Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:06:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14623909 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3050 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:42:05 »

Nem elég csak a vákumcsövet lezárni,mert ha megnyílik az egr szelep,mert nem zár föl rendesen,akkor megette a fene.Kell az a lemezlap,az a biztos.Sőt,a rendőr.....,de én lemezt is raktam meg kis csapágygolyót a vákumcsőbe.... vigyor3

Mindenki maga dönti el, h mit rakbe, hogy biztosnak érezze a dolgot, de teljesen felesleges, mert magától
nem fog megnyílni a szelep.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3051 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:45:06 »

Mindenki maga dönti el, h mit rakbe, hogy biztosnak érezze a dolgot, de teljesen felesleges, mert magától
nem fog megnyílni a szelep.
én is amikor takarítottam, felöntöttem benzinnel és úgy voltam vele, hogy az ott zár és nem kell azt ott lezárni, mint a másik lyukat, ami a cooler felől jön. és láss csodát eresztett a kipufogóoldalnál szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3052 Dátum: 2010.05.01 szombat, 00:17:11 »

Az én történetem úgy indult, hogy elkedett menet közben villogni az izzítást visszajelző lámpa. Később elkezdett akadozni is a motor ezzel egyidőben, majd mégkésőbb néha le is állt. Ezt mindig akkor csinálta, amikor intenzívebben gyorsultam vele. Elvittem kiolvastatni a hibát, azt mondták, hogy üzemanyag ellátás probléma. Kicseréltem naívan a szűrőt, hogy biztos az a gond. Persze, hogy nem az volt. Kis idő múltán megcsinálta azt, hogy menet közben elkezdett akadozni a motor, de nem kellett gyorsítani hozzá, ekkor már nem villogott az izzító lámpa. pár perc múlva elveszett minden erő a motorból, olyan volt, mint ha leállt volna egy henger. Félreálltam, leállítottam, többet nem indult be.
Így vontattuk a szervizbe. Hibaolvasás, az alapján megmérték a nagynyomású szivattyút, nem csinált nyomást. Elküldték egy helyre, ahol ezzel foglalkoznak, hogy megnézzék mi baja. Megállapították, hogy a szivattyúnak semmi baja, a nyomástartó szelep romlott el. Kicserélték, nyomás már van, viszont 3 porlasztó nem porlaszt. Most ezeket küldték el ugyan oda lellenőrizni, és az árajánlatot várom a javításra. Ez a folyamat így jól működött szerintetek? Lehet egyáltalán úgy tesztelni ezeket a dolgokat, hogy a porlasztó itt van, a kocsi meg ott? Meg ugyan ez a szivattyúval?
Lehet, megfelelő próbapad birtokában.
A gond az ezzel a folyamattal, hogy - mint ahogy azt Alf is írta - mikor leállt végleg, nem villogott az izzításjelző. A szivattyú oldali hibáknál mindig van hibakód és villogó izzításjelző, mert az ECU az üa rendszer nyomására nagyon érzékeny, valamint a szivattyú hibája nyomásproblémaként jelentkezik. A porlasztók hibája idézhet elő hibakód nélküli füstölést, egyenetlen járást, stb, de teljes leállásnál lesz hibakód is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3053 Dátum: 2010.05.01 szombat, 08:59:47 »

én is amikor takarítottam, felöntöttem benzinnel és úgy voltam vele, hogy az ott zár és nem kell azt ott lezárni, mint a másik lyukat, ami a cooler felől jön. és láss csodát eresztett a kipufogóoldalnál szomoru1
erről beszélek..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #3054 Dátum: 2010.05.01 szombat, 10:06:20 »

Nekem is valószínű Csúcsokkal van a gondom! Elindítom az autót és nehezen sok tekerésre indul, majd amikor elindul nem telik bele 1-2perc magától le is áll, ami miatt sehova nem merek menni vele, természetesen produkálja a sokunk számára ismert izzítás lámpa villogást is..... A dologban az a ronda hogy tavaly juniusban cseréltem szivattyút és csúcsokat, arról nem beszélve hogy azóta nem mentem az autóval csak kb 30.000 km t..... falbav rinya Jelenleg ZEJDR00501Z típusú csúcs van benn és kipróbáltam egy 502est ami állítólag jó volt de azzal sem indult könnyebben és még füstölt is mint egy kémény, majd leállt.....foglalmam sincs mi legyen félek a szervíztől mert, mint mondtam juniusban cseréltem az egész rendszert..... de lehet csak az árát fizettem ki és ki tudja belekerült e az amire én kifizettem a 430ezret....legközelebb jobban a körmére nézek a szervíznek...elengedhetetlen!Ha elindul az autó nem lehet baja a szivattyúmnak ugye???
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3055 Dátum: 2010.05.01 szombat, 10:41:20 »

természetesen lehet!

