Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 09:12:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 591 592 593 594 595 596 597 [598] 599 600 601 602 603 604 605 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13829450 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #29850 Dátum: 2014.01.07 kedd, 16:08:35 »

Nem teljesen értek egyet. Nemrég cseréltem szervo szivattyút, 53 ezerért vettem Wyctől, Gyári, ford, és simán eresztett tengely irányban. Én naiv vettem még egyet, szintém tőle, és az is ugyan ilyen ***, ráadásul a ford a gari ügyintézéskor elküldött a p..ba. BUktam 54 ezret. Simán látszik, hogy a tengelyen a szimering ferde!!! Magyarul ez is felújított, mégis eladják gyárinak.

Arról nem is beszélve hogy van egy BP-i cég, aki 28 + áfáért felújjítja, és 2 év garit ad..
Sajnos Wyc azóta is tüske maradt a szememben hiába ő csak egy kereskedő...

A Ford (és minden más gyártó is) nagyon sok cuccot visszavesz, felújít, és újra elad. Ez a cserefeláras értékesítés. Ha visszaviszed a régit, olcsóbb az új alkatrész. Az meg másik kérdés, hogy a felújítás milyen minőségben történik. Általában nincs vele gond, de azért bele lehet futni egy-egy problémás darabba...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29851 Dátum: 2014.01.07 kedd, 17:07:35 »

Vagy egyszerre kettőbe..

Most is folyat a szervóm, de lexxom, nem tudok mást csinálni, vagy ha már zavar, akkor felújítom azt ami itt van a padláson. Minden esetre azért a ford hozzáállása kriminális. Látszik hogy ferde a szimering benne..


A Ford (és minden más gyártó is) nagyon sok cuccot visszavesz, felújít, és újra elad. Ez a cserefeláras értékesítés. Ha visszaviszed a régit, olcsóbb az új alkatrész. Az meg másik kérdés, hogy a felújítás milyen minőségben történik. Általában nincs vele gond, de azért bele lehet futni egy-egy problémás darabba...

AndyA
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29852 Dátum: 2014.01.07 kedd, 17:14:54 »

Vagy egyszerre kettőbe..

Most is folyat a szervóm, de lexxom, nem tudok mást csinálni, vagy ha már zavar, akkor felújítom azt ami itt van a padláson. Minden esetre azért a ford hozzáállása kriminális. Látszik hogy ferde a szimering benne..


Milyen Wyc?
Wyctor vagy Vik vagy ki?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #29853 Dátum: 2014.01.07 kedd, 17:17:38 »

Milyen Wyc?
Wyctor vagy Vik vagy ki?
gyanítom,hogy a dupla vé és ypszilon meg cé nem a Vik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29854 Dátum: 2014.01.07 kedd, 17:22:26 »

Vagy egyszerre kettőbe..

Most is folyat a szervóm, de lexxom, nem tudok mást csinálni, vagy ha már zavar, akkor felújítom azt ami itt van a padláson. Minden esetre azért a ford hozzáállása kriminális. Látszik hogy ferde a szimering benne..



Szerinted a Ford-nál nem emberek dolgoznak? A "Ford" nem ellenőriz minden felújított vagy gyártott terméket.
Te belenyúltál, megértem a te nézőpontodat is. De ettől még nem egy és két fecske csinálja a nyarat.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29855 Dátum: 2014.01.07 kedd, 20:04:57 »

Szerinted a Ford-nál nem emberek dolgoznak? A "Ford" nem ellenőriz minden felújított vagy gyártott terméket.
Te belenyúltál, megértem a te nézőpontodat is. De ettől még nem egy és két fecske csinálja a nyarat.....

