Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 03:24:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
557
558
559
560
561
562
563
[
564
]
565
566
567
568
569
570
571
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14668922 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28150 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 22:10:40 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.22 vasárnap, 21:53:22
hmm...igen, kapcsolat ide-oda....segitség innen-onnan ( pl a clubból)....120 ezer a 4 db.
Na igen, ez így szokott lenni.
Ráadásul két éve csúcsot és kapcs. szelepet, most pedig kapcs. szelepet cseréltettem "elvileg". 5 évig mindent beletankoltam, ami csak folyt, elment 120ezret. Most csak jót kapott és 8ezret bírt. Megcsinálták 1 hónapja és most leállt egy henger teljesen. Holnap megint csinálják.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28151 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 22:24:31 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.09.22 vasárnap, 22:10:40
Na igen, ez így szokott lenni.
Ráadásul két éve csúcsot és kapcs. szelepet, most pedig kapcs. szelepet cseréltettem "elvileg". 5 évig mindent beletankoltam, ami csak folyt, elment 120ezret. Most csak jót kapott és 8ezret bírt. Megcsinálták 1 hónapja és most leállt egy henger teljesen. Holnap megint csinálják.
Ha csak a porlasztót csinálták meg, az elég karcsú. A magasnyomásút is meg kellene nézetni, csináltatni. Ha az haldoklik, az kinyírja a porlasztót is. Hiába cseréled ki a porlasztót, ha a szivattyút is kellene. Akkor csak fölösleges pénzkidobás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28152 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 22:43:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.22 vasárnap, 22:24:31
Ha csak a porlasztót csinálták meg, az elég karcsú. A magasnyomásút is meg kellene nézetni, csináltatni. Ha az haldoklik, az kinyírja a porlasztót is. Hiába cseréled ki a porlasztót, ha a szivattyút is kellene. Akkor csak fölösleges pénzkidobás.
Én ilyenkor azt nem értem amire Te is felhívod a figyelmet,ha 4 csúcsot cserélnek vagy felújítanak mért kell a szivatyút kihagyni!!!!Nekem mikor kiderült ez a hiba a 4 csúcsal a szivatyú is azonnal cserélve lett.Enélkül neki se állt volna a szerelőm.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28153 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 05:48:04 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.22 vasárnap, 23:13:28
Bakker! Ne csak írkáljatok, olvassatok is!
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg815388#msg815388
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28154 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 07:04:35 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.22 vasárnap, 23:13:28
Bakker! Ne csak írkáljatok, olvassatok is!
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg815388#msg815388
Nem is wolfgabornak írtuk, hanem vadasz-nak.
Erre
. Azt tudom, hogy wolfgabornak komplett csere volt. Azt gondolom te sem olvastad el, hogy kinek illetve mire írtam azt, amit. Ő pl nem említette, hogy szivattyú csere is volt, csak annyit, hogy porlasztót cseréltek, ami 8000 km után gatya lett.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.23 hétfő, 07:07:07 írta Lacika71
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28155 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 09:22:24 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.09.22 vasárnap, 21:50:31
Amúgy ha nem vok indiszkrét, mennyi felétek egy csúcs javítás, vagy csere? Én 160-ból úsztam meg a négyet.
Azt elég jól megúsztad, ha komlett felújítás volt. Már 2 éve 45 ezret mondtak nekem darabjára.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28156 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 10:09:31 »
Vészüzem lehet turbo elektronika meghibásodástól is?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28157 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 10:18:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.09.23 hétfő, 10:09:31
Vészüzem lehet turbo elektronika meghibásodástól is?
Persze
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28158 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 10:19:04 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.23 hétfő, 10:18:00
Persze
Zsír, akkor tuti nem a porlasztóimmal van gond
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28159 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 10:40:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.23 hétfő, 07:04:35
Nem is wolfgabornak írtuk, hanem vadasz-nak.
Erre
. Azt tudom, hogy wolfgabornak komplett csere volt. Azt gondolom te sem olvastad el, hogy kinek illetve mire írtam azt, amit. Ő pl nem említette, hogy szivattyú csere is volt, csak annyit, hogy porlasztót cseréltek, ami 8000 km után gatya lett.
