Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 01:19:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13864046 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9650 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:12:26 »

nem vok én olyan.a megendedett legnagyobb sebességgel közlekedek mindenütt! Grin
a németeknél megengedettel?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9651 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:12:52 »

ráhibáztál! Kimondhatatlansebességgel!Sőt!Elképzelhetetlen sebességgel!Ez már majdnem Űrgolyhók! nyes

Hát jólvan,majd akkor elviszem a fizikaintézetbe,és ebből írom a TDK-munkám...A TDCI űrhajó és a fénysebességen túli élet  eplus2 eplus2 És mi lenne ha még chip is lenne? Akkor már az időben visszafelé haladnánk...Na ezért járna a Nobel-díj  taps taps
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9652 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:14:00 »

na ez már nálunk nem működik, mert kaptak sajátot, bevágták egy fókába, és járják a várost és a környéket

Nálunk Skoda Fabia, Opel Astra, Ford Fiesta... Az ilyen kocsikat csak óvatosan közelítem meg Cheesy (Persze csak a megfelelő színűt)...Igaz volt,hogy rendőrt lehagytam kint...60al ment Cheesy
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9653 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:39:58 »

Az önindítóm kb 1 hete beindulás után olyan hangot ad mintha .....
Mondjuk mintha egy nyilat lőnének el a fülem mellett. Süvít, felpörög, vagy lepörög, vagy ilyesmi.
Mi lehet az?
Tökéletesen indít, mindig elsőre, nem csörög, nem csattog, csak simán beindítja, és amikor visszaengedem a kulcsot akkor adja a hangot.
Kb azóta adja ezt a hangot amióta megszüntettem a folyamatosan rácsöpögő olajat ami a szervósziv. felől jön.
De nagyon minimális csöpögött rá belőle. Napi 1-2 csepp.
Szerintem szánj rá kis időt a kitakaritására mert szát k-hatja az önindító bendixét,erőátviteli rendszerét,orrcsapágyát,fogaskoszorut.Sok hibát csinálhat ne hanyagold a hibát!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9654 Dátum: 2011.04.19 kedd, 20:01:45 »

a németeknél megengedettel?? eplus2
igen.mindenütt. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9655 Dátum: 2011.04.19 kedd, 20:02:18 »

Hát jólvan,majd akkor elviszem a fizikaintézetbe,és ebből írom a TDK-munkám...A TDCI űrhajó és a fénysebességen túli élet  eplus2 eplus2 És mi lenne ha még chip is lenne? Akkor már az időben visszafelé haladnánk...Na ezért járna a Nobel-díj  taps taps
ki mondta,hogy nincs? Grin ...érzed már,hogy visszafelé megy az idő? taps

uffoff! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9656 Dátum: 2011.04.19 kedd, 20:51:51 »

Szerintem szánj rá kis időt a kitakaritására mert szát k-hatja az önindító bendixét,erőátviteli rendszerét,orrcsapágyát,fogaskoszorut.Sok hibát csinálhat ne hanyagold a hibát!!!!!
Tényleg, cseresznye kolléga! Neked megvan még indítás után az a csörgő hang?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9657 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:10:19 »

Rendben,holnap megpróbálom elkérni,de nem ígérem,hogy be tudom írni...Kicsit kikapcsolódom a Balatonon péntekig  vigyor3
Hol olvastattál kódot?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9658 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:11:03 »

Kis időt?
Még soha nem vettem le az önindítót.
Nincs valakinek egy leírása?

Szerintem szánj rá kis időt a kitakaritására mert szát k-hatja az önindító bendixét,erőátviteli rendszerét,orrcsapágyát,fogaskoszorut.Sok hibát csinálhat ne hanyagold a hibát!!!!!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9659 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:11:18 »

Hol olvastattál kódot?