Így van, emberek dolgoznak, akik hibázhatnak. Viszont ilyen esetben a "gyártó" sűrű elnézések között cserélje a hibás alkatrészt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29856 Dátum: 2014.01.07 kedd, 20:38:30 »

Hát itt nem cseréltek, fél évig nem is válaszoltak, utána meg minden féle dologgal meg gyanúsítottak, aztán lexxrtak. MIndegy ez van, csak azért sok pénz.
Majd 200e km után kicserélem, és akkor már felújítom a 2.  "újat"

 gun


Így van, emberek dolgoznak, akik hibázhatnak. Viszont ilyen esetben a "gyártó" sűrű elnézések között cserélje a hibás alkatrészt.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29857 Dátum: 2014.01.07 kedd, 20:46:49 »

Hát itt nem cseréltek, fél évig nem is válaszoltak, utána meg minden féle dologgal meg gyanúsítottak, aztán lexxrtak. MIndegy ez van, csak azért sok pénz.
Majd 200e km után kicserélem, és akkor már felújítom a 2.  "újat"

 gun
levele levele

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29858 Dátum: 2014.01.08 szerda, 01:29:06 »

Hát itt nem cseréltek, fél évig nem is válaszoltak, utána meg minden féle dologgal meg gyanúsítottak, aztán lexxrtak. MIndegy ez van, csak azért sok pénz.
Majd 200e km után kicserélem, és akkor már felújítom a 2.  "újat"

 gun
Én azt mondom, hogy ha jogos a reklamációd, akkor mire vártál fél évig? Teljes ez a történet?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #29859 Dátum: 2014.01.08 szerda, 07:25:44 »

Hát itt nem cseréltek, fél évig nem is válaszoltak, utána meg minden féle dologgal meg gyanúsítottak, aztán lexxrtak. MIndegy ez van, csak azért sok pénz.
Majd 200e km után kicserélem, és akkor már felújítom a 2.  "újat"

 gun


Tisztelt Fórumtárs!
Ha az általad vásárolt 2 db szervószivattyú bizonyíthatóan eredeti Ford alkatrész volt akkor én nem hagytam volna annyiban a dolgot. A Fordnak is vannak magyarországi felettesei, és én addig mentem volna még ki nem cserélik. Nekem anno első szélvédő üveggel volt hasonló problémám. Nem megfelelő, nem belevaló üveget ragasztottak be a gépsárkányomba. 2 nap múlva fogcsikorgatva de beszerezték a belevaló üveget és kicserélték, ingyen és bérmentve. Ja és, hogy el ne felejtsem meghajolva, sűrű elnézést kérés közepette. Én biztos nem hagytam volna. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #29860 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:07:46 »

Üdv mindenkinek.

Már megint beteg a vas.
A haverral tanakodunk a hiba forrásán, de még nincs ötlet. Lehet marad a szerviz.
Miután bemelegedett a motor azt csinálja, hogy váltáskor nem esik vissza a fordulatszám a kuplung benyomásakor hanem 1500-1800 körül megáll, így olyan a váltás mintha valaki előbb lépne a gázra. Aztán LASSAN elkezd visszaesni. Kicsit bosszantó. Azt már kitapasztaltam, hogy ha kiteszem üresbe és benyomom még egyszer a kuplungot akkor 1500 - visszaesik az alapjáratra a fordulat. Ha a gázra lépek semmi, felpörög és van hogy magasabb lesz mint előtte.
Valami jeladóra gondolunk, de haver is inkább a passatokat vágja.

Tapasztalt már valaki ilyesmit?
Köszi.
Naplózva
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #29861 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:41:53 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy jobb előről hallog valami rezonálást, meg kattogást. Mintha a ékszíjtárcsa lenne.
Lehetséges?
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Krisz
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29862 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:48:57 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy jobb előről hallog valami rezonálást, meg kattogást. Mintha a ékszíjtárcsa lenne.
Lehetséges?
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Krisz
HA szerinted jobbról jön az lehet feszítő hiba is.Annyit csinálj,nyisd fel a motorháztetőt és járó motornál hallgasd,majd nézd meg a tárcsa egyenesen fut-e?.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29863 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:49:39 »

Üdv mindenkinek.

Már megint beteg a vas.
A haverral tanakodunk a hiba forrásán, de még nincs ötlet. Lehet marad a szerviz.
Miután bemelegedett a motor azt csinálja, hogy váltáskor nem esik vissza a fordulatszám a kuplung benyomásakor hanem 1500-1800 körül megáll, így olyan a váltás mintha valaki előbb lépne a gázra. Aztán LASSAN elkezd visszaesni. Kicsit bosszantó. Azt már kitapasztaltam, hogy ha kiteszem üresbe és benyomom még egyszer a kuplungot akkor 1500 - visszaesik az alapjáratra a fordulat. Ha a gázra lépek semmi, felpörög és van hogy magasabb lesz mint előtte.
Valami jeladóra gondolunk, de haver is inkább a passatokat vágja.

