Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 06:52:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 586 587 588 589 590 591 592 [593] 594 595 596 597 598 599 600 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13846654 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29600 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:31:20 »

Egy kerdes:
Malacfarok,veszuzem ilyenkor mi tortenik?
Az ecu allit valamin valamit vagy ez egy figyelmeztetes csupan?

Kellene a hibakód! Lehet pcsúcs, lehet nyomásprobléma is, stb. Ha leállítod a motort, és újraindítod, akkor újra működik minden, vagy megint kezdődik elölről az izzítójel villogás?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29601 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:37:47 »

Kellene a hibakód! Lehet pcsúcs, lehet nyomásprobléma is, stb. Ha leállítod a motort, és újraindítod, akkor újra működik minden, vagy megint kezdődik elölről az izzítójel villogás?
A hibakod P0251 leallitas nelkul is megy tovabb egy picit talan erotlenebb de megy.
Az angol forumon az mondjak hogy a magasnyomasu pumpan valami erzekelo a hiba az esetek95%-ban
Az orosz forumon mindenkinel a turbo a hibas
Szoval engem egyenlore kulonosen nem zavar de azert szeretnem tudni mihez kellene kezdeni
rengeteget megyek hoszu utra nem volna jo ha megalna
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29602 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:38:36 »

A hibakod P0251 leallitas nelkul is megy tovabb egy picit talan erotlenebb de megy.
Az angol forumon az mondjak hogy a magasnyomasu pumpan valami erzekelo a hiba az esetek95%-ban
Az orosz forumon mindenkinel a turbo a hibas
Szoval engem egyenlore kulonosen nem zavar de azert szeretnem tudni mihez kellene kezdeni
rengeteget megyek hoszu utra nem volna jo ha megalna
Lealitas utan nincs malacfarok
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29603 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:41:49 »

A skot forumon az uzemanyagfilter a hibas
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29604 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:43:07 »

A skot forumon az uzemanyagfilter a hibas
Persze, mert a lehetséges hibák közül az a legolcsóbb!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29605 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:45:13 »

A skot forumon az uzemanyagfilter a hibas
ez marha érdekes ám, hogy az izzítójel villogást Skóciában mindenki a gázolajszűrőre fogja. Ivánéknál pedig a turbóra!! Atyaég, milyen fórumok lehetnek azok?
Mégis mikor következik be a vészüzem és az izzítólámpa villogás, mondjuk a gázpedál lenyomásakor?
Alacsony fordulatról történő mérsékelt gyorsításkor?  
Vagy igen erőteljes gyorsításkor?
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.24 kedd, 21:47:25 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29606 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:45:26 »

Persze, mert a lehetséges hibák közül az a legolcsóbb!  Cheesy
Hat igen eszembe sem jutott
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29607 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:49:00 »

ez marha érdekes ám, hogy az izzítójel villogást Skóciában mindenki a gázolajszűrőre fogja. Ivánéknál pedig a turbóra!! Atyaég, milyen fórumok lehetnek azok?
Mégis mikor következik be a vészüzem és az izzítólámpa villogás, mondjuk a gázpedál lenyomásakor? Alacsony fordulatról történő gyorsításkor? 
En eleg nyugisan megyek,4.-ik sebessegig nyomhatom ahogy akarom nincs malac,5.-ik ben neha 6.-ban szinte mindig
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29608 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:50:30 »

En eleg nyugisan megyek,4.-ik sebessegig nyomhatom ahogy akarom nincs malac,5.-ik ben neha 6.-ban szinte mindig
A motortérben megnézted, nincsenek-e gázolajnyomok?
Lehet, hogy valamelyik tömítés enged. Akkor szerencséd van, azt könnyű elhárítani.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29609 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:50:43 »

Szia Parker!

Ha megnyugtat, tesóm focusán kb 4 éve szól a vízpumpa, és még bírja. vigyor3
Teljesen más a vízpumpa a két autóban és lehet a focusban nem is az szól. 4 évet nem bír ki egy vízipumpa ha már hangja van.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29610 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:51:59 »

Teljesen más a vízpumpa a két autóban és lehet a focusban nem is az szól. 4 évet nem bír ki egy vízipumpa ha már hangja van.  vigyor3

1.6 tdci, típushiba, az szól...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29611 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:53:30 »

1.6 tdci, típushiba, az szól...

