Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 14:21:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 701 702 703 704 705 706 707 [708] 709 710 711 712 713 714 715 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13831037 alkalommal)
edk és 25 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35350 Dátum: 2014.12.10 szerda, 18:00:24 »

Üdv! segítség kellene generátorszíj cseréjéhez,mert ahogy néztem ott elég szűk a hely és kicsit elakadtunk gun valakinek tippje képekkel! gondolom nem én vagyok az első aki cserélni szeretné worship

Mi a gond? Vagy a szíjfeszítőt tudod a mondott célszerszámmal meglazítani, vagy leveszed a főtengely végéről a szíjtárcsát (két csavart kiveszel, a harmadikat elég meglazítani).

Utána egy rövidre vágott végű 8-as imbusszal ki tudod venni a szíjfeszítőt magát is, vagy leveszed a generátort és annak a konzoljával együtt veszed le (azon van még egy görgő).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #35351 Dátum: 2014.12.10 szerda, 18:33:23 »

akkor mi értelme van?
semmi a világon  nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35352 Dátum: 2014.12.10 szerda, 18:35:48 »

Sziasztok . Nem rég vettünk egy Ford Mondeo 2.0 TDCi 2003-as automata autót . Minden pöpec rajta de ha reggel beindítom a kocsit akkor a motor járása nem egyenletes hanem ingadozik . Egyszer magasabb motorhang egyszer alacsonyabb . Valami tipp ? Amúgy mi a porlasztókra gyanakszunk   szomoru1
ellenőrizzétek az akkut,a töltőfeszt,ha tudjátok a töltőáramot,és keressetek zárlatos izzítógyertyákat,vagy a kiegfűtés(ha van),annak a gyertyáit is ellenőrizni kell.Ezt az ingadozást a generátor csinálja,mert vagy alacsony a töltőfesz,vagy magas a töltőáram.A hiba megszűnésével a jelenség is megszűnik.Ha van kiegfűtés,kikell venni a biztijét,és az nélkül kipróbálni a hidegindítást.Ha nem jön a hiba,azzal van baj.Pl zárlatos az egyik izzítója....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lovasdavid
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #35353 Dátum: 2014.12.10 szerda, 18:43:44 »

Értem . És ha ez oké és tényleg nem lesz baja de mi ki szeretnénk cserélni vagy legalább felújítani a porlasztókat hogy azokkal se legyen gond a jövőben egy drabaig az körülbelül mennyibe fájna nekünk ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35354 Dátum: 2014.12.10 szerda, 19:36:59 »

Értem . És ha ez oké és tényleg nem lesz baja de mi ki szeretnénk cserélni vagy legalább felújítani a porlasztókat hogy azokkal se legyen gond a jövőben egy drabaig az körülbelül mennyibe fájna nekünk ?
250-500ig elég nagy a szórás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35355 Dátum: 2014.12.10 szerda, 20:17:15 »

Értem . És ha ez oké és tényleg nem lesz baja de mi ki szeretnénk cserélni vagy legalább felújítani a porlasztókat hogy azokkal se legyen gond a jövőben egy drabaig az körülbelül mennyibe fájna nekünk ?

PCS felújítás darabja 40-45 ezer, de vannak még járulékos költségek. Pl. érdemes a CR szivattíút is megnézni, szükség esetén azt is felújíttatni, az másik 130-150 ezer.

