Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 07:40:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 587 588 589 590 591 592 593 [594] 595 596 597 598 599 600 601 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13847173 alkalommal)
László és 82 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29650 Dátum: 2013.12.28 szombat, 08:45:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem értem a felháborodásod. smile A dolog nagyon egyszerű. A megfelelő szakképesítést csak szakirányú továbbképzéseken kaphatod meg, ami komoly költség vonzattal jár. Na ezt az összeget sajnálta a részlegvezető, a beosztottak továbbképzésére. falbav A másik nagy probléma amikor nincs megfelelő alany a továbbképzésre, mert amit az iskolában kellett volna megtanulnia gépészetből vagy szakismeretből, akkor ő pont hiányzott. Ennyire egyszerű. Sajnos! wave
Tisztelettel László! worship
Egyetértünk.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #29651 Dátum: 2013.12.28 szombat, 14:05:30 »

Egyetértünk.  wave
Kedves Gábor!
Hogy valami jóval is megörvendeztesselek! A te kiegészítőfűtésednél soha nem lesz olyan zárlat, ami ilyen betyár módon megterhelné a generátorodat, mint Relhistnél. A te rendszered minden kiegfűtés gyertyája, külön van biztosítva 1-1db 25A biztosítékkal. Mivel a normál 25A késes biztosíték lomha, így elviseli az induláskor féllépő nagyobb áramot, de a zárlatot nem tűri. Ha vissza emlékszel még mondtam is, hogy van egy tartalék kiegészítő fűtésgyertyád arra az esetre, ha valamelyik megadná magát a működők közül. A feladat csupán annyi, hogy áthelyezed a biztosítékot amit először jóra cserélsz. Utána hátra dőlsz a fotelban és kortyolgatod a megfelelően 12-13°C-ra előhűtött 5-6 puttonyos Tokajit. smile smile smile
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.28 szombat, 15:30:53 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #29652 Dátum: 2013.12.28 szombat, 16:07:04 »

Sziasztok
Nemrég vettem egy 2.0 TDCI motoros Mondeot csak nagyon lomha megnézzettem a turbót egyik ismerősömmel és azt mondta hogy ennek mozognia kéne ezért nem húz úgy ahogy kéne nálam meg se moccan
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg lehet ezt cserélni vagy kuka az egész vagy egyáltalán ez a baja?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29653 Dátum: 2013.12.28 szombat, 17:15:24 »

Sziasztok
Nemrég vettem egy 2.0 TDCI motoros Mondeot csak nagyon lomha megnézzettem a turbót egyik ismerősömmel és azt mondta hogy ennek mozognia kéne ezért nem húz úgy ahogy kéne nálam meg se moccan
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg lehet ezt cserélni vagy kuka az egész vagy egyáltalán ez a baja?
azért lomha, mert wg-s turbo van rajta, ami nem egy túl modern darab nyes

mozgását úgy nézzétek, hogy a csövet leveszitek róla és kompresszorról megfújjátok 1,3 bar-ral akkor ki kéne mozdulnia végállásba.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29654 Dátum: 2013.12.28 szombat, 19:43:07 »

Kedves Gábor!
Hogy valami jóval is megörvendeztesselek! A te kiegészítőfűtésednél soha nem lesz olyan zárlat, ami ilyen betyár módon megterhelné a generátorodat, mint Relhistnél. A te rendszered minden kiegfűtés gyertyája, külön van biztosítva 1-1db 25A biztosítékkal. Mivel a normál 25A késes biztosíték lomha, így elviseli az induláskor féllépő nagyobb áramot, de a zárlatot nem tűri. Ha vissza emlékszel még mondtam is, hogy van egy tartalék kiegészítő fűtésgyertyád arra az esetre, ha valamelyik megadná magát a működők közül. A feladat csupán annyi, hogy áthelyezed a biztosítékot amit először jóra cserélsz. Utána hátra dőlsz a fotelban és kortyolgatod a megfelelően 12-13°C-ra előhűtött 5-6 puttonyos Tokajit. smile smile smile
Tisztelettel László! worship
Minden utólagosban is van valami jó!   vigyor3 Emlékszem.  Wink
Ugyan nem Tokaji, de mindjárt kortyolgatom.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29655 Dátum: 2013.12.28 szombat, 19:53:57 »

Kedves Gábor!
Hogy valami jóval is megörvendeztesselek! A te kiegészítőfűtésednél soha nem lesz olyan zárlat, ami ilyen betyár módon megterhelné a generátorodat, mint Relhistnél.

