Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 01:22:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13864067 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9500 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 00:22:27 »

én inkább a spurit ajánlom.az tényleg tisztitja a rendszert és folyamatosan lehet használni.fél deci kell 50l-hez belöle.
Dugóztál is vagy csak tisztítottad???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9501 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 00:29:53 »

Dugóztál is vagy csak tisztítottad???

egyenlöre csak tisztitottam mind2t.de van most egy check engine lámpám.mint kiderült egy vákum csövet nem jol raktunk vissza és lecsuszott.de majd megnézetem.a dugozáson gondolkodok még.aza bajom igazábol hogy ha világit a fejembe  a visszajelzö lámpa,és közbe bármi más miatt is felvillanna akkor nem tudok különbséget tenni.azért meg nem fizetgetek mindig több 1000ethogy kiüssék...
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #9502 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 06:48:17 »

egyenlöre csak tisztitottam mind2t.de van most egy check engine lámpám.mint kiderült egy vákum csövet nem jol raktunk vissza és lecsuszott.de majd megnézetem.a dugozáson gondolkodok még.aza bajom igazábol hogy ha világit a fejembe  a visszajelzö lámpa,és közbe bármi más miatt is felvillanna akkor nem tudok különbséget tenni.azért meg nem fizetgetek mindig több 1000ethogy kiüssék...

De nem is kell mindig fizetned több 1000-et a kiütésért. Elég egyszer megvenned az olvasót és utána annyiszor és akkor törlöd amikor csak akarod! Egy usb-s elm327 klónt szerintem már bőven 10e ft alatt lehet kapni. Én 3 éve vettem kb 8e-ért asszem!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9503 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 06:54:33 »

és mitől fütyül?2napja....
Biztos, hogy nem fúj ki sehol? Kipuff oldalon sem a flexicsőnél?
Terelőkar könnyen mozog?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BBakos
Vendég
« Új hozzászólás #9504 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 07:52:45 »

Sziasztok,

kissé bajban vagyok, tapasztalt segítőt kersek.

a 2002-es tdci 130 le-s mondeom kiköpte, hogy az egyes henger kopogásérzékelője bejelzett. Innentől vészüzemmód, stb. A gáz, hogy nem tudja sem a szakszerviz, sem egy elektromos emberke törölni a hibakódot.

Amit eddig tudunk: kb. 4000 km-rel ezelőtt cserélték benne a résolaj kapcsoló szelepet, kipucolták a tanksapkától a csúcsokig az egész rendszert, ultrahanggal, stb. annó egyezer kidobott egy hibát, akkor nem is indult, de a csúcsok kódjának megadásával minden OK lett. Résolajveszteség nincs. Az autó télen néhány napos állás után nagy hidegben kb 2-3 szori próbálkozásra indult, de normál esetben pöccre indul. indulásnál kissé kékes füst, utána semmi. olajat nem eszi. Most a vészüzemmódos állapotban sem füstöl, csak nem dolgozik a turbó.

A szerelő szerint valamelyik csúcs elektronikája ment el vadászni.

Tudok-e okos tippet adni, mit tegyek vele. A teljes befecskendezőrdsz csere javaslatot a fordszervizes is mondta, de az nem érdekel. Fizikailag Gyöngyös környéki szerelő lenne ideális. Debrecenben tudok okos embert aki sztem td vele mit kezdeni, de a fórum véleményét is szeretném kikérni, állítólag, aki nem teszi az hibázik worship

kösznettel

Ákos
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9505 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 08:16:04 »

ha már ennyire benne vagy vigyor3

turbócsöveket mivel törölgethetem meg nyugodtan??