Tapasztalt már valaki ilyesmit?
Köszi.
generátor hiba okozhat ilyet
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #29864 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:52:59 »

 worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship
HA szerinted jobbról jön az lehet feszítő hiba is.Annyit csinálj,nyisd fel a motorháztetőt és járó motornál hallgasd,majd nézd meg a tárcsa egyenesen fut-e?.
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29865 Dátum: 2014.01.10 péntek, 18:45:22 »

Sziasztok
p0251 hibakod utan nagyon aggodjak?
Ezt talaltam rola: http://mondeo.hu/index.php?topic=8.12450

Tunetek: meleg motor, minden szepen megy... randomszeruen padlogaz, aztan villog az izzitas es nincs turbonyomas - azt hiszem valami veszuzemmod.

Jol gondolom, hogy nyithatom a penztarcat? 6seb, 130Le
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29866 Dátum: 2014.01.10 péntek, 18:57:10 »

Sziasztok
p0251 hibakod utan nagyon aggodjak?
Ezt talaltam rola: http://mondeo.hu/index.php?topic=8.12450

Tunetek: meleg motor, minden szepen megy... randomszeruen padlogaz, aztan villog az izzitas es nincs turbonyomas - azt hiszem valami veszuzemmod.

Jol gondolom, hogy nyithatom a penztarcat? 6seb, 130Le
írd be az aláírásodba a kocsid adatait könnyebben tudnak segíteni az okosok!a hibakód alapján valamilyen üza rendszeri problémád lesz!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29867 Dátum: 2014.01.10 péntek, 19:48:00 »

írd be az aláírásodba a kocsid adatait könnyebben tudnak segíteni az okosok!a hibakód alapján valamilyen üza rendszeri problémád lesz!
Ok, megfogadtam
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #29868 Dátum: 2014.01.10 péntek, 19:48:38 »

Sziasztok
p0251 hibakod utan nagyon aggodjak?
Ezt talaltam rola: http://mondeo.hu/index.php?topic=8.12450

Tunetek: meleg motor, minden szepen megy... randomszeruen padlogaz, aztan villog az izzitas es nincs turbonyomas - azt hiszem valami veszuzemmod.

Jol gondolom, hogy nyithatom a penztarcat? 6seb, 130Le


Ez már a te kocsid vagy megvenni szándákozol?Szerintem menekülj amíg nem késő! Cool
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29869 Dátum: 2014.01.10 péntek, 20:24:57 »


Ez már a te kocsid vagy megvenni szándákozol?Szerintem menekülj amíg nem késő! Cool
Minden használtautóban van rizikó!
Csak tudni szeretném, hogy mekkora?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #29870 Dátum: 2014.01.10 péntek, 20:37:26 »

Sziasztok
p0251 hibakod utan nagyon aggodjak?
Ezt talaltam rola: http://mondeo.hu/index.php?topic=8.12450

Tunetek: meleg motor, minden szepen megy... randomszeruen padlogaz, aztan villog az izzitas es nincs turbonyomas - azt hiszem valami veszuzemmod.

Jol gondolom, hogy nyithatom a penztarcat? 6seb, 130Le
üzemanyagrendszeri hiba.át kell nézni a teljes üza rendszert,és a jéghegy csúcsa a csúcsok......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29871 Dátum: 2014.01.10 péntek, 20:39:15 »

Minden használtautóban van rizikó!
Csak tudni szeretném, hogy mekkora?