A gyári kiegfűtésnek nincs biztosítéka?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29656 Dátum: 2013.12.28 szombat, 20:05:28 »

A gyári kiegfűtésnek nincs biztosítéka?
de-1db 60A-es.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29657 Dátum: 2013.12.28 szombat, 20:07:36 »

Sziasztok
Nemrég vettem egy 2.0 TDCI motoros Mondeot csak nagyon lomha megnézzettem a turbót egyik ismerősömmel és azt mondta hogy ennek mozognia kéne ezért nem húz úgy ahogy kéne nálam meg se moccan
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg lehet ezt cserélni vagy kuka az egész vagy egyáltalán ez a baja?
melyik országban?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29658 Dátum: 2013.12.28 szombat, 20:15:27 »

de-1db 60A-es.......

Akkor zárlat esetén az kiég, nem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29659 Dátum: 2013.12.28 szombat, 20:18:11 »

Akkor zárlat esetén az kiég, nem?
taps 60A ig nem.menetzárlat előfordulhat a cekász vezetékében,és nem 25A-t vesz fel,hanem 40et,és nem melegít semmit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29660 Dátum: 2013.12.28 szombat, 20:56:52 »

Sziasztok
Nemrég vettem egy 2.0 TDCI motoros Mondeot csak nagyon lomha megnézzettem a turbót egyik ismerősömmel és azt mondta hogy ennek mozognia kéne ezért nem húz úgy ahogy kéne nálam meg se moccan
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg lehet ezt cserélni vagy kuka az egész vagy egyáltalán ez a baja?
Kocsi tipusa adatai aláírásban mint másoknak is van!!!!Könnyebb hozzászólni a kérdéshez.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29661 Dátum: 2013.12.28 szombat, 21:04:06 »

taps 60A ig nem.menetzárlat előfordulhat a cekász vezetékében,és nem 25A-t vesz fel,hanem 40et,és nem melegít semmit.

...az odavezető drótot...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29662 Dátum: 2013.12.28 szombat, 21:38:34 »

...az odavezető drótot...
nem veszed észre.az 100A is elvisz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29663 Dátum: 2013.12.28 szombat, 21:40:54 »

nem veszed észre.az 100A is elvisz.

12v 100A nagyjából 1,2 kW. Az már nem kevés hőt termel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29664 Dátum: 2013.12.28 szombat, 21:44:21 »

12v 100A nagyjából 1,2 kW. Az már nem kevés hőt termel...
grrrr....60A a bizti es azt nem veri ki! ezért tud melegedni a saru az akkun.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29665 Dátum: 2013.12.28 szombat, 21:45:32 »

grrrr....60A a bizti es azt nem veri ki!

Ja... értem már. Ha lassan is  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29666 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:19:22 »

Ja... értem már. Ha lassan is  vigyor3
Szóval jobb az utólagos.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29667 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:38:09 »

Sziasztok

Ha leveszem az akku sarut, mit miket kell újra tanítani vagy kódolni az aláírásban lévő autónál?

Köszi worship
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29668 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:39:39 »

Sziasztok

Ha leveszem az akku sarut, mit miket kell újra tanítani vagy kódolni az aláírásban lévő autónál?

Köszi worship

Rádió, ablakok.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #29669 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 10:43:37 »

Ajtózár ha be van kapcsolva....


Sziasztok

Ha leveszem az akku sarut, mit miket kell újra tanítani vagy kódolni az aláírásban lévő autónál?

Köszi worship
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #29670 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 10:45:10 »

Helló mivel lehetne egy kicsit felhúzni a kocsit LE-ben úgy hogy még a motor meg az alkatrészek ne károsodjanak?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29671 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 12:38:25 »

Helló mivel lehetne egy kicsit felhúzni a kocsit LE-ben úgy hogy még a motor meg az alkatrészek ne károsodjanak?

