Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:09:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14632897 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7750 Dátum: 2011.02.04 péntek, 13:09:04 »

Szia!

Azért ha pl itt körbenézel a GT1749V turbócsalád több motorhoz illeszthető típusait találod. Még Mondeon belül is több van  wave
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V
Szerintem a pcsúcsok sem ugyanazok meg a vezérlésnél is van valami különbség szerintem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7751 Dátum: 2011.02.04 péntek, 13:18:33 »

tök mindegy a bele ugyanaz/akkora..a többi lényegtelen..
veszel egy olyat mint én és biztos hogy érzel változást... eplus2

De itt több eltérő lökettérfogat és teljesítményszint is van és mégis egyforma a bele?  wow1 Turbinakerék, kompresszorkerék mindben egyforma?
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7752 Dátum: 2011.02.04 péntek, 13:54:24 »

üdv.akit érdekel még a küberl box.az nézze  meg ezt a videot!
http://www.youtube.com/watch?v=UxnVFq8IGNk

 worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7753 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:10:26 »

Szia!

Azért ha pl itt körbenézel a GT1749V turbócsalád több motorhoz illeszthető típusait találod. Még Mondeon belül is több van  wave
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V
A változós Di és a 130-as Ci turbója (vákumos) teljesen ugyanaz!
Nekem van itthon egy 2,2-es Ci turbó, ennek a kompresszor kereke kicsit más...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7754 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:16:54 »

A változós Di és a 130-as Ci turbója (vákumos) teljesen ugyanaz!
Nekem van itthon egy 2,2-es Ci turbó, ennek a kompresszor kereke kicsit más...

Kösz a választ.

Ervin, akkor a TDCi-nél mitől van + 15 Le, ugye nem csak a CR befecskendezés, hanem a nagyobb töltőnyomás is - azt hogy érik el?
A 2,2 csonkolása (kipuff oldalon, levegő oldalon) megegyezik, simán fel lehetne tenni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7755 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:28:48 »

Kösz a választ.

Ervin, akkor a TDCi-nél mitől van + 15 Le, ugye nem csak a CR befecskendezés, hanem a nagyobb töltőnyomás is - azt hogy érik el?
A 2,2 csonkolása (kipuff oldalon, levegő oldalon) megegyezik, simán fel lehetne tenni?
Igen emeltek a nyomáson azért 130.. vigyor3, kb 5 perc alatt felteszed a Tiedet is 1,55-re és máris érzed, hogy megvan a 15 le...sőt lehet több is mert 1,5 alatt még nagyon sokat számítanak a tizedek...2 felett meg már alig. Az erő és jó hatásfok a fő befecskendezésből jön...a Ci nél még porlasztanak párszor, hogy halkabb és környezet kímélőbb legyen...ez sem a fogyinak, sem a teljesítménynek nem jó, de a gyártónak meg kell felelni az épp aktuális trendnek...az emelt turbónyomással kompenzálták ezeket a dolgokat...
A 2.2 háza teljesen megegyezik a 2.0-val
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7756 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:31:28 »

Igen emeltek a nyomáson azért 130.. vigyor3, kb 5 perc alatt felteszed a Tiedet is 1,55-re és máris érzed, hogy megvan a 15 le...sőt lehet több is ....

5 perc alatt  wow1 azt hogy??? Nekem most max 1,3-1,35


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7757 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:31:42 »

Igen emeltek a nyomáson azért 130.. vigyor3, kb 5 perc alatt felteszed a Tiedet is 1,55-re és máris érzed, hogy megvan a 15 le...sőt lehet több is mert 1,5 alatt még nagyon sokat számítanak a tizedek...2 felett meg már alig. Az erő és jó hatásfok a fő befecskendezésből jön...a Ci nél még porlasztanak párszor, hogy halkabb és környezet kímélőbb legyen...ez sem a fogyinak, sem a teljesítménynek nem jó, de a gyártónak meg kell felelni az épp aktuális trendnek...az emelt turbónyomással kompenzálták ezeket a dolgokat...
A 2.2 háza teljesen megegyezik a 2.0-val
2,2 ci-ben és 2,0 di-ben hogy alakul a löket x furat(vagy lehet hogy fordítva szokták megadni)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7758 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:32:03 »

5 perc alatt  wow1 azt hogy??? Nekem most max 1,3-1,35



az actuator tengelyén kell az anyát tekergetni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7759 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:33:30 »

A 2.2 háza teljesen megegyezik a 2.0-val

És te még nem raktad fel, miért nem?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7760 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:34:50 »

