Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #32050 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 10:57:30 » |
|
Jah, GoPro3+ Ahogy Andy is irta 300 eur korul volt. Ajanlom a myactioncam.hu oldalt, szoktak lenni jo akciok. A kiegeszitok nem kell, hogy gyari gopro-k legyenek, a kinaiak toredek arban vannak es ugyanugy hasznalhatoak. A fustre valaki? A füst szerintem ennyire normális... Igazából korom. EGR dugózva van? Illetve ilyen GoPro3+ black editiont kapott Jézuskától a keresztfiam, és brutál miket lehet ezzel a kamerával csinálni...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
dumci
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32051 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 11:59:47 » |
|
Szerbusztok.Segítséget kérnék ha lenne valakinek 2002-es 130le EGR dugó az érdekelne!Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #32052 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 12:11:13 » |
|
Szerbusztok.Segítséget kérnék ha lenne valakinek 2002-es 130le EGR dugó az érdekelne!Köszönöm
Szerb busz? google.hu egr plate/ egr blanking plate
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32053 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 16:15:42 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32054 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 16:16:10 » |
|
Még nem. Ervinre bízom a műveletet.
és tarifát emelsz?szegény kuncsaftok.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
timarzsolt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32055 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 18:49:55 » |
|
de az autó nem ír P-s kódot! az úgy kezdődik hogy dtc.... innen eléggé félrevezetés ez a vonal!még mindig diagnosztika kell! Jó lett a kocsi autózerelö haver elvitte de nem mondta meg mi volt a baja de aztmondta hogy filléres dolog volt jövö héten megyek haza akkor elmondja mi volt a gond
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kismio
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32056 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:22:40 » |
|
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy a baloldali doblemezvédő mögött van egy műanyag cső ami csatlakozik a légszűrő házzal, annak mi a szerepe? (2,0 tdci 130Le.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #32057 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:27:32 » |
|
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy a baloldali doblemezvédő mögött van egy műanyag cső ami csatlakozik a légszűrő házzal, annak mi a szerepe? (2,0 tdci 130Le.)
Az megy előre a bal oldali fényszóró mellé.....onnan kap levegőt az autó.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
zsiknyarb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Új hozzászólás #32058 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:19:02 » |
|
Sziasztok!! Segítségetek szeretném kérni. Van egy 2004es 2.0 TDCI-m. 2010ben vásároltam és azóta nem igazán tudtam kiélvezni mert problémák jönnek elő folyamatosan Akármennyire odafigyelek 10ből 8 indulásnál lefullad, az t is megfigyeltem, hogy ha nem fullad le akkor a fordulatszámmérő nagyon ingadozik. Régebben egy komolyabb emelkedő ami egy töltésoldal (hogy el tudjátok képzelni) kettesben alapjáraton, gázadás nélkül felment most meg már 1esben sem akar felmenni. A fogyasztása nálam 6,8-7,2 között van. Gondolom ez nem igazán normális. Vidéken voltunk és hazafelé egyszer csak nem reagált a gázpedálra és erőtlen lett. Ezek után elvittem szerelőhöz és kicseréltek egy porlasztót de a másik háromhoz nem is nyúltak. A főtengely ékszíjtárcsa is elkezdett csattogni (kb 5000 km-t mentem vele) és megint jelentkezik a probléma. Sokan a kettős tömegű lendkerékkel és az egész kuplungszerkezetet cseréjével riogatnak, meg hogy utána jön a magasnyomású szivattyú és a porlasztók. Szerintetek mi lehet a baja? Érdemes-e rá költeni? Ha igen kihez érdemes fordulni? Válaszotokat előre is köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kismio
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32059 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:28:09 » |
|
Akkor most nem értem , a légszűrőről indul és a doblemez alatt csatlakozik egy másik csőbe ami tovább alura megy nem a lámpa felé
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #32060 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:40:48 » |
|
