Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:10:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683855 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7750 Dátum:
2011.02.04 péntek, 13:09:04 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 12:58:11
Szia!
Azért ha pl itt körbenézel a GT1749V turbócsalád több motorhoz illeszthető típusait találod. Még Mondeon belül is több van
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V
Szerintem a pcsúcsok sem ugyanazok meg a vezérlésnél is van valami különbség szerintem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7751 Dátum:
2011.02.04 péntek, 13:18:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.04 péntek, 13:08:45
tök mindegy a bele ugyanaz/akkora..a többi lényegtelen..
veszel egy olyat mint én és biztos hogy érzel változást...
De itt több eltérő lökettérfogat és teljesítményszint is van és mégis egyforma a bele?
Turbinakerék, kompresszorkerék mindben egyforma?
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7752 Dátum:
2011.02.04 péntek, 13:54:24 »
üdv.akit érdekel még a küberl box.az nézze meg ezt a videot!
http://www.youtube.com/watch?v=UxnVFq8IGNk
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7753 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:10:26 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 12:58:11
Szia!
Azért ha pl itt körbenézel a GT1749V turbócsalád több motorhoz illeszthető típusait találod. Még Mondeon belül is több van
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V
A változós Di és a 130-as Ci turbója (vákumos) teljesen ugyanaz!
Nekem van itthon egy 2,2-es Ci turbó, ennek a kompresszor kereke kicsit más...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7754 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:16:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.04 péntek, 20:10:26
A változós Di és a 130-as Ci turbója (vákumos) teljesen ugyanaz!
Nekem van itthon egy 2,2-es Ci turbó, ennek a kompresszor kereke kicsit más...
Kösz a választ.
Ervin, akkor a TDCi-nél mitől van + 15 Le, ugye nem csak a CR befecskendezés, hanem a nagyobb töltőnyomás is - azt hogy érik el?
A 2,2 csonkolása (kipuff oldalon, levegő oldalon) megegyezik, simán fel lehetne tenni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7755 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:28:48 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 20:16:54
Kösz a választ.
Ervin, akkor a TDCi-nél mitől van + 15 Le, ugye nem csak a CR befecskendezés, hanem a nagyobb töltőnyomás is - azt hogy érik el?
A 2,2 csonkolása (kipuff oldalon, levegő oldalon) megegyezik, simán fel lehetne tenni?
Igen emeltek a nyomáson azért 130..
, kb 5 perc alatt felteszed a Tiedet is 1,55-re és máris érzed, hogy megvan a 15 le...sőt lehet több is mert 1,5 alatt még nagyon sokat számítanak a tizedek...2 felett meg már alig. Az erő és jó hatásfok a fő befecskendezésből jön...a Ci nél még porlasztanak párszor, hogy halkabb és környezet kímélőbb legyen...ez sem a fogyinak, sem a teljesítménynek nem jó, de a gyártónak meg kell felelni az épp aktuális trendnek...az emelt turbónyomással kompenzálták ezeket a dolgokat...
A 2.2 háza teljesen megegyezik a 2.0-val
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7756 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:31:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.04 péntek, 20:28:48
Igen emeltek a nyomáson azért 130..
, kb 5 perc alatt felteszed a Tiedet is 1,55-re és máris érzed, hogy megvan a 15 le...sőt lehet több is ....
5 perc alatt
azt hogy??? Nekem most max 1,3-1,35
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7757 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:31:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.04 péntek, 20:28:48
Igen emeltek a nyomáson azért 130..
, kb 5 perc alatt felteszed a Tiedet is 1,55-re és máris érzed, hogy megvan a 15 le...sőt lehet több is mert 1,5 alatt még nagyon sokat számítanak a tizedek...2 felett meg már alig. Az erő és jó hatásfok a fő befecskendezésből jön...a Ci nél még porlasztanak párszor, hogy halkabb és környezet kímélőbb legyen...ez sem a fogyinak, sem a teljesítménynek nem jó, de a gyártónak meg kell felelni az épp aktuális trendnek...az emelt turbónyomással kompenzálták ezeket a dolgokat...
