Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 20:06:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13889464 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9300 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:10:30 »

Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!

ha elektromos a turbód, akkor eu4-es, akkor világítani fog...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9301 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:12:10 »

Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!

Milyen évjáratu az autód mert az aláírásból nem derül ki?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9302 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:14:27 »

Milyen évjáratu az autód mert az aláírásból nem derül ki?Huh?

2003.12 hó, változó geós turbóm van, friss szoftver. Kódot törölgetni nem szeretnék rinya
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9303 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:17:54 »

ha elektromos a turbód, akkor eu4-es, akkor világítani fog...

Egy kérdés még! Ha beteszem a dugót és ég, akkor ha kiszedem elaludhat magától? Őszitén!!! Mitől jobb, ha le van dugózva? Én olvastam itt ilyet is olyat is... Néha elég keményen ki szoktam kormolni a gépet, városban keveset használom. Nekem van értelme dugózni? Válaszaitokat előre is köszönöm! Lacc
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9304 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:19:01 »

2003.12 hó, változó geós turbóm van, friss szoftver. Kódot törölgetni nem szeretnék rinya
Másik kérdés vákumos vagy elektromos a turbó.Az utóbbinál jelezni fog HZSOLT92 is mondta
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9305 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:21:55 »

Másik kérdés vákumos vagy elektromos a turbó.Az utóbbinál jelezni fog HZSOLT92 is mondta
Nibdig van értelme.HA egyszer nyitva megáll és K.o. lesz akkor az összes korom bemegy a  motorba és akkor lehet mindent pucolni ,le is fullad.Továbbá a szívósorod is tiszta marad mert ez betrutyizza.Tiszta levegőt kap a motor.Enyém is levan.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9306 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:23:07 »

Másik kérdés vákumos vagy elektromos a turbó.Az utóbbinál jelezni fog HZSOLT92 is mondta

Épületgépész vagyok, nem autószerelő Wink. Vákuumcső van rajta, az 100%. Márka: Garett és 2,1 bart tölt! nyes Ennek tudjuk az okát :-D
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9307 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:25:37 »

Nibdig van értelme.HA egyszer nyitva megáll és K.o. lesz akkor az összes korom bemegy a  motorba és akkor lehet mindent pucolni ,le is fullad.Továbbá a szívósorod is tiszta marad mert ez betrutyizza.Tiszta levegőt kap a motor.Enyém is levan.

Akkor hajrá! Ne tartson vissza senki emberfia! vigyor3 Megcsinálom, aztán meglátjuk mi lesz.
Az egr cső végei ugyanolyanok? Mármint két egyforma munkadarabot gyártsak le dugónak? Faxa lesz átfúrni a 8 milis savállót :-D
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9308 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:26:11 »

Épületgépész vagyok, nem autószerelő Wink. Vákuumcső van rajta, az 100%. Márka: Garett és 2,1 bart tölt! nyes Ennek tudjuk az okát :-D
Ha vákumcső van rajta akkor az vákumos és dugózhatod nemfog égni a mil lámpa.Sokszor itt a laikusok jobban értenek a kocsihoz mint a szerelők.Te is felismerted.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9309 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:32:06 »

Ha vákumcső van rajta akkor az vákumos és dugózhatod nemfog égni a mil lámpa.Sokszor itt a laikusok jobban értenek a kocsihoz mint a szerelők.Te is felismerted.

Köszi az elismerést! Az a buta ember, aki nem kérdez hanem tudatlanul és homályban cselekszik. Köszi a hsz-okat! wave
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9310 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:34:41 »

Köszi az elismerést! Az a buta ember, aki nem kérdez hanem tudatlanul és homályban cselekszik. Köszi a hsz-okat! wave
:party0038:Csak így tovább hidd el mennifog minden.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9311 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:52:23 »

Épületgépész vagyok, nem autószerelő Wink. Vákuumcső van rajta, az 100%. Márka: Garett és 2,1 bart tölt! nyes Ennek tudjuk az okát :-D
a 2,1-et mivel mértétek??

mit csináltatok rajta??

mennyi km van így benne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9312 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:53:19 »