Itt a Ford-szervizben Kaposváron...Sajnos nem tudtuk megvárni,amíg Pécsre visszaérek  szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9660 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:12:50 »

Itt a Ford-szervizben Kaposváron...Sajnos nem tudtuk megvárni,amíg Pécsre visszaérek  szomoru1
P0120 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit

P0121 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit Range/Performance

P0122 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit Low Input

P0123 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit High Input

P0124 Throttle/Pedal Position Sensor A Intermittent
Ilyen kód közül lehet valamelyik.!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9661 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:20:06 »

P0120 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit

P0121 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit Range/Performance

P0122 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit Low Input

P0123 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit High Input

P0124 Throttle/Pedal Position Sensor A Intermittent
Ilyen kód közül lehet valamelyik.!!!
azok az "A" betűk nem azt jelzik, hogy ez az A jelű szenzpr?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9662 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:22:44 »

Miért kéne sírva fakadni? Vizsgaidőszak előtt kell 2-3 nap pihenés az otthoni zajok nélkül... Cheesy Amúgy csak saját kis apartmanba megyünk(1 szoba,konyha,fürdő),szóval nem valami kacsalábonforgó izébe Cheesy Jah és nem mellesleg autókázhatok egy kicsikét...Bár ezen a héten már 400 kmnél tartok...És nem tudom,hogyan Cheesy

Elfelejtettem, hogy húsvét jön, és mindenki megy egy kicsit kikapcsolódni...  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9663 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:24:25 »

Elfelejtettem, hogy húsvét jön, és mindenki megy egy kicsit kikapcsolódni...  vigyor3
bezzeg én még tavaszi szünetet se kaptam...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9664 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:27:09 »

bezzeg én még tavaszi szünetet se kaptam...

Ezért kell az orvosira járni  eplus2 Amúgy nekem se volt se téli,se őszi...Csak most,mert 6 kemény vizsga lesz,meg a többi...Vihar előtti csend Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9665 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:27:36 »

azok az "A" betűk nem azt jelzik, hogy ez az A jelű szenzpr?  Grin
hát nem nyert vigyor3 az egy sima határozatlan angol névelő, csak minden szót nagy betűvel kezdtek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9666 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:28:30 »

bezzeg én még tavaszi szünetet se kaptam...
mennyé reklamálni hehe

én meg készülhetek az írásbelikre Lips Sealed Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9667 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:30:24 »

Ezért kell az orvosira járni  eplus2 Amúgy nekem se volt se téli,se őszi...Csak most,mert 6 kemény vizsga lesz,meg a többi...Vihar előtti csend Cheesy

Járnék én, ha addig valaki eltart!  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9668 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:31:53 »

mennyé reklamálni hehe

én meg készülhetek az írásbelikre Lips Sealed Undecided
inkább azokra készülnék  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9669 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:32:37 »

hát nem nyert vigyor3 az egy sima határozatlan angol névelő, csak minden szót nagy betűvel kezdtek
akkor nem okoskododk... Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9670 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:32:54 »

Járnék én, ha addig valaki eltart!  eplus2

Háát...Engem a suli után se fog senkisem,max én magam havi 80ból Cheesy...Szóval a Mondinak még 7-8 évig bírni kell Cheesy
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9671 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:33:34 »

inkább azokra készülnék  nyes

Szintén...Azok a régi szép idők...Cheesy Próbálj meg engem felülmúlni,akkor gond nem lehet  Wink Wink
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9672 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:34:58 »

Szintén...Azok a régi szép idők...Cheesy Próbálj meg engem felülmúlni,akkor gond nem lehet  Wink Wink
Grin a kis stréber
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9673 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:36:08 »

Grin a kis stréber

Előítéletes...Cheesy Attól,hogy még orvosis vagyok,nem jelenti,hogy szorgalmas is Cheesy Am kitudja milyeneket írtam?... beka3 beka3 beka3
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9674 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:38:10 »

Előítéletes...Cheesy Attól,hogy még orvosis vagyok,nem jelenti,hogy szorgalmas is Cheesy Am kitudja milyeneket írtam?... beka3 beka3 beka3
de az, hogy PTE-ÁOK nekem aki ismeri, sok mindent elmond  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9675 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:39:36 »

de az, hogy PTE-ÁOK nekem aki ismeri, sok mindent elmond  eplus2

Például,hogy ott is van egy vadállat,aki Tdci Mondeo-t hajt?...Tongue
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9676 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:40:07 »

