Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 12:49:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 698 699 700 701 702 703 704 [705] 706 707 708 709 710 711 712 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13812741 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35200 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:57:32 »

Sziasztok!

2006-os MK3-asom van (2.0 TDCI).
Az elmúlt hetekben lett benne mindkét termosztát kicserélve. A hűtővíz is ellenőrizve lett.
Most, hogy gyenge fagyok vannak és nap közben is csak 3-4 fok van próbálgatom, hogy mégis mikor akar bemelegedni.
Amikor eléri a 60 fokot a mutató, már bekapcsolom a fűtést és működik, fújja.
Ezzel a részével nincs is semmi problémám.

A furcsa az, hogy mennem kell lakott területen kívül legalább 20 km-t, mondjuk 90-el, hogy a MAJDNEM üzemi hőt elérje a motor és amikor visszalassítok, vagy alapjáraton hagyom a motort, szinte a gáz elvétele után azonnal elkezd visszahűlni. (közben megy a fűtés) Nagyjából 70 fokra esik vissza a víz hőfoka. Ha ismét terhelem, ismét melegszik. A teljesen függőleges állás nagyjából 6-odikban 100-nál, 110-nél áll be. Ha ekkor lassítok, ismét esik a hőmérséklet.

Ez az ingadozás és, hogy ennyit kell várni a bemelegedésre normális új termosztátnál (a termosztátból nem a legolcsóbbakat vetem)?

Előre is köszi a választ.
ellenőrizni kell a termók működését.
a főkörit beforgattátok úgy,hogy a légtelenítője felülre került a fészkébe?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nor1337
Vendég
« Új hozzászólás #35201 Dátum: 2014.11.26 szerda, 19:14:45 »

ellenőrizni kell a termók működését.
a főkörit beforgattátok úgy,hogy a légtelenítője felülre került a fészkébe?

Mivel autószerelő csinálta, ezért ezt a kérdést továbbítom is felé.
Köszönöm!

Abban az esetben ha a válasza "IGEN", van esetleg egyéb ötlet? Vagy megmarad mondeo betegségnek? (csak nem szeretném ezáltal nyírni a motor élettartamából a centiket)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35202 Dátum: 2014.11.26 szerda, 19:57:52 »

Mivel autószerelő csinálta, ezért ezt a kérdést továbbítom is felé.
Köszönöm!

Abban az esetben ha a válasza "IGEN", van esetleg egyéb ötlet? Vagy megmarad mondeo betegségnek? (csak nem szeretném ezáltal nyírni a motor élettartamából a centiket)
Ha jól rakta össze, akkor is lehet rossz az egyik új termosztát.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nor1337
Vendég
« Új hozzászólás #35203 Dátum: 2014.11.26 szerda, 20:46:59 »

Ha jól rakta össze, akkor is lehet rossz az egyik új termosztát.

Ha minden jó, akkor az üzemi hőről nem lenne szabad ingadoznia?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35204 Dátum: 2014.11.26 szerda, 20:51:24 »

Ha minden jó, akkor az üzemi hőről nem lenne szabad ingadoznia?
nem.ergo valami nem jó.kikell tapogatni melyik termo nyit hamarabb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #35205 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:16:46 »

Előző hsz-ben olvastam a go adalékolásáról.Milyen arányban,és mit/2T?/ milyen márkát kevertek hozzá?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35206 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:20:07 »

Előző hsz-ben olvastam a go adalékolásáról.Milyen arányban,és mit/2T?/ milyen márkát kevertek hozzá?
Ravenoil 2T.    125ml/teli tank.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35207 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:20:13 »

Előző hsz-ben olvastam a go adalékolásáról.Milyen arányban,és mit/2T?/ milyen márkát kevertek hozzá?

én egy teli tankhoz 2deci 2T-t szoktam (már 3 alkalommal)  smile
Naplózva
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #35208 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:49:50 »

Ravenoil 2T.    125ml/teli tank.
Szia Gábor!Ez hol kapható?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35209 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:52:28 »

Szia Gábor!Ez hol kapható?
Én Csepelen vettem eddig. Azt hiszem Szigetszentmiklóson is lehet.
Majd meg keresem neked a cég elérhetőségét, ha kell. Csak telefonon most nehéz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35210 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:57:27 »

Én Csepelen vettem eddig. Azt hiszem Szigetszentmiklóson is lehet.
Majd meg keresem neked a cég elérhetőségét, ha kell. Csak telefonon most nehéz.
Nem is volt nehéz.

http://www.sct-hungary.hu/?mod=arlista

Ezt vettem : http://www.sct-hungary.hu/termekkatalogus/katalog374.pdf
 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #35211 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:58:50 »

ellenőrizni kell a termók működését.
a főkörit beforgattátok úgy,hogy a légtelenítője felülre került a fészkébe?

