Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 14:18:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 700 701 702 703 704 705 706 [707] 708 709 710 711 712 713 714 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13831031 alkalommal)
edk és 29 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35300 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 15:48:47 »


Csak esztétikai szerepe van.  
Hangot, hőt nem szigetel....
Tisztelt Fórumtárs!
Egy kedves barátom és a saját kocsim motorvédő burkolatát felújítottam. Mégpedig a burkolaton elporladt szivacs szerű anyagot lecseréltem egy 8 mm vastag hőszigetelő "filchez" hasonló anyagra, és az elkészített bélést pontosan méretre szabva, beragasztva a motor burkolatba, az egész belső felületet lefújtam égésgátló spray-vel "Flammenschutz" a fenyőfákat fújják le vele hogy ne gyulladjon meg a csillagszórótól. Így biztosítva vagyon a tűzállósága is a belső burkolatnak. Eredmény! Észre vehetően csillapítja a motorzajt és egy kisebb hővédelemmel is szolgál. Most a hűvösebb napokon kifejezetten jól érzékelhető a hőszigetelő hatás.Nem hűl le olyan hamar a motor. Elkészítését csak ajánlani tudom mindenkinek.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.04 csütörtök, 16:01:20 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35301 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 16:02:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egy kedves barátom és a saját kocsim motorvédő burkolatát felújítottam. Mégpedig a burkolaton elporladt szivacs szerű anyagot lecseréltem egy 8 mm vastag hőszigetelő "filchez" hasonló anyagra, és az elkészített bélést pontosan méretre szabva, beragasztva a motor burkolatba, az egész belső felületet lefújtam égésgátló spray-vel "Flammenschutz" a fenyőfákat fújják le vele hogy ne gyulladjon meg a csillagszórótól. Így biztosítva vagyon a tűzállósága is a belső burkolatnak. Eredmény! Észre vehetően csillapítja a motorzajt és egy kisebb hővédelemmel is szolgál. Most a hűvösebb napokon kifejezetten jól érzékelhető a hőszigetelő hatás.Nem hűl le olyan hamar a motor. Elkészítését csak ajánlani tudom mindenkinek.wave
Tisztelettel László! worship

Szerintem valami ilyesmi a legalkalmasabb anyag hozzá:

http://www.ebay.at/itm/Selbstklebende-3mm-7mm-Hitzeschutzmatte-fur-hohe-und-hochste-Temperaturen-/231262261637?pt=LH_DefaultDomain_77&var=&hash=item35d84e1185

http://www.ebay.at/itm/Selbstklebende-12mm-25cm-x-20cm-Hitzeschutzmatte-bis-900-Hitzeschutzfolie-/231266771031?pt=DE_Autoteile&hash=item35d892e057

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #35302 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 17:17:14 »

Sziasztok Tegnap megvadultam és 2x megsergettem a kicsikémet kézifék behúz és falgáz :falbav:aztán a gumifüst közepette felvillant az ESP és az ABS vagyis az ESP nem aludt el mert ugye kivolt kapcsolva és nem lehet kikapcsolni:Svalakinek v mi 5let
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35303 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 17:31:11 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe az anyag minőség létjogosultságát. A két feltett anyag nagyon spéci. Csak az árral van egy kis gond. Amit beépítettem anyagot nem drága és a spray-vel vastagon átitatva, nem gondolom, hogy valaha is lesz vele gondom. Kipróbáltam, még nyílt lánggal sem tudtam meggyújtani az anyagot. Még a hűtő fölött lévő kis hőterelőt is megcsináltam. Így a menetszél nem áramlik be a motorszelepfedél és a burkolat közé, és nem hűti a motort. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35304 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 18:33:35 »

Sziasztok Tegnap megvadultam és 2x megsergettem a kicsikémet kézifék behúz és falgáz :falbav:aztán a gumifüst közepette felvillant az ESP és az ABS vagyis az ESP nem aludt el mert ugye kivolt kapcsolva és nem lehet kikapcsolni:Svalakinek v mi 5let


