Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:46:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 802 803 804 805 806 807 808 [809] 810 811 812 813 814 815 816 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14566947 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40400 Dátum: 2016.05.14 szombat, 16:09:00 »

Ha rendesen megcsinálod, hogy jól tömítsen (ne jöhessen vissza kipufogógáz, ami a lemez mellett kiszökik), akkor egy 1-2 mm-es alu is tökéletes. A kipufogogáz tartalmaz olyan korrozív anyagokat, amik idővel az alut megehetik.

AndyA

Sikerült találnom rozsdamentes acéllemezt itthon (Nokia mobil díszdoboz borítás formában). Ma délelőtt meg is csináltam a dugózást. Az ETIS 2000 EEC (EEC 7) motort ír, azaz Euro 3 a motor, ha jól vagyok informálva. A dugózást követően beindítottam egy kicsit, hibakód eddig nem jelent meg.

Köszönöm a segítő hozzászólásaitokat.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40401 Dátum: 2016.05.14 szombat, 16:10:14 »

Szervizben történt olajcsere (Ford olaj 5W30) után (lehet, hogy csak véletlen egybeesés) hidegen indulva a motor fordulatszáma akadozik és fehér büdös füst jön ki a kipufogón. A géptetőt felnyitva egy kis füstöt lehetett látni a turbónál. Van esetleg tippetek, hogy mi okozhatja a jelenséget. Melegen már egyenletesen jár a motor a fordulatszám is rendben és a turbónál sem látok füstöt.  

Erre valami ötlet, hogy mi okozhatja a hibát?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #40402 Dátum: 2016.05.14 szombat, 16:24:10 »

Igen, EUR4-es és DPF-es. N7BB. Jól működik a dugózással, csak a motor hangja másabb lett picit..  
Tavaly hoztam németből magamnak, hááát... Kellőképpen nem jártam utána mert ha tudom hogy az N7BB ennyire szo..ós akkor inkább hoztam volna valami 2005 körülit.
Nekem immár 5 éve le van  dugózva ,havi 1 szer ránézek nincs-e más ,törlöm kb 5 perc  taps ismét van lámpa duhos2, amúgy semmi nyűgöm vele,kivéve a bal 1 lámpát kell cserélni szomoru1

« Utoljára szerkesztve: 2016.05.14 szombat, 16:30:27 írta H. Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40403 Dátum: 2016.05.14 szombat, 16:51:58 »

Erre valami ötlet, hogy mi okozhatja a hibát?

Levegősödő üzemanyagrendszer, kopott porlasztók, vagy valami egyéb üzemanyagrendszeri probléma. GO szűrőt is cseréltek?

Nekem immár 5 éve le van  dugózva ,havi 1 szer ránézek nincs-e más ,törlöm kb 5 perc  taps ismét van lámpa duhos2, amúgy semmi nyűgöm vele,kivéve a bal 1 lámpát kell cserélni szomoru1



Én is már csak kb akkor törlöm, amikor dugóban ülök, és nagyon unatkozom. Már nem zavar, hogy ég.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40404 Dátum: 2016.05.14 szombat, 17:15:31 »

Levegősödő üzemanyagrendszer, kopott porlasztók, vagy valami egyéb üzemanyagrendszeri probléma. GO szűrőt is cseréltek?

Még egy dolog az olajcsere mellett szimmering is volt cserélve a váltónál, a  motorblokk alján szivárgó olaj miatt.  Nem lehet,  hogy szereléskor valamelyik cső megrepedt és hidegen külső levegőt tud szívni?

A GO szűrő 66ekm-rel ezelőtt volt cserélve 2009-ben. A szűrő beszerzés alatt. Cserére szervizidőpont egyeztetve.


A hibajelzést hogyan lehet törölni?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40405 Dátum: 2016.05.14 szombat, 17:39:15 »

Még egy dolog az olajcsere mellett szimmering is volt cserélve a váltónál, a  motorblokk alján szivárgó olaj miatt.  Nem lehet,  hogy szereléskor valamelyik cső megrepedt és hidegen külső levegőt tud szívni?

A GO szűrő 66ekm-rel ezelőtt volt cserélve 2009-ben. A szűrő beszerzés alatt. Cserére szervizidőpont egyeztetve.