Pl. P307-ben sosem szól, még vezérlés cserénél jó állapotban vannak. Érdekes.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29612 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:54:21 »

A motortérben megnézted, nincsenek-e gázolajnyomok?
Lehet, hogy valamelyik tömítés enged. Akkor szerencséd van, azt könnyű elhárítani.

A motorterben minden tiszta,szaraz semmi jel.Viszont az auto ala nem mentem es mivel nalunk igen csak nagy ho volt mostanaban
es egy parszor en totem at a hotorlaszokat lehet az uzemanyag vezeteket megbolygattam?...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29613 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:56:10 »

1.6 tdci, típushiba, az szól...

Behatárolható 6 hónapra a gyártás terén... 2-es fóka facelift elején volt ez...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29614 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:59:16 »

Behatárolható 6 hónapra a gyártás terén... 2-es fóka facelift elején volt ez...

Rendben. Gyagyi volt akkoriban a beszállítója a vízipumpának.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29615 Dátum: 2013.12.24 kedd, 22:01:33 »

Szoval januar elejen Budapesten leszek egy par napig es mivel tetszik nagyon a forum lehet talalkozok is tagokkal majd kiderul
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29616 Dátum: 2013.12.24 kedd, 22:02:47 »

A motorterben minden tiszta,szaraz semmi jel.Viszont az auto ala nem mentem es mivel nalunk igen csak nagy ho volt mostanaban
es egy parszor en totem at a hotorlaszokat lehet az uzemanyag vezeteket megbolygattam?...
nem hiszem, hogy megbolygattál bármit is a hóekézéssel. (Amúgy van alsó motorvédő burkolatod?  hehe)

Gázolajszűrőt cserélhetnél, és a régit nézd meg mágnessel, van-e benne fémreszelék.
Ezt ugyanis mindenképp meg fogod tenni. A fórumtagoktól kérj segítséget, ha szerencséd van, "házilag" is megoldódik a baj. Nekem az árulkodó, hogy csak az enyhébb mértékű gyorsításnál (pl. hatodikban) dobja az izzítójelet és a vészüzemet. A kisebb seb.fokozatnál nyilván jobban dolgozik a turbó is, mert akkor egységnyi idő alatt nagyobbat emel a fordulaton. Ha rossz lenne a turbó, ekkor dobná a hibát!  (ezért én az orosz turbó diagnózist kizárnám).
Majd a bpestiek segítenek, csak egyeztess velük.


« Utoljára szerkesztve: 2013.12.24 kedd, 22:09:44 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29617 Dátum: 2013.12.24 kedd, 22:08:49 »

Szoval januar elejen Budapesten leszek egy par napig es mivel tetszik nagyon a forum lehet talalkozok is tagokkal majd kiderul
Minden hó első péntekén, minitali van az Aréna Plaza P2 szintjén, a Narancssárga szektorban.
De itt látod majd a fejleményeket: http://mondeo.hu/index.php?topic=92.0  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29618 Dátum: 2013.12.25 szerda, 15:54:11 »

A hibakod P0251 leallitas nelkul is megy tovabb egy picit talan erotlenebb de megy.
Az angol forumon az mondjak hogy a magasnyomasu pumpan valami erzekelo a hiba az esetek95%-ban
Az orosz forumon mindenkinel a turbo a hibas
Szoval engem egyenlore kulonosen nem zavar de azert szeretnem tudni mihez kellene kezdeni
rengeteget megyek hoszu utra nem volna jo ha megalna
P0251 hibakeresésből:
Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29619 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 15:41:30 »

Örülök ennek a jó időnek, legalább dolgozhattam kicsit az autón.
Sikerült lekapnom a szívósort és az EGR-t. Félelmetes ami benne volt, esküszöm helyenként 1cm felesleg tapadt az oldalára. Teljesen kitisztítottam a szívósort és az EGR-t is és utána ledugóztam. Helyenként késsel tudtam vágni a mocskot mint a vajat. A hengerfejet is kitisztítottam amennyire lehetett.
Már csak valaki ajánlhatna egy jó függőleges(EGR alatti) turbócsövet. Azt kicserélném mert nem túl fasza így ránézve.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29620 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 15:49:42 »

