Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:28:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
650
651
652
653
654
655
656
[
657
]
658
659
660
661
662
663
664
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684490 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32800 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 22:32:41 »
Aki 10-15e-ként cserél olajat tök mindegy mit rak bele 5W30-ba, csak ne tuskós legyen...dieselről beszélünk értelemszerűen.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32801 Dátum:
2014.06.24 kedd, 04:09:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.23 hétfő, 21:42:36
Lehet.De mi van, ha a fordossal elmegy 300ezret, a jobbikkal meg mondjuk 100ezerrel többet? Így már nem is olyan drága a jó olaj. Viszont sosem lehet rendesen bebizonyítani, hogy mi miért van. Lehet, hogy a tesco-s a legjobb
Szóval ha jobbikos leszek, akkor 100ezerrel többet fog elmenni az autóm?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32802 Dátum:
2014.06.24 kedd, 07:40:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.23 hétfő, 20:37:02
Milyen garancia van az olajra?
Ha baja lesz az olajtól az autónak, a számla és a szervozkönyv bejegyzés alapján visszatolomm nekik, hogy csinálják meg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32803 Dátum:
2014.06.24 kedd, 07:41:08 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.24 kedd, 04:09:58
Szóval ha jobbikos leszek, akkor 100ezerrel többet fog elmenni az autóm?
Persze, a Hold felé.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32804 Dátum:
2014.06.24 kedd, 07:51:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.24 kedd, 07:40:22
Ha baja lesz az olajtól az autónak, a számla és a szervozkönyv bejegyzés alapján visszatolomm nekik, hogy csinálják meg.
AndyA
Ez azért nem ilyen egyszerűen megy.
Olajtól nem lesz baja egy autónak....."azonnal".
Bármikor kicserélheted az olajat bármilyen akármire és utána -a már amúgy is kopott motorod- megpróbálod felújíttatni a szervizzel azt mondva, hogy az ő olajuk miatt ment tönkre?
Érdekes....
Azért nagyon ne bízz ebben, hogy ez csak így megy....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32805 Dátum:
2014.06.24 kedd, 08:00:38 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.24 kedd, 07:51:20
Ez azért nem ilyen egyszerűen megy.
Olajtól nem lesz baja egy autónak....."azonnal".
Bármikor kicserélheted az olajat bármilyen akármire és utána -a már amúgy is kopott motorod- megpróbálod felújíttatni a szervizzel azt mondva, hogy az ő olajuk miatt ment tönkre?
Érdekes....
Azért nagyon ne bízz ebben, hogy ez csak így megy....
Csak náluk van szervizelve az autó már 100+ ezer km óta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32806 Dátum:
2014.06.24 kedd, 08:07:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.24 kedd, 08:00:38
Csak náluk van szervizelve az autó már 100+ ezer km óta.
AndyA
Hát ez gyenge érv...
Nyom nélkül lecserélhető nívópálcánál az olaj. Kifizetnéd a komplett műszaki szakértői véleményt....első megbontással, részletesen hiba felvételezve, indokolva....stb. ? Aligha kapnál olyan szakvéleményt, hogy minden az utolsó olajtól van....főleg egy több 100e km-et eleve futott motornál.
Ez a szakértő lehet többe is kerülne, mint a motor....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32807 Dátum:
2014.06.24 kedd, 09:52:15 »
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Sajnos nem sikerült rábeszélni a páromat hogy a Fusionját adjuk el és a hármas mondival járjon, mert túl nagy neki az autó, úgyhogy el fogom adni. Viszont előtte rendbe akarom rakni, a nagynyomású már időnként vacakol (kb. kétszer malacfarkolt 3000es fordulatnál és nagy gáznál). Két céget találtam. Az egyik a Filep (őket sokan ajánlják, de kiszerelve kell odavinni) a másik az Euro Electric Szigethalmon (ők ki is szerelik viszont nem ismerem a céget).
A Filep egy év garit ad a másik csak felet. Mint mondtam el akarom adni, de nyugodtan akarok aludni (tudom most lehülyéztek) és mindenképp jó állapotban akarom tudni.