A hibajelzést hogyan lehet törölni?

Akkor addig felesleges tovább találgatni, amíg az nincs kicserélve.

Milyen hibajelzés?

Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40406 Dátum: 2016.05.14 szombat, 17:58:37 »

Akkor addig felesleges tovább találgatni, amíg az nincs kicserélve.

Milyen hibajelzés?


Az a szívás, hogy szerviz előtt semmi baja sem volt a motornak, most meg beteg

A ledugozott EGR okozta hibajelzést.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.14 szombat, 18:15:53 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #40407 Dátum: 2016.05.14 szombat, 19:14:23 »

további üza rendszeri gondok.szivattyú,csúcsok....

Megvolt a hibakód kiolvasás rinya
-P1664  befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött

A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40408 Dátum: 2016.05.14 szombat, 19:36:13 »

Az a szívás, hogy szerviz előtt semmi baja sem volt a motornak, most meg beteg

A ledugozott EGR okozta hibajelzést.

Fura, de nem biztos, hogy ok-okozati összefüggés van. Mindenesetre az üzemanyagcsöveket nézzétek át a szűrőcserénél.

EURO III, akkor nem lesz szerintem hibajelzés, de ha mégis, akkor pl. Bluetooth-os ELM327 + ForDTC Androidon.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40409 Dátum: 2016.05.14 szombat, 19:43:45 »

Megvolt a hibakód kiolvasás rinya
-P1664  befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött

A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?

Én biztosan az utóbbit választanám, nem tudom mennyi egy nagynyomású felújítása. Annak  van értelme, de azt is csak bevizsgálás után, valami olyan helyen ahol nem horror az ár.  Ha 3db porlasztód egészséges azt minek bolygatni. A szervíz 500 e ftért az sok, én sem adnák javításra annyit.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40410 Dátum: 2016.05.14 szombat, 19:52:56 »

Megvolt a hibakód kiolvasás rinya
-P1664  befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött

A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?

Igen. Ha a nagynyomasuval van gond, akkor hiaba cserelsz pcsucsot. Ha az egyik pcsucs doglott, akkor jo esellyel a maradek 3 sem mai gyerek. 3 pcsucs beviszgalas, nagynyomasu felujitas, 1 pcsucs felujitas v. csere. Nem 2 filler lesz  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40411 Dátum: 2016.05.14 szombat, 20:08:23 »

Fura, de nem biztos, hogy ok-okozati összefüggés van. Mindenesetre az üzemanyagcsöveket nézzétek át a szűrőcserénél.

EURO III, akkor nem lesz szerintem hibajelzés, de ha mégis, akkor pl. Bluetooth-os ELM327 + ForDTC Androidon.

ForDTC app-ot priviben el tudnád küldeni? Sajnos nem találtam a neten élő linket.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #40412 Dátum: 2016.05.14 szombat, 20:20:09 »

ForDTC app-ot priviben el tudnád küldeni? Sajnos nem találtam a neten élő linket.
Itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg1026583#msg1026583
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #40413 Dátum: 2016.05.14 szombat, 21:14:59 »

Megvolt a hibakód kiolvasás rinya
-P1664  befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött

A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?

Nekem 70-et mondtak a szivattyújavításra, de inkább vettem bontottat 45-ért és eddig jó. A csúcs egyenként is megszorulhat, nekem is volt egy ilyen esetem, kicserélték és a többi azóta is megy. A 1664-es kód biztos rossz szivattyúra utal, mert nekem folyamatosan jelen van de megy az autó?!

Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #40414 Dátum: 2016.05.14 szombat, 21:20:08 »


Na akkor újra: Nekem 70-et mondtak a szivattyújavításra, de inkább vettem bontottat 45-ért és eddig jó. A csúcs egyenként is megszorulhat, nekem is volt egy ilyen esetem, kicserélték és a többi azóta is megy. A 1664-es kód biztos rossz szivattyúra utal, mert nekem folyamatosan jelen van de megy az autó?!
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #40415 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 01:58:28 »