Milyen ötletre gondolsz?
Volt az első kerekeknél keréksebesség és a hátsóknál nem. Máris hibaüzenet generálódik, mert ugye olyan nem természetes dolog, amikor az első kerekek gurulnak és a hátsók állnak.
Ez az állapot mint hiba okozója.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35305 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 19:26:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe az anyag minőség létjogosultságát. A két feltett anyag nagyon spéci. Csak az árral van egy kis gond. Amit beépítettem anyagot nem drága és a spray-vel vastagon átitatva, nem gondolom, hogy valaha is lesz vele gondom. Kipróbáltam, még nyílt lánggal sem tudtam meggyújtani az anyagot. Még a hűtő fölött lévő kis hőterelőt is megcsináltam. Így a menetszél nem áramlik be a motorszelepfedél és a burkolat közé, és nem hűti a motort. wave
Tisztelettel László! worship

Igazából ezt a kipufogóhoz vettem a lerohadófélben lévő alumínium borítás helyett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #35306 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 20:28:15 »

Ezen kívül? Cheesy

Hát ha TDCI-d van jobb is ha letakarod vele... eplus2
Max hangcsillapitást érsz el vele...meg design... eljen
Naplózva
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35307 Dátum: 2014.12.05 péntek, 20:08:50 »

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy termosztát hiba miatt a vízhőfok mutató inkább fekszik mint áll.
Csak jövő héten szerda felé tudom kicserélni őket.
Az nagy baj ha addig kíméletesen használom kb 60 km megyek vele egyhuzamba?

Válaszokat köszi.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35308 Dátum: 2014.12.05 péntek, 21:59:28 »

üdv .

Olyasvalaki segítségét szeretném kérni aki szedett szét és javított meg hella turbó elektronikát vagy ötlete van .

Jelenleg ezzel küzdök az autómon. 2005 évi  2000 -es tdci
P132 A  Turbo töltő töltésvezérlés pozicióérzékelő áramkör.
P179 A  Töltényomás vezérlő egység hibás működése.

Úgy kezdte hogy alapjáraton állandóan kereste kis mozditásokkal az alap poziciót a motor.
Ha rátetem az ujjam a kis mozgató karra megnyugodott .Gondolom így nem vitte át a motor rezgését a rudazat és nem kergette őröletbe a pozicionáló áramkört.
Hónapokig működött úgy hogy egy kis rugóval / briggs motor karburátor rugó/ előfeszítettem a rudazatot .
Ekkor szét nem szedtem az elektronikát sajnos , csak most amikor végleg megadta magát.
Sajnos tele volt fekete műanyag reszelékkel./ezt az állandó alapjárati ide oda rángatózákor gyárotta /.
A műanyag reszelék mivel a panel és a forgó rész között is volt sajnos  lekoptatta a fehér műanyag forgórészen levő réz diszítésről  azt a nem tudom milyen réteget ami szerintem kellene hogy rajt legyen.
Mert néha jó volt néha nem .Na én jól lemostam ezt a réteget wd 40 -el mert gondoltam az a fekete műanyag rárakódása a műanyag reszelék csiszolgatása  következményeként.
 /A fekete műanyagdarabok a csiga kopásából keletkeztek./
Hát nem az volt mert azóta hogy megtisztítottam nem működik.
Mi lehetett az a réteg a fehér  forgórész réz diszítésén?
Autószerelőket  tv szerlőket is bejártam már .
Álítólag grafit festéket kellene rávinni.
Van tapasztalata valakinek?

Köszönöm .

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35309 Dátum: 2014.12.05 péntek, 22:06:22 »

üdv .

Olyasvalaki segítségét szeretném kérni aki szedett szét és javított meg hella turbó elektronikát vagy ötlete van .