Szintén...Azok a régi szép idők...Cheesy Próbálj meg engem felülmúlni,akkor gond nem lehet  Wink Wink
nekem csak az infót meg a matekot kell 90+-osra írnom, a többi nem számít Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9677 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:40:56 »

nekem csak az infót meg a matekot kell 90+-osra írnom, a többi nem számít Grin

Az nem vészes Cheesy A matek közép? Ha igen,csukott szemmel meglesz  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9678 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:42:34 »

gázpedálnál a jeladók értékeit külön meglehet nézni.....én legalábbis megnéztem enyémen a mi műszerünkkel.
Azért érdekelne a hibakód száma amit kiirt rá....
amugy kik nézték?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9679 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:43:39 »

Az nem vészes Cheesy A matek közép? Ha igen,csukott szemmel meglesz  Wink
meghát Wink vigyor3 ezért nem is aggódom Grin

2éve indult a szak, tavaly 260 volt a felvételi pont, annyira nem tudnak még róla, hogy pl biosz érettségit is elfogadnak műszaki karon wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9680 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:44:03 »

gázpedálnál a jeladók értékeit külön meglehet nézni.....én legalábbis megnéztem enyémen a mi műszerünkkel.
Azért érdekelne a hibakód száma amit kiirt rá....

Igyekszem megtudni,de ahogy apám meghallotta a hibakód és a Mondeo szavakat,úgy nézett rám,mint akit megfojtana... Cheesy
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9681 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:45:06 »

meghát Wink vigyor3 ezért nem is aggódom Grin

2éve indult a szak, tavaly 260 volt a felvételi pont, annyira nem tudnak még róla, hogy pl biosz érettségit is elfogadnak műszaki karon wow1

Bioszt műszaki karon? Cheesy Az szép...Nekem "csak" 437 pontom volt...Cheesy
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9682 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:58:51 »

gázpedálnál a jeladók értékeit külön meglehet nézni.....én legalábbis megnéztem enyémen a mi műszerünkkel.
Azért érdekelne a hibakód száma amit kiirt rá....
amugy kik nézték?
ezt mondom én is. Lehet vezetékelés is. Az ECU eltérőnek látja  a jeladók értékét és benyomja a dtc-t.
A TPS-ek jele akár elm327-tel + szkenxl+enhanced fjord diaggal is megnézhető, ha valaki óccó megoldást keres. wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9683 Dátum: 2011.04.19 kedd, 22:02:30 »

ezt mondom én is. Lehet vezetékelés is. Az ECU eltérőnek látja  a jeladók értékét és benyomja a dtc-t.
A TPS-ek jele akár elm327-tel + szkenxl+enhanced Ford diaggal is megnézhető, ha valaki óccó megoldást keres. wave

Köszi fiúk a segítséget ! Sajnos a kezem meg van kötve, nem én vagyok az "ítélőbíró"...Ha azt mondják cseréljük,akkor csere...Nincs beleszólásom szomoru1
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #9684 Dátum: 2011.04.19 kedd, 22:45:28 »

Nos a hiba meg van...Szerintem senki se találná ki mi volt az,így elmondom...A szervízben is csak nagy szemekkel néztek,mert ilyen eddig 1szer történt csak a szerviz története során,és az se Mondeoban. Történt ugyanis,hogy a gázpedál jeladója-érzékelője(kinek hogyan ízlés szerint) ment tönkre. Emiatt volt a hibakód,emiatt húzott rángatva,mert nem kapott néha jelet a Computer... A porlasztók és egyéb motorikus alkatrészek tökéletesen működnek,egyedül egy komplett gázpedált kéne szerezni(újonnan 34ezer pénz,de gondolom a bontott is jó). Az lenne a kérdésem,hogy szerintetek az angol gázpedál is jó bele?...
Erdekes amit mondasz. Nekem régóta csinálja, hogy sebesség tartásnál rángat a gép, de eddig senki sem tudott konkrétat mondani és csak tippek voltak. Pár hete izzításjelző villogott és az egyik csúcsot. ujra kellett programozni illetve cserélni. is kellene. Akkor nézték a hibakódokat és benne volt a gázpedál jeladó hibája is.Nekem is cserét javasolt Vik. Lehet, hogy ez megoldást. jelentene a rángatásra is?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9685 Dátum: 2011.04.19 kedd, 22:54:30 »

