Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:19:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
803
804
805
806
807
808
809
[
810
]
811
812
813
814
815
816
817
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685560 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40450 Dátum:
2016.05.16 hétfő, 20:38:04 »
Idézetet írta: Jobbágy - 2016.05.15 vasárnap, 20:37:09
Nem mindegy hogy egyforma-e a felépítése a szivattyúnak vagy nem? Ha szerencséje van sok kilométert gurulhat a javítás felújítás után. Amit muszáj hogy menjen a kocsi ő is meg akarja javíttatni, akkor ? Garancia ugyan nem lesz rá, de ha komplett felújítást csinál, és ne adj isten gondja lenne vele, akkor biztosan lehet érvényesíteni a garanciát? Miért ne lehetne jó 1 szivattyú felújítás + 1 porlasztó felújítás, esetleg bontott mindkettőből + egy go szűrő csere? Pénz beszél a többi meg csak van!
Nyilván...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40451 Dátum:
2016.05.16 hétfő, 22:13:17 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.05.15 vasárnap, 20:09:45
jobban jársz, ha kiütöd a saját katalizátorod belsejét.
nekem rég nincs benne semmi, nem nekem kellene.
Fontos lenne a méretpontos rajz/leírás
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40452 Dátum:
2016.05.16 hétfő, 22:20:04 »
Idézetet írta: netcore - 2016.05.16 hétfő, 22:13:17
nekem rég nincs benne semmi, nem nekem kellene.
Fontos lenne a méretpontos rajz/leírás
akkor ervin fórumtársunknak írj.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40453 Dátum:
2016.05.17 kedd, 07:57:42 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.05.16 hétfő, 22:20:04
akkor ervin fórumtársunknak írj.
Ne írjon, mert nem olvassa. Fel kell hívni a telefon.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40454 Dátum:
2016.05.17 kedd, 20:49:24 »
Sziasztok!
Tudnátok segíteni ?
Pár napja csinálja a mondim, hogy a víz hőfok felmegy középállásba viszont fűtés nincs.
Majd ha kicsit oda lépek megjön a fűtés, de ahogy nem nyomom neki megint csak hideg levegő jön.
Többször vettem észre hogy leállítom a motort és a ventilátor még percekig megy.
Gondolom nem egyedi a problémám valakinek lenne ötlete?
Előre is köszönöm.
üdv : Jasper
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40455 Dátum:
2016.05.17 kedd, 21:01:07 »
Idézetet írta: jasper - 2016.05.17 kedd, 20:49:24
Sziasztok!
Tudnátok segíteni ?
Pár napja csinálja a mondim, hogy a víz hőfok felmegy középállásba viszont fűtés nincs.
Majd ha kicsit oda lépek megjön a fűtés, de ahogy nem nyomom neki megint csak hideg levegő jön.
Többször vettem észre hogy leállítom a motort és a ventilátor még percekig megy.
Gondolom nem egyedi a problémám valakinek lenne ötlete?
Előre is köszönöm.
üdv : Jasper
vízpumpa, termosztát(ok)
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Sanci83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40456 Dátum:
2016.05.17 kedd, 21:53:45 »
Hello mindenkinek valaki tudna segiteni a következö a gondom
https://www.youtube.com/watch?v=xuvpe70uMLY&feature=youtu.be
mi lehet a gond?? Elöre is köszönöm a segirséget! Ja még az hogy ezt csak alapjáraton produkálja!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40457 Dátum:
2016.05.17 kedd, 22:24:10 »
Idézetet írta: Sanci83 - 2016.05.17 kedd, 21:53:45
Hello mindenkinek valaki tudna segiteni a következö a gondom
https://www.youtube.com/watch?v=xuvpe70uMLY&feature=youtu.be
mi lehet a gond?? Elöre is köszönöm a segirséget! Ja még az hogy ezt csak alapjáraton produkálja!!
szíjfeszítőt kéne megnézni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40458 Dátum:
2016.05.17 kedd, 22:42:07 »
Idézetet írta: Pogesz - 2016.05.15 vasárnap, 14:21:38
Sziasztok!
Úgy néz ki injektor problémám van (hidegen kopogós járás, egyenetlen alapjárat). Megnéztük a visszajövő résolaj mennyiségét, a négyes henger volt a legszarabb és kicsivel lemaradva a kettes. Megnéztem forscan-nel is, az is azt mutatja, hogy két rossz injektorom van. Csak az a problémám, hogy ahányszor elindítom a diagot, nem mindig ugyan azt a kettőt mutatja rossznak.