Jelenleg ezzel küzdök az autómon. 2005 évi  2000 -es tdci
P132 A  Turbo töltő töltésvezérlés pozicióérzékelő áramkör.
P179 A  Töltényomás vezérlő egység hibás működése.

Úgy kezdte hogy alapjáraton állandóan kereste kis mozditásokkal az alap poziciót a motor.
Ha rátetem az ujjam a kis mozgató karra megnyugodott .Gondolom így nem vitte át a motor rezgését a rudazat és nem kergette őröletbe a pozicionáló áramkört.
Hónapokig működött úgy hogy egy kis rugóval / briggs motor karburátor rugó/ előfeszítettem a rudazatot .
Ekkor szét nem szedtem az elektronikát sajnos , csak most amikor végleg megadta magát.
Sajnos tele volt fekete műanyag reszelékkel./ezt az állandó alapjárati ide oda rángatózákor gyárotta /.
A műanyag reszelék mivel a panel és a forgó rész között is volt sajnos  lekoptatta a fehér műanyag forgórészen levő réz diszítésről  azt a nem tudom milyen réteget ami szerintem kellene hogy rajt legyen.
Mert néha jó volt néha nem .Na én jól lemostam ezt a réteget wd 40 -el mert gondoltam az a fekete műanyag rárakódása a műanyag reszelék csiszolgatása  következményeként.
 /A fekete műanyagdarabok a csiga kopásából keletkeztek./
Hát nem az volt mert azóta hogy megtisztítottam nem működik.
Mi lehetett az a réteg a fehér  forgórész réz diszítésén?
Autószerelőket  tv szerlőket is bejártam már .
Álítólag grafit festéket kellene rávinni.
Van tapasztalata valakinek?

Köszönöm .



Ajánlatos a turbó geometriáját is megtisztítani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35310 Dátum: 2014.12.06 szombat, 07:03:16 »

Ajánlatos a turbó geometriáját is megtisztítani.

Köszi az simán jár.A rudazatot szinte kisújjal lehet mozgatni a két állás között .
Mi lehetett az az anyag amit lemostam az érzékelő egyik feléről.
Mivel nem ér egymáshoz 1.5 mm van a potméter szerű eszköz  két pontja között.
Ebből gondolom hosgy  megzavarta a komunikációt a felület túlzott megtisztítása.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35311 Dátum: 2014.12.06 szombat, 11:35:22 »

Köszi az simán jár.A rudazatot szinte kisújjal lehet mozgatni a két állás között .
Mi lehetett az az anyag amit lemostam az érzékelő egyik feléről.
Mivel nem ér egymáshoz 1.5 mm van a potméter szerű eszköz  két pontja között.
Ebből gondolom hosgy  megzavarta a komunikációt a felület túlzott megtisztítása.


Értem, hogy mozog. De nem akad(t) sehol?

Más.
Elektronika. Na azt szépen hazavágtad, mert lemostad a grafitos/szén réteget. Ez ugye egy pozíció potenciaméter ... volt.  Undecided  Annak a működéséhez szükséges az a réteg és alakzat, ahogy rajta volt.

Keress egy elektronikát. (ez az egyik legolcsóbb és felújított)
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-2-0-2-2-TDCI-2003-2007-RECONDITIONED-ELECTRONIC-TURBO-ACTUATOR-/281513821495?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item418b880537


Egyéb:
http://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_nkw=ford%20mondeo%20tdci%20mk3%20electronic%20turbo%20actuator%20repair&_itemId=270681858893

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #35312 Dátum: 2014.12.06 szombat, 16:28:48 »

Köszi az simán jár.A rudazatot szinte kisújjal lehet mozgatni a két állás között .
Mi lehetett az az anyag amit lemostam az érzékelő egyik feléről.
Mivel nem ér egymáshoz 1.5 mm van a potméter szerű eszköz  két pontja között.
Ebből gondolom hosgy  megzavarta a komunikációt a felület túlzott megtisztítása.