Az viszont felettéb furcsa,hogy amikor végleg leállt, már nem villogott az izzításjelző..... Roll Eyes  főleg,ha a csúcsok halnak be!


Amikor kicserélted a szűrőt,nem volt szivárgás a csúcsok körü?Esetleg a szűrő környékén?
Semmilyen szivárgást nem láttam, emlékszek még, hogy néztem is.
Az, hogy tartósan így volt használva, az annyit jelent, hogy először csak egyszer megjátszotta ezt a villogás minden tünet nélkül. Kb 2 hétre rá egyszer megint, akkor akadozott egy picit a motor. Erre egy-két napra rá elkezdte rendszeresen csinálni, és innentől kezdve egy hét alatt forgott le a többi esemény, de mindennapos használat alatt. Ment az agyalás, hogy vajon mi lehet. Mert ugye mi buták azt hittük, hogy sima szűrő probléma... falbav
Amikor végleg leállt, az az előtti pillanatban elkezdett villogni. Viszont előtte ahogy kezdett nem gyorsulni, meg lassú menet mellett is akadozni, akkor nem.
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3056 Dátum: 2010.05.01 szombat, 10:42:32 »

Mivel tartósan így volt használva a leírás szerint lehet hogy a rossz csúcsok miatt az ECU már letiltotta a nagynyomásút. Lehet, hogy elég lett volna csak kiütni a tiltást Utána meg persze hogy rosszak voltak a csúcsok. Elég rossz indulatú ha azt állítom hogy elég lett volna a csúcs csere és előtte törölni az Összes hibakódot ? Én már láttam olyat aki halott ilyenről... Roll Eyes

Azt akarod ezzel mondani, hogy lehet, hogy a nyomástartó szelepet feleslegesen cserélték ki?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3057 Dátum: 2010.05.01 szombat, 10:54:07 »

Azt akarod ezzel mondani, hogy lehet, hogy a nyomástartó szelepet feleslegesen cserélték ki?
Nem.Volt egy ilyen eset,hogy Stealt kitörölte a hibakódokat,feloldotta az ecu a nagynyomású szivattyú tiltását és az autó el is indult..... vigyor3
Persze ott is agyhalott volt 1 csúcs....
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.01 szombat, 10:57:53 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3058 Dátum: 2010.05.01 szombat, 10:56:16 »

Nekem is valószínű Csúcsokkal van a gondom! Elindítom az autót és nehezen sok tekerésre indul, majd amikor elindul nem telik bele 1-2perc magától le is áll, ami miatt sehova nem merek menni vele, természetesen produkálja a sokunk számára ismert izzítás lámpa villogást is..... A dologban az a ronda hogy tavaly juniusban cseréltem szivattyút és csúcsokat, arról nem beszélve hogy azóta nem mentem az autóval csak kb 30.000 km t..... falbav rinya Jelenleg ZEJDR00501Z típusú csúcs van benn és kipróbáltam egy 502est ami állítólag jó volt de azzal sem indult könnyebben és még füstölt is mint egy kémény, majd leállt.....foglalmam sincs mi legyen félek a szervíztől mert, mint mondtam juniusban cseréltem az egész rendszert..... de lehet csak az árát fizettem ki és ki tudja belekerült e az amire én kifizettem a 430ezret....legközelebb jobban a körmére nézek a szervíznek...elengedhetetlen!Ha elindul az autó nem lehet baja a szivattyúmnak ugye???
Ez a jelenség tipikusan a szűrőnél falsot szív a rendszer!Vagy a résolajvisszavezetőcsöveknél.Vagy egyszerűen már nem tudja átszívni a szűrőn a nyálat.Nitrotomnál pont ez volt.Neki tényleg csak a szűrőt kellett kicserélni,meg a visszatérőágat kikötni a szűrőből! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #3059 Dátum: 2010.05.01 szombat, 11:02:37 »

Ezt hogyan orvosoljam ? Letudom ezt valahogy ellenőrizni vagy vigyem el szervízbe ahol anyámat is kicseréltetik velem állandóan Cheesy......... köszönöm worship
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #3060 Dátum: 2010.05.01 szombat, 11:05:53 »

.......volt már turbó cserém, motor cserém, üzemanyagrendszer cserém (szivattyú, porlasztó), mostmár vki cserélhetne velem wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3061 Dátum: 2010.05.01 szombat, 11:10:51 »

