Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:41:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
795
796
797
798
799
800
801
[
802
]
803
804
805
806
807
808
809
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658426 alkalommal)
0 Felhasználó és 159 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40050 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 21:23:53 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.07 csütörtök, 21:04:54
ne maradjunk ebbe,mert nem így van.Ha nem párologna,egyszercsak 20liter lenne a karter tartalma.
Kérnék szépen egy hivatalos forrást, ahol írnak arról, hogy ha felszaporodott az olaj, akkor egy autópálya-tempó ezt a problémát megoldja.
Jó lenne tudni, hogy (egy akármilyen autónál) teszem azt fél liter hány km után tűnik el.
Ha lesz ilyen adat, visszatérhetünk. Addig viszont fenntartom, csak az olajcsere oldja meg.
Inkább ebben maradjunk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40051 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 22:25:39 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.07 csütörtök, 21:23:53
Kérnék szépen egy hivatalos forrást, ahol írnak arról, hogy ha felszaporodott az olaj, akkor egy autópálya-tempó ezt a problémát megoldja.
Jó lenne tudni, hogy (egy akármilyen autónál) teszem azt fél liter hány km után tűnik el.
Ha lesz ilyen adat, visszatérhetünk. Addig viszont fenntartom, csak az olajcsere oldja meg.
Inkább ebben maradjunk.
Én laikus vagyok a témában, de józan paraszti ésszel belegondolva
1. nekem furcsának tűnne, ha a normál üzemmeleg motor és az autópályás üzemmeleg motor között akkora hőmérsékleti különbség lenne, hogy ennyire eltérően viselkedjen az olaj és a gázolaj (egyik körülmény között keveredik, másiknál kipárolog).
2. pályán 30 km az szűk 15 perc. Ennyi idő alatt kellene lejátszódjon az a folyamat, hogy felmelegszik a motor, felmelegszik az olaj, majd elpárolog X ml/dl gázolaj.
Kicsit szkeptikus vagyok...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40052 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 22:34:12 »
Idézetet írta: cyri - 2016.04.05 kedd, 22:40:47
Sziasztok!
Új vagyok itt, üdvözlök mindenkit.
Lennének kérdéseim, németből hoztam magamnak egy Mondit. Tök jó kevés fogyi, mellé még ugyahogy dinamikus is. (528as E39 BMWbol ültem át)
Egy tulaj, vezetett szervizkönyv, nem leharcolt.
Elmentem vele 5000km-t és vannak gondok. 210000 van benne óra szerint, na most kezdte egy P132B hibával. Néha vészüzem turbo letilt ahogy ennek lennie kell. A végén már ujraindítás után is folyamat. Elektronika jo, vgt kar meg irrgalmatlanul beállt. Mindeközben check engine kivillant. Az auto sehova nem ment dadogott a motor 3.ikba tudtam vele menni 50el kb. Ok. Szerviz. Turbo leszed, kitakarit. EGR leszed, kitakarit. Vissza minden. Probakör. Kb 1km minden fasza. Hibákat nem dobja vissza. Mondom ezaz. Es ekkor alapjáraton az auto egyszercsak elkezdett füstölni. Mondom hmmm. Szerelöm elkezdte nyomni a gázt, feher fust, es dobált ki a kipufogo ilyen izzo, katalizator darabokat. Leállitja, majd alaneztunk mert füstölt es szó szerint izzott ott 1-2 dolog.
Valaki esetleg mondana erre valamit? Ez az auto DPF szűrős? Ha igen akkor lehet köze ehhez a izzo bulihoz?
Az auto néha megemeli a fordulatszamot kb 200al a normalhoz kepest es olyankor néha kihagy a motor egy pillanatra, ha odalépek a gázra a távolsagi fénye erősödik ha lelepek akkor halvanyul. Hozzateszem ez a hiba akkor all csak fent amikor emelt a fordulat, és semmiféle hikódot nem ír be.
Bocsanat de kicsit kétségbe vagyok esve mert nem ezt vártam az autotol...
Üdv.
Ha valakit érdekel a probléma az volt hogy a DPF szűrő "enyhén" túlhevült és kiszakadt belőle egy darab. Na most ezt már visszarakni nem kell így, javasolták hogy kiiktatják a DPFet az autóból úgy hogy a motorvezérlőből kitörlik. Ez jó ötlet lehet? Lesz valami hátránya?