Érdemes vele inkább addig várni, amíg tényleg kell. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
laci809
Vendég
« Új hozzászólás #35356 Dátum: 2014.12.10 szerda, 20:50:09 »

Sziasztok! zöldfülű vagyok a témában, de a profik véleménye érdekelne.... 2003-as kombi tdci : alapjáraton nagyon zörög, cicereg..... állítólag valami feszítő tárcsa..... mi lehet a baj, és mennyire számítsak, mármint forintban? .... köszönöm! Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35357 Dátum: 2014.12.10 szerda, 20:52:43 »

Sziasztok! zöldfülű vagyok a témában, de a profik véleménye érdekelne.... 2003-as kombi tdci : alapjáraton nagyon zörög, cicereg..... állítólag valami feszítő tárcsa..... mi lehet a baj, és mennyire számítsak, mármint forintban? .... köszönöm! Smiley

a generátorszíjrendszerben kell cserélni az összes alkatrészt.valószínúleg.
Főtengely szíjtárcsa
Automata szíjfeszítő
1támasztó görgő
1 vezető görgő
a új szíj
és a generátorra egy szabadonfutó-lehet,hogy eddig nem volt,de ajánlatos.
cirka 100e körül lehet valahol amennyire számíts.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
laci809
Vendég
« Új hozzászólás #35358 Dátum: 2014.12.10 szerda, 20:59:52 »

Köszönöm a gyors választ! kb 3-4 éve átestem ezen, azt hiszem .  eddig tart a cucc, vagy szarul csinálták meg?  amúgy sokat megyek az autóval, de nyugisan vezetek, nem hajtom túl!!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35359 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:00:51 »

Köszönöm a gyors választ! kb 3-4 éve átestem ezen, azt hiszem .  eddig tart a cucc, vagy szarul csinálták meg?  amúgy sokat megyek az autóval, de nyugisan vezetek, nem hajtom túl!!!!

sokkal tartósabb lesz,ha szabadonfutót szerelsz a generátorra. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35360 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:04:13 »

Köszönöm a gyors választ! kb 3-4 éve átestem ezen, azt hiszem .  eddig tart a cucc, vagy szarul csinálták meg?  amúgy sokat megyek az autóval, de nyugisan vezetek, nem hajtom túl!!!!


Km-függő inkább a dolog, ill. a generátor szabadonfutó nagyot tud lendíteni az egész cucc élettartamán, ahogyan már elhangzott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
laci809
Vendég
« Új hozzászólás #35361 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:28:07 »

Km-függő inkább a dolog, ill. a generátor szabadonfutó nagyot tud lendíteni az egész cucc élettartamán, ahogyan már elhangzott.

AndyA
köszi AndyA, és alf! Szóval 100 rugó körül van.... és a szabadonfutót külön említsem a szakinak? mert szerintem azt a múltkor nem kaptam ....  worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35362 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:30:29 »

köszi AndyA, és alf! Szóval 100 rugó körül van.... és a szabadonfutót külön említsem a szakinak? mert szerintem azt a múltkor nem kaptam ....  worship


Igen mert a dieselen nincs gyárilag.  Benzinesé (MK3) jó hozzá....INA-t vegyél belőle(drágább, de tartósabb is).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
laci809
Vendég
« Új hozzászólás #35363 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:41:29 »



Igen mert a dieselen nincs gyárilag.  Benzinesé (MK3) jó hozzá....INA-t vegyél belőle(drágább, de tartósabb is).
Ok! Köszi!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #35364 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:43:42 »

semmi a világon  nyes

Ja értem... eplus2
azaz nem...minek nincs értelme? hogy benne van vagy hogy nincs?
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #35365 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 08:57:21 »

Ja értem... eplus2
azaz nem...minek nincs értelme? hogy benne van vagy hogy nincs?
nincs értelme kivenni.de ez csak a szerény véleményem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #35366 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 09:06:12 »

nincs értelme kivenni.de ez csak a szerény véleményem.
bár 10 év után már nem hiszem hogy benne lennie is van értelme...
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.11 csütörtök, 09:34:23 írta Jenci82 » Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35367 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:42:04 »