A 2.2 háza teljesen megegyezik a 2.0-val
2,2 ci-ben és 2,0 di-ben hogy alakul a löket x furat(vagy lehet hogy fordítva szokták megadni)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7758 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:32:03 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 20:31:28
5 perc alatt
azt hogy??? Nekem most max 1,3-1,35
az actuator tengelyén kell az anyát tekergetni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7759 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:33:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.04 péntek, 20:28:48
A 2.2 háza teljesen megegyezik a 2.0-val
És te még nem raktad fel, miért nem?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7760 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:34:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.04 péntek, 20:10:26
A változós Di és a 130-as Ci turbója (vákumos) teljesen ugyanaz!
Nekem van itthon egy 2,2-es Ci turbó, ennek a kompresszor kereke kicsit más...
Szerintem vagy ahogy tanultam a keréken lévő lapátok variálásával(dőlés szögével/ritkitásával/süritésével)ugyan azon a fordulat tartományban a nyomás erössen variálható.Valószinűleg ezért különbözik.A 2,2-nél a pcs-k is mások!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7761 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:35:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 20:31:42
2,2 ci-ben és 2,0 di-ben hogy alakul a löket x furat(vagy lehet hogy fordítva szokták megadni)
A főoldalon van erről anyag, mindjárt megkeresem.
de 2,0 86x86 a 2,2 86x
92
azt hiszem helyesen 86x94,6
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 20:42:02 írta V.Tamás
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7762 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:36:11 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 20:35:41
A főoldalon van erről anyag, mindjárt megkeresem.
de 2,0 86x86 a 2,2 86x92 azt hiszem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7763 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:40:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 20:36:11
Itt van ollózva:
Ide kívánkozik a 2.2 TDCi (motorkód: QJBA) motor megemlítése is. A Mondeo vásárlók
igényeltek egy erısebb dízel motort is. Ez lehetett volna a Transit 2.4 TDCi -je, vagy a
Volvo/Jaguar/Land Rover 2.7 V6 TDCi -je, csakhogy ezzel már nagyon orrnehéz lett volan
a Mondeo (meg a 2.7 -est meghagyták az MK4 -nek), a 2.0 TDCi -t alakították át hosszabb
löketővé (fúrat x löket: 86 mm x 94,6 mm) - Nyugaton nem löktérfogat hanem
teljesítmény után kell a kötelezı biztosítást fizetni - , illetve átdolgozták a befcskendezı
rendszert és nagyobb fordulat számú turbó került beépítésre. Így a motor 155 Le -s lett,
360 Nm -es nyomatékkal 1800 rpm-nél. Itt is meg van az overboost funkció.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7764 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:41:16 »
nekem 1,5-1,6 a nyomásom kb...chip nélkül...MAP szerint
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7765 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:43:30 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 20:40:49
Itt van ollózva:
Ide kívánkozik a 2.2 TDCi (motorkód: QJBA) motor megemlítése is. A Mondeo vásárlók
igényeltek egy erısebb dízel motort is. Ez lehetett volna a Transit 2.4 TDCi -je, vagy a
Volvo/Jaguar/Land Rover 2.7 V6 TDCi -je, csakhogy ezzel már nagyon orrnehéz lett volan
a Mondeo (meg a 2.7 -est meghagyták az MK4 -nek), a 2.0 TDCi -t alakították át hosszabb
löketővé (fúrat x löket: 86 mm x 94,6 mm) - Nyugaton nem löktérfogat hanem
teljesítmény után kell a kötelezı biztosítást fizetni - , illetve átdolgozták a befcskendezı
rendszert és nagyobb fordulat számú turbó került beépítésre. Így a motor 155 Le -s lett,
360 Nm -es nyomatékkal 1800 rpm-nél. Itt is meg van az overboost funkció.
akkor ezek szerint lehetne a di-ből 2.2-est csinálni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7766 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:45:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.04 péntek, 20:41:16
nekem 1,5-1,6 a nyomásom kb...chip nélkül...MAP szerint
Mondjátok már el ehhez mit kell csinálni
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7767 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:46:58 »
Egy haverom volt nálam egy 2010-es 2.2-es tranzittal. Abban szabadonfutós a generátor.