Szia  csinálj pár képet ,  kíváncsi lennék mi van abban a dobozban , szerintem javítható az a poti, vagy cserélhető.
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35313 Dátum: 2014.12.06 szombat, 16:37:40 »

Szia  csinálj pár képet ,  kíváncsi lennék mi van abban a dobozban , szerintem javítható az a poti, vagy cserélhető.

Ja, cserével. De külön biztosan nincs.
Azt oda aligha lehet visszavarázsolni, úgy ahogy volt...ahogy jó.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #35314 Dátum: 2014.12.06 szombat, 16:43:20 »

Ja, cserével. De külön biztosan nincs.
Azt oda aligha lehet visszavarázsolni, úgy ahogy volt...ahogy jó.

[img]http://kepfeltoltes.hu/141206/poti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Az nem poti hanem csak egy átvezetés ha jól látom de nézd eszt:http://www.talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
 De keresek valami közeli képet.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.07 vasárnap, 12:02:11 írta AndyA » Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35315 Dátum: 2014.12.06 szombat, 16:46:11 »

Az nem poti hanem csak egy átvezetés ha jól látom de nézd eszt:http://www.talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
 De keresek valami közeli képet.
Az pedig a poti, igen fontos része. Csak egy átvezetés?   vigyor3 Ez jó....
Nézzem azt? Köszi....tudom mi és hogyan néz ki.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.06 szombat, 16:47:47 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #35316 Dátum: 2014.12.06 szombat, 17:18:18 »

Az pedig a poti, igen fontos része. Csak egy átvezetés?   vigyor3 Ez jó....
Nézzem azt? Köszi....tudom mi és hogyan néz ki.  Cool

Ami hiányzik a a müanyag közepéről ,  ha poti hol a többi része az érintkező ami csuszik a szén rétegen? 
De azt kéne megtudni ez jó-e helyette?
http://www.aliexpress.com/store/product/Electronic-Valve-Actuator-GT2052V-752610-6C1Q6K682EF-6C1Q6K682EJ-Ford-Transit-VI-2-4-TDCi-Puma-103-Kw/1135066_32236871548.html 
   Máskülönben nemnhiszem hogy poti gond lenne inkább forrasztás (olommentes forasztás hamar tönkremegy) vagy érintkezés  látni kéne .  Egy macro kép a két félről így nem látom .
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35317 Dátum: 2014.12.06 szombat, 17:35:24 »

Ami hiányzik a a müanyag közepéről ,  ha poti hol a többi része az érintkező ami csuszik a szén rétegen? 
De azt kéne megtudni ez jó-e helyette?
http://www.aliexpress.com/store/product/Electronic-Valve-Actuator-GT2052V-752610-6C1Q6K682EF-6C1Q6K682EJ-Ford-Transit-VI-2-4-TDCi-Puma-103-Kw/1135066_32236871548.html 
   Máskülönben nemnhiszem hogy poti gond lenne inkább forrasztás (olommentes forasztás hamar tönkremegy) vagy érintkezés  látni kéne .  Egy macro kép a két félről így nem látom .

Amit linkeltél, abban a cikkben is látható a többi része.

Amit én linkltem korábban e-bay-es felújított actuatort 90 nap garis, az olcsóbb, mint amit most linkeltél 27 nap gari, kínai és 0% feedback...gyakorlatilag semmi garancia. Arra sem, hogy kapsz valamit és normális terméket....ha éppen mégis küld valamit.

Egy forrasztást nem lehet feloldani wd40-el, mert azzal tisztított. Ellenben ledörgölni vékony grafit réteget lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #35318 Dátum: 2014.12.06 szombat, 19:13:07 »

Amit linkeltél, abban a cikkben is látható a többi része.

Amit én linkltem korábban e-bay-es felújított actuatort 90 nap garis, az olcsóbb, mint amit most linkeltél 27 nap gari, kínai és 0% feedback...gyakorlatilag semmi garancia. Arra sem, hogy kapsz valamit és normális terméket....ha éppen mégis küld valamit.

