Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 08:34:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 629 630 631 632 633 634 635 [636] 637 638 639 640 641 642 643 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13828906 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31750 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:34:32 »

Pesten Vik....ő ért hozzá.

Neki elérhetősége? Már ha publikus, bár gondolom. Öszinte leszek nekem ez előtt csak olyan autóim voltak amik jó ha berregtek és mentek 100 al. Nekem ez egy kicsit nehezebb így, hogy mire figyeljek, hogy kellene menjen, milyen hangja kellene, hogy legyen stb. Mezőgazdasági gépeket, és erőgépeket javítok ugyan, de ha ennek is olyan hangja lenne mint azoknak régen rossz lenne.  Wink
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31751 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:37:53 »

Neki elérhetősége? Már ha publikus, bár gondolom. Öszinte leszek nekem ez előtt csak olyan autóim voltak amik jó ha berregtek és mentek 100 al. Nekem ez egy kicsit nehezebb így, hogy mire figyeljek, hogy kellene menjen, milyen hangja kellene, hogy legyen stb. Mezőgazdasági gépeket, és erőgépeket javítok ugyan, de ha ennek is olyan hangja lenne mint azoknak régen rossz lenne.  Wink

Elküldöm privátban a számát. 
Ez is gázolajjal megy..... eplus2 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31752 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:43:21 »

Elküldöm privátban a számát. 
Ez is gázolajjal megy..... eplus2 
Na igen kb. egyi eggyezik bennük, de az olyan finom szerkezet, hogyha a mikronok mellé egy lapát földet dobok még szebben duruzsol a gép. És a zsír sűrűségével vetekedő olajat imádja csak igazán.  nyes
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31753 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:43:54 »

Na igen kb. egyi eggyezik bennük, de az olyan finom szerkezet, hogyha a mikronok mellé egy lapát földet dobok még szebben duruzsol a gép. És a zsír sűrűségével vetekedő olajat imádja csak igazán.  nyes
Ja és köyzönöm a számot!!!!
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #31754 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:23:55 »

Sziasztok. Sikeresen hazaertem Angliabol turbo nelkul (1850km). a kocsival max 2500-as fordulaton jottem.egy ket elozesnel kellett jobban porgetnem. A Nemeteknel 24 fok volt, ott mar a vizem is ment neha felfele. Az autoba mar egy petpalack sem fert volna be, annyira tele volt. Meg persze egy 460 literes tetobox is segitette a legellenalast. Ma itthon elkezdtuk pisztergalni. Nem fullentek 5 kulonbozo autoszerelo latta. Diag nem dobott uzit. Aztan az egyik szaki megallapitotta, hogy a vakum csonek lehet baja. Aztan megtalaltam a turbo melletti csovet, hogy eleg lazan volt a helyen. Kiiktattam a pipat belole, es kicsereltem egy szukebbre. Az auto erosebb mint valaha volt nalam. A fogyasztasom is kb gy literrel kevesebb. Nevetseges, hogy ennyi ideig tartott ez az egesz. Azt viszont eszleltem, hogy 3 ezer fole porgetve neha kivillan a villogo malacfarok. Az auto utana is megy mint a golyo, nem all le, nincs veszuzem. Ujrainditva a hiba eltunik. Wikin olvasgatva azt talaltam, hogy valszeg kormos a turbo rendszer... Ezt hogy orvosolhatom?
Bocsi amugy a regenyert....
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31755 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 23:57:35 »

Ma cseréltem a go szűrőt mert már nem hiszem el a korábban szerelő emberemnek, hogy megtörtént etért így láttam biztosnak, valamint lassan a 10000 periódus jön.
Feltöltötted gázolajjal a cserénél? Nem ereszt sehol? "Malacfarok" lehet levegősödés miatt is, főleg, ha ennyire átmeneti jelenség
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31756 Dátum: 2014.04.29 kedd, 06:11:44 »

Feltöltötted gázolajjal a cserénél? Nem ereszt sehol? "Malacfarok" lehet levegősödés miatt is, főleg, ha ennyire átmeneti jelenség

Szia feltöltöttem  természetesen. Ma reggel indítottam, és hidegen az alapjárat maradt a  régi kicsiz zihálós mintha meg lenne fázva, de kis melegedés után megszűnik, viszont már a motor hibajelző sem világított most reggelre. Ezt nem nagyon értem.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31757 Dátum: 2014.04.29 kedd, 06:24:18 »