Szia!
Az autó előéltét nem ismerem, az ára alapján valószínűsíthető, hogy a benne lévő kritikus alkatrészeknek már nincs túl sok hátra. Ha a fórumon olvasgatsz, akkor hamar kiderül, hogy ezek  p.csúcs, nagynyomású szivattyú, kettőstömegű l.kerék, turbó. Ezek mind mind sok százezres nagyságrendűek. Ha ezek cseréjéről, állapotáról nincs hiteles adat, akkor lutri a vétel. A szerelő sem tud sokat ezekből kizárni. A turbónak, lendkeréknek van hangja, de a másik kettőről még a diag sem mondja meg, hogy már csak 1 hónap vagy 10e km van-e bennük, vagy még elmegy sokkal többet. Persze ha van üa rendszerre utaló hibakód, akkor nem kell megvenni. De ha nincs, az pont nem jelent semmit.
Ha ennyi pénze van, akkor ne ilyet vegyen. Keressen olyan autómárkát, típust ahol 500 ért nem az aljából válogathat. De legalábbis olyat, ami egyszerűbb technika. Benzin, 8 szelep, faék egyszerűség. Ha a németeknél letérdel a tdci technika, akkor az sokba fog kerülni.
Szerintem.
És szerintem tddi-t se.
Üdv, Ferqó

Passat v lett  benzin 1.6 jónak tűnik remélem nem lesz vele baja.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #40416 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 07:37:39 »

Passat v lett  benzin 1.6 jónak tűnik remélem nem lesz vele baja.
Ok. Úgy legyen.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40417 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:10:58 »


Sajnos a program, a ForDTC nem tud kommunikálni az ECU-val.
Torque-t is próbáltam.
Mk3-nál nem működik se a ForDTC sem a Torque.
Mk4-nél ForDTC nem, viszont Torque megy.

Az olvasó elm327 v2.1-es.
Mit csinálok rosszul?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40418 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:20:49 »

Sajnos a program, a ForDTC nem tud kommunikálni az ECU-val.
Torque-t is próbáltam.
Mk3-nál nem működik se a ForDTC sem a Torque.
Mk4-nél ForDTC nem, viszont Torque megy.

Az olvasó elm327 v2.1-es.
Mit csinálok rosszul?


Valószínűleg kifogtál egy olyan ELM327-et, ami nem jó fordokhoz, egyre gyakoribb az ilyen. Nekem az aláírásban szereplő összes kocsit viszi mindkét programmal az enyém, de azt több éve rendeltem.
Sajnos nem tudok megbízható forrást, ahonnan biztosan jót lehet rendelni, csak USB-s verzióra  Undecided
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40419 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:38:05 »


És szerintem tddi-t se.
Üdv, Ferqó

Pedig a TDDI sokkal megbizhatobb, mint a TDCI, csak hat a kor...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40420 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:42:31 »

Valaki már bebizonyította ténylegesen, hogy az autó tovább bírja EGR dugózással?
Olvastam már róla eleget, tudom miről van szó ha ledugózza valaki...de olyan érzésem van ezzel a témával kapcsolatban mint az üzemanyaghoz önteni kell-e valami adalékot...attól jobb-e az autó...az sem bizonyított...Olyan érzésem van ez egy örök "harc"...illetve az EGR kiiktatásával csak jönnek a hibakódok...

Nos, az okosok kitalaltak, hogy jo az az EGR. Persze, ideig oraig. Aztan ahogy tele tolja korommal az egesz motort, szivosort, mindent, a motor hatasfoka egyre csokken, a karosanyag kibocsajtas no. Tehat kb. azon kivul, hogy jo penzlehuzasi lehetoseg, mas jelentosege nincs az EGR-nek. Le kell dugozni, ki kell takaritani a szivosort, meg mindent ahol az EGR kifejtette "jotekony" hatasat, oszt ennyi.
Valoszinuleg lesz hibakodod, de legalabb tiszta marad a motor es nem csokken a hatasfoka. Szerintem hosszutavon ez kornyezet kimelobb, mar ha dizel eseteben lehet ilyesmirol beszelni...nem!  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40421 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 13:21:39 »

Sikerült találnom rozsdamentes acéllemezt itthon (Nokia mobil díszdoboz borítás formában). Ma délelőtt meg is csináltam a dugózást. Az ETIS 2000 EEC (EEC 7) motort ír, azaz Euro 3 a motor, ha jól vagyok informálva. A dugózást követően beindítottam egy kicsit, hibakód eddig nem jelent meg.