Egy forrasztást nem lehet feloldani wd40-el, mert azzal tisztított. Ellenben ledörgölni vékony grafit réteget lehet.

Ez igaz de szétszedéskor a forrasztás szétmegy de egy potinál van egy állórész a szénréteg és van egy átvezetés amit valami lenyomja ,  ezt nem látom azt még eltudom képzelni hogy annak a fehér kör alakú tárcsa forog és azon a lepke alakú pályákon szénréteg volt de hol az a z érintkező ami rányomódik? gondolom a hella felirat alatt a nyákon . Ezt nem látom Ha azon egy vékony szénréteg volt hogyhogy nem ér össze? Kikéne mérni müszerrel .  Úgy gondolom hogy a hella felirat allatti nyákot zárja rövidre egy átvezető réteg és abból nézi hogy milyen állásban van a turbó,  ( egy olyan gumis grafitos vezető anyag mint az lcd kijelzőknél van ) Vagy ha szétszedsz egy tv távkapcsolót azon a gombok. Ilyen réteg pótolható .
 De ehhez látni kéne ha poti mint ahhogy mondod az a réteg is cserélhető.
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35319 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 09:25:13 »

hogy tudok képet feltölteni ide ?
találtam egy másik típust. mi a véleményetek tapasztalatotok működhet vele ?
ugyanúgy hella csak más a száma .

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #35320 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 10:29:25 »

hogy tudok képet feltölteni ide ?
találtam egy másik típust. mi a véleményetek tapasztalatotok működhet vele ?
ugyanúgy hella csak más a száma .


Szia.
Pl:képfeltöltés.hu   KepHost.com     taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35321 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 10:41:11 »

hogy tudok képet feltölteni ide ?
találtam egy másik típust. mi a véleményetek tapasztalatotok működhet vele ?
ugyanúgy hella csak más a száma .



Ilyen irányú tapasztalat aligha lehet, mert olyat kell beszerelni ami oda való. Gondolom akinek cserére volt szüksége az így is tett.
Az, hogy Hella... az meg semmit nem jelent. Sok egyéb, Hella márkájú alkatrész van, mégse csereszabatosak.
Azt az ebay linket nézted, amit korábban linkeltem? £80, 3 hónap gari
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35322 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 13:43:11 »

Értem .Köszi.Gondoltam hátha valaki rápróbált már másikat.Kiváncsi lennék .Láttam már azért egy két furcsaságot .Most nincs rajta vezérlő ,félig nyitott állapotban van a rudazat lefixálva . Ha járkálok vele a városba lehet valami baja ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35323 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 17:09:12 »

Értem .Köszi.Gondoltam hátha valaki rápróbált már másikat.Kiváncsi lennék .Láttam már azért egy két furcsaságot .Most nincs rajta vezérlő ,félig nyitott állapotban van a rudazat lefixálva . Ha járkálok vele a városba lehet valami baja ?
nem tesz jót a turbónak.mindig ugyanannyit fog forogni,még akkor is,amikor állnia kellene.Füstölni fog,és lesznek tartományok amikor nagyon xarul fog menni.szerintem így ne használd.ja és nem utolsó sorban,szerintem amíg nincs rajta a vezérlő,addig vészüzemben lesz a PCM.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35324 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 17:15:09 »

nem tesz jót a turbónak.mindig ugyanannyit fog forogni,még akkor is,amikor állnia kellene.Füstölni fog,és lesznek tartományok amikor nagyon xarul fog menni.szerintem így ne használd.ja és nem utolsó sorban,szerintem amíg nincs rajta a vezérlő,addig vészüzemben lesz a PCM.
Mondjuk nem fog ugyanannyit forogni, és olyan sincs, hogy a turbó áll. A többivel végülis egyetértek. Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35325 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 17:18:31 »

Mondjuk nem fog ugyanannyit forogni, és olyan sincs, hogy a turbó áll. A többivel végülis egyetértek. Wink
végül is tök mind1-hogy te mivel értesz egyet. eplus2