Akkor hajrá! Ne tartson vissza senki emberfia! vigyor3 Megcsinálom, aztán meglátjuk mi lesz.
Az egr cső végei ugyanolyanok? Mármint két egyforma munkadarabot gyártsak le dugónak? Faxa lesz átfúrni a 8 milis savállót :-D
bent hagyhatod a csövet, be fog menni a dugó wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #9313 Dátum: 2011.04.06 szerda, 03:59:48 »

Valaki elárulná, hogy tudom megnézni a turbót, hogy elektromos vagy vákumos-e.
Mert ledugóztam az EGR-t és intenzívebb gázadáskor elkezd villogni az izzítás jelő és szétszalad a "ménes" a motorból.
Motor leállít, majd újra indít és minden okés a következő nagy gázig.
Naplózva

MK III 2002 Ghia TDCi 2.0  130 LE automata
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #9314 Dátum: 2011.04.06 szerda, 06:34:55 »

Sziasztok!
Szeretnék EGR-t dugózni, viszont egy kis technikai segítségre lenne szükségem. Úgy olvastam, hogy az F1-esekben nem gyullad ki a Mil lámpa. Ugye?!

Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!

Akkor kicsit félrevezető volt, hogy az F1-eseket kérdezed, Neked meg facelift előtti van...  wave
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #9315 Dátum: 2011.04.06 szerda, 06:37:25 »

Valaki elárulná, hogy tudom megnézni a turbót, hogy elektromos vagy vákumos-e.
Mert ledugóztam az EGR-t és intenzívebb gázadáskor elkezd villogni az izzítás jelő és szétszalad a "ménes" a motorból.
Motor leállít, majd újra indít és minden okés a következő nagy gázig.


Ennek több oka is lehet, de sajnos szinte 100%, hogy nem az egr lezárása miatt.
Inkább porlasztó csúcsok vagy egyéb nyalánkságok lesznek. Sajnos!
Első lépésként mindenképp olvastass hibakódot!
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9316 Dátum: 2011.04.06 szerda, 09:12:57 »

szerintem hagyni kell azt folyni, nem térül meg a 30e Ft-os cső ára!! annyira meg úgysem folyik hogy ne tudj kormányozni!! töltesz rá, ha kell, de kétlem hogy mutatkozna a fogyása...

lehet igazad van.mert nem nagyon folydogál csak látszik hogy nem tökéletes már a tömités és szivárog.de mindenesetre azért figyelek majd rá...
köszi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9317 Dátum: 2011.04.06 szerda, 11:41:56 »

Egy ilyen TDCi, csak C-Max 1,6-ról lenne szó:
Nincs kellő olajnyomás a motorban. Úgy kezdte, hogy csak néha-néha elment, majd már meleg motornál is, állandó probléma. Próbálták 10W-40-el, és 5W-30-al is. Az egyik Ford kereskedés mondta, hogy 0,5 körül mozog, ami ugye nudli.
Most jött egy tipp, hogy vmi szűrő probléma a turbó körül, de csak délután lesz ránézve...

Nincs vmi ötlet?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9318 Dátum: 2011.04.06 szerda, 12:29:05 »

Egy ilyen TDCi, csak C-Max 1,6-ról lenne szó:
Nincs kellő olajnyomás a motorban. Úgy kezdte, hogy csak néha-néha elment, majd már meleg motornál is, állandó probléma. Próbálták 10W-40-el, és 5W-30-al is. Az egyik Ford kereskedés mondta, hogy 0,5 körül mozog, ami ugye nudli.
Most jött egy tipp, hogy vmi szűrő probléma a turbó körül, de csak délután lesz ránézve...

Nincs vmi ötlet?

Az is lehet hogy el van kozosodava valahol a blokkban valamelyik olajjárat. Ha a szűrős tipp nem jön be akkor lehet motortisztítót( ami a motorblokk belsejét átöbliíti és feloldja az olajsara/dzsuvát) tennék bele utánna olaj+szűrőcsere.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9319 Dátum: 2011.04.06 szerda, 18:42:52 »

Egy ilyen TDCi, csak C-Max 1,6-ról lenne szó:
Nincs kellő olajnyomás a motorban. Úgy kezdte, hogy csak néha-néha elment, majd már meleg motornál is, állandó probléma. Próbálták 10W-40-el, és 5W-30-al is. Az egyik Ford kereskedés mondta, hogy 0,5 körül mozog, ami ugye nudli.
Most jött egy tipp, hogy vmi szűrő probléma a turbó körül, de csak délután lesz ránézve...

