Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 18:52:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13823871 alkalommal)
visko1017 és 49 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7850 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 18:32:23 »

Így van... azt mindenképp kicserélem, bár csak azt szerettem volna, amelyik tutira tönkrement, de mivel itt a szerelők nem tudják megmondani melyik a rossz, ezért valszeg muszáj lesz mindkettőt cserélni. Bár ettől még nem fog 3-4 l rel kevesebbet fogysztani a gép az tuti.

Vik, vagy Gábor merre laknak ők?? Akiket itt ajánlottatok. Én a nyugati végen lakok sz.helyen. Ők??

VIK Bp, Gabor nem tudom...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7851 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 18:34:35 »

Így van... azt mindenképp kicserélem, bár csak azt szerettem volna, amelyik tutira tönkrement, de mivel itt a szerelők nem tudják megmondani melyik a rossz, ezért valszeg muszáj lesz mindkettőt cserélni. Bár ettől még nem fog 3-4 l rel kevesebbet fogysztani a gép az tuti.

Vik, vagy Gábor merre laknak ők?? Akiket itt ajánlottatok. Én a nyugati végen lakok sz.helyen. Ők??
vik pesten van,

Gergő balatonfüreden
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7852 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 19:04:47 »

Gondolom a tiéd manuális, és nem csak városi használatról beszélsz, ugye? Bár országúton sem tudom 6,8 alá hozni a legkímélőbb menettel sem.
igen manuális 6-os nem város,de a bükkben lakom majd ugyan az.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7853 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 19:13:00 »

igen manuális 6-os nem város,de a bükkben lakom majd ugyan az.
azért nem teljesen, mert városban fékezgetünk össze-vissza, te meg gurulsz lefele a lejtőkön. én is szoktam hegyekben használni nem igazán kimélő üzemmódban és meg sem közelíti a városi fogyasztásomat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7854 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 19:28:37 »

azért nem teljesen, mert városban fékezgetünk össze-vissza, te meg gurulsz lefele a lejtőkön. én is szoktam hegyekben használni nem igazán kimélő üzemmódban és meg sem közelíti a városi fogyasztásomat
Tapsztalatom szerint mindig it a faluban és környékén nő meg a fogyi Miskolchoz,Egerhez képest mindig fentebb megy 2tizeddel,ha kiruccanok szinte mindig visszanyerem azt a kicsit.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7855 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 19:50:05 »

Tapsztalatom szerint mindig it a faluban és környékén nő meg a fogyi Miskolchoz,Egerhez képest mindig fentebb megy 2tizeddel,ha kiruccanok szinte mindig visszanyerem azt a kicsit.
én ha kiruccanok akkor 5,5-6L között városban 8-9liter vigyor3 nagyon nem tütyörögve sehol sem nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7856 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 19:53:34 »

én ha kiruccanok akkor 5,5-6L között városban 8-9liter vigyor3 nagyon nem tütyörögve sehol sem nyes
Igaz városban nem szoktam sokat,tartósan autózni.Mivel nem ott lakom.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #7857 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 20:05:01 »

Ma voltam a fordnál... kértem csináljanak motordiagnosztikát, meg nézzék meg a turbó körül minden rendben van-e!??
Mentek vele egy kört, mondták, hogy nem megy valami jól, a turbó nyomást megnézték géppel 2 bar ig ment fel, vagy mi amikor odaléptek neki. Erre azt mondták a turbónak semmi baja. Megnézték a csöveket is, úgy látták, nem fúj ki sehol.
Annyit tudtak mondani, hogy cseréljek levegőszűrőt, néha kormozzam ki a katalizátort, meg tankoljak máshol. Eddig Agip-nél tankoltam, nem hinnéám, hoghy az nem lenne megfelelő. Megnéztem a légszűrőt, középkoszos, csere lesz, de szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...

akkor mi lehet még a gond??? porlasztókan nyáron csinálták azzal nem lehet gond...
Mi van még??? Én nem tudok mire gondolni
khmmm-khmmm.a turbónyomás kevés.Ami nem azt jelenti,hogy rossz lenne,csak talán valahol mégis csak van rés a "pajzson"!
2,5barnak kellene lennie teljes terhelésen,amit egyébként csak menet közben lehet mérni,és pontosan diagnosztizálni,mert álló autónál nem tölt többet 1,7nél.
De van egy ford specifikus vizsgálat is a turbónyomás mérésre ami a következő.

