Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:50:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
180
181
182
183
184
185
186
[
187
]
188
189
190
191
192
193
194
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652121 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9300 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:10:30 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:03:46
Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!
ha elektromos a turbód, akkor eu4-es, akkor világítani fog...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9301 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:12:10 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:03:46
Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!
Milyen évjáratu az autód mert az aláírásból nem derül ki?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9302 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:14:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.05 kedd, 22:12:10
Milyen évjáratu az autód mert az aláírásból nem derül ki?
2003.12 hó, változó geós turbóm van, friss szoftver. Kódot törölgetni nem szeretnék
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9303 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:17:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.05 kedd, 22:10:30
ha elektromos a turbód, akkor eu4-es, akkor világítani fog...
Egy kérdés még! Ha beteszem a dugót és ég, akkor ha kiszedem elaludhat magától? Őszitén!!! Mitől jobb, ha le van dugózva? Én olvastam itt ilyet is olyat is... Néha elég keményen ki szoktam kormolni a gépet, városban keveset használom. Nekem van értelme dugózni? Válaszaitokat előre is köszönöm! Lacc
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9304 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:19:01 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:14:27
2003.12 hó, változó geós turbóm van, friss szoftver. Kódot törölgetni nem szeretnék
Másik kérdés vákumos vagy elektromos a turbó.Az utóbbinál jelezni fog HZSOLT92 is mondta
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9305 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:21:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.05 kedd, 22:19:01
Másik kérdés vákumos vagy elektromos a turbó.Az utóbbinál jelezni fog HZSOLT92 is mondta
Nibdig van értelme.HA egyszer nyitva megáll és K.o. lesz akkor az összes korom bemegy a motorba és akkor lehet mindent pucolni ,le is fullad.Továbbá a szívósorod is tiszta marad mert ez betrutyizza.Tiszta levegőt kap a motor.Enyém is levan.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9306 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:23:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.05 kedd, 22:19:01
Másik kérdés vákumos vagy elektromos a turbó.Az utóbbinál jelezni fog HZSOLT92 is mondta
Épületgépész vagyok, nem autószerelő
. Vákuumcső van rajta, az 100%. Márka: Garett és 2,1 bart tölt!
Ennek tudjuk az okát :-D
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9307 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:25:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.05 kedd, 22:21:55
Nibdig van értelme.HA egyszer nyitva megáll és K.o. lesz akkor az összes korom bemegy a motorba és akkor lehet mindent pucolni ,le is fullad.Továbbá a szívósorod is tiszta marad mert ez betrutyizza.Tiszta levegőt kap a motor.Enyém is levan.
Akkor hajrá! Ne tartson vissza senki emberfia!
Megcsinálom, aztán meglátjuk mi lesz.
Az egr cső végei ugyanolyanok? Mármint két egyforma munkadarabot gyártsak le dugónak? Faxa lesz átfúrni a 8 milis savállót :-D
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9308 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:26:11 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:23:07
Épületgépész vagyok, nem autószerelő
. Vákuumcső van rajta, az 100%. Márka: Garett és 2,1 bart tölt!
Ennek tudjuk az okát :-D
Ha vákumcső van rajta akkor az vákumos és dugózhatod nemfog égni a mil lámpa.Sokszor itt a laikusok jobban értenek a kocsihoz mint a szerelők.Te is felismerted.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9309 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:32:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.05 kedd, 22:26:11
Ha vákumcső van rajta akkor az vákumos és dugózhatod nemfog égni a mil lámpa.Sokszor itt a laikusok jobban értenek a kocsihoz mint a szerelők.Te is felismerted.
Köszi az elismerést! Az a buta ember, aki nem kérdez hanem tudatlanul és homályban cselekszik. Köszi a hsz-okat!
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9310 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:34:41 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:32:06
Köszi az elismerést! Az a buta ember, aki nem kérdez hanem tudatlanul és homályban cselekszik. Köszi a hsz-okat!
:party0038:Csak így tovább hidd el mennifog minden.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9311 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:52:23 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:23:07
Épületgépész vagyok, nem autószerelő
. Vákuumcső van rajta, az 100%. Márka: Garett és 2,1 bart tölt!
Ennek tudjuk az okát :-D
a 2,1-et mivel mértétek??
mit csináltatok rajta??
mennyi km van így benne??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9312 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:53:19 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:25:37
Akkor hajrá! Ne tartson vissza senki emberfia!