Szia feltöltöttem  természetesen. Ma reggel indítottam, és hidegen az alapjárat maradt a  régi kicsiz zihálós mintha meg lenne fázva, de kis melegedés után megszűnik, viszont már a motor hibajelző sem világított most reggelre. Ezt nem nagyon értem.
töltésed jó?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31758 Dátum: 2014.04.29 kedd, 07:19:33 »

Köszi a választ!
A gyertyákat  1 éve cseréltem ki, akkor kitisztíttattam az EGR-t ,a szívósort, és le is dugóztuk a szelepet, de a  hibajelző állandóan kigyulladt, hiába töröltük a hibát, úgyhogy kidobtam a dugót. A dízel  az füstöl.Ha a töltés lenne rossz akkor jelezné a gép, de semmilyen hibát nem találtunk a hibaolvasóval.


Ha segítséget kérsz, majd utána tanácsot kapsz, ne legyél kioktató, pláne akkor, ha nem értesz valmihez. A töltésjelző csak akkor világít, ha a feszültség jelentősen csökken. A haldokló generátor viszont feszültségingadozást és túlfeeszültséget is tud produkálni, ami jellemzően megzavarja a vezérlőelektronikát. Ezért kérdezte madar89, hogy jó e a töltésed  wave

Ja, és a jó dízel nem füstöl, maximum egy egész kicsit, ha intenzíven gyorsítasz.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 07:21:34 írta siky » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31759 Dátum: 2014.04.29 kedd, 08:22:45 »

Sziasztok. Sikeresen hazaertem Angliabol turbo nelkul (1850km). a kocsival max 2500-as fordulaton jottem.egy ket elozesnel kellett jobban porgetnem. A Nemeteknel 24 fok volt, ott mar a vizem is ment neha felfele. Az autoba mar egy petpalack sem fert volna be, annyira tele volt. Meg persze egy 460 literes tetobox is segitette a legellenalast. Ma itthon elkezdtuk pisztergalni. Nem fullentek 5 kulonbozo autoszerelo latta. Diag nem dobott uzit. Aztan az egyik szaki megallapitotta, hogy a vakum csonek lehet baja. Aztan megtalaltam a turbo melletti csovet, hogy eleg lazan volt a helyen. Kiiktattam a pipat belole, es kicsereltem egy szukebbre. Az auto erosebb mint valaha volt nalam. A fogyasztasom is kb gy literrel kevesebb. Nevetseges, hogy ennyi ideig tartott ez az egesz. Azt viszont eszleltem, hogy 3 ezer fole porgetve neha kivillan a villogo malacfarok. Az auto utana is megy mint a golyo, nem all le, nincs veszuzem. Ujrainditva a hiba eltunik. Wikin olvasgatva azt talaltam, hogy valszeg kormos a turbo rendszer... Ezt hogy orvosolhatom?
Bocsi amugy a regenyert....

Ervinhez vidd el kitakarításra!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bencelacus
Vendég
« Új hozzászólás #31760 Dátum: 2014.04.29 kedd, 09:00:14 »

Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok.

Nekem van egy 2003 augusztusi Mondeom 2,0 TDCI, 115LE.
A következő történt velem.
Mentem az autóval városban 40-50km/h sebességgel és egyik pillanatról a másikra hangos kopogó zaj jött a motorból és nagy füst mögöttem.
Azonnal leállítottam az autót. Ezek után még egyszer elindítottam de a kopogó hang megvolt ezért nem kísérleteztem tovább vele.
Elvitettem szervizbe. A szervizbe megállapították hogy a porlasztok tönkrementek és javítani kell a magasnyomású szivattyút is.
Megjavították a szivattyút és porlasztókat, visszaépítették az autóba.

Ezek után a következő problémák jelentkeztek:
-napi első indításkor hosszan kell indíttozni mire elindul
-alacsony fordulaton nagyon füstöl
-erőtlen lett az autó
-sokat is fogyaszt

A porlasztókat felprogramozták.
Ellenőrizték a turbócsöveket.
A turbónyomást műszeren nézték 2bar volt.
Az EGR szelep ledugózva.

Várom segítségeteket!
 
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31761 Dátum: 2014.04.29 kedd, 09:01:44 »

Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok.