Ezt hogyan orvosoljam ? Letudom ezt valahogy ellenőrizni vagy vigyem el szervízbe ahol anyámat is kicseréltetik velem állandóan Cheesy......... köszönöm worship
Szűrőcsere,és a szivárgás megszüntetése.
Ugyanis a nagynyomású pumpa az szívja az olajat a tankból!Ha van egy kis szivárgás,ott falsot is tud szívni.Olyankor leáll a rendszer villogással.Majd utána újraindul,de nem sokáig megy.Ezzel nem érdemes sokáig keccsölni,mert tönkremegy a szivattyú.
Miután már a fődarabokat  cserélték így szerintem már csak ilyen kiss bosszantó hibáról lehet szó.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3062 Dátum: 2010.05.01 szombat, 11:12:29 »

.......volt már turbó cserém, motor cserém, üzemanyagrendszer cserém (szivattyú, porlasztó), mostmár vki cserélhetne velem wow1
Ezt ne kívánd!Dögöljön meg a szomszéd tehene is? rinya
Te a szervizek áldozatává váltál..... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #3063 Dátum: 2010.05.01 szombat, 11:19:40 »

nem kívánom én senkinek.......Főleg az én autómat falbav
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #3064 Dátum: 2010.05.01 szombat, 11:21:10 »

Jólelkű vagyok próbálok mindenkiben megbízni és ez a bajom...... Mostmár értek vmennyit hozzá remélem nem vernek át többször...... szomoru1
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #3065 Dátum: 2010.05.01 szombat, 11:24:15 »

Megnézem van e nyoma a szivárgásnak... Remélem megúszom ezt a dolgot ennyivel mert már mégegyszer megvettem az autót és mégsem megy...vele együtt én sem...... Huh?
Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #3066 Dátum: 2010.05.01 szombat, 11:58:30 »

Sziasztok,jobb majálist minden kinek,mint nekem.Majálisra menet közben leállt a gép(TDCI 130 LE,2002-es kiadás) telyesen meghalt,indító forgat,de semmi csak az izzító lámpa kezd el villogni mi lehet a hiba.Valami tanács kellene.Hogy kell hiba kódot kiolvasni a gépböl?A válaszokat és a tanácsokat előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3067 Dátum: 2010.05.01 szombat, 12:26:52 »

Sziasztok,jobb majálist minden kinek,mint nekem.Majálisra menet közben leállt a gép(TDCI 130 LE,2002-es kiadás) telyesen meghalt,indító forgat,de semmi csak az izzító lámpa kezd el villogni mi lehet a hiba.Valami tanács kellene.Hogy kell hiba kódot kiolvasni a gépböl?A válaszokat és a tanácsokat előre is köszönöm!
elkell vinni diagnosztikára,szervízbe.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #3068 Dátum: 2010.05.01 szombat, 12:42:30 »

Szivárgásnak semmi nyoma a rail csöveknél ...... Elindítottam nagy nehezen elindult és felpörgettem 3000es fordulatra amit megtartottam a lábammal, de fuldokolva nem bírta tartani a fordulatot és leállt..... megint vontatni kell a szervízbe az összes szomszéd rajtam röhög rinya
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3069 Dátum: 2010.05.01 szombat, 12:59:22 »

Nem.Volt egy ilyen eset,hogy Stealt kitörölte a hibakódokat,feloldotta az ecu a nagynyomású szivattyú tiltását és az autó el is indult..... vigyor3
Persze ott is agyhalott volt 1 csúcs....
Jól van akkor. Végülis elvileg nem próba szerencse alapon cserélik a dolgokat, hanem mindent leellenőriznek. Kezd visszatérni a bizalmam a szerviz fele, viszont tegnapra ígértek árajánlatot arra, hogy mennyiért csináljál meg a porlasztókat, de nem hívtak. Mondjuk majdnem mindegy is, mert itt is mindenki azt mondta, hogy újakat rakassak bele. Na köszönöm az eddigi segítségeteket, majd írok még, ha valami bánatom van. Grin
Naplózva
rolo
Vendég
« Új hozzászólás #3070 Dátum: 2010.05.01 szombat, 14:41:35 »

sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy az autóm kb 2,5-3 ezres fordulatnál ad egy visító hangot ami szerintem a turbó hibája valahol szökik a nyomás.
A mesterek szerint semmi baja az autónak, de engem nagyon bosszant a dolog főleg mert nem úgy megy ahogy kéne és 1,5 literrel többet eszik
a motor olajat nem eszi. kérlek segítsetek ha tudtok vagy ha van valami turbós mesteretek.
Előre is köszönöm a segítséget. help
2003 TDCI 130le Ghia
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3071 Dátum: 2010.05.01 szombat, 15:34:35 »

sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy az autóm kb 2,5-3 ezres fordulatnál ad egy visító hangot ami szerintem a turbó hibája valahol szökik a nyomás.
A mesterek szerint semmi baja az autónak, de engem nagyon bosszant a dolog főleg mert nem úgy megy ahogy kéne és 1,5 literrel többet eszik
a motor olajat nem eszi. kérlek segítsetek ha tudtok vagy ha van valami turbós mesteretek.
Előre is köszönöm a segítséget. help
2003 TDCI 130le Ghia
Ha nem eszik olajat,akkor a turbó jó.Max valamelyik töltőlevegő cső adta meg magát. Általában az egr előtti csőszakasz szakad ki és engedi el a töltőnyomást.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3072 Dátum: 2010.05.01 szombat, 15:35:57 »

