Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.12 szerda, 07:22:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 635 636 637 638 639 640 641 [642] 643 644 645 646 647 648 649 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13649404 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32050 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 10:57:30 »

Jah, GoPro3+
Ahogy Andy is irta 300 eur korul volt.
Ajanlom a myactioncam.hu oldalt, szoktak lenni jo akciok.
A kiegeszitok nem kell, hogy gyari gopro-k legyenek, a kinaiak toredek arban vannak es ugyanugy hasznalhatoak.

A fustre valaki? Cheesy

A füst szerintem ennyire normális... Igazából korom. EGR dugózva van?

Illetve ilyen GoPro3+ black editiont kapott Jézuskától a keresztfiam, és brutál miket lehet ezzel a kamerával csinálni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dumci
Vendég
« Új hozzászólás #32051 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 11:59:47 »

Szerbusztok.Segítséget kérnék ha lenne valakinek 2002-es 130le EGR dugó az érdekelne!Köszönöm
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32052 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 12:11:13 »

Szerbusztok.Segítséget kérnék ha lenne valakinek 2002-es 130le EGR dugó az érdekelne!Köszönöm

Szerb busz?  vigyor3

google.hu

egr plate/ egr blanking plate
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32053 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 16:15:42 »

Alfnak 2.2-ese van annál másképp néz ki a dolog. szjani rakott fel képeket róla: http://20120330.szjani.fotoalbum.hu/

eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32054 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 16:16:10 »

Még nem. Ervinre bízom a műveletet.
és tarifát emelsz?szegény kuncsaftok..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #32055 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 18:49:55 »

de az autó nem ír P-s kódot! az úgy kezdődik hogy dtc.... Wink

innen eléggé félrevezetés ez a vonal!még mindig diagnosztika kell!

Jó lett a kocsi Smiley autózerelö haver elvitte de nem mondta meg mi volt a baja de aztmondta hogy filléres dolog volt jövö héten megyek haza akkor elmondja mi volt a gond Smiley
Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32056 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:22:40 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a baloldali doblemezvédő mögött van egy műanyag cső ami csatlakozik a légszűrő házzal, annak mi a szerepe?
(2,0 tdci 130Le.)


Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32057 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:27:32 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a baloldali doblemezvédő mögött van egy műanyag cső ami csatlakozik a légszűrő házzal, annak mi a szerepe?
(2,0 tdci 130Le.)




Az megy előre a bal oldali fényszóró mellé.....onnan kap levegőt az autó.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zsiknyarb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #32058 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:19:02 »

Sziasztok!!
Segítségetek szeretném kérni. Van egy 2004es 2.0 TDCI-m. 2010ben vásároltam és azóta nem igazán tudtam kiélvezni mert problémák jönnek elő folyamatosan
Akármennyire odafigyelek 10ből 8 indulásnál lefullad, az t is megfigyeltem, hogy ha nem fullad le akkor a fordulatszámmérő nagyon ingadozik. Régebben egy komolyabb emelkedő ami egy töltésoldal (hogy el tudjátok képzelni) kettesben alapjáraton, gázadás nélkül felment most meg már 1esben sem akar felmenni.
A fogyasztása nálam 6,8-7,2 között van. Gondolom ez nem igazán normális.
Vidéken voltunk és hazafelé egyszer csak nem reagált a gázpedálra és erőtlen lett.
Ezek után elvittem szerelőhöz és kicseréltek egy porlasztót de a másik háromhoz nem is nyúltak.
A főtengely ékszíjtárcsa is elkezdett csattogni (kb 5000 km-t mentem vele) és megint jelentkezik a probléma.
Sokan a kettős tömegű lendkerékkel és az egész kuplungszerkezetet cseréjével riogatnak, meg hogy utána jön a magasnyomású szivattyú és a porlasztók.
Szerintetek mi lehet a baja? Érdemes-e rá költeni? Ha igen kihez érdemes fordulni?
Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32059 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:28:09 »

Akkor most nem értem , a légszűrőről indul és a doblemez alatt csatlakozik egy másik csőbe ami tovább alura megy nem a lámpa felé
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32060 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:40:48 »

