Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 01:43:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13864348 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9450 Dátum: 2011.04.12 kedd, 22:10:10 »


Hehe. Jól néz ki. Nekem a végén benne maradt egy icipici féktisztító a szívósorban. Amikor indítottam, mintha gát adtam volna...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9451 Dátum: 2011.04.12 kedd, 22:14:57 »

üdv.max 1 ora az egész.semmi gyakorlatot nem igényel és nagyon egyszerü leszedni.az egr pár anya és 1 bilincs fogja.ha levetted az anyákat és a bilincset fellazitottad akkor simán ki kell csak forgatni a helyéröl.a szivosort is vedd le mindenképp.asszem 2 vezeték csatit kell lehuzni és aszem 8 csavar fogja.ha kitekerted öket már kezedbe is van az egész.én elöször csavarhuzoval és egy pengével kpucoltam a nagy dzsuva részét.mindenképp vegyél egy flakon féktisztito folyadékot.én spray-set vettem 600ml-s.miután kipucolod a nagy részét.fujd be a sprével,ésegy kiseb ecsettel ki tudod pucolni.a szivosornál vigyázz a gumi tömitésekre.az egrt is ugyanigy pucoltam ki.a kezed elég fekete lesz.a ruhádra vigyázz mert nem bizti hogy kijön belöle ha összefröcsklöd magad.összeszerelni ugyanugy mint ahogy szétszedted,csak forditva.jegyezz meg mindent hogy mi hol volt.én is tapasztalat nélkül álltam neki.de semmi gondom nem volt.mist semmi füst nincs és az auto hangja is csendesebb lett sokkal.
üdv.

Na azér szerintem nem ilyen egyszerű a dolog. Ha tényleg jó minőségű racsnis kulcsaid vannak, akkor a szívósor leszerelése nem gáz, de oda kell figyelni, hogy fokozatosan lazítsd mg a csavarokat. Szerezz egy vödröt, ami utána nem fog hiányozni, meg kell hozzá szép nagy gumikesztyű is.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #9452 Dátum: 2011.04.13 szerda, 08:18:07 »

Csak a legfontosabb kelléket el ne felejtsd, ami kell a tisztításhoz ejnye1 a KESZTYŰT

kösz a figyelmeztetést, úgy lesz...
a tömítést illik cserélni? vagy maradhat a régi?
ha a szívósorral is kacérkodom? akkor?

kösz
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9453 Dátum: 2011.04.13 szerda, 09:22:40 »

kösz a figyelmeztetést, úgy lesz...
a tömítést illik cserélni? vagy maradhat a régi?
ha a szívósorral is kacérkodom? akkor?

kösz

Szia nem feltétlenül kell cserélni a tömítéseket, csak akkor ha szakad/sérül leszedés során  vagy már el van öregedve(repedezett, kemény/rideg). Arra azért figyelj, hogy véletlenül se áztasd be a tömítéseket brigéciólba mert megdagadnak és nem tudod visszatenni őket.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #9454 Dátum: 2011.04.13 szerda, 10:48:46 »

Szia nem feltétlenül kell cserélni a tömítéseket, csak akkor ha szakad/sérül leszedés során  vagy már el van öregedve(repedezett, kemény/rideg). Arra azért figyelj, hogy véletlenül se áztasd be a tömítéseket brigéciólba mert megdagadnak és nem tudod visszatenni őket.

akkor elvileg még nem cserés a dolog, majd óvatosan puceválok
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #9455 Dátum: 2011.04.13 szerda, 11:44:30 »

Tegnap este simán beletankoltam 55L-t az autómba. Most vagy átbasznak a kúton vagy nem 55L-es a tankom. Computer szerintem még 30km-t mehettem volna, és az általam kiszámolt fogyasztás megegyezett a computeréval. 6.9L lett.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #9456 Dátum: 2011.04.13 szerda, 12:02:40 »

Tegnap este simán beletankoltam 55L-t az autómba. Most vagy át***nak a kúton vagy nem 55L-es a tankom. Computer szerintem még 30km-t mehettem volna, és az általam kiszámolt fogyasztás megegyezett a computeréval. 6.9L lett.

