Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:01:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
804
805
806
807
808
809
810
[
811
]
812
813
814
815
816
817
818
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685225 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40500 Dátum:
2016.05.21 szombat, 16:21:01 »
Idézetet írta: Pogesz - 2016.05.20 péntek, 23:03:54
Ez nagyon olcsónak tűnik. Győrben nekem 50e+áfát mondtak darabjáért és úgy tudom, a filepnél se sokkal olcsóbb. Mit takart ez a 116e?
Én is felújítás előtt állok.
50 alatt van bruttó az mp dízel nél is. Én a Matyokaekat hanyagolnam
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40501 Dátum:
2016.05.21 szombat, 18:23:23 »
Idézetet írta: Pogesz - 2016.05.20 péntek, 23:03:54
Ez nagyon olcsónak tűnik. Győrben nekem 50e+áfát mondtak darabjáért és úgy tudom, a filepnél se sokkal olcsóbb. Mit takart ez a 116e?
Én is felújítás előtt állok.
A betéteket kellett kicserélni mind a négyben és a felprogramozást.
https://csom
ád.cylex.hu/ceg-info/maty%C3%B3ka-l%C3%A1szl%C3%B3-95767.html
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40502 Dátum:
2016.05.21 szombat, 18:26:55 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.05.21 szombat, 16:21:01
50 alatt van bruttó az mp dízel nél is. Én a Matyokaekat hanyagolnam
Miért hanyagolnád a Matyókáékat? Voltak rossz tapasztalataid?
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40503 Dátum:
2016.05.21 szombat, 18:41:21 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.05.19 csütörtök, 19:18:43
Izzító gyertyákat bevizsgáltad , mert ha azokból is van rossz , akkor amiatt hideg indításnál lehet fehér füst ami tart 1 percig kb.
Az izzítógyertyák ellenőrzése megtörtént. Multiméterrel rámértem: egyik gyertya sem rövidzáras, illetve egyik gyertya sem mutatott ellenállást.
Autószerelő ismerősöm szikráztatással megvizsgálta, egyik gyertya sem szikrázott.
Konklúzió mindegyik izzítógyertya halott, cserélni kell őket.
Ki vállal tutira sikeres izzítógyertyacserét és mennyiért?
Én Tatán lakom, reális távolságba még el is vinném az autót.
kb. 250.000 km van az autóban és még gyári gyertya van benne nagy valószínűséggel. 2008-ban vettem 4 db Ford gyári izzítógyertyát azt kellene berakni.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.21 szombat, 18:42:56 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40504 Dátum:
2016.05.21 szombat, 18:46:26 »
Idézetet írta: László - 2016.01.11 hétfő, 07:05:22
Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan egyetértek veled.
Amiről beszélsz és írsz, azt hívják több éves gyakorlatnak.
Sajnos pont ez nincs meg nagyon sok embernél, ami viszont a gyakorlatot illeti lépésről-lépésre megszerezhető. Senki ne érezze magát sértve, mert mindenki kezdte valahol, és biztos vagyok benne, hogy az első izzítógyertya cserénél még a lába is remegett.
Tisztelettel László!
Tudnál vállalni tutira sikeres izzítógyertyacserét és ha igen mennyiért?
Én Tatán lakom, reális távolságba még el is vinném az autót.
kb. 250.000 km van az autóban és még gyári gyertya van benne nagy valószínűséggel. 2008-ban vettem 4 db Ford gyári izzítógyertyát azt kellene berakni.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40505 Dátum:
2016.05.21 szombat, 18:50:35 »
Szívósor levétele, illetve tisztítása után javasolt új tömítést betenni (8+1db készlet)?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40506 Dátum:
2016.05.21 szombat, 18:56:17 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.21 szombat, 18:50:35
Szívósor levétele, illetve tisztítása után javasolt új tömítést betenni (8+1db készlet)?
Én vettem újat igen.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40507 Dátum:
2016.05.21 szombat, 19:17:43 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.21 szombat, 18:46:26
Tudnál vállalni tutira sikeres izzítógyertyacserét és ha igen mennyiért?
Én Tatán lakom, reális távolságba még el is vinném az autót.
kb. 250.000 km van az autóban és még gyári gyertya van benne nagy valószínűséggel. 2008-ban vettem 4 db Ford gyári izzítógyertyát azt kellene berakni.
8 éve ott van a polcon és meg nem került bele?
wow
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40508 Dátum:
2016.05.21 szombat, 19:17:56 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.21 szombat, 18:50:35
Szívósor levétele, illetve tisztítása után javasolt új tömítést betenni (8+1db készlet)?
