Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 07:30:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 632 633 634 635 636 637 638 [639] 640 641 642 643 644 645 646 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13847051 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31900 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:09:19 »

a szívósor és az egr között van egy tömítés. Lenne kedves valaki hozzá cikkszámot írni, mert nem találom a neten sehol.

Köszi!   worship
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31901 Dátum: 2014.05.07 szerda, 15:01:07 »

a szívósor és az egr között van egy tömítés. Lenne kedves valaki hozzá cikkszámot írni, mert nem találom a neten sehol.

Köszi!   worship

Gyári finis: 1151953 vagy 1316713
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11852&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #31902 Dátum: 2014.05.07 szerda, 16:24:51 »

Sziasztok,

Az alábbi gondom támadt:

Néha, (teljesen random) váltásnál, vagy csak gurulásnál nem esik vissza az alapjárat. Megragad 1600 körül és nagyon lassan esik vissza. Máskor teljesen normális.
Ha amikor nem esik vissza, üresben felengedem, majd benyomom megint a kuplungot, akkor szépen visszaáll 750-re.

Tud valaki esetleg segíteni, hogy mi lehet a gond? Ezt okozhatja a kuplungnál levő kapcsoló hülyéskedése?

Köszönöm

Üdv: Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31903 Dátum: 2014.05.07 szerda, 16:54:23 »

Sziasztok,

Az alábbi gondom támadt:

Néha, (teljesen random) váltásnál, vagy csak gurulásnál nem esik vissza az alapjárat. Megragad 1600 körül és nagyon lassan esik vissza. Máskor teljesen normális.
Ha amikor nem esik vissza, üresben felengedem, majd benyomom megint a kuplungot, akkor szépen visszaáll 750-re.

Tud valaki esetleg segíteni, hogy mi lehet a gond? Ezt okozhatja a kuplungnál levő kapcsoló hülyéskedése?

Köszönöm

Üdv: Miki
nézd meg a töltésedet!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #31904 Dátum: 2014.05.07 szerda, 17:31:26 »

nézd meg a töltésedet!
Szia,

Terhelés nélkül 14.4V, terhelésen 13.8V . De az fixen, semerre sem mozog. Ezek azok az értékek, amit a computer kiír diagnosztiai üzemmódban.

Ez jó?

Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31905 Dátum: 2014.05.07 szerda, 17:40:08 »

Szia,

Terhelés nélkül 14.4V, terhelésen 13.8V . De az fixen, semerre sem mozog. Ezek azok az értékek, amit a computer kiír diagnosztiai üzemmódban.

Ez jó?

Miki
ez jó akkor nem az lesz a gond!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #31906 Dátum: 2014.05.07 szerda, 18:42:54 »

ez jó akkor nem az lesz a gond!
Köszönöm.

Na akkor legalább az ok Smiley

A kuplung kapcsolóval messze járok az igazságtól? Esetleg egyéb ötlet?

Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31907 Dátum: 2014.05.07 szerda, 18:54:16 »

Köszönöm.

Na akkor legalább az ok Smiley

A kuplung kapcsolóval messze járok az igazságtól? Esetleg egyéb ötlet?

Miki

Tempomatod van?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #31908 Dátum: 2014.05.07 szerda, 19:01:23 »

Tempomatod van?

Egy szál se Smiley
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31909 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:04:59 »

  thx!  eljen
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #31910 Dátum: 2014.05.07 szerda, 22:21:59 »

2002 2.0 TDCI 130Le
olyan mintha nem épülne fel  a turbó nyomás
füst nincs a fogyasztás a megszokott a malacfarok villog
kopogás szenzort írja és nem engedi törölni a hibát
mi lehet probléma?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31911 Dátum: 2014.05.07 szerda, 22:43:30 »

2002 2.0 TDCI 130Le
olyan mintha nem épülne fel  a turbó nyomás
füst nincs a fogyasztás a megszokott a malacfarok villog
kopogás szenzort írja és nem engedi törölni a hibát
mi lehet probléma?

valamelyik csúcsod rossz.poharaztasd meg és abból a kezdés,hogy melyik lehet rossz megtudod.A turbónál nézd meg a vákum jó-e müködteti-e a turbót.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31912 Dátum: 2014.05.07 szerda, 22:44:54 »

Szia,

Terhelés nélkül 14.4V, terhelésen 13.8V . De az fixen, semerre sem mozog. Ezek azok az értékek, amit a computer kiír diagnosztiai üzemmódban.

Ez jó?