Kérlek adjatok tanácsot melyikhez vigyem.
Köszönöm
Attila
Ui. Alf ha jól tudom arrafelé laksz, esetleg nem ismered a Szigethalmi céget?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.24 kedd, 10:02:34 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32808 Dátum:
2014.06.24 kedd, 09:53:33 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.24 kedd, 09:52:15
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Sajnos nem sikerült rábeszélni a páromat hogy a Fusionját adjuk el és a hármas mondival járjon, mert túl nagy neki az autó, úgyhogy el fogom adni. Viszont előtte rendbe akarom rakni, a nagynyomású már időnként vacakol (kb. kétszer malacfarkolt 3000es fordulatnál és nagy gáznál). Két céget találtam. Az egyik a Filep (őket sokan ajánlják, de kiszerelve kell odavinni) a másik az Euro Electric Szigethalmon (ők ki is szerelik viszont nem ismerem a céget).
A Filep egy év garit ad a másik csak felet. Mint mondtam el akarom adni, de nyugodtan akarok aludni (tudom most lehülyéztek) és mindenképp jó állapotban akarom tudni.
Kérlek adjatok tanácsot melyikhez vigyem.
Köszönöm
Attila
Mutasd meg neki a képeket Nika (anyukája?) balesetéről, és rögtön meggondolja magát.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32809 Dátum:
2014.06.24 kedd, 10:01:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.24 kedd, 09:53:33
Mutasd meg neki a képeket Nika (anyukája?) balesetéről, és rögtön meggondolja magát.
AndyA
Sajna nem fogja, hosszú útra, vidékre együtt megyünk általában, ő csak a városban mászkál.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32810 Dátum:
2014.06.24 kedd, 10:03:35 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.24 kedd, 09:52:15
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Sajnos nem sikerült rábeszélni a páromat hogy a Fusionját adjuk el és a hármas mondival járjon, mert túl nagy neki az autó, úgyhogy el fogom adni. Viszont előtte rendbe akarom rakni, a nagynyomású már időnként vacakol (kb. kétszer malacfarkolt 3000es fordulatnál és nagy gáznál). Két céget találtam. Az egyik a Filep (őket sokan ajánlják, de kiszerelve kell odavinni) a másik az Euro Electric Szigethalmon (ők ki is szerelik viszont nem ismerem a céget).
A Filep egy év garit ad a másik csak felet. Mint mondtam el akarom adni, de nyugodtan akarok aludni (tudom most lehülyéztek) és mindenképp jó állapotban akarom tudni.
Kérlek adjatok tanácsot melyikhez vigyem.
Köszönöm
Attila
a filep profi,ennek tükrében a legdrágább.
a szigethalmi,csak alkatrészt tud cserélni,asszem próbapadjuk nincsen.ellenben jó áron dolgoznak.egy felújított csúcs asszem 30.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32811 Dátum:
2014.06.24 kedd, 10:05:46 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.24 kedd, 10:03:35
a filep profi,ennek tükrében a legdrágább.
a szigethalmi,csak alkatrészt tud cserélni,asszem próbapadjuk nincsen.ellenben jó áron dolgoznak.egy felújított csúcs asszem 30.
Nekem telefonban azt mondtak padon merik a szivattyut. Engem inkabb a hat honap egy ev gari gondolkodtat el.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32812 Dátum:
2014.06.24 kedd, 10:07:51 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.24 kedd, 10:05:46
Nekem telefonban azt mondtak padon merik a szivattyut. Engem inkabb a hat honap egy ev gari gondolkodtat el.
ja,bocs.én a csúcsokra értettem.én biztos a szigethalmit megnézném.ha jó árat mondanak(márpedig olcsóbb mint a filep),és megvannak a felszereléseik,akkor velük csináltatnám.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32813 Dátum:
2014.06.24 kedd, 10:08:51 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.24 kedd, 10:05:46
Nekem telefonban azt mondtak padon merik a szivattyut. Engem inkabb a hat honap egy ev gari gondolkodtat el.