Ha vákumos a turbód,akkor leveszik róla a vákuumcsövet,és egy kézi vákumszivattyúval addig "szippantják" a vákum membránt-és eközben beállítanak egy 3700as fordulatot a motornak -amíg a turbónyomásnak minimum 1,95bar-nak kell lennie!Ha ez megvan, akkor rálehet mondani,hogy a turbó és a turbócső rendszer is oké!
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7858 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 20:12:43 »

khmmm-khmmm.a turbónyomás kevés.Ami nem azt jelenti,hogy rossz lenne,csak talán valahol mégis csak van rés a "pajzson"!
2,5barnak kellene lennie teljes terhelésen,amit egyébként csak menet közben lehet mérni,és pontosan diagnosztizálni,mert álló autónál nem tölt többet 1,7nél.
...
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan! Wink wave
eljen
Én nem is értem ezeket a Ford szervizeseket(tisztelet a kivételnek) Ők megveszik jó dárgán a progit, a tudást és b***nak használni mi meg így-úgy megszerezzük és próbáljuk használni, segíteni egymást. Nem kéne egy szervízt nyitni magunknak? Minden hétvégén összjönnénk és közösen meggyógítanánk a picikéket Wink Közben sörözgetnénk, grilleznénk meg ilyenek...
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #7859 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 20:15:29 »

eljen
Én nem is értem ezeket a Ford szervizeseket(tisztelet a kivételnek) Ők megveszik jó dárgán a progit, a tudást és b***nak használni mi meg így-úgy megszerezzük és próbáljuk használni, segíteni egymást. Nem kéne egy szervízt nyitni magunknak? Minden hétvégén összjönnénk és közösen meggyógítanánk a picikéket Wink Közben sörözgetnénk, grilleznénk meg ilyenek...
ok. a sörözgetést vállalom...... nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7860 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 20:18:15 »

ok. a sörözgetést vállalom...... nyes Wink wave
A sörözésben én is benne vagyok eplus2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7861 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 20:21:42 »

ok. a sörözgetést vállalom...... nyes Wink wave
Azt gondolom, egyébként én is így gondoltam. nyes Lenne egy rámpa, vagy egy csápos felemelnénk a kocsit akié az autó az dolgozna rajta, mi meg körülötte kempingszékben ülve szürcsölgetnénk a hideg sört, és ösztanánk az észt, hogy ne úgy- hanem amúgy csináld, mer' az úgy lesz jó. A csajok meg sütnék a husokat nyes party0038
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #7862 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 20:23:48 »

Azt gondolom, egyébként én is így gondoltam. nyes Lenne egy rámpa, vagy egy csápos felemelnénk a kocsit akié az autó az dolgozna rajta, mi meg körülötte kempingszékben ülve szürcsölgetnénk a hideg sört, és ösztanánk az észt, hogy ne úgy- hanem amúgy csináld, mer' az úgy lesz jó. A csajok meg sütnék a husokat nyes party0038
már csak egy közös pont kellene az országban,mert elég szerteágazó a társaság lelőhelye.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7863 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 20:26:51 »

már csak egy közös pont kellene az országban,mert elég szerteágazó a társaság lelőhelye.... Cheesy
Vándorolhatnánk is. Minden hétvégén máshol lennénk. Ez lenne a 2011-es Nagy Ford Mondeo Szervíz Túrné. vagy valami ilyesmi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #7864 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 20:27:34 »

Ez lenne a 2011-es Nagy Ford Mondeo Szervíz Túrné.
taps taps taps .....rendben,de a Lagzi Lajcsit nem hííjjuk meg! hehe

OFF!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7865 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 21:06:40 »

taps taps taps .....rendben,de a Lagzi Lajcsit nem hííjjuk meg! hehe

OFF!