Üdv
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40053 Dátum:
2016.04.08 péntek, 08:53:01 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.07 csütörtök, 21:23:53
Kérnék szépen egy hivatalos forrást, ahol írnak arról, hogy ha felszaporodott az olaj, akkor egy autópálya-tempó ezt a problémát megoldja.
Jó lenne tudni, hogy (egy akármilyen autónál) teszem azt fél liter hány km után tűnik el.
Ha lesz ilyen adat, visszatérhetünk. Addig viszont fenntartom, csak az olajcsere oldja meg.
Inkább ebben maradjunk.
nem.ne maradjunk ebbe.elpárolog.hiszen nincs benne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40054 Dátum:
2016.04.08 péntek, 09:03:42 »
Idézetet írta: cyri - 2016.04.05 kedd, 22:40:47
Sziasztok!
Új vagyok itt, üdvözlök mindenkit.
Lennének kérdéseim, németből hoztam magamnak egy Mondit. Tök jó kevés fogyi, mellé még ugyahogy dinamikus is. (528as E39 BMWbol ültem át)
Egy tulaj, vezetett szervizkönyv, nem leharcolt.
Elmentem vele 5000km-t és vannak gondok. 210000 van benne óra szerint, na most kezdte egy P132B hibával. Néha vészüzem turbo letilt ahogy ennek lennie kell. A végén már ujraindítás után is folyamat. Elektronika jo, vgt kar meg irrgalmatlanul beállt. Mindeközben check engine kivillant. Az auto sehova nem ment dadogott a motor 3.ikba tudtam vele menni 50el kb. Ok. Szerviz. Turbo leszed, kitakarit. EGR leszed, kitakarit. Vissza minden. Probakör. Kb 1km minden fasza. Hibákat nem dobja vissza. Mondom ezaz. Es ekkor alapjáraton az auto egyszercsak elkezdett füstölni. Mondom hmmm. Szerelöm elkezdte nyomni a gázt, feher fust, es dobált ki a kipufogo ilyen izzo, katalizator darabokat. Leállitja, majd alaneztunk mert füstölt es szó szerint izzott ott 1-2 dolog.
Valaki esetleg mondana erre valamit? Ez az auto DPF szűrős? Ha igen akkor lehet köze ehhez a izzo bulihoz?
Az auto néha megemeli a fordulatszamot kb 200al a normalhoz kepest es olyankor néha kihagy a motor egy pillanatra, ha odalépek a gázra a távolsagi fénye erősödik ha lelepek akkor halvanyul. Hozzateszem ez a hiba akkor all csak fent amikor emelt a fordulat, és semmiféle hikódot nem ír be.
Bocsanat de kicsit kétségbe vagyok esve mert nem ezt vártam az autotol...
Üdv.
Szia!
Német 2006-os autó, lesz benne DPF. Vagy legalábbis volt, valószínűleg annak az összeégett darabjait lökte ki, amikor regenerálás közben a szerelő elkezdte a gázt nyomni.
Amikor ez a fordulatszám-emelkedés van, akkor megy pl. a hűtőventilátor?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40055 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:03:31 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.07 csütörtök, 21:23:53
Kérnék szépen egy hivatalos forrást, ahol írnak arról, hogy ha felszaporodott az olaj, akkor egy autópálya-tempó ezt a problémát megoldja.
Jó lenne tudni, hogy (egy akármilyen autónál) teszem azt fél liter hány km után tűnik el.
Ha lesz ilyen adat, visszatérhetünk. Addig viszont fenntartom, csak az olajcsere oldja meg.
Inkább ebben maradjunk.
miután azt hitted,hogy egy rejtett cső van,ahol visszajut a motorba az elpárolgott gázolaj,így minden más is erősen megkérdejelzhető,amit feltételezéseden alapuló válaszaidban olvashattunk.
"a gázolaj nem az a párolgós fajta. És hogy jut be a hengerig? valami titkos cső lehet ott..."
Így maradhatunk abban,hogy elpárolog a felesleges gázolaj egy része a motorolajból.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.08 péntek, 14:06:28 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40056 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:16:23 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.08 péntek, 14:03:31
miután azt hitted,hogy egy rejtett cső van,ahol visszajut a motorba az elpárolgott gázolaj,így minden más is erősen megkérdejelzhető,amit feltételezéseden alapuló válaszaidban olvashattunk.
"a gázolaj nem az a párolgós fajta. És hogy jut be a hengerig? valami titkos cső lehet ott..."
Így maradhatunk abban,hogy elpárolog a felesleges gázolaj egy része a motorolajból.
...ha kap rá lehetőséget.