Megcsinálom, aztán meglátjuk mi lesz.
Az egr cső végei ugyanolyanok? Mármint két egyforma munkadarabot gyártsak le dugónak? Faxa lesz átfúrni a 8 milis savállót :-D
bent hagyhatod a csövet, be fog menni a dugó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9313 Dátum:
2011.04.06 szerda, 03:59:48 »
Valaki elárulná, hogy tudom megnézni a turbót, hogy elektromos vagy vákumos-e.
Mert ledugóztam az EGR-t és intenzívebb gázadáskor elkezd villogni az izzítás jelő és szétszalad a "ménes" a motorból.
Motor leállít, majd újra indít és minden okés a következő nagy gázig.
Naplózva
MK III 2002 Ghia TDCi 2.0 130 LE automata
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9314 Dátum:
2011.04.06 szerda, 06:34:55 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 17:50:06
Sziasztok!
Szeretnék EGR-t dugózni, viszont egy kis technikai segítségre lenne szükségem. Úgy olvastam, hogy az F1-esekben nem gyullad ki a Mil lámpa. Ugye?!
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:03:46
Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!
Akkor kicsit félrevezető volt, hogy az F1-eseket kérdezed, Neked meg facelift előtti van...
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9315 Dátum:
2011.04.06 szerda, 06:37:25 »
Idézetet írta: Horesz - 2011.04.06 szerda, 03:59:48
Valaki elárulná, hogy tudom megnézni a turbót, hogy elektromos vagy vákumos-e.
Mert ledugóztam az EGR-t és intenzívebb gázadáskor elkezd villogni az izzítás jelő és szétszalad a "ménes" a motorból.
Motor leállít, majd újra indít és minden okés a következő nagy gázig.
Ennek több oka is lehet, de sajnos szinte 100%, hogy nem az egr lezárása miatt.
Inkább porlasztó csúcsok vagy egyéb nyalánkságok lesznek. Sajnos!
Első lépésként mindenképp olvastass hibakódot!
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9316 Dátum:
2011.04.06 szerda, 09:12:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.05 kedd, 22:08:33
szerintem hagyni kell azt folyni, nem térül meg a 30e Ft-os cső ára!! annyira meg úgysem folyik hogy ne tudj kormányozni!! töltesz rá, ha kell, de kétlem hogy mutatkozna a fogyása...
lehet igazad van.mert nem nagyon folydogál csak látszik hogy nem tökéletes már a tömités és szivárog.de mindenesetre azért figyelek majd rá...
köszi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9317 Dátum:
2011.04.06 szerda, 11:41:56 »
Egy ilyen TDCi, csak C-Max 1,6-ról lenne szó:
Nincs kellő olajnyomás a motorban. Úgy kezdte, hogy csak néha-néha elment, majd már meleg motornál is, állandó probléma. Próbálták 10W-40-el, és 5W-30-al is. Az egyik Ford kereskedés mondta, hogy 0,5 körül mozog, ami ugye nudli.
Most jött egy tipp, hogy vmi szűrő probléma a turbó körül, de csak délután lesz ránézve...
Nincs vmi ötlet?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9318 Dátum:
2011.04.06 szerda, 12:29:05 »
Idézetet írta: Joe - 2011.04.06 szerda, 11:41:56
Egy ilyen TDCi, csak C-Max 1,6-ról lenne szó:
Nincs kellő olajnyomás a motorban. Úgy kezdte, hogy csak néha-néha elment, majd már meleg motornál is, állandó probléma. Próbálták 10W-40-el, és 5W-30-al is. Az egyik Ford kereskedés mondta, hogy 0,5 körül mozog, ami ugye nudli.
Most jött egy tipp, hogy vmi szűrő probléma a turbó körül, de csak délután lesz ránézve...
Nincs vmi ötlet?