Nincs vmi ötlet?



Hol mérték? a motortérben...

az olajszűrőt csípőből eldobni,az az 1ik szűk keresztmetszet,bár már lehet,hogy túl vannak rajta.
A szűrő után közvetlenül a szivattyú van,ami ennél többet tol -etisben meglehet nézni,hogy mennyi a kellő nyomás.
A nyomást házilag is meglehet mérni egy olyan ezközzel,mint a servízben.
Kikell venni az olajgombát,és oda becsatlakozni megfelelő menetű csővel ,aminek a másik végén van 1 nyomásmérő óra.
Ha érdekli megnézem tisben,hogy mennyinek kell lennie  a nyomásnak,de gondolom már ez az adat is kéznél van!
Szóval,ha ott nincs meg a nyomás,akkor bizony a szivattyú cserén gondolkodnék-de azonnal,mert kinyírja a motort és a turbót is,ha nem jut el mindenhová az olaj-gondolom ezzel tisztában vannak....
Dugulás csak akkor lehet,ha a nyomás felépül a gombánál!Akkor öblítő tisztító olajat érdemes bepróbálni.

Mindenesetre én bepróbálkoznék 1 új gombával is,nem-e csak az dobálja a piros lámpát.persze ha mérték is valóban, és tényleg 0,5bar akkor nem erről van szó.
De ha már van új olajgomba,akkor megvan,milyen menetű csövet kell összerakni a méréshez.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #9320 Dátum: 2011.04.06 szerda, 18:59:56 »

Üdv mindenki!

Nemrég le kellett állnom a mondival, mert , mint korábban már postoltam, szütyögötek a csúcsok a vasban és egyfolytában dobálta a hibakódokat...
Mondom nem hagyom ennyiben a kiszedett csúcsokhoz építettem egy magas nyomású teszt padot. Lényegében egy magasnyomású pumpedli, egy közös nyomócső, csak kisebb mint a vasban van. Egy Bosch üa szűrő (szigoruan), ezen kívűl a mérőedények, és egy vezérlő elektronika a nyitásokhoz. Na meg egy nyomásmérő óra (400 Bar ig skálázva, de ha lineárisnak tekintjük a 400-as után is akk kb 600 Bar-ig).

ez szerint 2 csúcsom, még használható...
egynél nagy volt a résolaj veszteség nyitás után engedett el sokat, kellett nyüstölni amíg ismét lezárt normálisan, utána visonylag jól tartotta a nyomást...
a meglepi a negyediknél volt, tekertem ezerrel a pumpedlit és semmi nyomás... nézem a résolaj tartályát, oda szorgosan nyomta ki a cuccot. szétszedtem, az elektromos szelepe volt meghalva, de durván :/
csúcsut cseréltem a 3-as, nagy résolaj veszteséges csúcsal és jobb lett mint az első 2, már csak új c2i kódott kell nyomatni rá, na meg egyenlőre csak 1 csúcsot veszek aztán kiprószálom...

gondoltam megosztom Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9321 Dátum: 2011.04.06 szerda, 19:01:25 »

Üdv mindenki!

Nemrég le kellett állnom a mondival, mert , mint korábban már postoltam, szütyögötek a csúcsok a vasban és egyfolytában dobálta a hibakódokat...
Mondom nem hagyom ennyiben a kiszedett csúcsokhoz építettem egy magas nyomású teszt padot. Lényegében egy magasnyomású pumpedli, egy közös nyomócső, csak kisebb mint a vasban van. Egy Bosch üa szűrő (szigoruan), ezen kívűl a mérőedények, és egy vezérlő elektronika a nyitásokhoz. Na meg egy nyomásmérő óra (400 Bar ig skálázva, de ha lineárisnak tekintjük a 400-as után is akk kb 600 Bar-ig).