Amikor áll,az csak annyit jelent a turbó esetében,hogy nem tölt,pl alapjáraton.De ha fixen állnak a lapátok,akkor alapjáraton is kap terhelést a turbó.
A maximális fordulatot-ergo a maximális turbónyomást sosem fogja elérni,ennek eredménye képpen füstölni fog mint a disznó.
És akkor ugye ott van a vészüzem is.szóval ez egy halott ötlet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35326 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 17:28:24 »

végül is tök mind1-hogy te mivel értesz egyet. eplus2

Amikor áll,az csak annyit jelent a turbó esetében,hogy nem tölt,pl alapjáraton.De ha fixen állnak a lapátok,akkor alapjáraton is kap terhelést a turbó.
A maximális fordulatot-ergo a maximális turbónyomást sosem fogja elérni,ennek eredménye képpen füstölni fog mint a disznó.
És akkor ugye ott van a vészüzem is.szóval ez egy halott ötlet.
mf1
Naplózva
bereny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #35327 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 18:57:07 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Egy 2002 115 le Mondeo kombim van elég jól kifogyasztottam a tankot és közvetlenül a tankolás után 1-2 km múlva a motor  leállt .Gázolaj szűrő csere után megjavult  majd  500 km megtétele után a hiba újra jelentkezett.Dadog a motor le áll .majd 1-2 óra elteltével.Újra indul de  egy pár km  megtétele után a hiba jelentkezik.A fordulat leállás előtt ingadozik.Ha valakinek van ötlete a hibával kapcsolatban örülnék neki .
Köszönöm.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #35328 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 19:10:51 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Egy 2002 115 le Mondeo kombim van elég jól kifogyasztottam a tankot és közvetlenül a tankolás után 1-2 km múlva a motor  leállt .Gázolaj szűrő csere után megjavult  majd  500 km megtétele után a hiba újra jelentkezett.Dadog a motor le áll .majd 1-2 óra elteltével.Újra indul de  egy pár km  megtétele után a hiba jelentkezik.A fordulat leállás előtt ingadozik.Ha valakinek van ötlete a hibával kapcsolatban örülnék neki .
Köszönöm.
Bár nem derül ki milyen TDCI vagy TDDI de a hibajelenség a TDDI AC pumpa hibára utal!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35329 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 21:13:57 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Egy 2002 115 le Mondeo kombim van elég jól kifogyasztottam a tankot és közvetlenül a tankolás után 1-2 km múlva a motor  leállt .Gázolaj szűrő csere után megjavult  majd  500 km megtétele után a hiba újra jelentkezett.Dadog a motor le áll .majd 1-2 óra elteltével.Újra indul de  egy pár km  megtétele után a hiba jelentkezik.A fordulat leállás előtt ingadozik.Ha valakinek van ötlete a hibával kapcsolatban örülnék neki .
Köszönöm.
amennyiben jó helyre írtál,akkor fellevegősödik a rendszer.résolajcsöveknél,szűrőnél.ha a levegősödést megszűnteted,a hiba is megszűnik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35330 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 23:22:32 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok felétek, hogy ma észleltem indítózás után(nincs fúst, egyenletes az alapjárat) villogott a napali fényem. Ezek után melóból hazafele (nem szoktam tiporni) kapcsolom az ötödiket és mintha hangosabb lett volna a rádió.
Nem tudom, hogy ez jelent e valamit?
Ha esetleg volt valakinek hasonló esete szívesen venném ha kiokosítana ez ügyben.

Köszi!
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35331 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 23:25:47 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok felétek, hogy ma észleltem indítózás után(nincs fúst, egyenletes az alapjárat) villogott a napali fényem. Ezek után melóból hazafele (nem szoktam tiporni) kapcsolom az ötödiket és mintha hangosabb lett volna a rádió.
Nem tudom, hogy ez jelent e valamit?
Ha esetleg volt valakinek hasonló esete szívesen venném ha kiokosítana ez ügyben.