Miki
Akkor ez nem jó mert ha terhalés van akkor sem változhat és főleg nem mehet 14V alá.Ott keresd a generátor okoz ilyet,hogy nem esik vissza a fordulat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #31913 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 07:29:17 »

Hogy tudom meg nézni hogy jó a vàkum nyomás a turbonál?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #31914 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 07:56:28 »

Hogy tudom meg nézni hogy jó a vàkum nyomás a turbonál?
ha lehúzod a csövet róla akkor a vákumdobból kikell jönnie a rudazatának.ha van vákum,akkor behúzza a rudazatot.

de mérhető is.rákell tenni a vákumcsőre egy vákumban mérő órát,és -0,8bar-nak kell lennie.ha kevesebb,akkor valahol falsot tud szívni a rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #31915 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 19:57:21 »

Akkor ez nem jó mert ha terhalés van akkor sem változhat és főleg nem mehet 14V alá.Ott keresd a generátor okoz ilyet,hogy nem esik vissza a fordulat.

Megoldódott Smiley

A kuplungpedálnál levő kapcsoló, néha azt mutatta hogy nincs benyomva a kuplung, pedig de. Ettől volt a baj. Kicseréltük, most jó.

Hátha esetleg valakinek segítség lehet a későbbiekben. A tanácsokat pedig köszönöm.

Üdv: Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
akela
Vendég
« Új hozzászólás #31916 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 20:32:40 »

Azt hiszem megjavult a turbinám.Csak ki volt repedve a vákumcső.(ez hétvégén nem tünt fel).
Szóval köszi a tanácsokat. integet2
Naplózva
rickylali
Vendég
« Új hozzászólás #31917 Dátum: 2014.05.09 péntek, 09:30:10 »

Sziasztok!

2006 TDCI 130 PS mondeonál előfordulhat hogy egy nem rossz porlasztócsúcs ha a szerelésnél levegőn hagyják azokat elromlik és megszorul??
Előtte az autó ment a 4 csúccsal de most mind a négyet javítatnom kell.

Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #31918 Dátum: 2014.05.09 péntek, 09:59:28 »

Sziasztok!

2006 TDCI 130 PS mondeonál előfordulhat hogy egy nem rossz porlasztócsúcs ha a szerelésnél levegőn hagyják azokat elromlik és megszorul??
Előtte az autó ment a 4 csúccsal de most mind a négyet javítatnom kell.

Köszönöm a válaszokat.

Érdekes kérdés. Elvileg gázolaj van benne, azaz a korrózió nem nagyon férhet hozzá, pláne belülről, ahol olajos. De arra nagyon kell vigyázni, nehogy valami belekerüljön, pláne valami más folyadék (víz, akár pára is, ha "jó" helyen sikerül tartani).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #31919 Dátum: 2014.05.09 péntek, 12:25:05 »

Nincs valakinek kölcsönbe hétvégére egy elm-327 1.5 verzióju usb-s kütyüje Bp-n?
 worship worship worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31920 Dátum: 2014.05.09 péntek, 12:51:23 »

Érdekes kérdés. Elvileg gázolaj van benne, azaz a korrózió nem nagyon férhet hozzá, pláne belülről, ahol olajos. De arra nagyon kell vigyázni, nehogy valami belekerüljön, pláne valami más folyadék (víz, akár pára is, ha "jó" helyen sikerül tartani).

AndyA

A régi "iskola" szerint a kiszerelt porlasztókat (csúcsokat) petróleumban kell (ajánlott) tárolni.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31921 Dátum: 2014.05.09 péntek, 13:13:40 »

Nincs valakinek kölcsönbe hétvégére egy elm-327 1.5 verzióju usb-s kütyüje Bp-n?
 worship worship worship


Szerinted van olyan Fordos, akinek van elm-je és nélkülözni tudja 2-3 napra?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #31922 Dátum: 2014.05.09 péntek, 18:49:59 »

Újra sziasztok
A légmennyiség szabályzó hibájából lehet turbó nyomás csökkenés?
És alacsony kopogós D. hang?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31923 Dátum: 2014.05.09 péntek, 19:06:11 »

Újra sziasztok
A légmennyiség szabályzó hibájából lehet turbó nyomás csökkenés?
És alacsony kopogós D. hang?
szerintem nem ! nézzed mega turbócsöveket nincsen kirepedve-e valamelyik! de a további segítség nyújtás érdekében írd be az aláírásodba hogy milyen autód van könnyebben tudunk segíteni!profil beállításoknál tudod ezt meg tenni
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #31924 Dátum: 2014.05.10 szombat, 04:44:26 »

Szerinted van olyan Fordos, akinek van elm-je és nélkülözni tudja 2-3 napra?  vigyor3
Igen, van és már fel is ajánlotta!  beka3  wave

Olyan a mai mondeósnak az Elm, mint régen a ladánál a gyergyapipa.
Mindig volt nálad és csak reménykedtél, hogy nem kell cserélgetni, aztán mégis.  nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #31925 Dátum: 2014.05.10 szombat, 07:47:59 »

Akkor ez nem jó mert ha terhalés van akkor sem változhat és főleg nem mehet 14V alá.Ott keresd a generátor okoz ilyet,hogy nem esik vissza a fordulat.