Mindenhol azt írják, hogy aki rövid távon, teljes felmelegedés nélkül stb. használja, plusz a degeneráció sem tud rendesen végrehajtódni az ilyen speciális üzem miatt, ott hígulhat fel annyira a motorolaj, hogy inkább jobb cserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40057 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:32:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.08 péntek, 14:16:23
...ha kap rá lehetőséget.
Mindenhol azt írják, hogy aki rövid távon, teljes felmelegedés nélkül stb. használja, plusz a degeneráció sem tud rendesen végrehajtódni az ilyen speciális üzem miatt, ott hígulhat fel annyira a motorolaj, hogy inkább jobb cserélni.
AndyA
Tehát ha én a kocsimmal reggel megyek kb 1-1,5 km-t majd leállítom, majd délbe ugyan ez a táv haza megint leáll, egy óra múlva ugyanennyi vissza melóba, majd 4-kor megint haza, akkor tökre nem tesz jót neki??
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40058 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:37:28 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.08 péntek, 14:32:46
Tehát ha én a kocsimmal reggel megyek kb 1-1,5 km-t majd leállítom, majd délbe ugyan ez a táv haza megint leáll, egy óra múlva ugyanennyi vissza melóba, majd 4-kor megint haza, akkor tökre nem tesz jót neki??
Alapvetően sem, de ha ráadásul még DPF-es is az autód, akkor meg különösen nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40059 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:42:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.08 péntek, 14:16:23
...ha kap rá lehetőséget.
degeneráció sem tud rendesen végrehajtódni
AndyA
akkor meg van a megoldás : rövid utakon kell közlekedni és akkor nem lesz degenerált az ember
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40060 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:42:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.08 péntek, 14:37:28
Alapvetően sem, de ha ráadásul még DPF-es is az autód, akkor meg különösen nem.
AndyA
Nem tudom mi az a DPF... És azt sem, hogy az enyémben van e
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40061 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:44:48 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.08 péntek, 14:42:38
Nem tudom mi az a DPF... És azt sem, hogy az enyémben van e
hát azt neked kell tudnod, csinálsz e valamit a hátsó ülésen 2 hapsival
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40062 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:49:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.08 péntek, 14:37:28
Alapvetően sem, de ha ráadásul még DPF-es is az autód, akkor meg különösen nem.
AndyA
2002-es hogy lenne dpf-es?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40063 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:54:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.08 péntek, 14:49:25
2002-es hogy lenne dpf-es?
Nah pontosan arra gondoltam én is, hogy nem lehet DPF- es
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40064 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:57:51 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.08 péntek, 14:54:50
Nah pontosan arra gondoltam én is, hogy nem lehet DPF- es
Attól még a sok rövid út nem tesz jót a motornak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40065 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:01:07 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.07 csütörtök, 19:15:57
Akkor mégis csak hallomásból.
Én 210e km nél járok lassan az smaxxal,és sosem jött még a cserélj olajat üzenet.És sosem volt gázolajszagú az olaj,amit leengedtem.És sosem ellenőriztem mikor regenerál,és mikor nem.sosem volt több az olajszint,pedig heti 2 alkalommal csak poénból is megnézem.
Viszont ez az olajhígulásos dolog csak az első generációs DPF-ekre lehet jellemző ahol a hengerbe történik a "túltöltés", nem?
Ahol a szűrőbe fecskendez be ott aligha lesz olajhígulás akármennyi sikertelen regenciklus után sem.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40066 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:14:07 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.04.08 péntek, 14:44:48
hát azt neked kell tudnod, csinálsz e valamit a hátsó ülésen 2 hapsival
Mi köze a hátsóülésen történteknek a DPF-hez??
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40067 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:20:27 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.08 péntek, 15:01:07
Viszont ez az olajhígulásos dolog csak az első generációs DPF-ekre lehet jellemző ahol a hengerbe történik a "túltöltés", nem?
Ahol a szűrőbe fecskendez be ott aligha lesz olajhígulás akármennyi sikertelen regenciklus után sem.
Így van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40068 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:22:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.08 péntek, 14:57:51
Attól még a sok rövid út nem tesz jót a motornak.
AndyA
Heti 1x 2x azért megküldöm picit hosszabb távon. (30-80km) Talán ez segít, hogy ne nyekkenjen meg a motor mert akkor betolom a Tiszába az fix.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40069 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:34:45 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.08 péntek, 15:14:07
Mi köze a hátsóülésen történteknek a DPF-hez??
D.P F**ck?
