Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:06:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14623909 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3050 Dátum:
2010.04.30 péntek, 21:42:05 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.30 péntek, 15:05:31
Nem elég csak a vákumcsövet lezárni,mert ha megnyílik az egr szelep,mert nem zár föl rendesen,akkor megette a fene.Kell az a lemezlap,az a biztos.Sőt,a rendőr.....,de én lemezt is raktam meg kis csapágygolyót a vákumcsőbe....
Mindenki maga dönti el, h mit rakbe, hogy biztosnak érezze a dolgot, de teljesen felesleges, mert magától
nem fog megnyílni a szelep.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3051 Dátum:
2010.04.30 péntek, 21:45:06 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.04.30 péntek, 21:42:05
Mindenki maga dönti el, h mit rakbe, hogy biztosnak érezze a dolgot, de teljesen felesleges, mert magától
nem fog megnyílni a szelep.
én is amikor takarítottam, felöntöttem benzinnel és úgy voltam vele, hogy az ott zár és nem kell azt ott lezárni, mint a másik lyukat, ami a cooler felől jön. és láss csodát eresztett a kipufogóoldalnál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3052 Dátum:
2010.05.01 szombat, 00:17:11 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.04.30 péntek, 18:04:02
Az én történetem úgy indult, hogy elkedett menet közben villogni az izzítást visszajelző lámpa. Később elkezdett akadozni is a motor ezzel egyidőben, majd mégkésőbb néha le is állt. Ezt mindig akkor csinálta, amikor intenzívebben gyorsultam vele. Elvittem kiolvastatni a hibát, azt mondták, hogy üzemanyag ellátás probléma. Kicseréltem naívan a szűrőt, hogy biztos az a gond. Persze, hogy nem az volt. Kis idő múltán megcsinálta azt, hogy menet közben elkezdett akadozni a motor, de nem kellett gyorsítani hozzá, ekkor már nem villogott az izzító lámpa. pár perc múlva elveszett minden erő a motorból, olyan volt, mint ha leállt volna egy henger. Félreálltam, leállítottam, többet nem indult be.
Így vontattuk a szervizbe. Hibaolvasás, az alapján megmérték a nagynyomású szivattyút, nem csinált nyomást. Elküldték egy helyre, ahol ezzel foglalkoznak, hogy megnézzék mi baja. Megállapították, hogy a szivattyúnak semmi baja, a nyomástartó szelep romlott el. Kicserélték, nyomás már van, viszont 3 porlasztó nem porlaszt. Most ezeket küldték el ugyan oda lellenőrizni, és az árajánlatot várom a javításra. Ez a folyamat így jól működött szerintetek? Lehet egyáltalán úgy tesztelni ezeket a dolgokat, hogy a porlasztó itt van, a kocsi meg ott? Meg ugyan ez a szivattyúval?
Lehet, megfelelő próbapad birtokában.
A gond az ezzel a folyamattal, hogy - mint ahogy azt Alf is írta - mikor leállt végleg, nem villogott az izzításjelző. A szivattyú oldali hibáknál mindig van hibakód és villogó izzításjelző, mert az ECU az üa rendszer nyomására nagyon érzékeny, valamint a szivattyú hibája nyomásproblémaként jelentkezik. A porlasztók hibája idézhet elő hibakód nélküli füstölést, egyenetlen járást, stb, de teljes leállásnál lesz hibakód is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3053 Dátum:
2010.05.01 szombat, 08:59:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.30 péntek, 21:45:06
én is amikor takarítottam, felöntöttem benzinnel és úgy voltam vele, hogy az ott zár és nem kell azt ott lezárni, mint a másik lyukat, ami a cooler felől jön. és láss csodát eresztett a kipufogóoldalnál
erről beszélek.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3054 Dátum:
2010.05.01 szombat, 10:06:20 »
Nekem is valószínű Csúcsokkal van a gondom! Elindítom az autót és nehezen sok tekerésre indul, majd amikor elindul nem telik bele 1-2perc magától le is áll, ami miatt sehova nem merek menni vele, természetesen produkálja a sokunk számára ismert izzítás lámpa villogást is..... A dologban az a ronda hogy tavaly juniusban cseréltem szivattyút és csúcsokat, arról nem beszélve hogy azóta nem mentem az autóval csak kb 30.000 km t.....
Jelenleg ZEJDR00501Z típusú csúcs van benn és kipróbáltam egy 502est ami állítólag jó volt de azzal sem indult könnyebben és még füstölt is mint egy kémény, majd leállt.....foglalmam sincs mi legyen félek a szervíztől mert, mint mondtam juniusban cseréltem az egész rendszert..... de lehet csak az árát fizettem ki és ki tudja belekerült e az amire én kifizettem a 430ezret....legközelebb jobban a körmére nézek a szervíznek...elengedhetetlen!Ha elindul az autó nem lehet baja a szivattyúmnak ugye???