Erről hogy nem eshet 14v alá,valaki bővebben leirná a lényeget.
Amit tudtam egy bizonyos volt alá nem eshet a feszültségszint sem.....de 14v?
Nyilván tdci130 ra kérdezem én is..köszi.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31926 Dátum: 2014.05.10 szombat, 08:05:36 »

Erről hogy nem eshet 14v alá,valaki bővebben leirná a lényeget.
Amit tudtam egy bizonyos volt alá nem eshet a feszültségszint sem.....de 14v?
Nyilván tdci130 ra kérdezem én is..köszi.
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford TIS szerint a minimum feszültség indításkor 10.5V, télen maximum töltőfeszültség 16 V. A PCM modul többek között a külső hőmérséklet és a terhelés figyelembe vételével is szabályozza, a mindenkori generátor feszültséget. Ha a generátorod rendben van a hozzá tartozó áramkörökkel akkor a max terhelés esetében(minden fogyasztó bekapcsolva) sem csökken a feszültség, üzem közben 13.5 V alá. Indításkor a 10.5 V alatti feszültségtartományt nem szereti a vezérlő elektronika. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #31927 Dátum: 2014.05.10 szombat, 10:55:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Ford TIS szerint a minimum feszültség indításkor 10.5V, télen maximum töltőfeszültség 16 V. A PCM modul többek között a külső hőmérséklet és a terhelés figyelembe vételével is szabályozza, a mindenkori generátor feszültséget. Ha a generátorod rendben van a hozzá tartozó áramkörökkel akkor a max terhelés esetében(minden fogyasztó bekapcsolva) sem csökken a feszültség, üzem közben 13.5 V alá. Indításkor a 10.5 V alatti feszültségtartományt nem szereti a vezérlő elektronika. wave
Tisztelettel László! worship

Kössz az infót.
A 16volt elég soknak tűnik./amennyire én tudom ez elég rossz télen az akkunak/

Azt lehet tudni hogy mennyire nem tolerálja a 10.5volt vagy az alatti feszt?/ valamint ha ez többszöri  3-5sec. ideig lenne?..az nagyon gáz?/
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #31928 Dátum: 2014.05.10 szombat, 11:07:04 »

A régi "iskola" szerint a kiszerelt porlasztókat (csúcsokat) petróleumban kell (ajánlott) tárolni.

Csak a csúcsát, belelógatva, vagy az egészet belemerítve (azaz belülre is belemehet-e a petróleum)?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #31929 Dátum: 2014.05.10 szombat, 11:07:43 »

Szerinted van olyan Fordos, akinek van elm-je és nélkülözni tudja 2-3 napra?  vigyor3

Ne a saját talicskádból indulj ki! Van, akié akár egy hetet is üzemel gond nélkül. taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #31930 Dátum: 2014.05.10 szombat, 11:08:52 »

Kössz az infót.
A 16volt elég soknak tűnik./amennyire én tudom ez elég rossz télen az akkunak/

Azt lehet tudni hogy mennyire nem tolerálja a 10.5volt vagy az alatti feszt?/ valamint ha ez többszöri  3-5sec. ideig lenne?..az nagyon gáz?/

A 16V nem sok a Fordnál, direkt ilyen a töltőrendszere. Ezért kell bele ezüst-kálcium vagy kálcium-kálcium technológiával készült akku.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31931 Dátum: 2014.05.10 szombat, 11:10:49 »

Csak a csúcsát, belelógatva, vagy az egészet belemerítve (azaz belülre is belemehet-e a petróleum)?