Sziasztok!! Segítségetek szeretném kérni. Van egy 2004es 2.0 TDCI-m. 2010ben vásároltam és azóta nem igazán tudtam kiélvezni mert problémák jönnek elő folyamatosan Akármennyire odafigyelek 10ből 8 indulásnál lefullad, az t is megfigyeltem, hogy ha nem fullad le akkor a fordulatszámmérő nagyon ingadozik. Régebben egy komolyabb emelkedő ami egy töltésoldal (hogy el tudjátok képzelni) kettesben alapjáraton, gázadás nélkül felment most meg már 1esben sem akar felmenni. A fogyasztása nálam 6,8-7,2 között van. Gondolom ez nem igazán normális. Vidéken voltunk és hazafelé egyszer csak nem reagált a gázpedálra és erőtlen lett. Ezek után elvittem szerelőhöz és kicseréltek egy porlasztót de a másik háromhoz nem is nyúltak. A főtengely ékszíjtárcsa is elkezdett csattogni (kb 5000 km-t mentem vele) és megint jelentkezik a probléma. Sokan a kettős tömegű lendkerékkel és az egész kuplungszerkezetet cseréjével riogatnak, meg hogy utána jön a magasnyomású szivattyú és a porlasztók. Szerintetek mi lehet a baja? Érdemes-e rá költeni? Ha igen kihez érdemes fordulni? Válaszotokat előre is köszönöm
Hello az alap dolgokkal kellene kezdeni. turbócsöveket átnézni van e lyuk/repedés. szívósort és EGR-t kitakarítani. turbót takarítani. Töltést mérni. gázolajszűrő mikor volt cserélve? szíjtárcsát cseréltesd le, de akkor mindent egybe amit a szíj hajt. nem olcsó, de így érdemes és sokáig jó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.15 csütörtök, 20:42:59 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #32061 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:44:24 » |
|
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy a baloldali doblemezvédő mögött van egy műanyag cső ami csatlakozik a légszűrő házzal, annak mi a szerepe? (2,0 tdci 130Le.)
előre van vezetve és onnan szívja a levegőt. nehezebben szív vizet pl
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
zsiknyarb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Új hozzászólás #32062 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:47:55 » |
|
Hello az alap dolgokkal kellene kezdeni. turbócsöveket átnézni van e lyuk/repedés. szívósort és EGR-t kitakarítani. turbót takarítani. Töltést mérni.
gázolajszűrő mikor volt cserélve?
szíjtárcsát cseréltesd le, de akkor mindent egybe amit a szíj hajt. nem olcsó, de így érdemes és sokáig jó.
Szia Köszi a válaszod. Gázolajszűrő 12000 kilométerrel ezelőtt volt cserélve, a gázolajról még annyit hogy tankoltam az auchan kútnál és a tesco schellnél is. Ez befolyásol valamit? szíjtárcsából találtam a dayco márkájut? az jó? pontosan mit és kéne cseréltettnem rajta? Bocsi, hogy ilyeneket kérdezek de nem vagyok szakértő Pestszentlőrinc közelében jó szerelőt tudnál ajánlani aki megbízható és nem csak a pénzre megy? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kismio
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32063 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:49:35 » |
|
ha ez a cső elreped sőt kilukad okozhat légmenyiség szabályzási hibát?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #32064 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:10:50 » |
|
ha ez a cső elreped sőt kilukad okozhat légmenyiség szabályzási hibát?
Pontosabban melyik is?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #32065 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:19:51 » |
|
Szia Köszi a válaszod. Gázolajszűrő 12000 kilométerrel ezelőtt volt cserélve, a gázolajról még annyit hogy tankoltam az auchan kútnál és a tesco schellnél is. Ez befolyásol valamit? szíjtárcsából találtam a dayco márkájut? az jó? pontosan mit és kéne cseréltettnem rajta? Bocsi, hogy ilyeneket kérdezek de nem vagyok szakértő Pestszentlőrinc közelében jó szerelőt tudnál ajánlani aki megbízható és nem csak a pénzre megy? Köszönöm
Üdv a Clubban! Hiba jelzés, hibakód olvasás, diagnosztika volt már? Ránézhetünk egyszerű diaggal, és mondok neked jó/hozzá értő szerelőt is. Egyébként minden szerelő pénzre megy, ingyen nem akarnak javítani.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
zsiknyarb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Új hozzászólás #32066 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:24:30 » |
|
Üdv a Clubban! Hiba jelzés, hibakód olvasás, diagnosztika volt már? Ránézhetünk egyszerű diaggal, és mondok neked jó/hozzá értő szerelőt is. Egyébként minden szerelő pénzre megy, ingyen nem akarnak javítani.