Chip.  Wink
Keresd Bunyeket. A fórumon sok autót csináltak már a közreműködésével és panasz nem volt még.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #29672 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 14:05:59 »

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Úgy néz ki, hogy tönkrementek a 2003 decemberi gyártású facelift-es MK3 TDCI mondeóm 85kw/110LE, kombi porlasztócsúcsai. A szerelő azt mondta, hogy kompletten cserélni kell a nagynyomású szivattyúval mind a négy porlasztócsúcsot, valamint a tankot is ki kell tisztítani. Viszont erre nagyon horror árat mondott. Tudnátok segíteni, hogy kb. hogy és mennyiből jönne ki? Nem szeretném, ha 10e km után újra kezdhetném, mert azt hallottam, nem mindegy, hogy a felújított is milyen eljárással készült.

A Cromax oldalán (https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900251-befecskendezo-porlaszto/8295-porlaszto-diesel-ford-mondeo-2003-2007) háromféle, elég nagy szórású árakat találtam.

Bontottat nem szeretnék beszerelni, nem tudom, hogy az utángyártottak mennyivel rosszabbak, mert hol csak azt írják ki, hogy Delphi felújított, hol csak azt, hogy Delphi. A Cromax oldalán sem derült ki, hogy ezek vadonatújak-e...

Igazából 250e-t futott már az autó, nem tudom, mi várható még. Amit tudok, hogy a feszítőgörgők szintén javításra/cserére szorulnak majd, de láttam itt az oldalon, hogy szabadonfutóvá lehet tenni és akkor megszűnik a probléma a jövőre nézve Smiley

Szóval, ha tudtok segíteni árakkal, meg infókkal, esetleg egy megbízható szervizessel, akkor azt megköszönném. Nagyon meg kell javítanom mielőbb, mert csak ezen a kocsinkon van téli gumi és hát januárban már jön majd a hó... a munkámhoz meg kell a kocsi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29673 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 14:10:16 »

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Úgy néz ki, hogy tönkrementek a 2003 decemberi gyártású facelift-es MK3 TDCI mondeóm 85kw/110LE, kombi porlasztócsúcsai. A szerelő azt mondta, hogy kompletten cserélni kell a nagynyomású szivattyúval mind a négy porlasztócsúcsot, valamint a tankot is ki kell tisztítani. Viszont erre nagyon horror árat mondott. Tudnátok segíteni, hogy kb. hogy és mennyiből jönne ki? Nem szeretném, ha 10e km után újra kezdhetném, mert azt hallottam, nem mindegy, hogy a felújított is milyen eljárással készült.

A Cromax oldalán (https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900251-befecskendezo-porlaszto/8295-porlaszto-diesel-ford-mondeo-2003-2007) háromféle, elég nagy szórású árakat találtam.

Bontottat nem szeretnék beszerelni, nem tudom, hogy az utángyártottak mennyivel rosszabbak, mert hol csak azt írják ki, hogy Delphi felújított, hol csak azt, hogy Delphi. A Cromax oldalán sem derült ki, hogy ezek vadonatújak-e...

Igazából 250e-t futott már az autó, nem tudom, mi várható még. Amit tudok, hogy a feszítőgörgők szintén javításra/cserére szorulnak majd, de láttam itt az oldalon, hogy szabadonfutóvá lehet tenni és akkor megszűnik a probléma a jövőre nézve Smiley

Szóval, ha tudtok segíteni árakkal, meg infókkal, esetleg egy megbízható szervizessel, akkor azt megköszönném. Nagyon meg kell javítanom mielőbb, mert csak ezen a kocsinkon van téli gumi és hát januárban már jön majd a hó... a munkámhoz meg kell a kocsi.
Nos mi volt az a nagy ár?A felujítás csúcsok+szivattyú Philep diesel kb 350e ft.ha Ford-tól veszed mint én akkor ez 600 e ft körül van.Megcsináltatod és megint mész vele sokat hibátlanul.Én nem ujítottam fel!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #29674 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 14:19:41 »

Nos mi volt az a nagy ár?A felujítás csúcsok+szivattyú Philep diesel kb 350e ft.ha Ford-tól veszed mint én akkor ez 600 e ft körül van.Megcsináltatod és megint mész vele sokat hibátlanul.Én nem ujítottam fel!!!!