Jó. Ezt leszögezhetjük.

Sorsolással eldönthetjük,hogy kinek az autóját javítjuk meg.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7866 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 21:33:51 »

Az enyémet?  nyes
Csak a kihívás miatt.


Jó. Ezt leszögezhetjük.

Sorsolással eldönthetjük,hogy kinek az autóját javítjuk meg.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7867 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 23:37:52 »

Ez a következő:

0 és + 4 fok közöss sárga a hópehely,
0 fok alatt pedig piros.

azt jelenti ogy tél van, figyelj oda mert csúszik az út!

Köszi de ezt én is tudtam,csak rossz volt a kérdés,de HZSOLT92 egyedül rájött mit szerettem volna kérdezni csak így kellett volna feltenni:Mi az a külsöhőmérséklet mellett a jel???A választ ő adta meg ami az automataváltó fokozatát jelenti.Bocsánat a rosszul feltett kérdésért.Akkor örülök ha nem kell őket látnom mint ma mert végre nagyon plussz volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7868 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 23:48:36 »

eljen
Én nem is értem ezeket a Ford szervizeseket(tisztelet a kivételnek) Ők megveszik jó dárgán a progit, a tudást és b***nak használni mi meg így-úgy megszerezzük és próbáljuk használni, segíteni egymást. Nem kéne egy szervízt nyitni magunknak? Minden hétvégén összjönnénk és közösen meggyógítanánk a picikéket Wink Közben sörözgetnénk, grilleznénk meg ilyenek...
Az én problémám mikor tavaly volt ALF-nak leírtam és a kocsi volt gazdájának is elmondtam.A lényeg mire rájöttek egy jókis idő elment.A FORD szervizben ahol a régi gazdája lakik neki aztmondta a régi szerelője nekik erre nincs idejük,hogy alapossan átnézzék.Amit kiír a diag ha kell cserélik vagy nem és ha jó vagy nem ez van.Kiindulásnak jó a diag az vitathatatlan,de azért kell egy szerelő tallonban aki 10-es kulccsal tanult meg tizedeket állítani mert ez a kettős tuti siker.Na hálaisten nekem megvolt ez a kettős és most nincs is gondom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #7869 Dátum: 2011.02.08 kedd, 00:00:49 »

Az én problémám mikor tavaly volt ALF-nak leírtam és a kocsi volt gazdájának is elmondtam.A lényeg mire rájöttek egy jókis idő elment.A FORD szervizben ahol a régi gazdája lakik neki aztmondta a régi szerelője nekik erre nincs idejük,hogy alapossan átnézzék.Amit kiír a diag ha kell cserélik vagy nem és ha jó vagy nem ez van.Kiindulásnak jó a diag az vitathatatlan,de azért kell egy szerelő tallonban aki 10-es kulccsal tanult meg tizedeket állítani mert ez a kettős tuti siker.Na hálaisten nekem megvolt ez a kettős és most nincs is gondom.

Mert, mi volt a gondod? Csak az a fránya kíváncsiság...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7870 Dátum: 2011.02.08 kedd, 00:20:25 »

Mert, mi volt a gondod? Csak az a fránya kíváncsiság...