ártani nem árt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40509 Dátum:
2016.05.21 szombat, 19:59:28 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.05.21 szombat, 18:26:55
Miért hanyagolnád a Matyókáékat? Voltak rossz tapasztalataid?
nem is kevés . Ez még adagoló javítás terén. De ha ott hanyag valaki akkor gondolom máshol is az
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40510 Dátum:
2016.05.21 szombat, 20:02:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.21 szombat, 19:17:43
8 éve ott van a polcon és meg nem került bele?
wow
Az autószerelő azt mondta akkor, hogy ha jók akkor ne eröltessük a cserét, mert kivételnél beszakadhat.
Azóta tökéletes volt az autó, most viszont már nem.
Azóta csak 90.000 km futott a járgány.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.21 szombat, 20:05:02 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40511 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 11:37:24 »
Idézetet írta: szasza0104 - 2016.05.20 péntek, 19:44:01
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Pár hete vásároltam egy mondeot és sajnos porlasztó csúcs problémái vannak, mind a 4 db rossz, tudtok tanácsot adni hol és mennyiért újítják fel? 2006 Ford Mondeo 2.0 Tdci, 85kw, porlasztó típúsa: EJDR00504Z DELPHI
Köszönöm előre is.
Kapcsoló szelep csere.Nekem most cseréltek 3-mat nagyon jó áron.Az a baj hogy sok helyen akkor is felújítják az egész porlasztót ha nem szükséges. Fockter Vilmos 06-30-9-540-765.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40512 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 12:32:34 »
Idézetet írta: Bali - 2016.05.22 vasárnap, 11:37:24
Kapcsoló szelep csere.Nekem most cseréltek 3-mat nagyon jó áron.Az a baj hogy sok helyen akkor is felújítják az egész porlasztót ha nem szükséges. Fockter Vilmos 06-30-9-540-765.
Persze, hogy felújítják az egészet, mert csak így lehet rá garanciát vállalni. Egy műszaki analfabétának ha csak az x részét cseréled, és fél év múlva visszajön, de más része romlott el, hiába magyarázod neki, ott fogja csinálni a balhét.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40513 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 12:54:18 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.22 vasárnap, 12:32:34
Persze, hogy felújítják az egészet, mert csak így lehet rá garanciát vállalni. Egy műszaki analfabétának ha csak az x részét cseréled, és fél év múlva visszajön, de más része romlott el, hiába magyarázod neki, ott fogja csinálni a balhét.
ez nem egészen így van. Máshol is a hibát javítják nem az egészet cserélik és vállalnak garanciát .
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40514 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 14:05:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.22 vasárnap, 12:32:34
Persze, hogy felújítják az egészet, mert csak így lehet rá garanciát vállalni. Egy műszaki analfabétának ha csak az x részét cseréled, és fél év múlva visszajön, de más része romlott el, hiába magyarázod neki, ott fogja csinálni a balhét.
Nem egy helyen érdeklődtem.Mindenhol 50 ezret mondtak és hogy mind a négyet kell.Itt előttem lettek bevizsgálva szétszedve cserélve a kapcsoló szelepek majd újra megint bevizsgálva.Nyilván mindenki maga dönti el menyit áldoz egy tizen akár hány éves autóra amibe 300-400 ezer km van.Nekem 84 ezrembe volt a 3 javítása és jó az autó.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40515 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 15:56:02 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.21 szombat, 18:46:26
Tudnál vállalni tutira sikeres izzítógyertyacserét és ha igen mennyiért?
Én Tatán lakom, reális távolságba még el is vinném az autót.
kb. 250.000 km van az autóban és még gyári gyertya van benne nagy valószínűséggel. 2008-ban vettem 4 db Ford gyári izzítógyertyát azt kellene berakni.
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéssel kapcsolatban ment privát üzenet.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gilla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40516 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 17:05:01 »
Idézetet írta: Jalkin - 2016.05.21 szombat, 15:44:16
CMP jelado? Vagy az csak a facelift előttiekben vacakolt?
Nem tudom mi lehet a gond, ma reggel azt mondták, hogy a MAF szenzort tisztítsuk meg és az ECU-t kell leellenőriztetni.
Remélem meglesz a hiba
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40517 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 17:20:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.05.22 vasárnap, 12:54:18
ez nem egészen így van. Máshol is a hibát javítják nem az egészet cserélik és vállalnak garanciát .
Ezek szerint a garancia próba szerencse alapon van?
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40518 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 18:05:50 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.22 vasárnap, 17:20:25
Ezek szerint a garancia próba szerencse alapon van?