A felújított van olyan jó, mint az új? Mármint kevesebb lesz tőle a futásteljesítmény? Az a baj, hogy nekem 500e-t mondott a szerelő csak a javításra, de hozzátette, hogy ez nem garancia, hogy ezután menni is fog az autó, mert lehet, hogy a motor is megsérülhetett, amikor tönkrement a porlasztócsúcs.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29675 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 14:37:40 »

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Úgy néz ki, hogy tönkrementek a 2003 decemberi gyártású facelift-es MK3 TDCI mondeóm 85kw/110LE, kombi porlasztócsúcsai. A szerelő azt mondta, hogy kompletten cserélni kell a nagynyomású szivattyúval mind a négy porlasztócsúcsot, valamint a tankot is ki kell tisztítani. Viszont erre nagyon horror árat mondott. Tudnátok segíteni, hogy kb. hogy és mennyiből jönne ki? Nem szeretném, ha 10e km után újra kezdhetném, mert azt hallottam, nem mindegy, hogy a felújított is milyen eljárással készült.

Nézesd meg egy másik szerelővel is, pl Vic. Csak úgy pufra ne kezdj el cserélgetni.
Kérd el, milyen hibakód, bevizsgálási eredmény van, itt egy csomóan értenek a tdci-hez...
Egyáltalán nem biztos, hogy minden csere.
Pl talált fémreszeléket a szűrőben?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #29676 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:41:07 »

Nézesd meg egy másik szerelővel is, pl Vic. Csak úgy pufra ne kezdj el cserélgetni.
Kérd el, milyen hibakód, bevizsgálási eredmény van, itt egy csomóan értenek a tdci-hez...
Egyáltalán nem biztos, hogy minden csere.
Pl talált fémreszeléket a szűrőben?

Köszi, elvitte beméretni, ahol azt mondták, hogy mind rossz már, egyben érdemes cserélni, volt a szűrőben sajnos fémreszelék, ezért is mondta a tanktisztítást és a nagynyomású szivattyút Sad
Sajnos nagyon nem tudom vinni az autót, mert szólt, hogy nem sorban rakta vissza, mert nem gondolta, hogy nem lesznek cserélve és nem írta fel a sorrendet, ezért nem nagyon javasolja az autó használatát, mert beállhat a motor. Ja... és nem volt hibakód, pedig kiolvasták!

Külföldről jöttem haza, a pályán 100 km/ó körül és 1900-2100 fordulat körül ingadozott a motor erőssége, ezen kívül viszont erőre kapott rendben. Olyan volt, mintha a gázpedál kicsit remegett volna. Kisebb sebességnél hasonló fordulatnál szintén jött a probléma. Aztán leállítottam otthon, hogy reggel majd megnézi a szerelő és reggel már bődületes kék füst jött a kipufogóból és csúsztatott kuplunggal is csak úgy tudtam kitolatni, hogy nagyobb gázt adtam, különben lefulladt a motor. Ezután vitték el, nézték meg a hibakiolvasót, nem volt benne semmi, majd ezután ellenőrizték a porlasztókat egy erre szakosodott szervizben, igaz ott az autót nem, csak a porlasztócsúcsokat látták.

« Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 19:45:52 írta Latat » Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29677 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:42:50 »

Az autószerelők elképesztően könnyen meg tudják vezetni a kuncsaftot ha akarják.
A motor nem fog beállni, amúgy meg írja be a kódokat újra, ha nem írta fel a sorrendet.

Köszi, elvitte beméretni, ahol azt mondták, hogy mind rossz már, egyben érdemes cserélni, volt a szűrőben sajnos fémreszelék, ezért is mondta a tanktisztítást és a nagynyomású szivattyút Sad
Sajnos nagyon nem tudom vinni az autót, mert szólt, hogy nem sorban rakta vissza, mert nem gondolta, hogy nem lesznek cserélve és nem írta fel a sorrendet, ezért nem nagyon javasolja az autó használatát, mert beállhat a motor.


Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #29678 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:51:19 »

Az autószerelők elképesztően könnyen meg tudják vezetni a kuncsaftot ha akarják.
A motor nem fog beállni, amúgy meg írja be a kódokat újra, ha nem írta fel a sorrendet.

Köszi a gyors választ. Smiley Bemásolom ide, amit még írtam az előzőhöz, mert félig válaszoltam a kérdésedre Smiley

"Külföldről jöttem haza, a pályán 100 km/ó körül és 1900-2100 fordulat körül ingadozott a motor erőssége, ezen kívül viszont erőre kapott rendben. Olyan volt, mintha a gázpedál kicsit remegett volna. Kisebb sebességnél hasonló fordulatnál szintén jött a probléma. Aztán leállítottam otthon, hogy reggel majd megnézi a szerelő és reggel már bődületes kék füst jött a kipufogóból és csúsztatott kuplunggal is csak úgy tudtam kitolatni, hogy nagyobb gázt adtam, különben lefulladt a motor. Ezután vitték el, nézték meg a hibakiolvasót, nem volt benne semmi, majd ezután ellenőrizték a porlasztókat egy erre szakosodott szervizben, igaz ott az autót nem, csak a porlasztócsúcsokat látták."

Amit még kérdeznék: A fenti hibajelenség tényleg a porlasztócsúcsok problémájára utal?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29679 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:57:12 »

Nem volt hiba jelzés a műszerfalon semmi?

Köszi a gyors választ. Smiley Bemásolom ide, amit még írtam az előzőhöz, mert félig válaszoltam a kérdésedre Smiley

"Külföldről jöttem haza, a pályán 100 km/ó körül és 1900-2100 fordulat körül ingadozott a motor erőssége, ezen kívül viszont erőre kapott rendben. Olyan volt, mintha a gázpedál kicsit remegett volna. Kisebb sebességnél hasonló fordulatnál szintén jött a probléma. Aztán leállítottam otthon, hogy reggel majd megnézi a szerelő és reggel már bődületes kék füst jött a kipufogóból és csúsztatott kuplunggal is csak úgy tudtam kitolatni, hogy nagyobb gázt adtam, különben lefulladt a motor. Ezután vitték el, nézték meg a hibakiolvasót, nem volt benne semmi, majd ezután ellenőrizték a porlasztókat egy erre szakosodott szervizben, igaz ott az autót nem, csak a porlasztócsúcsokat látták."

Amit még kérdeznék: A fenti hibajelenség tényleg a porlasztócsúcsok problémájára utal?

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29680 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:07:57 »

Sziasztok!

Segítség kellene! nagynyomású üzemanyag csövet cseréltem a pumpa és a közös üzemanyag cső között,
könnyen el is indult de az egyik henger nem, csak hosszas járatás után, a problémám hogy azóta alapjáraton növekszik a fogyasztás amíg fordulaton csökken, mitől lehet?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29681 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:15:30 »

Sziasztok!

Segítség kellene! nagynyomású üzemanyag csövet cseréltem a pumpa és a közös üzemanyag cső között,
könnyen el is indult de az egyik henger nem, csak hosszas járatás után, a problémám hogy azóta alapjáraton növekszik a fogyasztás amíg fordulaton csökken, mitől lehet?

Nincs levegő a rendszerben? Ha igen, azt ki kellene engedni. Az üa szűrő és a visszatérő ág okán újra visszakerül.
Gondolom, a legtávolabbi injektornál van a levegő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #29682 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:35:48 »

Nincs levegő a rendszerben? Ha igen, azt ki kellene engedni. Az üa szűrő és a visszatérő ág okán újra visszakerül.
Gondolom, a legtávolabbi injektornál van a levegő.
Elképzelhető, hogy akkor a porlasztócsúcsokat nem is kellene cserélnem, csak programoztassam vissza a kódok alapján, cseréltessem ki az üzemanyagszűrőt és engedtessem ki a levegőt a rendszerből? De ha már kivették a porlasztócsúcsokat, akkor nem kötelező a csere? Mert azt hallottam, hogy ezeket csak teljesen tiszta környezetben lehet cserélni, stb... Márpedig egy szimpla szervizben vették ki és vitték el beméretni... De nekem van olyan érzésem, hogy azért "szarok" a porlasztócsúcsok, mert már 250e km-t mentek, viszont leterhelve soha nem voltak, mivel elég öregurasan vezetek? Nem szeretném, ha a motor ezért sérülne, mert akkor kidobok egy rakat pénzt és utána tolhatom a roncstelepre, amit meg nem szeretnék.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #29683 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:37:16 »