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3055 Dátum:
2010.05.01 szombat, 10:41:20 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.30 péntek, 18:11:07
természetesen lehet!
Az viszont felettéb furcsa,hogy amikor végleg leállt, már nem villogott az izzításjelző.....
főleg,ha a csúcsok halnak be!
Amikor kicserélted a szűrőt,nem volt szivárgás a csúcsok körü?Esetleg a szűrő környékén?
Semmilyen szivárgást nem láttam, emlékszek még, hogy néztem is.
Az, hogy tartósan így volt használva, az annyit jelent, hogy először csak egyszer megjátszotta ezt a villogás minden tünet nélkül. Kb 2 hétre rá egyszer megint, akkor akadozott egy picit a motor. Erre egy-két napra rá elkezdte rendszeresen csinálni, és innentől kezdve egy hét alatt forgott le a többi esemény, de mindennapos használat alatt. Ment az agyalás, hogy vajon mi lehet. Mert ugye mi buták azt hittük, hogy sima szűrő probléma...
Amikor végleg leállt, az az előtti pillanatban elkezdett villogni. Viszont előtte ahogy kezdett nem gyorsulni, meg lassú menet mellett is akadozni, akkor nem.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3056 Dátum:
2010.05.01 szombat, 10:42:32 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.30 péntek, 18:41:57
Mivel tartósan így volt használva a leírás szerint lehet hogy a rossz csúcsok miatt az ECU már letiltotta a nagynyomásút. Lehet, hogy elég lett volna csak kiütni a tiltást Utána meg persze hogy rosszak voltak a csúcsok. Elég rossz indulatú ha azt állítom hogy elég lett volna a csúcs csere és előtte törölni az Összes hibakódot ? Én már láttam olyat aki halott ilyenről...
Azt akarod ezzel mondani, hogy lehet, hogy a nyomástartó szelepet feleslegesen cserélték ki?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3057 Dátum:
2010.05.01 szombat, 10:54:07 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.01 szombat, 10:42:32
Azt akarod ezzel mondani, hogy lehet, hogy a nyomástartó szelepet feleslegesen cserélték ki?
Nem.Volt egy ilyen eset,hogy Stealt kitörölte a hibakódokat,feloldotta az ecu a nagynyomású szivattyú tiltását és az autó el is indult.....
Persze ott is agyhalott volt 1 csúcs....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.01 szombat, 10:57:53 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3058 Dátum:
2010.05.01 szombat, 10:56:16 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2010.05.01 szombat, 10:06:20
Nekem is valószínű Csúcsokkal van a gondom! Elindítom az autót és nehezen sok tekerésre indul, majd amikor elindul nem telik bele 1-2perc magától le is áll, ami miatt sehova nem merek menni vele, természetesen produkálja a sokunk számára ismert izzítás lámpa villogást is..... A dologban az a ronda hogy tavaly juniusban cseréltem szivattyút és csúcsokat, arról nem beszélve hogy azóta nem mentem az autóval csak kb 30.000 km t.....
Jelenleg ZEJDR00501Z típusú csúcs van benn és kipróbáltam egy 502est ami állítólag jó volt de azzal sem indult könnyebben és még füstölt is mint egy kémény, majd leállt.....foglalmam sincs mi legyen félek a szervíztől mert, mint mondtam juniusban cseréltem az egész rendszert..... de lehet csak az árát fizettem ki és ki tudja belekerült e az amire én kifizettem a 430ezret....legközelebb jobban a körmére nézek a szervíznek...elengedhetetlen!Ha elindul az autó nem lehet baja a szivattyúmnak ugye???
Ez a jelenség tipikusan a szűrőnél falsot szív a rendszer!Vagy a résolajvisszavezetőcsöveknél.Vagy egyszerűen már nem tudja átszívni a szűrőn a nyálat.Nitrotomnál pont ez volt.Neki tényleg csak a szűrőt kellett kicserélni,meg a visszatérőágat kikötni a szűrőből!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3059 Dátum:
2010.05.01 szombat, 11:02:37 »
Ezt hogyan orvosoljam ? Letudom ezt valahogy ellenőrizni vagy vigyem el szervízbe ahol anyámat is kicseréltetik velem állandóan
......... köszönöm
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3060 Dátum:
2010.05.01 szombat, 11:05:53 »
.......volt már turbó cserém, motor cserém, üzemanyagrendszer cserém (szivattyú, porlasztó), mostmár vki cserélhetne velem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3061 Dátum:
2010.05.01 szombat, 11:10:51 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2010.05.01 szombat, 11:02:37
Ezt hogyan orvosoljam ? Letudom ezt valahogy ellenőrizni vagy vigyem el szervízbe ahol anyámat is kicseréltetik velem állandóan
......... köszönöm
Szűrőcsere,és a szivárgás megszüntetése.
Ugyanis a nagynyomású pumpa az szívja az olajat a tankból!Ha van egy kis szivárgás,ott falsot is tud szívni.Olyankor leáll a rendszer villogással.Majd utána újraindul,de nem sokáig megy.Ezzel nem érdemes sokáig keccsölni,mert tönkremegy a szivattyú.