ez szerint 2 csúcsom, még használható...
egynél nagy volt a résolaj veszteség nyitás után engedett el sokat, kellett nyüstölni amíg ismét lezárt normálisan, utána visonylag jól tartotta a nyomást...
a meglepi a negyediknél volt, tekertem ezerrel a pumpedlit és semmi nyomás... nézem a résolaj tartályát, oda szorgosan nyomta ki a cuccot. szétszedtem, az elektromos szelepe volt meghalva, de durván :/
csúcsut cseréltem a 3-as, nagy résolaj veszteséges csúcsal és jobb lett mint az első 2, már csak új c2i kódott kell nyomatni rá, na meg egyenlőre csak 1 csúcsot veszek aztán kiprószálom...

gondoltam megosztom Smiley
ez kemény! nyes eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #9322 Dátum: 2011.04.06 szerda, 19:05:57 »

Üdv mindenki!

Nemrég le kellett állnom a mondival, mert , mint korábban már postoltam, szütyögötek a csúcsok a vasban és egyfolytában dobálta a hibakódokat...
Mondom nem hagyom ennyiben a kiszedett csúcsokhoz építettem egy magas nyomású teszt padot. Lényegében egy magasnyomású pumpedli, egy közös nyomócső, csak kisebb mint a vasban van. Egy Bosch üa szűrő (szigoruan), ezen kívűl a mérőedények, és egy vezérlő elektronika a nyitásokhoz. Na meg egy nyomásmérő óra (400 Bar ig skálázva, de ha lineárisnak tekintjük a 400-as után is akk kb 600 Bar-ig).

ez szerint 2 csúcsom, még használható...
egynél nagy volt a résolaj veszteség nyitás után engedett el sokat, kellett nyüstölni amíg ismét lezárt normálisan, utána visonylag jól tartotta a nyomást...
a meglepi a negyediknél volt, tekertem ezerrel a pumpedlit és semmi nyomás... nézem a résolaj tartályát, oda szorgosan nyomta ki a cuccot. szétszedtem, az elektromos szelepe volt meghalva, de durván :/
csúcsut cseréltem a 3-as, nagy résolaj veszteséges csúcsal és jobb lett mint az első 2, már csak új c2i kódott kell nyomatni rá, na meg egyenlőre csak 1 csúcsot veszek aztán kiprószálom...

gondoltam megosztom Smiley

a nyomás tartást kb 600 Bar-al feltöltött rendszeren néztam, kb negyed órát csúcsonként, közben figyelve a résolaj mennyiséget és a nyomás esést....
köv konstrukcióban egy piezzos v vmi érzékeny szenzoros digitális nyomámérővel akarom bővíteni...


sztem tesztelésre teljesen jó e a rendszer így itthonra....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9323 Dátum: 2011.04.06 szerda, 21:04:21 »

Üdv mindenki!

Nemrég le kellett állnom a mondival, mert , mint korábban már postoltam, szütyögötek a csúcsok a vasban és egyfolytában dobálta a hibakódokat...
Mondom nem hagyom ennyiben a kiszedett csúcsokhoz építettem egy magas nyomású teszt padot. Lényegében egy magasnyomású pumpedli, egy közös nyomócső, csak kisebb mint a vasban van. Egy Bosch üa szűrő (szigoruan), ezen kívűl a mérőedények, és egy vezérlő elektronika a nyitásokhoz. Na meg egy nyomásmérő óra (400 Bar ig skálázva, de ha lineárisnak tekintjük a 400-as után is akk kb 600 Bar-ig).

ez szerint 2 csúcsom, még használható...
egynél nagy volt a résolaj veszteség nyitás után engedett el sokat, kellett nyüstölni amíg ismét lezárt normálisan, utána visonylag jól tartotta a nyomást...
a meglepi a negyediknél volt, tekertem ezerrel a pumpedlit és semmi nyomás... nézem a résolaj tartályát, oda szorgosan nyomta ki a cuccot. szétszedtem, az elektromos szelepe volt meghalva, de durván :/
csúcsut cseréltem a 3-as, nagy résolaj veszteséges csúcsal és jobb lett mint az első 2, már csak új c2i kódott kell nyomatni rá, na meg egyenlőre csak 1 csúcsot veszek aztán kiprószálom...