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40070 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:39:59 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.04.08 péntek, 15:34:45
D.P F**ck?
A f**ck még ok, de D.P?? azt nem vágom...
Lehet a hiba az én készülékemben van?
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40071 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:43:13 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.08 péntek, 15:39:59
A f**ck még ok, de D.P?? azt nem vágom...
Lehet a hiba az én készülékemben van?
a DP az az amikor a készülékedbe egyszerre két csatlakozót tömködnek
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40072 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:45:39 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék:
Páromnak vásároltam egy 2006-os 130 lovas 2000 TDCi Mondeot. Olyan kérdésem lenne, hogy reggel hidegen villog az izzítás jele és eléggé kapkod a motor, de melegedést követően semmi baja. Ha melegen pár percig nagyobb sebességgel megyek vele ismét elkezni produkálni a hibát.
Esetleg valami ötlet vagy tapasztalat?
Köszi előre is!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40073 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:48:23 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.04.08 péntek, 15:43:13
a DP az az amikor a készülékedbe egyszerre két csatlakozót tömködnek
Nah szép...
Tiszta szerencse, hogy nincs DPF-em
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40074 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:52:24 »
Idézetet írta: Tike - 2016.04.08 péntek, 15:45:39
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék:
Páromnak vásároltam egy 2006-os 130 lovas 2000 TDCi Mondeot. Olyan kérdésem lenne, hogy reggel hidegen villog az izzítás jele és eléggé kapkod a motor, de melegedést követően semmi baja. Ha melegen pár percig nagyobb sebességgel megyek vele ismét elkezni produkálni a hibát.
Esetleg valami ötlet vagy tapasztalat?
Köszi előre is!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40075 Dátum:
2016.04.08 péntek, 17:16:52 »
Idézetet írta: Tike - 2016.04.08 péntek, 15:45:39
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék:
Páromnak vásároltam egy 2006-os 130 lovas 2000 TDCi Mondeot. Olyan kérdésem lenne, hogy reggel hidegen villog az izzítás jele és eléggé kapkod a motor, de melegedést követően semmi baja. Ha melegen pár percig nagyobb sebességgel megyek vele ismét elkezni produkálni a hibát.
Esetleg valami ötlet vagy tapasztalat?
Köszi előre is!
Porlasztó!
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40076 Dátum:
2016.04.08 péntek, 17:43:47 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.08 péntek, 17:16:52
Porlasztó!
egyáltalán nem biztos. kár ezzel riogatni másokat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40077 Dátum:
2016.04.08 péntek, 17:51:40 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.04.08 péntek, 15:43:13
a DP az az amikor a készülékedbe egyszerre két csatlakozót tömködnek
erre már csak a filmekből emlékszer öregúr....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40078 Dátum:
2016.04.08 péntek, 17:53:59 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.08 péntek, 15:01:07
Viszont ez az olajhígulásos dolog csak az első generációs DPF-ekre lehet jellemző ahol a hengerbe történik a "túltöltés", nem?
Ahol a szűrőbe fecskendez be ott aligha lesz olajhígulás akármennyi sikertelen regenciklus után sem.
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.08 péntek, 15:20:27
Így van.
AndyA
nemegészen.a regenerációhoz szükséges hőmérsékletet ott is emelt rendszernyomás stabilizálja,ergo valamennyi ott is képződik,de kb fele annyi csak mint a koraiaknál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40079 Dátum:
2016.04.08 péntek, 17:54:56 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.08 péntek, 15:48:23
Nah szép...
Tiszta szerencse, hogy nincs DPF-em
nem olyan rossz az.már mint a DPF....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40080 Dátum:
2016.04.08 péntek, 18:14:05 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.08 péntek, 17:54:56
nem olyan rossz az.már mint a DPF....
Kérdés: és melyik végén voltál a @nak?
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40081 Dátum:
2016.04.08 péntek, 18:15:38 »
Idézetet írta: edk - 2016.04.08 péntek, 18:14:05
Kérdés: és melyik végén voltál a @nak?
úri ember ilyesmiről nem beszél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40082 Dátum:
2016.04.08 péntek, 18:18:53 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.08 péntek, 18:15:38
úri ember ilyesmiről nem beszél.
@=f@sz
De várj, inkább mégse mondd el, hogy te voltál-e, akit ketten karóba húztak
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40083 Dátum:
2016.04.08 péntek, 18:52:22 »
Idézetet írta: edk - 2016.04.08 péntek, 18:18:53
@=f@sz
De várj, inkább mégse mondd el, hogy te voltál-e, akit ketten karóba húztak
Fórumtárs!