Nekem van egy 2003 augusztusi Mondeom 2,0 TDCI, 115LE.
A következő történt velem.
Mentem az autóval városban 40-50km/h sebességgel és egyik pillanatról a másikra hangos kopogó zaj jött a motorból és nagy füst mögöttem.
Azonnal leállítottam az autót. Ezek után még egyszer elindítottam de a kopogó hang megvolt ezért nem kísérleteztem tovább vele.
Elvitettem szervizbe. A szervizbe megállapították hogy a porlasztok tönkrementek és javítani kell a magasnyomású szivattyút is.
Megjavították a szivattyút és porlasztókat, visszaépítették az autóba.

Ezek után a következő problémák jelentkeztek:
-napi első indításkor hosszan kell indíttozni mire elindul
-alacsony fordulaton nagyon füstöl
-erőtlen lett az autó
-sokat is fogyaszt

A porlasztókat felprogramozták.
Ellenőrizték a turbócsöveket.
A turbónyomást műszeren nézték 2bar volt.
Az EGR szelep ledugózva.

Várom segítségeteket!
 
vidd vissza nekik hgy csinálják meg!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31762 Dátum: 2014.04.29 kedd, 09:28:35 »

Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok.

Nekem van egy 2003 augusztusi Mondeom 2,0 TDCI, 115LE.
A következő történt velem.
Mentem az autóval városban 40-50km/h sebességgel és egyik pillanatról a másikra hangos kopogó zaj jött a motorból és nagy füst mögöttem.
Azonnal leállítottam az autót. Ezek után még egyszer elindítottam de a kopogó hang megvolt ezért nem kísérleteztem tovább vele.
Elvitettem szervizbe. A szervizbe megállapították hogy a porlasztok tönkrementek és javítani kell a magasnyomású szivattyút is.
Megjavították a szivattyút és porlasztókat, visszaépítették az autóba.

Ezek után a következő problémák jelentkeztek:
-napi első indításkor hosszan kell indíttozni mire elindul
-alacsony fordulaton nagyon füstöl
-erőtlen lett az autó
-sokat is fogyaszt

A porlasztókat felprogramozták.
Ellenőrizték a turbócsöveket.
A turbónyomást műszeren nézték 2bar volt.
Az EGR szelep ledugózva.

Várom segítségeteket!
 
A turbónyomás max 1.5 bar lehet, nem?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31763 Dátum: 2014.04.29 kedd, 09:36:01 »

A turbónyomás max 1.5 bar lehet, nem?

De igen.
Neki szerintem csak 1 bar.....mérésnél alapból 1 bar a légköri nyomás +1 bar a turbó. Ha tényleg 2 lenne nem érezné erőtlennek az autót.  vigyor3
Az viszont érdekes, hogy milyen szervízbe volt, hogy ezt nem tudják?  Roll Eyes 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31764 Dátum: 2014.04.29 kedd, 10:21:16 »

Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok.

Nekem van egy 2003 augusztusi Mondeom 2,0 TDCI, 115LE.
A következő történt velem.
Mentem az autóval városban 40-50km/h sebességgel és egyik pillanatról a másikra hangos kopogó zaj jött a motorból és nagy füst mögöttem.
Azonnal leállítottam az autót. Ezek után még egyszer elindítottam de a kopogó hang megvolt ezért nem kísérleteztem tovább vele.
Elvitettem szervizbe. A szervizbe megállapították hogy a porlasztok tönkrementek és javítani kell a magasnyomású szivattyút is.
Megjavították a szivattyút és porlasztókat, visszaépítették az autóba.

Ezek után a következő problémák jelentkeztek:
-napi első indításkor hosszan kell indíttozni mire elindul
-alacsony fordulaton nagyon füstöl
-erőtlen lett az autó
-sokat is fogyaszt

A porlasztókat felprogramozták.
Ellenőrizték a turbócsöveket.
A turbónyomást műszeren nézték 2bar volt.
Az EGR szelep ledugózva.

Várom segítségeteket!
 

Vidd vissza nekik és addig üsd őket, amíg meg nem csinálják normálisan.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31765 Dátum: 2014.04.29 kedd, 13:32:53 »

Igazság szerint át szeretném nézetni egy valóban hozzáértő személlyel, és a turbó is biztosan rászolgált egy pucolásra, de Én annak ár nem akarok nekiállni mert nem merek. Pest környékén van valaki akit ajánlani tudok?
A turbo ekektronika hibaja miatt is lehet veszuzem. Ami az elkormolodott akado turbotol hibasodik meg. Akaszd le ageo karját es nezd meg mozog e.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 13:42:12 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Jani001
Vendég
« Új hozzászólás #31766 Dátum: 2014.04.29 kedd, 13:55:08 »

Ha segítséget kérsz, majd utána tanácsot kapsz, ne legyél kioktató, pláne akkor, ha nem értesz valmihez. A töltésjelző csak akkor világít, ha a feszültség jelentősen csökken. A haldokló generátor viszont feszültségingadozást és túlfeeszültséget is tud produkálni, ami jellemzően megzavarja a vezérlőelektronikát. Ezért kérdezte madar89, hogy jó e a töltésed  wave

Ja, és a jó dízel nem füstöl, maximum egy egész kicsit, ha intenzíven gyorsítasz.