gondoltam megosztom Smiley

Hogy vezérelted meg a tekercseket? milyen feszültséggel,áramerősséggel, tekercsek ellenálása mennyi volt?
a rossz gondolom akkor semmi mivel szakadt volt....
A 400bar az nem olyan sok de, erre elég egy poharazás is kb....de kezdésnek nem rossz...hajrá. eljen
Mérési elved micsoda? mer valamit felkell állitanod ehhez a méréshez, meg gyári értékeket gondolom nem tudsz...
Ha a befecskendezett mennyiség fele kb a résolaj mennyiség adott idő intervallumban akkor az a porlasztó valószinű jó...énis méregettem egyiknap feltolom majd jútúbra....ma pl egy injektorvizsgáló gépet nézegettünk szkóppal tekercses és piezos injektorra...de sajna rossz a gép.... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9324 Dátum: 2011.04.06 szerda, 21:05:31 »

Hogy vezérelted meg a tekercseket? milyen feszültséggel,áramerősséggel, tekercsek ellenálása mennyi volt?
a rossz gondolom akkor semmi mivel szakadt volt....
A 400bar az nem olyan sok de, erre elég egy poharazás is kb....de kezdésnek nem rossz...hajrá. eljen
Mérési elved micsoda? mer valamit felkell állitanod ehhez a méréshez, meg gyári értékeket gondolom nem tudsz...
Ha a befecskendezett mennyiség fele kb a résolaj mennyiség adott idő intervallumban akkor az a porlasztó valószinű jó...énis méregettem egyiknap feltolom majd jútúbra....ma pl egy injektorvizsgáló gépet nézegettünk szkóppal tekercses és piezos injektorra...de sajna rossz a gép.... szomoru1
hogy áll a pcs tervezés??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9325 Dátum: 2011.04.06 szerda, 21:44:39 »

hogy áll a pcs tervezés??

sz+arul...behallt a gép amin vizsgálni akartam....
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9326 Dátum: 2011.04.06 szerda, 23:15:11 »

a 2,1-et mivel mértétek??

mit csináltatok rajta??

mennyi km van így benne??

A chippeléskor írtak át mindent a kocsin. Többek között a töltő levegő nyomás lett kb duplázva... Elég szépen csipog a kocsi, mikor elváltok egy sebességet. Hátránya csak a csövek rövid élettartama a nagy nyomás miatt. Én áthidaltam ezt a problémát és savállóra cseréltem ki 2 darabot.
Most 208ezer km van benne, a chip 172-nél került bele, rá 3ezer km-re pedig a komplett kuplung cserés lett... Nemrég voltam pcsúcs mérésen egy apróbb hibajelenség miatt (mint kiderült semmi köze nem volt hozzá - generátor szénkefe csere lett belőle), az értékeim tökéletesek, pedig még az eredeti csúcsok vannak benne. A kocsi teljesítménye keréken mérve gép szerint 178 LE, 445nm.
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Horesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #9327 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 05:36:01 »

Köszi az infót!
A porlasztó csúcsok kb. 50 ezer km-rel ezelőtt lettek kicserélve és csak OMV és LUKOIL kutakon tankoltam azóta.
De ha mégis csúcs hiba lessz akkor pechem van mert már nincs rá garancia.
üdv!
Naplózva

MK III 2002 Ghia TDCi 2.0  130 LE automata
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9328 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 08:36:16 »

Porlasztócsúcs ügyben bejelentkeztem Dieseles71 kolléga gépműhelyébe.
Jövő hét szerdán ráméretek, mert szelíden kelepel a gép.

Ha jó lesz a tapasztalat, megosztom. Ha rossz, akkor is...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #9329 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 09:01:16 »

Porlasztócsúcs ügyben bejelentkeztem Dieseles71 kolléga gépműhelyébe.
Jövő hét szerdán ráméretek, mert szelíden kelepel a gép.

Ha jó lesz a tapasztalat, megosztom. Ha rossz, akkor is...

