Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.27 csütörtök, 09:28:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13797656 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2010.03.20 szombat, 12:15:44 »

Érdekes...
ez a cirkusz a csúcsok körül a merci-delphi botrány miatt van.Hiány lett és az árak is felmentek..... Sad
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2010.03.20 szombat, 13:31:30 »

Na lessetek es vigyetek!
http://mondeo.hu/index.php?topic=3441.0
 felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas
Naplózva
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2010.03.20 szombat, 15:25:49 »

oké köszi

Nah, félig-meddig túl vagyok a csúcs cserén. Odavittem az autót, kivették az előzőleg már bemért csúcsot. Azt mondták, hogy épp az a számú nincs nekik, amit meg is rendeltek. A kivett csúcsot beletették ultrahangos mosóba, hátha helyrerázódik. A tisztítás nem segített neki, annyiban maradtunk, hogy kedden megyek vissza, addigra ott lesz a megrendelt alkatrész.

Korrektnek tűntek - jelenleg egy 130Le-s mondeo csúcsot tettek bele (1db), amíg meg nem érkezik a hozzávaló. Valójában a 40e forintban nem a teljes komplett csúcsot cserélik, hanem magát a porlasztót. Ez még akkor is olcsónak mondható?
Naplózva
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2010.03.20 szombat, 18:49:55 »

persze hogy ismerem őket,múlt héten telepitettem vizsgasort nekik,és tanitottam be őket,de régóta ügyfelünk már amugyis....
Meg dobj egy alvázszámot meg mi kell pontosan és körbekérdezek, de nagyon beállt minden pályán sajna most....

Tudod, hogy hol lehet Pécsen rádió beépítő keretet kapni?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2010.03.20 szombat, 20:48:48 »

Tudod, hogy hol lehet Pécsen rádió beépítő keretet kapni?

1din-es rádiót akarsz berakni?
lehet van egy a garázsba valahol,megnézzem?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2010.03.20 szombat, 22:11:06 »

Nah, félig-meddig túl vagyok a csúcs cserén. Odavittem az autót, kivették az előzőleg már bemért csúcsot. Azt mondták, hogy épp az a számú nincs nekik, amit meg is rendeltek. A kivett csúcsot beletették ultrahangos mosóba, hátha helyrerázódik. A tisztítás nem segített neki, annyiban maradtunk, hogy kedden megyek vissza, addigra ott lesz a megrendelt alkatrész.

Korrektnek tűntek - jelenleg egy 130Le-s mondeo csúcsot tettek bele (1db), amíg meg nem érkezik a hozzávaló. Valójában a 40e forintban nem a teljes komplett csúcsot cserélik, hanem magát a porlasztót. Ez még akkor is olcsónak mondható?
Úgy tudom, hogy ha beméréssel nem generálnak új kódot, és ezt nem programozzák fel, az csak gányolás.
Magyarul kell egy papírt kapnod a csúcs új kódjával, és rá kell dugniuk egy kompjutert az autóra. Enélkül kuruzslás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2010.03.20 szombat, 22:19:17 »

Nah, félig-meddig túl vagyok a csúcs cserén. Odavittem az autót, kivették az előzőleg már bemért csúcsot. Azt mondták, hogy épp az a számú nincs nekik, amit meg is rendeltek. A kivett csúcsot beletették ultrahangos mosóba, hátha helyrerázódik. A tisztítás nem segített neki, annyiban maradtunk, hogy kedden megyek vissza, addigra ott lesz a megrendelt alkatrész.