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74309&authkey=!AMN8Vt9GQLC8-qA&ithint=video%2cmp4
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74307&authkey=!AKBxhtzL_TjYlVM&ithint=video%2cmp4
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74308&authkey=!AC9ZF9qnaueY0uM&v=3&ithint=photo%2cjpg
Valószínűsítem, hogy én nem értek hozzá. Szóval hogyan tudnám tutira megállapítani, hogy mely injektoraim a rosszak?
Ehhez valaki?
Hogyan tudom megállapítani forscannel, hogy melyik injektor rossz?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40459 Dátum:
2016.05.17 kedd, 22:46:23 »
Idézetet írta: Sanci83 - 2016.05.17 kedd, 21:53:45
Hello mindenkinek valaki tudna segiteni a következö a gondom
https://www.youtube.com/watch?v=xuvpe70uMLY&feature=youtu.be
mi lehet a gond?? Elöre is köszönöm a segirséget! Ja még az hogy ezt csak alapjáraton produkálja!!
Mikor indítózol nem nyikorog valami?
Ez a hang az enyémnek is van, most cseréltem az összes görgőt mindkét oldalon. Már csak a generátorra tudok gondolni.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Sanci83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40460 Dátum:
2016.05.17 kedd, 22:51:17 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.17 kedd, 22:46:23
Mikor indítózol nem nyikorog valami?
Ez a hang az enyémnek is van, most cseréltem az összes görgőt mindkét oldalon. Már csak a generátorra tudok gondolni.
Nem nem, szépen indul pocre!
csak idegesit ez a berregös hang mikor megálok a lámpánál és alapjáraton ketyeg. ja még annyi hogy ha lekuplungolok kidobom üresbe és gurul a gép a fordulatom alig 1000 alat van de mikor a kocsi megáll akkor leesik a fordulatom 750-800 és indul a berregés
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40461 Dátum:
2016.05.17 kedd, 22:54:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.17 kedd, 07:57:42
Ne írjon, mert nem olvassa. Fel kell hívni a telefon.
AndyA
De hidd el, olvassa. Ritkán, de pü-ben szoktunk beszélgetni.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Sanci83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40462 Dátum:
2016.05.17 kedd, 22:58:14 »
Idézetet írta: Sanci83 - 2016.05.17 kedd, 22:51:17
Nem nem, szépen indul pocre!
csak idegesit ez a berregös hang mikor megálok a lámpánál és alapjáraton ketyeg. ja még annyi hogy ha lekuplungolok kidobom üresbe és gurul a gép a fordulatom alig 1000 alat van de mikor a kocsi megáll akkor leesik a fordulatom 750-800 és indul a berregés
ja és a generátorom fel let ujitva kb 2 hunapja de elöte is morgot
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40463 Dátum:
2016.05.17 kedd, 23:28:23 »
Idézetet írta: Sanci83 - 2016.05.17 kedd, 22:51:17
ja még annyi hogy ha lekuplungolok kidobom üresbe és gurul a gép a fordulatom alig 1000 alat van de mikor a kocsi megáll akkor leesik a fordulatom 750-800 és indul a berregés
Ez természetes, mármint a fordulat. A berregés az nem én a felvételen nyikorgást is hallottam nekem nyikorog. Engem az idegel
A szíj berregésre a generátor szabadonfutósítása lehet a megoldás.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40464 Dátum:
2016.05.18 szerda, 08:01:42 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.05.17 kedd, 22:54:14
De hidd el, olvassa. Ritkán, de pü-ben szoktunk beszélgetni.
Mindegy, elküldtem neki Ervin számát PÜ-ben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40465 Dátum:
2016.05.18 szerda, 10:23:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.18 szerda, 08:01:42
Mindegy, elküldtem neki Ervin számát PÜ-ben.
AndyA
igen, telón egyszerűbb lesz.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40466 Dátum:
2016.05.18 szerda, 10:24:54 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.17 kedd, 23:28:23
Ez természetes, mármint a fordulat. A berregés az nem én a felvételen nyikorgást is hallottam nekem nyikorog. Engem az idegel
A szíj berregésre a generátor szabadonfutósítása lehet a megoldás.
