Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:56:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
586
587
588
589
590
591
592
[
593
]
594
595
596
597
598
599
600
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14668256 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29600 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:31:20 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.12.24 kedd, 21:14:07
Egy kerdes:
Malacfarok,veszuzem ilyenkor mi tortenik?
Az ecu allit valamin valamit vagy ez egy figyelmeztetes csupan?
Kellene a hibakód! Lehet pcsúcs, lehet nyomásprobléma is, stb. Ha leállítod a motort, és újraindítod, akkor újra működik minden, vagy megint kezdődik elölről az izzítójel villogás?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29601 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:37:47 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.12.24 kedd, 21:31:20
Kellene a hibakód! Lehet pcsúcs, lehet nyomásprobléma is, stb. Ha leállítod a motort, és újraindítod, akkor újra működik minden, vagy megint kezdődik elölről az izzítójel villogás?
A hibakod P0251 leallitas nelkul is megy tovabb egy picit talan erotlenebb de megy.
Az angol forumon az mondjak hogy a magasnyomasu pumpan valami erzekelo a hiba az esetek95%-ban
Az orosz forumon mindenkinel a turbo a hibas
Szoval engem egyenlore kulonosen nem zavar de azert szeretnem tudni mihez kellene kezdeni
rengeteget megyek hoszu utra nem volna jo ha megalna
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29602 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:38:36 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.12.24 kedd, 21:37:47
A hibakod P0251 leallitas nelkul is megy tovabb egy picit talan erotlenebb de megy.
Az angol forumon az mondjak hogy a magasnyomasu pumpan valami erzekelo a hiba az esetek95%-ban
Az orosz forumon mindenkinel a turbo a hibas
Szoval engem egyenlore kulonosen nem zavar de azert szeretnem tudni mihez kellene kezdeni
rengeteget megyek hoszu utra nem volna jo ha megalna
Lealitas utan nincs malacfarok
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29603 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:41:49 »
A skot forumon az uzemanyagfilter a hibas
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29604 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:43:07 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.12.24 kedd, 21:41:49
A
skot forumon
az uzemanyagfilter a hibas
Persze, mert a lehetséges hibák közül az a legolcsóbb!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29605 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:45:13 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.12.24 kedd, 21:41:49
A skot forumon az uzemanyagfilter a hibas
ez marha érdekes ám, hogy az izzítójel villogást Skóciában mindenki a gázolajszűrőre fogja. Ivánéknál pedig a turbóra!! Atyaég, milyen fórumok lehetnek azok?
Mégis mikor következik be a vészüzem és az izzítólámpa villogás, mondjuk a gázpedál lenyomásakor?
Alacsony fordulatról történő mérsékelt gyorsításkor?
Vagy igen erőteljes gyorsításkor?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.24 kedd, 21:47:25 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29606 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:45:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.24 kedd, 21:43:07
Persze, mert a lehetséges hibák közül az a legolcsóbb!
Hat igen eszembe sem jutott
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29607 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:49:00 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.12.24 kedd, 21:45:13
ez marha érdekes ám, hogy az izzítójel villogást Skóciában mindenki a gázolajszűrőre fogja. Ivánéknál pedig a turbóra!! Atyaég, milyen fórumok lehetnek azok?
Mégis mikor következik be a vészüzem és az izzítólámpa villogás, mondjuk a gázpedál lenyomásakor? Alacsony fordulatról történő gyorsításkor?
En eleg nyugisan megyek,4.-ik sebessegig nyomhatom ahogy akarom nincs malac,5.-ik ben neha 6.-ban szinte mindig
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29608 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:50:30 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.12.24 kedd, 21:49:00
En eleg nyugisan megyek,4.-ik sebessegig nyomhatom ahogy akarom nincs malac,5.-ik ben neha 6.-ban szinte mindig
A motortérben megnézted, nincsenek-e gázolajnyomok?
Lehet, hogy valamelyik tömítés enged. Akkor szerencséd van, azt könnyű elhárítani.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29609 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:50:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 21:02:50
Szia Parker!
Ha megnyugtat, tesóm focusán kb 4 éve szól a vízpumpa, és még bírja.
Teljesen más a vízpumpa a két autóban és lehet a focusban nem is az szól. 4 évet nem bír ki egy vízipumpa ha már hangja van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29610 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:51:59 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.24 kedd, 21:50:43
Teljesen más a vízpumpa a két autóban és lehet a focusban nem is az szól. 4 évet nem bír ki egy vízipumpa ha már hangja van.