A változós Di és a 130-as Ci turbója (vákumos) teljesen ugyanaz!
Nekem van itthon egy 2,2-es Ci turbó, ennek a kompresszor kereke kicsit más...
Szerintem vagy ahogy tanultam a keréken lévő lapátok variálásával(dőlés szögével/ritkitásával/süritésével)ugyan azon a fordulat tartományban a nyomás erössen variálható.Valószinűleg ezért különbözik.A 2,2-nél a pcs-k is mások!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7761 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:35:41 »

2,2 ci-ben és 2,0 di-ben hogy alakul a löket x furat(vagy lehet hogy fordítva szokták megadni)

A főoldalon van erről anyag, mindjárt megkeresem.
de 2,0 86x86 a 2,2 86x92 azt hiszem helyesen 86x94,6
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 20:42:02 írta V.Tamás » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7762 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:36:11 »

A főoldalon van erről anyag, mindjárt megkeresem.
de 2,0 86x86 a 2,2 86x92 azt hiszem
worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7763 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:40:49 »

worship

Itt van ollózva:
Ide kívánkozik a 2.2 TDCi (motorkód: QJBA) motor megemlítése is. A Mondeo vásárlók
igényeltek egy erısebb dízel motort is. Ez lehetett volna a Transit 2.4 TDCi -je, vagy a
Volvo/Jaguar/Land Rover 2.7 V6 TDCi -je, csakhogy ezzel már nagyon orrnehéz lett volan
a Mondeo (meg a 2.7 -est meghagyták az MK4 -nek), a 2.0 TDCi -t alakították át hosszabb
löketővé (fúrat x löket: 86 mm x 94,6 mm) - Nyugaton nem löktérfogat hanem
teljesítmény után kell a kötelezı biztosítást fizetni - , illetve átdolgozták a befcskendezı
rendszert és nagyobb fordulat számú turbó került beépítésre. Így a motor 155 Le -s lett,
360 Nm -es nyomatékkal 1800 rpm-nél. Itt is meg van az overboost funkció.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7764 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:41:16 »

nekem 1,5-1,6 a nyomásom kb...chip nélkül...MAP szerint
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7765 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:43:30 »

Itt van ollózva:
Ide kívánkozik a 2.2 TDCi (motorkód: QJBA) motor megemlítése is. A Mondeo vásárlók
igényeltek egy erısebb dízel motort is. Ez lehetett volna a Transit 2.4 TDCi -je, vagy a
Volvo/Jaguar/Land Rover 2.7 V6 TDCi -je, csakhogy ezzel már nagyon orrnehéz lett volan
a Mondeo (meg a 2.7 -est meghagyták az MK4 -nek), a 2.0 TDCi -t alakították át hosszabb
löketővé (fúrat x löket: 86 mm x 94,6 mm) - Nyugaton nem löktérfogat hanem
teljesítmény után kell a kötelezı biztosítást fizetni - , illetve átdolgozták a befcskendezı
rendszert és nagyobb fordulat számú turbó került beépítésre. Így a motor 155 Le -s lett,
360 Nm -es nyomatékkal 1800 rpm-nél. Itt is meg van az overboost funkció.

akkor ezek szerint lehetne a di-ből 2.2-est csinálni?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7766 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:45:16 »

nekem 1,5-1,6 a nyomásom kb...chip nélkül...MAP szerint

Mondjátok már el ehhez mit kell csinálni
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7767 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:46:58 »

Egy haverom volt nálam egy 2010-es 2.2-es tranzittal. Abban szabadonfutós a generátor. wow1 De most nem is ez a kérdés, hanem az, hogy szeretne egy olyan kütyüt amivel a km órát lehet állítani. Valami kis dobozkáról beszélt amit az obd-re lehet kötni. Mondjuk ő felfelé tekerné az órát. Van ilyen cucc?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7768 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:48:38 »

Mondjátok már el ehhez mit kell csinálni
én már írtam vigyor3

a vákumtökön lévő menetes száron kell állítani a szár hosszán egy anyával. nyomásmérővel figyeld, hogy mennyit állítottál rajta!!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7769 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:49:30 »

nekem 1,5-1,6 a nyomásom kb...chip nélkül...MAP szerint
az nem lehet, katalogus szerint a nyomástök 1,35 barnal engedi el a nyomást. a cső nincs kihasadva rajta?? akkor tud ilyet csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7770 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:51:05 »

nekem 1,5-1,6 a nyomásom kb...chip nélkül...MAP szerint
Nekem meg chippel 1,35...1,4....chip előtt meg max 1,2 és úgy is jól ment.
Feltettem már 1,6-ra és 2 barra is próbaként...persze ment mint disznó...de nekem még kell ez az autó egy darabig, mert qrva jó.. eplus2 taps Mondjuk az 1,6 gondolom nem sok mindent ártana, de a 2 az már durvult jobban.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7771 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:52:14 »