55 l nevleges, de ahhoz meg hozzajon egy kis tagulasi ter, par liter. Ha koppig toltod, amig bugyborekol es feljon a csoben, siman belemegy az 55 l, ha elotte nagyon laposra jartad.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9457 Dátum: 2011.04.13 szerda, 12:10:04 »

khm....
58 is simán belemegy koppig.

55 l nevleges, de ahhoz meg hozzajon egy kis tagulasi ter, par liter. Ha koppig toltod, amig bugyborekol es feljon a csoben, siman belemegy az 55 l, ha elotte nagyon laposra jartad.

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9458 Dátum: 2011.04.13 szerda, 12:25:57 »

Sziasztok!
Egy barátom vett egy TDCI Mondeo-t, kb:100Km ment el vele mikor egyik nap nem indult be az autó, elvitték szerelőhöz aki megállapította, hogy a hengerfejen elrepedt a himbasor.
Új bontott hengerfejjel összerakva tökéletesen müködik, majd egy kis idő múlva megint ugyan az a probléma.
A hinbasor megint letörve.
Most azt mondták neki, hogy valószinüleg nagyon meg van nyúlva a lánc, és láncot is kell cserélni + hengerfej, vagy himbasor.
Ez hihetetlen!
Valakinek van valami jó ötlete?
A barátom már teljesen maga alatt van.

Üdv:
szia!
Nekem hasonló volt az első jelenség de előtte villogott az izzitás jelző kopogás érzékelő hibával.Az enyémben felszakitotta a szelep vezérlőtengelyek lefogetó keretét.A megoldás az volt,hogy a bontott hengerfej mellet feszitőpatront és láncot is cseréltünk azóta hibátlan a gép.Akkor ugy nézett ki a problémám a láncfeszítő patron okozta!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #9459 Dátum: 2011.04.13 szerda, 12:30:23 »


Ilyen mértékű koszolódásnál a kitisztítás után várható némi teljesítmény és fogyasztás javulás is?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #9460 Dátum: 2011.04.13 szerda, 14:04:09 »

Arra azért figyelj, hogy véletlenül se áztasd be a tömítéseket brigéciólba mert megdagadnak és nem tudod visszatenni őket.

a brigéciol más gumi anyaggal is így tesz? a féktisztító ezért jobb a célra?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9461 Dátum: 2011.04.13 szerda, 15:00:33 »

a brigéciol más gumi anyaggal is így tesz? a féktisztító ezért jobb a célra?

Nem!  wave
Poláros oldószertől (pl. aromás oldószerek) csak a poláros gumikeverékek duzzadnak (NBR, BR, ...), apolárosoktól (kenőolaj) az apoláros keverékek (BR, EPM, EPDM).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9462 Dátum: 2011.04.13 szerda, 17:49:17 »

Nem!  wave
Poláros oldószertől (pl. aromás oldószerek) csak a poláros gumikeverékek duzzadnak (NBR, BR, ...), apolárosoktól (kenőolaj) az apoláros keverékek (BR, EPM, EPDM).
a BR mindkettőtől??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9463 Dátum: 2011.04.13 szerda, 18:47:07 »

a BR mindkettőtől??
worship
Bocs.  falbav  Nem, a BR apoláros, úgyhogy csak apoláros oldószerektől.  wave
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #9464 Dátum: 2011.04.13 szerda, 20:08:27 »

Nem!  wave
Poláros oldószertől (pl. aromás oldószerek) csak a poláros gumikeverékek duzzadnak (NBR, BR, ...), apolárosoktól (kenőolaj) az apoláros keverékek (BR, EPM, EPDM).

na akkor a következő kérdést fel sem teszem, azaz melyiket miről ismerem meg  vigyor3
a lényeg, hogy fémet lehet brigéciollal, gumit inkább ne.
(a műanyagokkal mi a helyzet?)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9465 Dátum: 2011.04.13 szerda, 20:11:19 »

Sziasztok!
Egy barátom vett egy TDCI Mondeo-t, kb:100Km ment el vele mikor egyik nap nem indult be az autó, elvitték szerelőhöz aki megállapította, hogy a hengerfejen elrepedt a himbasor.
Új bontott hengerfejjel összerakva tökéletesen müködik, majd egy kis idő múlva megint ugyan az a probléma.
A hinbasor megint letörve.
Most azt mondták neki, hogy valószinüleg nagyon meg van nyúlva a lánc, és láncot is kell cserélni + hengerfej, vagy himbasor.
Ez hihetetlen!
Valakinek van valami jó ötlete?
A barátom már teljesen maga alatt van.