1.6 tdci, típushiba, az szól...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29611 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:53:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 21:51:59
1.6 tdci, típushiba, az szól...
Pl. P307-ben sosem szól, még vezérlés cserénél jó állapotban vannak. Érdekes.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29612 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:54:21 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.12.24 kedd, 21:50:30
A motortérben megnézted, nincsenek-e gázolajnyomok?
Lehet, hogy valamelyik tömítés enged. Akkor szerencséd van, azt könnyű elhárítani.
A motorterben minden tiszta,szaraz semmi jel.Viszont az auto ala nem mentem es mivel nalunk igen csak nagy ho volt mostanaban
es egy parszor en totem at a hotorlaszokat lehet az uzemanyag vezeteket megbolygattam?...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29613 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:56:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 21:51:59
1.6 tdci, típushiba, az szól...
Behatárolható 6 hónapra a gyártás terén... 2-es fóka facelift elején volt ez...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29614 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:59:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 21:56:10
Behatárolható 6 hónapra a gyártás terén... 2-es fóka facelift elején volt ez...
Rendben. Gyagyi volt akkoriban a beszállítója a vízipumpának.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29615 Dátum:
2013.12.24 kedd, 22:01:33 »
Szoval januar elejen Budapesten leszek egy par napig es mivel tetszik nagyon a forum lehet talalkozok is tagokkal majd kiderul
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29616 Dátum:
2013.12.24 kedd, 22:02:47 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.12.24 kedd, 21:54:21
A motorterben minden tiszta,szaraz semmi jel.Viszont az auto ala nem mentem es mivel nalunk igen csak nagy ho volt mostanaban
es egy parszor en totem at a hotorlaszokat lehet az uzemanyag vezeteket megbolygattam?...
nem hiszem, hogy megbolygattál bármit is a hóekézéssel. (Amúgy van alsó motorvédő burkolatod?
)
Gázolajszűrőt cserélhetnél, és a régit nézd meg mágnessel, van-e benne fémreszelék.
Ezt ugyanis mindenképp meg fogod tenni. A fórumtagoktól kérj segítséget, ha szerencséd van, "házilag" is megoldódik a baj. Nekem az árulkodó, hogy csak az enyhébb mértékű gyorsításnál (pl. hatodikban) dobja az izzítójelet és a vészüzemet. A kisebb seb.fokozatnál nyilván jobban dolgozik a turbó is, mert akkor egységnyi idő alatt nagyobbat emel a fordulaton. Ha rossz lenne a turbó, ekkor dobná a hibát! (ezért én az orosz turbó diagnózist kizárnám).
Majd a bpestiek segítenek, csak egyeztess velük.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.24 kedd, 22:09:44 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29617 Dátum:
2013.12.24 kedd, 22:08:49 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.12.24 kedd, 22:01:33
Szoval januar elejen Budapesten leszek egy par napig es mivel tetszik nagyon a forum lehet talalkozok is tagokkal majd kiderul
Minden hó első péntekén, minitali van az Aréna Plaza P2 szintjén, a Narancssárga szektorban.
De itt látod majd a fejleményeket:
http://mondeo.hu/index.php?topic=92.0
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29618 Dátum:
2013.12.25 szerda, 15:54:11 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.12.24 kedd, 21:37:47
A hibakod P0251 leallitas nelkul is megy tovabb egy picit talan erotlenebb de megy.
Az angol forumon az mondjak hogy a magasnyomasu pumpan valami erzekelo a hiba az esetek95%-ban
Az orosz forumon mindenkinel a turbo a hibas
Szoval engem egyenlore kulonosen nem zavar de azert szeretnem tudni mihez kellene kezdeni
rengeteget megyek hoszu utra nem volna jo ha megalna
P0251 hibakeresésből:
Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29619 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 15:41:30 »
Örülök ennek a jó időnek, legalább dolgozhattam kicsit az autón.
Sikerült lekapnom a szívósort és az EGR-t. Félelmetes ami benne volt, esküszöm helyenként 1cm felesleg tapadt az oldalára. Teljesen kitisztítottam a szívósort és az EGR-t is és utána ledugóztam. Helyenként késsel tudtam vágni a mocskot mint a vajat. A hengerfejet is kitisztítottam amennyire lehetett.