jöhet mástól is a válasz, ha tudja vigyor3

Mindennel, amivel  valószínűleg eddig is tetted: benzin, féktisztító, stb. Ez így túl egyszerűnek hangzik, de így van. A gumik duzzadását nem úgy kell elképzelned, hogy ahogy ráfújod a felületére rögtön beszívja és duzzadni kezd, mert a mai keverékek többszörösen "védve" vannak a káros anyagokkal szemben (hő, ózon, opldószerek, stb). Pl. az összes turbócső növelt olaj- és hőálló keverékből van, szóval itt az a lényeg, hogy mondjuk aromás oldószerben nem áztatnám (itt tényleges áztatást értek, amikor belenyomod folyadékba és állni hagyod).
Na, az ártana neki.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9506 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 09:16:24 »

Egy gagyi kutas tankolás nem öli meg a gépet, mivégre lenne benne üa. szűrő...
Tegnap lemérettem a kocsit. Nincs hibakódom, nem villog semmi, megy mint állat, semmi füst, csak kelepelést hallottam.
Elvittem Dieseles71-hez a XVIII.ker.-be.
Nagy igaz, hogy nem a külcsíny számít, hanem a belbecs.
Kicsi műhely, belevaló szerelőkkel. Kikapták a csúcsokat, megultrahangozta, felrakta egy 25millás mérőpadra és 20 perc alatt kimérte, hogy ***ak a csúcsok. Ott helyben két óra alatt meg is csinálta volna a felújítást 100eHUF-ért, ami éppen nem volt nálam, úgyhogy visszatetettem. Mondta, hogy ha bevillog, hozzam bátran, két-három óra alatt megcsinál, bemér, újrakódol és össze is szerel.
Szal csak azt mondom, hogy attól, hogy egy csúcs annyira rossz, hogy a mérőpad lemond róla, attól még a kocsi simán megy vele. Akinek füstöl, villog, letilt, az jobb, ha gyűjteni kezd pénzmagot.
És fontos, hogy keressen olyan műhelyt, mint pl. Dieseles71 műhelye. Szakszervizek futárai egymásnak adták a kilincset míg ott voltam. Ami meg nagyon fontos! A szivattyú után nincs semmi védelem, ha belepiszkít a csúcsokba, akkor azoknak annyi! Érdemes megnézetni, ha már úgyis szét van dobva a gép, mert.
Amit még elmondtak, az az, hogy a magyar dízelolaj olyan minőségű, hogy egyszerűen árt az ilyen kifinomult mechanikáknak, mint a szivattyú, meg pcsúcs. Legalábbis hosszú távon.


Szóval szerintük szemét-gázolajjal nyomtam tele a tankot és ezzel kinyírtam a porlasztókat...

Szerintetek ez elképzelhető?
 wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9507 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 09:39:51 »

egyenlöre csak tisztitottam mind2t.de van most egy check engine lámpám.mint kiderült egy vákum csövet nem jol raktunk vissza és lecsuszott.de majd megnézetem.a dugozáson gondolkodok még.aza bajom igazábol hogy ha világit a fejembe  a visszajelzö lámpa,és közbe bármi más miatt is felvillanna akkor nem tudok különbséget tenni.azért meg nem fizetgetek mindig több 1000ethogy kiüssék...
EGR felső részén van az a kis fekete gumicső, szerintem az a vákumcső amire gondolsz! Eléggé el lehet felejteni, mert énis csak félredobtam! Leszeded a burkot és majd ott lifeg, visszanyomod a helyére és jónapot  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


waver
Vendég
« Új hozzászólás #9508 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 10:21:10 »

EGR felső részén van az a kis fekete gumicső, szerintem az a vákumcső amire gondolsz! Eléggé el lehet felejteni, mert énis csak félredobtam! Leszeded a burkot és majd ott lifeg, visszanyomod a helyére és jónapot  nyes

ezt még akkor megtettem.ezzel nincs is semmi baj visszaraktam és kötegelövel rögzitettem.csak egy a baj hogy felvillant a check engine lámpa.eltárolt valoszinü egy hibát...  rinya
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9509 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 10:40:23 »

de nem is bonyolult.voltak jo szerszámok az biztos de semmmi extra.gumikesztyü se kellett utolag már kiderült,mert az ultra derm kéztisztito szépen lehoz mindent a kezemröl.de amugy igazad van... worship

Jó tudni, hogy az embernek igaza van! Gratula  a munkához!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9510 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 13:13:47 »

Igazad lehet.
De minek lehet még ilyen hangja?
Nem füstöl abszolút.
A 200-as nem húzás meg lehet amiatt van, mert mostanában úgy mentem mint egy tata.