Az is lehet hogy el van kozosodava valahol a blokkban valamelyik olajjárat. Ha a szűrős tipp nem jön be akkor lehet motortisztítót( ami a motorblokk belsejét átöbliíti és feloldja az olajsara/dzsuvát) tennék bele utánna olaj+szűrőcsere.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9319 Dátum:
2011.04.06 szerda, 18:42:52 »
Idézetet írta: Joe - 2011.04.06 szerda, 11:41:56
Egy ilyen TDCi, csak C-Max 1,6-ról lenne szó:
Nincs kellő olajnyomás a motorban. Úgy kezdte, hogy csak néha-néha elment, majd már meleg motornál is, állandó probléma. Próbálták 10W-40-el, és 5W-30-al is. Az egyik Ford kereskedés mondta, hogy 0,5 körül mozog, ami ugye nudli.
Most jött egy tipp, hogy vmi szűrő probléma a turbó körül, de csak délután lesz ránézve...
Nincs vmi ötlet?
Hol mérték? a motortérben...
az olajszűrőt csípőből eldobni,az az 1ik szűk keresztmetszet,bár már lehet,hogy túl vannak rajta.
A szűrő után közvetlenül a szivattyú van,ami ennél többet tol -etisben meglehet nézni,hogy mennyi a kellő nyomás.
A nyomást házilag is meglehet mérni egy olyan ezközzel,mint a servízben.
Kikell venni az olajgombát,és oda becsatlakozni megfelelő menetű csővel ,aminek a másik végén van 1 nyomásmérő óra.
Ha érdekli megnézem tisben,hogy mennyinek kell lennie a nyomásnak,de gondolom már ez az adat is kéznél van!
Szóval,ha ott nincs meg a nyomás,akkor bizony a szivattyú cserén gondolkodnék-de azonnal,mert kinyírja a motort és a turbót is,ha nem jut el mindenhová az olaj-gondolom ezzel tisztában vannak....
Dugulás csak akkor lehet,ha a nyomás felépül a gombánál!Akkor öblítő tisztító olajat érdemes bepróbálni.
Mindenesetre én bepróbálkoznék 1 új gombával is,nem-e csak az dobálja a piros lámpát.persze ha mérték is valóban, és tényleg 0,5bar akkor nem erről van szó.
De ha már van új olajgomba,akkor megvan,milyen menetű csövet kell összerakni a méréshez.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9320 Dátum:
2011.04.06 szerda, 18:59:56 »
Üdv mindenki!
Nemrég le kellett állnom a mondival, mert , mint korábban már postoltam, szütyögötek a csúcsok a vasban és egyfolytában dobálta a hibakódokat...
Mondom nem hagyom ennyiben a kiszedett csúcsokhoz építettem egy magas nyomású teszt padot. Lényegében egy magasnyomású pumpedli, egy közös nyomócső, csak kisebb mint a vasban van. Egy Bosch üa szűrő (szigoruan), ezen kívűl a mérőedények, és egy vezérlő elektronika a nyitásokhoz. Na meg egy nyomásmérő óra (400 Bar ig skálázva, de ha lineárisnak tekintjük a 400-as után is akk kb 600 Bar-ig).
ez szerint 2 csúcsom, még használható...
egynél nagy volt a résolaj veszteség nyitás után engedett el sokat, kellett nyüstölni amíg ismét lezárt normálisan, utána visonylag jól tartotta a nyomást...
a meglepi a negyediknél volt, tekertem ezerrel a pumpedlit és semmi nyomás... nézem a résolaj tartályát, oda szorgosan nyomta ki a cuccot. szétszedtem, az elektromos szelepe volt meghalva, de durván :/
csúcsut cseréltem a 3-as, nagy résolaj veszteséges csúcsal és jobb lett mint az első 2, már csak új c2i kódott kell nyomatni rá, na meg egyenlőre csak 1 csúcsot veszek aztán kiprószálom...
gondoltam megosztom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9321 Dátum:
2011.04.06 szerda, 19:01:25 »
Idézetet írta: paky - 2011.04.06 szerda, 18:59:56
Üdv mindenki!
Nemrég le kellett állnom a mondival, mert , mint korábban már postoltam, szütyögötek a csúcsok a vasban és egyfolytában dobálta a hibakódokat...