De most nem is ez a kérdés, hanem az, hogy szeretne egy olyan kütyüt amivel a km órát lehet állítani. Valami kis dobozkáról beszélt amit az obd-re lehet kötni. Mondjuk ő felfelé tekerné az órát. Van ilyen cucc?
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7768 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:48:38 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 20:45:16
Mondjátok már el ehhez mit kell csinálni
én már írtam
a vákumtökön lévő menetes száron kell állítani a szár hosszán egy anyával. nyomásmérővel figyeld, hogy mennyit állítottál rajta!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7769 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:49:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.04 péntek, 20:41:16
nekem 1,5-1,6 a nyomásom kb...chip nélkül...MAP szerint
az nem lehet, katalogus szerint a nyomástök 1,35 barnal engedi el a nyomást. a cső nincs kihasadva rajta?? akkor tud ilyet csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7770 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:51:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.04 péntek, 20:41:16
nekem 1,5-1,6 a nyomásom kb...chip nélkül...MAP szerint
Nekem meg chippel 1,35...1,4....chip előtt meg max 1,2 és úgy is jól ment.
Feltettem már 1,6-ra és 2 barra is próbaként...persze ment mint disznó...de nekem még kell ez az autó egy darabig, mert qrva jó..
Mondjuk az 1,6 gondolom nem sok mindent ártana, de a 2 az már durvult jobban..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7771 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:52:14 »
Idézetet írta: TZS - 2011.02.04 péntek, 20:46:58
Egy haverom volt nálam egy 2010-es 2.2-es tranzittal. Abban szabadonfutós a generátor.
De most nem is ez a kérdés, hanem az, hogy szeretne egy olyan kütyüt amivel a km órát lehet állítani. Valami kis dobozkáról beszélt amit az obd-re lehet kötni. Mondjuk ő felfelé tekerné az órát. Van ilyen cucc?
Nem tudom de nekem is ilyen transitom van a mondi mellet.A generátor tényleg szabadon futós.Megpróbálok majd utánna nézni,hogy létezik-e ilyen kütyü.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7772 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:52:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.04 péntek, 20:51:05
Nekem meg chippel 1,35...1,4....chip előtt meg max 1,2 és úgy is jól ment.
Feltettem már 1,6-ra és 2 barra is próbaként...persze ment mint disznó...de nekem még kell ez az autó egy darabig, mert qrva jó..
Mondjuk az 1,6 gondolom nem sok mindent ártana, de a 2 az már durvult jobban..
a ci-k is túltöltenek néha 1,6-1,7 közé...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7773 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:54:15 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.04 péntek, 20:52:14
Nem tudom de nekem is ilyen transitom van a mondi mellet.A generátor tényleg szabadon futós.Megpróbálok majd utánna nézni,hogy létezik-e ilyen kütyü.
Köszi!
Jut eszembe, nem tudod mennyi a fogyasztási normája? Mondjuk ez magasított személyszállítós verzió.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7774 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:56:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 20:52:36
a ci-k is túltöltenek néha 1,6-1,7 közé...
és ezen nincs mit tekergetni?? én is feltekergetném azt a csavart
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7775 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:58:49 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 20:33:30
És te még nem raktad fel, miért nem?
Az egyik ok, hogy mivel piszkosul vigyázok a turbóra (is) ezért az még teljesen makulátlan állapotú..