Szivárgásnak semmi nyoma a rail csöveknél ...... Elindítottam nagy nehezen elindult és felpörgettem 3000es fordulatra amit megtartottam a lábammal, de fuldokolva nem bírta tartani a fordulatot és leállt..... megint vontatni kell a szervízbe az összes szomszéd rajtam röhög rinya
Füstöl? ha nem, akkor nem kap üzemanyagot.
Ha porlsztó vagy szivattyú, el sem indulna.
ereszt valahol.
Vagy CMP és vagy CKP jeladó is lehet. Hibakódolvasás segít elindulni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3073 Dátum: 2010.05.01 szombat, 15:36:22 »

sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy az autóm kb 2,5-3 ezres fordulatnál ad egy visító hangot ami szerintem a turbó hibája valahol szökik a nyomás.
A mesterek szerint semmi baja az autónak, de engem nagyon bosszant a dolog főleg mert nem úgy megy ahogy kéne és 1,5 literrel többet eszik
a motor olajat nem eszi. kérlek segítsetek ha tudtok vagy ha van valami turbós mesteretek.
Előre is köszönöm a segítséget. help
2003 TDCI 130le Ghia
Lehet,kilukadt 1 turbócsöved.méress turbónyomást diagcuccal!Vagy gyere a lurdys minire jövő pénteken du.,valakinél lesz biztos laptop! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3074 Dátum: 2010.05.01 szombat, 15:37:01 »

Szivárgásnak semmi nyoma a rail csöveknél ...... Elindítottam nagy nehezen elindult és felpörgettem 3000es fordulatra amit megtartottam a lábammal, de fuldokolva nem bírta tartani a fordulatot és leállt..... megint vontatni kell a szervízbe az összes szomszéd rajtam röhög rinya
pedig ott a szűrő lesz a ludas.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #3075 Dátum: 2010.05.01 szombat, 17:10:42 »

elkell vinni diagnosztikára,szervízbe.... szomoru1
Hétfön jön házhoz a diagnosztikával a szaki.(sík ideg vagyok)  Huh? pias KÖSZI
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3076 Dátum: 2010.05.01 szombat, 18:01:09 »

Szivárgásnak semmi nyoma a rail csöveknél ...... Elindítottam nagy nehezen elindult és felpörgettem 3000es fordulatra amit megtartottam a lábammal, de fuldokolva nem bírta tartani a fordulatot és leállt..... megint vontatni kell a szervízbe az összes szomszéd rajtam röhög rinya
A műszaki probléma megoldható! A szomszédok korán röhögtek, lesz ez még fordítva is, nyugi! Az nevet, aki utoljára nevet! Akárhogy is nézzük, ez a legjobb ár/érték arányú kocsi a kategóriájában, jól választottál. Inkább az elemző/gondolkodó ember döntése - nem is annyira feel the difference...
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3077 Dátum: 2010.05.01 szombat, 20:56:53 »

Alf, Ákos ...fent vannak már a csövek? Senkinek semmi...csak a kartonból nézegetjük?   smile, Ha minden jól megy akkor hétfő este nekem már azon keresztül tolja "a oxygént" a motornak Smiley (Vik valószínű agyvérzést kap majd....ha nem idegesítem nagyon majd csinálok képeket)
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3078 Dátum: 2010.05.01 szombat, 21:32:08 »

Alf, Ákos ...fent vannak már a csövek? Senkinek semmi...csak a kartonból nézegetjük?   smile, Ha minden jól megy akkor hétfő este nekem már azon keresztül tolja "a oxygént" a motornak Smiley (Vik valószínű agyvérzést kap majd....ha nem idegesítem nagyon majd csinálok képeket)
Alfnál fent vannak már. Cuppanós, de felmegy szépen. A bilincsek nagyon jók. És az eredmény is nagyon jó Alf elmondása szerint. Alacsonyabb fordulaton tol már a turbó. Ezt is vártuk tőle, mert nem megy értékes fordulatszám tartomány arra, hogy a turbó a csöveket pumpálja. Smiley
Vik nem fog szerintem agyvérzést kapni. Beszéltem vele pénteken, mondta hogy mész hozzá, érdekli, hogy mi ez a cucc.
Kell hozzá szilikon spray, úgy könnyebb feltenni.
hajrá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3079 Dátum: 2010.05.01 szombat, 21:57:49 »