és biztos,hogy a nagynyomású vacakol?Mi volt a hibakód?nem lehet,hogy egy csúcs miatt van vészüzem?mi volt a hibakód?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32814 Dátum:
2014.06.24 kedd, 10:16:54 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.24 kedd, 10:01:33
Sajna nem fogja, hosszú útra, vidékre együtt megyünk általában, ő csak a városban mászkál.
Annál inkább...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32815 Dátum:
2014.06.24 kedd, 10:20:09 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.24 kedd, 10:08:51
és biztos,hogy a nagynyomású vacakol?Mi volt a hibakód?nem lehet,hogy egy csúcs miatt van vészüzem?mi volt a hibakód?
Viktor kimérte csak max 1250-1300 bart tud.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32816 Dátum:
2014.06.24 kedd, 10:20:58 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.24 kedd, 10:03:35
a filep profi,ennek tükrében a legdrágább.
a szigethalmi,csak alkatrészt tud cserélni,asszem próbapadjuk nincsen.ellenben jó áron dolgoznak.egy felújított csúcs asszem 30.
pad nélkül a 30 sok. Hiába cserél alkatrészt ha nem tud kódot adni neki.
Bár azt sem tudom hogy lehet így elvallalni. A filepnel nekem 20-50 közt mondták,
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
jase
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32817 Dátum:
2014.06.24 kedd, 10:37:25 »
Sziasztok,
Szeretném a segítségeteket kérni az alábbi probléma felderítésében.
2002-es Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI (130LE) tulajdonos vagyok, kb. 2 hónapja. Kb. 3 hete azt csinálja az autó, hogy olyan 80-100km/h sebességtartományban, egyenletes sebességet tartva rángat az autó. Ha viszont gyorsítok, vagy lassítok (motorfék), akkor már nem rángat. Olyan érzés, mintha néha nem kapna üzemanyagot, kihagyna... Gázolajra is gyanakodtam, elmentem máshova tankolni, de a jelenség nem szűnt meg.
Egy ford szervízben rádugták a diagnosztikai műszert, ami P1664 and P1665 hibakódokat dobott.
Találkozott esetleg már valaki Tőletek ilyen problémával, illetve ha igen, mi okozta, hogyan lehetett orvosolni?
Előre is köszönöm visszajelzéseteket!
Krisz
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32818 Dátum:
2014.06.24 kedd, 11:00:50 »
Idézetet írta: jase - 2014.06.24 kedd, 10:37:25
Sziasztok,
Szeretném a segítségeteket kérni az alábbi probléma felderítésében.
2002-es Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI (130LE) tulajdonos vagyok, kb. 2 hónapja. Kb. 3 hete azt csinálja az autó, hogy olyan 80-100km/h sebességtartományban, egyenletes sebességet tartva rángat az autó. Ha viszont gyorsítok, vagy lassítok (motorfék), akkor már nem rángat. Olyan érzés, mintha néha nem kapna üzemanyagot, kihagyna... Gázolajra is gyanakodtam, elmentem máshova tankolni, de a jelenség nem szűnt meg.
Egy ford szervízben rádugták a diagnosztikai műszert, ami P1664 and P1665 hibakódokat dobott.
Találkozott esetleg már valaki Tőletek ilyen problémával, illetve ha igen, mi okozta, hogyan lehetett orvosolni?
Előre is köszönöm visszajelzéseteket!
Krisz
1665 Inject pump control module comunications
1664 Inject pump control module malfunction
Kontakhiba valahol?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jase
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32819 Dátum:
2014.06.24 kedd, 11:21:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.24 kedd, 11:00:50
1665 Inject pump control module comunications
1664 Inject pump control module malfunction
Kontakhiba valahol?
AndyA
[Köszi!]
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32820 Dátum:
2014.06.24 kedd, 11:24:05 »
Sziasztok!