Szia!Én is hallok néha fütyülést de  akkor ha megpörgetem és leveszem a gázról a lábam olyan lepörgös hangja van.Sokat agyaltam rajta de oda jutottam,hogy a generátor lehet mert felpörgetem átveszi a fordulatot és a szabadonfutó miatt még viszi a lendület a forgórészt egydarabig.Mikor szénkeféztem éreztem a csapágyai nem 100%-osak de még jók.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9511 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 13:30:31 »

Sziasztok,

kissé bajban vagyok, tapasztalt segítőt kersek.

a 2002-es tdci 130 le-s mondeom kiköpte, hogy az egyes henger kopogásérzékelője bejelzett. Innentől vészüzemmód, stb. A gáz, hogy nem tudja sem a szakszerviz, sem egy elektromos emberke törölni a hibakódot.

Amit eddig tudunk: kb. 4000 km-rel ezelőtt cserélték benne a résolaj kapcsoló szelepet, kipucolták a tanksapkától a csúcsokig az egész rendszert, ultrahanggal, stb. annó egyezer kidobott egy hibát, akkor nem is indult, de a csúcsok kódjának megadásával minden OK lett. Résolajveszteség nincs. Az autó télen néhány napos állás után nagy hidegben kb 2-3 szori próbálkozásra indult, de normál esetben pöccre indul. indulásnál kissé kékes füst, utána semmi. olajat nem eszi. Most a vészüzemmódos állapotban sem füstöl, csak nem dolgozik a turbó.

A szerelő szerint valamelyik csúcs elektronikája ment el vadászni.

Tudok-e okos tippet adni, mit tegyek vele. A teljes befecskendezőrdsz csere javaslatot a fordszervizes is mondta, de az nem érdekel. Fizikailag Gyöngyös környéki szerelő lenne ideális. Debrecenben tudok okos embert aki sztem td vele mit kezdeni, de a fórum véleményét is szeretném kikérni, állítólag, aki nem teszi az hibázik worship

kösznettel

Ákos

Ha 2002-es, akkor várhatóan IDM vezérli a porlasztókat. Ennek a programozásához másfajta kütyü kellhet.
Az indításkori kékfüst lehet áteresztő porlasztó (ettől nem lesz résolajvesztesége, így a poharazás ezt nem mutatja ki) vagy kompresszió hiány.
A téli 1 napos állás utáni 2-3 indítás biztos nem jó, az enyém télen 1 hét hó alatti állás után is pöccre indul, szépen jár. Ezt várhatóan levegősödő üzemanyag rendszer okozza, ami megint nem normális dolog.
Ha a porlasztó elektronikája hibás, egyáltalán nem nyit, így 3 hengerrel jár a gép, amitől olyan vibráció van alapjáraton, hogy kiugrik a motor a helyéről.

Én első körben kivetetném a porlasztókat és leteszteltetném nyomástartásra azzal a céggel, aki legutóbb dolgozott rajta.
És méretnék kompressziót.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9512 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 13:32:07 »

Sziasztok,

Sajnos nem tudtam értékelhető videót készíteni a csúnya alapjárati rángatózásról, így elvittem egy biatorbágyi műhelybe az autót, akik 2010 szeptemberében cserélték a porlasztócsúcsokat.
Két nap elteltével telefonon értesítettek, hogy nem találtak semmi hibát, ezért szerintük porlasztó lesz megint a baja. Előtte ugyanis kérdezték, hogy tankoltam-e mostanában kis-magánbenzinkúton? Mondtam, hogy pár hete volt egyszer, hogy névtelen kúton tankolásom.
Szóval szerintük szemét-gázolajjal nyomtam tele a tankot és ezzel kinyírtam a porlasztókat...