Igazad van. Csak nem mindegy mekkora.....amit írtál hibakód az egy általános üzemanyag rendszeri hibakód.
Lehet egy szűrőcsere megoldja. 6-10e ft
Levegősödés....
Lehet porlasztó baja....akkor xar lehet a nagynyomású is.... 200-500e ft

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #29872 Dátum: 2014.01.11 szombat, 14:40:07 »

Sziasztok. Régebben írtam hogy a waste-gate mozgató szerkezete az nem mozog, na most írtátok hogy fújjam meg kompresszorral és akkor ki jön a vég állásából, meg fújtam ki is jött meg úgy mozog, de mikor nyomom neki felpörgettem 2-3 ezerig és semmi mi lehet a baja lehet ezt cserélni? a csövek is cserélve lettek.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29873 Dátum: 2014.01.11 szombat, 15:19:19 »

Sziasztok. Régebben írtam hogy a waste-gate mozgató szerkezete az nem mozog, na most írtátok hogy fújjam meg kompresszorral és akkor ki jön a vég állásából, meg fújtam ki is jött meg úgy mozog, de mikor nyomom neki felpörgettem 2-3 ezerig és semmi mi lehet a baja lehet ezt cserélni? a csövek is cserélve lettek.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg

Ha jól tudom, állóhelyben hiába pörgeted a motort, nem fog mozogni. Csak terhelésen nyitja-zárja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29874 Dátum: 2014.01.11 szombat, 15:38:42 »

üzemanyagrendszeri hiba.át kell nézni a teljes üza rendszert,és a jéghegy csúcsa a csúcsok......
Az elozo gazda allitolag cserelt benne uzemanyagszurot, kb 1000km-el ezelott, mert akkor is csinalta ezt. Kerdeztem, hogy nem e porlasztocsucs? Erre azt mondta, hogy biztos nem, mert allitolag Ford szervizben gyari Ford diag.al megneztek, es a rendszer szerint kifogastalanok a porlasztocsucsok. Letezik ilyen cucc, ami ezt megmondja szereles nelkul, vagy kamu lehet?
Ismetlem P0251 hibakod van.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #29875 Dátum: 2014.01.11 szombat, 16:32:11 »

Az elozo gazda allitolag cserelt benne uzemanyagszurot, kb 1000km-el ezelott, mert akkor is csinalta ezt. Kerdeztem, hogy nem e porlasztocsucs? Erre azt mondta, hogy biztos nem, mert allitolag Ford szervizben gyari Ford diag.al megneztek, es a rendszer szerint kifogastalanok a porlasztocsucsok. Letezik ilyen cucc, ami ezt megmondja szereles nelkul, vagy kamu lehet?
Ismetlem P0251 hibakod van.

A csúcsok állapotát úgy nevezett poharazással, résolajveszteség méréssel szokták bevizsgálni. Egy rendes kivizsgáláshoz ki kell venni őket. A gyári diaggal max. a hiba kódokat tudják kiolvasni, illetve a porlasztócsúcsoknak újra be tudják írni a korrekciós kódjait. Pl ha eldobja.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29876 Dátum: 2014.01.11 szombat, 16:33:16 »

Az elozo gazda allitolag cserelt benne uzemanyagszurot, kb 1000km-el ezelott, mert akkor is csinalta ezt. Kerdeztem, hogy nem e porlasztocsucs? Erre azt mondta, hogy biztos nem, mert allitolag Ford szervizben gyari Ford diag.al megneztek, es a rendszer szerint kifogastalanok a porlasztocsucsok. Letezik ilyen cucc, ami ezt megmondja szereles nelkul, vagy kamu lehet?
Ismetlem P0251 hibakod van.

Biztosat csak kiszerelt állapotban próbapadon történő vizsgálat után mondanék.
A hibakód mellé tapasztalsz valami rendellenességet is?
Vészüzem?
Menet közben kellene diagot csinálni és akkor élő adatokból azért sok minden kiderülne. Pesten tudok benne segíteni.   

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #29877 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:47:19 »

Az elozo gazda allitolag cserelt benne uzemanyagszurot, kb 1000km-el ezelott, mert akkor is csinalta ezt. Kerdeztem, hogy nem e porlasztocsucs? Erre azt mondta, hogy biztos nem, mert allitolag Ford szervizben gyari Ford diag.al megneztek, es a rendszer szerint kifogastalanok a porlasztocsucsok. Letezik ilyen cucc, ami ezt megmondja szereles nelkul, vagy kamu lehet?
Ismetlem P0251 hibakod van.