Nem akartam senkit kioktatni,csak meg jegyzetem, hogy egy diesel az füstöl. Ha megsértettem valakit akkor elnézést kérek.
Egyébként a generátornak nincs baja, megmérettem egy szerelővel, úgyhogy a porlasztók lesznek a hibásak.
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31767 Dátum: 2014.04.29 kedd, 13:59:56 »

töltésed jó?

Nem tudom, de meg fogom mérni minnél előbb. 
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31768 Dátum: 2014.04.29 kedd, 14:27:01 »

Ma megjött a diagom, és megnéztem P0251, és P1000. Az utóbbi ha jól néztem utánna nem hiba, remélem jól tudom. Holnap elviszem és kipoharaztatom, hátha megtudok valamit, valamint a töltésemet is megnéztem az alapjárat miatt, és az ok. Azt vettem észre, hogy a mallacfarok 3 sebességi fokozat után jönn elő erős gyorsításkor, alatta lévő fokozatokban nem. A fenti hibakód alatt lehet pcsúcs, szivattyú, és a szelep is igaz? Ezeken kívül még milyen hibát takarhat a fent írt kód?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31769 Dátum: 2014.04.29 kedd, 14:30:41 »

Ma megjött a diagom, és megnéztem P0251, és P1000. Az utóbbi ha jól néztem utánna nem hiba, remélem jól tudom. Holnap elviszem és kipoharaztatom, hátha megtudok valamit, valamint a töltésemet is megnéztem az alapjárat miatt, és az ok. Azt vettem észre, hogy a mallacfarok 3 sebességi fokozat után jönn elő erős gyorsításkor, alatta lévő fokozatokban nem. A fenti hibakód alatt lehet pcsúcs, szivattyú, és a szelep is igaz? Ezeken kívül még milyen hibát takarhat a fent írt kód?

Magasabb fokozatban csinálja a túltöltést, azért jön elő ott a gond, mert ott a legnagyobb a nyomás.

Sanszos ez a pcsúcs hiba.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31770 Dátum: 2014.04.29 kedd, 14:36:39 »

Magasabb fokozatban csinálja a túltöltést, azért jön elő ott a gond, mert ott a legnagyobb a nyomás.

Sanszos ez a pcsúcs hiba.

Pedig kezdtem bizakodni, hátha megúszom. Abban az esetben, ha nem találok fémreszeléket a régi go szűrőben, és tegyük fel a szivattyúm, és a szelep is ok akkor elég csak a csúcsokat felújítani? Mekkorák ezek a fém reszelékek, mert Én kerestem nagyítóval, mágnessel, de semmit nem találtam a tartalmában.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31771 Dátum: 2014.04.29 kedd, 14:37:54 »

Pedig kezdtem bizakodni, hátha megúszom. Abban az esetben, ha nem találok fémreszeléket a régi go szűrőben, és tegyük fel a szivattyúm, és a szelep is ok akkor elég csak a csúcsokat felújítani? Mekkorák ezek a fém reszelékek, mert Én kerestem nagyítóval, mágnessel, de semmit nem találtam a tartalmában.

Bár p0251 kódnak Relhist a nagy speicalistája, és ő első körben sosem a pcsúcsot szokta mondani...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31772 Dátum: 2014.04.29 kedd, 14:42:54 »

Bár p0251 kódnak Relhist a nagy speicalistája, és ő első körben sosem a pcsúcsot szokta mondani...

Hááát. Bizakodni még lehet, de úgyis kiderül mia baja, és változtatni nem tudok rajta sajnos az biztos. Legalább a rángatást, és a füstölést abbahagyta ez is valami.
Naplózva
bencelacus
Vendég
« Új hozzászólás #31773 Dátum: 2014.04.29 kedd, 15:08:12 »

De igen.
Neki szerintem csak 1 bar.....mérésnél alapból 1 bar a légköri nyomás +1 bar a turbó. Ha tényleg 2 lenne nem érezné erőtlennek az autót.  vigyor3
Az viszont érdekes, hogy milyen szervízbe volt, hogy ezt nem tudják?  Roll Eyes 

Szia!