Üdv:
Bocsi de most jutott eszembe,hogy nekem megvan a régi hengerfej a himba sorral,sorokkal ha érdekli a haverodat odaadom ingyené vagy ha sokalja akkor megalkudhatunk!Hátha ö hasznát veszi.Én ugy is kidobnám.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9466 Dátum: 2011.04.13 szerda, 20:20:47 »

Úgy hallom, hogy valahol kifúj a turbó. Kb 1200 és 1500 rpm között hallatszik fütyülés.
De nem találom, hogy hol, pedig minden csövet átnéztem.
Egyik sem olajos, egyik sem repedt.
Erő van benne, azon nem lehet észrevenni.
Csak 200km/h-nál nem akart már gyorsulni rendesen.
Hogy a pcsába lehet megtalálni?
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.13 szerda, 20:22:44 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
zetec130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #9467 Dátum: 2011.04.13 szerda, 20:39:08 »

Sziasztok,

Valaki bele mert már önteni a TDCI gépébe STP motorbeltér tisztítót ? Érdekelne, hogy mi a tapasztalat, többet használ -e mint árt ?

Köszi.
Naplózva

2006 TDCi 2.0 130 LE MMT6 ZETEC
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9468 Dátum: 2011.04.13 szerda, 20:49:02 »

Úgy hallom, hogy valahol kifúj a turbó. Kb 1200 és 1500 rpm között hallatszik fütyülés.
De nem találom, hogy hol, pedig minden csövet átnéztem.
Egyik sem olajos, egyik sem repedt.
Erő van benne, azon nem lehet észrevenni.
Csak 200km/h-nál nem akart már gyorsulni rendesen.
Hogy a pcsába lehet megtalálni?

Az hogy fütyül még nem biztos,hogy kifuj.Lehet mást hallasz nem a turbót.Ha kifuj elvileg füstöl is a levegő hiány miatt.Tölteni meg azt hiszem 1800 körül kezd a turbó ha elötte kifuj akkor nagyobb fordulaton jobban kellene.Persze szerintem!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9469 Dátum: 2011.04.13 szerda, 20:53:24 »

Úgy hallom, hogy valahol kifúj a turbó. Kb 1200 és 1500 rpm között hallatszik fütyülés.
De nem találom, hogy hol, pedig minden csövet átnéztem.
Egyik sem olajos, egyik sem repedt.
Erő van benne, azon nem lehet észrevenni.
Csak 200km/h-nál nem akart már gyorsulni rendesen.
Hogy a pcsába lehet megtalálni?

nekem vissza van véve most a nyomás 1 barra, 2500 fölött szépen kormol vigyor3

neked kormol??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #9470 Dátum: 2011.04.13 szerda, 20:58:14 »

na akkor a következő kérdést fel sem teszem, azaz melyiket miről ismerem meg  vigyor3
a lényeg, hogy fémet lehet brigéciollal, gumit inkább ne.
(a műanyagokkal mi a helyzet?)

Én tiszta autóbenzinnel mostam a szelepet is, meg a szívósort is. Nem igazán láttam, hogy ártott
volna a tömítésnek. Igaz, hogy nem áztattam őket.
Viszont  a KESZTYŰT komolya ajánlom, mert nekem akkor lett tiszta a kezem, mikor már a bőrrel lekopott.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9471 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:06:15 »

Igazad lehet.
De minek lehet még ilyen hangja?
Nem füstöl abszolút.
A 200-as nem húzás meg lehet amiatt van, mert mostanában úgy mentem mint egy tata.