Korrektnek tűntek - jelenleg egy 130Le-s mondeo csúcsot tettek bele (1db), amíg meg nem érkezik a hozzávaló. Valójában a 40e forintban nem a teljes komplett csúcsot cserélik, hanem magát a porlasztót. Ez még akkor is olcsónak mondható?
Nem teljesen értem. 40eFt-ért cserélnek tűt (szerintem te ezt mondod porlasztónak) és/vagy perselyt a porlasztón. De akkor mit rendeltek meg? az alkatrészt? akkor meg minek tettek bele másik porlasztót ideiglenesen?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2010.03.20 szombat, 22:43:51 »

hát ez igy elég érdekes...mi van itt? aki kicsit is nemért hozzá annak összetákolják az autóját h menjen még kis ideig és jól lehuzzák???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
jvic
Vendég
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 00:45:48 »

Sziasztok. Új tag vagyok, bár már egy jó ideje egy benzines Mondeom (2.0, aut) van, de érik a csere. A lényeg: érdemes-e dízel Mondeo-ra cserélnem? Mindenképpen használtban gondolkozom, az idevonatkozó cikkeket elolvastam, de még így is van bőven kétely bennem. Ki tudjátok a tapasztalataitokkal egészíteni a tanács cikkeket? Mi kell ahhoz, hogy egy működő autóm legyen, és ne egy pénznyelőt/szervízlátogatót vegyek? Köszönöm a tanácsokat!

u.i. Az itteni cikkben (Autóvásárlási tanácsok) a facelift előtti motorokat emeli ki a szerző, hogy azokban száll el a befecskendező rendszer. A facelift utániakban nincs ez a probléma?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 01:11:14 »

Sziasztok. Új tag vagyok, bár már egy jó ideje egy benzines Mondeom (2.0, aut) van, de érik a csere. A lényeg: érdemes-e dízel Mondeo-ra cserélnem? Mindenképpen használtban gondolkozom, az idevonatkozó cikkeket elolvastam, de még így is van bőven kétely bennem. Ki tudjátok a tapasztalataitokkal egészíteni a tanács cikkeket? Mi kell ahhoz, hogy egy működő autóm legyen, és ne egy pénznyelőt/szervízlátogatót vegyek? Köszönöm a tanácsokat!

u.i. Az itteni cikkben (Autóvásárlási tanácsok) a facelift előtti motorokat emeli ki a szerző, hogy azokban száll el a befecskendező rendszer. A facelift utániakban nincs ez a probléma?
vegyél tdci mondeot, ha sok pénzed van rá. ha nincs, inkább 2,5 v6.
kb 600eFt ráfordítás várható, ha minden balul üt ki a  Porlasztók-kuplunglendkerékkinyomó-szíjfeszítő háromságban.
Ezen túl lehet még turbót, cr pumpát cserélni, plusz a szokásos kopó cuccok: gumik, fékek, munkahengerek, kézifékkötelek, futóműtagok.  Grin
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 09:05:36 »

vegyél tdci mondeot, ha sok pénzed van rá. ha nincs, inkább 2,5 v6.
kb 600eFt ráfordítás várható, ha minden balul üt ki a  Porlasztók-kuplunglendkerékkinyomó-szíjfeszítő háromságban.
Ezen túl lehet még turbót, cr pumpát cserélni, plusz a szokásos kopó cuccok: gumik, fékek, munkahengerek, kézifékkötelek, futóműtagok.  Grin
ejnye1 nezze 4 év alatt nem költöttem hatodát sem ennek az összegnek az autóra.pedig ezt is kintről hozták be-ráadásul olaszból ,pedig ők nem kímélik az dizilt, hidegen is nyomnyák neki.
Kicsit el vagy keseredve.Nem találkoztál mostanában Zasszival véletlenül az utcán? nyes
 Wink integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 09:55:17 »

1din-es rádiót akarsz berakni?
lehet van egy a garázsba valahol,megnézzem?