Köszönöm a segítő hozzászólásaitokat.

Nagyritkán előfordulhat, hogy bedob mégis hibát, de törlöd és kész.

Nekem olyan is volt, hoyg beírta Schwechatnál a hibát, és mire Bp-re hazaértem, magától törölte. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40422 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 13:23:36 »

Megvolt a hibakód kiolvasás rinya
-P1664  befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött

A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?


Ha "nincs kedved" az egészet egyben rendesen megcsináltatni, akkor ideiglenes megoldásként még egy bontottból vett egy szem injektor cseréje 15-20-ezerért is jobb megoldás lehet. Ha tényleg a nagynyomású halódik, akkor a felújított injektort is hamar ki fogja nyírni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #40423 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 14:21:38 »

Sziasztok!

Úgy néz ki injektor problémám van (hidegen kopogós járás, egyenetlen alapjárat). Megnéztük a visszajövő résolaj mennyiségét, a négyes henger volt a legszarabb és kicsivel lemaradva a kettes. Megnéztem forscan-nel is, az is azt mutatja, hogy két rossz injektorom van. Csak az a problémám, hogy ahányszor elindítom a diagot, nem mindig ugyan azt a kettőt mutatja rossznak.
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74309&authkey=!AMN8Vt9GQLC8-qA&ithint=video%2cmp4
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74307&authkey=!AKBxhtzL_TjYlVM&ithint=video%2cmp4
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74308&authkey=!AC9ZF9qnaueY0uM&v=3&ithint=photo%2cjpg
Valószínűsítem, hogy én nem értek hozzá. Szóval hogyan tudnám tutira megállapítani, hogy mely injektoraim a rosszak?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #40424 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 16:58:20 »

Ha "nincs kedved" az egészet egyben rendesen megcsináltatni, akkor ideiglenes megoldásként még egy bontottból vett egy szem injektor cseréje 15-20-ezerért is jobb megoldás lehet. Ha tényleg a nagynyomású halódik, akkor a felújított injektort is hamar ki fogja nyírni.

AndyA

És az müködik, hogy felújítatom a magasnyomású szivattyút és csak a hibásnak jelölt injektort?
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40425 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 17:03:34 »

Nos, az okosok kitalaltak, hogy jo az az EGR. Persze, ideig oraig. Aztan ahogy tele tolja korommal az egesz motort, szivosort, mindent, a motor hatasfoka egyre csokken, a karosanyag kibocsajtas no.

Az állítás téves...

Válasz
Tehat kb. azon kivul, hogy jo penzlehuzasi lehetoseg, mas jelentosege nincs az EGR-nek. Le kell dugozni, ki kell takaritani a szivosort, meg mindent ahol az EGR kifejtette "jotekony" hatasat, oszt ennyi.
Valoszinuleg lesz hibakodod, de legalabb tiszta marad a motor es nem csokken a hatasfoka. Szerintem hosszutavon ez kornyezet kimelobb, mar ha dizel eseteben lehet ilyesmirol beszelni...nem!  szomoru1

...a következtetés nyilván nem lehet jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #40426 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 17:45:18 »

Valakinek esetleg van egy méretpontos rajt a katalizátor iktatóról?

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40427 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 19:44:37 »

És az müködik, hogy felújítatom a magasnyomású szivattyút és csak a hibásnak jelölt injektort?
Miért nem működne?
1 injektor rossz + a nagynyomású, gazdaságosban pont ezt akarod javíttatni.
HDI motoros Fiattal jártam nemzetközi fuvarozásba ott mindig csak a hibás alkatrészt javították 2,5 év alatt 1 injektor havi 25-30 ezer km. Persze 25 autós cégnél nem fognak mindent mindig javítani, csak a kötelezőt.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40428 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 20:01:09 »

Miért nem működne?
1 injektor rossz + a nagynyomású, gazdaságosban pont ezt akarod javíttatni.
HDI motoros Fiattal jártam nemzetközi fuvarozásba ott mindig csak a hibás alkatrészt javították 2,5 év alatt 1 injektor havi 25-30 ezer km. Persze 25 autós cégnél nem fognak mindent mindig javítani, csak a kötelezőt.