A másik,hogy mivel a 2,2-es használt, azt át akarom nézetni szakműhelyben és csak 100%-os állapotban akarom felrakni....ha tudtok igazán profi turbóst annak az elérhetőségét elfogadom
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7776 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:59:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 20:48:38
én már írtam
a vákumtökön lévő menetes száron kell állítani a szár hosszán egy anyával. nyomásmérővel figyeld, hogy mennyit állítottál rajta!!!
Merre kellene állítani? Hosszabb, vagy rövidebb legyen a szár? mennyire érzékeny ez a dolog, a szár változása 1-2 mm mit okoz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7777 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:00:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.04 péntek, 20:56:38
és ezen nincs mit tekergetni?? én is feltekergetném azt a csavart
neked elektrongyos, örülj hogy még nem halt be a vezérlője
. am azon nem tudom, hogy hogy van, lehet hogy azon is lehet állatni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7778 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:01:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 21:00:14
neked elektrongyos, örülj hogy még nem halt be a vezérlője
. am azon nem tudom, hogy hogy van, lehet hogy azon is lehet állatni
mé annyira behalnak azok? ez is divat fordéknál?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7779 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:01:29 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 20:59:55
Merre kellene állítani? Hosszabb, vagy rövidebb legyen a szár? mennyire érzékeny ez a dolog, a szár változása 1-2 mm mit okoz?
asszem rövidebbnek kell lennie, de ebben Ervin a profi, ő jobban tudja, nekem még az asztalon pihan az ilyen turbom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7780 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:02:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.04 péntek, 21:01:09
mé annyira behalnak azok? ez is divat fordéknál?
összekormolódnak a lapátok, beállnak az elektronika próbállja állítani, de nem megy neki, ezért behal
asszem 50eft körül újjítják fel azokat az elektronikákat...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7781 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:04:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 21:02:41
összekormolódnak a lapátok, beállnak az elektronika próbállja állítani, de nem megy neki, ezért behal
asszem 50eft körül újjítják fel azokat az elektronikákat...
akko holnap leveszem azt kimosom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7782 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:04:33 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.04 péntek, 21:04:04
akko holnap leveszem azt kimosom
elég ha nem öregurasan használod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7783 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:05:12 »
Idézetet írta: TZS - 2011.02.04 péntek, 20:54:15
Köszi!
Jut eszembe, nem tudod mennyi a fogyasztási normája? Mondjuk ez magasított személyszállítós verzió.
Magasitott dobozos az enyém állandó terhléssel(mühely autó)10,5 a cég felé.Amugy 600km-ként 15-20 litert meghagy
.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7784 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:05:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 21:04:33
elég ha nem öregurasan használod
de akko meg annyit zabál mint egy disznó
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7785 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:06:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 21:01:29
asszem rövidebbnek kell lennie, de ebben Ervin a profi, ő jobban tudja, nekem még az asztalon pihan az ilyen turbom
Akkor megvárom, hátha megsúgja
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7786 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:07:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.04 péntek, 21:05:24
de akko meg annyit zabál mint egy disznó
valamit valamiért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7787 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:08:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 21:04:33
elég ha nem öregurasan használod
Tényleg, ezeket a lekormolódott lapátokat.. Meg kell pucolni őket? Házilag bele lehet berhelni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7788 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:09:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 21:07:09
valamit valamiért
naja, de pályán 120-130-al 280km-t folyamatosan használva az takarítja a motrot vagy azis becsinálja?
Bár a kedves műszakis kollegák szerint amúgy is nagyon kormol, pedig én még sose láttam magam mögött füstöt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7789 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:12:00 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 21:06:55
Akkor megvárom, hátha megsúgja
írj neki pü-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7790 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:13:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.04 péntek, 21:09:17
naja, de pályán 120-130-al 280km-t folyamatosan használva az takarítja a motrot vagy azis becsinálja?