Miért lenne ? Ha azt mondja hogy azt az alkatrészt nem kell cserélni mert semmi baja akkor miért ne vállalna rá garanciát hogy az jó lesz ? A legtöbb cég ( köztük a 2 legnagyobb is ) nem mond konkrét árat csak bevizsgálas után . Ha alapból mindenki kicserelne mindent akkor ennek nem lenne értelme . Legfeljebb valaki bevallja valaki nem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40519 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 21:23:33 »
Sziasztok!
A tegnapi nap folyamán elment a sebbeségmérő a kijelzőn. Leállítóm az autót és ujra beindítotom vissza áll.
Kiolvastam p500 illetve U1039 kódot ír.
Jeleadó hibás lehet és az hol is helyezkedik el.
Mitévő legyek?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv Gyürki
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40520 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 08:02:49 »
Idézetet írta: robin2005 - 2016.05.22 vasárnap, 21:23:33
Sziasztok!
A tegnapi nap folyamán elment a sebbeségmérő a kijelzőn. Leállítóm az autót és ujra beindítotom vissza áll.
Kiolvastam p500 illetve U1039 kódot ír.
Jeleadó hibás lehet és az hol is helyezkedik el.
Mitévő legyek?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv Gyürki
Kontakthiba a műszerblokk hátulján, a csatlakozón?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40521 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 09:07:38 »
Sziasztok,
Tegnap benéztem a kocsi alá megnéztem a hátsó kipufogódobot, mert hangosnak találom (csere érett). Észrevettem, hogy nincs középső dob, helye mintha lenne, de csak egy cső megy végig a hátsó dobhoz.
Kell a középső dob?
2004 tdci fmba motorkódú 6sebesség 130LE az autó
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40522 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 10:09:07 »
Idézetet írta: rottbali - 2016.05.23 hétfő, 09:07:38
Sziasztok,
Tegnap benéztem a kocsi alá megnéztem a hátsó kipufogódobot, mert hangosnak találom (csere érett). Észrevettem, hogy nincs középső dob, helye mintha lenne, de csak egy cső megy végig a hátsó dobhoz.
Kell a középső dob?
2004 tdci fmba motorkódú 6sebesség 130LE az autó
Emlékeim szerint a leömlő után lefelé jön a katalizátor, kanyar, flexi csőtag, utána kikanyarodik a bal szélre a cső, átugorja a hátsó futóművet (nekem a kombin, a 4-5 ajtós lehet más), azután hátsó dob, és ennyi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40523 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 10:19:23 »
Idézetet írta: rottbali - 2016.05.23 hétfő, 09:07:38
Sziasztok,
Tegnap benéztem a kocsi alá megnéztem a hátsó kipufogódobot, mert hangosnak találom (csere érett). Észrevettem, hogy nincs középső dob, helye mintha lenne, de csak egy cső megy végig a hátsó dobhoz.
Kell a középső dob?
2004 tdci fmba motorkódú 6sebesség 130LE az autó
Nekem is úgy van mint AndyA írja. Nincs középső dob, csak egy flexicső.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40524 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 10:22:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.23 hétfő, 10:09:07
Emlékeim szerint a leömlő után lefelé jön a katalizátor, kanyar, flexi csőtag, utána kikanyarodik a bal szélre a cső, átugorja a hátsó futóművet (nekem a kombin, a 4-5 ajtós lehet más), azután hátsó dob, és ennyi.
AndyA
Azt elfelejtettem írni, hogy az enyém is kombi
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40525 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 10:22:43 »
Idézetet írta: rottbali - 2016.05.23 hétfő, 10:22:07
Azt elfelejtettem írni, hogy az enyém is kombi
szerkezetileg ugyan az,talán kialakításban nem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40526 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 13:27:00 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.23 hétfő, 10:22:43
szerkezetileg ugyan az,talán kialakításban nem....
miven?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40527 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 13:27:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.23 hétfő, 10:09:07
Emlékeim szerint a leömlő után lefelé jön a katalizátor, kanyar, flexi csőtag, utána kikanyarodik a bal szélre a cső, átugorja a hátsó futóművet (nekem a kombin, a 4-5 ajtós lehet más), azután hátsó dob, és ennyi.
AndyA
középdobig(vagy a képzeletbeli helyéig ha nincs) egyformák a rendszerek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomy0725
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40528 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 13:38:16 »
Hali ismét!