Sziasztok!Jelentkezett egy probléma az autómon(Mondeo,2005,tdci ghia,trapéz ködlámpa,FMBA).Azzal kezdődött,hogy az autó alapjáraton elkezdett úgy rázkódni a motortól,hogy a kormány is csak úgy remegett tőle.Gázolajszűrő ki lett cserélve,de nem lett jobb.Szívósor tisztítva,nagynyomású szivattyúnál a kis nyomásszab.szelep szűrője ellenőrizve,generátor töltése is jó.Van,hogy megnyugszik alapjáraton,de ritka.Ha gázfröccsöt adok üresben,utána rögtön remeg-a motor hangja meg mintha meg lenne fázva.Magas fordulaton nem érezni ezeket.100-120km/h -ig teljesen nyugodt a motor.Kb 3000-es fordulat körük, intenzívebb gázadáskor a malacfarok elkezd villogni+leáll a motor,engedi visszaindítani.P0251 hibakódot ír. :szomoru1:Valakinek vélemény??Készülhetek porlasztócsúcs cserére??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35368 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:50:44 »

Sziasztok!Jelentkezett egy probléma az autómon(Mondeo,2005,tdci ghia,trapéz ködlámpa,FMBA).Azzal kezdődött,hogy az autó alapjáraton elkezdett úgy rázkódni a motortól,hogy a kormány is csak úgy remegett tőle.Gázolajszűrő ki lett cserélve,de nem lett jobb.Szívósor tisztítva,nagynyomású szivattyúnál a kis nyomásszab.szelep szűrője ellenőrizve,generátor töltése is jó.Van,hogy megnyugszik alapjáraton,de ritka.Ha gázfröccsöt adok üresben,utána rögtön remeg-a motor hangja meg mintha meg lenne fázva.Magas fordulaton nem érezni ezeket.100-120km/h -ig teljesen nyugodt a motor.Kb 3000-es fordulat körük, intenzívebb gázadáskor a malacfarok elkezd villogni+leáll a motor,engedi visszaindítani.P0251 hibakódot ír. :szomoru1:Valakinek vélemény??Készülhetek porlasztócsúcs cserére??
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35369 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 13:03:37 »

 szomoru1 szomoru1 szomoru1 szomoru1
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35370 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 13:04:32 »

szomoru1 szomoru1 szomoru1 szomoru1
Mikor vetted, mennyi volt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35371 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 13:06:33 »

1 éve vettem 1,3 m. Azóta nem volt gond vele... Együtt kell cserélni a csúcsokat?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35372 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 13:10:11 »

1 éve vettem 1,3 m. Azóta nem volt gond vele... Együtt kell cserélni a csúcsokat?
Értem, akkor a reklamáció már kizárva.
Pénztárcád megmondja. Van aki csak egyet cserél/felújíttatott és azóta is jó. Van akinek meg utána a többit is kellett. Van aki mindet, üzemanyag szivattyút, tank tisztítás, stb.. Van aki meg vett hozzá bontott csúcsokat felprogramoztatta és jó lett. Kérdés, melyik meddig lesz jó? Nem tudni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35373 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 13:13:52 »

Értem,köszi a választ.Más hiba kizárva?Pl levegősödés? 4 új az kizárva.Kimérhető,hogy melyik a rossz? Képet,tudok ide másolni,mert a 3,4 -nél olajszerű szennyeződés van a csúcsoknál..
Naplózva
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35374 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 14:52:31 »