Bár a kedves műszakis kollegák szerint amúgy is nagyon kormol, pedig én még sose láttam magam mögött füstöt
asszem 4-esben 2500-3000-es fordulatot szokták ajánlani talán 5km-t, hogy ott kikormolja magát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7791 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:28:10 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 20:40:49
Itt van ollózva:
Ide kívánkozik a 2.2 TDCi (motorkód: QJBA) motor megemlítése is. A Mondeo vásárlók
igényeltek egy erısebb dízel motort is. Ez lehetett volna a Transit 2.4 TDCi -je, vagy a
Volvo/Jaguar/Land Rover 2.7 V6 TDCi -je, csakhogy ezzel már nagyon orrnehéz lett volan
a Mondeo (meg a 2.7 -est meghagyták az MK4 -nek), a 2.0 TDCi -t alakították át hosszabb
löketővé (fúrat x löket: 86 mm x 94,6 mm) - Nyugaton nem löktérfogat hanem
teljesítmény után kell a kötelezı biztosítást fizetni - , illetve átdolgozták a befcskendezı
rendszert és nagyobb fordulat számú turbó került beépítésre. Így a motor 155 Le -s lett,
360 Nm -es nyomatékkal 1800 rpm-nél. Itt is meg van az overboost funkció.
ez is érdekes:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/10/tdi_tuning_ki_kell_szamolni/
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7792 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:38:27 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 21:06:55
Akkor megvárom, hátha megsúgja
Küldtem pü-t.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7793 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:51:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.04 péntek, 21:28:10
ez is érdekes:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/10/tdi_tuning_ki_kell_szamolni/
Valóban, ezt még nem olvastam
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7794 Dátum:
2011.02.04 péntek, 22:06:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.04 péntek, 21:01:09
mé annyira behalnak azok? ez is divat fordéknál?
Nem csak a Fordon hal be. Ugyanez van pl.: a Turanban is. Az a gond, hogy az elektronika rá van csavarozva a turbóra és a meleg miatt fekszik ki. Kb 5 év az élettartama. Pesten 50-80 ezer, Veszprémben 30 ezer a javítása. Trükkös, mert porcelán nyákon van a cucc és azt nem mindenki meri forrasztani..
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7795 Dátum:
2011.02.04 péntek, 22:07:34 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.04 péntek, 21:05:12
Magasitott dobozos az enyém állandó terhléssel(mühely autó)10,5 a cég felé.Amugy 600km-ként 15-20 litert meghagy
.
Köszi! Hát igen Ő is spórolni akar.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7796 Dátum:
2011.02.04 péntek, 22:22:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 20:49:30
az nem lehet, katalogus szerint a nyomástök 1,35 barnal engedi el a nyomást. a cső nincs kihasadva rajta?? akkor tud ilyet csinálni
amit megmondtam azt megmondtam...annyi azt kész...
2.2 tdci-n 2 bar volt chip után néha,de 1,5 fixen volt mindig szinte..aszem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7797 Dátum:
2011.02.04 péntek, 22:33:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.04 péntek, 22:22:11
amit megmondtam azt megmondtam...annyi azt kész...
2.2 tdci-n 2 bar volt chip után néha,de 1,5 fixen volt mindig szinte..aszem.
nézd meg a csövet rajta, mert így ki tudod nyírni a turbot... bár úgyis nyagyobbat akarsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7798 Dátum:
2011.02.05 szombat, 13:26:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 22:33:12
nézd meg a csövet rajta, mert így ki tudod nyírni a turbot... bár úgyis nyagyobbat akarsz
milyen csövet nézzek meg rajta? meg minek?
Naplózva
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7799 Dátum:
2011.02.05 szombat, 14:00:37 »
Sziasztok! A kérdésem a következő. Behalt a főtengely szíjtárcsám és a cromaxon van klímás és klíma nélküli, az árban van némi különbség. Melyiket vegyem meg, ha az autóm digit klímás, de viszont szabadonfutóssá lett alakítva a generátorom és a feszítőm is "örök életű" lett? Jelent ez a változtatás valamit ezen két alkatrész jelentősége közt?
Naplózva
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