Miután már a fődarabokat cserélték így szerintem már csak ilyen kiss bosszantó hibáról lehet szó....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3062 Dátum:
2010.05.01 szombat, 11:12:29 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2010.05.01 szombat, 11:05:53
.......volt már turbó cserém, motor cserém, üzemanyagrendszer cserém (szivattyú, porlasztó), mostmár vki cserélhetne velem
Ezt ne kívánd!Dögöljön meg a szomszéd tehene is?
Te a szervizek áldozatává váltál.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3063 Dátum:
2010.05.01 szombat, 11:19:40 »
nem kívánom én senkinek.......Főleg az én autómat
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3064 Dátum:
2010.05.01 szombat, 11:21:10 »
Jólelkű vagyok próbálok mindenkiben megbízni és ez a bajom...... Mostmár értek vmennyit hozzá remélem nem vernek át többször......
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3065 Dátum:
2010.05.01 szombat, 11:24:15 »
Megnézem van e nyoma a szivárgásnak... Remélem megúszom ezt a dolgot ennyivel mert már mégegyszer megvettem az autót és mégsem megy...vele együtt én sem......
Naplózva
hjozef
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3066 Dátum:
2010.05.01 szombat, 11:58:30 »
Sziasztok,jobb majálist minden kinek,mint nekem.Majálisra menet közben leállt a gép(TDCI 130 LE,2002-es kiadás) telyesen meghalt,indító forgat,de semmi csak az izzító lámpa kezd el villogni mi lehet a hiba.Valami tanács kellene.Hogy kell hiba kódot kiolvasni a gépböl?A válaszokat és a tanácsokat előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3067 Dátum:
2010.05.01 szombat, 12:26:52 »
Idézetet írta: hjoci - 2010.05.01 szombat, 11:58:30
Sziasztok,jobb majálist minden kinek,mint nekem.Majálisra menet közben leállt a gép(TDCI 130 LE,2002-es kiadás) telyesen meghalt,indító forgat,de semmi csak az izzító lámpa kezd el villogni mi lehet a hiba.Valami tanács kellene.Hogy kell hiba kódot kiolvasni a gépböl?A válaszokat és a tanácsokat előre is köszönöm!
elkell vinni diagnosztikára,szervízbe....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3068 Dátum:
2010.05.01 szombat, 12:42:30 »
Szivárgásnak semmi nyoma a rail csöveknél ...... Elindítottam nagy nehezen elindult és felpörgettem 3000es fordulatra amit megtartottam a lábammal, de fuldokolva nem bírta tartani a fordulatot és leállt..... megint vontatni kell a szervízbe az összes szomszéd rajtam röhög
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3069 Dátum:
2010.05.01 szombat, 12:59:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.01 szombat, 10:54:07
Nem.Volt egy ilyen eset,hogy Stealt kitörölte a hibakódokat,feloldotta az ecu a nagynyomású szivattyú tiltását és az autó el is indult.....
Persze ott is agyhalott volt 1 csúcs....
Jól van akkor. Végülis elvileg nem próba szerencse alapon cserélik a dolgokat, hanem mindent leellenőriznek. Kezd visszatérni a bizalmam a szerviz fele, viszont tegnapra ígértek árajánlatot arra, hogy mennyiért csináljál meg a porlasztókat, de nem hívtak. Mondjuk majdnem mindegy is, mert itt is mindenki azt mondta, hogy újakat rakassak bele. Na köszönöm az eddigi segítségeteket, majd írok még, ha valami bánatom van.
Naplózva
rolo
Vendég
Turbo hiba?
«
Új hozzászólás #3070 Dátum:
2010.05.01 szombat, 14:41:35 »
sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy az autóm kb 2,5-3 ezres fordulatnál ad egy visító hangot ami szerintem a turbó hibája valahol szökik a nyomás.
A mesterek szerint semmi baja az autónak, de engem nagyon bosszant a dolog főleg mert nem úgy megy ahogy kéne és 1,5 literrel többet eszik
a motor olajat nem eszi. kérlek segítsetek ha tudtok vagy ha van valami turbós mesteretek.
Előre is köszönöm a segítséget.
2003 TDCI 130le Ghia
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Turbo hiba?
«
Új hozzászólás #3071 Dátum:
2010.05.01 szombat, 15:34:35 »
Idézetet írta: rolo - 2010.05.01 szombat, 14:41:35
sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy az autóm kb 2,5-3 ezres fordulatnál ad egy visító hangot ami szerintem a turbó hibája valahol szökik a nyomás.
A mesterek szerint semmi baja az autónak, de engem nagyon bosszant a dolog főleg mert nem úgy megy ahogy kéne és 1,5 literrel többet eszik
a motor olajat nem eszi. kérlek segítsetek ha tudtok vagy ha van valami turbós mesteretek.