Mondom nem hagyom ennyiben a kiszedett csúcsokhoz építettem egy magas nyomású teszt padot. Lényegében egy magasnyomású pumpedli, egy közös nyomócső, csak kisebb mint a vasban van. Egy Bosch üa szűrő (szigoruan), ezen kívűl a mérőedények, és egy vezérlő elektronika a nyitásokhoz. Na meg egy nyomásmérő óra (400 Bar ig skálázva, de ha lineárisnak tekintjük a 400-as után is akk kb 600 Bar-ig).
ez szerint 2 csúcsom, még használható...
egynél nagy volt a résolaj veszteség nyitás után engedett el sokat, kellett nyüstölni amíg ismét lezárt normálisan, utána visonylag jól tartotta a nyomást...
a meglepi a negyediknél volt, tekertem ezerrel a pumpedlit és semmi nyomás... nézem a résolaj tartályát, oda szorgosan nyomta ki a cuccot. szétszedtem, az elektromos szelepe volt meghalva, de durván :/
csúcsut cseréltem a 3-as, nagy résolaj veszteséges csúcsal és jobb lett mint az első 2, már csak új c2i kódott kell nyomatni rá, na meg egyenlőre csak 1 csúcsot veszek aztán kiprószálom...
gondoltam megosztom
ez kemény!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9322 Dátum:
2011.04.06 szerda, 19:05:57 »
Idézetet írta: paky - 2011.04.06 szerda, 18:59:56
Üdv mindenki!
Nemrég le kellett állnom a mondival, mert , mint korábban már postoltam, szütyögötek a csúcsok a vasban és egyfolytában dobálta a hibakódokat...
Mondom nem hagyom ennyiben a kiszedett csúcsokhoz építettem egy magas nyomású teszt padot. Lényegében egy magasnyomású pumpedli, egy közös nyomócső, csak kisebb mint a vasban van. Egy Bosch üa szűrő (szigoruan), ezen kívűl a mérőedények, és egy vezérlő elektronika a nyitásokhoz. Na meg egy nyomásmérő óra (400 Bar ig skálázva, de ha lineárisnak tekintjük a 400-as után is akk kb 600 Bar-ig).
ez szerint 2 csúcsom, még használható...
egynél nagy volt a résolaj veszteség nyitás után engedett el sokat, kellett nyüstölni amíg ismét lezárt normálisan, utána visonylag jól tartotta a nyomást...
a meglepi a negyediknél volt, tekertem ezerrel a pumpedlit és semmi nyomás... nézem a résolaj tartályát, oda szorgosan nyomta ki a cuccot. szétszedtem, az elektromos szelepe volt meghalva, de durván :/
csúcsut cseréltem a 3-as, nagy résolaj veszteséges csúcsal és jobb lett mint az első 2, már csak új c2i kódott kell nyomatni rá, na meg egyenlőre csak 1 csúcsot veszek aztán kiprószálom...
gondoltam megosztom
a nyomás tartást kb 600 Bar-al feltöltött rendszeren néztam, kb negyed órát csúcsonként, közben figyelve a résolaj mennyiséget és a nyomás esést....
köv konstrukcióban egy piezzos v vmi érzékeny szenzoros digitális nyomámérővel akarom bővíteni...
sztem tesztelésre teljesen jó e a rendszer így itthonra....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9323 Dátum:
2011.04.06 szerda, 21:04:21 »
Idézetet írta: paky - 2011.04.06 szerda, 18:59:56
Üdv mindenki!
Nemrég le kellett állnom a mondival, mert , mint korábban már postoltam, szütyögötek a csúcsok a vasban és egyfolytában dobálta a hibakódokat...
Mondom nem hagyom ennyiben a kiszedett csúcsokhoz építettem egy magas nyomású teszt padot. Lényegében egy magasnyomású pumpedli, egy közös nyomócső, csak kisebb mint a vasban van. Egy Bosch üa szűrő (szigoruan), ezen kívűl a mérőedények, és egy vezérlő elektronika a nyitásokhoz. Na meg egy nyomásmérő óra (400 Bar ig skálázva, de ha lineárisnak tekintjük a 400-as után is akk kb 600 Bar-ig).
ez szerint 2 csúcsom, még használható...
egynél nagy volt a résolaj veszteség nyitás után engedett el sokat, kellett nyüstölni amíg ismét lezárt normálisan, utána visonylag jól tartotta a nyomást...
a meglepi a negyediknél volt, tekertem ezerrel a pumpedlit és semmi nyomás... nézem a résolaj tartályát, oda szorgosan nyomta ki a cuccot. szétszedtem, az elektromos szelepe volt meghalva, de durván :/
csúcsut cseréltem a 3-as, nagy résolaj veszteséges csúcsal és jobb lett mint az első 2, már csak új c2i kódott kell nyomatni rá, na meg egyenlőre csak 1 csúcsot veszek aztán kiprószálom...
gondoltam megosztom
Hogy vezérelted meg a tekercseket? milyen feszültséggel,áramerősséggel, tekercsek ellenálása mennyi volt?
a rossz gondolom akkor semmi mivel szakadt volt....