Üdv . Keresek hibás turbó vezérlő elektronikát .tdci mondeora .Rájöttem ugyanis hogy az enyémnek mi a baja . A panelom jó . A csiga megkopott ez miatt nem találta a null poziciót a holtjáték  és a rudazat szabad lötyögése miatt . Alapjáraton állandóan ide oda állítgatta a kismotor a rudazatot .Ezt egy rugó előfeszítéssel pár hónapja eszközöltem és működött is . De a évek alatt a kismotor szedője vagy 1 mm-ert lekopott .Nem a bronzkefe az állórészen  hanem a réz szedő a forgórészen kopott el csúnyán bemaródva.Alig akart mozogni a motor a kiszedés után rákapcsolt 12 voltra  mert a reszelék berakódott a forgórészen levő réz  szedő közötti fél milis vájatba és rövidre zárta a tekercseket  .Ezt kipucolva  és összerakva müködik az egység .
Tiltó üzemmód eltűnt.Szóval a panelom jó. A mehanikát és a kismotort kicserélném ha valakinek van egy eldobásra szánt vagy panelhibás hella garett turbo elektronikája . A hibát és megoldását azért írtam le hátha tudtam segíteni valakinek aki szintén bevállalja  szétszedést és javítást . Persze egyértelmű hogy nem mindnek ez a baja . Nálam ez volt . Ugyanez az elektronika van audikon bmw -ken stb 2004-től . Volt autó  gyártó amelyik egy hővédő lemezzel levédte a turbó sok száz fokától . Az övét nem cserélgetik ilyen sőrűn talán . A mondeóban 2005 -ben ez nem így van .   wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.11 csütörtök, 15:05:57 írta n.norbi » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #35375 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 14:57:41 »

nincs értelme kivenni.de ez csak a szerény véleményem.

Az a lényeg ha valaki valamit tud akkor azt nagyon tudja.... eljen
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #35376 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:36:36 »

Az a lényeg ha valaki valamit tud akkor azt nagyon tudja.... eljen
Ezt konkrétan tapasztaltam....de te biztos jobban tudod.hiszen hatalmas arcod van... taps
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #35377 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:48:45 »

Üdv!
Kerítettem egy bt-elm cuccot.
Melyik program viszi a fl előtti tdci-t?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35378 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:50:12 »

Üdv!
Kerítettem egy bt-elm cuccot.
Melyik program viszi a fl előtti tdci-t?
laptop + forscan
Android + torque(ez elég gyengusz) vagy forDTC
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #35379 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:03:53 »

laptop + forscan
Android + torque(ez elég gyengusz) vagy forDTC
A torque nem ismeri. A fordtc honnan beszerezhető?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35380 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:04:52 »

A torque nem ismeri. A fordtc honnan beszerezhető?
a diagnosztika topicban tette közzé a fejlesztője.keress rá...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35381 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:05:15 »

A torque nem ismeri. A fordtc honnan beszerezhető?
én a forscan-t javasolom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #35382 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:07:35 »

A torque nem ismeri. A fordtc honnan beszerezhető?
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg919550#msg919550
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #35383 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:08:19 »

én a forscan-t javasolom.
Nincs Bt a laptopomban  rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35384 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:09:09 »

Nincs Bt a laptopomban  rinya
1000ft egy usb-s BT adó stick....

http://bluetooth-adapter.arukereso.hu/f:ar=1/
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.11 csütörtök, 19:10:52 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #35385 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:09:50 »

Sziasztok!

Adott egy 2004 -es 2.0 TDCI mondeo, a kérdésem az lenne hogy ha a katalizátort eltávolítom lesz valami negatív hatása (hibakód stb.) ?
Én kiiktattam a sajátomból,de:
-nem fogyaszt kevesebbet(1 fél decivel sem)
-nem megy jobban
-nem változott a hangja

...biztos van akinek más a tapasztalata.vagy csak bebeszéli  nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #35386 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:10:42 »

1000ft egy usb-s BT adó vevő....
Vagy a jól bevált usb-s "kanócos"elm-el  eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #35387 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:13:20 »


Köszi!
Sikerül leszedni!A másik laptopban van csak nincs itthon!

Megyek tesztelni! worship
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #35388 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:16:48 »

Köszi!
Sikerül leszedni!A másik laptopban van csak nincs itthon!