Szerintetek ez elképzelhető??
Nekem ez annyira hihetetlen és persze nem akarok újra 300 e Ft-ot kiadni 8 hónap elteltével!

Nem tudtok Fehérváron, vagy a közelében egy Tdci Guru-t ajánlani nekem, akinek nem a lehúzás az elsődleges célja??
Köszi!
chopperes
 wave
Ha nem gyári szűrő van a gépben, akkor elviheti a koszos gázolaj. A 2mikron és a 4 mikronos szűrés között óriási a különbség....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #9513 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 15:03:37 »

Fütyülés, fütyülés..nekem is fütyül. Én is gondolkodtam, hogy mi lehet, baj-e, de ezek szerint nem én vagyok az egyedüli aki nem tudja. Ja és nem mellesleg az egyik Hondámnak is volt ehhez hasonló hangja, de azt is hibátlanul használtam a fütyülés mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.14 csütörtök, 15:08:26 írta Shad » Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #9514 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 15:12:56 »

Minden egyes tankolásomkor 58-59 liter megy bele.Egyszer volt 60.2liter.

Az durva. Akkor még így is mehettem volna vagy 50 km-et, hogy beletankoltam 55 litert? Wink
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9515 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 18:35:33 »

ez a kocsi egyre jobban meg...félek is, mert fura a turbo hangja, de ma dci lagunával simán tartottam a tempót, pedigaztán kigyorsított azis párszor! Sásd után  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9516 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 19:35:33 »

ez a kocsi egyre jobban meg...félek is, mert fura a turbo hangja, de ma dci lagunával simán tartottam a tempót, pedigaztán kigyorsított azis párszor! Sásd után  eplus2

Én a múltkor ott egy tdci focust követtem...Előzésnél rám húzta a kormányt,gondoltam,most akkor meglátjuk,tudsz-e sietni...Megállapításaim:
1. néha jó lenne a hatodik sebesség
2. a hátsó lengéscsillapítók lassan cserések lesznek
3. a km ellenére jól húz a kocsi
4. este fél1kor sok a szarvas... Cheesy
Naplózva
Tomy
Vendég
« Új hozzászólás #9517 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 19:42:55 »

Sziasztok!

2.0 TDCI 130 LE GHIA 6seb
A nagynyomású pumpából csöpög a gázolaj a két rész összeillesztésénél. Lehet ebbe tömítést cserélni?
Nem szeretném a pumpát cserélni, mert 1,5 éves a pumpa!
Ha van tömítés akkor hol érdemes venni és mennyiért?
Vállalná ezt nekem valaki? Ehhez ki kell szedni a pumpát?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Tomy
Naplózva
BBakos
Vendég
« Új hozzászólás #9518 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 20:21:06 »

Ha 2002-es, akkor várhatóan IDM vezérli a porlasztókat. Ennek a programozásához másfajta kütyü kellhet.
Az indításkori kékfüst lehet áteresztő porlasztó (ettől nem lesz résolajvesztesége, így a poharazás ezt nem mutatja ki) vagy kompresszió hiány.
A téli 1 napos állás utáni 2-3 indítás biztos nem jó, az enyém télen 1 hét hó alatti állás után is pöccre indul, szépen jár. Ezt várhatóan levegősödő üzemanyag rendszer okozza, ami megint nem normális dolog.
Ha a porlasztó elektronikája hibás, egyáltalán nem nyit, így 3 hengerrel jár a gép, amitől olyan vibráció van alapjáraton, hogy kiugrik a motor a helyéről.