Röviden:Izzító villogás és egyre nehezebben indult majd már nem indult el egyáltalán.Diaggal a hiba p csúcs.közös nyomó cső érzékelő diesel elektronika.Ezek közül lehetett választani,hogy melyik.Aztán Fordék azt mondták mikor kicseréltük újra a Diesel elktronikámat nem lehet újra programozni.Vissza vittük a szerelőmhöz és kutakotás után mindent kizártunk,hogy jó és a hiba a PCM modul a kocsi vezérlő elektronikája a ludas.Ez miatt változtak a hiba források.Modul ki szereztümk egy donort és rálett töltve az én szoftverem és kocsiba vissza és pöccre indult.Tehát mechanikus hiba volt a modulban.Rossz modullal mindig elengedte a csúcs a nyomást.Viszon ha elakartam indítani nemkaptak vezérlést a csúcsok.Ahogy ez bekerült a kocsiba az újjabb már nem volt hiba kód sehol és azóta kopp kopp tuti minden.De erre nem A Ford márkaszerviz jött rá.Na ezért írtam ebben a témában én is.Közte mindent kipróbáltunk ,hogy kiszűrjük a hibát és erre A márkaszerviz nemfordít ennyi időt,mert míg ezt keresi a hibát nemjön be pénz a gyors alkatrész cseréből.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #7871 Dátum: 2011.02.08 kedd, 08:43:57 »

Jó reggelt.
Egy kérdésem lenne a mesterekhez.

Az lenne a kérdésem, hogy normális az, ha bő gázadásnál úgy növekszik a fordulatszám, mintha csúszna a kuplung, és a motor hangja hallagtja ezt a növekedést. Nekem olyat mondtak, hogy elektronika kíméli ezzel a motort. Ez normális, vagy pedig csak túl elővigyázatos az autó?
Igény szerint videot is feltöltök.
A választ előre is köszönom.
Üdv!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7872 Dátum: 2011.02.08 kedd, 09:11:23 »

Jó reggelt.
Egy kérdésem lenne a mesterekhez.

Az lenne a kérdésem, hogy normális az, ha bő gázadásnál úgy növekszik a fordulatszám, mintha csúszna a kuplung, és a motor hangja hallagtja ezt a növekedést. Nekem olyat mondtak, hogy elektronika kíméli ezzel a motort. Ez normális, vagy pedig csak túl elővigyázatos az autó?
Igény szerint videot is feltöltök.
A választ előre is köszönom.
Üdv!
csúszik a kuplung. Nem bírja már a nyomatékot 3-ban, 4-ben (főleg overboostnál).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7873 Dátum: 2011.02.08 kedd, 09:19:55 »

Röviden:Izzító villogás és egyre nehezebben indult majd már nem indult el egyáltalán.Diaggal a hiba p csúcs.közös nyomó cső érzékelő diesel elektronika.Ezek közül lehetett választani,hogy melyik.Aztán Fordék azt mondták mikor kicseréltük újra a Diesel elktronikámat nem lehet újra programozni.Vissza vittük a szerelőmhöz és kutakotás után mindent kizártunk,hogy jó és a hiba a PCM modul a kocsi vezérlő elektronikája a ludas.Ez miatt változtak a hiba források.Modul ki szereztümk egy donort és rálett töltve az én szoftverem és kocsiba vissza és pöccre indult.Tehát mechanikus hiba volt a modulban.Rossz modullal mindig elengedte a csúcs a nyomást.Viszon ha elakartam indítani nemkaptak vezérlést a csúcsok.Ahogy ez bekerült a kocsiba az újjabb már nem volt hiba kód sehol és azóta kopp kopp tuti minden.De erre nem A Ford márkaszerviz jött rá.Na ezért írtam ebben a témában én is.Közte mindent kipróbáltunk ,hogy kiszűrjük a hibát és erre A márkaszerviz nemfordít ennyi időt,mert míg ezt keresi a hibát nemjön be pénz a gyors alkatrész cseréből.
ez azért nem stimmel így a ford szerviz részéről, mert általában a hibakeresési útvonalak végén ott van a PCM hiba lehetősége. Tehát ha végigcsinálják tisztességesen a TIS-ben leírtakat (ahogy azt Alf is írja), akkor lennének rendes válaszok. Persze akkor ki kellene tölteni a művelettel a ford által előírt normaidőt (vagy tudni kellene normaidőn belül megcsinálni) és nem csak kiszámlázni kellene. Ez persze csökkentené az időegység alatt szerzett bevételt....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7874 Dátum: 2011.02.08 kedd, 09:23:00 »

