúúú. Az már olyan régen volt, hogy el is felejtettem. Sejtettem én, hogy valami van, de sose jöttem volna rá. Azért érdekes, hogy csak úgy letörik, nem?
Na,  igyál gyorsan egy sört!  nyes
....már nem.Mostmár józanodni kell.Na nem mintha bekarmoltam volna,de egész nap legurult 8-10 feles... nyes

Letört.nem kell neki nagy jelentőséget tulajdonítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25761 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 20:21:59 »

Azért csak fura.
Mitől törik le?

....már nem.Mostmár józanodni kell.Na nem mintha bekarmoltam volna,de egész nap legurult 8-10 feles... nyes

Letört.nem kell neki nagy jelentőséget tulajdonítani.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #25762 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 20:31:25 »

Sziasztok!

Mondhatni szokásos kérdés:
Szitu: reggeli első indításnál ingadozó alapjárat,óriási büdös füstpamacs.
Kérdés: a pcs-k lassan kukásak lesznek? Nem lehet,hogy "csak" az a baja,h múltkor sikeresen megint benzint tankoltak a kocsiba(azonnal le lett szívva a tankból,tank kitisztítva)...? Smiley

A válaszokat előre is köszi  worship

Nika
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25763 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:02:28 »

Sziasztok!

Mondhatni szokásos kérdés:
Szitu: reggeli első indításnál ingadozó alapjárat,óriási büdös füstpamacs.
Kérdés: a pcs-k lassan kukásak lesznek? Nem lehet,hogy "csak" az a baja,h múltkor sikeresen megint benzint tankoltak a kocsiba(azonnal le lett szívva a tankból,tank kitisztítva)...? Smiley

A válaszokat előre is köszi  worship

Nika
Tegyél bele egy PROTECH adalékot még.A csúcsokon meg essetek túl nehogy késő legyen és a dugattyu is kukába menjen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25764 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:06:02 »

Azért csak fura.
Mitől törik le?

a rezgestol.mint az egr cső az egr szelep felőli végénél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25765 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:08:18 »

Sziasztok!

Mondhatni szokásos kérdés:
Szitu: reggeli első indításnál ingadozó alapjárat,óriási büdös füstpamacs.
Kérdés: a pcs-k lassan kukásak lesznek? Nem lehet,hogy "csak" az a baja,h múltkor sikeresen megint benzint tankoltak a kocsiba(azonnal le lett szívva a tankból,tank kitisztítva)...? Smiley

A válaszokat előre is köszi  worship

Nika
először akku,generator,villamos zárlatot ellenőrizni a gyertyáknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #25766 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:08:59 »

Tegyél bele egy PROTECH adalékot még.A csúcsokon meg essetek túl nehogy késő legyen és a dugattyu is kukába menjen

Most "drágább dízel" van benne,hátha az segít. A pcs-ken most jelen helyzetben nem tudunk átesni(most volt a törés,kell nyári garnitúra,stb...így nincs rá keret)  szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25767 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:10:16 »

Most "drágább dízel" van benne,hátha az segít. A pcs-ken most jelen helyzetben nem tudunk átesni(most volt a törés,kell nyári garnitúra,stb...így nincs rá keret)  szomoru1
Akkor ALF féle dolog ellenőrzése még
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #25768 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:12:33 »

Sziasztok!

Mondhatni szokásos kérdés:
Szitu: reggeli első indításnál ingadozó alapjárat,óriási büdös füstpamacs.
Kérdés: a pcs-k lassan kukásak lesznek? Nem lehet,hogy "csak" az a baja,h múltkor sikeresen megint benzint tankoltak a kocsiba(azonnal le lett szívva a tankból,tank kitisztítva)...? Smiley

A válaszokat előre is köszi  worship

Nika
Ilyen halkan jár a dízeletek, hogy benzinnek hiszik a kutasok?  hehe hehe
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #25769 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:21:38 »

Ilyen halkan jár a dízeletek, hogy benzinnek hiszik a kutasok?  hehe hehe

Nem...fater előtte nap a Seatomat tankolta meg,és reflex... szomoru1

Akkor ALF féle dolog ellenőrzése még

Na majd mondom a főnökségnek. Kíváncsi leszek,mennyire fognak neki örülni... vigyor3

először akku,generator,villamos zárlatot ellenőrizni a gyertyáknál.