Ez jó hír...már én is várom a dolgot....majd beszámolok a végeredményről...aztán meg hétvégén chipppppp  eplus2


Alfnál fent vannak már. Cuppanós, de felmegy szépen. A bilincsek nagyon jók. És az eredmény is nagyon jó Alf elmondása szerint. Alacsonyabb fordulaton tol már a turbó. Ezt is vártuk tőle, mert nem megy értékes fordulatszám tartomány arra, hogy a turbó a csöveket pumpálja. Smiley
Vik nem fog szerintem agyvérzést kapni. Beszéltem vele pénteken, mondta hogy mész hozzá, érdekli, hogy mi ez a cucc.
Kell hozzá szilikon spray, úgy könnyebb feltenni.
hajrá.
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3080 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 09:47:20 »

Alf, Ákos ...fent vannak már a csövek? Senkinek semmi...csak a kartonból nézegetjük?   smile, Ha minden jól megy akkor hétfő este nekem már azon keresztül tolja "a oxygént" a motornak Smiley (Vik valószínű agyvérzést kap majd....ha nem idegesítem nagyon majd csinálok képeket)
Én múlthét szombaton elhoztam Relhist-től és vasárnap délben már fenn voltak! vigyor3 eljen
Hozta az elvárásokat,és remélem ,nekem már nem lesz turbócső gondom sosem. taps
Kemény menet volt a cooler-ra felgyömöszölni.....de a többi nem volt problémás......csak bűrke nem maradt a kezemen könyékig...

+1infó!Én szilikonzsírral kentem be vékonyan a csövek belsejének az első 1cm-ét,hogy könnyebben felcsusszanjon.A szilikonspray nem volt alkalmas.
 Wink wave

1réteg szilikongumi,1réteg szövet,1gumi,1szövet.....mindez 6szor!!!!! taps taps hehe pias finom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3081 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 09:54:03 »

Hát én is saját kezűleg akartam szívni vele, de sajnos most nincs rá helyem...mire lenne, az még hetek...így Viktorral beszéltem, elméletileg hétfőn összejön...majd zsírt viszek, nehogy ott akadjunk el! Mennyi idő volt felrakni őket? Nagyon szét kellett kapni az autót? Lökhárító elől leugrott?
Azért kérdezem csak mert Vik azt mondta, lehet nem fog beleférni a hétfő délutánba az összes cső (ezeket mind Ő se cserélte még) + olajcsere max akkor még egyszer mennem kell...


Én múlthét szombaton elhoztam Relhist-től és vasárnap délben már fenn voltak! vigyor3 eljen
Hozta az elvárásokat,és remélem ,nekem már nem lesz turbócső gondom sosem. taps
Kemény menet volt a cooler-ra felgyömöszölni.....de a többi nem volt problémás......csak bűrke nem maradt a kezemen könyékig...

+1infó!Én szilikonzsírral kentem be vékonyan a csövek belsejének az első 1cm-ét,hogy könnyebben felcsusszanjon.A szilikonspray nem volt alkalmas.
 Wink wave

1réteg szilikongumi,1réteg szövet,1gumi,1szövet.....mindez 6szor!!!!! taps taps hehe pias finom
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3082 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 10:05:51 »

Hát én is saját kezűleg akartam szívni vele, de sajnos most nincs rá helyem...mire lenne, az még hetek...így Viktorral beszéltem, elméletileg hétfőn összejön...majd zsírt viszek, nehogy ott akadjunk el! Mennyi idő volt felrakni őket? Nagyon szét kellett kapni az autót? Lökhárító elől leugrott?
Azért kérdezem csak mert Vik azt mondta, lehet nem fog beleférni a hétfő délutánba az összes cső (ezeket mind Ő se cserélte még) + olajcsere max akkor még egyszer mennem kell...


2óra!
Löksi jóhelyen van,nem kell bántani! nyes
ha lenn van az alsó burkolat,akkor a turbó utáni,motor alatti és a rezonátorcsövet egyszerre lehet cserélni kb 15 perc alatt,mert csak fenn kell a bilinccset lelazítani,és a rezonátornál,majd az egészet fémcsövestül lekell venni(persze még fogja 3csavi a fémcsövet is).A szívás a cooler előtt és után van,mert csak a motor felől tudod tolni a csövet-meg le a bőrt a kezedről(a te esetedben Vik-kezéről).A maradék 3 csövet a coolre előtt és után,meg a függőleges ami az egr-re megy kb 1óra alatt gyömöszöltem fel.
Neked asszem lesz még 1 7ik is,a szívóoldalon.Na az még plusz 10perc. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3083 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 10:17:07 »