Örülök ennek a jó időnek, legalább dolgozhattam kicsit az autón.
Sikerült lekapnom a szívósort és az EGR-t. Félelmetes ami benne volt, esküszöm helyenként 1cm felesleg tapadt az oldalára. Teljesen kitisztítottam a szívósort és az EGR-t is és utána ledugóztam. Helyenként késsel tudtam vágni a mocskot mint a vajat. A hengerfejet is kitisztítottam amennyire lehetett.
Már csak valaki ajánlhatna egy jó függőleges(EGR alatti) turbócsövet. Azt kicserélném mert nem túl fasza így ránézve.

Jó melód volt! vigyor3  Én is EGR-t takaritottam reggel, meg szíjat cseréltem, de a nagy várat magára....nem fértem hozzá.....majd szerelő ránéz!
Naplózva
szt
Vendég
« Új hozzászólás #29621 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 21:55:01 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Mi lehet az oka, hogy az üzemanyag szint jelző műszer tankolás után is üres állapotot mutat. A műszertesztben kilendül a mutató. Először tankolás után mutatta rendesen a szintet, majd kb. 1 nap alatt lesüllyedt 1/4 szintre (nem azért mert kijártam az üzemanyagot). Azután nullára esett le és most a teletankolásnál is ott maradt a mutató. A fedkomp jelzi, hogy 0 km a megtehető távolság és most megrángatta a motort is hogy figyelmeztessen (asszem itt olvastam, hogy csinál ilyet alacsony (0)  üa szint esetén... Megtelt az úszó, vagy szakadt a vezeték, vagy valami más ötlet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29622 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 22:13:22 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Mi lehet az oka, hogy az üzemanyag szint jelző műszer tankolás után is üres állapotot mutat. A műszertesztben kilendül a mutató. Először tankolás után mutatta rendesen a szintet, majd kb. 1 nap alatt lesüllyedt 1/4 szintre (nem azért mert kijártam az üzemanyagot). Azután nullára esett le és most a teletankolásnál is ott maradt a mutató. A fedkomp jelzi, hogy 0 km a megtehető távolság és most megrángatta a motort is hogy figyelmeztessen (asszem itt olvastam, hogy csinál ilyet alacsony (0)  üa szint esetén... Megtelt az úszó, vagy szakadt a vezeték, vagy valami más ötlet?

Azok lehetnek, amiket írsz a végén. Esetleg még szakadt jelet a szintmérő belül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #29623 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 23:29:00 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Mi lehet az oka, hogy az üzemanyag szint jelző műszer tankolás után is üres állapotot mutat. A műszertesztben kilendül a mutató. Először tankolás után mutatta rendesen a szintet, majd kb. 1 nap alatt lesüllyedt 1/4 szintre (nem azért mert kijártam az üzemanyagot). Azután nullára esett le és most a teletankolásnál is ott maradt a mutató. A fedkomp jelzi, hogy 0 km a megtehető távolság és most megrángatta a motort is hogy figyelmeztessen (asszem itt olvastam, hogy csinál ilyet alacsony (0)  üa szint esetén... Megtelt az úszó, vagy szakadt a vezeték, vagy valami más ötlet?
Másik lukba tankoltál!  nyes eplus2 Egyébként amiket írsz jó irány!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29624 Dátum: 2013.12.27 péntek, 09:16:14 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Mi lehet az oka, hogy az üzemanyag szint jelző műszer tankolás után is üres állapotot mutat. A műszertesztben kilendül a mutató. Először tankolás után mutatta rendesen a szintet, majd kb. 1 nap alatt lesüllyedt 1/4 szintre (nem azért mert kijártam az üzemanyagot). Azután nullára esett le és most a teletankolásnál is ott maradt a mutató. A fedkomp jelzi, hogy 0 km a megtehető távolság és most megrángatta a motort is hogy figyelmeztessen (asszem itt olvastam, hogy csinál ilyet alacsony (0)  üa szint esetén... Megtelt az úszó, vagy szakadt a vezeték, vagy valami más ötlet?
vedd le az akkusarut 15 percre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29625 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:27:44 »

Sziasztok!