Egy haverom volt nálam egy 2010-es 2.2-es tranzittal. Abban szabadonfutós a generátor. wow1 De most nem is ez a kérdés, hanem az, hogy szeretne egy olyan kütyüt amivel a km órát lehet állítani. Valami kis dobozkáról beszélt amit az obd-re lehet kötni. Mondjuk ő felfelé tekerné az órát. Van ilyen cucc?
Nem tudom de nekem is ilyen transitom van a mondi mellet.A generátor tényleg szabadon futós.Megpróbálok majd utánna nézni,hogy létezik-e ilyen kütyü.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7772 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:52:36 »

Nekem meg chippel 1,35...1,4....chip előtt meg max 1,2 és úgy is jól ment.
Feltettem már 1,6-ra és 2 barra is próbaként...persze ment mint disznó...de nekem még kell ez az autó egy darabig, mert qrva jó.. eplus2 taps Mondjuk az 1,6 gondolom nem sok mindent ártana, de a 2 az már durvult jobban.. eplus2
a ci-k is túltöltenek néha 1,6-1,7 közé...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7773 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:54:15 »

Nem tudom de nekem is ilyen transitom van a mondi mellet.A generátor tényleg szabadon futós.Megpróbálok majd utánna nézni,hogy létezik-e ilyen kütyü.
Köszi!  worship
Jut eszembe, nem tudod mennyi a fogyasztási normája? Mondjuk ez magasított személyszállítós verzió.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7774 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:56:38 »

a ci-k is túltöltenek néha 1,6-1,7 közé...
és ezen nincs mit tekergetni?? én is feltekergetném azt a csavart  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7775 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:58:49 »

És te még nem raktad fel, miért nem?
Az egyik ok, hogy mivel piszkosul vigyázok a turbóra (is) ezért az még teljesen makulátlan állapotú..
A másik,hogy mivel a 2,2-es használt, azt át akarom nézetni szakműhelyben és csak 100%-os állapotban akarom felrakni....ha tudtok igazán profi turbóst annak az elérhetőségét elfogadom worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7776 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:59:55 »

én már írtam vigyor3

a vákumtökön lévő menetes száron kell állítani a szár hosszán egy anyával. nyomásmérővel figyeld, hogy mennyit állítottál rajta!!!

Merre kellene állítani? Hosszabb, vagy rövidebb legyen a szár? mennyire érzékeny ez a dolog, a szár változása 1-2 mm mit okoz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7777 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:00:14 »

és ezen nincs mit tekergetni?? én is feltekergetném azt a csavart  vigyor3
neked elektrongyos, örülj hogy még nem halt be a vezérlője eplus2. am azon nem tudom, hogy hogy van, lehet hogy azon is lehet állatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7778 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:01:09 »

neked elektrongyos, örülj hogy még nem halt be a vezérlője eplus2. am azon nem tudom, hogy hogy van, lehet hogy azon is lehet állatni
mé annyira behalnak azok? ez is divat fordéknál?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7779 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:01:29 »

Merre kellene állítani? Hosszabb, vagy rövidebb legyen a szár? mennyire érzékeny ez a dolog, a szár változása 1-2 mm mit okoz?
asszem rövidebbnek kell lennie, de ebben Ervin a profi, ő jobban tudja, nekem még az asztalon pihan az ilyen turbom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7780 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:02:41 »

mé annyira behalnak azok? ez is divat fordéknál?
összekormolódnak a lapátok, beállnak az elektronika próbállja állítani, de nem megy neki, ezért behal vigyor3

asszem 50eft körül újjítják fel azokat az elektronikákat...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7781 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:04:04 »

összekormolódnak a lapátok, beállnak az elektronika próbállja állítani, de nem megy neki, ezért behal vigyor3

asszem 50eft körül újjítják fel azokat az elektronikákat...
akko holnap leveszem azt kimosom  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7782 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:04:33 »

akko holnap leveszem azt kimosom  eplus2 eplus2
elég ha nem öregurasan használod beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7783 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:05:12 »

Köszi!  worship
Jut eszembe, nem tudod mennyi a fogyasztási normája? Mondjuk ez magasított személyszállítós verzió.
Magasitott dobozos az enyém állandó terhléssel(mühely autó)10,5 a cég felé.Amugy 600km-ként 15-20 litert meghagy eplus2.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7784 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:05:24 »

elég ha nem öregurasan használod beka3
de akko meg annyit zabál mint egy disznó  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7785 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:06:55 »

asszem rövidebbnek kell lennie, de ebben Ervin a profi, ő jobban tudja, nekem még az asztalon pihan az ilyen turbom