Előre is köszönöm a segítséget.
2003 TDCI 130le Ghia
Ha nem eszik olajat,akkor a turbó jó.Max valamelyik töltőlevegő cső adta meg magát. Általában az egr előtti csőszakasz szakad ki és engedi el a töltőnyomást.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3072 Dátum:
2010.05.01 szombat, 15:35:57 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2010.05.01 szombat, 12:42:30
Szivárgásnak semmi nyoma a rail csöveknél ...... Elindítottam nagy nehezen elindult és felpörgettem 3000es fordulatra amit megtartottam a lábammal, de fuldokolva nem bírta tartani a fordulatot és leállt..... megint vontatni kell a szervízbe az összes szomszéd rajtam röhög
Füstöl? ha nem, akkor nem kap üzemanyagot.
Ha porlsztó vagy szivattyú, el sem indulna.
ereszt valahol.
Vagy CMP és vagy CKP jeladó is lehet. Hibakódolvasás segít elindulni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Turbo hiba?
«
Új hozzászólás #3073 Dátum:
2010.05.01 szombat, 15:36:22 »
Idézetet írta: rolo - 2010.05.01 szombat, 14:41:35
sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy az autóm kb 2,5-3 ezres fordulatnál ad egy visító hangot ami szerintem a turbó hibája valahol szökik a nyomás.
A mesterek szerint semmi baja az autónak, de engem nagyon bosszant a dolog főleg mert nem úgy megy ahogy kéne és 1,5 literrel többet eszik
a motor olajat nem eszi. kérlek segítsetek ha tudtok vagy ha van valami turbós mesteretek.
Előre is köszönöm a segítséget.
2003 TDCI 130le Ghia
Lehet,kilukadt 1 turbócsöved.méress turbónyomást diagcuccal!Vagy gyere a lurdys minire jövő pénteken du.,valakinél lesz biztos laptop!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3074 Dátum:
2010.05.01 szombat, 15:37:01 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2010.05.01 szombat, 12:42:30
Szivárgásnak semmi nyoma a rail csöveknél ...... Elindítottam nagy nehezen elindult és felpörgettem 3000es fordulatra amit megtartottam a lábammal, de fuldokolva nem bírta tartani a fordulatot és leállt..... megint vontatni kell a szervízbe az összes szomszéd rajtam röhög
pedig ott a szűrő lesz a ludas....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hjozef
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3075 Dátum:
2010.05.01 szombat, 17:10:42 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.01 szombat, 12:26:52
elkell vinni diagnosztikára,szervízbe....
Hétfön jön házhoz a diagnosztikával a szaki.(sík ideg vagyok)
KÖSZI
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3076 Dátum:
2010.05.01 szombat, 18:01:09 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2010.05.01 szombat, 12:42:30
Szivárgásnak semmi nyoma a rail csöveknél ...... Elindítottam nagy nehezen elindult és felpörgettem 3000es fordulatra amit megtartottam a lábammal, de fuldokolva nem bírta tartani a fordulatot és leállt..... megint vontatni kell a szervízbe az összes szomszéd rajtam röhög
A műszaki probléma megoldható! A szomszédok korán röhögtek, lesz ez még fordítva is, nyugi! Az nevet, aki utoljára nevet! Akárhogy is nézzük, ez a legjobb ár/érték arányú kocsi a kategóriájában, jól választottál. Inkább az elemző/gondolkodó ember döntése - nem is annyira
feel the difference...
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3077 Dátum:
2010.05.01 szombat, 20:56:53 »
Alf, Ákos ...fent vannak már a csövek? Senkinek semmi...csak a kartonból nézegetjük?
, Ha minden jól megy akkor hétfő este nekem már azon keresztül tolja "a oxygént" a motornak
(Vik valószínű agyvérzést kap majd....ha nem idegesítem nagyon majd csinálok képeket)
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3078 Dátum:
2010.05.01 szombat, 21:32:08 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.05.01 szombat, 20:56:53
Alf, Ákos ...fent vannak már a csövek? Senkinek semmi...csak a kartonból nézegetjük?
, Ha minden jól megy akkor hétfő este nekem már azon keresztül tolja "a oxygént" a motornak
(Vik valószínű agyvérzést kap majd....ha nem idegesítem nagyon majd csinálok képeket)
Alfnál fent vannak már. Cuppanós, de felmegy szépen. A bilincsek nagyon jók. És az eredmény is nagyon jó Alf elmondása szerint. Alacsonyabb fordulaton tol már a turbó. Ezt is vártuk tőle, mert nem megy értékes fordulatszám tartomány arra, hogy a turbó a csöveket pumpálja.
Vik nem fog szerintem agyvérzést kapni. Beszéltem vele pénteken, mondta hogy mész hozzá, érdekli, hogy mi ez a cucc.