Erdekes amit mondasz. Nekem régóta csinálja, hogy sebesség tartásnál rángat a gép, de eddig senki sem tudott konkrétat mondani és csak tippek voltak. Pár hete izzításjelző villogott és az egyik csúcsot. ujra kellett programozni illetve cserélni. is kellene. Akkor nézték a hibakódokat és benne volt a gázpedál jeladó hibája is.Nekem is cserét javasolt Vik. Lehet, hogy ez megoldást. jelentene a rángatásra is?

Nekem most ideiglenesen kontaktspray-vel be van fújva és tökéletes,nincs rángatás...Egy próbát megér...Olcsóbb,mint egy csúcscsere...Smiley
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #9686 Dátum: 2011.04.19 kedd, 23:19:38 »

Válasz
Nekem most ideiglenesen kontaktspray-vel be van fújva és tökéletes,nincs rángatás...Egy próbát megér...Olcsóbb,mint egy csúcscsere...Smiley
  Sajnos a csúcs cseréjét nem úszom meg mert poharazás után az 1-es és a 3 -as nagyon ratyi állapotban van nem beszélve a nagynyomású szivattyúkról aminek a kis fém szemcséit megtaláltuk a gázolaj szuroben is, bár a mennyisége Vik szerint a nagykönyv szerinti mennyiség alatt van. A kontakt spray-s megoldást kipróbálom. Koszi! worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9687 Dátum: 2011.04.19 kedd, 23:31:04 »

  Sajnos a csúcs cseréjét nem úszom meg mert poharazás után az 1-es és a 3 -as nagyon ratyi állapotban van nem beszélve a nagynyomású szivattyúkról aminek a kis fém szemcséit megtaláltuk a gázolaj szuroben is, bár a mennyisége Vik szerint a nagykönyv szerinti mennyiség alatt van. A kontakt spray-s megoldást kipróbálom. Koszi! worship

Szívesen,remélem segít Smiley Nekem időleges megoldásnak eddig jó...Smiley
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9688 Dátum: 2011.04.20 szerda, 08:50:42 »

Sziasztok!
Na nekem is megvolt a hibakód olvasás.
Kód: P0401 /EGR
Ez hogy lehet szerintetek? Euro 3-as természetesen dugózva, de nincs rajta elektromos csati.
Megmértük a CR nyomást is kicsit forszírozva a sárkányt: 1665bar 2900-as fordulaton, turbónyomásom 2,54bar/2688 fordulaton.
Mellesleg vennem kell egy ilyen kézi hibakód olvasót és törlőt. Amennyiben sikerül a galaxy vétel biztosan ledugózom.
Van olyan ami esetleg jó az MK4-hez és MK3-hoz is vagy teljesen más a csatlakozás?
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9689 Dátum: 2011.04.20 szerda, 08:54:58 »

Tényleg, cseresznye kolléga! Neked megvan még indítás után az a csörgő hang?
Van amikor megvan de van amikor nincs,nem tudom mostanában nagyon keveset használjuk a kocsit!Ha viszonylag sokáig áll az autó azt vettem észre,hogy inditás után nem áll be a fordulat egyből hanem csinál egy-két le-főlt és utánna tökéletes,de semmi más gondom nincs vele szinte tökéletes csak át kellene polirozni mert elég tré a fényezés.Jösz a találkozóra?Sajna én ügyeletes vagyok még nem tudom,hogy eltudom-e cserélni.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9690 Dátum: 2011.04.20 szerda, 09:07:28 »