Elképzelhető, hogy akkor a porlasztócsúcsokat nem is kellene cserélnem, csak programoztassam vissza a kódok alapján, cseréltessem ki az üzemanyagszűrőt és engedtessem ki a levegőt a rendszerből? De ha már kivették a porlasztócsúcsokat, akkor nem kötelező a csere? Mert azt hallottam, hogy ezeket csak teljesen tiszta környezetben lehet cserélni, stb... Márpedig egy szimpla szervizben vették ki és vitték el beméretni... De nekem van olyan érzésem, hogy azért "szarok" a porlasztócsúcsok, mert már 250e km-t mentek, viszont leterhelve soha nem voltak, mivel elég öregurasan vezetek? Nem szeretném, ha a motor ezért sérülne, mert akkor kidobok egy rakat pénzt és utána tolhatom a roncstelepre, amit meg nem szeretnék.

Vidd el megbízható és hozzáértő szerelőhöz. Lakóhelytől függően majd megmondja valaki a tuttit, hogy hová. Akkor kiderül minden. Addig meg a biztonság kedvéért ne nagyon használd, ha nem muszáj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #29684 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:40:01 »

Vidd el megbízható és hozzáértő szerelőhöz. Lakóhelytől függően majd megmondja valaki a tuttit, hogy hová. Akkor kiderül minden. Addig meg a biztonság kedvéért ne nagyon használd, ha nem muszáj.

AndyA
XIV-XV-XVI. kerület közelében tud valaki ilyen szerelőt? Én a XVI-ban lakom.
Naplózva
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #29685 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:22:03 »

Helo

Olyan emberkét keresnék aki saját magának szokta szerelni az autóját
Konkrétan tanácsra lenne szükségem tdci szíj összeszerelésénél. Hogy teszitek be a szíjfeszítő csavarját(rúgnál levőre gondolok)?
Már szedtem szét raktam össze de mindeig kinlodás vot spajszer stb....

Lehet hogy valakinek van valami tuti receptje

Előre is köszi
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29686 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:29:57 »

Helo

Olyan emberkét keresnék aki saját magának szokta szerelni az autóját
Konkrétan tanácsra lenne szükségem tdci szíj összeszerelésénél. Hogy teszitek be a szíjfeszítő csavarját(rúgnál levőre gondolok)?
Már szedtem szét raktam össze de mindeig kinlodás vot spajszer stb....

Lehet hogy valakinek van valami tuti receptje

Előre is köszi
Nem kell spajszer...leveszed a generátort és utána a szíjfeszítőt...miért veszed ki azt a csavart... Huh?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #29687 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:38:16 »

Értem mit rontok el azt a csavart benne kell hagyni. De akkor a szíj feszes marad nem?
Az a baj hogy eddig én rosszul csináltam akkor és mindig ugy kezdtem neki hogy az a csavart kicsavartam szétsze?!désnél akkor azt hagyni kell benne. és saját magát feszíti meg miközben felteszem a generátort?

Nem kell spajszer...leveszed a generátort és utána a szíjfeszítőt...miért veszed ki azt a csavart... Huh?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29688 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:41:00 »

XIV-XV-XVI. kerület közelében tud valaki ilyen szerelőt? Én a XVI-ban lakom.

XVI-ban van Vik.  Ő nagyon érti a dolgát és korrekt is.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29689 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:01:13 »

Értem mit rontok el azt a csavart benne kell hagyni. De akkor a szíj feszes marad nem?
Az a baj hogy eddig én rosszul csináltam akkor és mindig ugy kezdtem neki hogy az a csavart kicsavartam szétsze?!désnél akkor azt hagyni kell benne. és saját magát feszíti meg miközben felteszem a generátort?