Kell hozzá szilikon spray, úgy könnyebb feltenni.
hajrá.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3079 Dátum:
2010.05.01 szombat, 21:57:49 »
Ez jó hír...már én is várom a dolgot....majd beszámolok a végeredményről...aztán meg hétvégén chipppppp
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.01 szombat, 21:32:08
Alfnál fent vannak már. Cuppanós, de felmegy szépen. A bilincsek nagyon jók. És az eredmény is nagyon jó Alf elmondása szerint. Alacsonyabb fordulaton tol már a turbó. Ezt is vártuk tőle, mert nem megy értékes fordulatszám tartomány arra, hogy a turbó a csöveket pumpálja.
Vik nem fog szerintem agyvérzést kapni. Beszéltem vele pénteken, mondta hogy mész hozzá, érdekli, hogy mi ez a cucc.
Kell hozzá szilikon spray, úgy könnyebb feltenni.
hajrá.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3080 Dátum:
2010.05.02 vasárnap, 09:47:20 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.05.01 szombat, 20:56:53
Alf, Ákos ...fent vannak már a csövek? Senkinek semmi...csak a kartonból nézegetjük?
, Ha minden jól megy akkor hétfő este nekem már azon keresztül tolja "a oxygént" a motornak
(Vik valószínű agyvérzést kap majd....ha nem idegesítem nagyon majd csinálok képeket)
Én múlthét szombaton elhoztam Relhist-től és vasárnap délben már fenn voltak!
Hozta az elvárásokat,és remélem ,nekem már nem lesz turbócső gondom sosem.
Kemény menet volt a cooler-ra felgyömöszölni.....de a többi nem volt problémás......csak bűrke nem maradt a kezemen könyékig...
+1infó!Én szilikonzsírral kentem be vékonyan a csövek belsejének az első 1cm-ét,hogy könnyebben felcsusszanjon.A szilikonspray nem volt alkalmas.
1réteg szilikongumi,1réteg szövet,1gumi,1szövet.....mindez 6szor!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3081 Dátum:
2010.05.02 vasárnap, 09:54:03 »
Hát én is saját kezűleg akartam szívni vele, de sajnos most nincs rá helyem...mire lenne, az még hetek...így Viktorral beszéltem, elméletileg hétfőn összejön...majd zsírt viszek, nehogy ott akadjunk el! Mennyi idő volt felrakni őket? Nagyon szét kellett kapni az autót? Lökhárító elől leugrott?
Azért kérdezem csak mert Vik azt mondta, lehet nem fog beleférni a hétfő délutánba az összes cső (ezeket mind Ő se cserélte még) + olajcsere max akkor még egyszer mennem kell...
Idézetet írta: alf - 2010.05.02 vasárnap, 09:47:20
Én múlthét szombaton elhoztam Relhist-től és vasárnap délben már fenn voltak!
Hozta az elvárásokat,és remélem ,nekem már nem lesz turbócső gondom sosem.
Kemény menet volt a cooler-ra felgyömöszölni.....de a többi nem volt problémás......csak bűrke nem maradt a kezemen könyékig...
+1infó!Én szilikonzsírral kentem be vékonyan a csövek belsejének az első 1cm-ét,hogy könnyebben felcsusszanjon.A szilikonspray nem volt alkalmas.
1réteg szilikongumi,1réteg szövet,1gumi,1szövet.....mindez 6szor!!!!!
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3082 Dátum:
2010.05.02 vasárnap, 10:05:51 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.05.02 vasárnap, 09:54:03
Hát én is saját kezűleg akartam szívni vele, de sajnos most nincs rá helyem...mire lenne, az még hetek...így Viktorral beszéltem, elméletileg hétfőn összejön...majd zsírt viszek, nehogy ott akadjunk el! Mennyi idő volt felrakni őket? Nagyon szét kellett kapni az autót? Lökhárító elől leugrott?
Azért kérdezem csak mert Vik azt mondta, lehet nem fog beleférni a hétfő délutánba az összes cső (ezeket mind Ő se cserélte még) + olajcsere max akkor még egyszer mennem kell...
2óra!
Löksi jóhelyen van,nem kell bántani!
ha lenn van az alsó burkolat,akkor a turbó utáni,motor alatti és a rezonátorcsövet egyszerre lehet cserélni kb 15 perc alatt,mert csak fenn kell a bilinccset lelazítani,és a rezonátornál,majd az egészet fémcsövestül lekell venni(persze még fogja 3csavi a fémcsövet is).A szívás a cooler előtt és után van,mert csak a motor felől tudod tolni a csövet-meg le a bőrt a kezedről(a te esetedben Vik-kezéről).A maradék 3 csövet a coolre előtt és után,meg a függőleges ami az egr-re megy kb 1óra alatt gyömöszöltem fel.
Neked asszem lesz még 1 7ik is,a szívóoldalon.Na az még plusz 10perc.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3083 Dátum:
2010.05.02 vasárnap, 10:17:07 »
Köszi, hasznos az info, majd ha Vik nagyon anyázik akkor meghunyászkodva jelzem neki a metodikát
A végén meg majd mond egy akkora számot, hogy ki se tudom fizetni
Idézetet írta: alf - 2010.05.02 vasárnap, 10:05:51
2óra!