Megyek tesztelni! worship

Jó tesztelést,írd meg,hogy mit dobott vagy nem az is jó.  hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #35389 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:39:59 »

Jó tesztelést,írd meg,hogy mit dobott vagy nem az is jó.  hehe
Hát sajna a forDTC sem működik rinya
Csatlakozik de az autófelismerésnél meghal  rinya

Valamelyek nap hazahozom a másik gépet,de ha azzal sem megy hülyét kapok falbav
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #35390 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:10:14 »

Hát sajna a forDTC sem működik rinya
Csatlakozik de az autófelismerésnél meghal  rinya

Valamelyek nap hazahozom a másik gépet,de ha azzal sem megy hülyét kapok falbav
A kontakt tutira jó? Az első próbálkozásom nekem sem sikerült,de én befújtam a diagcsatit wd 40-nel,ha nem is attól,de azóta jó vezetékes és bt-ELM-mel. De nem ezért nem ismeri fel a vasat hehe
Azért ne add fel ilyen könnyen  wave FORScan-t is próbáld ki,mert azzal néztem már 2001 tddi-t.Rengeteg progit kipróbáltam,de a Forscan jött be legjobban. thumbup
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.11 csütörtök, 20:14:42 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35391 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:51:09 »

Én kiiktattam a sajátomból,de:
-nem fogyaszt kevesebbet(1 fél decivel sem)
-nem megy jobban
-nem változott a hangja

...biztos van akinek más a tapasztalata.vagy csak bebeszéli  nyes
Az az előnye, hogy a sufniban tuti nem megy tönkre!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35392 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:53:53 »

Hát sajna a forDTC sem működik rinya
Csatlakozik de az autófelismerésnél meghal  rinya

Valamelyek nap hazahozom a másik gépet,de ha azzal sem megy hülyét kapok falbav
Telefonoddal csatlakozik, az autóval meg nem. Nem működik vagy nincs benne (mármint az ELM-ben) a J1850 kommunikációs protokoll.
Egy Skodába rakd be, szerintem azzal menni fog.
Cumi, mert vehetsz másikat. Ha M.o.-on veszed, akkor csak kipróbálva szabad megvenni. Kintről meg lutri.
Én úgy szívtam be két rosszat, hogy előtte ugyan az az eladó már küldött egy jót. Na bumm.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #35393 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 21:03:22 »

Telefonoddal csatlakozik, az autóval meg nem. Nem működik vagy nincs benne (mármint az ELM-ben) a J1850 kommunikációs protokoll.
Egy Skodába rakd be, szerintem azzal menni fog.
Cumi, mert vehetsz másikat. Ha M.o.-on veszed, akkor csak kipróbálva szabad megvenni. Kintről meg lutri.
Én úgy szívtam be két rosszat, hogy előtte ugyan az az eladó már küldött egy jót. Na bumm.

Ajándèkba kaptam.Akkor esèlytelen?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35394 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 21:09:49 »

Ajándèkba kaptam.Akkor esèlytelen?
Akkor jó, mert nem te buktad az árát. Még jó lehet, csak venni kell hozzá egy pl Skodát.
Mondom: Próbáld ki másik autóban is! Ne Fordban! Szerintem az lesz amit írtam.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
lalika
Vendég
« Új hozzászólás #35395 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 21:35:29 »

sziasztok nem rég vetem egy ford mondeot tdci motoros 131L és kivilant az izito gyergya jelzője es nemsokára nem idult az egyik szerelő azt monta magas nyomásu pumpa és porlaszok 500000 félmilio és ki vetem a prlasztokat bevizsgáltatam de jok visza rktam és kopog a motor miota visza ragtuk az egyik szerelő aszt monta adig kel járatni még el hakul a motor mer levegős ez igaz nem mertem járatni kérlek segicsetek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35396 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 21:37:44 »

sziasztok nem rég vetem egy ford mondeot tdci motoros 131L és kivilant az izito gyergya jelzője es nemsokára nem idult az egyik szerelő azt monta magas nyomásu pumpa és porlaszok 500000 félmilio és ki vetem a prlasztokat bevizsgáltatam de jok visza rktam és kopog a motor miota visza ragtuk az egyik szerelő aszt monta adig kel járatni még el hakul a motor mer levegős ez igaz nem mertem járatni kérlek segicsetek
ugyan oda kerültek?újra kell programozni őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #35397 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 22:23:59 »

Nah akkor párhét távlatából leírom tapasztalatom a vezérműtengely-/főtengely- holtpont jeladó csere után!