Ájájáj! 8000 után kapcsolószelepet cseréltem, porlasztót nem. Viszont cseréltem szivattyút is, igaz bontottat kapott. Lehet ez is csak fél megoldás, de akkor sem fogok 700-at költeni egy 700-at érő autóra (bár akkor lehet érne 900-at) Szerintem irreálisak az új alkatrész árak ezekhez.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
nyuszibá
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28160 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 11:42:42 »
Üdv mindenkinek.
Következő lenne a problémám. Kb kettő hónapja történt, hogy jöttem haza autópályán és észrevettem a tükörbe, hogy rettenetesen füstöl a kipufogó és nő az átlagfogyasztásom. teljesítmény nem gyengült. Még! Aztán az erő is fokozatosan elment. Hazaérve mentem a szerelőmhöz. Nála volt 3 hétig, mire kiderült, hogy a kipufogó rezgőcső és a turbó alatt valami gumicső volt szakadva - repedve. Megcsinálta és jó is lett. A fogyasztás is helyreált. Most megint hallok ugyan olyan hangot a motortérből mint akkor. Mintha kifújna valahol. Más jelenség egyenlőre még nincs. Csak terhelés alatt hallom, üresben forgatva nem! Az volna a kérdésem, hogy van-e valami házi barkács erre a problémára amivel haza tudok jutni németből. Ugyan is itt horror áron dolgoznak! A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28161 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 11:56:54 »
Idézetet írta: nyuszibá - 2013.09.23 hétfő, 11:42:42
Üdv mindenkinek.
Következő lenne a problémám. Kb kettő hónapja történt, hogy jöttem haza autópályán és észrevettem a tükörbe, hogy rettenetesen füstöl a kipufogó és nő az átlagfogyasztásom. teljesítmény nem gyengült. Még! Aztán az erő is fokozatosan elment. Hazaérve mentem a szerelőmhöz. Nála volt 3 hétig, mire kiderült, hogy a kipufogó rezgőcső és a turbó alatt valami gumicső volt szakadva - repedve. Megcsinálta és jó is lett. A fogyasztás is helyreált. Most megint hallok ugyan olyan hangot a motortérből mint akkor. Mintha kifújna valahol. Más jelenség egyenlőre még nincs. Csak terhelés alatt hallom, üresben forgatva nem! Az volna a kérdésem, hogy van-e valami házi barkács erre a problémára amivel haza tudok jutni németből. Ugyan is itt horror áron dolgoznak! A válaszokat előre is köszönöm!
Nekem is eldurrant már néhány csövem, nem olcsó játék az új. Én ideiglenes megoldásnak tettem rá foltot erős gumicsőből és avab-bilincsel rászorítottam. Így kibírta a cseréig, bár nekem nem nőtt a fogyasztásom, csak elment az erő. Nem tudom a füst és a fogyasztás mitől függ.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28162 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 12:14:25 »
Idézetet írta: nyuszibá - 2013.09.23 hétfő, 11:42:42
Üdv mindenkinek.
Következő lenne a problémám. Kb kettő hónapja történt, hogy jöttem haza autópályán és észrevettem a tükörbe, hogy rettenetesen füstöl a kipufogó és nő az átlagfogyasztásom. teljesítmény nem gyengült. Még! Aztán az erő is fokozatosan elment. Hazaérve mentem a szerelőmhöz. Nála volt 3 hétig, mire kiderült, hogy a kipufogó rezgőcső és a turbó alatt valami gumicső volt szakadva - repedve. Megcsinálta és jó is lett. A fogyasztás is helyreált. Most megint hallok ugyan olyan hangot a motortérből mint akkor. Mintha kifújna valahol. Más jelenség egyenlőre még nincs. Csak terhelés alatt hallom, üresben forgatva nem! Az volna a kérdésem, hogy van-e valami házi barkács erre a problémára amivel haza tudok jutni németből. Ugyan is itt horror áron dolgoznak! A válaszokat előre is köszönöm!
Turbocsú ideiglenes gyógyítására alkalmas lehet a vászon szigetelőszalag, pl. Tesa, németeknél biztos kapsz, de eBay-en is van:
http://www.ebay.at/itm/221029652622?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Van egy tucat fajta, és nem mind jó, mert más a ragasztója ill. más a nyúlási- és szakítószilárdsága.