Az hogy fütyül még nem biztos,hogy kifuj.Lehet mást hallasz nem a turbót.Ha kifuj elvileg füstöl is a levegő hiány miatt.Tölteni meg azt hiszem 1800 körül kezd a turbó ha elötte kifuj akkor nagyobb fordulaton jobban kellene.Persze szerintem!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9472 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:06:56 »

Szemmel nem látható a füst.

nekem vissza van véve most a nyomás 1 barra, 2500 fölött szépen kormol vigyor3

neked kormol??
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9473 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:11:25 »

Én tiszta autóbenzinnel mostam a szelepet is, meg a szívósort is. Nem igazán láttam, hogy ártott
volna a tömítésnek. Igaz, hogy nem áztattam őket.
Viszont  a KESZTYŰT komolya ajánlom, mert nekem akkor lett tiszta a kezem, mikor már a bőrrel lekopott.
én is 95-ös benzinnel vigyor3
a tömítéseknek sem lett baja...

nekem csak a domestos szedte le szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9474 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:14:37 »

Nem!  wave
Poláros oldószertől (pl. aromás oldószerek) csak a poláros gumikeverékek duzzadnak (NBR, BR, ...), apolárosoktól (kenőolaj) az apoláros keverékek (BR, EPM, EPDM).
ha már ennyire benne vagy vigyor3

turbócsöveket mivel törölgethetem meg nyugodtan??

jöhet mástól is a válasz, ha tudja vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #9475 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:17:48 »

én is 95-ös benzinnel vigyor3
a tömítéseknek sem lett baja...

nekem csak a domestos szedte le szomoru1

 wow1 akkor itt sz..artam el. NEM volt itthon domestos.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #9476 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:21:32 »

ha már ennyire benne vagy vigyor3

turbócsöveket mivel törölgethetem meg nyugodtan??

jöhet mástól is a válasz, ha tudja vigyor3

Ha mástól is mehet a válasz, akkor:   én talá rongyal próbálnám. vigyor3
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9477 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:22:57 »

wow1 akkor itt sz..artam el. NEM volt itthon domestos.
hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9478 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:24:12 »

Ha mástól is mehet a válasz, akkor:   én talá rongyal próbálnám. vigyor3
na az olajfoltokat el kéne tüntetnem róluk  vigyor3 azt a sima rongy nem szedi le Sad

lakbenzin, féktisztító, stb... mit használhatók ott, ami nem kezdi ki Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9479 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:54:46 »

Úgy hallom, hogy valahol kifúj a turbó. Kb 1200 és 1500 rpm között hallatszik fütyülés.
De nem találom, hogy hol, pedig minden csövet átnéztem.
Egyik sem olajos, egyik sem repedt.
Erő van benne, azon nem lehet észrevenni.
Csak 200km/h-nál nem akart már gyorsulni rendesen.
Hogy a pcsába lehet megtalálni?

Lehet kormolódás miatt is. Az enyém is fütyül, a franc se tudja miért.
Mérj nyomást menet közben, abból kijön, lukas-e vagy sem.
2,5bar@2500RPM
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9480 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:56:37 »

Lehet kormolódás miatt is. Az enyém is fütyül, a franc se tudja miért.
Mérj nyomást menet közben, abból kijön, lukas-e vagy sem.
2,5bar@2500RPM
wow1

nekem a fixgeósnak épült itt fel a nyomása, a változósnak szerintem hamarabb kéne, nekem most 2000 nél megvan a csúcsnyomásom...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9481 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:00:29 »

Lehet kormolódás miatt is. Az enyém is fütyül, a franc se tudja miért.
Mérj nyomást menet közben, abból kijön, lukas-e vagy sem.
2,5bar@2500RPM
épp ma szenvedtem a rohadt fügyülés miatt én is.se korom,se levegőhiány-a 2,5bar megvan.
nem fúj ki sehol,mégis fütyül.nem lóg a tengely.