Köszi!

Van olyan funkciója a fejegységnek, hogy automatikusan emeli a hangerőt a sebesség (emiatt zaj) növekedésével.
Töltést ellenőrizd.
A nappali fény alatt mit értesz?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35332 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 06:12:58 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok felétek, hogy ma észleltem indítózás után(nincs fúst, egyenletes az alapjárat) villogott a napali fényem. Ezek után melóból hazafele (nem szoktam tiporni) kapcsolom az ötödiket és mintha hangosabb lett volna a rádió.
Nem tudom, hogy ez jelent e valamit?
Ha esetleg volt valakinek hasonló esete szívesen venném ha kiokosítana ez ügyben.

Köszi!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35333 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 20:36:15 »

Kössz a válaszokat.
A nappali fényem (asszem így hívják) kétled sor a ködlámpa mellett, akkor ég amikor ráadom a gyújtást egészen addig amíg a fényszórókat be nem kapcsolom.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35334 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 22:34:57 »

Kössz a válaszokat.
A nappali fényem (asszem így hívják) kétled sor a ködlámpa mellett, akkor ég amikor ráadom a gyújtást egészen addig amíg a fényszórókat be nem kapcsolom.
használd a válasz  feliratot mert úgy mindenki tudja mire írsz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35335 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 22:42:22 »

Meggyőződésem ellenére vettem és felszereltem egy alsó motorburkolatot. Nem számítottam ilyen pozitív változásra.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35336 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 22:43:15 »

Meggyőződésem ellenére vettem és felszereltem egy alsó motorburkolatot. Nem számítottam ilyen pozitív változásra.
Miért mi történt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35337 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 22:46:35 »

Miért mi történt?
A cromaxban jártam, és téves rendelés miatt olcsóér megkaptam. De az enyémen tuti nem volt előtte, mert a műanyag anyák se voltak benn a bölcsőben.
Most hogy rajta van, valahogy megváltozott a motor bent hallható hangja, meg jóval hamarabb bemelegszik.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35338 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 23:16:04 »

A cromaxban jártam, és téves rendelés miatt olcsóér megkaptam. De az enyémen tuti nem volt előtte, mert a műanyag anyák se voltak benn a bölcsőben.
Most hogy rajta van, valahogy megváltozott a motor bent hallható hangja, meg jóval hamarabb bemelegszik.
Aham.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
serakdavid
Vendég
« Új hozzászólás #35339 Dátum: 2014.12.09 kedd, 18:48:00 »

Sziasztok!

Adott egy 2004 -es 2.0 TDCI mondeo, a kérdésem az lenne hogy ha a katalizátort eltávolítom lesz valami negatív hatása (hibakód stb.) ?
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #35340 Dátum: 2014.12.09 kedd, 18:57:33 »

Sziasztok!

Adott egy 2004 -es 2.0 TDCI mondeo, a kérdésem az lenne hogy ha a katalizátort eltávolítom lesz valami negatív hatása (hibakód stb.) ?
nem,semmi.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #35341 Dátum: 2014.12.09 kedd, 20:18:41 »

Sziasztok!

Adott egy 2004 -es 2.0 TDCI mondeo, a kérdésem az lenne hogy ha a katalizátort eltávolítom lesz valami negatív hatása (hibakód stb.) ?
se negatív,se pozitív hatása nem lesz.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #35342 Dátum: 2014.12.09 kedd, 20:30:00 »

se negatív,se pozitív hatása nem lesz.

akkor mi értelme van?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35343 Dátum: 2014.12.09 kedd, 20:36:48 »

akkor mi értelme van?
A tudat, az adrenalinlöket amikor nkh-s ellenőrzés van az út szélén stb.
Naplózva
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35344 Dátum: 2014.12.10 szerda, 13:25:46 »