Szia Köszönöm a válaszod. Nem volt még semmi ilyesmi. Ha tényleg nem fáradság Neked az, hogy ránézz akkor élnék a lehetőséggel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #32067 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:31:46 » |
|
Szia Köszönöm a válaszod. Nem volt még semmi ilyesmi. Ha tényleg nem fáradság Neked az, hogy ránézz akkor élnék a lehetőséggel
Oks. Merre vagy Lőrincen?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
zsiknyarb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Új hozzászólás #32068 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:33:28 » |
|
Oks. Merre vagy Lőrincen?
bókay kert
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #32069 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:39:02 » |
|
bókay kert
Küldtem privát üzenetet.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
kismio
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32070 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:41:55 » |
|
műanyag cső ami a doblemez védő mögött van és a légszűrő házról indul
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kismio
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32071 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:45:55 » |
|
Ma vettem észre hogy ez a cső elvan törve és légmenyiség szabályzó hibát ír Lehetséges hogy ez miatt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #32072 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:24:43 » |
|
ha ez a cső elreped sőt kilukad okozhat légmenyiség szabályzási hibát?
Ez a múanyag cső akkor reped el ha összetöröd a kocsit.Magától nem megy tönkre.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #32073 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:26:08 » |
|
Szia Köszi a válaszod. Gázolajszűrő 12000 kilométerrel ezelőtt volt cserélve, a gázolajról még annyit hogy tankoltam az auchan kútnál és a tesco schellnél is. Ez befolyásol valamit? szíjtárcsából találtam a dayco márkájut? az jó? pontosan mit és kéne cseréltettnem rajta? Bocsi, hogy ilyeneket kérdezek de nem vagyok szakértő Pestszentlőrinc közelében jó szerelőt tudnál ajánlani aki megbízható és nem csak a pénzre megy? Köszönöm
én 12 éve csak az auchan kúton tankolok. Egyszer tankoltam az mk2-be egy kis kuton az bele is fagyott. Miért lenne rossz? A kissebb árrés miatt? Az a go.is onnan van ahonnan a többi.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #32074 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:26:50 » |
|
Ma vettem észre hogy ez a cső elvan törve és légmenyiség szabályzó hibát ír Lehetséges hogy ez miatt?
Akkor ezt lehet szereléskor törték el.Motocraftot keresd meg és tőle kapsz bontva.A keres-kínál topicban megtalálod.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32075 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:48:08 » |
|
A füst szerintem ennyire normális... Igazából korom. EGR dugózva van?
Illetve ilyen GoPro3+ black editiont kapott Jézuskától a keresztfiam, és brutál miket lehet ezzel a kamerával csinálni...
Igen, dugozva van. Jah, jopofa,dolog ez a gopro...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32076 Dátum: 2014.05.16 péntek, 06:12:22 » |
|
Illetve ilyen GoPro3+ black editiont kapott Jézuskától a keresztfiam, és brutál miket lehet ezzel a kamerával csinálni...
mit? disznólkodtál azzal is mi?!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
TSPORT
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32077 Dátum: 2014.05.16 péntek, 10:02:13 » |
|
Milyen évjáratúak? Turbógeomteria állásérzékelő a vákum hiánya miatt is dobhat hibaüzenetet, az meg lehet vagy a rossz solenoid szeleptől, vagy hogy elvész valahol a vákum...
Az egyik 2007-es.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #32078 Dátum: 2014.05.16 péntek, 10:02:38 » |
|
Az egyik 200-es.