Sziasztok!!
Segítségetek szeretném kérni. Van egy 2004es 2.0 TDCI-m. 2010ben vásároltam és azóta nem igazán tudtam kiélvezni mert problémák jönnek elő folyamatosan
Akármennyire odafigyelek 10ből 8 indulásnál lefullad, az t is megfigyeltem, hogy ha nem fullad le akkor a fordulatszámmérő nagyon ingadozik. Régebben egy komolyabb emelkedő ami egy töltésoldal (hogy el tudjátok képzelni) kettesben alapjáraton, gázadás nélkül felment most meg már 1esben sem akar felmenni.
A fogyasztása nálam 6,8-7,2 között van. Gondolom ez nem igazán normális.
Vidéken voltunk és hazafelé egyszer csak nem reagált a gázpedálra és erőtlen lett.
Ezek után elvittem szerelőhöz és kicseréltek egy porlasztót de a másik háromhoz nem is nyúltak.
A főtengely ékszíjtárcsa is elkezdett csattogni (kb 5000 km-t mentem vele) és megint jelentkezik a probléma.
Sokan a kettős tömegű lendkerékkel és az egész kuplungszerkezetet cseréjével riogatnak, meg hogy utána jön a magasnyomású szivattyú és a porlasztók.
Szerintetek mi lehet a baja? Érdemes-e rá költeni? Ha igen kihez érdemes fordulni?
Válaszotokat előre is köszönöm

Hello
az alap dolgokkal kellene kezdeni. turbócsöveket átnézni van e lyuk/repedés. szívósort és EGR-t kitakarítani. turbót takarítani.  Töltést mérni.  

gázolajszűrő mikor volt cserélve?

szíjtárcsát cseréltesd le, de akkor mindent egybe amit a szíj hajt. nem olcsó, de így érdemes és sokáig jó.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.15 csütörtök, 20:42:59 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32061 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:44:24 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a baloldali doblemezvédő mögött van egy műanyag cső ami csatlakozik a légszűrő házzal, annak mi a szerepe?
(2,0 tdci 130Le.)



előre van vezetve és onnan szívja a levegőt.  nehezebben szív vizet pl
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zsiknyarb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #32062 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:47:55 »

Hello
az alap dolgokkal kellene kezdeni. turbócsöveket átnézni van e lyuk/repedés. szívósort és EGR-t kitakarítani. turbót takarítani.  Töltést mérni.  

gázolajszűrő mikor volt cserélve?

szíjtárcsát cseréltesd le, de akkor mindent egybe amit a szíj hajt. nem olcsó, de így érdemes és sokáig jó.

Szia
Köszi a válaszod. Gázolajszűrő 12000 kilométerrel ezelőtt volt cserélve, a gázolajról még annyit hogy tankoltam az auchan kútnál és a tesco schellnél is. Ez befolyásol valamit?
szíjtárcsából találtam a dayco márkájut? az jó?
pontosan mit és kéne cseréltettnem rajta? Bocsi, hogy ilyeneket kérdezek de nem vagyok szakértő
Pestszentlőrinc közelében jó szerelőt tudnál ajánlani aki megbízható és nem csak a pénzre megy?
Köszönöm
Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32063 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:49:35 »

ha ez a cső elreped sőt kilukad okozhat légmenyiség szabályzási hibát?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #32064 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:10:50 »

ha ez a cső elreped sőt kilukad okozhat légmenyiség szabályzási hibát?
Pontosabban melyik is?  wow1
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32065 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:19:51 »

Szia
Köszi a válaszod. Gázolajszűrő 12000 kilométerrel ezelőtt volt cserélve, a gázolajról még annyit hogy tankoltam az auchan kútnál és a tesco schellnél is. Ez befolyásol valamit?
szíjtárcsából találtam a dayco márkájut? az jó?
pontosan mit és kéne cseréltettnem rajta? Bocsi, hogy ilyeneket kérdezek de nem vagyok szakértő
Pestszentlőrinc közelében jó szerelőt tudnál ajánlani aki megbízható és nem csak a pénzre megy?
Köszönöm
Üdv a Clubban!
Hiba jelzés, hibakód olvasás, diagnosztika volt már?
Ránézhetünk egyszerű diaggal, és mondok neked jó/hozzá értő szerelőt is. Egyébként minden szerelő pénzre megy, ingyen nem akarnak javítani.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zsiknyarb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #32066 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:24:30 »