Melyik az a fiat? A 2.2-es?  vigyor3 abban is puma motor van... azaz, pont ugyanaz, mint a tiédben  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40429 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 20:09:45 »

Valakinek esetleg van egy méretpontos rajt a katalizátor iktatóról?



jobban jársz, ha kiütöd a saját katalizátorod belsejét.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Jobbágy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #40430 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 20:37:09 »

Melyik az a fiat? A 2.2-es?  vigyor3 abban is puma motor van... azaz, pont ugyanaz, mint a tiédben  vigyor3
Nem mindegy hogy egyforma-e a felépítése a szivattyúnak vagy nem?  Ha szerencséje van sok kilométert gurulhat a javítás felújítás után.  Amit muszáj hogy menjen a kocsi ő is meg akarja javíttatni, akkor ? Garancia ugyan nem lesz rá, de ha komplett felújítást csinál, és ne adj isten gondja lenne vele, akkor biztosan lehet érvényesíteni a garanciát?  Miért ne lehetne jó 1 szivattyú felújítás + 1 porlasztó felújítás, esetleg bontott mindkettőből + egy go szűrő csere? Pénz beszél a többi meg csak van!
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40431 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 21:01:40 »

Melyik az a fiat? A 2.2-es?  vigyor3 abban is puma motor van... azaz, pont ugyanaz, mint a tiédben  vigyor3
Ebből a szempontból ez nem számít. Nekem átjött a kérdése lényege.
Ha nekem a szivattyúm meg egy porlasztóm lenne rossz, nem tudom elképzelni, hogy három jól működőt sok pénzért pluszban felújíttatnék. Nem 135 bar-os filléres porlasztókról beszélünk.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40432 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 21:07:32 »

Az állítás téves...

...a következtetés nyilván nem lehet jó.

Nyilvan  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40433 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 21:09:49 »

És az müködik, hogy felújítatom a magasnyomású szivattyút és csak a hibásnak jelölt injektort?

Ha szerencséd van, igen. De jobb, ha előbb pontosan megtudod, mi a baj, és aszerint döntesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40434 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 21:28:25 »

Sziasztok!
EGR dugózás mindenkinek javallott vagy csak bizonyos évjárat alatt?  Az enyémnek nincs elektromos csatlakozója. Kérdés, hogy kell-e dugóznom.  nyes  nyes
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40435 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 21:30:00 »

Sziasztok!
EGR dugózás mindenkinek javallott vagy csak bizonyos évjárat alatt?  Az enyémnek nincs elektromos csatlakozója. Kérdés, hogy kell-e dugóznom.  nyes  nyes

Senkinek nem kell, de mindenkinek érdemes. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40436 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 21:34:31 »

Senkinek nem kell, de mindenkinek érdemes. Smiley

AndyA

Köszönöm, egyformán értjük. A csapágygolyó is kell a vákumcsőbe. Igaz?  nyes nyes
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40437 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 21:42:30 »

Köszönöm, egyformán értjük. A csapágygolyó is kell a vákumcsőbe. Igaz?  nyes nyes

nem kell, csak simán ledugózod egy 2mm saválló lemezzel.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40438 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 21:48:46 »

Köszönöm, egyformán értjük. A csapágygolyó is kell a vákumcsőbe. Igaz?  nyes nyes

ha 2002.05 utáni a tied, és elől van az egr, akkor itt kell ledugóznod: http://www.fordownersclub.com/forums/uploads/monthly_03_2013/post-38050-0-22463400-1362954606.jpg
ha 2002.05 előtti és hátul van az egr, akkor pedig itt: https://www.bing.com/images/search?q=mondeo+mk3+tddi+egr&view=detailv2&id=078982090CD16D30C055DFAD9AC54C9981C610EB&selectedindex=43&ccid=KjIF9XKT&simid=608047231292477027&thid=OIP.M2a3205f57293b6f8fa26c0580f9b2208o0&mode=overlay&first=1
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.15 vasárnap, 21:50:33 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40439 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 21:54:29 »

nem kell, csak simán ledugózod egy 2mm saválló lemezzel.
Köszi, megcsinálom.  nyes nyes
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40440 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 22:00:21 »