A 400bar az nem olyan sok de, erre elég egy poharazás is kb....de kezdésnek nem rossz...hajrá.
Mérési elved micsoda? mer valamit felkell állitanod ehhez a méréshez, meg gyári értékeket gondolom nem tudsz...
Ha a befecskendezett mennyiség fele kb a résolaj mennyiség adott idő intervallumban akkor az a porlasztó valószinű jó...énis méregettem egyiknap feltolom majd jútúbra....ma pl egy injektorvizsgáló gépet nézegettünk szkóppal tekercses és piezos injektorra...de sajna rossz a gép....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9324 Dátum:
2011.04.06 szerda, 21:05:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.06 szerda, 21:04:21
Hogy vezérelted meg a tekercseket? milyen feszültséggel,áramerősséggel, tekercsek ellenálása mennyi volt?
a rossz gondolom akkor semmi mivel szakadt volt....
A 400bar az nem olyan sok de, erre elég egy poharazás is kb....de kezdésnek nem rossz...hajrá.
Mérési elved micsoda? mer valamit felkell állitanod ehhez a méréshez, meg gyári értékeket gondolom nem tudsz...
Ha a befecskendezett mennyiség fele kb a résolaj mennyiség adott idő intervallumban akkor az a porlasztó valószinű jó...énis méregettem egyiknap feltolom majd jútúbra....ma pl egy injektorvizsgáló gépet nézegettünk szkóppal tekercses és piezos injektorra...de sajna rossz a gép....
hogy áll a pcs tervezés??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9325 Dátum:
2011.04.06 szerda, 21:44:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.06 szerda, 21:05:31
hogy áll a pcs tervezés??
sz+arul...behallt a gép amin vizsgálni akartam....
Naplózva
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9326 Dátum:
2011.04.06 szerda, 23:15:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.05 kedd, 22:52:23
a 2,1-et mivel mértétek??
mit csináltatok rajta??
mennyi km van így benne??
A chippeléskor írtak át mindent a kocsin. Többek között a töltő levegő nyomás lett kb duplázva... Elég szépen csipog a kocsi, mikor elváltok egy sebességet. Hátránya csak a csövek rövid élettartama a nagy nyomás miatt. Én áthidaltam ezt a problémát és savállóra cseréltem ki 2 darabot.
Most 208ezer km van benne, a chip 172-nél került bele, rá 3ezer km-re pedig a komplett kuplung cserés lett... Nemrég voltam pcsúcs mérésen egy apróbb hibajelenség miatt (mint kiderült semmi köze nem volt hozzá - generátor szénkefe csere lett belőle), az értékeim tökéletesek, pedig még az eredeti csúcsok vannak benne. A kocsi teljesítménye keréken mérve gép szerint 178 LE, 445nm.
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Horesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9327 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 05:36:01 »
Köszi az infót!
A porlasztó csúcsok kb. 50 ezer km-rel ezelőtt lettek kicserélve és csak OMV és LUKOIL kutakon tankoltam azóta.
De ha mégis csúcs hiba lessz akkor pechem van mert már nincs rá garancia.
üdv!
Naplózva
MK III 2002 Ghia TDCi 2.0 130 LE automata
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9328 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 08:36:16 »
Porlasztócsúcs ügyben bejelentkeztem Dieseles71 kolléga gépműhelyébe.
Jövő hét szerdán ráméretek, mert szelíden kelepel a gép.
Ha jó lesz a tapasztalat, megosztom. Ha rossz, akkor is...
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9329 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 09:01:16 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.04.07 csütörtök, 08:36:16
Porlasztócsúcs ügyben bejelentkeztem Dieseles71 kolléga gépműhelyébe.
Jövő hét szerdán ráméretek, mert szelíden kelepel a gép.
Ha jó lesz a tapasztalat, megosztom. Ha rossz, akkor is...