Én első körben kivetetném a porlasztókat és leteszteltetném nyomástartásra azzal a céggel, aki legutóbb dolgozott rajta.
És méretnék kompressziót.

köszönöm a tippet. kompresszióra én is gondoltam, de akkor enné az olajat, amit nem tesz. Mind a  henger jár, szerintem fordhoz képest szépen. A porlasztókon még semmit sem csináltak (állítólag) de megnézetem.

Akkor is mi ...-ért nem lehet törölni a hibaüzenetet? Ha valami hibaüzenetet küld üzem közben, akkor azt álló motornál nem teszi, tehát a hibát lehetne törölni, amit max. a következő indításnál kellene, hogy visszadobja.

Tudtam, hogy maradnom kellett volna a 84-es tdi polcvágenennél...

Ákos
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9519 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:27:33 »

Mindennel, amivel  valószínűleg eddig is tetted: benzin, féktisztító, stb. Ez így túl egyszerűnek hangzik, de így van. A gumik duzzadását nem úgy kell elképzelned, hogy ahogy ráfújod a felületére rögtön beszívja és duzzadni kezd, mert a mai keverékek többszörösen "védve" vannak a káros anyagokkal szemben (hő, ózon, opldószerek, stb). Pl. az összes turbócső növelt olaj- és hőálló keverékből van, szóval itt az a lényeg, hogy mondjuk aromás oldószerben nem áztatnám (itt tényleges áztatást értek, amikor belenyomod folyadékba és állni hagyod).
Na, az ártana neki.
worship worship

hát eddig még nem törölgettem semmivel sem

gondoltam, hogy nem olyan, mint a szivacs nyes

akkor nézek rá valami nem aromásat. valami tipp?? vigyor3 kémiátmindig is utáltam worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9520 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:29:27 »

EGR felső részén van az a kis fekete gumicső, szerintem az a vákumcső amire gondolsz! Eléggé el lehet felejteni, mert énis csak félredobtam! Leszeded a burkot és majd ott lifeg, visszanyomod a helyére és jónapot  nyes
nekem az a cső is le van dugózva eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9521 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:32:38 »

ez a kocsi egyre jobban meg...félek is, mert fura a turbo hangja, de ma dci lagunával simán tartottam a tempót, pedigaztán kigyorsított azis párszor! Sásd után  eplus2
az olyan utak hiányoznak, felénk egyenes és sík minden Undecided

azért nyaralónál 2 falu között a szerpentinen meg lehet kergetni eplus2 taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9522 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:50:59 »

az olyan utak hiányoznak, felénk egyenes és sík minden Undecided

azért nyaralónál 2 falu között a szerpentinen meg lehet kergetni eplus2 taps

Egyszer majd nézz le ide a Dunántúlra Cheesy Lehet élveznéd  Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9523 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:59:10 »

köszönöm a tippet. kompresszióra én is gondoltam, de akkor enné az olajat, amit nem tesz. Mind a  henger jár, szerintem fordhoz képest szépen. A porlasztókon még semmit sem csináltak (állítólag) de megnézetem.

Akkor is mi ...-ért nem lehet törölni a hibaüzenetet? Ha valami hibaüzenetet küld üzem közben, akkor azt álló motornál nem teszi, tehát a hibát lehetne törölni, amit max. a következő indításnál kellene, hogy visszadobja.

Tudtam, hogy maradnom kellett volna a 84-es tdi polcvágenennél...

Ákos
Ha 4 henger jár, akkor mindegyi porlasztó nyit. Így az elektronika hiba erősen kétséges. Pisilő porlasztó esélyes, lehet ezért jelzett be a kopogásérzékelő (1db van belőle). A kód azt jelenti, hogy az 1. hengerben kopogós volt az égés.
Törölni meg azért nem lehet, mert az IDM külön állatfaj, a Ford IDS műszere kell hozzá, ha biztosat akarsz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9524 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:00:48 »

Egyszer majd nézz le ide a Dunántúlra Cheesy Lehet élveznéd  Wink
Főleg ha eljöttök mecseknádasd-pécsvárad közé!! ott lehet harcolni  eplus2