Köszi, megcsinálom.  nyes nyes
A dugózáskor szívósort is érdemes kitakarítani. Ha leveszed és megnézed a belsejét el fogsz csodálkozni vagy inkább szörnyülködni rajta. wow1
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40441 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 22:11:40 »

A dugózáskor szívósort is érdemes kitakarítani. Ha leveszed és megnézed a belsejét el fogsz csodálkozni vagy inkább szörnyülködni rajta. wow1
Simán le tudom venni? Nem kell hozzá semmi extra tudnivaló vagy szerszám?  nyes nyes
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40442 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 22:17:07 »


2002. augusztusi és valóban elől van. jó a rajz, köszönöm.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40443 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 22:27:00 »

2002. augusztusi és valóban elől van. jó a rajz, köszönöm.

 eljen

simán le tudod venni. 8 v 10 db, már nem emlékszem, 10es anya fogja.
Érdemes kitakarítani mindent: szívósort, egr-t, turbócsöveket. És ha már levetted a szívósort, a tömítéseket is érdemes cserélni. Itt a fórumon azt mondják, csak gyári tömítést. Én simán lepasztáztam. Azóta is csontszáraz. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40444 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 22:30:15 »

Simán le tudom venni? Nem kell hozzá semmi extra tudnivaló vagy szerszám?  nyes nyes
Egy pár csavar fogja az egészet nem vészes. Dugókulcs, meg nem árt új tömítés. Összerakásnál figyelni kell az egr-en az aluöntvényben  menetre könnyű tönkretenni. Valahol olvastam róla írást itt a fórumon, most nem ugrik be hogy hol. rinya
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40445 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 00:32:26 »

Egy pár csavar fogja az egészet nem vészes. Dugókulcs, meg nem árt új tömítés. Összerakásnál figyelni kell az egr-en az aluöntvényben  menetre könnyű tönkretenni. Valahol olvastam róla írást itt a fórumon, most nem ugrik be hogy hol. rinya

faq http://mondeo.hu/index.php?topic=8190.0
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40446 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 07:34:35 »

Köszönöm a jó tanácsokat és a segítséget.  taps taps eljen eljen
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
matekovacs.net
Vendég
« Új hozzászólás #40447 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 09:31:15 »

Hy!

Van a szomszédomnak egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI kombija. Olyan problémája van, hogy a napokban elmentek hosszú útra és az autó nem húz 2000-es fordulat felett, mintha a turbó nem dolgozna, pedig lehet hallani, hogy fütyül.
Megnéztem, hogy a geometriája mozog-e és mozog.
Nézegettem a vákuumcsöveket és nincsenek eltörve, kilyukadva.
Az EGR kicsit olajos, de nem kormos!

Mi lehet a gond???

S.O.S.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #40448 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 12:03:17 »

Hy!

Van a szomszédomnak egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI kombija. Olyan problémája van, hogy a napokban elmentek hosszú útra és az autó nem húz 2000-es fordulat felett, mintha a turbó nem dolgozna, pedig lehet hallani, hogy fütyül.
Megnéztem, hogy a geometriája mozog-e és mozog.
Nézegettem a vákuumcsöveket és nincsenek eltörve, kilyukadva.
Az EGR kicsit olajos, de nem kormos!

Mi lehet a gond???

S.O.S.

Valószínű hogy eldurrant az egyik turbócső.Általában az egr és a cooler közt szokott.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40449 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 12:18:32 »

Hy!

Van a szomszédomnak egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI kombija. Olyan problémája van, hogy a napokban elmentek hosszú útra és az autó nem húz 2000-es fordulat felett, mintha a turbó nem dolgozna, pedig lehet hallani, hogy fütyül.
Megnéztem, hogy a geometriája mozog-e és mozog.
Nézegettem a vákuumcsöveket és nincsenek eltörve, kilyukadva.
Az EGR kicsit olajos, de nem kormos!

Mi lehet a gond???

S.O.S.

Nézd végig a turbocsöveket, és ahol olajpára-olajsár van rajta kívül, ott repedt, azt a darabot kell kicserélni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 802 803 804 805 806 807 808 [809] 810 811 812 813 814 815 816 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.