Szia,
Ugyan ez volt a gond nekem is.
Az olajköri termosztátból csak gyárit szabad beletenni, az utángyártottak nem érnek sz...-se.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35212 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 09:01:21 »

Szia,
Ugyan ez volt a gond nekem is.
Az olajköri termosztátból csak gyárit szabad beletenni, az utángyártottak nem érnek sz...-se.

Eddig úgy tudtam, hogy olajköriből, csak gyári létezik.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #35213 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 09:07:29 »

Köszönöm
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #35214 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 09:14:40 »

Szia Gábor!Ez hol kapható?

Nincs jelentősége. Akármilyen 2T pont ugyanolyan jó. Azért kell 2T, mert azt arra tervezték, hogy elégjen a motorban, amúgy kenésileg elég sok minden alkalmas lenne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35215 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 09:50:52 »

Én Csepelen vettem eddig. Azt hiszem Szigetszentmiklóson is lehet.
Majd meg keresem neked a cég elérhetőségét, ha kell. Csak telefonon most nehéz.
csepelen hol?és miklóson hol?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35216 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 11:04:00 »

csepelen hol?és miklóson hol?


Ott a cím a linkben.  Smiley
2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15 HRSZ. 0171/80
1211 Budapest Kossuth Lajos utca 17.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #35217 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 17:14:37 »

Sziasztok!
2006 decemberi MK3 mondeomba 2.0 TDCI motor kezd rakoncátlankodni. Időnként induláskor kék füst és egyenletlen alapjárat pár másodpercig. Előfordulása teljesen rapszodikus van hogy hetekig semmi, van hogy minden másnap... Valakinek valami ötlete? Egyesek azt mondják, nagynyomású szivattyú és 4 porlasztócsúcs cserének nézek elébe. Ez elég húzós anyagilag. Vagy esetleg valakinek valami ötlete mi lehet a baja?
Köszi előre is!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35218 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 17:20:44 »

Sziasztok!
2006 decemberi MK3 mondeomba 2.0 TDCI motor kezd rakoncátlankodni. Időnként induláskor kék füst és egyenletlen alapjárat pár másodpercig. Előfordulása teljesen rapszodikus van hogy hetekig semmi, van hogy minden másnap... Valakinek valami ötlete? Egyesek azt mondják, nagynyomású szivattyú és 4 porlasztócsúcs cserének nézek elébe. Ez elég húzós anyagilag. Vagy esetleg valakinek valami ötlete mi lehet a baja?
Köszi előre is!
Hibakód van? Izzító gyertyák jók?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #35219 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 17:31:06 »

Hibakód van? Izzító gyertyák jók?

Nincs hibakód. Csak ez a jelenség lép fel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35220 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 17:37:03 »

Nincs hibakód. Csak ez a jelenség lép fel.

izzítókat,akkut,és töltést kell ellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #35221 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 17:46:41 »

izzítókat,akkut,és töltést kell ellenőrizni.

gyengélkedő önindító okozhat ilyen problémát?   Roll Eyes

Esetleg az önindító tönkreteheti a porlasztócsúcsokat?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35222 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 17:49:03 »

gyengélkedő önindító okozhat ilyen problémát?   Roll Eyes

Esetleg az önindító tönkreteheti a porlasztócsúcsokat?
nem.de nem is értem az összefüggést? Roll Eyes
max lemerítheti az akkut.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35223 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 17:52:01 »

gyengélkedő önindító okozhat ilyen problémát?   Roll Eyes

Esetleg az önindító tönkreteheti a porlasztócsúcsokat?


Nem hiszem. Ha nem jó, akkor max nem fog beindulni.
Mi a baja?

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #35224 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 18:04:31 »

nem.de nem is értem az összefüggést? Roll Eyes
max lemerítheti az akkut.

TALÁN az h, lassabban forgatja meg a motort, ezért a csúcsokat  basztathatja
Kezdeti kékes füstpamacs és 1-2 másodpercnyi alapjárat ingadozás  TALÁN....
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #35225 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 18:08:28 »



Nem hiszem. Ha nem jó, akkor max nem fog beindulni.
Mi a baja?



Nekem is kezdi azt csinálni mint a Qvecsetnek
Amióta bejöttek a hidegebb reggelek. És az a furcsa tényleg h, nem mindig csinálja.