Köszi alf!  worship
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #25770 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:25:18 »

Nem...fater előtte nap a Seatomat tankolta meg,és reflex... szomoru1


Ííííííííjjjj!  szomoru1 levele
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #25771 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:28:59 »

Ííííííííjjjj!  szomoru1 levele

1 év alatt másodszorra...Megesik  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25772 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:36:22 »

Ilyen halkan jár a dízeletek, hogy benzinnek hiszik a kutasok?  hehe hehe
nekem volt, hogy azt akartak belerakni debrecenben vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #25773 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:38:29 »

1 év alatt másodszorra...Megesik  szomoru1
Sajnálattal hallom.  szomoru1

nekem volt, hogy azt akartak belerakni debrecenben vigyor3
hol? hogy még véletlen se menjek oda.  nyes
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25774 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:43:25 »


hol? hogy még véletlen se menjek oda.  nyes
szoboszlói-istván út közötti shel-en  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25775 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:51:18 »

szoboszlói-istván út közötti shel-en  vigyor3
Soha nem engedek tankolni egy kutasnak sem.Nem csak ezért,hogy mást tankoljanak hanem egyébként sem
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #25776 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:57:53 »

szoboszlói-istván út közötti shel-en  vigyor3
jah igen.
pont azon a kúton volt, hogy a kutas srác a céges új Renault Mastert úgy tankolta meg, hogy a visszapillantó tükör gázolajos lett. Mert amikor kivette a csövet, és tekerte vissza a nyílásba a cuccot, véletlen picit meghúzta a kart megint, és a csövet pedig már felfelé tartotta.  nyes falbav falbav
Ne kérdezzétek, hogy mi zajlott le a srácban. Én már csak a végeredményt láttam és a magyarázatot hallottam, amikor kollegámmal kijöttünk a shopból.  vigyor3

Ezek szerint, ott csakis törzsgyökeres nyomorultakat alkalmaznak.  nyes Undecided
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
luki
Vendég
« Új hozzászólás #25777 Dátum: 2013.04.02 kedd, 09:49:44 »

hali!

nekem egy nem dízeles szerelő megnézte és ő hasonlót mondott az enyémre, de jövő héten elviszem egy másikhoz is.
állítólag inkább a turbócső szokott kilyukadni. de azért én már néztem a turbófelújítás árait is, nem olcsó dolog...

Luki

Hello!

Azt hiszem, ismét jól működik a kocsim! Elvittem olyan szerelőhöz, aki csinált már dízeles autót :-)
Nem talált sehol a turbócsövön lyukat, sérülést.
A turbónál jött ki egy kis levegő, de azt mondta, ez normális, nem kell vele foglalkozni.
Egy alapos EGR- és általános takarítás után jól megzavartam az autót, és a fekete füstölés megszűnt, ismét elkezd húzni 1500-1600-as fordulat környékéről!
Most tervezem az EGR dugózást, hogy megelőzzem a trutyi újbóli képződését és kártékony hatását.
Lassan esedékes az olajcsere. Szeretném Tőletek megkérdezni, hogy jó-e az eredeti gyári Ford olaj, vagy a Castrol Magnatec is mehet bele...?
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?
Hallottam olyat, hogy a GO szűrőt érdemes tavasszal és ősszel is cserélni... Szerintetek? (évi 15000 km-t megyek)

Kösz és üdv
Luki
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25778 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:14:02 »

Hello!

Azt hiszem, ismét jól működik a kocsim! Elvittem olyan szerelőhöz, aki csinált már dízeles autót :-)
Nem talált sehol a turbócsövön lyukat, sérülést.
A turbónál jött ki egy kis levegő, de azt mondta, ez normális, nem kell vele foglalkozni.
Egy alapos EGR- és általános takarítás után jól megzavartam az autót, és a fekete füstölés megszűnt, ismét elkezd húzni 1500-1600-as fordulat környékéről!
Most tervezem az EGR dugózást, hogy megelőzzem a trutyi újbóli képződését és kártékony hatását.
Lassan esedékes az olajcsere. Szeretném Tőletek megkérdezni, hogy jó-e az eredeti gyári Ford olaj, vagy a Castrol Magnatec is mehet bele...?
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?
Hallottam olyat, hogy a GO szűrőt érdemes tavasszal és ősszel is cserélni... Szerintetek? (évi 15000 km-t megyek)