Ma feleségem hazajött az autóval és elkezdett villogni a hibajelző lámpa... eljött haverom, rátettük a műszert, p2337 hibakódot  és p3700 hibakódot dobott ki, melyet nem sikerült törölni!
Próbáltuk 4x is újraprogramoznia csúcsokat de semmi, ugyanugy jelzi a hibát! Van valami ötletetek mi lehet? Létezik hogy 4x sem fogadta el a kódokat? vagy tényleg megadta magát a 2-es henger injektora?
korábban már 2x is csinált olyat hogy elfelejtette a hibakódot, akkor sikerült ezen módszerrel működésre bírni! mind a 4 csúcsom egyébként új, tavaly februárban lett kicserélve és azóta kb 25e-t mentünk a kocsival,,
Várom ötleteteket, segítségeteket!

Előre is köszönöm
Csaba
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29626 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:32:30 »

Sziasztok!

Ma feleségem hazajött az autóval és elkezdett villogni a hibajelző lámpa... eljött haverom, rátettük a műszert, p2337 hibakódot  és p3700 hibakódot dobott ki, melyet nem sikerült törölni!
Próbáltuk 4x is újraprogramoznia csúcsokat de semmi, ugyanugy jelzi a hibát! Van valami ötletetek mi lehet? Létezik hogy 4x sem fogadta el a kódokat? vagy tényleg megadta magát a 2-es henger injektora?
korábban már 2x is csinált olyat hogy elfelejtette a hibakódot, akkor sikerült ezen módszerrel működésre bírni! mind a 4 csúcsom egyébként új, tavaly februárban lett kicserélve és azóta kb 25e-t mentünk a kocsival,,
Várom ötleteteket, segítségeteket!

Előre is köszönöm

Csaba

Feleségre is van hibakód?  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29627 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:35:02 »

Feleségre is van hibakód?  wow1

igen, köszönöm, hogy ilyen jó kedved van, ezzel sokat segítettél! majd neked akkor külön leírom hogy az autóra tettük a műszert,!!!!!
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29628 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:36:39 »

igen, köszönöm, hogy ilyen jó kedved van, ezzel sokat segítettél! majd neked akkor külön leírom hogy az autóra tettük a műszert,!!!!!
Sajnálom, hogy szívsz az autóddal. Nem akartalak megbántani! Bocsánat Csaba!  Cry
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29629 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:39:32 »

Sziasztok!

Ma feleségem hazajött az autóval és elkezdett villogni a hibajelző lámpa... eljött haverom, rátettük a műszert, p2337 hibakódot  és p3700 hibakódot dobott ki, melyet nem sikerült törölni!
Próbáltuk 4x is újraprogramoznia csúcsokat de semmi, ugyanugy jelzi a hibát! Van valami ötletetek mi lehet? Létezik hogy 4x sem fogadta el a kódokat? vagy tényleg megadta magát a 2-es henger injektora?
korábban már 2x is csinált olyat hogy elfelejtette a hibakódot, akkor sikerült ezen módszerrel működésre bírni! mind a 4 csúcsom egyébként új, tavaly februárban lett kicserélve és azóta kb 25e-t mentünk a kocsival,,
Várom ötleteteket, segítségeteket!

Előre is köszönöm
Csaba

Ha olyan hibakód van egy rendszerben, ami jelenléte esetén nem engedélyezi az újrakódolást, akkor hiába próbálkozol.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29630 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:41:18 »

Sziasztok!

Ma feleségem hazajött az autóval és elkezdett villogni a hibajelző lámpa... eljött haverom, rátettük a műszert, p2337 hibakódot  és p3700 hibakódot dobott ki, melyet nem sikerült törölni!
Próbáltuk 4x is újraprogramoznia csúcsokat de semmi, ugyanugy jelzi a hibát! Van valami ötletetek mi lehet? Létezik hogy 4x sem fogadta el a kódokat? vagy tényleg megadta magát a 2-es henger injektora?
korábban már 2x is csinált olyat hogy elfelejtette a hibakódot, akkor sikerült ezen módszerrel működésre bírni! mind a 4 csúcsom egyébként új, tavaly februárban lett kicserélve és azóta kb 25e-t mentünk a kocsival,,
Várom ötleteteket, segítségeteket!