Az előző problémám fokozódott... Gondolt egyet és letiltott a kocsi. Szerelő kivillogtatta. Az egyik porlasztónál kopogást dobott ki. Na és itt jött a megoldás az olajfolyásos problémámra is. Az egyik porlasztó teljesen különbözött a többitől... 3 db 101Z a 4. pedig 301Z volt. Ti gondolom tudjátok, hogy ennek az egynek a kialakítása teljesen más. Mivel nincs rajta a kis "szoknya" rész, a tömítés nem ért semmit. Ezt a kedves kereskedő kipufogópasztával oldotta meg.... Valamint az alattuk lévő "tűzkarika" mindegy lett volna ha ott sincs olyan állapotban volt. Szerintetek behajtható a javítás ára a kereskedőn? (Az autó motorcserés volt, ők szerelték bele a motort. Kaptam papírt az "új" blokkról. Mivel ők szerelték be, így nem mondhatja, hogy nem tudott róla.)
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40529 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 20:47:25 »
Sziasztok!
Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40530 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 21:00:00 »
Köszi a választ.
Még ott nem néztem
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40531 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 21:43:50 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.23 hétfő, 20:47:25
Sziasztok!
Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?
Köszönöm!
Negyvennél ha azt akarod,hogy meglóduljon tedd vissza 2-be,megfogsz lepődi. Ez ilyen.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40532 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 21:44:32 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.23 hétfő, 20:47:25
Sziasztok!
Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?
Köszönöm!
mérni kell turbónyomást.csak nyugtatólag.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40533 Dátum:
2016.05.24 kedd, 05:16:48 »
Idézetet írta: jaxi - 2016.05.23 hétfő, 21:43:50
Negyvennél ha azt akarod,hogy meglóduljon tedd vissza 2-be,megfogsz lepődi. Ez ilyen.
Az 1 2 meg túl gyorsan leforog.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40534 Dátum:
2016.05.24 kedd, 05:17:29 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.23 hétfő, 21:44:32
mérni kell turbónyomást.csak nyugtatólag.
Mert ha nem turbó akkor porlasztók?
Turbócsöveket átnéztem, nem találtam semmit.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40535 Dátum:
2016.05.24 kedd, 07:05:22 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.24 kedd, 05:17:29
Mert ha nem turbó akkor porlasztók?
Turbócsöveket átnéztem, nem találtam semmit.
dehogy.lehet semmi baja.
azért kell mérni,mert az pontos.az átnézés igen felületes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40536 Dátum:
2016.05.24 kedd, 08:18:56 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.24 kedd, 07:05:22
dehogy.lehet semmi baja.
azért kell mérni,mert az pontos.az átnézés igen felületes.
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40537 Dátum:
2016.05.24 kedd, 08:38:30 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.23 hétfő, 20:47:25
Sziasztok!
Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?
Köszönöm!
Mivel a turbonyomás kb. 1700-1800 körül kezd el felépülni, nem nagy csoda, hogy akkor rúg hátba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40538 Dátum:
2016.05.24 kedd, 08:39:19 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.24 kedd, 05:16:48
Az 1 2 meg túl gyorsan leforog.
Persze.
Tudod, álló helyből is el kell tudni indulni, amikor még nincs turbonyomás, még hegynek felfelé is...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40539 Dátum:
2016.05.24 kedd, 08:43:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.24 kedd, 08:38:30
Mivel a turbonyomás kb. 1700-1800 körül kezd el felépülni, nem nagy csoda, hogy akkor rúg hátba.
AndyA
1800-on már a maximumon van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40540 Dátum:
2016.05.24 kedd, 09:27:53 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.24 kedd, 08:43:00
1800-on már a maximumon van.
Hol kezd el tölteni?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40541 Dátum:
2016.05.24 kedd, 10:05:46 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.24 kedd, 09:27:53
Hol kezd el tölteni?
Valahol ott a turbo sűrítő kereke körül keresném ezt a pontot.
Mindig tölt, csak mondjuk alapjáraton nem annyit, hogy észre lehessen venni a teljesítményen. Pár tízezret akkor is forog a turbo, de az kb. harmatos lepkefing a 150-180-200 ezres fordulatokhoz képest, amikor tényleg dolgozik.
Azt mondják, olyan 1500-as fordulat az, ahol már kezd észrevehetővé válni, és Alf szerint 1800-nál már a maximumot tölti.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40542 Dátum:
2016.05.24 kedd, 11:04:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.24 kedd, 10:05:46
Valahol ott a turbo sűrítő kereke körül keresném ezt a pontot.
Mindig tölt, csak mondjuk alapjáraton nem annyit, hogy észre lehessen venni a teljesítményen. Pár tízezret akkor is forog a turbo, de az kb. harmatos lepkefing a 150-180-200 ezres fordulatokhoz képest, amikor tényleg dolgozik.
Azt mondják, olyan 1500-as fordulat az, ahol már kezd észrevehetővé válni, és Alf szerint 1800-nál már a maximumot tölti.