Én a helyedben vissza vennék ebből a stílustalan nagy arcból. Először meg kéne tanulnod elfogadható módon, nem sértő hangnemben hozzászólni. Nem biztos, hogy mindenkinek bejön ez a fajta jó pofizás.
László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40084 Dátum:
2016.04.08 péntek, 19:00:23 »
Idézetet írta: László - 2016.04.08 péntek, 18:52:22
Fórumtárs!
Én a helyedben vissza vennék ebből a stílustalan nagy arcból. Először meg kéne tanulnod elfogadható módon, nem sértő hangnemben hozzászólni. Nem biztos, hogy mindenkinek bejön ez a fajta jó pofizás.
László!
Kedves László!
Én úgy vettem észre, de lehet tévedtem, hogy alf nem sértődik meg az effajta jópofizáson. De tudomásul vettem kérésedet, és igyekszem odafigyelni a hozzászólásaimra. Ha valakit megbántottam, sértettem, akkor elnézést kérek az illetőtől.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40085 Dátum:
2016.04.08 péntek, 20:06:24 »
Idézetet írta: edk - 2016.04.08 péntek, 19:00:23
Kedves László!
Én úgy vettem észre, de lehet tévedtem, hogy alf nem sértődik meg az effajta jópofizáson. De tudomásul vettem kérésedet, és igyekszem odafigyelni a hozzászólásaimra. Ha valakit megbántottam, sértettem, akkor elnézést kérek az illetőtől.
Tisztelt Fórumtárs!
Én személy szerint nem sértődtem meg. Csupán az jutott eszembe, ami a hsz megírására sarkalt, hogy vannak nagyon kedves hölgy fórumtársaink is akik esetleg nem értik, és nem szeretnek ilyen szinten viccelni.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 08:04:40 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40086 Dátum:
2016.04.08 péntek, 20:26:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.08 péntek, 17:43:47
egyáltalán nem biztos. kár ezzel riogatni másokat
Ez nem riogatás, csak jobb felkészülni ilyenkor a rosszra, legfeljebb kellemeset csalódik az ember ha nem az a baja. Viszont ha azt írod neki, hogy ugyan biztosan csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni és megoldódik minden baja, erre komolyabb a baj, akkor az igen rosszul tud esni... De legyen igazad és kis baja legyen csak.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40087 Dátum:
2016.04.08 péntek, 20:29:21 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.08 péntek, 17:51:40
erre már csak a filmekből emlékszer öregúr....
Ez így van.
a két pasis egy csajos témától még filmen is viszolygok.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40088 Dátum:
2016.04.08 péntek, 20:31:54 »
Idézetet írta: edk - 2016.04.08 péntek, 19:00:23
Kedves László!
Én úgy vettem észre, de lehet tévedtem, hogy alf nem sértődik meg az effajta jópofizáson. De tudomásul vettem kérésedet, és igyekszem odafigyelni a hozzászólásaimra. Ha valakit megbántottam, sértettem, akkor elnézést kérek az illetőtől.
Nem tudhatod, ki, min sértődik meg. Annyira régen azért még nem mozogsz itt. Hacsak nem valami régi tag reinkarnációja vagy.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.08 péntek, 22:09:49 írta VZoli
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40089 Dátum:
2016.04.08 péntek, 22:04:07 »
Lehet barátkozni, de inkább a csetbe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40090 Dátum:
2016.04.08 péntek, 22:35:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.08 péntek, 09:03:42
Szia!
Német 2006-os autó, lesz benne DPF. Vagy legalábbis volt, valószínűleg annak az összeégett darabjait lökte ki, amikor regenerálás közben a szerelő elkezdte a gázt nyomni.
Amikor ez a fordulatszám-emelkedés van, akkor megy pl. a hűtőventilátor?
Szia! Igen valóban van. Csak azt nem tudom hogy ez most megadhatta magát véglegesen? Ha visszakerül hozzám az autó megnézem megy e a venti...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.08 péntek, 22:47:26 írta cyri
»
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40091 Dátum:
2016.04.09 szombat, 08:26:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.08 péntek, 22:04:07
Lehet barátkozni, de inkább a csetbe.
Sajnos egyre gyakrabban nyilvánosan barátkoznak
Egyre inkább kezd hígulni a fórum
2-3 nap után idenézek ( mert amúgy szeretem olvasgatni a problémákat-azok feltárásait ) de 2 oldalon keresztül nincs mondanivaló...