Nekem is volt ilyenem és a hibakód ellenére egy vezérműtengely jeladó cserével ez a baj megszűnt! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
frici-ke
Vendég
« Új hozzászólás #29878 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:01:41 »

Sziasztok! Sajnos elrepedt a szélvédőm.Érdeklődnék hogy milyen márkájut és hogy hol érdemes cseréltetni.Tatabánya és környéke. Az infókat előre is köszönöm!! Sziasztok!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29879 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:16:28 »

Sziasztok! Sajnos elrepedt a szélvédőm.Érdeklődnék hogy milyen márkájut és hogy hol érdemes cseréltetni.Tatabánya és környéke. Az infókat előre is köszönöm!! Sziasztok!
Ez nem ebbe a topicba való kérdés.
De:
Nordglass, Sekurit, Pilkington, Hirschler. Ezek a minőségek.
Ne hagyd  magad megtéveszteni! Ha olyan hirdetést találsz, amibe az szerepel, hogy megfelel az európai unió követelményeinek, meg hogy az unió által elfogadott minősítő jellel rendelkezik, akkor biztos lehetsz benne, hogy azzal kínai üveget akarnak eladni...
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29880 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:51:10 »

sziasztok!

Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29881 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:53:23 »

sziasztok!

Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?
Anno biztos válaszoltak is.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29882 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:57:18 »

sziasztok!

Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?
30e km
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #29883 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:58:41 »

sziasztok!

Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?

A gyári előírás 60.000 km ha jól emlékszem. De ajánlatos sokkal sűrűbben megtenni és nem valami szarra! Ajánlatos min. 20.000 cserélni. Elég kényes az üza rendszer.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29884 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:58:59 »

sziasztok!

Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?
...alapesetben minden második olajcsere alkalmával érdemes.
Legkésőbb akkor! Mivel az olajcserét is korábban megtesszük, mint a "gyár" ajánlja.
Szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.12 vasárnap, 21:00:44 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29885 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 21:15:27 »

Igen,kényes a rendszer...már tapasztaltam! szomoru1
Akkor 20-30 között jó vagyok ezek szerint....

Köszönöm a válaszokat! worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29886 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 21:23:42 »

Igen,kényes a rendszer...már tapasztaltam! szomoru1
Akkor 20-30 között jó vagyok ezek szerint....

Köszönöm a válaszokat! worship
Minden olajcsere alkalmával megteszem ezt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #29887 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 23:39:14 »

Sziasztok! Sajnos elrepedt a szélvédőm.Érdeklődnék hogy milyen márkájut és hogy hol érdemes cseréltetni.Tatabánya és környéke. Az infókat előre is köszönöm!! Sziasztok!

Mikor tetetted bele, és mitől repedt meg? Ha rosszul tették be vagy kavicsot, egyebet kapott, akkor a márkás is elrepedhetett...
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #29888 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 06:46:59 »

Sziasztok
Ma reggel felvillant az ESP, ABS és néha a kézifék lámpám a műszerfalon. A fékpedálom fékezésnél ugrál és koppanós hangot ad ki. Volt már valakinek hasonló? A féktárcsáim elől csere fele hajlanak.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29889 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 07:29:12 »

Sziasztok
Ma reggel felvillant az ESP, ABS és néha a kézifék lámpám a műszerfalon. A fékpedálom fékezésnél ugrál és koppanós hangot ad ki. Volt már valakinek hasonló? A féktárcsáim elől csere fele hajlanak.

Működik a rendszer.
Le van fagyva. Jeges, csúszós az út. Óvatosabban vezess.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #29890 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 09:57:26 »

Működik a rendszer.
Le van fagyva. Jeges, csúszós az út. Óvatosabban vezess.
Az út száraz volt és a lámpák folyamatosan világítottak
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #29891 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 09:59:33 »

Az út száraz volt és a lámpák folyamatosan világítottak
akkor gumi kell venned. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29892 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 11:34:08 »

Biztosat csak kiszerelt állapotban próbapadon történő vizsgálat után mondanék.
A hibakód mellé tapasztalsz valami rendellenességet is?
Vészüzem?
Menet közben kellene diagot csinálni és akkor élő adatokból azért sok minden kiderülne. Pesten tudok benne segíteni.   