Köszi, hasznos az info, majd ha Vik nagyon anyázik akkor meghunyászkodva jelzem neki a metodikát  pias nyes nyes
A végén meg majd mond egy akkora számot, hogy ki se tudom fizetni  hehe
 integet2


2óra!
Löksi jóhelyen van,nem kell bántani! nyes
ha lenn van az alsó burkolat,akkor a turbó utáni,motor alatti és a rezonátorcsövet egyszerre lehet cserélni kb 15 perc alatt,mert csak fenn kell a bilinccset lelazítani,és a rezonátornál,majd az egészet fémcsövestül lekell venni(persze még fogja 3csavi a fémcsövet is).A szívás a cooler előtt és után van,mert csak a motor felől tudod tolni a csövet-meg le a bőrt a kezedről(a te esetedben Vik-kezéről).A maradék 3 csövet a coolre előtt és után,meg a függőleges ami az egr-re megy kb 1óra alatt gyömöszöltem fel.
Neked asszem lesz még 1 7ik is,a szívóoldalon.Na az még plusz 10perc. Wink wave
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
dieseles71
Vendég
« Új hozzászólás #3084 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 23:34:05 »

pl. haasználni az autót.

Relhist ráfaragott a csúcsfelújító mesterek munkájával...  falbav

Nem belevalót raktak bele, és a gyári értékekre programozták fel, amitől így nem igazán működött tökéletesen a motor...

Ha nincs kalibrációs kód a felújított csúcsokhoz, akkor adsz egy pofont a szharnak...

Bár Én annyira a felújított csúcsokban sem hiszek. Ráadásul 40e-ért még húzos is.


Sziasztok

Ha profi a felújítás és gyári próbapadi új kódot kapsz a csúcshoz akkor az biztosan jól fog működni. Sajnos nagyon sok a házi felújítás és aki nem tud hozzá gyári új kódot generálni az csak fél munkát végez. A motor nem fog megfelelően működni , egyeletlenül fog járni , füstölni esetleg rángatni fog bizonyos üzemi körülmények közt. A kód azért van mert az határozza meg a porlasztó egyedi működési paraméterét. 35.000.-ft ért tudok gyári felújított porlasztó csúcsot. Természetesen sokan elvéreznek hogy csak csúcsot cserélnek és a rendszert nem ellenőrzik illetve nem takarítják ki a tankot Sad.

Üdvözlettel: Dieseles71
Naplózva
dieseles71
Vendég
« Új hozzászólás #3085 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 23:42:08 »

Sziasztok,jobb majálist minden kinek,mint nekem.Majálisra menet közben leállt a gép(TDCI 130 LE,2002-es kiadás) telyesen meghalt,indító forgat,de semmi csak az izzító lámpa kezd el villogni mi lehet a hiba.Valami tanács kellene.Hogy kell hiba kódot kiolvasni a gépböl?A válaszokat és a tanácsokat előre is köszönöm!

Szia Először motordiagnosztika........ de bizonyosan a CR rendszerrel van valami baj Sad

üdv.Laci
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3086 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 08:59:56 »

Elérte nagybátyám 2002-es TDCI-jét is a végzet...
Az izzitás vissza jelző elkezd villogni, ha meg van hajtva és persze átmegy vészüzembe, nem mindig, mert van hogy 4x-5x is kiforgatja és nem jelentkezik.
Ha normálisan (2500 fordulat alatt) használja akkor nem jön elő.
Reménykedünk,h nem csúcs, de félő, h az lesz a gond, mert 190e van a vasban és 2 évesen 70e km-rel hozták külföldről...(és ügye 50e szinte biztos vissza tekertek...)

Hiba kódot kéne elsőre olvasni, de itt Siófokon nem hiszem,h nagyon értenek hozzá a masik pedig, h a héten nem lesz ideje rá, így
első körben javasoltam neki egy Proteces kezelést meg egy Go szűrő cserét.

Tudom, hogy sokszor volt már róla szó itt, hogy mi a teendő ilyen esetben, de azért röviden összefoglalhatná valaki.
Esetleg tudtok szervizt vagy valakit aki Siófok környékén jól tud diagnosztizálni?
Mi az amit esetleg én is megtudok nézni?
Esetleg egy eccerűsített poharazást a rés (visszatérő) csöveken?
Nem tudom az értékeket, de a 4 csúcsot össze tudom hasonlítani, meg azt is látom akkor,h van-e fémreszelék.. 