Akkor megvárom, hátha megsúgja  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7786 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:07:09 »

de akko meg annyit zabál mint egy disznó  vigyor3
valamit valamiért vigyor3 beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7787 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:08:56 »

elég ha nem öregurasan használod beka3
Tényleg, ezeket a lekormolódott lapátokat.. Meg kell pucolni őket? Házilag bele lehet berhelni?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7788 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:09:17 »

valamit valamiért vigyor3 beka3
naja, de pályán 120-130-al 280km-t folyamatosan használva az takarítja a motrot vagy azis becsinálja?
Bár a kedves műszakis kollegák szerint amúgy is nagyon kormol, pedig én még sose láttam magam mögött füstöt  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7789 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:12:00 »

Akkor megvárom, hátha megsúgja  Wink
írj neki pü-t Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7790 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:13:04 »

naja, de pályán 120-130-al 280km-t folyamatosan használva az takarítja a motrot vagy azis becsinálja?
Bár a kedves műszakis kollegák szerint amúgy is nagyon kormol, pedig én még sose láttam magam mögött füstöt  vigyor3
asszem 4-esben 2500-3000-es fordulatot szokták ajánlani talán 5km-t,  hogy ott kikormolja magát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7791 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:28:10 »

Itt van ollózva:
Ide kívánkozik a 2.2 TDCi (motorkód: QJBA) motor megemlítése is. A Mondeo vásárlók
igényeltek egy erısebb dízel motort is. Ez lehetett volna a Transit 2.4 TDCi -je, vagy a
Volvo/Jaguar/Land Rover 2.7 V6 TDCi -je, csakhogy ezzel már nagyon orrnehéz lett volan
a Mondeo (meg a 2.7 -est meghagyták az MK4 -nek), a 2.0 TDCi -t alakították át hosszabb
löketővé (fúrat x löket: 86 mm x 94,6 mm) - Nyugaton nem löktérfogat hanem
teljesítmény után kell a kötelezı biztosítást fizetni - , illetve átdolgozták a befcskendezı
rendszert és nagyobb fordulat számú turbó került beépítésre. Így a motor 155 Le -s lett,
360 Nm -es nyomatékkal 1800 rpm-nél. Itt is meg van az overboost funkció.

ez is érdekes:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/10/tdi_tuning_ki_kell_szamolni/
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7792 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:38:27 »

Akkor megvárom, hátha megsúgja  Wink
Küldtem pü-t. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7793 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:51:46 »


Valóban, ezt még nem olvastam  worship
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7794 Dátum: 2011.02.04 péntek, 22:06:24 »

mé annyira behalnak azok? ez is divat fordéknál?
Nem csak a Fordon hal be. Ugyanez van pl.: a Turanban is. Az a gond, hogy az elektronika rá van csavarozva a turbóra és a meleg miatt fekszik ki. Kb 5 év az élettartama. Pesten 50-80 ezer, Veszprémben 30 ezer a javítása. Trükkös, mert porcelán nyákon van a cucc és azt nem mindenki meri forrasztani..
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7795 Dátum: 2011.02.04 péntek, 22:07:34 »

Magasitott dobozos az enyém állandó terhléssel(mühely autó)10,5 a cég felé.Amugy 600km-ként 15-20 litert meghagy eplus2.
Köszi! Hát igen Ő is spórolni akar.  vigyor3
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7796 Dátum: 2011.02.04 péntek, 22:22:11 »

az nem lehet, katalogus szerint a nyomástök 1,35 barnal engedi el a nyomást. a cső nincs kihasadva rajta?? akkor tud ilyet csinálni

amit megmondtam azt megmondtam...annyi azt kész... eplus2
2.2 tdci-n  2 bar volt chip után néha,de 1,5 fixen volt mindig szinte..aszem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7797 Dátum: 2011.02.04 péntek, 22:33:12 »

amit megmondtam azt megmondtam...annyi azt kész... eplus2
2.2 tdci-n  2 bar volt chip után néha,de 1,5 fixen volt mindig szinte..aszem.
nézd meg a csövet rajta, mert így ki tudod nyírni a turbot... bár úgyis nyagyobbat akarsz eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7798 Dátum: 2011.02.05 szombat, 13:26:36 »

nézd meg a csövet rajta, mert így ki tudod nyírni a turbot... bár úgyis nyagyobbat akarsz eplus2

milyen csövet nézzek meg rajta? meg minek?
Naplózva
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #7799 Dátum: 2011.02.05 szombat, 14:00:37 »

Sziasztok! A kérdésem a következő. Behalt a főtengely szíjtárcsám és a cromaxon van klímás és klíma nélküli, az árban van némi különbség. Melyiket vegyem meg, ha az autóm digit klímás, de viszont szabadonfutóssá lett alakítva a generátorom és a feszítőm is "örök életű" lett? Jelent ez a változtatás valamit ezen két alkatrész jelentősége közt?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.