Kösz és üdv
Luki

Tisztelt Fórumtárs!
A EGR dugózást csak ajánlani tudom. Én már régebben ledugóztam. A gépezet dinamikusabb, nem füstől, igaz soha nem is füstőlt, és simán átmegy a műszakin is a gép a ledugózott EGR-rel. A motor olajról annyit. Tökéletesen megfelel a gyári Ford olaj.  A 15000 Km éves futás teljesítmény esetén, érdemes évente olaj cserét eszközölni. A gázolaj szűrő, vagy gyári, vagy MANN és BOSCH. Itt nem szabad spórolni, mert megbosszulja magát a silány utángyártott szűrő. A motorolaj és a levegő szűrő, a gyárin kivűl, lehet valamilyen prémium minőségü más gyártmány is. A gázolajszűrő csere is évente ajánlott, az éves futás teljesitmányt, figyelembe véve. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
luki
Vendég
« Új hozzászólás #25779 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:20:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
A EGR dugózást csak ajánlani tudom. Én már régebben ledugóztam. A gépezet dinamikusabb, nem füstől, igaz soha nem is füstőlt, és simán átmegy a műszakin is a gép a ledugózott EGR-rel. A motor olajról annyit. Tökéletesen megfelel a gyári Ford olaj.  A 15000 Km éves futás teljesítmény esetén, érdemes évente olaj cserét eszközölni. A gázolaj szűrő, vagy gyári, vagy MANN és BOSCH. Itt nem szabad spórolni, mert megbosszulja magát a silány utángyártott szűrő. A motorolaj és a levegő szűrő, a gyárin kivűl, lehet valamilyen prémium minőségü más gyártmány is. A gázolajszűrő csere is évente ajánlott, az éves futás teljesitmányt, figyelembe véve. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Köszönöm a választ!

üdv
Luki
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25780 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:25:01 »

Hello!

Azt hiszem, ismét jól működik a kocsim! Elvittem olyan szerelőhöz, aki csinált már dízeles autót :-)
Nem talált sehol a turbócsövön lyukat, sérülést.
A turbónál jött ki egy kis levegő, de azt mondta, ez normális, nem kell vele foglalkozni.
Egy alapos EGR- és általános takarítás után jól megzavartam az autót, és a fekete füstölés megszűnt, ismét elkezd húzni 1500-1600-as fordulat környékéről!
Most tervezem az EGR dugózást, hogy megelőzzem a trutyi újbóli képződését és kártékony hatását.
Lassan esedékes az olajcsere. Szeretném Tőletek megkérdezni, hogy jó-e az eredeti gyári Ford olaj, vagy a Castrol Magnatec is mehet bele...?
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?
Hallottam olyat, hogy a GO szűrőt érdemes tavasszal és ősszel is cserélni... Szerintetek? (évi 15000 km-t megyek)

Kösz és üdv
Luki


Csak támogatni tudom, amit László lírt. Hozzáteszem, a boltos szerint, a Castrol magnatec ugyanaz, mint a gyári (a castrol a ford olaj gyártója) csak majd 2x annyiba kerül. Legalábbis a benzniesénél ezt tapasztaltam.
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #25781 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:27:34 »

Csak támogatni tudom, amit László lírt. Hozzáteszem, a boltos szerint, a Castrol magnatec ugyanaz, mint a gyári (a castrol a ford olaj gyártója) csak majd 2x annyiba kerül. Legalábbis a benzniesénél ezt tapasztaltam.
Köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25782 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:27:51 »

Hello!

Azt hiszem, ismét jól működik a kocsim! Elvittem olyan szerelőhöz, aki csinált már dízeles autót :-)
Nem talált sehol a turbócsövön lyukat, sérülést.
A turbónál jött ki egy kis levegő, de azt mondta, ez normális, nem kell vele foglalkozni.
Egy alapos EGR- és általános takarítás után jól megzavartam az autót, és a fekete füstölés megszűnt, ismét elkezd húzni 1500-1600-as fordulat környékéről!
Most tervezem az EGR dugózást, hogy megelőzzem a trutyi újbóli képződését és kártékony hatását.
Lassan esedékes az olajcsere. Szeretném Tőletek megkérdezni, hogy jó-e az eredeti gyári Ford olaj, vagy a Castrol Magnatec is mehet bele...?
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?
Hallottam olyat, hogy a GO szűrőt érdemes tavasszal és ősszel is cserélni... Szerintetek? (évi 15000 km-t megyek)

Kösz és üdv
Luki


A Castrol Magnatec A1 5w30-as olajat hívják "Ford-olajnak" a Bárdiban. Egy időben valóban ez is volt - most éppen nem ezt adja a Ford kereskedés saját olajaként, de az politika, nem műszaki oka van.

A GO-szűrőt, ha biztosra akarsz menni, olajcserénként, vagyis minden 20 ezer után cseréled. A gyári előírás 60 ezer.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25783 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:29:17 »

Csak támogatni tudom, amit László lírt. Hozzáteszem, a boltos szerint, a Castrol magnatec ugyanaz, mint a gyári (a castrol a ford olaj gyártója) csak majd 2x annyiba kerül. Legalábbis a benzniesénél ezt tapasztaltam.
Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek. A Castrol mindig drágábban adja a Magnatec márka nevet mint a Ford olajat. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25784 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:30:47 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek. A Castrol mindig drágábban adja a Magnatec márka nevet mint a Ford olajat. wave
Tisztelettel László! worship

De ennyire?  falbav  tickedoff Ugyanaz a kettő csak az egyiken Castrol Magnatec a felirat, a másikon Ford.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25785 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:34:13 »

.....
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?