Sziasztok!
Új vagyok,és nem értek még sok mindenhez a tdci motorok terén,ezért segítséget kérnék.Előre is köszönöm!
2005-ös, tdci ghia mondim van,FMBA motorkóddal,6 sebességes,trapéz ködlámpás ...
A probléma,hogy (főleg)kanyarodáskor kis sebességi fokozatban bejelezget az olajnyomás lámpa...Olajcsere,olajgomba csere megvolt a héten,olajfogyás nincs,VISZONT!!: AZ OLAJTEKNŐ KÖZEPE TÁJÉKÁN BENYOMÓDÁS VAN,KB 2-3 CM MÉLYEN,a szerelő sztem ott emelte meg anno szomoru1.Azt szeretném tudni,hogy ez lehet-e az ok.Meddig ér be az olajszivattyú vége a teknőbe?
Vagy az egész jelzés utalhat szervó hibára,hogy annak vmi nyomása nem erre a lámpára küld jelet szomoru1??Ne haragudjatok,lehet,hogy ez buta feltételezés....?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35345 Dátum: 2014.12.10 szerda, 14:34:52 »

Sziasztok!
Új vagyok,és nem értek még sok mindenhez a tdci motorok terén,ezért segítséget kérnék.Előre is köszönöm!
2005-ös, tdci ghia mondim van,FMBA motorkóddal,6 sebességes,trapéz ködlámpás ...
A probléma,hogy (főleg)kanyarodáskor kis sebességi fokozatban bejelezget az olajnyomás lámpa...Olajcsere,olajgomba csere megvolt a héten,olajfogyás nincs,VISZONT!!: AZ OLAJTEKNŐ KÖZEPE TÁJÉKÁN BENYOMÓDÁS VAN,KB 2-3 CM MÉLYEN,a szerelő sztem ott emelte meg anno szomoru1.Azt szeretném tudni,hogy ez lehet-e az ok.Meddig ér be az olajszivattyú vége a teknőbe?
Vagy az egész jelzés utalhat szervó hibára,hogy annak vmi nyomása nem erre a lámpára küld jelet szomoru1??Ne haragudjatok,lehet,hogy ez buta feltételezés....?

Szerintem le is írtad a hiba forrását. Beszéld meg az illetővel, hogy állítsa helyre, amit okozott. Alacsony olaj nyomás mellett szerintem nem érdemes használni, mert a turbó kenéséhez és a vezérműlánc feszítőjéhez is kell megfelelő olaj nyomás ...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35346 Dátum: 2014.12.10 szerda, 14:53:34 »

Köszönöm!!
Majd megírom az eredményt hátha valakinek hasznos lesz....
Naplózva
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #35347 Dátum: 2014.12.10 szerda, 17:08:40 »

Üdv! segítség kellene generátorszíj cseréjéhez,mert ahogy néztem ott elég szűk a hely és kicsit elakadtunk gun valakinek tippje képekkel! gondolom nem én vagyok az első aki cserélni szeretné worship
Naplózva
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #35348 Dátum: 2014.12.10 szerda, 17:28:40 »

Üdv! segítség kellene generátorszíj cseréjéhez,mert ahogy néztem ott elég szűk a hely és kicsit elakadtunk gun valakinek tippje képekkel! gondolom nem én vagyok az első aki cserélni szeretné worship

Létezik a szíjfeszítőhöz célszerszám
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
lovasdavid
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #35349 Dátum: 2014.12.10 szerda, 17:47:36 »

Sziasztok . Nem rég vettünk egy Ford Mondeo 2.0 TDCi 2003-as automata autót . Minden pöpec rajta de ha reggel beindítom a kocsit akkor a motor járása nem egyenletes hanem ingadozik . Egyszer magasabb motorhang egyszer alacsonyabb . Valami tipp ? Amúgy mi a porlasztókra gyanakszunk   szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 700 701 702 703 704 705 706 [707] 708 709 710 711 712 713 714 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.