Ezzel azután szépen bebandázsolod a kiszedett turbocsövet teljes hosszában, először az egyik irányban, azután a másik végétől vissza, az előző tekeréshez képest "keresztezve" a meneteket. Utána lehet reménykedni, hogy kitart hazáig. Ragasztani ne is próbáld, mert azonnal olajos lesz a repedésnél, és kb. lehetetlen rendesen kitisztítani.
Tutti megoldás pedig a teljes csere, de nem gyárira, hanem utángyártott, három szövetréteggel erősített szilikoncsőre:
http://www.derbyperformancehose.co.uk/
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszibá
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28163 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 12:16:29 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.09.23 hétfő, 11:56:54
Nekem is eldurrant már néhány csövem, nem olcsó játék az új. Én ideiglenes megoldásnak tettem rá foltot erős gumicsőből és avab-bilincsel rászorítottam. Így kibírta a cseréig, bár nekem nem nőtt a fogyasztásom, csak elment az erő. Nem tudom a füst és a fogyasztás mitől függ.
Köszi a gyors választ! Hol találom ezt a csövet? A szerelő szerint a lambda-szonda miatt nőtt a fogyasztás mert több anyagot adott a motornak és ezért is füstölt!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28164 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 12:18:48 »
Idézetet írta: nyuszibá - 2013.09.23 hétfő, 12:16:29
Köszi a gyors választ! Hol találom ezt a csövet? A szerelő szerint a lambda-szonda miatt nőtt a fogyasztás mert több anyagot adott a motornak és ezért is füstölt!
Melyiket? A turbodízel Mondeokban hat darab van ezekből, ami eldurranhat. A leggyakoribb az EGR-szelep alatti függőleges cső.
Elindulsz a csövek mentén a turbol, és ahol olajpárás a cső, ott repedt.
Tedd bele az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, úgy könnyebb válaszolni a kérdéseidre, mert tudjuk, miről kérdezed.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszibá
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28165 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 12:22:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.23 hétfő, 12:18:48
Melyiket? A turbodízel Mondeokban hat darab van ezekből, ami eldurranhat. A leggyakoribb az EGR-szelep alatti függőleges cső.
Elindulsz a csövek mentén a turbol, és ahol olajpárás a cső, ott repedt.
Tedd bele az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, úgy könnyebb válaszolni a kérdéseidre, mert tudjuk, miről kérdezed.
AndyA
Köszi a választ. mk3-as 2.0 130le.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28166 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 12:25:55 »
Idézetet írta: nyuszibá - 2013.09.23 hétfő, 12:22:14
Köszi a választ. mk3-as 2.0 130le.
A Profil alatt megtalálod az alárást, amit a levelek végére biggyeszt a rendszer. Oda tedd be, évjárat év-hónap és karosszéria kivitel megjelöléssel együtt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28167 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 12:31:25 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.09.23 hétfő, 10:40:11
Ájájáj! 8000 után kapcsolószelepet cseréltem, porlasztót nem. Viszont cseréltem szivattyút is, igaz bontottat kapott. Lehet ez is csak fél megoldás, de akkor sem fogok 700-at költeni egy 700-at érő autóra (bár akkor lehet érne 900-at) Szerintem irreálisak az új alkatrész árak ezekhez.
Azt nem írtad, hogy szivattyú is lett cserélve, csak annyit, hogy százakárhányért lettek a porlasztók megcsinálva. Az új alkatrész árak mindegyik autóhoz drágák, főleg a gyáriak. Vannak olcsóbban is, de azok sok esetben olyanok is. Nyilván aki hosszútávra tervez az autójával, az kicsit többet költ rá illetve jobban odafigyel, hogy olyan alkatrész kerüljön bele, ami bírja. Akkor nem az a szempont, hogy addig bírja, amíg elviszik, aztán kínlódjon vele az új tulaj.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28168 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 12:55:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.23 hétfő, 12:18:48
Melyiket? A turbodízel Mondeokban hat darab van ezekből, ami eldurranhat. A leggyakoribb az EGR-szelep alatti függőleges cső.
Elindulsz a csövek mentén a turbol, és ahol olajpárás a cső, ott repedt.