Ha adok a gépnek egy motormosást, kell esetleg tartanom valahol beázástól?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32821 Dátum:
2014.06.24 kedd, 11:28:39 »
Idézetet írta: Pogesz - 2014.06.24 kedd, 11:24:05
Sziasztok!
Ha adok a gépnek egy motormosást, kell esetleg tartanom valahol beázástól?
Attól függ. Kézi spricni + Brigéciol + rongy esetében nem nagyon.
Ha nagynyomásúval mész neki, akkor már esélyesebb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32822 Dátum:
2014.06.24 kedd, 11:46:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.24 kedd, 11:28:39
Attól függ. Kézi spricni + Brigéciol + rongy esetében nem nagyon.
Ha nagynyomásúval mész neki, akkor már esélyesebb.
AndyA
Az utóbbira gondoltam.
Ha tudtok mondani problémás részt, akkor azt inkább letakarom.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32823 Dátum:
2014.06.24 kedd, 13:16:35 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.24 kedd, 09:52:15
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Sajnos nem sikerült rábeszélni a páromat hogy a Fusionját adjuk el és a hármas mondival járjon, mert túl nagy neki az autó, úgyhogy el fogom adni. Viszont előtte rendbe akarom rakni, a nagynyomású már időnként vacakol (kb. kétszer malacfarkolt 3000es fordulatnál és nagy gáznál). Két céget találtam. Az egyik a Filep (őket sokan ajánlják, de kiszerelve kell odavinni) a másik az Euro Electric Szigethalmon (ők ki is szerelik viszont nem ismerem a céget).
A Filep egy év garit ad a másik csak felet. Mint mondtam el akarom adni, de nyugodtan akarok aludni (tudom most lehülyéztek) és mindenképp jó állapotban akarom tudni.
Kérlek adjatok tanácsot melyikhez vigyem.
Köszönöm
Attila
Ui. Alf ha jól tudom arrafelé laksz, esetleg nem ismered a Szigethalmi céget?
Én a szigethalmi cégnél (Euro Electric) csináltattam a csúcsokat és a szivattyút is. Van padjuk és tudnak kódolni és szivattyút tesztelni is! Árban jók és garit is adnak a csúcsokra és a szivattyúra. Nekem a nagynyomású csöveket is ki ultrahangozták.
Szerintem korrekt csapat.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.24 kedd, 13:56:57 írta egyuri
»
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32824 Dátum:
2014.06.24 kedd, 16:36:45 »
Idézetet írta: egyuri - 2014.06.24 kedd, 13:16:35
Én a szigethalmi cégnél (Euro Electric) csináltattam a csúcsokat és a szivattyút is. Van padjuk és tudnak kódolni és szivattyút tesztelni is! Árban jók és garit is adnak a csúcsokra és a szivattyúra. Nekem a nagynyomású csöveket is ki ultrahangozták.
Szerintem korrekt csapat.
Köszi, szerintem holnap le is viszem hozzájuk. Neked mennyi ideje csinálták? Ha jól sejtem azóta sincs vele gond. Nagyságrendileg mennyibe került? Csak hogy tudjam mire számítsak...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.24 kedd, 18:20:07 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32825 Dátum:
2014.06.24 kedd, 20:22:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.23 hétfő, 17:20:59
Castrol Magnatec A1 5w30 is jó bele, de feleslegesen drága.
AndyA
Persze ha original.
Nalam a telen a garazsban belefagyott a kannaba.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32826 Dátum:
2014.06.24 kedd, 20:32:42 »
Idézetet írta: jase - 2014.06.24 kedd, 10:37:25
Sziasztok,
Szeretném a segítségeteket kérni az alábbi probléma felderítésében.
2002-es Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI (130LE) tulajdonos vagyok, kb. 2 hónapja. Kb. 3 hete azt csinálja az autó, hogy olyan 80-100km/h sebességtartományban, egyenletes sebességet tartva rángat az autó. Ha viszont gyorsítok, vagy lassítok (motorfék), akkor már nem rángat. Olyan érzés, mintha néha nem kapna üzemanyagot, kihagyna... Gázolajra is gyanakodtam, elmentem máshova tankolni, de a jelenség nem szűnt meg.