Előre is köszönöm
Csaba
Az,hogy uj a csúcs nem jelent semmit.VAlamiért megadhatta magát.Még sokat is mentél vele másokhoz képest.A p3700 kód az mi mert olyan nincs ugyan is P3497-nél véget ér.Szerintem vidd el gyári diagra az évjárat miatt,meg lehet csak gyárival lehet törölni a hibát.teljesen felvoltak ujítva?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29631 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:41:40 »

igen, köszönöm, hogy ilyen jó kedved van, ezzel sokat segítettél! majd neked akkor külön leírom hogy az autóra tettük a műszert,!!!!!

Nyugi, szerintem félreértetted.
Milyen diaggal próbáltátok átírni a csúcsokat?
A Te autódnál valószínű, hogy csak gyári diaggal lehet csúcsot programozni, mert nálad (facelift előtt) külön modulja (ICU) van a csúcsoknak és azt nem lehet (úgy tudom) bármivel progizni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29632 Dátum: 2013.12.27 péntek, 20:04:38 »

Nyugi, szerintem félreértetted.
Milyen diaggal próbáltátok átírni a csúcsokat?
A Te autódnál valószínű, hogy csak gyári diaggal lehet csúcsot programozni, mert nálad (facelift előtt) külön modulja (ICU) van a csúcsoknak és azt nem lehet (úgy tudom) bármivel progizni.

Szia! A diag nevét nem tudom megmondani, de amint le is írtam, már csinálta ezt pontosan 1 évvel ezelőtt és akkor ugyanezen diaggal, géppel, sikerült megcsinálni!!! Beírtuk a kódodkat és utána gyönyörűen működött eddig is...
csúcsra azéert nem gondolok, mert már van tapasztalatom sajnos.. megmondom őszintén, már ezer kilóméterekkel a hiba előtt meghallom a hangján ha elromlik, valamint régebben ha csúcs baja volt, akkor ujrainditáskor törölte a hibát és ha nem tapostam nem mentem 120-nál többel, akkor kb még 10 ezer km-t is elment vele az autó...
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29633 Dátum: 2013.12.27 péntek, 20:07:55 »

Az,hogy uj a csúcs nem jelent semmit.VAlamiért megadhatta magát.Még sokat is mentél vele másokhoz képest.A p3700 kód az mi mert olyan nincs ugyan is P3497-nél véget ér.Szerintem vidd el gyári diagra az évjárat miatt,meg lehet csak gyárival lehet törölni a hibát.teljesen felvoltak ujítva?

szia. igen azt láttam hogy nincs ilyen kód de ez a diag irja,, persze ő is igy: " p3700 unknown fault code" mindegyik teljes felujított, gyári paddal, értékekkel,,, régen ha csak a szelepeket cseréltem, az is elment 150-ezeret is...
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29634 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:07:54 »

Ha olyan hibakód van egy rendszerben, ami jelenléte esetén nem engedélyezi az újrakódolást, akkor hiába próbálkozol.

szia és esetleg ötleted, hogy akkor mivel lehetne próbálkozni? most hogy kb ezer helxyre kellene mennem, meg persze az ünnepek miatt senki nem foglalkozik semmivel Sad

köszi előre is
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29635 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:14:36 »

szia. igen azt láttam hogy nincs ilyen kód de ez a diag irja,, persze ő is igy: " p3700 unknown fault code" mindegyik teljes felujított, gyári paddal, értékekkel,,, régen ha csak a szelepeket cseréltem, az is elment 150-ezeret is...
Na ezért nem teljesen jó az ilyen főleg a te évjáratu autódnál.Az enyém is ilyen.A gyári az pontos hidd el.nem nézem le a képességeidet de nem mindig lehet megmondani fülre ,hogy egy csúcs rossz vagy nem.Saját tapasztalat ezt is hidd el.nekem is letiltott,sőt le is állt a motor és mint  kés a vajon úgy men a kocsi .még az alapjáraton is.Szóval vidd el és utána többet fogsz tudni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29636 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:26:10 »

Na ezért nem teljesen jó az ilyen főleg a te évjáratu autódnál.Az enyém is ilyen.A gyári az pontos hidd el.nem nézem le a képességeidet de nem mindig lehet megmondani fülre ,hogy egy csúcs rossz vagy nem.Saját tapasztalat ezt is hidd el.nekem is letiltott,sőt le is állt a motor és mint  kés a vajon úgy men a kocsi .még az alapjáraton is.Szóval vidd el és utána többet fogsz tudni.