khmmm-khmmm.a turbónyomás kevés.Ami nem azt jelenti,hogy rossz lenne,csak talán valahol mégis csak van rés a "pajzson"!
2,5barnak kellene lennie teljes terhelésen,amit egyébként csak menet közben lehet mérni,és pontosan diagnosztizálni,mert álló autónál nem tölt többet 1,7nél.
De van egy ford specifikus vizsgálat is a turbónyomás mérésre ami a következő.

Ha vákumos a turbód,akkor leveszik róla a vákuumcsövet,és egy kézi vákumszivattyúval addig "szippantják" a vákum membránt-és eközben beállítanak egy 3700as fordulatot a motornak -amíg a turbónyomásnak minimum 1,95bar-nak kell lennie!Ha ez megvan, akkor rálehet mondani,hogy a turbó és a turbócső rendszer is oké!
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan! Wink wave
Kiegészítésként: a hiba lehet még repedt szívósor és hibás szívósor-blokk közötti tömítés is, ami miatt a blokk olajos a szívósor alatt.
A turbónak meg van saját mechanikai hibakeresése a TIS-ben.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7875 Dátum: 2011.02.08 kedd, 11:44:28 »

ez azért nem stimmel így a ford szerviz részéről, mert általában a hibakeresési útvonalak végén ott van a PCM hiba lehetősége. Tehát ha végigcsinálják tisztességesen a TIS-ben leírtakat (ahogy azt Alf is írja), akkor lennének rendes válaszok. Persze akkor ki kellene tölteni a művelettel a ford által előírt normaidőt (vagy tudni kellene normaidőn belül megcsinálni) és nem csak kiszámlázni kellene. Ez persze csökkentené az időegység alatt szerzett bevételt....
Pedig nem tettem se hozzá se nem mondtam keveset.Én húztam el tőlük a szerelőmmel mert azt mondták amit leírtam.De hála isten túlvagyok rajta már egy rossz emlék.Azért még annyit hozzá teszek,akkor 1 hétig ott állt náluk és ez volt a válasz,nemtudunk vele mit csinálni nem indul be vigyük el és folytassuk mi.Mikor megvolt a hiba kijött tőlük a srác a gyári diaggal és 10 perc alatt újra programozta a diesel elektronikámat és indult.de a hibát más találta meg.Nézd meg a z egyik írásban a turbóra mit moindtak.Alf meg megmondta hogy kellett volna.Én hála isten kifogtam az én szerelőimet és azok rendesen ha kell időt nemsajnálva átnézik mindig .Remélem kevésszer lesz rá szükség.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7876 Dátum: 2011.02.08 kedd, 11:55:05 »

Pedig nem tettem se hozzá se nem mondtam keveset.Én húztam el tőlük a szerelőmmel mert azt mondták amit leírtam.De hála isten túlvagyok rajta már egy rossz emlék.Azért még annyit hozzá teszek,akkor 1 hétig ott állt náluk és ez volt a válasz,nemtudunk vele mit csinálni nem indul be vigyük el és folytassuk mi.Mikor megvolt a hiba kijött tőlük a srác a gyári diaggal és 10 perc alatt újra programozta a diesel elektronikámat és indult.de a hibát más találta meg.Nézd meg a z egyik írásban a turbóra mit moindtak.Alf meg megmondta hogy kellett volna.Én hála isten kifogtam az én szerelőimet és azok rendesen ha kell időt nemsajnálva átnézik mindig .Remélem kevésszer lesz rá szükség.
legutóbb szerelőmnél 3órát állt a 2 autó és 5eft-ot kért munkadíjra, úgy hogy 2en dolgoztak rajta és folyamatosan csináltak valamit egymástól függetlenül....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7877 Dátum: 2011.02.08 kedd, 12:06:30 »