AndyA
A hagyományos csúcsokat simán dunsztosüvegben tároltam petróleumban, de szerintem ezekben sem tesz kárt a petróleum, ha bemerítjük az egészet.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31932 Dátum: 2014.05.10 szombat, 11:12:12 »

Kössz az infót.
A 16volt elég soknak tűnik./amennyire én tudom ez elég rossz télen az akkunak/

Azt lehet tudni hogy mennyire nem tolerálja a 10.5volt vagy az alatti feszt?/ valamint ha ez többszöri  3-5sec. ideig lenne?..az nagyon gáz?/

Tisztelt Fórumtárs!
A 16 volt a max érték. Egyébként télen azért emeli a feszültséget a PCM modul, mert az erős -15-20°C hidegben a kémiai folyamatok lassulnak, és a nagyobb feszültséggel korrigálják az esetlegesen csökkenő töltőáramot. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #31933 Dátum: 2014.05.10 szombat, 12:27:58 »

A 16V nem sok a Fordnál, direkt ilyen a töltőrendszere. Ezért kell bele ezüst-kálcium vagy kálcium-kálcium technológiával készült akku.

AndyA

Ez igen,jól hangzik...de az akkunak kanalas orvosság  ilyen magas fesz.Nemrég belefutottam egy cikkben,általában semmivel sem hosszabb az élettartama ezeknek az akkuknak,..sőt.
Nyilván nem órákig ilyen magas,gondolom a dieselben is hőm.jeladótól függ hogy meddig.
De a benzinesnél ennyire sosem volt magas..azt tudom...2.0asom már volt

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #31934 Dátum: 2014.05.10 szombat, 12:41:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
A 16 volt a max érték. Egyébként télen azért emeli a feszültséget a PCM modul, mert az erős -15-20°C hidegben a kémiai folyamatok lassulnak, és a nagyobb feszültséggel korrigálják az esetlegesen csökkenő töltőáramot. wave
Tisztelettel László! worship

Értem.Régebben olvastam a hideg "dermedt" akkunak ez használ a legkevésbé...
/szoktam használni AGM hátsó tartalék akkut,ami nem szereti a magasabb feszültségszintet..autohifihez/
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31935 Dátum: 2014.05.10 szombat, 22:11:40 »

nekem volt már 17,8V a töltésem...azután derült ki hogy a ledes világitótestek felrobbantak pl az első fényszoróban úgy hogy nem találtam meg a darabjait,csak ami a foglalatban maradt...és nem a generátor volt, tárgya ford töltés rendszere...szégyen az egész.
Átkábeleztem az egész rendszert a generátortól ECU-ig, és 14,4V akármit kapcsolok akármikor... eljen
De több szervizben hallottam hogy az ECU elfelejti vezérelni a töltést, ECU-t frissitenek és megjavul...nem tudják az okát.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #31936 Dátum: 2014.05.10 szombat, 22:16:53 »

Ne a saját talicskádból indulj ki! Van, akié akár egy hetet is üzemel gond nélkül. taps taps taps taps taps

AndyA
Hol van, ki az??  wow1
Létezik olyan?? Na neeee...
Ez csak mende-monda.  hehe
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #31937 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 07:16:36 »

nekem volt már 17,8V a töltésem...azután derült ki hogy a ledes világitótestek felrobbantak pl az első fényszoróban úgy hogy nem találtam meg a darabjait,csak ami a foglalatban maradt...és nem a generátor volt, tárgya ford töltés rendszere...szégyen az egész.
Átkábeleztem az egész rendszert a generátortól ECU-ig, és 14,4V akármit kapcsolok akármikor... eljen
De több szervizben hallottam hogy az ECU elfelejti vezérelni a töltést, ECU-t frissitenek és megjavul...nem tudják az okát.

Az igen...nem kis meló lehetett.
Gondolom nem szidtad a tervező gárdát   falbav
17.8volt..már veszélyes az akkura is,amennyire én tudom./ahogy irtad ez tényleg szégyen/.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31938 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 07:34:43 »

Az igen...nem kis meló lehetett.
Gondolom nem szidtad a tervező gárdát   falbav
17.8volt..már veszélyes az akkura is,amennyire én tudom./ahogy irtad ez tényleg szégyen/.

Nem nagy kaland...kb 1 óra alatt megvoltam...plussz betettem egy kábelt a generátor és akku közé közvetlen.
Naplózva
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #31939 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 11:56:07 »

Sziasztok,

Elnézést ha OFF lesz, de csak ezért nem regisztrálnék fiesta fórumra.  smile

Szóval van egy Fiesta 1.4 dieselünk, 2007-es. Ilyen 5 lityi környékén evett, aztán tönkrementek a tűzkarikák, kezdett bejönni a füst az utastérbe. Akkor mondták, hogy ki kéne cserélni a tűzkarikákat. A tűzkarikákat kicserélték, a füst bejövetel meg is szünt, de viszont azóta 6 litert eszik, ami azért 20% emelkedés. Van valakinek ötlete,hogy mi a viharért?