Már csak valaki ajánlhatna egy jó függőleges(EGR alatti) turbócsövet. Azt kicserélném mert nem túl fasza így ránézve.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29620 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 15:49:42 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.26 csütörtök, 15:41:30
Örülök ennek a jó időnek, legalább dolgozhattam kicsit az autón.
Sikerült lekapnom a szívósort és az EGR-t. Félelmetes ami benne volt, esküszöm helyenként 1cm felesleg tapadt az oldalára. Teljesen kitisztítottam a szívósort és az EGR-t is és utána ledugóztam. Helyenként késsel tudtam vágni a mocskot mint a vajat. A hengerfejet is kitisztítottam amennyire lehetett.
Már csak valaki ajánlhatna egy jó függőleges(EGR alatti) turbócsövet. Azt kicserélném mert nem túl fasza így ránézve.
Jó melód volt!
Én is EGR-t takaritottam reggel, meg szíjat cseréltem, de a nagy várat magára....nem fértem hozzá.....majd szerelő ránéz!
Naplózva
szt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29621 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 21:55:01 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Mi lehet az oka, hogy az üzemanyag szint jelző műszer tankolás után is üres állapotot mutat. A műszertesztben kilendül a mutató. Először tankolás után mutatta rendesen a szintet, majd kb. 1 nap alatt lesüllyedt 1/4 szintre (nem azért mert kijártam az üzemanyagot). Azután nullára esett le és most a teletankolásnál is ott maradt a mutató. A fedkomp jelzi, hogy 0 km a megtehető távolság és most megrángatta a motort is hogy figyelmeztessen (asszem itt olvastam, hogy csinál ilyet alacsony (0) üa szint esetén... Megtelt az úszó, vagy szakadt a vezeték, vagy valami más ötlet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29622 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 22:13:22 »
Idézetet írta: szt - 2013.12.26 csütörtök, 21:55:01
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Mi lehet az oka, hogy az üzemanyag szint jelző műszer tankolás után is üres állapotot mutat. A műszertesztben kilendül a mutató. Először tankolás után mutatta rendesen a szintet, majd kb. 1 nap alatt lesüllyedt 1/4 szintre (nem azért mert kijártam az üzemanyagot). Azután nullára esett le és most a teletankolásnál is ott maradt a mutató. A fedkomp jelzi, hogy 0 km a megtehető távolság és most megrángatta a motort is hogy figyelmeztessen (asszem itt olvastam, hogy csinál ilyet alacsony (0) üa szint esetén... Megtelt az úszó, vagy szakadt a vezeték, vagy valami más ötlet?
Azok lehetnek, amiket írsz a végén. Esetleg még szakadt jelet a szintmérő belül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29623 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 23:29:00 »
Idézetet írta: szt - 2013.12.26 csütörtök, 21:55:01
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Mi lehet az oka, hogy az üzemanyag szint jelző műszer tankolás után is üres állapotot mutat. A műszertesztben kilendül a mutató. Először tankolás után mutatta rendesen a szintet, majd kb. 1 nap alatt lesüllyedt 1/4 szintre (nem azért mert kijártam az üzemanyagot). Azután nullára esett le és most a teletankolásnál is ott maradt a mutató. A fedkomp jelzi, hogy 0 km a megtehető távolság és most megrángatta a motort is hogy figyelmeztessen (asszem itt olvastam, hogy csinál ilyet alacsony (0) üa szint esetén... Megtelt az úszó, vagy szakadt a vezeték, vagy valami más ötlet?
Másik lukba tankoltál!
Egyébként amiket írsz jó irány!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29624 Dátum:
2013.12.27 péntek, 09:16:14 »
Idézetet írta: szt - 2013.12.26 csütörtök, 21:55:01
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Mi lehet az oka, hogy az üzemanyag szint jelző műszer tankolás után is üres állapotot mutat. A műszertesztben kilendül a mutató. Először tankolás után mutatta rendesen a szintet, majd kb. 1 nap alatt lesüllyedt 1/4 szintre (nem azért mert kijártam az üzemanyagot). Azután nullára esett le és most a teletankolásnál is ott maradt a mutató. A fedkomp jelzi, hogy 0 km a megtehető távolság és most megrángatta a motort is hogy figyelmeztessen (asszem itt olvastam, hogy csinál ilyet alacsony (0) üa szint esetén... Megtelt az úszó, vagy szakadt a vezeték, vagy valami más ötlet?
vedd le az akkusarut 15 percre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29625 Dátum:
2013.12.27 péntek, 19:27:44 »
Sziasztok!