Ezek alapján akkor most mennyit kellet volna mutatnia a műszernek.
Alapból mutatta a légköri nyomást terheléskor meg a 2 bar-t.

Várom válaszodat.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31774 Dátum: 2014.04.29 kedd, 16:10:31 »

Szia!

Ezek alapján akkor most mennyit kellet volna mutatnia a műszernek.
Alapból mutatta a légköri nyomást terheléskor meg a 2 bar-t.

Várom válaszodat.

Ki kell matekozni.....a műszerről leolvasott érték -1 bar= turbónyomás.
Ami nálad ebben az esetben 1 bar.....padlógázas gyorsításnál 1.5 barnak kell lenni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bencelacus
Vendég
« Új hozzászólás #31775 Dátum: 2014.04.29 kedd, 16:19:31 »

Ki kell matekozni.....a műszerről leolvasott érték -1 bar= turbónyomás.
Ami nálad ebben az esetben 1 bar.....padlógázas gyorsításnál 1.5 barnak kell lenni.

Köszönöm!
Naplózva
bencelacus
Vendég
« Új hozzászólás #31776 Dátum: 2014.04.29 kedd, 17:12:14 »

Ki kell matekozni.....a műszerről leolvasott érték -1 bar= turbónyomás.
Ami nálad ebben az esetben 1 bar.....padlógázas gyorsításnál 1.5 barnak kell lenni.

Szia!
Szerinted mi lehet a hiba?
A műszer hol méri a turbónyomást?

Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31777 Dátum: 2014.04.29 kedd, 17:22:09 »

Szia!
Szerinted mi lehet a hiba?
A műszer hol méri a turbónyomást?



A műszer a MAP szenzor értékeit látja. 
Hiba lehet sokmindennel....kár találgatni.  Én is csak azt tudom mondani, mint a többiek....vidd vissza és csinálják meg rendesen. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31778 Dátum: 2014.04.29 kedd, 20:00:15 »

Úgy néz ki majdnem minden gond megoldódott. Turbo puccantás megvolt, az autó húz, mint az állat, nem tilt, nem füstöl, látszólag semmi baj. Porlasztókat is jónak mondja.
2 dolog maradt(talán összefügg)
Iszonyat gyorsan esik a fordulatszám, és ha rá van dugva a diag, leállítom a kocsit, és a rail nyomás néhány másodperc alatt leesik 4-6 bárra.
5let?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31779 Dátum: 2014.04.29 kedd, 20:01:19 »

Szia!

Ezek alapján akkor most mennyit kellet volna mutatnia a műszernek.
Alapból mutatta a légköri nyomást terheléskor meg a 2 bar-t.

Várom válaszodat.
alap 1 bar terheléskor max 2,5 bar a műszer szerint
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31780 Dátum: 2014.04.29 kedd, 20:18:31 »

Úgy néz ki majdnem minden gond megoldódott. Turbo puccantás megvolt, az autó húz, mint az állat, nem tilt, nem füstöl, látszólag semmi baj. Porlasztókat is jónak mondja.
2 dolog maradt(talán összefügg)
Iszonyat gyorsan esik a fordulatszám, és ha rá van dugva a diag, leállítom a kocsit, és a rail nyomás néhány másodperc alatt leesik 4-6 bárra.
5let?

Amikor leállítod az autót és rá van dugva a diag.......akkor az történik, hogy amikor leveszed a gyújtást megszűnik a motorvezérlő tápellátása is (persze nem mind, de ez most nem érdekes) és akkor milyen módon tudnád te kikérdezni? Sehogy. Amit látsz az a pár bar nem mérvadó. Egy ilyen rendszerben és az ezt mérő nyomásszenzorok értékei úgymond 100 bar alatt "nem érték".
Mellesleg, ha leáll a motor és vele együtt HPP, akkor mitől maradna nagy nyomás a rail-ben?