Sziasztok!
Na nekem is megvolt a hibakód olvasás.
Kód: P0401 /EGR
Ez hogy lehet szerintetek? Euro 3-as természetesen dugózva, de nincs rajta elektromos csati.
Megmértük a CR nyomást is kicsit forszírozva a sárkányt: 1665bar 2900-as fordulaton, turbónyomásom 2,54bar/2688 fordulaton.
Mellesleg vennem kell egy ilyen kézi hibakód olvasót és törlőt. Amennyiben sikerül a galaxy vétel biztosan ledugózom.
Van olyan ami esetleg jó az MK4-hez és MK3-hoz is vagy teljesen más a csatlakozás?
Köszi, T.
az egr működését tudhatja a maf és a map jeleiből és a belépő hőmérsékletből.Lehet,hogy ezt a 2.2nél már megoldották egr jeladó nélkül is. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9691 Dátum: 2011.04.20 szerda, 09:25:10 »

az egr működését tudhatja a maf és a map jeleiből és a belépő hőmérsékletből.Lehet,hogy ezt a 2.2nél már megoldották egr jeladó nélkül is. Roll Eyes
Lehet, de 18e km után jelzett? Azóta van dugózva?
Na mindegy 1,5 évente kibírom, ha csak ennyi a hibája  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #9692 Dátum: 2011.04.20 szerda, 09:45:32 »

Porlasztócsúcsokat most hol érdemes felújíttatni? Filep diesel?
Magasnyomású szivattyú felújításra ötlet? Létezik hogy 100.000km alatt kezd fémreszeléket hullatni?


Köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9693 Dátum: 2011.04.20 szerda, 11:21:27 »

Én Dieseles71-nél jártam.
110ekm van a kocsiban, kimérte a csúcsokat, mondta, hogy csak a csúcs hibás, az elekrtonika OK, a résolaj veszteség minimális, azt 100eHUF-ra mondta felújítani. A többit beszéld meg vele, nagyon korrekt.
A szivattyút is szét tudja szedni, ha kell ott helyben meg is csinálja.

Porlasztócsúcsokat most hol érdemes felújíttatni? Filep diesel?
Magasnyomású szivattyú felújításra ötlet? Létezik hogy 100.000km alatt kezd fémreszeléket hullatni?


Köszi.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #9694 Dátum: 2011.04.20 szerda, 14:29:36 »

Helo.

Az a probléma jelentekezett a napokban ami sajnos sokaknál.

Tegnap este valamiféle apró kopogást hallottam a motorból(meleg volt).Leállítottam ujra be semmi gond.
Nah mondom ok csak beképzelem a dolgot reggel indulás szépen bemelegítettem az autót. 5-6 km után éreztem hogy alacsony fordulaton kb 2200ig nincs erö az autóban és fekete füstöt nyom.
Hibakódot nem dob semmit. Se vészüzem semmi.
Elszaladtam Miskolcon az egyik jó ismerösömhöz aki autószerelő jól ért hozzá és meg is bízom benne.
Hallgattuk az autó hangját megint előjött csúnya kopogás majd csak 3 henger ment.
Nah akkor rádugtuk Bosch diagra.
Hibakódot nem dobott(csak az egr miatt) Nem tudom pontosan h milyen teszt volt amit végzett de 1-2-3-4 hengerbe vmi gázolaj mennyiséget.
Az értékek mgban votlak megadva 1-2-4  0,00tól   -0,3 ig voltak a 3. henger pedig +1-0,99 körül mozgott.

Mondta hogy a 3hengerrel van hiba vagyis a porlasztócsúccsal nagy valószinűséggel.
Holnap reggel tudja kiszedni én is ott leszek és Nyírteleki ismeröse van aki 3k Huf /db ért vizsgálja be
Úgy gondolom a szerelőm is azt tanácsolta hogy célszerű mind a 4et kiszedni és bevizsgáltatni.