 
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.03 hétfő, 11:08:43 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
vekony68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61


E-mail
« Új hozzászólás #3087 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:03:18 »

sziasztok. uj mondeos vagyok, és átestem az itt olvasott kuplungjavitás olajcsere hoszbordásszíjcserén. azt szeretném kérdezni, hogy a szíjcserekor észrevettük, hogy a spanoló szilentje ki van menve. a bontóban vettem egy ránézésre tökéleteset, és a beépités után még mindig van valami zavaró hang alapjáraton, és a szíj is vergődve fut de pici gázzal már szépen fut. tudtok e valanit erről 2004 130le TDCI cső csabi.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3088 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:09:20 »

sziasztok. uj mondeos vagyok, és átestem az itt olvasott kuplungjavitás olajcsere hoszbordásszíjcserén. azt szeretném kérdezni, hogy a szíjcserekor észrevettük, hogy a spanoló szilentje ki van menve. a bontóban vettem egy ránézésre tökéleteset, és a beépités után még mindig van valami zavaró hang alapjáraton, és a szíj is vergődve fut de pici gázzal már szépen fut. tudtok e valanit erről 2004 130le TDCI cső csabi.

Sajnos ez jellemző betegség. A gyári javítási utasítás a szíj, szíjfeszítő és kettőstömegű szíjtárcsa cseréje. Azután akár két hétig is jó lesz.
A bontott feszítő szerintem nem sokat ér, de ha újat veszel, akkor is szíjtárcsával együtt kell cserélni, mert szétverik egymást, ha valamelyik rossz. Alf mechanikus én elektronikus megoldást találtam ki kínomban a probléma megoldására.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #3089 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:11:26 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék tapasztalatok alapján.
Az autó 2.0 TDCI 115 LE , 2005.02. Futott km: 96352 km.
A jelenség leírása: Korábban azzal a problémával küzdöttem, hogy a motor beindítása után , szabálytalan időközönkénti előfordulással
egyenletlen volt a motor járása ( néha mintha kihagyott volna a motor ). Minden lehetséges okok próbáltunk feltárni , szűrőcsere , csatlakozók ellenőrzése,stb,stb.
Elvittem a márkaszervízbe , ahol kiolvastattam a diagnosztikát , de vmi vezérmű szenzor hibán kívül semmi nem volt. Szerintem az is csak azért , mert előtte lehúzhattam
a csatiját. Szóval a motor különben teljesen normálisan működött , és az egyenetlen járás kb. 5 perc után teljesen meg is szűnt. De mivel ez engem idegesített , ezért
gondoltam megnézetem a szervízben. A csatlakoztatott diagnosztika adott vagy 4-5 aktuális frissítést a típushoz , melyben az alapjárathoz tartozó frissítés is volt.
Rátöltés után nagy örömömre másnap reggeli hidegindításkor a motor meg sem rezzen! vigyor3 Megszűnt az egyenetlen járás! De ! Sad Ezzel párhuzamosan az a jelenség jött elő , hogy a motor alacsony fordulaton , lassabb sebességnél , vagy gyorsításkor olyan kopogó hangot ad , mint valami háború előtti dízel !! Mivel nem nagyon szeretem hajtani a gépet és inkább alacsony fordulaton járok ( kb.2000-ig pörgetem csak , és komótosan használom ) ez most jobban idegesít , mint az egyenetlen járás. Visszamentem a szervízbe és azt a választ kaptam, hogy ugye visszaállítási lehetőség nem van, szokjak hozzá a "kopogós " hanghoz és ameddig az izzítás jelző nem kezd villogni , addig semmit se tegyek vele.
Hát ez engem nem nyugtat meg , így szeretnék szakmai tanácsot kérni , hogy mi tévő legyek? Ez kezdődő porlasztó probléma? Vagy mi okozhatja azt az idegesítő csörgős dízel hangot?
Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv,

Zsolt
Naplózva
dieseles71
Vendég
« Új hozzászólás #3090 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:26:06 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék tapasztalatok alapján.
Az autó 2.0 TDCI 115 LE , 2005.02. Futott km: 96352 km.
A jelenség leírása: Korábban azzal a problémával küzdöttem, hogy a motor beindítása után , szabálytalan időközönkénti előfordulással
egyenletlen volt a motor járása ( néha mintha kihagyott volna a motor ). Minden lehetséges okok próbáltunk feltárni , szűrőcsere , csatlakozók ellenőrzése,stb,stb.
Elvittem a márkaszervízbe , ahol kiolvastattam a diagnosztikát , de vmi vezérmű szenzor hibán kívül semmi nem volt. Szerintem az is csak azért , mert előtte lehúzhattam
a csatiját. Szóval a motor különben teljesen normálisan működött , és az egyenetlen járás kb. 5 perc után teljesen meg is szűnt. De mivel ez engem idegesített , ezért
gondoltam megnézetem a szervízben. A csatlakoztatott diagnosztika adott vagy 4-5 aktuális frissítést a típushoz , melyben az alapjárathoz tartozó frissítés is volt.
Rátöltés után nagy örömömre másnap reggeli hidegindításkor a motor meg sem rezzen! vigyor3 Megszűnt az egyenetlen járás! De ! Sad Ezzel párhuzamosan az a jelenség jött elő , hogy a motor alacsony fordulaton , lassabb sebességnél , vagy gyorsításkor olyan kopogó hangot ad , mint valami háború előtti dízel !! Mivel nem nagyon szeretem hajtani a gépet és inkább alacsony fordulaton járok ( kb.2000-ig pörgetem csak , és komótosan használom ) ez most jobban idegesít , mint az egyenetlen járás. Visszamentem a szervízbe és azt a választ kaptam, hogy ugye visszaállítási lehetőség nem van, szokjak hozzá a "kopogós " hanghoz és ameddig az izzítás jelző nem kezd villogni , addig semmit se tegyek vele.
Hát ez engem nem nyugtat meg , így szeretnék szakmai tanácsot kérni , hogy mi tévő legyek? Ez kezdődő porlasztó probléma? Vagy mi okozhatja azt az idegesítő csörgős dízel hangot?
Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv,