Löksi jóhelyen van,nem kell bántani!
ha lenn van az alsó burkolat,akkor a turbó utáni,motor alatti és a rezonátorcsövet egyszerre lehet cserélni kb 15 perc alatt,mert csak fenn kell a bilinccset lelazítani,és a rezonátornál,majd az egészet fémcsövestül lekell venni(persze még fogja 3csavi a fémcsövet is).A szívás a cooler előtt és után van,mert csak a motor felől tudod tolni a csövet-meg le a bőrt a kezedről(a te esetedben Vik-kezéről).A maradék 3 csövet a coolre előtt és után,meg a függőleges ami az egr-re megy kb 1óra alatt gyömöszöltem fel.
Neked asszem lesz még 1 7ik is,a szívóoldalon.Na az még plusz 10perc.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
dieseles71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3084 Dátum:
2010.05.02 vasárnap, 23:34:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.03.22 hétfő, 13:45:24
pl. haasználni az autót.
Relhist ráfaragott a csúcsfelújító mesterek munkájával...
Nem belevalót raktak bele, és a gyári értékekre programozták fel, amitől így nem igazán működött tökéletesen a motor...
Ha nincs kalibrációs kód a felújított csúcsokhoz, akkor adsz egy pofont a szharnak...
Bár Én annyira a felújított csúcsokban sem hiszek. Ráadásul 40e-ért még húzos is.
Sziasztok
Ha profi a felújítás és gyári próbapadi új kódot kapsz a csúcshoz akkor az biztosan jól fog működni. Sajnos nagyon sok a házi felújítás és aki nem tud hozzá gyári új kódot generálni az csak fél munkát végez. A motor nem fog megfelelően működni , egyeletlenül fog járni , füstölni esetleg rángatni fog bizonyos üzemi körülmények közt. A kód azért van mert az határozza meg a porlasztó egyedi működési paraméterét. 35.000.-ft ért tudok gyári felújított porlasztó csúcsot. Természetesen sokan elvéreznek hogy csak csúcsot cserélnek és a rendszert nem ellenőrzik illetve nem takarítják ki a tankot
.
Üdvözlettel: Dieseles71
Naplózva
dieseles71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3085 Dátum:
2010.05.02 vasárnap, 23:42:08 »
Idézetet írta: hjoci - 2010.05.01 szombat, 11:58:30
Sziasztok,jobb majálist minden kinek,mint nekem.Majálisra menet közben leállt a gép(TDCI 130 LE,2002-es kiadás) telyesen meghalt,indító forgat,de semmi csak az izzító lámpa kezd el villogni mi lehet a hiba.Valami tanács kellene.Hogy kell hiba kódot kiolvasni a gépböl?A válaszokat és a tanácsokat előre is köszönöm!
Szia Először motordiagnosztika........ de bizonyosan a CR rendszerrel van valami baj
üdv.Laci
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3086 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 08:59:56 »
Elérte nagybátyám 2002-es TDCI-jét is a végzet...
Az izzitás vissza jelző elkezd villogni, ha meg van hajtva és persze átmegy vészüzembe, nem mindig, mert van hogy 4x-5x is kiforgatja és nem jelentkezik.
Ha normálisan (2500 fordulat alatt) használja akkor nem jön elő.
Reménykedünk,h nem csúcs, de félő, h az lesz a gond, mert 190e van a vasban és 2 évesen 70e km-rel hozták külföldről...(és ügye 50e szinte biztos vissza tekertek...)
Hiba kódot kéne elsőre olvasni, de itt Siófokon nem hiszem,h nagyon értenek hozzá a masik pedig, h a héten nem lesz ideje rá, így
első körben javasoltam neki egy Proteces kezelést meg egy Go szűrő cserét.
Tudom, hogy sokszor volt már róla szó itt, hogy mi a teendő ilyen esetben, de azért röviden összefoglalhatná valaki.
Esetleg tudtok szervizt vagy valakit aki Siófok környékén jól tud diagnosztizálni?
Mi az amit esetleg én is megtudok nézni?
Esetleg egy eccerűsített poharazást a rés (visszatérő) csöveken?
Nem tudom az értékeket, de a 4 csúcsot össze tudom hasonlítani, meg azt is látom akkor,h van-e fémreszelék..