Üdv a Clubban!
Hiba jelzés, hibakód olvasás, diagnosztika volt már?
Ránézhetünk egyszerű diaggal, és mondok neked jó/hozzá értő szerelőt is. Egyébként minden szerelő pénzre megy, ingyen nem akarnak javítani.



Szia Köszönöm a válaszod.
Nem volt még semmi ilyesmi.
Ha tényleg nem fáradság Neked az, hogy ránézz akkor élnék a lehetőséggel
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32067 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:31:46 »


Szia Köszönöm a válaszod.
Nem volt még semmi ilyesmi.
Ha tényleg nem fáradság Neked az, hogy ránézz akkor élnék a lehetőséggel
Oks. Merre vagy Lőrincen?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zsiknyarb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #32068 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:33:28 »

Oks. Merre vagy Lőrincen?



 
bókay kert

Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32069 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:39:02 »

bókay kert

Küldtem privát üzenetet.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32070 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:41:55 »

műanyag cső ami a doblemez védő mögött van és a légszűrő házról indul
Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32071 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:45:55 »

Ma vettem észre hogy ez a cső elvan törve és légmenyiség szabályzó hibát ír
Lehetséges hogy ez miatt?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32072 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:24:43 »

ha ez a cső elreped sőt kilukad okozhat légmenyiség szabályzási hibát?
Ez a múanyag cső akkor reped el ha összetöröd a kocsit.Magától nem megy tönkre.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #32073 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:26:08 »

Szia
Köszi a válaszod. Gázolajszűrő 12000 kilométerrel ezelőtt volt cserélve, a gázolajról még annyit hogy tankoltam az auchan kútnál és a tesco schellnél is. Ez befolyásol valamit?
szíjtárcsából találtam a dayco márkájut? az jó?
pontosan mit és kéne cseréltettnem rajta? Bocsi, hogy ilyeneket kérdezek de nem vagyok szakértő
Pestszentlőrinc közelében jó szerelőt tudnál ajánlani aki megbízható és nem csak a pénzre megy?
Köszönöm
én 12 éve csak az auchan kúton tankolok.
Egyszer tankoltam az mk2-be egy kis kuton az bele is fagyott.
Miért lenne rossz? A kissebb árrés miatt? Az a go.is onnan van ahonnan a többi.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32074 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:26:50 »

Ma vettem észre hogy ez a cső elvan törve és légmenyiség szabályzó hibát ír
Lehetséges hogy ez miatt?
Akkor ezt lehet szereléskor törték el.Motocraftot keresd meg és tőle kapsz bontva.A keres-kínál topicban megtalálod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #32075 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:48:08 »

A füst szerintem ennyire normális... Igazából korom. EGR dugózva van?

Illetve ilyen GoPro3+ black editiont kapott Jézuskától a keresztfiam, és brutál miket lehet ezzel a kamerával csinálni...
Igen, dugozva van.
Jah, jopofa,dolog ez a gopro... Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32076 Dátum: 2014.05.16 péntek, 06:12:22 »



Illetve ilyen GoPro3+ black editiont kapott Jézuskától a keresztfiam, és brutál miket lehet ezzel a kamerával csinálni...
mit? disznólkodtál azzal is mi?! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #32077 Dátum: 2014.05.16 péntek, 10:02:13 »

Milyen évjáratúak? Turbógeomteria állásérzékelő a vákum hiánya miatt is dobhat hibaüzenetet, az meg lehet vagy a rossz solenoid szeleptől, vagy hogy elvész valahol a vákum...
Az egyik 2007-es.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32078 Dátum: 2014.05.16 péntek, 10:02:38 »

Az egyik 200-es.