én élvezem hogy nincs ESP
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9525 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:10:03 »

Főleg ha eljöttök mecseknádasd-pécsvárad közé!! ott lehet harcolni  eplus2


én élvezem hogy nincs ESP

Nekem sincs...Jó dolog,hogy nincsen Cheesy Csak így néha megy el a hátulja...Cheesy Az a fránya Focus nagyon ment basszus,szerintem vagy az 1.8as vagy a 2.0as tdci lehetett...Durva volt...Aztán jött 2 szarvas...utána mind a 2en 100al mentünk...Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9526 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:11:20 »

Egyszer majd nézz le ide a Dunántúlra Cheesy Lehet élveznéd  Wink
az tuti, amikor Bunyek-nál voltunk, az is jó volt, kellett nyomni, hogy tartsam a lépést (115+chip vs 90le), egyszer-kétszer azért eléggé ellépett vigyor3

pécsről kifele a 2sávos szerpentin tetszett finom de siófok(asszem vigyor3) felé már nem volt ilyen szakasz Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9527 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:11:47 »

Ha 4 henger jár, akkor mindegyi porlasztó nyit. Így az elektronika hiba erősen kétséges. Pisilő porlasztó esélyes, lehet ezért jelzett be a kopogásérzékelő (1db van belőle). A kód azt jelenti, hogy az 1. hengerben kopogós volt az égés.
Törölni meg azért nem lehet, mert az IDM külön állatfaj, a Ford IDS műszere kell hozzá, ha biztosat akarsz.
Ez így van mert a diesel vezérlő elektronika kint van a bal első doblemezben.Ez az évjáratú kocsi mint az enyém is csak gyári műszerrel komunikál rendesen.saját tapasztalatom van erről.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9528 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:13:07 »

Nekem sincs...Jó dolog,hogy nincsen Cheesy Csak így néha megy el a hátulja...Cheesy Az a fránya Focus nagyon ment basszus,szerintem vagy az 1.8as vagy a 2.0as tdci lehetett...Durva volt...Aztán jött 2 ***vas...utána mind a 2en 100al mentünk...Cheesy
Nem lesz diag-szerviz nemszóltál?Huh???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9529 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:13:57 »

az tuti, amikor Bunyek-nál voltunk, az is jó volt, kellett nyomni, hogy tartsam a lépést (115+chip vs 90le), egyszer-kétszer azért eléggé ellépett vigyor3

pécsről kifele a 2sávos szerpentin tetszett finom de siófok(asszem vigyor3) felé már nem volt ilyen szakasz Sad

Hát ha Dombóvár felé mentetek,akkor jaja Siófok Smiley De a Pécs-Sásd út...Hát egy élmény  Wink Pedig nekem chip sincs...és már a hátulját lassan cserélni kéne...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9530 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:14:49 »

Nem lesz diag-szerviz nemszóltál?Huh???

Szia,bocsi,hogy nem hívtalak,csak beteg voltam...Úgy tűnik most nem lesz,de szerintem húsvét után még írni fogok,mert lehet saját pénzből megeszközölöm...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9531 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:16:27 »

Szia,bocsi,hogy nem hívtalak,csak beteg voltam...Úgy tűnik most nem lesz,de szerintem húsvét után még írni fogok,mert lehet saját pénzből megeszközölöm...
A megbeszélt segítség mindig áll csak szólj-hívj és intézzük. taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9532 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:17:40 »

Hát ha Dombóvár felé mentetek,akkor jaja Siófok Smiley De a Pécs-Sásd út...Hát egy élmény  Wink Pedig nekem chip sincs...és már a hátulját lassan cserélni kéne...
arra voltunk, az jó volt finom nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9533 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:18:38 »