Ma feleségem hazajött az autóval és elkezdett villogni a hibajelző lámpa... eljött haverom, rátettük a műszert, p2337 hibakódot és p3700 hibakódot dobott ki, melyet nem sikerült törölni!
Próbáltuk 4x is újraprogramoznia csúcsokat de semmi, ugyanugy jelzi a hibát! Van valami ötletetek mi lehet? Létezik hogy 4x sem fogadta el a kódokat? vagy tényleg megadta magát a 2-es henger injektora?
korábban már 2x is csinált olyat hogy elfelejtette a hibakódot, akkor sikerült ezen módszerrel működésre bírni! mind a 4 csúcsom egyébként új, tavaly februárban lett kicserélve és azóta kb 25e-t mentünk a kocsival,,
Várom ötleteteket, segítségeteket!
Előre is köszönöm
Csaba
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29626 Dátum:
2013.12.27 péntek, 19:32:30 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 19:27:44
Sziasztok!
Ma feleségem hazajött az autóval és elkezdett villogni a hibajelző lámpa... eljött haverom, rátettük a műszert, p2337 hibakódot és p3700 hibakódot dobott ki, melyet nem sikerült törölni!
Próbáltuk 4x is újraprogramoznia csúcsokat de semmi, ugyanugy jelzi a hibát! Van valami ötletetek mi lehet? Létezik hogy 4x sem fogadta el a kódokat? vagy tényleg megadta magát a 2-es henger injektora?
korábban már 2x is csinált olyat hogy elfelejtette a hibakódot, akkor sikerült ezen módszerrel működésre bírni! mind a 4 csúcsom egyébként új, tavaly februárban lett kicserélve és azóta kb 25e-t mentünk a kocsival,,
Várom ötleteteket, segítségeteket!
Előre is köszönöm
Csaba
Feleségre is van hibakód?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29627 Dátum:
2013.12.27 péntek, 19:35:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.27 péntek, 19:32:30
Feleségre is van hibakód?
igen, köszönöm, hogy ilyen jó kedved van, ezzel sokat segítettél! majd neked akkor külön leírom hogy az autóra tettük a műszert,!!!!!
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29628 Dátum:
2013.12.27 péntek, 19:36:39 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 19:35:02
igen, köszönöm, hogy ilyen jó kedved van, ezzel sokat segítettél! majd neked akkor külön leírom hogy az autóra tettük a műszert,!!!!!
Sajnálom, hogy szívsz az autóddal. Nem akartalak megbántani! Bocsánat Csaba!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29629 Dátum:
2013.12.27 péntek, 19:39:32 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 19:27:44
Sziasztok!
Ma feleségem hazajött az autóval és elkezdett villogni a hibajelző lámpa... eljött haverom, rátettük a műszert, p2337 hibakódot és p3700 hibakódot dobott ki, melyet nem sikerült törölni!
Próbáltuk 4x is újraprogramoznia csúcsokat de semmi, ugyanugy jelzi a hibát! Van valami ötletetek mi lehet? Létezik hogy 4x sem fogadta el a kódokat? vagy tényleg megadta magát a 2-es henger injektora?
korábban már 2x is csinált olyat hogy elfelejtette a hibakódot, akkor sikerült ezen módszerrel működésre bírni! mind a 4 csúcsom egyébként új, tavaly februárban lett kicserélve és azóta kb 25e-t mentünk a kocsival,,
Várom ötleteteket, segítségeteket!
Előre is köszönöm
Csaba
Ha olyan hibakód van egy rendszerben, ami jelenléte esetén nem engedélyezi az újrakódolást, akkor hiába próbálkozol.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29630 Dátum:
2013.12.27 péntek, 19:41:18 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 19:27:44
Sziasztok!
Ma feleségem hazajött az autóval és elkezdett villogni a hibajelző lámpa... eljött haverom, rátettük a műszert, p2337 hibakódot és p3700 hibakódot dobott ki, melyet nem sikerült törölni!