Mondjuk én nem értem, hogy mi az az iszonyat gyorsan esik a fordulat...... Mitől kéne nem esnie ha nem nyomod a gázt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31781 Dátum: 2014.04.29 kedd, 20:24:43 »

Amikor leállítod az autót és rá van dugva a diag.......akkor az történik, hogy amikor leveszed a gyújtást megszűnik a motorvezérlő tápellátása is (persze nem mind, de ez most nem érdekes) és akkor milyen módon tudnád te kikérdezni? Sehogy. Amit látsz az a pár bar nem mérvadó. Egy ilyen rendszerben és az ezt mérő nyomásszenzorok értékei úgymond 100 bar alatt "nem érték".
Mellesleg, ha leáll a motor és vele együtt HPP, akkor mitől maradna nagy nyomás a rail-ben?

Mondjuk én nem értem, hogy mi az az iszonyat gyorsan esik a fordulat...... Mitől kéne nem esnie ha nem nyomod a gázt.

a hosszú részre nem tudok válaszolni, nagy részét nem is értem vigyor3
A diag még vagy 10 mp-ig nem szakítja meg a kapcsolatot, addig írja ezt.

Az iszonyat gyors esés, annyit tesz pl, hogy nem lehet rendesen váltani, mert ahogy kinyomom a kuplungot, még be sem teszem a következő sebességbe, már 1000 alá esik. 2500-ról 1000 alá fél mp-en belül, szerintem nagyon gyors. Ha túráztatom a motort olyan érzésem van, mint ha egy sportmotor gázkarját húznám
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31782 Dátum: 2014.04.29 kedd, 20:56:22 »

a hosszú részre nem tudok válaszolni, nagy részét nem is értem vigyor3
A diag még vagy 10 mp-ig nem szakítja meg a kapcsolatot, addig írja ezt.

Az iszonyat gyors esés, annyit tesz pl, hogy nem lehet rendesen váltani, mert ahogy kinyomom a kuplungot, még be sem teszem a következő sebességbe, már 1000 alá esik. 2500-ról 1000 alá fél mp-en belül, szerintem nagyon gyors. Ha túráztatom a motort olyan érzésem van, mint ha egy sportmotor gázkarját húznám

Nem számít, hogy a diag mikor szakítja a kapcsolatot. Gyújtás levétel után a PCM nem tud plauzibilis adatot kiküldeni.
Lehet neked már kicserélték a kettős tömegűt simára?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31783 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:18:58 »


Lehet neked már kicserélték a kettős tömegűt simára?  fejvakaras
Ezt a ford számra érted?
Létezhet, hogy ennyivel könnyebb lenne? Akkor a símából is valami *** lehet benne, nem?
szétszedés nélkül sehol sem lehet belátni?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 21:29:16 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31784 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:42:06 »

Nem számít, hogy a diag mikor szakítja a kapcsolatot. Gyújtás levétel után a PCM nem tud plauzibilis adatot kiküldeni.
Lehet neked már kicserélték a kettős tömegűt simára?  fejvakaras

Nekem az egytömegűvel is ugyanúgy esik a fordulat, mint annó a kettőstömegűvel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31785 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:44:18 »

Nekem az egytömegűvel is ugyanúgy esik a fordulat, mint annó a kettőstömegűvel.

Csak egy ötlet volt........az elmondottak alapján.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31786 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:45:01 »

Ezt a ford számra érted?
Létezhet, hogy ennyivel könnyebb lenne? Akkor a símából is valami *** lehet benne, nem?
szétszedés nélkül sehol sem lehet belátni?

Lehet szoros valami, valahol......segédberendezések jók, hajtásuknál minden jó?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31787 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:54:34 »

Amikor leállítod az autót és rá van dugva a diag.......akkor az történik, hogy amikor leveszed a gyújtást megszűnik a motorvezérlő tápellátása is (persze nem mind, de ez most nem érdekes) és akkor milyen módon tudnád te kikérdezni? Sehogy. Amit látsz az a pár bar nem mérvadó. Egy ilyen rendszerben és az ezt mérő nyomásszenzorok értékei úgymond 100 bar alatt "nem érték".
Mellesleg, ha leáll a motor és vele együtt HPP, akkor mitől maradna nagy nyomás a rail-ben?

Mondjuk én nem értem, hogy mi az az iszonyat gyorsan esik a fordulat...... Mitől kéne nem esnie ha nem nyomod a gázt.

Megszűnik a tápellátás a motorvezérlőn?  wow1 gondolom utána meg kurblival kell indítani, nem?  help

Az üzemanyag szenzor értékekről, p0251-ről (ígérem, többször nem posztolom be)
P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over 40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and 10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel injection pump being defective.
–------

Ebben ugye ott van, hogy álló motornál 4-10bar a nyomás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31788 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:59:52 »

a hosszú részre nem tudok válaszolni, nagy részét nem is értem vigyor3
A diag még vagy 10 mp-ig nem szakítja meg a kapcsolatot, addig írja ezt.