Egy ford szervízben rádugták a diagnosztikai műszert, ami P1664 and P1665 hibakódokat dobott.
Találkozott esetleg már valaki Tőletek ilyen problémával, illetve ha igen, mi okozta, hogyan lehetett orvosolni?
Előre is köszönöm visszajelzéseteket!
Krisz
Nekem is csinálta egy időben. Az akku alatti testeket takarítsd meg az lehet segít.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32827 Dátum:
2014.06.25 szerda, 09:33:46 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.24 kedd, 16:36:45
Köszi, szerintem holnap le is viszem hozzájuk. Neked mennyi ideje csinálták? Ha jól sejtem azóta sincs vele gond. Nagyságrendileg mennyibe került? Csak hogy tudjam mire számítsak...
én kb 3 hete csináltattam, azota rendben van a gépsárkány. Porlasztó 45 000/db ez tartalmazza a csúcs cserért a kapcslószelep cserét és a kodolást is. A szivatyút szétszedik és megmondják hogy mit kell benne cserélni. A nagynyomású csövek ultrahangos tisztításáért nem számoltak fel külön díjat.
Ami fontos lehet, tudnak kódot beírni a vezérlőbe. A szivatyú leszereléshez megvan a célszerszámuk, nem szedik szét a vezérlést!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.25 szerda, 09:59:55 írta egyuri
»
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32828 Dátum:
2014.06.25 szerda, 09:35:31 »
Sziasztok,
Kinnt vagyunk családdal A Balkánon és van egy aggasztó jelenség: A komolyabb emelkedőkön felfelé (melyből itt elég sok van) megugrik a vízhőmérséklet, és ha bedől a mutató a pirosba mire felérek. Amint egyenes, vagy lefele jön a mutató nagyon gyorsan visszaáll. Voltam tegnap 3 szervízben ( Ford szervíz félnapi járáson belül nincs) mindenféle szakik nézegették, méregették infrával a csőhőmérséeteket, de csak tanácstalanul hümmögtek, mert álló helyzetben nem produkálta a kocsi, még ha 10 peecen át küldték is neki a gázt. Egy öreg szaki felhívott valakit és a vízpumpát emlegette, hozzátéve, hogy az 150 km-en belül nincs és 200 EUR.
Nem tudom, lehet e kapcsolat a 2 között, de 3 napja a belgrádi dugóban állás közben felforrt a víz, kicseréltem a diódát a biztosítékházban a ventillátorhoz, azóta az kapcsol. Kérlek írjatok, mi lehet a gond próbáljak hazajutni ( a fölfeléken megállásokkal) vagy keressek egy Hozzáértő szervízt ami komolyabb kitérő és valszeg gyári Ford szalon lesz. Előre is köszi! Molbar
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32829 Dátum:
2014.06.25 szerda, 09:40:24 »
Idézetet írta: molbar - 2014.06.25 szerda, 09:35:31
Sziasztok,
Kinnt vagyunk családdal A Balkánon és van egy aggasztó jelenség: A komolyabb emelkedőkön felfelé (melyből itt elég sok van) megugrik a vízhőmérséklet, és ha bedől a mutató a pirosba mire felérek. Amint egyenes, vagy lefele jön a mutató nagyon gyorsan visszaáll. Voltam tegnap 3 szervízben ( Ford szervíz félnapi járáson belül nincs) mindenféle szakik nézegették, méregették infrával a csőhőmérséeteket, de csak tanácstalanul hümmögtek, mert álló helyzetben nem produkálta a kocsi, még ha 10 peecen át küldték is neki a gázt. Egy öreg szaki felhívott valakit és a vízpumpát emlegette, hozzátéve, hogy az 150 km-en belül nincs és 200 EUR.