Próbáltuk 4x is újraprogramoznia csúcsokat de semmi, ugyanugy jelzi a hibát! Van valami ötletetek mi lehet? Létezik hogy 4x sem fogadta el a kódokat? vagy tényleg megadta magát a 2-es henger injektora?
korábban már 2x is csinált olyat hogy elfelejtette a hibakódot, akkor sikerült ezen módszerrel működésre bírni! mind a 4 csúcsom egyébként új, tavaly februárban lett kicserélve és azóta kb 25e-t mentünk a kocsival,,
Várom ötleteteket, segítségeteket!
Előre is köszönöm
Csaba
Az,hogy uj a csúcs nem jelent semmit.VAlamiért megadhatta magát.Még sokat is mentél vele másokhoz képest.A p3700 kód az mi mert olyan nincs ugyan is P3497-nél véget ér.Szerintem vidd el gyári diagra az évjárat miatt,meg lehet csak gyárival lehet törölni a hibát.teljesen felvoltak ujítva?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29631 Dátum:
2013.12.27 péntek, 19:41:40 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 19:35:02
igen, köszönöm, hogy ilyen jó kedved van, ezzel sokat segítettél! majd neked akkor külön leírom hogy az autóra tettük a műszert,!!!!!
Nyugi, szerintem félreértetted.
Milyen diaggal próbáltátok átírni a csúcsokat?
A Te autódnál valószínű, hogy csak gyári diaggal lehet csúcsot programozni, mert nálad (facelift előtt) külön modulja (ICU) van a csúcsoknak és azt nem lehet (úgy tudom) bármivel progizni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29632 Dátum:
2013.12.27 péntek, 20:04:38 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.12.27 péntek, 19:41:40
Nyugi, szerintem félreértetted.
Milyen diaggal próbáltátok átírni a csúcsokat?
A Te autódnál valószínű, hogy csak gyári diaggal lehet csúcsot programozni, mert nálad (facelift előtt) külön modulja (ICU) van a csúcsoknak és azt nem lehet (úgy tudom) bármivel progizni.
Szia! A diag nevét nem tudom megmondani, de amint le is írtam, már csinálta ezt pontosan 1 évvel ezelőtt és akkor ugyanezen diaggal, géppel, sikerült megcsinálni!!! Beírtuk a kódodkat és utána gyönyörűen működött eddig is...
csúcsra azéert nem gondolok, mert már van tapasztalatom sajnos.. megmondom őszintén, már ezer kilóméterekkel a hiba előtt meghallom a hangján ha elromlik, valamint régebben ha csúcs baja volt, akkor ujrainditáskor törölte a hibát és ha nem tapostam nem mentem 120-nál többel, akkor kb még 10 ezer km-t is elment vele az autó...
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29633 Dátum:
2013.12.27 péntek, 20:07:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.27 péntek, 19:41:18
Az,hogy uj a csúcs nem jelent semmit.VAlamiért megadhatta magát.Még sokat is mentél vele másokhoz képest.A p3700 kód az mi mert olyan nincs ugyan is P3497-nél véget ér.Szerintem vidd el gyári diagra az évjárat miatt,meg lehet csak gyárival lehet törölni a hibát.teljesen felvoltak ujítva?
szia. igen azt láttam hogy nincs ilyen kód de ez a diag irja,, persze ő is igy: " p3700 unknown fault code" mindegyik teljes felujított, gyári paddal, értékekkel,,, régen ha csak a szelepeket cseréltem, az is elment 150-ezeret is...
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29634 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:07:54 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.27 péntek, 19:39:32
Ha olyan hibakód van egy rendszerben, ami jelenléte esetén nem engedélyezi az újrakódolást, akkor hiába próbálkozol.
szia és esetleg ötleted, hogy akkor mivel lehetne próbálkozni? most hogy kb ezer helxyre kellene mennem, meg persze az ünnepek miatt senki nem foglalkozik semmivel
köszi előre is
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29635 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:14:36 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 20:07:55
szia. igen azt láttam hogy nincs ilyen kód de ez a diag irja,, persze ő is igy: " p3700 unknown fault code" mindegyik teljes felujított, gyári paddal, értékekkel,,, régen ha csak a szelepeket cseréltem, az is elment 150-ezeret is...