Bocsánat, de nem egyértelmű.. a diagnosztikára gondolsz? oda vigyem el? egy ford szervízbe? na most az a probléma, hogy a legközelebbi 50 km-re van ,mert Szolnokon megszűnt és a kocsi mint egy traktor, úgy jár.. lábon nem merek vele menni 1 km-t sem... és az ünnepek miatt meg senki nem dolgozik..
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29637 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:34:51 »

Bocsánat, de nem egyértelmű.. a diagnosztikára gondolsz? oda vigyem el? egy ford szervízbe? na most az a probléma, hogy a legközelebbi 50 km-re van ,mert Szolnokon megszűnt és a kocsi mint egy traktor, úgy jár.. lábon nem merek vele menni 1 km-t sem... és az ünnepek miatt meg senki nem dolgozik..
Már pedig arra gondolok a gyári diagra.Te én nagyon rossz csúcsokkal meg rossz szivattyúval mentem nem keveset.Viszont sajnos nélküle szerintem ahogy írtam nem fogsz boldogulni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29638 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:36:14 »

Bocsánat, de nem egyértelmű.. a diagnosztikára gondolsz? oda vigyem el? egy ford szervízbe? na most az a probléma, hogy a legközelebbi 50 km-re van ,mert Szolnokon megszűnt és a kocsi mint egy traktor, úgy jár.. lábon nem merek vele menni 1 km-t sem... és az ünnepek miatt meg senki nem dolgozik..
vagy a másik megoldás de az sem megy új évnél előbb gondolom.Kiveszed az általad rossznak vélt csúcsot és elviszed bevizsgáltatni.De programozni akkor is majd kell.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29639 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:40:43 »

vagy a másik megoldás de az sem megy új évnél előbb gondolom.Kiveszed az általad rossznak vélt csúcsot és elviszed bevizsgáltatni.De programozni akkor is majd kell.

Akkor elvihetem igy az autót? lehet igy menni vele? mert én ilyenkor mindig leállítottam  régen , amikor már egyfolytában villogott a hibajelző...amugy pont az a baj, én azt gondolom, most nem a csúcsok rosszak, de azt sem értem, hogy ha tavaly elfogadta ezt a diag gépet, akkor most miért nem tudom vele programozni.. mi változott?Sad
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29640 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:45:46 »

Akkor elvihetem igy az autót? lehet igy menni vele? mert én ilyenkor mindig leállítottam  régen , amikor már egyfolytában villogott a hibajelző...amugy pont az a baj, én azt gondolom, most nem a csúcsok rosszak, de azt sem értem, hogy ha tavaly elfogadta ezt a diag gépet, akkor most miért nem tudom vele programozni.. mi változott?Sad
Valahogy elkell menned vele javítatni.Azért ott nem jó valami,ha már a felujítás után ujra programoztátok.Azt mért kellett akkor?Megy mind a 4 henger?vagy a 2-es csúcs ami rossz lehet az nem megy?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29641 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:50:11 »

Valahogy elkell menned vele javítatni.Azért ott nem jó valami,ha már a felujítás után ujra programoztátok.Azt mért kellett akkor?Megy mind a 4 henger?vagy a 2-es csúcs ami rossz lehet az nem megy?