Viszont találtam egy érdekes oldalt,ami szerint lekormolódhatott akár a kipuffoldal is,ha a többi lehetőséget kizárjuk:
http://www.turbofelcsiki.hu/turbofelt_hibajelensegei.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9482 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:02:31 »

Kéne egy leírást csinálni arról, hogy hogyan ellenőrizzük, hogy lóg-e a tengely.

épp ma szenvedtem a rohadt fügyülés miatt én is.se korom,se levegőhiány-a 2,5bar megvan.
nem fúj ki sehol,mégis fütyül.nem lóg a tengely.

Viszont találtam egy érdekes oldalt,ami szerint lekormolódhatott akár a kipuffoldal is,ha a többi lehetőséget kizárjuk:
http://www.turbofelcsiki.hu/turbofelt_hibajelensegei.html
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9483 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:05:47 »

Kéne egy leírást csinálni arról, hogy hogyan ellenőrizzük, hogy lóg-e a tengely.

csak a szívócsövet kell leszedni a turbóról,és a tengelyvéget megkell mozgatni a tengelyre merőleges irányban.ha 1 tizedet lóg azt már nagyon megérezni.ha meg nem lóg akkor fixen áll a helyén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9484 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:08:28 »

Kéne egy leírást csinálni arról, hogy hogyan ellenőrizzük, hogy lóg-e a tengely.

Szívóoldalon belenézel, s ha nem érinti az aluházat(nincs fémmegmunkálásra utaló jel) akkor jó. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9485 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:15:09 »

Szívóoldalon belenézel, s ha nem érinti az aluházat(nincs fémmegmunkálásra utaló jel) akkor jó. Wink
és mitől fütyül?2napja....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9486 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:20:47 »

wow1

nekem a fixgeósnak épült itt fel a nyomása, a változósnak szerintem hamarabb kéne, nekem most 2000 nél megvan a csúcsnyomásom...
ez egyéni szoc probléma. Cheesy
A gyári adat ez. Pl. az enyém is korábban épül, mert csak, de ezzel nem akarom húzni DomeSL-t, mert még kicseréli a turbót is, meg az autó még érintetlen részeit is.
Ha a gyári értéket tudja, akkor ok.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9487 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:21:02 »

Kéne egy leírást csinálni arról, hogy hogyan ellenőrizzük, hogy lóg-e a tengely.

tis-ben van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9488 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:22:18 »

és mitől fütyül?2napja....
kellene szerezni turbótisztítót.
pl:
http://www.innotecworld.com/c-1064-turbo-clean-set.aspx
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9489 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:23:07 »

és mitől fütyül?2napja....

Bedarált egy madarat?... nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9490 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:28:44 »

Bedarált egy madarat?... nyes
akkor legalább tudnám mitől van.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9491 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:42:41 »

55 l nevleges, de ahhoz meg hozzajon egy kis tagulasi ter, par liter. Ha koppig toltod, amig bugyborekol es feljon a csoben, siman belemegy az 55 l, ha elotte nagyon laposra jartad.

AndyA
Minden egyes tankolásomkor 58-59 liter megy bele.Egyszer volt 60.2liter.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #9492 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:51:05 »

Hidegen nekem is rángat néha.Porlasztó hiba lesz.

Sziasztok,

Sajnos nem tudtam értékelhető videót készíteni a csúnya alapjárati rángatózásról, így elvittem egy biatorbágyi műhelybe az autót, akik 2010 szeptemberében cserélték a porlasztócsúcsokat.
Két nap elteltével telefonon értesítettek, hogy nem találtak semmi hibát, ezért szerintük porlasztó lesz megint a baja. Előtte ugyanis kérdezték, hogy tankoltam-e mostanában kis-magánbenzinkúton? Mondtam, hogy pár hete volt egyszer, hogy névtelen kúton tankolásom.
Szóval szerintük szemét-gázolajjal nyomtam tele a tankot és ezzel kinyírtam a porlasztókat...

Szerintetek ez elképzelhető??
Nekem ez annyira hihetetlen és persze nem akarok újra 300 e Ft-ot kiadni 8 hónap elteltével!