És olyan érzésem van mintha az önindító nem lenne a helyzet magaslatán
Izzítók tavasszal lettek cserélve aksi 1.5 éves úgyhogy várom a végét mi lesz......
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35226 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 18:14:39 »

TALÁN az h, lassabban forgatja meg a motort, ezért a csúcsokat  basztathatja
Kezdeti kékes füstpamacs és 1-2 másodpercnyi alapjárat ingadozás  TALÁN....
ez semmi.eddig még nincs hibád..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #35227 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 18:18:52 »

ez semmi.eddig még nincs hibád..... Wink

Köszi Alf megnyugodtam  szomoru1  tudom a TéDéCéI  ilyen   nyes
Csak csesztet h, eddig még nem csinálta, (legalábbis tavaly télen még nem)
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35228 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 18:33:06 »

Nekem is kezdi azt csinálni mint a Qvecsetnek
Amióta bejöttek a hidegebb reggelek. És az a furcsa tényleg h, nem mindig csinálja.

És olyan érzésem van mintha az önindító nem lenne a helyzet magaslatán
Izzítók tavasszal lettek cserélve aksi 1.5 éves úgyhogy várom a végét mi lesz......


Önindító hibát észre fogod venni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #35229 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 18:54:57 »

Korábban 2T olajat, most K Guard NF-et.

AndyA
k guard nf-et hol lehet beszerezni és mennyiért?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35230 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 18:57:45 »

k guard nf-et hol lehet beszerezni és mennyiért?


http://www.kernitelubrication.com/page.asp?idpage=478&pais=28&idioma=11
Asszem 10l a minimum rendelés és 5000 körül van/l.  KisPusi majd megmondja a pontosat, vagy hívd fel a céget.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35231 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 19:51:32 »

Sziasztok!

Mennyi idő illetve km után kéne a hütővíz mutatónak függőlegesbe állnia?

Válaszokat köszi.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35232 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:04:37 »

Sziasztok!

Mennyi idő illetve km után kéne a hütővíz mutatónak függőlegesbe állnia?

Válaszokat köszi.
5-6km megtétele után már illik....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #35233 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:31:44 »

Üdv!
Ma mèg indítás előtt elkezdett villogni a malacfarok.
Gyujtás le.Utána minden hibátlan.Nincs füst,megy rendesen,nem tilt.
Nincs hibakód.Ismerős azt mondja hogy akkor kène amikor csinálja.
Szerintem veszek egy ilyen kódolvasó kütyüt.
Esetleg ötlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35234 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:50:56 »

Üdv!
Ma mèg indítás előtt elkezdett villogni a malacfarok.
Gyujtás le.Utána minden hibátlan.Nincs füst,megy rendesen,nem tilt.
Nincs hibakód.Ismerős azt mondja hogy akkor kène amikor csinálja.
Szerintem veszek egy ilyen kódolvasó kütyüt.
Esetleg ötlet?

jó ötlet!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Enteo
Vendég
« Új hozzászólás #35235 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:28:29 »

Sziasztok!
SOS segítséget kérnék. 2 napja játsza azt az autó, hogy indítás után az alapjárat össze-vissza ugrál, motorfék nincs; vagy gurul, vagy magátol ad gázt (fokozatosan gyorsul, nem rángat, mintha adnám a gázt) gázpedál lenyomása nélkül. Hibaüzenet nincs 115 Le TDCI. Villanyos zavarra gondolok. Aztán van, hogy helyrejön azt jó minden. Egész nap járom vele a várost, délelőtt még nem csinálja ezt, ha hidegen indítom elsőre se, de délutántól egész nap utána.
Ötletek?
Naplózva
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35236 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:32:25 »

Sziasztok!

Honnan tudom mind a két termosztátot megrendelni elviselhető áron?

Válaszokat köszi
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35237 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:33:11 »

Sziasztok!

Honnan tudom mind a két termosztátot megrendelni elviselhető áron?

Válaszokat köszi

cromax
A kicsiben nincs alternatíva, csak gyári van.
A nagy meg nem drága.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35238 Dátum: 2014.11.28 péntek, 09:29:19 »

Sziasztok!

Mennyi idő illetve km után kéne a hütővíz mutatónak függőlegesbe állnia?

Válaszokat köszi.
Nekem Vik cserelte egy eve mindkettot.
MA reggel kereken 0 fok volt es az elindulas utan 50-es es 30-as korlatozasokon megyek vegig 13 km-t. A 13 km alatt alig mozdult ki a mutato, utana viszont van egy 80-as szakasz, ott kb 1 km alatt felment uzemi hofokra.
Passzolom a dzsojat a kerdest...  wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #35239 Dátum: 2014.11.28 péntek, 09:50:27 »

Nekem Vik cserelte egy eve mindkettot.
MA reggel kereken 0 fok volt es az elindulas utan 50-es es 30-as korlatozasokon megyek vegig 13 km-t. A 13 km alatt alig mozdult ki a mutato, utana viszont van egy 80-as szakasz, ott kb 1 km alatt felment uzemi hofokra.
Passzolom a dzsojat a kerdest...  wave

Ilyen alig-gurulgatásokban igen lassan mozdul a mutató. 70-80-as tempó kell, hogy tényleg hamar elinduljon felfelé.