Az jó öreg.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
L_a_c_k_ó
Vendég
« Új hozzászólás #32079 Dátum: 2014.05.16 péntek, 17:05:06 »

sziasztok! Remélem jó helyen járok! Csak egy kérdés, ha a kettős tömegű lendkerék rosszalkodik akkor mennyi idő alatt megy tönkre a kinyomó csapágy? Csak azért kérdezem, mert egy éve cseréltem kinyomó csapágyat ... Tényleg nagy meló volt az tény! De csak pici csattogó hangot ad a váltóból plussz amikor felengedem a kuplongot akkor viszont eléggé súrlódó hangos hangot ad. Én azért gondolok a kinyomócsapágyra mert csere előtt is ilyen volt hidegen és melegen is a hangja! Köszönöm a válaszotokat előre is! És ha így van kinyomó csapágy és a kettős tömegű lendkerék a ludas kitől tudnék ez ügyben! Smiley Üdv! Lackck!
Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32080 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:46:31 »

Sziasztok!
Malacfarok villogásom van , olyan mintha nem lenne rendes turbó myomás,  nincs füst a fogyasztás a megszokot. Reggel nehezen indul és olyankor  nagy kékes füsttel utána már pöcre, a diag légmenyiség szabályzót ír lehetséges hogy ez miat csinálja? Turbó nyomás ok és nincs porlasztó prob. sem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32081 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:53:53 »

Sziasztok!
Malacfarok villogásom van , olyan mintha nem lenne rendes turbó myomás,  nincs füst a fogyasztás a megszokot. Reggel nehezen indul és olyankor  nagy kékes füsttel utána már pöcre, a diag légmenyiség szabályzót ír lehetséges hogy ez miat csinálja? Turbó nyomás ok és nincs porlasztó prob. sem.
szabályzó? inkább a MAF-ra ír hibát,nem?Mi a pontos hibakód?Valszeg amúgy,hogy okozhatja az a vészüzemet....diagolni kellene.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
berke4
Vendég
« Új hozzászólás #32082 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:56:37 »

Még 1 olyan kérdésem lenne, másik mondeóval még nem mentem, de ez könnyebben lefullad mint egy 1,3as benzines, ez miért van így? pl 19 ptdi golf sokkal jobban reagál mikor engedem a kuplungot, vagy ennek ilyennek kell lennie, így vettük azóta 60e km-t mentem vele, de ezt a melegen nehezebben indulást már akkoris produkálta de akkor nagyon ritkán.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32083 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:58:11 »

Még 1 olyan kérdésem lenne, másik mondeóval még nem mentem, de ez könnyebben lefullad mint egy 1,3as benzines, ez miért van így? pl 19 ptdi golf sokkal jobban reagál mikor engedem a kuplungot, vagy ennek ilyennek kell lennie, így vettük azóta 60e km-t mentem vele, de ezt a melegen nehezebben indulást már akkoris produkálta de akkor nagyon ritkán.
ez ilyen.alapjáraton nyomaték szegény.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32084 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:58:55 »

Mi az a MAF?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32085 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:59:51 »

Mi az a MAF?
légtömegmérő,és hőmérő egyben.a légszűrő után lakik a csőben.elektromos csatija van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
berke4
Vendég
« Új hozzászólás #32086 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:00:45 »

értem akkor ezzel nincs gond, múltkor írtam ide hogy melegen nehezen indul, azt a választ kaptam hogy cmp-jeladót cseréljek, de nincs hibakód akkor is lehet baja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32087 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:03:41 »

értem akkor ezzel nincs gond, múltkor írtam ide hogy melegen nehezen indul, azt a választ kaptam hogy cmp-jeladót cseréljek, de nincs hibakód akkor is lehet baja?
az a helyzet,hogy ha nincs hibakód,attól még hiba lehet.sajátos szisztéma szerint azt a hibát nem tárolja az ecu,ami a következő gyujtásra tételkor nincs.Tehát az előzményeket mindig törli,hacsak nem állandósul a hiba.ergo,amikor nem indil,akkor kell aktív diagnosztikát csinálni az autón.vegyél egy elm327et és diagold magadnak a forscannel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
berke4
Vendég
« Új hozzászólás #32088 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:11:12 »

nah megpróbálom mert haveromnak van ilyenje, de voltam ford szervízbe is de akkor persze hogy nem csinálta, nem tudtak vele semmit kezdeni, azt mondták minden rendben Cheesy
Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32089 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:43:34 »