Nem tudtok Fehérváron, vagy a közelében egy Tdci Guru-t ajánlani nekem, akinek nem a lehúzás az elsődleges célja??
Köszi!
chopperes
 wave
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9493 Dátum: 2011.04.13 szerda, 22:56:48 »

Sziasztok,

Sajnos nem tudtam értékelhető videót készíteni a csúnya alapjárati rángatózásról, így elvittem egy biatorbágyi műhelybe az autót, akik 2010 szeptemberében cserélték a porlasztócsúcsokat.
Két nap elteltével telefonon értesítettek, hogy nem találtak semmi hibát, ezért szerintük porlasztó lesz megint a baja. Előtte ugyanis kérdezték, hogy tankoltam-e mostanában kis-magánbenzinkúton? Mondtam, hogy pár hete volt egyszer, hogy névtelen kúton tankolásom.
Szóval szerintük szemét-gázolajjal nyomtam tele a tankot és ezzel kinyírtam a porlasztókat...

Szerintetek ez elképzelhető??
Nekem ez annyira hihetetlen és persze nem akarok újra 300 e Ft-ot kiadni 8 hónap elteltével!

Nem tudtok Fehérváron, vagy a közelében egy Tdci Guru-t ajánlani nekem, akinek nem a lehúzás az elsődleges célja??
Köszi!
chopperes
 wave
Hát ez igen érdekes lenne...  szomoru1
Most egy tankolástól...persze gondolom tönkremehet, de akkor nagyon szemetet kell beletankolni...
Én is tankoltam már párszor itthon olyan anyagot amit a traktorokba hozunk, és még mindig megy(kopp-kopp)
Persze a traktoros gázolaj is kútról van, de hát az itthoni tartályba is belemegy, meg az a tartálykocsi is igencsak mocsadék...  eplus2
Szóval nagyon be akarnak ott rángatni Téged!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9494 Dátum: 2011.04.13 szerda, 23:02:51 »



Nem tudtok Fehérváron, vagy a közelében egy Tdci Guru-t ajánlani nekem, akinek nem a lehúzás az elsődleges célja??
Köszi!
chopperes
 wave
őket szokták itt ajánlani:

http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9495 Dátum: 2011.04.13 szerda, 23:39:25 »

Na azér szerintem nem ilyen egyszerű a dolog. Ha tényleg jó minőségű racsnis kulcsaid vannak, akkor a szívósor leszerelése nem gáz, de oda kell figyelni, hogy fokozatosan lazítsd mg a csavarokat. Szerezz egy vödröt, ami utána nem fog hiányozni, meg kell hozzá szép nagy gumikesztyű is.

de nem is bonyolult.voltak jo szerszámok az biztos de semmmi extra.gumikesztyü se kellett utolag már kiderült,mert az ultra derm kéztisztito szépen lehoz mindent a kezemröl.de amugy igazad van... worship
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9496 Dátum: 2011.04.13 szerda, 23:43:00 »

Ilyen mértékű koszolódásnál a kitisztítás után várható némi teljesítmény és fogyasztás javulás is?

nem érzek teljesitményben különbséget igazábol.ami változott az az hogy nem kormol és csendesebben jár a moci.nem kopog.ennyi.
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #9497 Dátum: 2011.04.13 szerda, 23:43:24 »

és mitől fütyül?2napja....

Az octaviáké is fütyül szépen, még is mennek.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9498 Dátum: 2011.04.13 szerda, 23:45:35 »

Sziasztok,

Valaki bele mert már önteni a TDCI gépébe STP motorbeltér tisztítót ? Érdekelne, hogy mi a tapasztalat, többet használ -e mint árt ?

Köszi.

én inkább a spurit ajánlom.az tényleg tisztitja a rendszert és folyamatosan lehet használni.fél deci kell 50l-hez belöle.
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #9499 Dátum: 2011.04.13 szerda, 23:45:59 »

nem érzek teljesitményben különbséget igazábol.ami változott az az hogy nem kormol és csendesebben jár a moci.nem kopog.ennyi.

Nekem meg éppen, hogy azóta kopog jobban szomoru1
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.