Én mentem úgy egy kört Bécsben a múltkor kb. 5 fokban, hogy oda-vissza irányonként 6-7 km-es táv max. 50-nel + 10 perc köztes állás járó motorral a buszpályaudvarnál, alapjáraton, de a hideg miatt fűtéssel, és ezalatt éppen csak sikerült a mutatót elmozdítani az alsó tüskéről.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
denar026
Vendég
« Új hozzászólás #35240 Dátum: 2014.11.28 péntek, 16:09:54 »

Hello. főtengely szíjtárcsa csere mennyire bonyolult művelet? kell hozzá valami célszerszám?

köszi előre is a választ.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35241 Dátum: 2014.11.28 péntek, 16:11:52 »

Hello. főtengely szíjtárcsa csere mennyire bonyolult művelet? kell hozzá valami célszerszám?

köszi előre is a választ.
szíjfeszítő,vagy még az sem.De akkor egy légkulcs sokat segít.Meg szalonnát kell reggelizni.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #35242 Dátum: 2014.11.28 péntek, 22:29:01 »

szíjfeszítő,vagy még az sem.De akkor egy légkulcs sokat segít.Meg szalonnát kell reggelizni.... vigyor3

Az bizony úgy van... A jómultkorában a három csavarból kettő kijött, de a harmadikat nem sikerült kiimádkozni. Pedig másfél éve volt már az is a kezemben... Akkor sikerült.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #35243 Dátum: 2014.11.29 szombat, 16:21:00 »

Sziasztok.

Szeretném lecserélni a hűtőfolyadékot. Hol és hogyan tudom leereszteni 2004-es TDCI mondeón?

Az autó alá feküdtem és bal első kerék felől találtam kettő gumicsövet lent a hűtőnél. De egy vékonyabb hűtőbe megy be ami a rendes nagyhűtő előtt van.

Nem tudom hogy az lenne a hűtővíz vagy annak a klímához van köze?  Azt a csövet nem merem levenni. Akkor melyik a hűtőcső?

Köszi előre is.
Naplózva
tibor40
Vendég
« Új hozzászólás #35244 Dátum: 2014.11.29 szombat, 16:23:02 »

Sziasztok! Segítségeteket kérem.2005. 2.0 tdci 131le. 5.és 6.fokozatban erőteljes gyorsításkor villogni kezd az izzító gyertya lámpa  és leszabályozza a teljesítményt. Injektorok kicserélve felújítottra, kódok feltelepítve,magasnyomású szivattyú csere is megtörtént szintén felújítottra. A cserék előtt nagyon kopogott a motor és a mostani hibával vittem szerelőhöz. Hibakód:Po121 pillangó szelep pedálhelyzet jeladó A az előírt értéken kívül. Po251 befecskendezés kezdet állító befecskendező szivattyú A. Mit jelentenek ezek a hiba üzenetek? Időközben aksit cseréltem és simán kivettük a régit majd csatlakoztattuk az újat. A fogyasztásom vissza emelkedett a régi értékre pedig a cserék után kb 0,5l-rel csökkent. Az aksi csere miatt lebutulhatott a gép? Senkinek nincs ötlete?
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.29 szombat, 20:31:49 írta tibor40 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35245 Dátum: 2014.11.29 szombat, 16:26:45 »

Sziasztok.

Szeretném lecserélni a hűtőfolyadékot. Hol és hogyan tudom leereszteni 2004-es TDCI mondeón?

Az autó alá feküdtem és bal első kerék felől találtam kettő gumicsövet lent a hűtőnél. De egy vékonyabb hűtőbe megy be ami a rendes nagyhűtő előtt van.

Nem tudom hogy az lenne a hűtővíz vagy annak a klímához van köze?  Azt a csövet nem merem levenni. Akkor melyik a hűtőcső?

Köszi előre is.

A hűtő jobb alsó sarkánál van a leeresztő csavar.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35246 Dátum: 2014.11.29 szombat, 16:29:11 »

A hűtő jobb alsó sarkánál van a leeresztő csavar.


Facelift előtt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #35247 Dátum: 2014.11.29 szombat, 16:32:06 »

láttam azt a csövet nem pont legalul van kb 6 7 cm-el fentebb. Azt hogy veszem le? Hogy férek hozzá? Nézegettem azt is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35248 Dátum: 2014.11.29 szombat, 16:40:45 »

láttam azt a csövet nem pont legalul van kb 6 7 cm-el fentebb. Azt hogy veszem le? Hogy férek hozzá? Nézegettem azt is.


Alulról....leveszed a hűtővédőt és simán hozzáférsz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35249 Dátum: 2014.11.29 szombat, 16:45:04 »



Facelift előtt.

Utána is ott van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 698 699 700 701 702 703 704 [705] 706 707 708 709 710 711 712 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.