Hello
Igen mar irtam: veszuzemre valt es megy tovabb - mint egy  1000es Suzuki. Ha megallok pl. keresztezodesben, akkor undulasnal mar le is allt ketszer.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29893 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 12:22:45 »

Hello
Igen mar irtam: veszuzemre valt es megy tovabb - mint egy  1000es Suzuki. Ha megallok pl. keresztezodesben, akkor undulasnal mar le is allt ketszer.

Akkor ott sajnos valami komolyabb üzemanyag rendszeri probléma lesz.  szomoru1
Menet közben csináltatok már diagot? Az sokat segítene.... Pesten tudok benne segíteni, ha gondolod.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29894 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 13:02:56 »

akkor gumi kell venned. vigyor3

Szerintem valami hiba van ott, ha egyszerre világít minden visszajelző.
Az út száraz volt és a lámpák folyamatosan világítottak
 
Nekem akkor világított az ABS és kézifék lámpa mikor *** volt az egyik jeladóm.  Ha menet közben világít a kéziféklámpa (és nincs behúzva  vigyor3 ) akkor ott valami hiba van. Hibakódot kell olvasni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29895 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 13:57:51 »

Akkor ott sajnos valami komolyabb üzemanyag rendszeri probléma lesz.  szomoru1
Menet közben csináltatok már diagot? Az sokat segítene.... Pesten tudok benne segíteni, ha gondolod.
Nem csináltam még diagot... Neked van diagnosztikád, vagy ismer olyat akinek van? Megköszönném a segítséged.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
989Peti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #29896 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 14:03:57 »

Sziasztok. Elszállt a szervócső. Semmi ereje nincs a sz.kormánynak. kerekezek gurigázok.ez nem baj, de nem nélkúlözhetem az autot. Mit tegyek? Le kell szedni a szijat a szivattyurol? Mert semmi kenese nincs. Minden kifolyt. Vagy kibirja igy a szivattyu. Meddig? Teljesen nem fog beragadni a kormánymű, igaz? Mást is hajt az a szíj, vagy csak a szervót? Egyáltalán levehetem e?  Kérlek írjatok mielőbb mert.sürgős a dolog.
Köszönet a válaszolóknak Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #29897 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 14:07:49 »

Sziasztok. Elszállt a szervócső. Semmi ereje nincs a sz.kormánynak. kerekezek gurigázok.ez nem baj, de nem nélkúlözhetem az autot. Mit tegyek? Le kell szedni a szijat a szivattyurol? Mert semmi kenese nincs. Minden kifolyt. Vagy kibirja igy a szivattyu. Meddig? Teljesen nem fog beragadni a kormánymű, igaz? Mást is hajt az a szíj, vagy csak a szervót? Egyáltalán levehetem e?  Kérlek írjatok mielőbb mert.sürgős a dolog.
Köszönet a válaszolóknak Smiley

A szivattyút tudod hatástalanítani a szíj levételével, de alapvetően nem ez a gondod...

Egy centit se gurulj vele így, tönkre fog menni a kormánygéped! Minden fordításnál tovább tolja ki magából még a maradék folyadékot is, ami kenhetné.

Fél napos móka kiszerelni, és 50 rugó körül van a felújítása. Ennyit tudsz megspórolni, ha idejében megcsinálod a szervócsövet... Bár lehet, már késő.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #29898 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 14:13:45 »

S.O.S.!!

Kigyulladt alapjáraton az olajnyomás ellenőrző lámpa, ezres fordulatnál már elalszik. Olaj van a motorban.
Nagy a baj?
Ma Bécsbe mennék vele. Vagy csak szerettem volna?
Segítséget, tanácsot kérek!

   Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #29899 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 14:17:54 »

Nem csináltam még diagot... Neked van diagnosztikád, vagy ismer olyat akinek van? Megköszönném a segítséged.
sokan tudnak segíteni.hol laksz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 591 592 593 594 595 596 597 [598] 599 600 601 602 603 604 605 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.