+ a szíjfeszítő alupogácsázása.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40467 Dátum:
2016.05.18 szerda, 11:14:35 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.17 kedd, 23:28:23
Ez természetes, mármint a fordulat. A berregés az nem én a felvételen nyikorgást is hallottam nekem nyikorog. Engem az idegel
A szíj berregésre a generátor szabadonfutósítása lehet a megoldás.
Én megcsináltam a szabadonfutosítást, de nekem is ilyen hangja van melegen.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40468 Dátum:
2016.05.18 szerda, 12:50:10 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.18 szerda, 11:14:35
Én megcsináltam a szabadonfutosítást, de nekem is ilyen hangja van melegen.
Sajnos van ilyen, hogy nem segít rajta a szabadonfutósítás, hallottam mástól is. Ilyenkor ha még van rá keret meg energia lehet próbálkozni a szíjfeszítővel, vagy pár miliméterrel rövidebb szíjjal, de ez se biztos megoldás.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40469 Dátum:
2016.05.18 szerda, 14:00:00 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.18 szerda, 12:50:10
Sajnos van ilyen, hogy nem segít rajta a szabadonfutósítás, hallottam mástól is. Ilyenkor ha még van rá keret meg energia lehet próbálkozni a szíjfeszítővel, vagy pár miliméterrel rövidebb szíjjal, de ez se biztos megoldás.
Meg ugye én csak szabadonfutosítást csináltam.
Szíj, görgők, feszítő rugó, kéttömegű szíjtárcsa a régi.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40470 Dátum:
2016.05.18 szerda, 19:16:58 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.18 szerda, 12:50:10
Sajnos van ilyen, hogy nem segít rajta a szabadonfutósítás, hallottam mástól is. Ilyenkor ha még van rá keret meg energia lehet próbálkozni a szíjfeszítővel, vagy pár miliméterrel rövidebb szíjjal, de ez se biztos megoldás.
Amikor bekapcsolom a klímát akkor szebb hangja lesz.
Majd megpróbálom még a feszítő rugóját és a szíjat is cserélni.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40471 Dátum:
2016.05.18 szerda, 19:37:35 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.18 szerda, 19:16:58
Amikor bekapcsolom a klímát akkor szebb hangja lesz.
Majd megpróbálom még a feszítő rugóját és a szíjat is cserélni.
feszítő sanszos, ha a klímára javul
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40472 Dátum:
2016.05.18 szerda, 22:21:37 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.05.15 vasárnap, 22:27:00
simán le tudod venni. 8 v 10 db, már nem emlékszem, 10es anya fogja.
Érdemes kitakarítani mindent: szívósort, egr-t, turbócsöveket. És ha már levetted a szívósort, a tömítéseket is érdemes cserélni. Itt a fórumon azt mondják, csak gyári tömítést. Én simán lepasztáztam. Azóta is csontszáraz.
Ledugóztam az EGR-t úgy néz ki, hogy jól sikerült. A szívósor is csupa dzsuva mert az ujjammal benyúltam , centi vastag a lerakódás, de még nem vettem le, mert nem volt tömítésem. Kérdésem, hogy tömítésből 4 db-ot kell vennem? Mert azt látom, hogy nem olyan hosszúkás mint amilyen a szívósor. Gondolom, hogy 4 torok van, ahhoz kell nem igaz?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40473 Dátum:
2016.05.18 szerda, 22:48:03 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.18 szerda, 22:21:37
Ledugóztam az EGR-t úgy néz ki, hogy jól sikerült. A szívósor is csupa dzsuva mert az ujjammal benyúltam , centi vastag a lerakódás, de még nem vettem le, mert nem volt tömítésem. Kérdésem, hogy tömítésből 4 db-ot kell vennem? Mert azt látom, hogy nem olyan hosszúkás mint amilyen a szívósor. Gondolom, hogy 4 torok van, ahhoz kell nem igaz?
8db kell drága volt legközelebb ha le kell venni pasztázom a paszta max2000ft egy tubus.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40474 Dátum:
2016.05.18 szerda, 22:53:10 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.18 szerda, 22:48:03
8db kell drága volt legközelebb ha le kell venni pasztázom a paszta max2000ft egy tubus.
"tömítő paszta" néven kérjem??
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40475 Dátum:
2016.05.19 csütörtök, 18:22:49 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.18 szerda, 22:53:10
"tömítő paszta" néven kérjem??
hőálló grafitos paszta.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40476 Dátum:
2016.05.19 csütörtök, 18:58:29 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.18 szerda, 22:53:10
"tömítő paszta" néven kérjem??