Szóval vissza a régi fórumot
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40092 Dátum:
2016.04.09 szombat, 09:13:50 »
Idézetet írta: cyri - 2016.04.08 péntek, 22:35:44
Szia! Igen valóban van. Csak azt nem tudom hogy ez most megadhatta magát véglegesen? Ha visszakerül hozzám az autó megnézem megy e a venti...
Ha már összeégett darabok röpködnek, az már teljesen a vége. Vágjátok ki a fenébe, írassátok ki a PCM-ből/csapjátok be az érzékelőit, és felejtsétek el. Mk3-ban a DPF egy felejtős dolog.
Naplózva
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40093 Dátum:
2016.04.09 szombat, 09:31:20 »
Egy nagyon jó cikk a DPF-ről.
http://www.injektor.hu/13-alapok/42-dizel-kornyezetvedelem-reszecskeszuro
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40094 Dátum:
2016.04.09 szombat, 09:41:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.09 szombat, 09:13:50
Ha már összeégett darabok röpködnek, az már teljesen a vége. Vágjátok ki a fenébe, írassátok ki a PCM-ből/csapjátok be az érzékelőit, és felejtsétek el. Mk3-ban a DPF egy felejtős dolog.
Igen ez lesz, csak Dephi motorvezérlője van amiből állítólag nem egyszerű kiírni a DPF-et.
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40095 Dátum:
2016.04.09 szombat, 09:49:48 »
Idézetet írta: cyri - 2016.04.09 szombat, 09:41:04
Igen ez lesz, csak Dephi motorvezérlője van amiből állítólag nem egyszerű kiírni a DPF-et.
tenni kell rá egy olyan gyári vezérlőt, amiben nincs dpf. az a legegyszerűbb és legolcsóbb. na meg a legjobb is.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40096 Dátum:
2016.04.09 szombat, 10:39:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.08 péntek, 17:43:47
egyáltalán nem biztos. kár ezzel riogatni másokat
Köszi azért, akkor marad a várakozás szabad időpontra.
Jó hétvégét!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40097 Dátum:
2016.04.09 szombat, 18:33:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.08 péntek, 14:03:31
miután azt hitted,hogy egy rejtett cső van,ahol visszajut a motorba az elpárolgott gázolaj,így minden más is erősen megkérdejelzhető,amit feltételezéseden alapuló válaszaidban olvashattunk.
"a gázolaj nem az a párolgós fajta. És hogy jut be a hengerig? valami titkos cső lehet ott..."
A rejtett csövet ironikusan írtam. Az erősem megkérdőjelezhetőeket, viszont kérdőjelezz meg bátran.
Igen, a gázolaj nem az a párolgós fajta. A benzinnél még elhinném - talán. De a gázolaj közel sem párolog annyit, hogy eltávozzon az olajból.
Válasz
Így maradhatunk abban,hogy elpárolog a felesleges gázolaj egy része a motorolajból.
Igen. Ebben maradhatunk. Legyen mondjuk 1-5%, kb ennyi párolog el.
Lást a fenti felhívást. És kérném a személyeskedő, trollkodó magatartás mellőzését.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 18:38:58 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40098 Dátum:
2016.04.09 szombat, 18:37:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.08 péntek, 14:16:23
...ha kap rá lehetőséget.
Mindenhol azt írják, hogy aki rövid távon, teljes felmelegedés nélkül stb. használja, plusz a degeneráció sem tud rendesen végrehajtódni az ilyen speciális üzem miatt, ott hígulhat fel annyira a motorolaj, hogy inkább jobb cserélni.
De az olaj azért hígul fel, mert nem tud lefutni a regeneráció, és nem pedig azért, mert nincs ideje elpárologni.
Ha állításotokat bizonyítani szeretnétek, kérnék
1 egy hivatalosnak tűnő cikket, műszaki leírást, valamelyik autógyár javítási eljárását, mely azt javasolja: ha felhígult az olaj, menj x kilométert autópályán.
2 egy becslést, táblázatot, képletet, amivel kiszámíthatom, hogy mennyit kell autópályáznom, hogy mondjuk fél liter gázolaj eltűnjön az olajból.
Én tudok hozni olyat, ami olajcserét ír elő ez esetben.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40099 Dátum:
2016.04.09 szombat, 18:47:08 »
jahh, azt hittem már vége
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
795
796
797
798
799
800
801
[
802
]
803
804
805
806
807
808
809
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