Kösz és üdv
Luki


Jókat írnak a többiek. Kiegészíteném még annyival, hogy a gyári Go szűrő = Bosch Go szűrővel, csak a gyáriért többet kell fizetni.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25786 Dátum: 2013.04.02 kedd, 11:46:42 »

Én most FILTRON szűrőket fogok berakni a kocsiba...egy BOSCH szűrő árából megkapom az üzemanyagszűrőt,olajszűrőt,légszűrőt(persze kedvezményemmel)
és szerintem simán tud annyit mint a Bosch....ugyanolyan nagy gyári beszállitó ez is és elég régi motoros...szal úgyérzem nem lessz gond.

http://www.filtron.pl/hu/
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25787 Dátum: 2013.04.02 kedd, 11:48:50 »

Én most FILTRON szűrőket fogok berakni a kocsiba...egy BOSCH szűrő árából megkapom az üzemanyagszűrőt,olajszűrőt,légszűrőt(persze kedvezményemmel)
és szerintem simán tud annyit mint a Bosch....ugyanolyan nagy gyári beszállitó ez is és elég régi motoros...szal úgyérzem nem lessz gond.
EZ a "xar" TDCI topic, nem a TDDI.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25788 Dátum: 2013.04.02 kedd, 12:01:34 »

EZ a "xar" TDCI topic, nem a TDDI.  wave

Végre beláttad teis úgylátom... eplus2
Segiteni próbálok....de ha nem hát nem...  action
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25789 Dátum: 2013.04.02 kedd, 12:11:52 »

Végre beláttad teis úgylátom... eplus2
Segiteni próbálok....de ha nem hát nem...  action
eplus2 hehe lol002 2funny
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25790 Dátum: 2013.04.02 kedd, 12:35:18 »

 pias Wink integet2
Végre beláttad teis úgylátom... eplus2
Segiteni próbálok....de ha nem hát nem...  action
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25791 Dátum: 2013.04.02 kedd, 18:54:41 »

Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila worship worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.02 kedd, 19:27:10 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25792 Dátum: 2013.04.02 kedd, 19:12:53 »

Kedves László!

Köszönöm a választ!

üdv
Luki
eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25793 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:10:08 »

Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila worship worship worship worship
P1654 Recirculation Override Circuit

P1655 Starter Disable Circuit

egyébként nem tudom,hogy egyáltalán valós hibakódok ezek....

Amúgy elektromos hibák.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.02 kedd, 20:12:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25794 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:12:56 »

P1654 Recirculation Override Circuit

P1655 Starter Disable Circuit

egyébként nem tudom,hogy egyáltalán valós hibakódok ezek....
nem 1654-55 hanem 1664-65
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25795 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:14:25 »

nem 1654-55 hanem 1664-65
Bocs.Akkor is elektromos csatlakozási gond,csak a pumpánál.

P1664 Injection Pump Control Module Malfunction

P1665 Injection Pump Control Module Communications


Asszem neked külön van az injektor vezérlő modul valahol a bal első sárvédőlemez alatt.Ott szokott kontakthiba lenni.Keresd meg és fújd be a csatit kontakt szprével.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25796 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:15:35 »

Bocs.Akkor is elektromos csatlakozási gond,csak a pumpánál.

P1664 Injection Pump Control Module Malfunction

P1665 Injection Pump Control Module Communications
rendben köszönöm szépen az információt! és a pumpát merre találom?(nem vagyok egy nagy szaki)
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25797 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:19:14 »

rendben köszönöm szépen az információt! és a pumpát merre találom?(nem vagyok egy nagy szaki)
az a nagynyomású szivattyú,de lentebb is írtam neked...Valahol elektromos hibád lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25798 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:22:53 »

az a nagynyomású szivattyú,de lentebb is írtam neked...Valahol elektromos hibád lehet.
elektromos hibám akkor nézzem át a csatlakozókat stb?vagy mi lenne a teendő még?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25799 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:25:07 »

elektromos hibám akkor nézzem át a csatlakozókat stb?vagy mi lenne a teendő még?
Tisztítsd meg őket kontakt spray-val.De vedd le az akkusarut mielőtt széthuzogatod őket,vagy ne legyen gyujtáson.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 509 510 511 512 513 514 515 [516] 517 518 519 520 521 522 523 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.