Szal az 1dines a normál? Akkor érdekelne a dolog. Köszi worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.21 vasárnap, 11:22:22 írta p.otti » Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 11:02:21 »

Üdv az 1 din-es a normál
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 11:20:49 »

Üdv az 1 din-es a normál
Látszik mit értek hozzá vigyor3 Grin Grin Grin Grin
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 11:54:34 »

Sziasztok. Új tag vagyok, bár már egy jó ideje egy benzines Mondeom (2.0, aut) van, de érik a csere. A lényeg: érdemes-e dízel Mondeo-ra cserélnem? Mindenképpen használtban gondolkozom, az idevonatkozó cikkeket elolvastam, de még így is van bőven kétely bennem. Ki tudjátok a tapasztalataitokkal egészíteni a tanács cikkeket? Mi kell ahhoz, hogy egy működő autóm legyen, és ne egy pénznyelőt/szervízlátogatót vegyek? Köszönöm a tanácsokat!

u.i. Az itteni cikkben (Autóvásárlási tanácsok) a facelift előtti motorokat emeli ki a szerző, hogy azokban száll el a befecskendező rendszer. A facelift utániakban nincs ez a probléma?

csak TDDI vagy 2.2 tdci max....
Naplózva
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 10:14:57 »

Nem teljesen értem. 40eFt-ért cserélnek tűt (szerintem te ezt mondod porlasztónak) és/vagy perselyt a porlasztón. De akkor mit rendeltek meg? az alkatrészt? akkor meg minek tettek bele másik porlasztót ideiglenesen?

Magát a házat nem cserélik, a porlasztócsúcsot igen. Ezt szó szerint idéztem. Ez így elképzelhető?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 10:45:09 »

Magát a házat nem cserélik, a porlasztócsúcsot igen. Ezt szó szerint idéztem. Ez így elképzelhető?
mármint a perselyt, aminek a végén a furatok vannak, benne meg a tű?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 12:10:37 »

mármint a perselyt, aminek a végén a furatok vannak, benne meg a tű?


Így van, a külső rész az marad a régi, a belső rész lesz cserélve - legalábbis ezt ígérték. Bocsi hogy ennyire zöldfülű vagyok hozzá, de nem vagyok műszaki zseni, sőőt Smiley

Köszi a segítséget!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 13:11:35 »

Így van, a külső rész az marad a régi, a belső rész lesz cserélve - legalábbis ezt ígérték. Bocsi hogy ennyire zöldfülű vagyok hozzá, de nem vagyok műszaki zseni, sőőt Smiley

Köszi a segítséget!
kérj hozzá kalibrációs kódot! A gyári 16 karakteres kód a porlasztó nyakán van rajta.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 13:42:02 »

kérj hozzá kalibrációs kódot! A gyári 16 karakteres kód a porlasztó nyakán van rajta.


És azzal én mit tudok majd kezdeni a közeljövőben?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 13:45:24 »

És azzal én mit tudok majd kezdeni a közeljövőben?

pl. haasználni az autót.

Relhist ráfaragott a csúcsfelújító mesterek munkájával...  falbav

Nem belevalót raktak bele, és a gyári értékekre programozták fel, amitől így nem igazán működött tökéletesen a motor...

Ha nincs kalibrációs kód a felújított csúcsokhoz, akkor adsz egy pofont a szharnak...

Bár Én annyira a felújított csúcsokban sem hiszek. Ráadásul 40e-ért még húzos is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 13:55:46 »

pl. haasználni az autót.

Relhist ráfaragott a csúcsfelújító mesterek munkájával...  falbav

Nem belevalót raktak bele, és a gyári értékekre programozták fel, amitől így nem igazán működött tökéletesen a motor...

Ha nincs kalibrációs kód a felújított csúcsokhoz, akkor adsz egy pofont a szharnak...

Bár Én annyira a felújított csúcsokban sem hiszek. Ráadásul 40e-ért még húzos is.

Annyira megoszlanak az információk, hogy már nem tudok mit hová tenni. Én mint laikus próbáltam azokra támaszkodni, akik szakemberek, értenek hozzá. Sajnos a manapság rettegve viszi el az ember szerelőhöz az autóját, attól fél hogy "összegányolják".