Szándékos volt a "vezérműtengely/főtengely" ugyanis itt volt olyan aki belém veszett, hogy nem így van. Közölném vele, hogy de!
A két jeladó cikkszámra megegyezik Bárdiéknál.
Így mikor azt írtam, hogy főtengely-holtpont jeladót cseréltem, akkor annyiban igaza volt az illetőnek, hogy valóban ott ahol cseréltem az a vezérműtengely-holtpont jeladó volt!
Ezért megkövetem az illetőt!

Nos, szürkét cseréltem szürkére...
Nem elkiabálásként, de úgy néz ki, hogy most-már jó!

Erre esett a választás:
MEAT&DORIA-HOFFER   Holtpont jeladó   A központban van.Kaposvár kirendeltségen nincs.   MED7517434
Ára : 9.990 Ft, de nekem jóval olcsóbb...


//Az eltűnő számlálók, stb. gond valóban megoldódott, egy akksi csere után...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35398 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 22:28:05 »

Nah akkor párhét távlatából leírom tapasztalatom a vezérműtengely-/főtengely- holtpont jeladó csere után!

Szándékos volt a "vezérműtengely/főtengely" ugyanis itt volt olyan aki belém veszett, hogy nem így van. Közölném vele, hogy de!
A két jeladó cikkszámra megegyezik Bárdiéknál.
Így mikor azt írtam, hogy főtengely-holtpont jeladót cseréltem, akkor annyiban igaza volt az illetőnek, hogy valóban ott ahol cseréltem az a vezérműtengely-holtpont jeladó volt!
Ezért megkövetem az illetőt!

Nos, szürkét cseréltem szürkére...
Nem elkiabálásként, de úgy néz ki, hogy most-már jó!

Erre esett a választás:
MEAT&DORIA-HOFFER   Holtpont jeladó   A központban van.Kaposvár kirendeltségen nincs.   MED7517434
Ára : 9.990 Ft, de nekem jóval olcsóbb...


//Az eltűnő számlálók, stb. gond valóban megoldódott, egy akksi csere után...
Akkor most má' öröm és bodottá'?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35399 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 22:30:48 »

Nah akkor párhét távlatából leírom tapasztalatom a vezérműtengely-/főtengely- holtpont jeladó csere után!

Szándékos volt a "vezérműtengely/főtengely" ugyanis itt volt olyan aki belém veszett, hogy nem így van. Közölném vele, hogy de!
A két jeladó cikkszámra megegyezik Bárdiéknál.

Így mikor azt írtam, hogy főtengely-holtpont jeladót cseréltem, akkor annyiban igaza volt az illetőnek, hogy valóban ott ahol cseréltem az a vezérműtengely-holtpont jeladó volt!
Ezért megkövetem az illetőt!

Nos, szürkét cseréltem szürkére...
Nem elkiabálásként, de úgy néz ki, hogy most-már jó!

Erre esett a választás:
MEAT&DORIA-HOFFER   Holtpont jeladó   A központban van.Kaposvár kirendeltségen nincs.   MED7517434
Ára : 9.990 Ft, de nekem jóval olcsóbb...


//Az eltűnő számlálók, stb. gond valóban megoldódott, egy akksi csere után...

Na mert amit a Bárdi oldalán találni, az ugye valami hiteles forrás? Nem! Nagyon nem! Kockák fordítják és készítik a programot. Sok hibával. Ennyi.  wave
Szóval akkor gyakorlatilag teljesen igaza volt és nem csak "annyiban".  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 701 702 703 704 705 706 707 [708] 709 710 711 712 713 714 715 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.