Mit jelent, hogy szeliden kelepel? Az injektor mukodesebol kifolyolag van neki egy termeszetes merteku kelepelese vagy ciripelese. Cimbi is ki akarta szedetni az injektorokat a Fiestajabol, miutan a porlasztos autobol atult bele eloszor eleteben... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9330 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 09:15:54 »
Egy éve vettem, akkor csend volt benne. Télen a hidegben hidegen elég gyalázatosan szólt, most már melegben is hallom, hogy hangja van. 110e van benne, egy bemérést talán megér, hogy kiderüljön, van-e komoly baj, vagy elég átprogizni.
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.07 csütörtök, 09:01:16
Mit jelent, hogy szeliden kelepel? Az injektor mukodesebol kifolyolag van neki egy termeszetes merteku kelepelese vagy ciripelese. Cimbi is ki akarta szedetni az injektorokat a Fiestajabol, miutan a porlasztos autobol atult bele eloszor eleteben... :-)
AndyA
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9331 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 09:32:35 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.04.07 csütörtök, 09:15:54
Egy éve vettem, akkor csend volt benne. Télen a hidegben hidegen elég gyalázatosan szólt, most már melegben is hallom, hogy hangja van. 110e van benne, egy bemérést talán megér, hogy kiderüljön, van-e komoly baj, vagy elég átprogizni.
Kelepel.. az nem gond. Ha kopog úgy, hogy tak-tak-tak.. na az a gond!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9332 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 09:41:36 »
Idézetet írta: GiN - 2011.04.07 csütörtök, 09:32:35
Kelepel.. az nem gond. Ha kopog úgy, hogy tak-tak-tak.. na az a gond!
Akkor jo. Nem kopog, csak kelepel, ahogy kell neki. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9333 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 11:21:23 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.06 szerda, 23:15:11
A chippeléskor írtak át mindent a kocsin. Többek között a töltő levegő nyomás lett kb duplázva... Elég szépen csipog a kocsi, mikor elváltok egy sebességet. Hátránya csak a csövek rövid élettartama a nagy nyomás miatt. Én áthidaltam ezt a problémát és savállóra cseréltem ki 2 darabot.
Most 208ezer km van benne, a chip 172-nél került bele, rá 3ezer km-re pedig a komplett kuplung cserés lett... Nemrég voltam pcsúcs mérésen egy apróbb hibajelenség miatt (mint kiderült semmi köze nem volt hozzá - generátor szénkefe csere lett belőle), az értékeim tökéletesek, pedig még az eredeti csúcsok vannak benne. A kocsi teljesítménye keréken mérve gép szerint 178 LE, 445nm.
A 2.1-et úgy kell akkor érteni, hogy a szívósori nyomás 3,1bar? Hát akkor tényleg nem csoda, hogy mennek szét a csövek. Ilyen "durva" húzáshoz lenne jó a forge-szett, ha 6-os váltó van rajta.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9334 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 11:34:16 »
Felveszem a hangot és ki-ki döntse el, hogy kelepelést hall, vagy kopogást, esetleg csattogást, percegést, másodpercegést.
Mivel korábban nem volt, ezért akarom megvizsgáltatni.
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.07 csütörtök, 09:41:36
Akkor jo. Nem kopog, csak kelepel, ahogy kell neki. :-)
AndyA
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9335 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 12:05:36 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.04.07 csütörtök, 11:34:16
Felveszem a hangot és ki-ki döntse el, hogy kelepelést hall, vagy kopogást, esetleg csattogást, percegést, másodpercegést.
Mivel korábban nem volt, ezért akarom megvizsgáltatni.
Én még nem hallottam Mondeo-t, aminek az enyémnéll csúnyább hangja lenne. Ráadásul már vibrál a generátorszíj, csörög a szíjfeszítő, szóval egészen "egyedi" a hang. Mindennek tetejébe dunsztom sincs, hogy mikor lesz mindez kicserélve, pedig megvan hozzá az összes alkatrész.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9336 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 12:14:38 »
Nem az a fő bajom, hogy csúnya a hangja, hanem az, hogy esetleg nem valami nagyobb, drágább baj előszele. Ha kikapkodják és kipucoválják, majd további 150ekm-ig flottul megy a szekér, akkor megéri ahhoz képest, hogy elhallgatom itt a gólyákat a motortérben és egy napon lyuk olvad a dugattyúba. Bajom nincs vele, húz, semmi füst, semmi villogás és így szeretném a jövőben is tudni.