Én azt hittem, ha odaviszem az autót egy szervizbe, normális alkatrészt teszek bele, de ezek szerint még nekem kell kalibrációs kódot kérni Sad
Annyira tudnám értékelni, ha lenne valaki aki nyíltan, őszintén 1:1-ben megmondaná mi a baj az autóval, mit kell cserélni, mit lehet beletenni és nem verne át. De ilyet nem talál az ember, pedig már egy jó ideje keresem...
Naplózva
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 13:57:35 »

Ja még valami... mit értünk felújított csúcs alatt? Mert eredeti delphi alkatrészt tesznek bele, nem bontottat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 14:33:47 »

Annyira megoszlanak az információk, hogy már nem tudok mit hová tenni. Én mint laikus próbáltam azokra támaszkodni, akik szakemberek, értenek hozzá. Sajnos a manapság rettegve viszi el az ember szerelőhöz az autóját, attól fél hogy "összegányolják".

Én azt hittem, ha odaviszem az autót egy szervizbe, normális alkatrészt teszek bele, de ezek szerint még nekem kell kalibrációs kódot kérni Sad
Annyira tudnám értékelni, ha lenne valaki aki nyíltan, őszintén 1:1-ben megmondaná mi a baj az autóval, mit kell cserélni, mit lehet beletenni és nem verne át. De ilyet nem talál az ember, pedig már egy jó ideje keresem...

Nem tudom merre laksz, de pl. van Vik pesten egy márkaszervízben, aki megmondja, hogy mi a baja az autódnak és meg is csinálja. Alkatrészt meg kereshetnél itt a fórumon. Szoktak hirdetni pcsúcs-ot is gyár újat... vagy gyári felújítottat. Azokon kívül Én semmit nem raknék bele, amit megspórolsz azt később ismét ráköltöd...

Szerintem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 14:44:25 »

Nem tudom merre laksz, de pl. van Vik pesten egy márkaszervízben, aki megmondja, hogy mi a baja az autódnak és meg is csinálja. Alkatrészt meg kereshetnél itt a fórumon. Szoktak hirdetni pcsúcs-ot is gyár újat... vagy gyári felújítottat. Azokon kívül Én semmit nem raknék bele, amit megspórolsz azt később ismét ráköltöd...

Szerintem...

Nagyon szépen köszönöm, azt hiszem meg fogom keresni mindenképpen!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 14:47:57 »

Annyira megoszlanak az információk, hogy már nem tudok mit hová tenni. Én mint laikus próbáltam azokra támaszkodni, akik szakemberek, értenek hozzá. Sajnos a manapság rettegve viszi el az ember szerelőhöz az autóját, attól fél hogy "összegányolják".

Én azt hittem, ha odaviszem az autót egy szervizbe, normális alkatrészt teszek bele, de ezek szerint még nekem kell kalibrációs kódot kérni Sad
Annyira tudnám értékelni, ha lenne valaki aki nyíltan, őszintén 1:1-ben megmondaná mi a baj az autóval, mit kell cserélni, mit lehet beletenni és nem verne át. De ilyet nem talál az ember, pedig már egy jó ideje keresem...
KB 100x postoltam már be: filep diesel service. Állítólag ők is felújítottban utaznak mostanában, de adnak rá garanciát, van felszerelésük hozzá, stb. Én tőlük 2008 végén még új alkatrészekkel kaptam ajánlatot porlasztó cserére, 350eFt-ra. Nem kevés pénz, de ha belegondolsz abba, hogy 40eFtért felújíttatod a porlasztókat darabonként, majd elmegy  10-20eKm-t és megint megnyekken, és fizettél érte min 200eFt-ot. Hát nemtudom... Én azt választottam, hogy vettem jóárasítva gyári új porlasztókat, Viket megkértem a beszerelésre. Így került a művelet 220eFt-ba. Ez sem kevés, tekintve hogy nincs rá garancia, de akkor nem volt rá még 160eFt-om,hogy a cromaxtól vegyek porlasztókat. Mint ahogy januárban sem volt rá keret, hogy zsírúj turbótöltőt kapjon a gép 400eFt körüli áron.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 15:00:10 »