Az iszonyat gyors esés, annyit tesz pl, hogy nem lehet rendesen váltani, mert ahogy kinyomom a kuplungot, még be sem teszem a következő sebességbe, már 1000 alá esik. 2500-ról 1000 alá fél mp-en belül, szerintem nagyon gyors. Ha túráztatom a motort olyan érzésem van, mint ha egy sportmotor gázkarját húznám
Valamelyik szenzor hibás lehet az üzemanyag nyomás vezérlésben. Ha nem jól határozza meg az ecu az aktuális üzemállapotot, hibás lesz az elvárt rail nyomasérték is.
A delphi common rail manualban benne van, hogy mi szól bele.
Lehet sima imv hiba is.
Esetleg chip tuning ?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31789 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:02:58 »

Megszűnik a tápellátás a motorvezérlőn?  wow1 gondolom utána meg kurblival kell indítani, nem?  help

Az üzemanyag szenzor értékekről, p0251-ről (ígérem, többször nem posztolom be)
P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over 40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and 10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel injection pump being defective.
–------

Ebben ugye ott van, hogy álló motornál 4-10bar a nyomás.

"Megszűnik a tápellátás a motorvezérlőn?  wow1 gondolom utána meg kurblival kell indítani, nem?  help"

Te indítás előtt nem rakod gyújtásra?
A motor leállítása utáni (gyújtás levétel) állapotról volt szó.


Nekem miért másolgatsz be dolgokat?

Hidd el (én nem csak a kimásolgatásból mondom, amit írok) egy ilyen nyomásmérő szenzornál, ami több száz és 1000 bar felett mér......annál nem érték a 4-10 bar.
Mi állítaná elő álló motornál a 4-10 bar-t? Ebben nincs kisnyomású szivattyú sem. De akkor sem vehető komoly értéknek 4-10 bar egy 1600 bar-os skálán. Örülnénk ha csak ennyi lenne a pontatlansága, de sajnos több így az a 4-10 bar, amit te látsz egy ELM-el nem plauzibilis.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31790 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:14:47 »

"Megszűnik a tápellátás a motorvezérlőn?  wow1 gondolom utána meg kurblival kell indítani, nem?  help"

Te indítás előtt nem rakod gyújtásra?
A motor leállítása utáni (gyújtás levétel) állapotról volt szó.


Nekem miért másolgatsz be dolgokat?

Hidd el (én nem csak a kimásolgatásból mondom, amit írok) egy ilyen nyomásmérő szenzornál, ami több száz és 1000 bar felett mér......annál nem érték a 4-10 bar.
Mi állítaná elő álló motornál a 4-10 bar-t? Ebben nincs kisnyomású szivattyú sem. De akkor sem vehető komoly értéknek 4-10 bar egy 1600 bar-os skálán. Örülnénk ha csak ennyi lenne a pontatlansága, de sajnos több így az a 4-10 bar, amit te látsz egy ELM-el nem plauzibilis.
Miért másolgatok dolgokat? Hogy megjelenjen az általad írottak mellett a Ford technical bulleti-ben elérhető infó is.
Nektek ezeket nem szükséges olvasnotok?
Amúgy nem (csak) neked másolgatom ide a dolgokat. Ha nem érdekel, ne olvasd el.

Én nem tudom, hogy komolyan vehető-e a 4-10bar, azt látom, hogy a Ford egy hibakeresési eljárásban azt írja, hogy a rail nyomás szenzor kiolvasott értékének 4-10bar között kell lennie álló motornál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31791 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:19:15 »

Miért másolgatok dolgokat? Hogy megjelenjen az általad írottak mellett a Ford technical bulleti-ben elérhető infó is.
Nektek ezeket nem szükséges olvasnotok?
Amúgy nem (csak) neked másolgatom ide a dolgokat. Ha nem érdekel, ne olvasd el.

Én nem tudom, hogy komolyan vehető-e a 4-10bar, azt látom, hogy a Ford egy hibakeresési eljárásban azt írja, hogy a rail nyomás szenzor kiolvasott értékének 4-10bar között kell lennie álló motornál.