Nem tudom, lehet e kapcsolat a 2 között, de 3 napja a belgrádi dugóban állás közben felforrt a víz, kicseréltem a diódát a biztosítékházban a ventillátorhoz, azóta az kapcsol. Kérlek írjatok, mi lehet a gond próbáljak hazajutni ( a fölfeléken megállásokkal) vagy keressek egy Hozzáértő szervízt ami komolyabb kitérő és valszeg gyári Ford szalon lesz. Előre is köszi! Molbar
biztos működik a venti?szerintem az nem jó.....csak 1 ventid van,nem?lehet a klíma kapcsolgatta csak.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32830 Dátum:
2014.06.25 szerda, 09:49:43 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.25 szerda, 09:40:24
biztos működik a venti?szerintem az nem jó.....csak 1 ventid van,nem?lehet a klíma kapcsolgatta csak.....
Nem biztos. Lehet hogy valóban csak a klím kapcsolja a ventit, mert 100 fok felett megálltam felfele és a venti nem ment. Fütéssel jöttem felfelé... ( csak 1 venti van) de volt olyan hogy leraktam a kocsit, és hallottam, hogy megy a venti mondjuk akkor nem volt meleg a víz és klímáztam is...
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32831 Dátum:
2014.06.25 szerda, 09:52:24 »
Idézetet írta: molbar - 2014.06.25 szerda, 09:49:43
Nem biztos. Lehet hogy valóban csak a klím kapcsolja a ventit, mert 100 fok felett megálltam felfele és a venti nem ment. Fütéssel jöttem felfelé... ( csak 1 venti van) de volt olyan hogy leraktam a kocsit, és hallottam, hogy megy a venti mondjuk akkor nem volt meleg a víz és klímáztam is...
Ha a ventilátornak nincs baja, működik rendesen, ha kap áramot, drótozd be magad mellé az utastérbe. Akkor tudod kapcsolni, ha tényleg kell. Azután majd ha hazaevickéltél vele, megoldod itthon, nyugiban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32832 Dátum:
2014.06.25 szerda, 10:04:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.25 szerda, 09:52:24
Ha a ventilátornak nincs baja, működik rendesen, ha kap áramot, drótozd be magad mellé az utastérbe. Akkor tudod kapcsolni, ha tényleg kell. Azután majd ha hazaevickéltél vele, megoldod itthon, nyugiban.
AndyA
Szerintem egyszerűbb, ha klímával jár, mintha elkezd kapcsolókat mókolni, nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32833 Dátum:
2014.06.25 szerda, 10:06:33 »
Idézetet írta: molbar - 2014.06.25 szerda, 09:35:31
Sziasztok,
Kinnt vagyunk családdal A Balkánon és van egy aggasztó jelenség: A komolyabb emelkedőkön felfelé (melyből itt elég sok van) megugrik a vízhőmérséklet, és ha bedől a mutató a pirosba mire felérek. Amint egyenes, vagy lefele jön a mutató nagyon gyorsan visszaáll. Voltam tegnap 3 szervízben ( Ford szervíz félnapi járáson belül nincs) mindenféle szakik nézegették, méregették infrával a csőhőmérséeteket, de csak tanácstalanul hümmögtek, mert álló helyzetben nem produkálta a kocsi, még ha 10 peecen át küldték is neki a gázt. Egy öreg szaki felhívott valakit és a vízpumpát emlegette, hozzátéve, hogy az 150 km-en belül nincs és 200 EUR.
Nem tudom, lehet e kapcsolat a 2 között, de 3 napja a belgrádi dugóban állás közben felforrt a víz, kicseréltem a diódát a biztosítékházban a ventillátorhoz, azóta az kapcsol. Kérlek írjatok, mi lehet a gond próbáljak hazajutni ( a fölfeléken megállásokkal) vagy keressek egy Hozzáértő szervízt ami komolyabb kitérő és valszeg gyári Ford szalon lesz. Előre is köszi! Molbar
Ventilátor diódát cseréltél?
Miből jöttél rá, hogy az rossz lehet? (szerintem nem, mert a dióda nem azért van ott......)
Biztosítékra gondolsz, nem?