Na ezért nem teljesen jó az ilyen főleg a te évjáratu autódnál.Az enyém is ilyen.A gyári az pontos hidd el.nem nézem le a képességeidet de nem mindig lehet megmondani fülre ,hogy egy csúcs rossz vagy nem.Saját tapasztalat ezt is hidd el.nekem is letiltott,sőt le is állt a motor és mint kés a vajon úgy men a kocsi .még az alapjáraton is.Szóval vidd el és utána többet fogsz tudni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29636 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:26:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.27 péntek, 21:14:36
Na ezért nem teljesen jó az ilyen főleg a te évjáratu autódnál.Az enyém is ilyen.A gyári az pontos hidd el.nem nézem le a képességeidet de nem mindig lehet megmondani fülre ,hogy egy csúcs rossz vagy nem.Saját tapasztalat ezt is hidd el.nekem is letiltott,sőt le is állt a motor és mint kés a vajon úgy men a kocsi .még az alapjáraton is.Szóval vidd el és utána többet fogsz tudni.
Bocsánat, de nem egyértelmű.. a diagnosztikára gondolsz? oda vigyem el? egy ford szervízbe? na most az a probléma, hogy a legközelebbi 50 km-re van ,mert Szolnokon megszűnt és a kocsi mint egy traktor, úgy jár.. lábon nem merek vele menni 1 km-t sem... és az ünnepek miatt meg senki nem dolgozik..
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29637 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:34:51 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 21:26:10
Bocsánat, de nem egyértelmű.. a diagnosztikára gondolsz? oda vigyem el? egy ford szervízbe? na most az a probléma, hogy a legközelebbi 50 km-re van ,mert Szolnokon megszűnt és a kocsi mint egy traktor, úgy jár.. lábon nem merek vele menni 1 km-t sem... és az ünnepek miatt meg senki nem dolgozik..
Már pedig arra gondolok a gyári diagra.Te én nagyon rossz csúcsokkal meg rossz szivattyúval mentem nem keveset.Viszont sajnos nélküle szerintem ahogy írtam nem fogsz boldogulni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29638 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:36:14 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 21:26:10
Bocsánat, de nem egyértelmű.. a diagnosztikára gondolsz? oda vigyem el? egy ford szervízbe? na most az a probléma, hogy a legközelebbi 50 km-re van ,mert Szolnokon megszűnt és a kocsi mint egy traktor, úgy jár.. lábon nem merek vele menni 1 km-t sem... és az ünnepek miatt meg senki nem dolgozik..
vagy a másik megoldás de az sem megy új évnél előbb gondolom.Kiveszed az általad rossznak vélt csúcsot és elviszed bevizsgáltatni.De programozni akkor is majd kell.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29639 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:40:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.27 péntek, 21:36:14
vagy a másik megoldás de az sem megy új évnél előbb gondolom.Kiveszed az általad rossznak vélt csúcsot és elviszed bevizsgáltatni.De programozni akkor is majd kell.
Akkor elvihetem igy az autót? lehet igy menni vele? mert én ilyenkor mindig leállítottam régen , amikor már egyfolytában villogott a hibajelző...amugy pont az a baj, én azt gondolom, most nem a csúcsok rosszak, de azt sem értem, hogy ha tavaly elfogadta ezt a diag gépet, akkor most miért nem tudom vele programozni.. mi változott?
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29640 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:45:46 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 21:40:43
Akkor elvihetem igy az autót? lehet igy menni vele? mert én ilyenkor mindig leállítottam régen , amikor már egyfolytában villogott a hibajelző...amugy pont az a baj, én azt gondolom, most nem a csúcsok rosszak, de azt sem értem, hogy ha tavaly elfogadta ezt a diag gépet, akkor most miért nem tudom vele programozni.. mi változott?
Valahogy elkell menned vele javítatni.Azért ott nem jó valami,ha már a felujítás után ujra programoztátok.Azt mért kellett akkor?Megy mind a 4 henger?vagy a 2-es csúcs ami rossz lehet az nem megy?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29641 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:50:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.27 péntek, 21:45:46
Valahogy elkell menned vele javítatni.Azért ott nem jó valami,ha már a felujítás után ujra programoztátok.Azt mért kellett akkor?Megy mind a 4 henger?vagy a 2-es csúcs ami rossz lehet az nem megy?