A megbeszélt segítség mindig áll csak szólj-hívj és intézzük. taps taps

Rendben,köszi Smiley Az az igazság,hogy most nem volt vele baj...Kicsit maghajtottam az említett úton ugye...megnéztem mit tud egy zsírúj Focus ellen Cheesy És nem vallott szégyent...160ig simán mentünk Cheesy
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9534 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:19:18 »

arra voltunk, az jó volt finom nyes

Pécsre kéne suliba járnod,és akkor csak gondolsz egyet,össztrombitálod párunkat,és irány a szerpentin Cheesy
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9535 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:22:59 »

Rendben,köszi Smiley Az az igazság,hogy most nem volt vele baj...Kicsit maghajtottam az említett úton ugye...megnéztem mit tud egy zsírúj Focus ellen Cheesy És nem vallott szégyent...160ig simán mentünk Cheesy
Elhiszem,de nehogy átmeneti legyen a hiba és ha előjön nagyobb  legyen .Én azt mondom nézzünk rá és megnyugszol vagy tudnifogod mit kell hamarossan javítani.Na ha ok szólj.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9536 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:24:19 »

Pécsre kéne suliba járnod,és akkor csak gondolsz egyet,össztrombitálod párunkat,és irány a szerpentin Cheesy
pias

nézegettem most ott az egyetemet, csak macerás lenne onnan hazajárni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9537 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:28:53 »

pias

nézegettem most ott az egyetemet, csak macerás lenne onnan hazajárni vigyor3

Tudom kicsit már off,de : melyiket nézted?
És amúgy szerintem...macerás? Lehet...De élveznéd,az tuti Cheesy Én barátnőmhöz szoktam néha lenézni Mosdósra...meglepinek Cheesy Nem mintha nem élvezném az oda vissza utat,meg a vele töltött időt...Tripla élvezet Cheesy
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9538 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:30:21 »

Elhiszem,de nehogy átmeneti legyen a hiba és ha előjön nagyobb  legyen .Én azt mondom nézzünk rá és megnyugszol vagy tudnifogod mit kell hamarossan javítani.Na ha ok szólj.

Hát egyenlőre még átmenetinek kell tekintenem,aztán majd ha bejön egy kis pénz húsvétkor,akkor ki lesz vizsgálva Smiley Aztán lehet nem lesz jó,ha tudom mi a baja... :/ De úgyse lesz Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9539 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:39:04 »

Tudom kicsit már off,de : melyiket nézted?
És amúgy szerintem...macerás? Lehet...De élveznéd,az tuti Cheesy Én barátnőmhöz szoktam néha lenézni Mosdósra...meglepinek Cheesy Nem mintha nem élvezném az oda vissza utat,meg a vele töltött időt...Tripla élvezet Cheesy
szóval a macera nekem ott jön be, hogy oda-vissza 950-1000km vigyor3 busszal, vonattal lehetetlen, üzemanyagáron meg 20eft vigyor3

am műszaki és infós karokat néztem, de inkább műszakit, az infót már unom vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9540 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 22:40:49 »

szóval a macera nekem ott jön be, hogy oda-vissza 950-1000km vigyor3 busszal, vonattal lehetetlen, üzemanyagáron meg 20eft vigyor3

am műszaki és infós karokat néztem, de inkább műszakit, az infót már unom vigyor3

Az igaz...:/ de mondjuk ha lenne melletted még 3-4 ember,a kombiba úgyis elfértek,kérsz tőlük 2500 körül egy útért,és megvan a költség Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9541 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 23:17:45 »

Biztos, hogy nem fúj ki sehol? Kipuff oldalon sem a flexicsőnél?
Terelőkar könnyen mozog?
minden tuti.nyomás,a tengely,a csövek,a szűrő.minden.
szerintem a rövidtávokon lekormolódott a kipuffoldal.jövőhéten lesz egy bükkfürdő menet.kicsit megkergetem,had égjen ki a renszer. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9542 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 23:20:11 »

Az igaz...:/ de mondjuk ha lenne melletted még 3-4 ember,a kombiba úgyis elfértek,kérsz tőlük 2500 körül egy útért,és megvan a költség Smiley