Szia , megy mind a 4 henger, pöccre indul, laikus észre sem venné hogy van valami a motorral..ha megyek vele akkor már "traktoros" a hangja.. Sajnos mielőtt meglett a 4 uj porlasztó, akkor is csinált ilyen kód "elfelejtést" akkor még szolnokon volt szervíz és márkakereskedés, azt mondták, több ilyen is jár hozzájuk, többek között tranzitok is és még nem tudtak rájönni mi okozza.. örüljek, hogy csak évente megy el, nem hetente mint a tranzitosnak.. na ennyivel le is tudtak:)
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29642 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:53:59 »

Szia , megy mind a 4 henger, pöccre indul, laikus észre sem venné hogy van valami a motorral..ha megyek vele akkor már "traktoros" a hangja.. Sajnos mielőtt meglett a 4 uj porlasztó, akkor is csinált ilyen kód "elfelejtést" akkor még szolnokon volt szervíz és márkakereskedés, azt mondták, több ilyen is jár hozzájuk, többek között tranzitok is és még nem tudtak rájönni mi okozza.. örüljek, hogy csak évente megy el, nem hetente mint a tranzitosnak.. na ennyivel le is tudtak:)
Akkor meg szerintem óvatossan nem terhelve eltudsz menni .Ismerős rossz csucsokkal többszöri vészüzemmel már egy éve megy folyamatossan.beszéld le velük és menj gyári diagra.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29643 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:55:52 »

Szia , megy mind a 4 henger, pöccre indul, laikus észre sem venné hogy van valami a motorral..ha megyek vele akkor már "traktoros" a hangja.. Sajnos mielőtt meglett a 4 uj porlasztó, akkor is csinált ilyen kód "elfelejtést" akkor még szolnokon volt szervíz és márkakereskedés, azt mondták, több ilyen is jár hozzájuk, többek között tranzitok is és még nem tudtak rájönni mi okozza.. örüljek, hogy csak évente megy el, nem hetente mint a tranzitosnak.. na ennyivel le is tudtak:)
Nem csoda, hogy bezártak.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29644 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:57:18 »

Nem csoda, hogy bezártak.
És még tudnék mondani másikat is ahol az ész megállt a mondásuk miatt.NA az is bezárt azóta
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29645 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:58:07 »

Nem csoda, hogy bezártak.

Nem csoda, de most én szívok:) mert a diag gép legalább közel volt, meg lealkudtam 2500ft-ra a programozást illetve kiolvasást:)
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29646 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:59:13 »

Akkor meg szerintem óvatossan nem terhelve eltudsz menni .Ismerős rossz csucsokkal többszöri vészüzemmel már egy éve megy folyamatossan.beszéld le velük és menj gyári diagra.

ok, remélem lesz időpont mihamarabb, mert már sajnos rányomta a bélyeget az ünnepi hangulatomra Sad
És természetesen köszönöm a segítséget!
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29647 Dátum: 2013.12.27 péntek, 22:08:48 »

ok, remélem lesz időpont mihamarabb, mert már sajnos rányomta a bélyeget az ünnepi hangulatomra Sad
És természetesen köszönöm a segítséget!
Szivessen,és számolj be mire jutottál és oszt meg a tapsztalataidat. integet2
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29648 Dátum: 2013.12.27 péntek, 22:27:05 »

Nem csoda, de most én szívok:) mert a diag gép legalább közel volt, meg lealkudtam 2500ft-ra a programozást illetve kiolvasást:)
Értelek, és együtt érzek, de azért felháborító, amikor egy magát "szagszerviznek" hívó hivatalos Ford szerviz nem tudja, hogy mi a hiba. Angry
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #29649 Dátum: 2013.12.28 szombat, 08:35:10 »

Értelek, és együtt érzek, de azért felháborító, amikor egy magát "szagszerviznek" hívó hivatalos Ford szerviz nem tudja, hogy mi a hiba. Angry
Tisztelt Fórumtárs!
Nem értem a felháborodásod. smile A dolog nagyon egyszerű. A megfelelő szakképesítést csak szakirányú továbbképzéseken kaphatod meg, ami komoly költség vonzattal jár. Na ezt az összeget sajnálta a részlegvezető, a beosztottak továbbképzésére. falbav A másik nagy probléma amikor nincs megfelelő alany a továbbképzésre, mert amit az iskolában kellett volna megtanulnia gépészetből vagy szakismeretből, akkor ő pont hiányzott. Ennyire egyszerű. Sajnos! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 586 587 588 589 590 591 592 [593] 594 595 596 597 598 599 600 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.