Ki kell szilozni
Ahova nem jo a szilo, oda meg purhabot gazdagon
Naplózva
blah blah blah
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40477 Dátum:
2016.05.19 csütörtök, 19:10:54 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.14 szombat, 17:39:15
Akkor addig felesleges tovább találgatni, amíg az nincs kicserélve.
Milyen hibajelzés?
Üzemanyagszűrő kicserélve és EGR ledugózva, de sajnos az induláskori fehér füst megvan, hidegen az alapjárat dadog még, 100km/h környékén többször megtorpant az autó.
Ötlet mi lehet a baj vagy mi nem lehet? Gondolom a turbo jó lehet, mert a hibajelenség alapjáratnál van.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40478 Dátum:
2016.05.19 csütörtök, 19:18:43 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.19 csütörtök, 19:10:54
Üzemanyagszűrő kicserélve és EGR ledugózva, de sajnos az induláskori fehér füst megvan, hidegen az alapjárat dadog még, 100km/h környékén többször megtorpant az autó.
Ötlet mi lehet a baj vagy mi nem lehet? Gondolom a turbo jó lehet, mert a hibajelenség alapjáratnál van.
Izzító gyertyákat bevizsgáltad , mert ha azokból is van rossz , akkor amiatt hideg indításnál lehet fehér füst ami tart 1 percig kb.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40479 Dátum:
2016.05.19 csütörtök, 22:21:01 »
kipufogó cső átmérője mekkora?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40480 Dátum:
2016.05.19 csütörtök, 22:41:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.05.19 csütörtök, 22:21:01
kipufogó cső átmérője mekkora?
65mm re emlékszem.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40481 Dátum:
2016.05.19 csütörtök, 22:43:44 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.19 csütörtök, 22:41:26
65mm re emlékszem.
Köszi!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40482 Dátum:
2016.05.20 péntek, 09:56:11 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.05.19 csütörtök, 19:18:43
Izzító gyertyákat bevizsgáltad , mert ha azokból is van rossz , akkor amiatt hideg indításnál lehet fehér füst ami tart 1 percig kb.
Köszi. Ma este letesztelem az izzítógyertyákat.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40483 Dátum:
2016.05.20 péntek, 15:59:47 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.18 szerda, 14:00:00
Meg ugye én csak szabadonfutosítást csináltam.
Szíj, görgők, feszítő rugó, kéttömegű szíjtárcsa a régi.
*** marad akkoris ha mindent újra cseréltek! Ez már csak ilyen! Trágya az autó de legalább igénytelen
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40484 Dátum:
2016.05.20 péntek, 16:17:36 »
Idézetet írta: Pogesz - 2016.05.17 kedd, 22:42:07
Ehhez valaki?
Hogyan tudom megállapítani forscannel, hogy melyik injektor rossz?
az első felvételen az A meg a B értéke nagyon rossz.Azt mondják okosabbak,hogy 2-ig még elfogadható de az felett és ez -2-re is igaz(ez alatt) már nem az igazi.Nekem is kettő 0 környéki és kettő meg 1 körül.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.20 péntek, 16:20:47 írta Szili
»
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40485 Dátum:
2016.05.20 péntek, 16:18:01 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.05.20 péntek, 15:59:47
*** marad akkoris ha mindent újra cseréltek! Ez már csak ilyen! Trágya az autó de legalább igénytelen
Fatraktor
Naplózva
blah blah blah
Baleck
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40486 Dátum:
2016.05.20 péntek, 18:10:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.15 vasárnap, 13:23:36
Ha "nincs kedved" az egészet egyben rendesen megcsináltatni, akkor ideiglenes megoldásként még egy bontottból vett egy szem injektor cseréje 15-20-ezerért is jobb megoldás lehet. Ha tényleg a nagynyomású halódik, akkor a felújított injektort is hamar ki fogja nyírni.
AndyAhíás
Sárváron felújították a bedöglött porlasztócsúcsot. Most úgy megy mint azelött. A mester szerint nem volt belülről olyan rossz az injektor, tehát reménykedhetek, hogy nem a nagynyomású pumpa, hanem inkább a korom okozta a bajt. Tanácsa, hogy 1800 fordulat alatt keveset járassam és OMV Max Motion-t tankoljak, ne a sima OMV gázolajat.
Jó volna, ha csak ennyi lenne, de úgy érzem nem utoljára jártam nála.