A légtömeg mérő befojásolya a turbó nyomást?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32090 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:45:44 »

az a helyzet,hogy ha nincs hibakód,attól még hiba lehet.sajátos szisztéma szerint azt a hibát nem tárolja az ecu,ami a következő gyujtásra tételkor nincs.Tehát az előzményeket mindig törli,hacsak nem állandósul a hiba.ergo,amikor nem indil,akkor kell aktív diagnosztikát csinálni az autón.vegyél egy elm327et és diagold magadnak a forscannel.
A hibatároló pont arra való, hogy eltárolja a szakaszos hibákat, nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32091 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:50:11 »

A hibatároló pont arra való, hogy eltárolja a szakaszos hibákat, nem?
te elovasod amít írok? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32092 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:50:32 »

A hibatároló pont arra való, hogy eltárolja a szakaszos hibákat, nem?
nem
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32093 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:01:59 »

nem
Hanem? Az egr hibát is tárolja, pedig nincs mindig, és a turbóhiba sincs  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32094 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:05:42 »

Hanem? Az egr hibát is tárolja, pedig nincs mindig, és a turbóhiba sincs  wave
de.mindkettő állandósult hiba,sőt az egr-re mill-t is gyújt.

még a vészüzemet sem tárolja,ha a következő gyujtáskor nincs.

pl húzd le a maf-ot bedob egy hibát.tedd vissza,addj rá gyujtást és nem lesz hiba.ez ilyen.ennyi.de ugyan ez a Map-ra is.ésatöbbiésatöbbi.....blablabla.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32095 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:32:23 »

de.mindkettő állandósult hiba,sőt az egr-re mill-t is gyújt.

még a vészüzemet sem tárolja,ha a következő gyujtáskor nincs.

pl húzd le a maf-ot bedob egy hibát.tedd vissza,addj rá gyujtást és nem lesz hiba.ez ilyen.ennyi.de ugyan ez a Map-ra is.ésatöbbiésatöbbi.....blablabla.... nyes
Na majd a tiéden kipróbálom  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32096 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:35:01 »

de.mindkettő állandósult hiba,sőt az egr-re mill-t is gyújt.

még a vészüzemet sem tárolja,ha a következő gyujtáskor nincs.

pl húzd le a maf-ot bedob egy hibát.tedd vissza,addj rá gyujtást és nem lesz hiba.ez ilyen.ennyi.de ugyan ez a Map-ra is.ésatöbbiésatöbbi.....blablabla.... nyes

A mapot nekem betárolta... Ügyis, amikor jó volt.. De pl a turbógeometriát törölte.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32097 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:36:33 »

Na majd a tiéden kipróbálom  eplus2
csak a hátsó rendszámomat fogod látni,azt is csak messziről... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32098 Dátum: 2014.05.16 péntek, 23:25:02 »

csak a hátsó rendszámomat fogod látni,azt is csak messziről... nyes
Ja, tényleg, ez mondeo találkozó. Más autó nem jöhet be, csak a kerítésen kívül láthatom   hehe
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32099 Dátum: 2014.05.16 péntek, 23:39:45 »

az a helyzet,hogy ha nincs hibakód,attól még hiba lehet.sajátos szisztéma szerint azt a hibát nem tárolja az ecu,ami a következő gyujtásra tételkor nincs.Tehát az előzményeket mindig törli,hacsak nem állandósul a hiba.ergo,amikor nem indil,akkor kell aktív diagnosztikát csinálni az autón.vegyél egy elm327et és diagold magadnak a forscannel.
Ráadásul ha a CMP-vel van baja, akkor se nem tárolja, se nem jelez, csak malacfarok.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 635 636 637 638 639 640 641 [642] 643 644 645 646 647 648 649 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.