Én meg megmérem a feszültséget a jelvezetéken. Diag sem kell hozzá, csak egy multiméter és fél perc.
A feszültség érték nem csal!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31792 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:28:46 »

Én meg megmérem a feszültséget a jelvezetéken. Diag sem kell hozzá, csak egy multiméter és fél perc.
A feszültség érték nem csal!
ecu tápellátásról volt szó, nem? mennyire mérvadó a jelvezeték?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31793 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:31:19 »

ecu tápellátásról volt szó, nem? mennyire mérvadó a jelvezeték?

Én értem miről beszélek, te kevered. Már nem az ECU tápellátásáról van szó, mert az a gyújtás levétele után megszűnik, a működési áramkörökben.
Az 4-10 bar valódiságáról van már szó, a nyomás szenzor feszültség jeleiből.

A nyomásszenzor jelvezeték feszültsége mennyire mérvadó? A legjobban!
Az összes diag már egy olyan értéket -jelet- ad ki, amit azzá formált a vezérlő. Ebbe beleszólhat csatlakozó kontakt, vezeték hiba....de még az ECU test és tápellátásának hibája is. Ezeket mind kizárva 3 mérésből kiderül, hogy mi újság a rail-ben.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 22:33:45 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31794 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:48:37 »

Én értem miről beszélek, te kevered. Már nem az ECU tápellátásáról van szó, mert az a gyújtás levétele után megszűnik, a működési áramkörökben.
Az 4-10 bar valódiságáról van már szó, a nyomás szenzor feszültség jeleiből.

A nyomásszenzor jelvezeték feszültsége mennyire mérvadó? A legjobban!
Az összes diag már egy olyan értéket -jelet- ad ki, amit azzá formált a vezérlő. Ebbe beleszólhat csatlakozó kontakt, vezeték hiba....de még az ECU test és tápellátásának hibája is. Ezeket mind kizárva 3 mérésből kiderül, hogy mi újság a rail-ben.
nincs itt semmi keveredés, csak két thread (vita, szál, stb) egy hozzászólásban.
Két állítást fogalmaztál meg:
1) leállításkor megszűnik az ECU tápellátása
2) a 4-10bar nyomásérték nem mérvadó, mert nagyobb a szenzor hibája.
közös posztban válaszoltam rájuk, ebből lett általad a rail szenzor jelvezeték feszültsége.

Nagyon kíváncsi vagyok az általad mért multiméter értékekre, kondíciókra és alkalmazott mérési pontokra.




Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31795 Dátum: 2014.04.30 szerda, 05:18:38 »

Lehet szoros valami, valahol......segédberendezések jók, hajtásuknál minden jó?
Hát ezt még nem néztem. Az az igazság, hogy mindenképpen le akarom venni a hosszbordás szíjat, mert kicsit mintha zajos lenne a környék, de még nem láttam át a helyzetet, hogy mit kell lelazítani, hogy le tudjam venni. Átnézem azt is, köszi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31796 Dátum: 2014.04.30 szerda, 05:22:24 »


Ebben ugye ott van, hogy álló motornál 4-10bar a nyomás.
Akkor ez nekem jó. Alapjáraton 250-et ír, ez is jó  eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31797 Dátum: 2014.04.30 szerda, 05:27:08 »

Valamelyik szenzor hibás lehet az üzemanyag nyomás vezérlésben. Ha nem jól határozza meg az ecu az aktuális üzemállapotot, hibás lesz az elvárt rail nyomasérték is.
A delphi common rail manualban benne van, hogy mi szól bele.
Lehet sima imv hiba is.
Esetleg chip tuning ?
Talán Alf említette a chip-et, sajnos ezt nem tudom volt-e, én nemrég vettem, beszéltem Vik-el, de csak május végén lesz valami.
Azt sem tudom, mennyire kéne mennie a kocsinak. a 90 le-s mk2 után ez nagyon más. 6,-ban 160-nál, ha odalépek neki, még megtámaszt az üléstámla rendesen. vigyor3 De, hogy ez csjp miatt van, vagy ennyire erős, nem tudom.
Köszi, megnézem ezt is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #31798 Dátum: 2014.04.30 szerda, 12:53:27 »

Sziasztok!

Turbót mivel és hogyan szoktatok vagy javasolt tisztítani. Enyémre is ráfér szerintem és a hétvégén lenne időm bőven kitakarítani.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31799 Dátum: 2014.04.30 szerda, 12:54:33 »

Cif és fogkefe.......  vigyor3
(vicc volt)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 629 630 631 632 633 634 635 [636] 637 638 639 640 641 642 643 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.