Naplózva
2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
szasza0104
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40487 Dátum:
2016.05.20 péntek, 19:44:01 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Pár hete vásároltam egy mondeot és sajnos porlasztó csúcs problémái vannak, mind a 4 db rossz, tudtok tanácsot adni hol és mennyiért újítják fel? 2006 Ford Mondeo 2.0 Tdci, 85kw, porlasztó típúsa: EJDR00504Z DELPHI
Köszönöm előre is.
Naplózva
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40488 Dátum:
2016.05.20 péntek, 20:09:49 »
Idézetet írta: szasza0104 - 2016.05.20 péntek, 19:44:01
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Pár hete vásároltam egy mondeot és sajnos porlasztó csúcs problémái vannak, mind a 4 db rossz, tudtok tanácsot adni hol és mennyiért újítják fel? 2006 Ford Mondeo 2.0 Tdci, 85kw, porlasztó típúsa: EJDR00504Z DELPHI
Köszönöm előre is.
Szia!
Nekem januárban a 4db felújítása 116.000Ft volt. Csomádon csinálták a Matyókáék.
Üdv: István
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40489 Dátum:
2016.05.20 péntek, 20:10:37 »
Idézetet írta: szasza0104 - 2016.05.20 péntek, 19:44:01
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Pár hete vásároltam egy mondeot és sajnos porlasztó csúcs problémái vannak, mind a 4 db rossz, tudtok tanácsot adni hol és mennyiért újítják fel? 2006 Ford Mondeo 2.0 Tdci, 85kw, porlasztó típúsa: EJDR00504Z DELPHI
Köszönöm előre is.
Szia!
Pár hét alatt gallyra ment a 4 porlasztó? Akkor ez zsebbe nyúlós lesz. Miért vagy benne 100%ig biztos? Vásárláskor jól megnézted,nincs benne olyan a szerződésben,hogy ilyen esetben kötelesek visszavásárolni?
http://www.filepdiesel.hu/
Naplózva
Istvanhh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40490 Dátum:
2016.05.20 péntek, 21:17:28 »
Sziasztok, segitségeteket szeretném kérni. Van egy 2005-ös kombi mondeom TDCI 131 lovas. Kb 2000 -es fordulatnál mikor megkezdene húzni olyan fütyülős v visitós hangot ad, olyan mintha a ferodor hozzáérne a vashoz szóval valami forgó alkatrész probléma, voltmár valakinek igy, mi lehet a probléma, segitsetek... köszönöm István
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40491 Dátum:
2016.05.20 péntek, 22:55:27 »
Idézetet írta: Szili - 2016.05.20 péntek, 16:17:36
az első felvételen az A meg a B értéke nagyon rossz.Azt mondják okosabbak,hogy 2-ig még elfogadható de az felett és ez -2-re is igaz(ez alatt) már nem az igazi.Nekem is kettő 0 környéki és kettő meg 1 körül.
Ezt értem, de ha megnézed a másik felvételt, ott már az A, meg a D a rossz. Pár perc különbséggel készült a kettő. Leállítottam a diagot, meg a motort, majd újraindítottam. Úgy tűnik, mintha random osztaná ki az A,B,C,D jelöléseket a az injektoroknak. Hogyan tudom megállapítani, hogy hányas hengerre vonatkozik az adott érték?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40492 Dátum:
2016.05.20 péntek, 23:03:54 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.05.20 péntek, 20:09:49
Szia!
Nekem januárban a 4db felújítása 116.000Ft volt. Csomádon csinálták a Matyókáék.
Üdv: István
Ez nagyon olcsónak tűnik. Győrben nekem 50e+áfát mondtak darabjáért és úgy tudom, a filepnél se sokkal olcsóbb. Mit takart ez a 116e?
Én is felújítás előtt állok.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40493 Dátum:
2016.05.21 szombat, 11:46:32 »
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok, milyen olaj lenne a jó választás szerintetek? 2006 Mk3 Tdci DPF.
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40494 Dátum:
2016.05.21 szombat, 11:51:45 »
Sziasztok! Egyszer már megkérdeztem csak sajnos nem találom a választ hogy hol lehet az elektromos ülésmagasság állításához a műanyag fogaskerék helyett fémet csináltatni.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40495 Dátum:
2016.05.21 szombat, 11:52:27 »
Idézetet írta: cyri - 2016.05.21 szombat, 11:46:32
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok, milyen olaj lenne a jó választás szerintetek? 2006 Mk3 Tdci DPF.