Mit jelent, hogy szeliden kelepel? Az injektor mukodesebol kifolyolag van neki egy termeszetes merteku kelepelese vagy ciripelese. Cimbi is ki akarta szedetni az injektorokat a Fiestajabol, miutan a porlasztos autobol atult bele eloszor eleteben... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9330 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 09:15:54 »

Egy éve vettem, akkor csend volt benne. Télen a hidegben hidegen elég gyalázatosan szólt, most már melegben is hallom, hogy hangja van. 110e van benne, egy bemérést talán megér, hogy kiderüljön, van-e komoly baj, vagy elég átprogizni.

Mit jelent, hogy szeliden kelepel? Az injektor mukodesebol kifolyolag van neki egy termeszetes merteku kelepelese vagy ciripelese. Cimbi is ki akarta szedetni az injektorokat a Fiestajabol, miutan a porlasztos autobol atult bele eloszor eleteben... :-)

AndyA
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9331 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 09:32:35 »

Egy éve vettem, akkor csend volt benne. Télen a hidegben hidegen elég gyalázatosan szólt, most már melegben is hallom, hogy hangja van. 110e van benne, egy bemérést talán megér, hogy kiderüljön, van-e komoly baj, vagy elég átprogizni.

Kelepel.. az nem gond. Ha kopog úgy, hogy tak-tak-tak.. na az a gond!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #9332 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 09:41:36 »

Kelepel.. az nem gond. Ha kopog úgy, hogy tak-tak-tak.. na az a gond!

Akkor jo. Nem kopog, csak kelepel, ahogy kell neki. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9333 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 11:21:23 »

A chippeléskor írtak át mindent a kocsin. Többek között a töltő levegő nyomás lett kb duplázva... Elég szépen csipog a kocsi, mikor elváltok egy sebességet. Hátránya csak a csövek rövid élettartama a nagy nyomás miatt. Én áthidaltam ezt a problémát és savállóra cseréltem ki 2 darabot.
Most 208ezer km van benne, a chip 172-nél került bele, rá 3ezer km-re pedig a komplett kuplung cserés lett... Nemrég voltam pcsúcs mérésen egy apróbb hibajelenség miatt (mint kiderült semmi köze nem volt hozzá - generátor szénkefe csere lett belőle), az értékeim tökéletesek, pedig még az eredeti csúcsok vannak benne. A kocsi teljesítménye keréken mérve gép szerint 178 LE, 445nm.
A 2.1-et úgy kell akkor érteni, hogy a szívósori nyomás 3,1bar? Hát akkor tényleg nem csoda, hogy mennek szét a csövek. Ilyen "durva" húzáshoz lenne jó a forge-szett, ha 6-os váltó van rajta. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9334 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 11:34:16 »

Felveszem a hangot és ki-ki döntse el, hogy kelepelést hall, vagy kopogást, esetleg csattogást, percegést, másodpercegést.
Mivel korábban nem volt, ezért akarom megvizsgáltatni.

Akkor jo. Nem kopog, csak kelepel, ahogy kell neki. :-)

AndyA
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9335 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 12:05:36 »

Felveszem a hangot és ki-ki döntse el, hogy kelepelést hall, vagy kopogást, esetleg csattogást, percegést, másodpercegést.
Mivel korábban nem volt, ezért akarom megvizsgáltatni.


Én még nem hallottam Mondeo-t, aminek az enyémnéll csúnyább hangja lenne. Ráadásul már vibrál a generátorszíj, csörög a szíjfeszítő, szóval egészen "egyedi" a hang. Mindennek tetejébe dunsztom sincs, hogy mikor lesz mindez kicserélve, pedig megvan hozzá az összes alkatrész.  falbav
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9336 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 12:14:38 »

Nem az a fő bajom, hogy csúnya a hangja, hanem az, hogy esetleg nem valami nagyobb, drágább baj előszele. Ha kikapkodják és kipucoválják, majd további 150ekm-ig flottul megy a szekér, akkor megéri ahhoz képest, hogy elhallgatom itt a gólyákat a motortérben és egy napon lyuk olvad a dugattyúba. Bajom nincs vele, húz, semmi füst, semmi villogás és így szeretném a jövőben is tudni.