Idézetet írta: gabe - 2011.04.07 csütörtök, 12:05:36
Én még nem hallottam Mondeo-t, aminek az enyémnéll csúnyább hangja lenne. Ráadásul már vibrál a generátorszíj, csörög a szíjfeszítő, szóval egészen "egyedi" a hang. Mindennek tetejébe dunsztom sincs, hogy mikor lesz mindez kicserélve, pedig megvan hozzá az összes alkatrész.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9337 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 14:37:22 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.04.07 csütörtök, 12:14:38
Nem az a fő bajom, hogy csúnya a hangja, hanem az, hogy esetleg nem valami nagyobb, drágább baj előszele. Ha kikapkodják és kipucoválják, majd további 150ekm-ig flottul megy a szekér, akkor megéri ahhoz képest, hogy elhallgatom itt a gólyákat a motortérben és egy napon lyuk olvad a dugattyúba. Bajom nincs vele, húz, semmi füst, semmi villogás és így szeretném a jövőben is tudni.
Teljesen megértelek. Én is azért parázok, hogy mindent idejében elkapjak, meghalljak, vagy meg tudjak előzni, hogy nagyobb baj ne legyen.
Ha lertohadnék vele a pályán valahol, na akkor káromkodnék, mint egy tisztességben megőszült kocsis...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9338 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 17:14:09 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.06 szerda, 23:15:11
A chippeléskor írtak át mindent a kocsin. Többek között a töltő levegő nyomás lett kb duplázva... Elég szépen csipog a kocsi, mikor elváltok egy sebességet. Hátránya csak a csövek rövid élettartama a nagy nyomás miatt. Én áthidaltam ezt a problémát és savállóra cseréltem ki 2 darabot.
Most 208ezer km van benne, a chip 172-nél került bele, rá 3ezer km-re pedig a komplett kuplung cserés lett... Nemrég voltam pcsúcs mérésen egy apróbb hibajelenség miatt (mint kiderült semmi köze nem volt hozzá - generátor szénkefe csere lett belőle), az értékeim tökéletesek, pedig még az eredeti csúcsok vannak benne. A kocsi teljesítménye keréken mérve gép szerint 178 LE, 445nm.
akkor ebből a nyomásból már nem kell levenni a légköri nyomást, ha jólértem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9339 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 17:16:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.07 csütörtök, 11:21:23
A 2.1-et úgy kell akkor érteni, hogy a szívósori nyomás 3,1bar? Hát akkor tényleg nem csoda, hogy mennek szét a csövek. Ilyen "durva" húzáshoz lenne jó a forge-szett, ha 6-os váltó van rajta.
nem, ha nyomásmérővel mérik, akkor ott 2,1-nek kell lennie...
gondolom ha diaggal van nézve, akkor kell a 3,1-nek lennie....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9340 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 17:35:03 »
Üdv mindenkinek! Ma a műszerteszt a 'dtc262'-s hibakódot jelezte. Jelentése: az én fordításomban"1. henger porlasztó áramlás? magas. Ez mit jelent? Sem izzítóvillogás, sem MILlámpa nem világít. Ha tudja vki, mit jelent és el is árulja, megköszönném.
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9341 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 20:49:48 »
na mostmár minden váltásnál tartja a fordulatot...lassan akkor elmén a tőttés?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9342 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 20:57:31 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.06 szerda, 23:15:11
A chippeléskor írtak át mindent a kocsin. Többek között a töltő levegő nyomás lett kb duplázva... Elég szépen csipog a kocsi, mikor elváltok egy sebességet. Hátránya csak a csövek rövid élettartama a nagy nyomás miatt. Én áthidaltam ezt a problémát és savállóra cseréltem ki 2 darabot.
Most 208ezer km van benne, a chip 172-nél került bele, rá 3ezer km-re pedig a komplett kuplung cserés lett... Nemrég voltam pcsúcs mérésen egy apróbb hibajelenség miatt (mint kiderült semmi köze nem volt hozzá - generátor szénkefe csere lett belőle), az értékeim tökéletesek, pedig még az eredeti csúcsok vannak benne. A kocsi teljesítménye keréken mérve gép szerint 178 LE, 445nm.
érdekes!