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.03 hétfő, 11:08:43 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
vekony68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3087 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:03:18 »
sziasztok. uj mondeos vagyok, és átestem az itt olvasott kuplungjavitás olajcsere hoszbordásszíjcserén. azt szeretném kérdezni, hogy a szíjcserekor észrevettük, hogy a spanoló szilentje ki van menve. a bontóban vettem egy ránézésre tökéleteset, és a beépités után még mindig van valami zavaró hang alapjáraton, és a szíj is vergődve fut de pici gázzal már szépen fut. tudtok e valanit erről 2004 130le TDCI cső csabi.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3088 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:09:20 »
Idézetet írta: vekony68 - 2010.05.03 hétfő, 11:03:18
sziasztok. uj mondeos vagyok, és átestem az itt olvasott kuplungjavitás olajcsere hoszbordásszíjcserén. azt szeretném kérdezni, hogy a szíjcserekor észrevettük, hogy a spanoló szilentje ki van menve. a bontóban vettem egy ránézésre tökéleteset, és a beépités után még mindig van valami zavaró hang alapjáraton, és a szíj is vergődve fut de pici gázzal már szépen fut. tudtok e valanit erről 2004 130le TDCI cső csabi.
Sajnos ez jellemző betegség. A gyári javítási utasítás a szíj, szíjfeszítő és kettőstömegű szíjtárcsa cseréje. Azután akár két hétig is jó lesz.
A bontott feszítő szerintem nem sokat ér, de ha újat veszel, akkor is szíjtárcsával együtt kell cserélni, mert szétverik egymást, ha valamelyik rossz. Alf mechanikus én elektronikus megoldást találtam ki kínomban a probléma megoldására.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zeordogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3089 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:11:26 »
Sziasztok!
Segítséget kérnék tapasztalatok alapján.
Az autó 2.0 TDCI 115 LE , 2005.02. Futott km: 96352 km.
A jelenség leírása: Korábban azzal a problémával küzdöttem, hogy a motor beindítása után , szabálytalan időközönkénti előfordulással
egyenletlen volt a motor járása ( néha mintha kihagyott volna a motor ). Minden lehetséges okok próbáltunk feltárni , szűrőcsere , csatlakozók ellenőrzése,stb,stb.
Elvittem a márkaszervízbe , ahol kiolvastattam a diagnosztikát , de vmi vezérmű szenzor hibán kívül semmi nem volt. Szerintem az is csak azért , mert előtte lehúzhattam
a csatiját. Szóval a motor különben teljesen normálisan működött , és az egyenetlen járás kb. 5 perc után teljesen meg is szűnt. De mivel ez engem idegesített , ezért
gondoltam megnézetem a szervízben. A csatlakoztatott diagnosztika adott vagy 4-5 aktuális frissítést a típushoz , melyben az alapjárathoz tartozó frissítés is volt.
Rátöltés után nagy örömömre másnap reggeli hidegindításkor a motor meg sem rezzen!
Megszűnt az egyenetlen járás! De !
Ezzel párhuzamosan az a jelenség jött elő , hogy a motor alacsony fordulaton , lassabb sebességnél , vagy gyorsításkor olyan kopogó hangot ad , mint valami háború előtti dízel !! Mivel nem nagyon szeretem hajtani a gépet és inkább alacsony fordulaton járok ( kb.2000-ig pörgetem csak , és komótosan használom ) ez most jobban idegesít , mint az egyenetlen járás. Visszamentem a szervízbe és azt a választ kaptam, hogy ugye visszaállítási lehetőség nem van, szokjak hozzá a "kopogós " hanghoz és ameddig az izzítás jelző nem kezd villogni , addig semmit se tegyek vele.
Hát ez engem nem nyugtat meg , így szeretnék szakmai tanácsot kérni , hogy mi tévő legyek? Ez kezdődő porlasztó probléma? Vagy mi okozhatja azt az idegesítő csörgős dízel hangot?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv,
Zsolt
Naplózva
dieseles71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3090 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:26:06 »
Idézetet írta: zeordogh - 2010.05.03 hétfő, 11:11:26
Sziasztok!
Segítséget kérnék tapasztalatok alapján.
Az autó 2.0 TDCI 115 LE , 2005.02. Futott km: 96352 km.
A jelenség leírása: Korábban azzal a problémával küzdöttem, hogy a motor beindítása után , szabálytalan időközönkénti előfordulással
egyenletlen volt a motor járása ( néha mintha kihagyott volna a motor ). Minden lehetséges okok próbáltunk feltárni , szűrőcsere , csatlakozók ellenőrzése,stb,stb.
Elvittem a márkaszervízbe , ahol kiolvastattam a diagnosztikát , de vmi vezérmű szenzor hibán kívül semmi nem volt. Szerintem az is csak azért , mert előtte lehúzhattam
a csatiját. Szóval a motor különben teljesen normálisan működött , és az egyenetlen járás kb. 5 perc után teljesen meg is szűnt. De mivel ez engem idegesített , ezért
gondoltam megnézetem a szervízben. A csatlakoztatott diagnosztika adott vagy 4-5 aktuális frissítést a típushoz , melyben az alapjárathoz tartozó frissítés is volt.
Rátöltés után nagy örömömre másnap reggeli hidegindításkor a motor meg sem rezzen!
Megszűnt az egyenetlen járás! De !