Én még nem hallottam Mondeo-t, aminek az enyémnéll csúnyább hangja lenne. Ráadásul már vibrál a generátorszíj, csörög a szíjfeszítő, szóval egészen "egyedi" a hang. Mindennek tetejébe dunsztom sincs, hogy mikor lesz mindez kicserélve, pedig megvan hozzá az összes alkatrész.  falbav
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9337 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 14:37:22 »

Nem az a fő bajom, hogy csúnya a hangja, hanem az, hogy esetleg nem valami nagyobb, drágább baj előszele. Ha kikapkodják és kipucoválják, majd további 150ekm-ig flottul megy a szekér, akkor megéri ahhoz képest, hogy elhallgatom itt a gólyákat a motortérben és egy napon lyuk olvad a dugattyúba. Bajom nincs vele, húz, semmi füst, semmi villogás és így szeretném a jövőben is tudni.


Teljesen megértelek. Én is azért parázok, hogy mindent idejében elkapjak, meghalljak, vagy meg tudjak előzni, hogy nagyobb baj ne legyen.
Ha lertohadnék vele a pályán valahol, na akkor káromkodnék, mint egy tisztességben megőszült kocsis...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9338 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 17:14:09 »

A chippeléskor írtak át mindent a kocsin. Többek között a töltő levegő nyomás lett kb duplázva... Elég szépen csipog a kocsi, mikor elváltok egy sebességet. Hátránya csak a csövek rövid élettartama a nagy nyomás miatt. Én áthidaltam ezt a problémát és savállóra cseréltem ki 2 darabot.
Most 208ezer km van benne, a chip 172-nél került bele, rá 3ezer km-re pedig a komplett kuplung cserés lett... Nemrég voltam pcsúcs mérésen egy apróbb hibajelenség miatt (mint kiderült semmi köze nem volt hozzá - generátor szénkefe csere lett belőle), az értékeim tökéletesek, pedig még az eredeti csúcsok vannak benne. A kocsi teljesítménye keréken mérve gép szerint 178 LE, 445nm.
eljen

akkor ebből a nyomásból már nem kell levenni a légköri nyomást, ha jólértem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9339 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 17:16:23 »

A 2.1-et úgy kell akkor érteni, hogy a szívósori nyomás 3,1bar? Hát akkor tényleg nem csoda, hogy mennek szét a csövek. Ilyen "durva" húzáshoz lenne jó a forge-szett, ha 6-os váltó van rajta. Smiley
nem, ha nyomásmérővel mérik, akkor ott 2,1-nek kell lennie...

gondolom ha diaggal van nézve, akkor kell a 3,1-nek lennie....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #9340 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 17:35:03 »

Üdv mindenkinek! Ma a műszerteszt a 'dtc262'-s hibakódot jelezte. Jelentése: az én fordításomban"1. henger porlasztó áramlás? magas. Ez mit jelent? Sem izzítóvillogás, sem MILlámpa nem világít. Ha tudja vki, mit jelent és el is árulja, megköszönném. 
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9341 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 20:49:48 »

na mostmár minden váltásnál tartja a fordulatot...lassan akkor elmén a tőttés?  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9342 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 20:57:31 »

A chippeléskor írtak át mindent a kocsin. Többek között a töltő levegő nyomás lett kb duplázva... Elég szépen csipog a kocsi, mikor elváltok egy sebességet. Hátránya csak a csövek rövid élettartama a nagy nyomás miatt. Én áthidaltam ezt a problémát és savállóra cseréltem ki 2 darabot.
Most 208ezer km van benne, a chip 172-nél került bele, rá 3ezer km-re pedig a komplett kuplung cserés lett... Nemrég voltam pcsúcs mérésen egy apróbb hibajelenség miatt (mint kiderült semmi köze nem volt hozzá - generátor szénkefe csere lett belőle), az értékeim tökéletesek, pedig még az eredeti csúcsok vannak benne. A kocsi teljesítménye keréken mérve gép szerint 178 LE, 445nm.
érdekes!
A mester aki sw-ket módosít azt mondta,hogy a ford szoftveresen levédte a maximális töltőnyomást,amit mechanikusan sem enged feljebb,mert 2,5nél mindenképp leszabályozza a lapátokat az ecu.szóval ezt még a csippesek sem tudták feltörni a fordnál.nem is értem ezt a 3,1bart...... Roll Eyes