KB 100x postoltam már be: filep diesel service. Állítólag ők is felújítottban utaznak mostanában, de adnak rá garanciát, van felszerelésük hozzá, stb. Én tőlük 2008 végén még új alkatrészekkel kaptam ajánlatot porlasztó cserére, 350eFt-ra. Nem kevés pénz, de ha belegondolsz abba, hogy 40eFtért felújíttatod a porlasztókat darabonként, majd elmegy  10-20eKm-t és megint megnyekken, és fizettél érte min 200eFt-ot. Hát nemtudom... Én azt választottam, hogy vettem jóárasítva gyári új porlasztókat, Viket megkértem a beszerelésre. Így került a művelet 220eFt-ba. Ez sem kevés, tekintve hogy nincs rá garancia, de akkor nem volt rá még 160eFt-om,hogy a cromaxtól vegyek porlasztókat. Mint ahogy januárban sem volt rá keret, hogy zsírúj turbótöltőt kapjon a gép 400eFt körüli áron.


Teljesen jogosnak tartom az érvelésed. Na... ezek az infók azok amik hiányoztak nekem, mert mostmár van kiindulási alapom! Ennek a szervizelésnek a végét már meg kell várnom, de ezentúl VIK-et fogom keresni bármi is van a porlasztókkal.

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 15:14:34 »

Mondjuk konkrétan ez egy rossz példa kép,mert ez egy BOSCH piezzos injektor.....
Delphi nem igen javitható,max csúcs csere....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 15:40:29 »

Mondjuk konkrétan ez egy rossz példa kép,mert ez egy BOSCH piezzos injektor.....
Delphi nem igen javitható,max csúcs csere....
bocs, hirtelen ezt találtam delphi injector címszó alatt képként.  help
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fazekas1968
Vendég
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 18:07:50 »

Sziasztok fórumosok!

Egy kérdést szeretnék feltenni.2003 132 lovas tdci mondeom van és a következő lenne a kérdésem.Generátor bárminemű meghibásodása okozhat-e hidegen alapjárat ingadozást?
ha valaki tud erre érdemi választ adni azt nagyon megköszönném
Lanyó
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 18:22:17 »

Sziasztok fórumosok!

Egy kérdést szeretnék feltenni.2003 132 lovas tdci mondeom van és a következő lenne a kérdésem.Generátor bárminemű meghibásodása okozhat-e hidegen alapjárat ingadozást?
ha valaki tud erre érdemi választ adni azt nagyon megköszönném
Lanyó
Nem igazán.
Ha a csapágyai jók-nincsenek beállva-akkor az csak a töltőfeszt és áramot biztosítja.A töltőfesz 14,2-14,5v körül kell legyen stabilan.Ha ez rendben van,akkor a generátor rendben van.Ha nincs töltésed,attól még az aksiról megy az autó amíg le nem merül.A túltöltés 18v felett kinyírja az ecut,de még ettől sem dadog be a moci-max egyszercsak be sem indul.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kfeher
Vendég
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 18:33:22 »

Sziasztok!

Mondeo III 2.0 TDCI 100 000 km-nél milyen szervízigény van? A nagy szervíz mikor van?

Köszönöm, ha valaki tudja és válaszol.

Károly
Naplózva
Csoki_ice
Vendég
« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 19:33:29 »

Helló mindenkinek, kérnék egy kis segítséget.

Van nekem egy (2004) 2.0 TDCi Gia kombi Mondeom 6 sebességes, és 8,5 öt fogyaszt autópályán 160km/h-val közlekedve.
Mi lehet az oka ennek?
aztán
Reggel amikor beindítom +10C-on  akkor hullámzik az alapjáratom kb 5-6 másodpercig.

És amikor reggel beindítom -10C-on akkor 3-5 percig hullámzik.

Mikor folyamatosan megyek és 2500-as fordulattal váltok, akkor utána 2000 nél megál a fordulatszámmérőm, és ránt egyet az autóm.