Valaki esetleg valami ötlet hogy jók-e a megérzéseink.

Jah és az autóban 103000 km van   ha igaz

Ford diag esetleg megtudja mutatni hogy ez a tényleges km avagy sem ?
Novembertöl van nálam az ató 10ezret mentem vele.

Elöre is köszi

Sajna én is szívóágon vagyok nem hiányzott ez nagyon nem

Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9695 Dátum: 2011.04.20 szerda, 14:59:07 »

Hali
a porlasztó ügy szép lassan alakul ki, nem hirtelen. nekem is 2006-os, 120e km-el vettem és még csak nem is használták sokat, szóval a te 100e km-ed leinformált? Nem túl reális..
Helo.

Az a probléma jelentekezett a napokban ami sajnos sokaknál.

Tegnap este valamiféle apró kopogást hallottam a motorból(meleg volt).Leállítottam ujra be semmi gond.
Nah mondom ok csak beképzelem a dolgot reggel indulás szépen bemelegítettem az autót. 5-6 km után éreztem hogy alacsony fordulaton kb 2200ig nincs erö az autóban és fekete füstöt nyom.
Hibakódot nem dob semmit. Se vészüzem semmi.
Elszaladtam Miskolcon az egyik jó ismerösömhöz aki autószerelő jól ért hozzá és meg is bízom benne.
Hallgattuk az autó hangját megint előjött csúnya kopogás majd csak 3 henger ment.
Nah akkor rádugtuk Bosch diagra.
Hibakódot nem dobott(csak az egr miatt) Nem tudom pontosan h milyen teszt volt amit végzett de 1-2-3-4 hengerbe vmi gázolaj mennyiséget.
Az értékek mgban votlak megadva 1-2-4  0,00tól   -0,3 ig voltak a 3. henger pedig +1-0,99 körül mozgott.

Mondta hogy a 3hengerrel van hiba vagyis a porlasztócsúccsal nagy valószinűséggel.
Holnap reggel tudja kiszedni én is ott leszek és Nyírteleki ismeröse van aki 3k Huf /db ért vizsgálja be
Úgy gondolom a szerelőm is azt tanácsolta hogy célszerű mind a 4et kiszedni és bevizsgáltatni.



Valaki esetleg valami ötlet hogy jók-e a megérzéseink.

Jah és az autóban 103000 km van   ha igaz

Ford diag esetleg megtudja mutatni hogy ez a tényleges km avagy sem ?
Novembertöl van nálam az ató 10ezret mentem vele.

Elöre is köszi

Sajna én is szívóágon vagyok nem hiányzott ez nagyon nem


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #9696 Dátum: 2011.04.20 szerda, 15:32:14 »

Az mondjuk engem is érdekelne, hogy a computerből ki lehet-e olvasni a valós km-et. Vagy egy márkakereskedés meg tudja mondani? Van ezeknek valami adatbázisuk? Gondolom az enyém se túl reális eplus2 Nekem 87.000-et mutat a számláló  Grin
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9697 Dátum: 2011.04.20 szerda, 15:40:41 »

Az mondjuk engem is érdekelne, hogy a computerből ki lehet-e olvasni a valós km-et. Vagy egy márkakereskedés meg tudja mondani? Van ezeknek valami adatbázisuk? Gondolom az enyém se túl reális eplus2 Nekem 87.000-et mutat a számláló  Grin
Sztm nem lehet kiolvasni a valós kilométert szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #9698 Dátum: 2011.04.20 szerda, 15:44:18 »

Sztm nem lehet kiolvasni a valós kilométert szomoru1

Akkor ez örök rejtély marad..vagy hiszek a szervizkönyvnek Roll Eyes
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9699 Dátum: 2011.04.20 szerda, 15:52:27 »

Akkor ez örök rejtély marad..vagy hiszek a szervizkönyvnek Roll Eyes
Szervízkönyv pecsétjei alapján az adott szervíznél lehet érdeklődni. Ennyi szvsz sajna  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.