Szia , megy mind a 4 henger, pöccre indul, laikus észre sem venné hogy van valami a motorral..ha megyek vele akkor már "traktoros" a hangja.. Sajnos mielőtt meglett a 4 uj porlasztó, akkor is csinált ilyen kód "elfelejtést" akkor még szolnokon volt szervíz és márkakereskedés, azt mondták, több ilyen is jár hozzájuk, többek között tranzitok is és még nem tudtak rájönni mi okozza.. örüljek, hogy csak évente megy el, nem hetente mint a tranzitosnak.. na ennyivel le is tudtak:)
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29642 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:53:59 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 21:50:11
Szia , megy mind a 4 henger, pöccre indul, laikus észre sem venné hogy van valami a motorral..ha megyek vele akkor már "traktoros" a hangja.. Sajnos mielőtt meglett a 4 uj porlasztó, akkor is csinált ilyen kód "elfelejtést" akkor még szolnokon volt szervíz és márkakereskedés, azt mondták, több ilyen is jár hozzájuk, többek között tranzitok is és még nem tudtak rájönni mi okozza.. örüljek, hogy csak évente megy el, nem hetente mint a tranzitosnak.. na ennyivel le is tudtak:)
Akkor meg szerintem óvatossan nem terhelve eltudsz menni .Ismerős rossz csucsokkal többszöri vészüzemmel már egy éve megy folyamatossan.beszéld le velük és menj gyári diagra.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29643 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:55:52 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 21:50:11
Szia , megy mind a 4 henger, pöccre indul, laikus észre sem venné hogy van valami a motorral..ha megyek vele akkor már "traktoros" a hangja.. Sajnos mielőtt meglett a 4 uj porlasztó, akkor is csinált ilyen kód "elfelejtést" akkor még szolnokon volt szervíz és márkakereskedés, azt mondták, több ilyen is jár hozzájuk, többek között tranzitok is és még nem tudtak rájönni mi okozza.. örüljek, hogy csak évente megy el, nem hetente mint a tranzitosnak.. na ennyivel le is tudtak:)
Nem csoda, hogy bezártak.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29644 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:57:18 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.27 péntek, 21:55:52
Nem csoda, hogy bezártak.
És még tudnék mondani másikat is ahol az ész megállt a mondásuk miatt.NA az is bezárt azóta
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29645 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:58:07 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.27 péntek, 21:55:52
Nem csoda, hogy bezártak.
Nem csoda, de most én szívok:) mert a diag gép legalább közel volt, meg lealkudtam 2500ft-ra a programozást illetve kiolvasást:)
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29646 Dátum:
2013.12.27 péntek, 21:59:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.27 péntek, 21:53:59
Akkor meg szerintem óvatossan nem terhelve eltudsz menni .Ismerős rossz csucsokkal többszöri vészüzemmel már egy éve megy folyamatossan.beszéld le velük és menj gyári diagra.
ok, remélem lesz időpont mihamarabb, mert már sajnos rányomta a bélyeget az ünnepi hangulatomra
És természetesen köszönöm a segítséget!
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29647 Dátum:
2013.12.27 péntek, 22:08:48 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 21:59:13
ok, remélem lesz időpont mihamarabb, mert már sajnos rányomta a bélyeget az ünnepi hangulatomra
És természetesen köszönöm a segítséget!
Szivessen,és számolj be mire jutottál és oszt meg a tapsztalataidat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29648 Dátum:
2013.12.27 péntek, 22:27:05 »
Idézetet írta: korponisz - 2013.12.27 péntek, 21:58:07
Nem csoda, de most én szívok:) mert a diag gép legalább közel volt, meg lealkudtam 2500ft-ra a programozást illetve kiolvasást:)
Értelek, és együtt érzek, de azért felháborító, amikor egy magát "szagszerviznek" hívó hivatalos Ford szerviz nem tudja, hogy mi a hiba.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29649 Dátum:
2013.12.28 szombat, 08:35:10 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.27 péntek, 22:27:05
Értelek, és együtt érzek, de azért felháborító, amikor egy magát "szagszerviznek" hívó hivatalos Ford szerviz nem tudja, hogy mi a hiba.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem értem a felháborodásod.
A dolog nagyon egyszerű. A megfelelő szakképesítést csak szakirányú továbbképzéseken kaphatod meg, ami komoly költség vonzattal jár. Na ezt az összeget sajnálta a részlegvezető, a beosztottak továbbképzésére.
A másik nagy probléma amikor nincs megfelelő alany a továbbképzésre, mert amit az iskolában kellett volna megtanulnia gépészetből vagy szakismeretből, akkor ő pont hiányzott. Ennyire egyszerű. Sajnos!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
586
587
588
589
590
591
592
[
593
]
594
595
596
597
598
599
600
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