Én ezt csinálom. Átlagban 1 emberre jön ki az utaslétszám utanként, de még ez is több mint a semmi... Viszont van úgy, hogy 3 ember is jön. Na, akkor megvan az útiköltség.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9543 Dátum: 2011.04.15 péntek, 01:27:30 »

Pécsre kéne suliba járnod,és akkor csak gondolsz egyet,össztrombitálod párunkat,és irány a szerpentin Cheesy
mehetünk, gyertek  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


BBakos
Vendég
« Új hozzászólás #9544 Dátum: 2011.04.15 péntek, 07:01:21 »

Ez így van mert a diesel vezérlő elektronika kint van a bal első doblemezben.Ez az évjáratú kocsi mint az enyém is csak gyári műszerrel komunikál rendesen.saját tapasztalatom van erről.

Köszönöm, ez simán elképzelhető, ezt mondta a nem fordos szerelő. Ehhez képest a gyöngyösi ford szervizes gyerek nem tudta törölni. Igaz az asszony vitte be a gépet, és ha tudta volna törölni akkor nem a 345eFt+mdíj javítási ktg ajánlat lett volna az egyetlen megoldás... levele
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9545 Dátum: 2011.04.15 péntek, 08:20:09 »

Nagyban függ attól, hogy merre laksz.
Bp.XVIII.ker.-ben ajánlom Dieseles71 műhelyét.
Üzenj neki.

Sziasztok!

2.0 TDCI 130 LE GHIA 6seb
A nagynyomású pumpából csöpög a gázolaj a két rész összeillesztésénél. Lehet ebbe tömítést cserélni?
Nem szeretném a pumpát cserélni, mert 1,5 éves a pumpa!
Ha van tömítés akkor hol érdemes venni és mennyiért?
Vállalná ezt nekem valaki? Ehhez ki kell szedni a pumpát?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Tomy

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9546 Dátum: 2011.04.15 péntek, 08:27:04 »

Ha egyszer kiadom a kezem közül a kocsit...Anyám nemrég hívott,hogy leállt a kocsi,villogott az izzításjelző...Úgytűnik,ha hazaér Tihanyból irány egy hibakódkiolvasás. Amint van fejlemény írok...Azért kicsit idegesítő,hogy én megyek vele a legtöbbet semmi baja,erre anyám beleül,megy vele 20 percet és már baj van... falbav falbav
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9547 Dátum: 2011.04.15 péntek, 09:16:30 »

Ha egyszer kiadom a kezem közül a kocsit...Anyám nemrég hívott,hogy leállt a kocsi,villogott az izzításjelző...Úgytűnik,ha hazaér Tihanyból irány egy hibakódkiolvasás. Amint van fejlemény írok...Azért kicsit idegesítő,hogy én megyek vele a legtöbbet semmi baja,erre anyám beleül,megy vele 20 percet és már baj van... falbav falbav
kérdezd meg tőle, nem tankolt-e bele benzint. Csak úgy megszokásból. Smiley Mert akkor ne menjen vele sehova.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9548 Dátum: 2011.04.15 péntek, 09:25:22 »

kérdezd meg tőle, nem tankolt-e bele benzint. Csak úgy megszokásból. Smiley Mert akkor ne menjen vele sehova.

Nem hinném,mert tegnap tankoltam tele OMW kúton Pécsen...Ez nem lehet baj. Így ülhetek tétlenül itthon,és várhatom,hogy hazahozza és kiolvassák a hibakódot...Remélem semmi komoly,mert akkor valószínű túl fogunk adni rajta...
Naplózva
Koris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #9549 Dátum: 2011.04.15 péntek, 11:10:00 »

Sziasztok!A nagynyomásúban lévő nyomásszabályzó szelepet könnyű kiszedni?Tisztítani szeretném.Nem akarom a szivattyút leszedni,ha megoldható.
Naplózva

2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.