Tedd bele az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, úgy könnyebb válaszolni a kérdéseidre, mert tudjuk, miről kérdezed.
AndyA
Valakinek mint nekem 5 db turbo cső van mivel 5-ös a váltóm.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28169 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 12:57:52 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.09.23 hétfő, 12:55:21
Valakinek mint nekem 5 db turbo cső van mivel 5-ös a váltóm.
Kötözköggyé még...
Egyelőre nem tudjuk az évjáratát, azt még nem írta meg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28170 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 21:27:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.23 hétfő, 07:04:35
Nem is wolfgabornak írtuk, hanem vadasz-nak.
Erre
. Azt tudom, hogy wolfgabornak komplett csere volt. Azt gondolom te sem olvastad el, hogy kinek illetve mire írtam azt, amit. Ő pl nem említette, hogy szivattyú csere is volt, csak annyit, hogy porlasztót cseréltek, ami 8000 km után gatya lett.
Úgy el szégyeltem magam, hogy ki is töröltem azt a hsz-t.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28171 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 22:23:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.23 hétfő, 12:57:52
Kötözköggyé még...
Egyelőre nem tudjuk az évjáratát, azt még nem írta meg.
AndyA
Észrevettem az aláírás hiányát,csak plussz egy adat volt.Nem vagyok kötözködős!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28172 Dátum:
2013.09.24 kedd, 06:36:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.09.23 hétfő, 22:23:37
Észrevettem az aláírás hiányát,csak plussz egy adat volt.Nem vagyok kötözködős!!!!
Jobb is...!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28173 Dátum:
2013.09.24 kedd, 15:33:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.23 hétfő, 21:27:57
Úgy el szégyeltem magam, hogy ki is töröltem azt a hsz-t.
Naplózva
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28174 Dátum:
2013.09.25 szerda, 16:35:29 »
Sziasztok!
Infót szeretnék kérni állítólag Ausztriából jóval olcsóbban tudok új porlasztócsúcsot venni mint itthon. 2006 évjárat 2.0 TDCI 131 ló motorba. Ha ez így van valamilyen elérhetőséget szeretnék kapni. Köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28175 Dátum:
2013.09.25 szerda, 16:42:02 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.25 szerda, 16:35:29
Sziasztok!
Infót szeretnék kérni állítólag Ausztriából jóval olcsóbban tudok új porlasztócsúcsot venni mint itthon. 2006 évjárat 2.0 TDCI 131 ló motorba. Ha ez így van valamilyen elérhetőséget szeretnék kapni. Köszönöm!
Pl1
Ausztria
Pl2
Anglia
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28176 Dátum:
2013.09.25 szerda, 18:22:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.25 szerda, 16:42:02
Pl1
Ausztria
Pl2
Anglia
Azért csak óvattal.
Ezek egy része használt, autóból kiszedett (attól még lehet jó, csak nehéz reklamálni, ha mégsem), más része felújított, de új szinte nincs közöttük. És a felújítottaknál is jellemzően szokott lenni egy 50 Euros felár, amit akkor fizetnek vissza, ha a saját régi csúcsaidat visszaküldöd nekik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28177 Dátum:
2013.09.25 szerda, 18:30:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.25 szerda, 18:22:40
Azért csak óvattal.
Ezek egy része használt, autóból kiszedett (attól még lehet jó, csak nehéz reklamálni, ha mégsem), más része felújított, de új szinte nincs közöttük. És a felújítottaknál is jellemzően szokott lenni egy 50 Euros felár, amit akkor fizetnek vissza, ha a saját régi csúcsaidat visszaküldöd nekik.
AndyA
Az ki van zárva, mert nem tudom.
Nem kötelező a használtat megvennie. Csak a bal oldali mezőben ki kell pipálnia, hogy NEW vagy NEU, aztán kész. De mondjuk ez is mókás, mert tudtommal új nincs csak gyári felújított. (aztán lehet, hogy rosszul tudom)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28178 Dátum:
2013.09.25 szerda, 18:56:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.25 szerda, 18:30:28
Az ki van zárva, mert nem tudom.
Nem kötelező a használtat megvennie. Csak a bal oldali mezőben ki kell pipálnia, hogy NEW vagy NEU, aztán kész. De mondjuk ez is mókás, mert tudtommal új nincs csak gyári felújított. (aztán lehet, hogy rosszul tudom)
Szerinted az hogyan lett, amit felújítanak...? Grrr...