Ezzel párhuzamosan az a jelenség jött elő , hogy a motor alacsony fordulaton , lassabb sebességnél , vagy gyorsításkor olyan kopogó hangot ad , mint valami háború előtti dízel !! Mivel nem nagyon szeretem hajtani a gépet és inkább alacsony fordulaton járok ( kb.2000-ig pörgetem csak , és komótosan használom ) ez most jobban idegesít , mint az egyenetlen járás. Visszamentem a szervízbe és azt a választ kaptam, hogy ugye visszaállítási lehetőség nem van, szokjak hozzá a "kopogós " hanghoz és ameddig az izzítás jelző nem kezd villogni , addig semmit se tegyek vele.
Hát ez engem nem nyugtat meg , így szeretnék szakmai tanácsot kérni , hogy mi tévő legyek? Ez kezdődő porlasztó probléma? Vagy mi okozhatja azt az idegesítő csörgős dízel hangot?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv,
Zsolt
szia a porlasztó kodolásával lehet aprobléma és azét kopog mert sok a pilot befecskendezés. beállitáőssal illetve ujra kódolással meoldható a probléma
üdvözlettel:Laci
Naplózva
zeordogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3091 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:29:31 »
Idézetet írta: dieseles71 - 2010.05.03 hétfő, 11:26:06
szia a porlasztó kodolásával lehet aprobléma és azét kopog mert sok a pilot befecskendezés. beállitáőssal illetve ujra kódolással meoldható a probléma
üdvözlettel:Laci
Köszönöm. Ezt hol tudom megcsináltatni? Vigyem vissza a márkaszervízbe? ( For-Top Győr )
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3092 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:38:38 »
Idézetet írta: zeordogh - 2010.05.03 hétfő, 11:29:31
Köszönöm. Ezt hol tudom megcsináltatni? Vigyem vissza a márkaszervízbe? ( For-Top Győr )
Kopogós hang porlasztóra utal, na de 96e km-nél?
Lehet, hogy 196e km? Egyébként sw frissítés után az autó ujraállítja a paramétereket, szóval ez a kopogás még csillapodni fog.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zeordogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3093 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:40:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.03 hétfő, 11:38:38
Kopogós hang porlasztóra utal, na de 96e km-nél?
Lehet, hogy 196e km? Egyébként sw frissítés után az autó ujraállítja a paramétereket, szóval ez a kopogás még csillapodni fog.
A frissítés előtt semmi baja nem volt , se kopogás , se füstölés , szépen húzott , ahogy kell.
Most is megy jól , csak ez a kopogás ne lenne.
A km valós , mert magyar első tulajtól vettem , szervízzel , stb. akkor 49e volt benne.
Naplózva
vekony68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3094 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:47:09 »
szia és azt hogy lehet elvégezni vagy elvégeztetni.?? vagy törődjek bele ebbe a hangba? meddig lehet így használni??
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3095 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:48:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.03 hétfő, 11:09:20
Sajnos ez jellemző betegség. A gyári javítási utasítás a szíj, szíjfeszítő és kettőstömegű szíjtárcsa cseréje. Azután akár két hétig is jó lesz.
A bontott feszítő szerintem nem sokat ér, de ha újat veszel, akkor is szíjtárcsával együtt kell cserélni, mert szétverik egymást, ha valamelyik rossz. Alf mechanikus én elektronikus megoldást találtam ki kínomban a probléma megoldására.
És bevált a megoldásod? Ugye a te kocsid megy állandóan rükvercben?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3096 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:48:31 »
Idézetet írta: zeordogh - 2010.05.03 hétfő, 11:40:53
A frissítés előtt semmi baja nem volt , se kopogás , se füstölés , szépen húzott , ahogy kell.
Most is megy jól , csak ez a kopogás ne lenne.
A km valós , mert magyar első tulajtól vettem , szervízzel , stb. akkor 49e volt benne.
Volt egy hibakódot, annak nem ártana utánajárni. Van olyan is, hogy kopogás érzékelő, lehet az akar kinyiffanni..
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3097 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:49:38 »
Idézetet írta: nagytomi - 2010.05.03 hétfő, 11:48:04
És bevált a megoldásod? Ugye a te kocsid megy állandóan rükvercben?
Az volt a beta verzió. Mostmár kitalált mást, és sztem működik neki rendesen. A beta verzióval, nem volt overboost, és többet is fogyasztott az autó, úgyhogy az downgrade-olva lett.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3098 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:51:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.03 hétfő, 11:49:38
Az volt a beta verzió. Mostmár kitalált mást, és sztem működik neki rendesen. A beta verzióval, nem volt overboost, és többet is fogyasztott az autó, úgyhogy az downgrade-olva lett.
Jó lenne többet tudni, mert szerintem is kevés a gyári alapjárat.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3099 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:54:16 »
Idézetet írta: nagytomi - 2010.05.03 hétfő, 11:51:25
Jó lenne többet tudni, mert szerintem is kevés a gyári alapjárat.
keress rá, illetve majd leírja
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