Na, ha az kiolvadt, akkor a ventilátorral vagy vezetékeivel baj van.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32834 Dátum:
2014.06.25 szerda, 10:09:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.25 szerda, 10:06:33
Ventilátor diódát cseréltél?
Miből jöttél rá, hogy az rossz lehet? (szerintem nem, mert a dióda nem azért van ott......)
Biztosítékra gondolsz, nem?
Na, ha az kiolvadt, akkor a ventilátorral vagy vezetékeivel baj van.....
Ahol vettem a diódát, elvileg rámértek a régire. Hol van biztosítéka a ventinek?
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32835 Dátum:
2014.06.25 szerda, 10:11:25 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.25 szerda, 10:04:17
Szerintem egyszerűbb, ha klímával jár, mintha elkezd kapcsolókat mókolni, nem?
Klímával is elszáll a hőmérséklet.
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32836 Dátum:
2014.06.25 szerda, 10:16:25 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.25 szerda, 10:04:17
Szerintem egyszerűbb, ha klímával jár, mintha elkezd kapcsolókat mókolni, nem?
Ha az is beindítja, akkor jó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32837 Dátum:
2014.06.25 szerda, 10:21:44 »
Idézetet írta: molbar - 2014.06.25 szerda, 10:11:25
Klímával is elszáll a hőmérséklet.
Ha jól működik a hűtőventilátorod akkor lehet hogy a főköri termosztátod baszakodik, nem nyit ki vagy nem teljesen. Próbáld meg cserélni vagy kivenni belőle.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32838 Dátum:
2014.06.25 szerda, 10:35:11 »
Idézetet írta: molbar - 2014.06.25 szerda, 10:11:25
Klímával is elszáll a hőmérséklet.
Ha klímával megy a venti és mégis melegszik, akkor ott más a baj. Ahogy egyuri írta, lehet termosztát probléma, de vízpumpa is.
Bagatel, de van benne elég víz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32839 Dátum:
2014.06.25 szerda, 11:14:21 »
Idézetet írta: molbar - 2014.06.25 szerda, 10:11:25
Klímával is elszáll a hőmérséklet.
akkor szedd ki a főköri termót.és majd itthon megkeresed a hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32840 Dátum:
2014.06.25 szerda, 16:48:36 »
Idézetet írta: molbar - 2014.06.25 szerda, 09:35:31
Sziasztok,
Kinnt vagyunk családdal A Balkánon és van egy aggasztó jelenség: A komolyabb emelkedőkön felfelé (melyből itt elég sok van) megugrik a vízhőmérséklet, és ha bedől a mutató a pirosba mire felérek. Amint egyenes, vagy lefele jön a mutató nagyon gyorsan visszaáll. Voltam tegnap 3 szervízben ( Ford szervíz félnapi járáson belül nincs) mindenféle szakik nézegették, méregették infrával a csőhőmérséeteket, de csak tanácstalanul hümmögtek, mert álló helyzetben nem produkálta a kocsi, még ha 10 peecen át küldték is neki a gázt. Egy öreg szaki felhívott valakit és a vízpumpát emlegette, hozzátéve, hogy az 150 km-en belül nincs és 200 EUR.
Nem tudom, lehet e kapcsolat a 2 között, de 3 napja a belgrádi dugóban állás közben felforrt a víz, kicseréltem a diódát a biztosítékházban a ventillátorhoz, azóta az kapcsol. Kérlek írjatok, mi lehet a gond próbáljak hazajutni ( a fölfeléken megállásokkal) vagy keressek egy Hozzáértő szervízt ami komolyabb kitérő és valszeg gyári Ford szalon lesz. Előre is köszi! Molbar
Szia!
Nekem is volt nemrég problémám melegedéssel, nálam a vízpumpa volt a ludas. (elforgott a tengely a járókerékben) Gyári a vízpumpád? Ha nem, akkor esélyes! Ha termosztát nélkül is melegszik, akkor szerintem az.