Nekem pl. az EJDR00601D kell a 2.2-esbe. Ebből van a 1334446-os FINIS, ami a teljesen gyári új valami 83 rugóért, és van kétféle gyári-felújított, ami nem tudom, miben más, mert két külön ára van valahol 60 és 70 ezer körül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28179 Dátum:
2013.09.25 szerda, 20:15:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.25 szerda, 18:56:34
Szerinted az hogyan lett, amit felújítanak...? Grrr...
Nekem pl. az EJDR00601D kell a 2.2-esbe. Ebből van a 1334446-os FINIS, ami a teljesen gyári új valami 83 rugóért, és van kétféle gyári-felújított, ami nem tudom, miben más, mert két külön ára van valahol 60 és 70 ezer körül.
AndyA
Én is úgytudom,hogy egy idő után nem gyártottak ujjat,hanem a régit vissza kellett adni mikor a vetted az újjat.Én is vissza adtam a Fordnak a régit mert kérték.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28180 Dátum:
2013.09.25 szerda, 20:17:23 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.09.25 szerda, 20:15:53
Én is úgytudom,hogy egy idő után nem gyártottak ujjat,hanem a régit vissza kellett adni mikor a vetted az újjat.Én is vissza adtam a Fordnak a régit mert kérték.
Cserefeláras holmi, persze. De attól még létezik belőle új, ha van, aki megfizeti...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28181 Dátum:
2013.09.25 szerda, 20:28:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.25 szerda, 20:17:23
Cserefeláras holmi, persze. De attól még létezik belőle új, ha van, aki megfizeti...
AndyA
Még annyi nekem csak vissza kellett adni én nem fizetem felárat rá sem nem kaptam vissza belőle.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28182 Dátum:
2013.09.25 szerda, 21:02:57 »
Itthon van!!
416.000ft lett a vége.
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28183 Dátum:
2013.09.25 szerda, 21:07:02 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.25 szerda, 21:02:57
Itthon van!!
416.000ft lett a vége.
Erről majd kaphatnánk részletes listát és beszámolót?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28184 Dátum:
2013.09.25 szerda, 21:07:58 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.25 szerda, 21:02:57
Itthon van!!
416.000ft lett a vége.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28185 Dátum:
2013.09.25 szerda, 21:08:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.09.25 szerda, 20:28:11
Még annyi nekem csak vissza kellett adni én nem fizetem felárat rá sem nem kaptam vissza belőle.
Ha nem adod vissza, akkor lett volna drágább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28186 Dátum:
2013.09.25 szerda, 22:51:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.25 szerda, 21:08:42
Ha nem adod vissza, akkor lett volna drágább.
AndyA
Igen csak nekem nem kellett előre kifizetni és majd vissza adják.A szerelő intézte így benne megbíztak,hogy vissza küldjük.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28187 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 05:55:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.25 szerda, 21:07:02
Erről majd kaphatnánk részletes listát és beszámolót?
Lista:
A bevizsgálás 4x5000ft 20.000
A felújítás 4x65.000ft 260.000
A nagy nyomású 60.000
A gázolajszűrő 11.235
Gázolaj 5.000
Ez: 356.235ft
A szerelőnek oda adtam 400.000ft-ot. Abból fizette ezeket a tételeket + trélerrel bevitette Szolnokra a kocsit Ford Hoványhoz, ahol 16.000 ft volt a felprogramozás. Onnan megint haza hozta a tréler Tiszaföldvárra az ő költségére. + Munkadíj =416.000ft a vége
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28188 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 06:30:37 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.26 csütörtök, 05:55:46
Lista:
A bevizsgálás 4x5000ft 20.000
A felújítás 4x65.000ft 260.000
A nagy nyomású 60.000
A gázolajszűrő 11.235
Gázolaj 5.000
Ez: 356.235ft
A szerelőnek oda adtam 400.000ft-ot. Abból fizette ezeket a tételeket + trélerrel bevitette Szolnokra a kocsit Ford Hoványhoz, ahol 16.000 ft volt a felprogramozás. Onnan megint haza hozta a tréler Tiszaföldvárra az ő költségére. + Munkadíj =416.000ft a vége
Nemsemmi.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28189 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 07:03:26 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.26 csütörtök, 05:55:46
Lista:
A bevizsgálás 4x5000ft 20.000
A felújítás 4x65.000ft 260.000
A nagy nyomású 60.000
A gázolajszűrő 11.235
Gázolaj 5.000
Ez: 356.235ft
A szerelőnek oda adtam 400.000ft-ot. Abból fizette ezeket a tételeket + trélerrel bevitette Szolnokra a kocsit Ford Hoványhoz, ahol 16.000 ft volt a felprogramozás. Onnan megint haza hozta a tréler Tiszaföldvárra az ő költségére. + Munkadíj =416.000ft a vége
Tisztelt Fórumtárs!