Az jó öreg.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
L_a_c_k_ó
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32079 Dátum: 2014.05.16 péntek, 17:05:06 » |
|
sziasztok! Remélem jó helyen járok! Csak egy kérdés, ha a kettős tömegű lendkerék rosszalkodik akkor mennyi idő alatt megy tönkre a kinyomó csapágy? Csak azért kérdezem, mert egy éve cseréltem kinyomó csapágyat ... Tényleg nagy meló volt az tény! De csak pici csattogó hangot ad a váltóból plussz amikor felengedem a kuplongot akkor viszont eléggé súrlódó hangos hangot ad. Én azért gondolok a kinyomócsapágyra mert csere előtt is ilyen volt hidegen és melegen is a hangja! Köszönöm a válaszotokat előre is! És ha így van kinyomó csapágy és a kettős tömegű lendkerék a ludas kitől tudnék ez ügyben! Üdv! Lackck!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kismio
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32080 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:46:31 » |
|
Sziasztok! Malacfarok villogásom van , olyan mintha nem lenne rendes turbó myomás, nincs füst a fogyasztás a megszokot. Reggel nehezen indul és olyankor nagy kékes füsttel utána már pöcre, a diag légmenyiség szabályzót ír lehetséges hogy ez miat csinálja? Turbó nyomás ok és nincs porlasztó prob. sem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32081 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:53:53 » |
|
Sziasztok! Malacfarok villogásom van , olyan mintha nem lenne rendes turbó myomás, nincs füst a fogyasztás a megszokot. Reggel nehezen indul és olyankor nagy kékes füsttel utána már pöcre, a diag légmenyiség szabályzót ír lehetséges hogy ez miat csinálja? Turbó nyomás ok és nincs porlasztó prob. sem.
szabályzó? inkább a MAF-ra ír hibát,nem?Mi a pontos hibakód?Valszeg amúgy,hogy okozhatja az a vészüzemet....diagolni kellene.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
berke4
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32082 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:56:37 » |
|
Még 1 olyan kérdésem lenne, másik mondeóval még nem mentem, de ez könnyebben lefullad mint egy 1,3as benzines, ez miért van így? pl 19 ptdi golf sokkal jobban reagál mikor engedem a kuplungot, vagy ennek ilyennek kell lennie, így vettük azóta 60e km-t mentem vele, de ezt a melegen nehezebben indulást már akkoris produkálta de akkor nagyon ritkán.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32083 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:58:11 » |
|
Még 1 olyan kérdésem lenne, másik mondeóval még nem mentem, de ez könnyebben lefullad mint egy 1,3as benzines, ez miért van így? pl 19 ptdi golf sokkal jobban reagál mikor engedem a kuplungot, vagy ennek ilyennek kell lennie, így vettük azóta 60e km-t mentem vele, de ezt a melegen nehezebben indulást már akkoris produkálta de akkor nagyon ritkán.
ez ilyen.alapjáraton nyomaték szegény.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
kismio
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32084 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:58:55 » |
|
Mi az a MAF?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32085 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:59:51 » |
|
Mi az a MAF?
légtömegmérő,és hőmérő egyben.a légszűrő után lakik a csőben.elektromos csatija van.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
berke4
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32086 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:00:45 » |
|
értem akkor ezzel nincs gond, múltkor írtam ide hogy melegen nehezen indul, azt a választ kaptam hogy cmp-jeladót cseréljek, de nincs hibakód akkor is lehet baja?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32087 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:03:41 » |
|
értem akkor ezzel nincs gond, múltkor írtam ide hogy melegen nehezen indul, azt a választ kaptam hogy cmp-jeladót cseréljek, de nincs hibakód akkor is lehet baja?