(Azt meg nem hiszem el, hogy ne működne ott valami webáruház, ami házhoz szállítja a vízpumpát! )
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32841 Dátum:
2014.06.25 szerda, 18:48:38 »
Sziasztok!
Találtam egy érdekes videót a turbó tisztításáról.
Mi a véleményetek?
http://www.youtube.com/watch?v=SFDMd8eVVXo
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32842 Dátum:
2014.06.25 szerda, 18:54:35 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.06.25 szerda, 18:48:38
Sziasztok!
Találtam egy érdekes videót a turbó tisztításáról.
Mi a véleményetek?
http://www.youtube.com/watch?v=SFDMd8eVVXo
Tamás
Már múltkor is jót nevettünk rajta......
Én biztos nem csinálnék ilyet!
Céges kocsi, 12 éves vito...cdi diesel. Van benne 57e km, csak városban és legtöbbször 3-4 km távokat!
Semmi baja....főleg nem a turbónak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32843 Dátum:
2014.06.25 szerda, 19:24:59 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.25 szerda, 10:35:11
Ha klímával megy a venti és mégis melegszik, akkor ott más a baj. Ahogy egyuri írta, lehet termosztát probléma, de vízpumpa is.
Bagatel, de van benne elég víz?
Van
víz igen, én is ezekre gyanakszom
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32844 Dátum:
2014.06.25 szerda, 19:30:42 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.25 szerda, 11:14:21
akkor szedd ki a főköri termót.és majd itthon megkeresed a hibát.
Igen, akkor ez a terv: főköri termó ki és ha nem akkor pumpa.
Amúgy írtad a ventit. Felfele tartós 80- as tempónál is melegszik. 80- nál ér valamit a venti? Vagy ha 80- nál is melegszik ( csak fölfelé!) akkor nem a venti
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32845 Dátum:
2014.06.25 szerda, 21:47:19 »
Idézetet írta: molbar - 2014.06.25 szerda, 19:30:42
Igen, akkor ez a terv: főköri termó ki és ha nem akkor pumpa.
Amúgy írtad a ventit. Felfele tartós 80- as tempónál is melegszik. 80- nál ér valamit a venti? Vagy ha 80- nál is melegszik ( csak fölfelé!) akkor nem a venti
Valamit ér, de nem annak a hiánya miatt forr a vized.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32846 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:16:07 »
Idézetet írta: egyuri - 2014.06.25 szerda, 09:33:46
én kb 3 hete csináltattam, azota rendben van a gépsárkány. Porlasztó 45 000/db ez tartalmazza a csúcs cserért a kapcslószelep cserét és a kodolást is. A szivatyút szétszedik és megmondják hogy mit kell benne cserélni. A nagynyomású csövek ultrahangos tisztításáért nem számoltak fel külön díjat.
Ami fontos lehet, tudnak kódot beírni a vezérlőbe. A szivatyú leszereléshez megvan a célszerszámuk, nem szedik szét a vezérlést!
Nos, most hivtak, komplett nagynyomasu felujitas, cserelik a kisnyomasu reszt is, kitakaritjak a tankot is, meg cserelik az izzitogyertyakat. Remelem jo lesz.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32847 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:21:27 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.26 csütörtök, 10:16:07
Nos, most hivtak, komplett nagynyomasu felujitas, cserelik a kisnyomasu reszt is, kitakaritjak a tankot is, meg cserelik az izzitogyertyakat. Remelem jo lesz.
Lehet tudni a javítás várható költségét?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32848 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:24:07 »
Idézetet írta: tamasia - 2014.06.26 csütörtök, 10:21:27
Lehet tudni a javítás várható költségét?
220 korul. Az uj tulaja nyugodtan jarhat majd vele...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32849 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:25:34 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.26 csütörtök, 10:24:07
220 korul. Az uj tulaja nyugodtan jarhat majd vele...
Ebbe benne van a porlasztó csere is?
Naplózva
Oldalak:
1
...
650
651
652
653
654
655
656
[
657
]
658
659
660
661
662
663
664
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