ha meg valóban annyi ,akkor keresd Relhist-et a forge turbócső szett ügyében! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9343 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 20:57:54 »

na mostmár minden váltásnál tartja a fordulatot...lassan akkor elmén a tőttés?  szomoru1
még nincs kész? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9344 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 21:05:10 »

még nincs kész? hehe
suliban voltam, ott nemigen van hozzá eszközöm, meg pénz se volt nálam hogy szervízbe menjek így akkor holnap sztem  Grin  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9345 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 21:13:10 »

érdekes!
A mester aki sw-ket módosít azt mondta,hogy a ford szoftveresen levédte a maximális töltőnyomást,amit mechanikusan sem enged feljebb,mert 2,5nél mindenképp leszabályozza a lapátokat az ecu.szóval ezt még a csippesek sem tudták feltörni a fordnál.nem is értem ezt a 3,1bart...... Roll Eyes

ha meg valóban annyi ,akkor keresd Relhist-et a forge turbócső szett ügyében! Wink wave

meglehet csinálni, kovácsolt vas dugattyúkkal, és nagyobb turbóval.... eplus2
2.0 turbója nemis tud annyit tölteni...de föleg nem 30.000km-en át....szerte szét hullana darabjaira... eplus2 nembeszélve hogy a gyári hajtókarok elgörbülnének, ha lenne ideje mielőtt leszakadna a dugattyú róla... eplus2
lehet növelni a turbónyomást ha kaját adsz hozzá, de külön nem lehet...
Dávidén ugrott fel 2-re a nyomás pillanatra és vissza is ment kb 1,7-re...és az 2.2-es...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9346 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 22:42:46 »

meglehet csinálni, kovácsolt vas dugattyúkkal, és nagyobb turbóval.... eplus2
2.0 turbója nemis tud annyit tölteni...de föleg nem 30.000km-en át....szerte szét hullana darabjaira... eplus2 nembeszélve hogy a gyári hajtókarok elgörbülnének, ha lenne ideje mielőtt leszakadna a dugattyú róla... eplus2
lehet növelni a turbónyomást ha kaját adsz hozzá, de külön nem lehet...
Dávidén ugrott fel 2-re a nyomás pillanatra és vissza is ment kb 1,7-re...és az 2.2-es...

én mondeohoz még nem láttam kovácsoldugattyút, vagy erősített hajtókart...

di-be kéne belerakni 130le-s ci dugattyúját, hajtókarját, stb... az talán erősebb lenne, de 2,2-esé valszeg mégerősebb... eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9347 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 23:50:30 »

Kelepel.. az nem gond. Ha kopog úgy, hogy tak-tak-tak.. na az a gond!

üdv.az enyémbe van böven taktaktak...de mégis aki eddig megnézte és meghallgatta és kiprobálta,mndenki azt mondta hogy ez ilyen...le lett forgatva többször leszabályzásig is,de semmi villogás.pedig az én fülemnek is hangosabb mint más ugyanilyen mondija...nem tom mi tévö legyek... Sad
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9348 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 23:57:12 »

jah...és nagyobb a korom mint kéne mikor lépegetek neki.szerintetek?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9349 Dátum: 2011.04.08 péntek, 00:00:54 »

jah...és nagyobb a korom mint kéne mikor lépegetek neki.szerintetek?
miért nem dugózod le az egr-t??  Undecided Nem zavaró az a motorlámpa hidd el!! Mióta le van dugózva és megtörtént a chip, csak akkor nyom egy pamacsot enyém mikor 1-ben szabályzásig kell neki forogni  eplus2 (nem sűrű, nem vagyok állatkínzó)
dugózás után, kicsit hangosabbnak hallottam a motort, de azóta teljesen jó minden! Eltűnt, az a kerregősebb motorzaj is! mondjuk az lehet a jóidővel...  Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.