Mikor melegen beindítom, vízszintesen néha fél vagy 1 percig zörögnek a szelepek.  falbav
És nagyon füstöl az autóm gyorsításkor.  falbav  rinya

Aki bármilyen megoldást tud mondani ne habozzon. köszi mindenkinek.
(tavaly cseréltek Porlasztót valamint szivattyút.)  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.22 hétfő, 19:35:40 írta Csoki_ice » Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 19:41:29 »

Sziasztok!

Mondeo III 2.0 TDCI 100 000 km-nél milyen szervízigény van? A nagy szervíz mikor van?

Köszönöm, ha valaki tudja és válaszol.

Károly
Nagyszervíz nemigazán van.15-20E km után olaj és az összes szűrő,beleértve a gázolajszűrőt is amiből mindenképp gyárit vegyél!
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 20:30:51 »

Sziasztok!
Miskolc környékéről ismertek valakit,aki profi a porlasztócsúcsok milyenségének megállapításában,illetve a programozásukban?
Előre is köszi
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2010.03.23 kedd, 08:17:45 »

Fel szeretném hívni a fórumozók, és a kevésbé hozzá értők figyelmét, hogy a fórumon egy többek által is "ismert" ember sikeresen átvert porlasztócsúcs témában, így amikor valaki Pcs-t árul és azt valaki elmegy megvenni, akkor rendkívül legyen körültekintő, annak ellenére is, hogy persze árban jóval olcsóbban vásárol mint a szakboltban!
Az én történetem tavaly szeptemberre nyúlik vissza, mikor is itt a fórumon többek tanácsára megkerestem "Quest" vagy "FOX" (ki hogy ismeri), fórumtagot, Pcs vásárlással kapcsolatban. (Csak megjegyzem, hogy többen vásároltak már nála és nem jelezték, hogy baj lett volna...lehet nekem sikerült a balekot eljátszanom, mert az üzleteim során próbálok korrekt lenni!) Kérdésemre tudott adni 4db csúcsot, melyeket a Pólus center mellett vettem meg, ahol teljesen korrektnek tűnt az emberke. A cucc 4db ford dobozban volt, amiből 1 teljesen origi zacskóban volt, míg a másik három bontott volt, de "jóhiszeműen" azt gondoltam, hogy csak meg lett mutatva, vagy akármi...
Sajnos a múlt héten amikor be szerettem volna rakatni az autóba (eddig nem volt baj a gyári csúcsokkal), akkor Vik ránézett és közölte, hogy az említett 3db csúcs egész biztos használt és ráadásul nem is az autóba való! Ezt még aznap telefonon jeleztem az úriembernek, aki azt kérte, hogy szombaton mondjam meg csúcsokon levő számokat, mert Ő minden eladott csúcs számát felírja. A csavar az az egészben, hogy szombaton már "a hívott számon előfizető vagy szolgáltatás nem kapcsolható" szöveg fogadott, és ez a mai napig így van! Írtam több SMS-t is de semmi válasz nem jött, és sajnos mivel itt a fórumon sem tag már (ki tudja miért leiratkozott), így elérni sem tudom sehogy. Vártam egész a mai napig hátha jelentkezik, de úgy gondolom ez már csak szép álom, így sikerült 120.000.-ot buknom!
Mivel itt a fórumon is többször hirdetett kuplung, kinyomó, lendkerék, porlasztó, stb. témakörben, így elég sokan ismerték Őt, és több ember is értetlenül áll a történtek előtt, de ettől még a dolog megtörtént!  levele

Figyeljetek oda vásárláskor, és a lehetőségekhez képest biztosítsátok be magatokat, ne járjatok hasonlóan mint én! Az aki pedig nem ért hozzá, ne egyedül menjen vásárolni, vigyen egy "hozzá értő" szakit, aki ránézésre megmondja a kétes motyó állapotát!
A hozzászólást okulás képen több topicba is kiteszem...