Zsolt



szia a porlasztó kodolásával lehet  aprobléma és azét kopog mert sok a pilot befecskendezés. beállitáőssal illetve ujra kódolással meoldható a probléma
üdvözlettel:Laci
Naplózva
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #3091 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:29:31 »

szia a porlasztó kodolásával lehet  aprobléma és azét kopog mert sok a pilot befecskendezés. beállitáőssal illetve ujra kódolással meoldható a probléma
üdvözlettel:Laci

Köszönöm. Ezt hol tudom megcsináltatni? Vigyem vissza a márkaszervízbe? ( For-Top Győr )
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3092 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:38:38 »

Köszönöm. Ezt hol tudom megcsináltatni? Vigyem vissza a márkaszervízbe? ( For-Top Győr )

Kopogós hang porlasztóra utal, na de 96e km-nél?  wow1

Lehet, hogy 196e km? Egyébként sw frissítés után az autó ujraállítja a paramétereket, szóval ez a kopogás még csillapodni fog.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #3093 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:40:53 »

Kopogós hang porlasztóra utal, na de 96e km-nél?  wow1

Lehet, hogy 196e km? Egyébként sw frissítés után az autó ujraállítja a paramétereket, szóval ez a kopogás még csillapodni fog.

A frissítés előtt semmi baja nem volt , se kopogás , se füstölés , szépen húzott , ahogy kell.
Most is megy jól , csak ez a kopogás ne lenne.
A km valós , mert magyar első tulajtól vettem , szervízzel , stb. akkor 49e volt benne.
Naplózva
vekony68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61


E-mail
« Új hozzászólás #3094 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:47:09 »

szia és azt hogy lehet elvégezni vagy elvégeztetni.?? vagy törődjek bele ebbe a hangba? meddig lehet így használni??
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3095 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:48:04 »

Sajnos ez jellemző betegség. A gyári javítási utasítás a szíj, szíjfeszítő és kettőstömegű szíjtárcsa cseréje. Azután akár két hétig is jó lesz.
A bontott feszítő szerintem nem sokat ér, de ha újat veszel, akkor is szíjtárcsával együtt kell cserélni, mert szétverik egymást, ha valamelyik rossz. Alf mechanikus én elektronikus megoldást találtam ki kínomban a probléma megoldására.
És bevált a megoldásod? Ugye a te kocsid megy állandóan rükvercben?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3096 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:48:31 »

A frissítés előtt semmi baja nem volt , se kopogás , se füstölés , szépen húzott , ahogy kell.
Most is megy jól , csak ez a kopogás ne lenne.
A km valós , mert magyar első tulajtól vettem , szervízzel , stb. akkor 49e volt benne.

Volt egy hibakódot, annak nem ártana utánajárni. Van olyan is, hogy kopogás érzékelő, lehet az akar kinyiffanni..
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3097 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:49:38 »

És bevált a megoldásod? Ugye a te kocsid megy állandóan rükvercben?

Az volt a beta verzió. Mostmár kitalált mást, és sztem működik neki rendesen. A beta verzióval, nem volt overboost, és többet is fogyasztott az autó, úgyhogy az downgrade-olva lett.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3098 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:51:25 »

Az volt a beta verzió. Mostmár kitalált mást, és sztem működik neki rendesen. A beta verzióval, nem volt overboost, és többet is fogyasztott az autó, úgyhogy az downgrade-olva lett.
Jó lenne többet tudni, mert szerintem is kevés a gyári alapjárat.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3099 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 11:54:16 »

Jó lenne többet tudni, mert szerintem is kevés a gyári alapjárat.

keress rá, illetve majd leírja
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.