A mester aki sw-ket módosít azt mondta,hogy a ford szoftveresen levédte a maximális töltőnyomást,amit mechanikusan sem enged feljebb,mert 2,5nél mindenképp leszabályozza a lapátokat az ecu.szóval ezt még a csippesek sem tudták feltörni a fordnál.nem is értem ezt a 3,1bart......
ha meg valóban annyi ,akkor keresd Relhist-et a forge turbócső szett ügyében!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9343 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 20:57:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.07 csütörtök, 20:49:48
na mostmár minden váltásnál tartja a fordulatot...lassan akkor elmén a tőttés?
még nincs kész?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9344 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 21:05:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.07 csütörtök, 20:57:54
még nincs kész?
suliban voltam, ott nemigen van hozzá eszközöm, meg pénz se volt nálam hogy szervízbe menjek így akkor holnap sztem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9345 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 21:13:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.07 csütörtök, 20:57:31
érdekes!
A mester aki sw-ket módosít azt mondta,hogy a ford szoftveresen levédte a maximális töltőnyomást,amit mechanikusan sem enged feljebb,mert 2,5nél mindenképp leszabályozza a lapátokat az ecu.szóval ezt még a csippesek sem tudták feltörni a fordnál.nem is értem ezt a 3,1bart......
ha meg valóban annyi ,akkor keresd Relhist-et a forge turbócső szett ügyében!
meglehet csinálni, kovácsolt vas dugattyúkkal, és nagyobb turbóval....
2.0 turbója nemis tud annyit tölteni...de föleg nem 30.000km-en át....szerte szét hullana darabjaira...
nembeszélve hogy a gyári hajtókarok elgörbülnének, ha lenne ideje mielőtt leszakadna a dugattyú róla...
lehet növelni a turbónyomást ha kaját adsz hozzá, de külön nem lehet...
Dávidén ugrott fel 2-re a nyomás pillanatra és vissza is ment kb 1,7-re...és az 2.2-es...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9346 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 22:42:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.07 csütörtök, 21:13:10
meglehet csinálni, kovácsolt vas dugattyúkkal, és nagyobb turbóval....
2.0 turbója nemis tud annyit tölteni...de föleg nem 30.000km-en át....szerte szét hullana darabjaira...
nembeszélve hogy a gyári hajtókarok elgörbülnének, ha lenne ideje mielőtt leszakadna a dugattyú róla...
lehet növelni a turbónyomást ha kaját adsz hozzá, de külön nem lehet...
Dávidén ugrott fel 2-re a nyomás pillanatra és vissza is ment kb 1,7-re...és az 2.2-es...
én mondeohoz még nem láttam kovácsoldugattyút, vagy erősített hajtókart...
di-be kéne belerakni 130le-s ci dugattyúját, hajtókarját, stb... az talán erősebb lenne, de 2,2-esé valszeg mégerősebb...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9347 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 23:50:30 »
Idézetet írta: GiN - 2011.04.07 csütörtök, 09:32:35
Kelepel.. az nem gond. Ha kopog úgy, hogy tak-tak-tak.. na az a gond!
üdv.az enyémbe van böven taktaktak...de mégis aki eddig megnézte és meghallgatta és kiprobálta,mndenki azt mondta hogy ez ilyen...le lett forgatva többször leszabályzásig is,de semmi villogás.pedig az én fülemnek is hangosabb mint más ugyanilyen mondija...nem tom mi tévö legyek...
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9348 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 23:57:12 »
jah...és nagyobb a korom mint kéne mikor lépegetek neki.szerintetek?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9349 Dátum:
2011.04.08 péntek, 00:00:54 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.07 csütörtök, 23:57:12
jah...és nagyobb a korom mint kéne mikor lépegetek neki.szerintetek?
miért nem dugózod le az egr-t??
Nem zavaró az a motorlámpa hidd el!! Mióta le van dugózva és megtörtént a chip, csak akkor nyom egy pamacsot enyém mikor 1-ben szabályzásig kell neki forogni
(nem sűrű, nem vagyok állatkínzó)
dugózás után, kicsit hangosabbnak hallottam a motort, de azóta teljesen jó minden! Eltűnt, az a kerregősebb motorzaj is! mondjuk az lehet a jóidővel...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
180
181
182
183
184
185
186
[
187
]
188
189
190
191
192
193
194
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