Ford olaj természetesen. És nem is drága
http://www.mindenamiford.hu/ford_olaj_folyadek_kenoanyag/motorolaj_ford_formula_f_5w_30_5l_1343797
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40496 Dátum:
2016.05.21 szombat, 11:55:22 »
Idézetet írta: pamacs - 2016.05.21 szombat, 11:51:45
Sziasztok! Egyszer már megkérdeztem csak sajnos nem találom a választ hogy hol lehet az elektromos ülésmagasság állításához a műanyag fogaskerék helyett fémet csináltatni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21227.0
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
gilla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40497 Dátum:
2016.05.21 szombat, 14:37:21 »
Üdv Mindenkinek!
Egy kérdésem lenne mivel teljesen tanácstalan vagyok.
Van egy 2005-s 96kw TDCI MK3 Mondeom, FMBA motorkód, 270.000 km van benne.
A problémám következő:
Onnan indult, hogy decemberben, elromlott az üzemanyag szintjelzőm, össze vissza mért, a szerviz 50.000 ft-t javítaná, mondom ezzel tudok együtt élni majd megcsináltatom, most inkább a fékekre és a futóműre költök.
Szóval,
Eddig 3 szor állt le az autóm, rángatott, majd megállt a motor. ut kb 20 perc és elindult.
Először azt mondták rossz az üzemanyag, ok mondom, Shell prémium és kb 1 hónap múlva megint ugyanaz, rángat, gyengül a motor, leáll,
majd 20 perc múlva elindul.
P1608 és P0800-t írt ki a diagnosztika, kiütötték a hibakódot, átnézték de nem találtak semmit- Gázolajszűrő csere, gázolaj adalék ,használtam egy hónapig kb 2000 km-t mentem majd tegnap ugyanez a hiba, a szerviz nem találja, hogy mi lehet a gond, mondták, hogy adagoló v injektor de lehet csatlakozó v valahol levegőt szív be.- De mikor megy akkor rendesen megy
semmi gond vele.
Most azt mondták, hagyjam ott 1 hétre és szétszedik, valami érzékelő lehet ami néha gondot okoz, de nem tudják mi.
Ha van valakinek ötlete, köszönöm
Naplózva
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40498 Dátum:
2016.05.21 szombat, 15:44:16 »
Idézetet írta: gilla - 2016.05.21 szombat, 14:37:21
Üdv Mindenkinek!
Egy kérdésem lenne mivel teljesen tanácstalan vagyok.
Van egy 2005-s 96kw TDCI MK3 Mondeom, FMBA motorkód, 270.000 km van benne.
A problémám következő:
Onnan indult, hogy decemberben, elromlott az üzemanyag szintjelzőm, össze vissza mért, a szerviz 50.000 ft-t javítaná, mondom ezzel tudok együtt élni majd megcsináltatom, most inkább a fékekre és a futóműre költök.
Szóval,
Eddig 3 szor állt le az autóm, rángatott, majd megállt a motor. ut kb 20 perc és elindult.
Először azt mondták rossz az üzemanyag, ok mondom, Shell prémium és kb 1 hónap múlva megint ugyanaz, rángat, gyengül a motor, leáll,
majd 20 perc múlva elindul.
P1608 és P0800-t írt ki a diagnosztika, kiütötték a hibakódot, átnézték de nem találtak semmit- Gázolajszűrő csere, gázolaj adalék ,használtam egy hónapig kb 2000 km-t mentem majd tegnap ugyanez a hiba, a szerviz nem találja, hogy mi lehet a gond, mondták, hogy adagoló v injektor de lehet csatlakozó v valahol levegőt szív be.- De mikor megy akkor rendesen megy
semmi gond vele.
Most azt mondták, hagyjam ott 1 hétre és szétszedik, valami érzékelő lehet ami néha gondot okoz, de nem tudják mi.
Ha van valakinek ötlete, köszönöm
CMP jelado? Vagy az csak a facelift előttiekben vacakolt?
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40499 Dátum:
2016.05.21 szombat, 16:18:25 »
Idézetet írta: Jalkin - 2016.05.21 szombat, 15:44:16
CMP jelado? Vagy az csak a facelift előttiekben vacakolt?
Úgy tudom, a fekete színű szokott meghibásodni, amelyikben szürke van, az már jó.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Oldalak:
1
...
803
804
805
806
807
808
809
[
810
]
811
812
813
814
815
816
817
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