ui: Amennyiben olvassa a hozzászólást és csak valamilyen egyéb ok miatt nem tudom elérni, és hajlandó kapcsolatot létesíteni velem, és megoldja  a problémát, akkor természetesen elnézést kérek tőle itt a nyilvánosság előtt, de addig is  levele gun Angry

Miklós
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2010.03.23 kedd, 14:30:20 »

kicsit durván sokan irtatok nekem porlasztó ügyben....megkeveredtem rendesen.
Aki irt régebben és kelett neki,az irjon rám mégegyszer ,köszi....
Naplózva
jvic
Vendég
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2010.03.23 kedd, 14:33:02 »

csak TDDI vagy 2.2 tdci max....
Mármint ilyet érdemes venni? Vagy csak ezekkel vannak a gondok? Bocsi, nem egészen értem a válaszodat.
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2010.03.23 kedd, 14:37:31 »

Mármint ilyet érdemes venni? Vagy csak ezekkel vannak a gondok? Bocsi, nem egészen értem a válaszodat.
Ilyet vegyél azt jelenti. vigyor3
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2010.03.23 kedd, 18:49:15 »

Sziasztok! Egy kis tanács kellene kinéztem magamnak egy MK3-ast 2005-ös Ghia 130Le m6váltó 160e km van a vasba,turbó és kuplung csere tavaj.Szervíz könyv leimformálva.Idössebb nyugis emberke-é és nem is adnák nagyon drágán.Kell-e meglepetésekre számolnom.Előre is köszi.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2010.03.23 kedd, 18:54:21 »

Sziasztok! Egy kis tanács kellene kinéztem magamnak egy MK3-ast 2005-ös Ghia 130Le m6váltó 160e km van a vasba,turbó és kuplung csere tavaj.Szervíz könyv leimformálva.Idössebb nyugis emberke-é és nem is adnák nagyon drágán.Kell-e meglepetésekre számolnom.Előre is köszi.
Ha rendesen megcsinálták a cseréket, nagy meglepetés nem érhet.Ha valós a km, a csúcsok 250e körül megadhatják magukat.
Minden egyéb esetben bármi megtörténhet..... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:02:19 »

A km 100% tuti az autó mindig is tetszett,de a TDCI motorrol sok rosszat lehet olvasni,lehet csupán a nagy számok törvéne?Köszi,
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:11:54 »

kicsit durván sokan irtatok nekem porlasztó ügyben....megkeveredtem rendesen.
Aki irt régebben és kelett neki,az irjon rám mégegyszer ,köszi....

Hullanak a porlasztók....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:12:08 »

A km 100% tuti az autó mindig is tetszett,de a TDCI motorrol sok rosszat lehet olvasni,lehet csupán a nagy számok törvéne?Köszi,
Nem.A nagy számokat azok az autók teszik ki,amiket behoztak 50ekm el,de kinn 200körül futottak már.Azoknál lehet számítani meglepetésekre,és az image-t rettenetesen lerontják.Azok akik 0km-esen vásárolták,érdekes módon bőven 200-250e km ig gond nélkül használják.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:13:09 »

Sziasztok! Egy kis tanács kellene kinéztem magamnak egy MK3-ast 2005-ös Ghia 130Le m6váltó 160e km van a vasba,turbó és kuplung csere tavaj.Szervíz könyv leimformálva.Idössebb nyugis emberke-é és nem is adnák nagyon drágán.Kell-e meglepetésekre számolnom.Előre is köszi.
legyen talonban 300eft a porlasztókra.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:14:52 »

legyen talonban 300eft a porlasztókra.
Ja, és vegyél hozzá bicskakulcsot, mert úgy a tuti. Cheesy
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:15:47 »

Ja, és vegyél hozzá bicskakulcsot, mert úgy a tuti. Cheesy
taps 2funny Feltétlenül! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:32:34 »

bicskakulcs? miért?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:35:32 »

Ja!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:36:12 »

Ja, és vegyél hozzá bicskakulcsot, mert úgy a tuti. Cheesy

Mennyibe kerül a bicskakulcs? Cheesy
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.