Leveszed a főtengely szíjtárcsát, úgy fellazul a szíj...mikor mindennel végeztél visszarakod a szíjtárcsát 1 csavarral és a helyére forgatva megfeszül a szíj is..ekkor vissza a maradék 2db csavar és kész vagy, nem kell semmit feszegetni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29690 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:07:05 »

A felújított van olyan jó, mint az új? Mármint kevesebb lesz tőle a futásteljesítmény? Az a baj, hogy nekem 500e-t mondott a szerelő csak a javításra, de hozzátette, hogy ez nem garancia, hogy ezután menni is fog az autó, mert lehet, hogy a motor is megsérülhetett, amikor tönkrement a porlasztócsúcs.
Én kurvára nem értem ezeket az embereket akik önfejüleg neki állnak és az ügyféllel nem egyeztetnek előre.Nem kérdez meg mit szeretnél meg egyebek.Akkor amit én is meg más leírt ugye tovább állsz tőle!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29691 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:15:11 »

Én kurvára nem értem ezeket az embereket akik önfejüleg neki állnak és az ügyféllel nem egyeztetnek előre.Nem kérdez meg mit szeretnél meg egyebek.Akkor amit én is meg más leírt ugye tovább állsz tőle!!!!

Szerintem Latat ide: http://mondeo.hu/index.php?topic=15753.msg847738;topicseen#msg847738 érdemes lenne benézned,mert épp egy olyan autóról lehet szó,mint a tied,és gondolom nem kérne érte fél milliót aki bontja a kocsit  integet2
Naplózva
Myki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #29692 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:19:12 »

Hello Mindenki,

Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.
Naplózva
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #29693 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:20:00 »

Köszi szépen a tanácsot holnap össze lesz pattintva a vas

Leveszed a főtengely szíjtárcsát, úgy fellazul a szíj...mikor mindennel végeztél visszarakod a szíjtárcsát 1 csavarral és a helyére forgatva megfeszül a szíj is..ekkor vissza a maradék 2db csavar és kész vagy, nem kell semmit feszegetni.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29694 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:27:10 »

Hello Mindenki,

Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.
Akkor Te nem MKIII-t néztél mert abban nincs 1.6-os motor.!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29695 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:28:21 »

Hello Mindenki,

Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.

Szia. Új Mondeot veszel? Mert az MK3-asokban(amilyen topikban vagy) csak 2.0 TDCI és 2.2 TDCI van (meg 2.0 TDDI). A régebbi Focusokban van az 1.6 TDCI (2004 végétől idáig),az MK4 Mondeoban meg 1.8,2.0 és 2.2 TDCI.
Naplózva
Myki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #29696 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:35:15 »

Szia. Új Mondeot veszel? Mert az MK3-asokban(amilyen topikban vagy) csak 2.0 TDCI és 2.2 TDCI van (meg 2.0 TDDI). A régebbi Focusokban van az 1.6 TDCI (2004 végétől idáig),az MK4 Mondeoban meg 1.8,2.0 és 2.2 TDCI.

Upppsss , sorry még új vagyok  Wink
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29697 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:36:17 »

Szia. Új Mondeot veszel? Mert az MK3-asokban(amilyen topikban vagy) csak 2.0 TDCI és 2.2 TDCI van (meg 2.0 TDDI). A régebbi Focusokban van az 1.6 TDCI (2004 végétől idáig),az MK4 Mondeoban meg 1.8,2.0 és 2.2 TDCI.
MKIV-ben van 1.6 TDCI 116LE egy hirdetés van fent a HASZNALTAUTO:HU-n
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_tdci_trend_plus_facelift-7505949
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 22:37:50 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29698 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:37:17 »

MKIV-ben van 1.6 TDCI 116LE egy hirdetés van fent a HASZNALTAUTO:HU-n

Hát...Mondeo csak 2.0 felett van dízelben,a többi az Aból Bbe autó  eplus2

Az az egy darab se magyar,hanem kintről behozott...Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 22:38:53 írta Nika91127 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29699 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 22:38:28 »

Hát...Mondeo csak 2.0 felett van dízelben,a többi az Aból Bbe autó  eplus2
Most linkeltem be egyet
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 587 588 589 590 591 592 593 [594] 595 596 597 598 599 600 601 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.