Remélem, ezért a pénzért már kifogástalanul üzemel a gépsárkány.
A garanciáról és a motor működésével kapcsolatos tapasztalatokról, ha lehet egy kicsit bővebben.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28190 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 12:30:27 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.25 szerda, 21:07:02
Erről majd kaphatnánk részletes listát és beszámolót?
nagyon xar érzés 1 kis értékű kocsira ilyen sokat költeni eccerre. +lehet a családi kasszát is hazavágja... nincs nyaralás-telelés, nagy tv, új telo, új felni új gumi stb. meg a gyerekekről nem is beszélve
elég részletes?
enyém is szét van borítva, csak nem ez a része..
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.26 csütörtök, 12:39:54 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28191 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 13:16:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.26 csütörtök, 12:30:27
enyém is szét van borítva, csak nem ez a része..
Na mesélj...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28192 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 13:57:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.26 csütörtök, 13:16:20
Na mesélj...
xarul vette a egyet meg a lükvercet jó ideje, de csak télen. De nagyon. most más a hüvös reggeleken is kezdi.
Mivel 1-2 vévig még meg lesz, így kuplung kettőstömegű, szimeringek..
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28193 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 16:11:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.26 csütörtök, 13:57:08
xarul vette a egyet meg a lükvercet jó ideje, de csak télen. De nagyon. most más a hüvös reggeleken is kezdi.
Mivel 1-2 vévig még meg lesz, így kuplung kettőstömegű, szimeringek..
Rückwärts. Vagyis ha már, akkor rükverc...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28194 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 16:53:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.25 szerda, 18:56:34
Szerinted az hogyan lett, amit felújítanak...? Grrr...
Nekem pl. az EJDR00601D kell a 2.2-esbe. Ebből van a 1334446-os FINIS, ami a teljesen gyári új valami 83 rugóért, és van kétféle gyári-felújított, ami nem tudom, miben más, mert két külön ára van valahol 60 és 70 ezer körül.
AndyA
A tied nem EU4-es? Mert ahhoz 110e/db a delphi (96295 ft a clubos ára), 114600 a Ford (107760ft a clubos). Gondolom a clubos a cromax kártyás ára. Az EEC7-es kerül 80e-be.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28195 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 16:57:05 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.26 csütörtök, 16:53:33
A tied nem EU4-es? Mert ahhoz 110e/db a delphi (96295 ft a clubos ára), 114600 a Ford (107760ft a clubos). Gondolom a clubos a cromax kártyás ára. Az EEC7-es kerül 80e-be.
Abba 701-es kell. Az enyém csak Euro-3-as.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28196 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 16:57:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.26 csütörtök, 16:57:05
Abba 701-es kell. Az enyém csak Euro-3-as.
AndyA
Melyikbe? Az enyém EU4-es és 504-es kell bele.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28197 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 16:58:12 »
nem tudok belépni a fedkompba
napi számlálót nyomom,gyujtás rá és csak azt irja ki "rese"
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28198 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 17:00:24 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.26 csütörtök, 16:57:58
Melyikbe? Az enyém EU4-es és 504-es kell bele.
O lehete a 2.2esrol beszél.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28199 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 17:02:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.26 csütörtök, 16:11:49
Rückwärts. Vagyis ha már, akkor rükverc...
AndyA
Tudom
de nekem igycteccik
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
557
558
559
560
561
562
563
[
564
]
565
566
567
568
569
570
571
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