Ugyanúgy megy, semmi szokatlan, nem klímázunk, stb. Tehát egyértelműen tudható,hogy azóta, amióta hozzányúltak. Alapjárat sem magasabb, meg semmi ilyen.
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #31940 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 14:07:49 »

Sziasztok,

Elnézést ha OFF lesz, de csak ezért nem regisztrálnék fiesta fórumra.  :smile:u

Szóval van egy Fiesta 1.4 dieselünk, 2007-es. Ilyen 5 lityi környékén evett, aztán tönkrementek a tűzkarikák, kezdett bejönni a füst az utastérbe. Akkor mondták, hogy ki kéne cserélni a tűzkarikákat. A tűzkarikákat kicserélték, a füst bejövetel meg is szünt, de viszont azóta 6 litert eszik, ami azért 20% emelkedés. Van valakinek ötlete,hogy mi a viharért?

Ugyanúgy megy, semmi szokatlan, nem klímázunk, stb. Tehát egyértelműen tudható,hogy azóta, amióta hozzányúltak. Alapjárat sem magasabb, meg semmi ilyen.
Tél nyár esetleg.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #31941 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 17:54:04 »

Sziasztok!

Az eredeti hozzászólásom elveszett, de kaptam választ, így a 31734-es hozzászólásban megvan az eredeti kérdés. Sajnos az autó még nem jó, viszont valamire rájöttem. Eddig az autó ezekkel a hibákkal úgy indult hidegen, hogy 4x,5x, vagy akár 6x rá kellett indítanom, az izzítást mindíg kivárva mire elindult, most viszont arra jöttem rá, ha ráadom a gyújtást, és úgy hagyom kb fél, egy percig, utána gyujtás le, fel, izzítás, és elsőre elindul. Ez az első diesel autóm, benzinesnél ilyenkor gyanús a tápszivattyú, de mi van itt? Valami ötlet? ( a 31734-es hozzászólás a 635. old. van )
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31942 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 21:19:19 »

Sziasztok,

Elnézést ha OFF lesz, de csak ezért nem regisztrálnék fiesta fórumra.  smile

Szóval van egy Fiesta 1.4 dieselünk, 2007-es. Ilyen 5 lityi környékén evett, aztán tönkrementek a tűzkarikák, kezdett bejönni a füst az utastérbe. Akkor mondták, hogy ki kéne cserélni a tűzkarikákat. A tűzkarikákat kicserélték, a füst bejövetel meg is szünt, de viszont azóta 6 litert eszik, ami azért 20% emelkedés. Van valakinek ötlete,hogy mi a viharért?

Ugyanúgy megy, semmi szokatlan, nem klímázunk, stb. Tehát egyértelműen tudható,hogy azóta, amióta hozzányúltak. Alapjárat sem magasabb, meg semmi ilyen.
Szia!

Nékem is volt egy ilyen kiváló kis kocsim,mondjuk Én 4,5L alatt jártam vele végig amíg rossz tűzkarikák voltak benne meg miután jók.(380e Km volt benne mikor eladtam  Grin )   Kérdez privát üziben és megpróbálok segíteni. Üdv.
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31943 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 21:25:50 »

Sziasztok!

Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?

 confused conf
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #31944 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 21:28:05 »

Sziasztok!

Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?

 confused conf

Még nincs. Most jön a dugó, hétvégén beszerelem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31945 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 21:35:37 »

Sziasztok!

Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?

 confused conf

Változó. Van, hogy 13, van, hogy 300. Már nem is idegesít a MIL lámpa. Van egy ELM-em és havonta egyszer-kétszer kitörlöm a hibakódot.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31946 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 21:47:10 »

Sziasztok!

Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?

 confused conf

Eddig még nem kellett. Kb 4 e km-t mentem vele...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31947 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 22:18:49 »

Sziasztok!

Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?

 confused conf
Ha alacsony fordulaton elváltogatsz/jársz vele, akkor gyakrabban 10-30-50 km-enként is akár. Ha kicsit pörgetősebben (nem szét, csak normálisan) használod, akkor ritkábban néhány száz km-enként.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
öreg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #31948 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 22:45:40 »

Sziasztok!

Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?

 confused conf

Vagy kb 15-ért megszabadulsz a hibakódtól.   vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31949 Dátum: 2014.05.13 kedd, 00:46:56 »

Vagy kb 15-ért megszabadulsz a hibakódtól.   vigyor3

15 miért? Másodpercért?
kb 1 perc a törlés, és nem törik le a kezem.  Smiley
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 632 633 634 635 636 637 638 [639] 640 641 642 643 644 645 646 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.