az a helyzet,hogy ha nincs hibakód,attól még hiba lehet.sajátos szisztéma szerint azt a hibát nem tárolja az ecu,ami a következő gyujtásra tételkor nincs.Tehát az előzményeket mindig törli,hacsak nem állandósul a hiba.ergo,amikor nem indil,akkor kell aktív diagnosztikát csinálni az autón.vegyél egy elm327et és diagold magadnak a forscannel.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
berke4
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32088 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:11:12 » |
|
nah megpróbálom mert haveromnak van ilyenje, de voltam ford szervízbe is de akkor persze hogy nem csinálta, nem tudtak vele semmit kezdeni, azt mondták minden rendben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kismio
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32089 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:43:34 » |
|
A légtömeg mérő befojásolya a turbó nyomást?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32090 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:45:44 » |
|
az a helyzet,hogy ha nincs hibakód,attól még hiba lehet.sajátos szisztéma szerint azt a hibát nem tárolja az ecu,ami a következő gyujtásra tételkor nincs.Tehát az előzményeket mindig törli,hacsak nem állandósul a hiba.ergo,amikor nem indil,akkor kell aktív diagnosztikát csinálni az autón.vegyél egy elm327et és diagold magadnak a forscannel.
A hibatároló pont arra való, hogy eltárolja a szakaszos hibákat, nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32091 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:50:11 » |
|
A hibatároló pont arra való, hogy eltárolja a szakaszos hibákat, nem?
te elovasod amít írok?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32092 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:50:32 » |
|
A hibatároló pont arra való, hogy eltárolja a szakaszos hibákat, nem?
nem
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32093 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:01:59 » |
|
nem
Hanem? Az egr hibát is tárolja, pedig nincs mindig, és a turbóhiba sincs
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32094 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:05:42 » |
|
Hanem? Az egr hibát is tárolja, pedig nincs mindig, és a turbóhiba sincs de.mindkettő állandósult hiba,sőt az egr-re mill-t is gyújt. még a vészüzemet sem tárolja,ha a következő gyujtáskor nincs. pl húzd le a maf-ot bedob egy hibát.tedd vissza,addj rá gyujtást és nem lesz hiba.ez ilyen.ennyi.de ugyan ez a Map-ra is.ésatöbbiésatöbbi.....blablabla....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32095 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:32:23 » |
|
de.mindkettő állandósult hiba,sőt az egr-re mill-t is gyújt. még a vészüzemet sem tárolja,ha a következő gyujtáskor nincs. pl húzd le a maf-ot bedob egy hibát.tedd vissza,addj rá gyujtást és nem lesz hiba.ez ilyen.ennyi.de ugyan ez a Map-ra is.ésatöbbiésatöbbi.....blablabla.... Na majd a tiéden kipróbálom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #32096 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:35:01 » |
|
de.mindkettő állandósult hiba,sőt az egr-re mill-t is gyújt. még a vészüzemet sem tárolja,ha a következő gyujtáskor nincs. pl húzd le a maf-ot bedob egy hibát.tedd vissza,addj rá gyujtást és nem lesz hiba.ez ilyen.ennyi.de ugyan ez a Map-ra is.ésatöbbiésatöbbi.....blablabla.... A mapot nekem betárolta... Ügyis, amikor jó volt.. De pl a turbógeometriát törölte.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32097 Dátum: 2014.05.16 péntek, 20:36:33 » |
|
Na majd a tiéden kipróbálom csak a hátsó rendszámomat fogod látni,azt is csak messziről...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32098 Dátum: 2014.05.16 péntek, 23:25:02 » |
|
csak a hátsó rendszámomat fogod látni,azt is csak messziről... Ja, tényleg, ez mondeo találkozó. Más autó nem jöhet be, csak a kerítésen kívül láthatom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Domi
|
|
« Új hozzászólás #32099 Dátum: 2014.05.16 péntek, 23:39:45 » |
|
az a helyzet,hogy ha nincs hibakód,attól még hiba lehet.sajátos szisztéma szerint azt a hibát nem tárolja az ecu,ami a következő gyujtásra tételkor nincs.Tehát az előzményeket mindig törli,hacsak nem állandósul a hiba.ergo,amikor nem indil,akkor kell aktív diagnosztikát csinálni az autón.vegyél egy elm327et és diagold magadnak a forscannel.
Ráadásul ha a CMP-vel van baja, akkor se nem tárolja, se nem jelez, csak malacfarok.
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
|