Sziasztok!
Hogyan lehet hozzájutni a tis vagy e-tis-hez?Köszi!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7878 Dátum: 2011.02.08 kedd, 12:28:30 »

Sziasztok!
Hogyan lehet hozzájutni a tis vagy e-tis-hez?Köszi!!
Ezt hogy érted? Meg szeretnéd vásárolni?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7879 Dátum: 2011.02.08 kedd, 12:39:15 »

Ezt hogy érted? Meg szeretnéd vásárolni?
ÁÁÁÁ! Biztos van valami lehetőség.Legalábbm is remélem.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7880 Dátum: 2011.02.08 kedd, 12:53:18 »

ÁÁÁÁ! Biztos van valami lehetőség.Legalábbm is remélem.
ezekről ALF-ot kérdezd meg!!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7881 Dátum: 2011.02.08 kedd, 12:55:54 »

ezekről ALF-ot kérdezd meg!!!

Köszi de vannak kiválló forumtársak rögtön kaptam pü-ket!Ezuton is szeretném meg köszönni!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7882 Dátum: 2011.02.08 kedd, 13:03:39 »

csúszik a kuplung. Nem bírja már a nyomatékot 3-ban, 4-ben (főleg overboostnál).
Mi aza overboost? wow1
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7883 Dátum: 2011.02.08 kedd, 13:16:28 »

Mi aza overboost? wow1
a geometriás turbókon az ecu olyankor fentebb engedi a nyomást. az oldalon lévő tddi vs. tdci cikkben találsz leírást
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #7884 Dátum: 2011.02.08 kedd, 13:28:26 »

Köszi de vannak kiválló forumtársak rögtön kaptam pü-ket!Ezuton is szeretném meg köszönni!!

Kuldjenek mar nekem is hasonlo PU-t a kivalo forumtarsak, engem is erdeklne a dolog... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7885 Dátum: 2011.02.08 kedd, 13:36:28 »

Kuldjenek mar nekem is hasonlo PU-t a kivalo forumtarsak, engem is erdeklne a dolog... :-)

AndyA
ide is jöhet ha tudtok olyan ami fut 32bites win7-en  Grin
bocs megint az OFF-ért
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7886 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:11:57 »

Gondolom a tiéd manuális, és nem csak városi használatról beszélsz, ugye? Bár országúton sem tudom 6,8 alá hozni a legkímélőbb menettel sem.
Jól gondolod, a tiéd automata. Azok többet esznek országúton kb. 1 literrel, városban meg kitudja mennyivel?
A kényelemért a kútnál kell fizetned.  wave
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7887 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:14:13 »

a geometriás turbókon az ecu olyankor fentebb engedi a nyomást. az oldalon lévő tddi vs. tdci cikkben találsz leírást
A fix. geos. adagolósnál is van overboost.  wave
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7888 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:19:05 »

akkor leveszik róla a vákuumcsövet,és egy kézi vákumszivattyúval addig "szippantják" a vákum membránt-és eközben beállítanak egy 3700as fordulatot a motornak -amíg a turbónyomásnak minimum 1,95bar-nak kell lennie!Ha ez megvan, akkor rálehet mondani,hogy a turbó és a turbócső rendszer is oké!
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan! Wink wave
[/quote]

Talán nem isk ell mondenom, de hát nem így csinálták...
Rákapcsolták a Computert, és nyomogatták üresben a gázpedált. Kb ahogy néztem olyan 3700-4000 ig nyomták fel, így mártek maximálisan 2 bárt

Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7889 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:24:24 »

akkor leveszik róla a vákuumcsövet,és egy kézi vákumszivattyúval addig "szippantják" a vákum membránt-és eközben beállítanak egy 3700as fordulatot a motornak -amíg a turbónyomásnak minimum 1,95bar-nak kell lennie!Ha ez megvan, akkor rálehet mondani,hogy a turbó és a turbócső rendszer is oké!
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan! Wink wave


Talán nem isk ell mondenom, de hát nem így csinálták...
Rákapcsolták a Computert, és nyomogatták üresben a gázpedált. Kb ahogy néztem olyan 3700-4000 ig nyomták fel, így mártek maximálisan 2 bárt


és állították a turbonyomásodat??  wow1 hogyan mérnek terhelés nélkül 2bart?Huh?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7890 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:29:07 »

Kiegészítésként: a hiba lehet még repedt szívósor és hibás szívósor-blokk közötti tömítés is, ami miatt a blokk olajos a szívósor alatt.
A turbónak meg van saját mechanikai hibakeresése a TIS-ben.

Na ja... de ha ezt a fordnál nem tudják kiszűrni, hogy mi a gond, akkor hova vigyem én itt sombathelyen??? nem ismerek senkit, aki konkrétan értene ezekhez, és a technikai háttere is megvan hozzá?!!? wow1
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7891 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:30:16 »

A fix. geos. adagolósnál is van overboost.  wave
én még nem vettem észre vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7892 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:31:45 »

én még nem vettem észre vigyor3
én meg nem is tudom miaz...??  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7893 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:33:52 »

én meg nem is tudom miaz...??  Grin
egy rövid ideig nagyobb teljesítmény biztosít (asszem 10 másodpercre) hirtelen gyorsításkor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7894 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:35:56 »

és állították a turbonyomásodat??  wow1 hogyan mérnek terhelés nélkül 2bart?Huh?

nem csináltak semmit, csak ült bent a srác a kocsiban, taposgatta a gázt egy egy másodpercre, és a grafikonon ez látszott is, ami egyből felugrott ilyenkor, és a grafikon balo oldalán mutatott egy számot, ami az addigi max nyomást mutatta, és ezt mutogatta nekem közben a gyerek, hogy 2,014 Bár volt.
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7895 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:37:31 »

egy rövid ideig nagyobb teljesítmény biztosít (asszem 10 másodpercre) hirtelen gyorsításkor
akko pl. azért van hogy 90ről tök jól kilő a gép olyan 130-ig??  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7896 Dátum: 2011.02.08 kedd, 15:46:34 »

Az olajkörit úgy tudod megnézni hogy azt a vízcsövet ami ki megy belőle egy papagájfogóval elszorítod és ha akkor felmegy a víz, az a rossz.

Most voltam a ford-ban, nem tudták megmondani melyik rossz, vagy nem... 3adszorra is rákérdezve kinyögték, hogy csak akkor tudják melyik rossz, ha már ki van szedve... ezt a f***ságot... akkor megköszöntem és eljöttem. Majd aki konkrétan megmondja nekem melyik a rossz azt cseréltetem ki. Hogyan lehet megállapítani melyik nem műxik?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7897 Dátum: 2011.02.08 kedd, 16:07:53 »

a geometriás turbókon az ecu olyankor fentebb engedi a nyomást. az oldalon lévő tddi vs. tdci cikkben találsz leírást
Mindig vagy csak alacsony sebesség fokozatban mert most,hogy gondolkozom rajta kb 3-4-ben nyomok egy padlót olyan 2100-körül mintha picsán gudták vólna.Ez az lehet?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7898 Dátum: 2011.02.08 kedd, 16:10:00 »

Mindig vagy csak alacsony sebesség fokozatban mert most,hogy gondolkozom rajta kb 3-4-ben nyomok egy padlót olyan 2100-körül mintha picsán gudták vólna.Ez az lehet?
jah nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7899 Dátum: 2011.02.08 kedd, 16:11:23 »

Szerelt már valaki turbónyomás mérőt a gépébe?? Hová lehet bekötni??
Naplózva
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.