AndyA
Igen 1500 körül valamit érezni. Alatta meg úgyse tesz jót neki a gyorsítás 3. és 4.ben.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40543 Dátum:
2016.05.24 kedd, 12:27:29 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.23 hétfő, 20:47:25
Sziasztok!
Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?
Köszönöm!
semmi baja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40544 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 22:47:51 »
Üdv mindenkinek!
A mai nap lettem tulajdonosa egy Mondeo-nak. TDCi 2.0 130 LE
Érdekelne, hogy a motoron lévő műanyag burkolatnak mennyire kell mozognia, vagy csak hideg motornál rázkódik egy kicsit? Még nem néztem meg, mert nem volt rá időm. És tudom, hogy elég hülye kérdés, de azért kíváncsi vagyok. Egyébként nagyon jól megy az autó, a futóműve is jó.
Még egy kérdés! A fogyasztásmérőnek folyamatosan kell mutatnia, hogy mennyit eszik az autó vagy 100 km-ként írja ki?
Vagy ha van valakinek valami jó leírása, megköszönném, ha elküldené nekem email-be.
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
maszek-MK3
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40545 Dátum:
2016.05.27 péntek, 10:16:07 »
Sziasztok,
A tegnapi napon megállt a szeretett mondeóm (2002-es TDCI 130 LE, FMBA)! Reggel szépen hidegen beindult majd mikor a munkahelyről jöttem volna el akkor tekert elkapte de leállt! Az izzítás biztosítéka kiment azt cseréltem de így sem indul! Előzetesen már a motort turbót szétszedtük nem indulás miatt (mint utólag kiderült a 3 000 Ft-os üzemanyag szűrő nem volt a legjobb választás cseréltem MANN-FILTERRE)!
Az izzítás visszajelző villog (legutóbb is ezt csinálta mikor levegős volt a szűrő miatt) elsőre elkapja de leáll!
Valakinek van valamien ilyen tapasztalata ez ügyben?
Köszönöm előre is a válaszotokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40546 Dátum:
2016.05.27 péntek, 10:18:46 »
Idézetet írta: maszek-MK3 - 2016.05.27 péntek, 10:16:07
Sziasztok,
A tegnapi napon megállt a szeretett mondeóm (2002-es TDCI 130 LE, FMBA)! Reggel szépen hidegen beindult majd mikor a munkahelyről jöttem volna el akkor tekert elkapte de leállt! Az izzítás biztosítéka kiment azt cseréltem de így sem indul! Előzetesen már a motort turbót szétszedtük nem indulás miatt (mint utólag kiderült a 3 000 Ft-os üzemanyag szűrő nem volt a legjobb választás cseréltem MANN-FILTERRE)!
Az izzítás visszajelző villog (legutóbb is ezt csinálta mikor levegős volt a szűrő miatt) elsőre elkapja de leáll!
Valakinek van valamien ilyen tapasztalata ez ügyben?
Köszönöm előre is a válaszotokat!
fel levegősödik a rendszered.iktassátok ki a szűrőből a résolajcsövet(első körben).A csatlakozója ledugóz.a cső pedig megszakítás nélkül menjen vissza a tankágba.valszeg már korábban is ez volt a baj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
maszek-MK3
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40547 Dátum:
2016.05.27 péntek, 10:22:06 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.27 péntek, 10:18:46
fel levegősödik a rendszered.iktassátok ki a szűrőből a résolajcsövet(első körben).A csatlakozója ledugóz.a cső pedig megszakítás nélkül menjen vissza a tankágba.valszeg már korábban is ez volt a baj.
Köszönöm válaszod! Délután megpróbálom amit írtál a fejleményekről beszámolok majd! Még egyszer köszönöm!
Naplózva
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40548 Dátum:
2016.05.27 péntek, 13:53:10 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.05.19 csütörtök, 19:18:43
Izzító gyertyákat bevizsgáltad , mert ha azokból is van rossz , akkor amiatt hideg indításnál lehet fehér füst ami tart 1 percig kb.
Az ízzítógyertyák ki lettek cserélve. Mind rossz volt.
Sajnos változatlan a hibajelenség:
A hidegindításnál fehéren füstöl és az alapjárat dadog. kb. 5 perc után minden OK lesz, a jelenség megszűnik.
Ezek a hibakódok mutatja az MK3 TDCI Mondeo ForScan diagnosztikával (a kódtörlést követően is):
OBDII P1000-P: On Board Diagnostic System Readiness Test Not Complete
OBDII P1664-C: inject pump control module malfunction
IC U1262: SCP Communication Bus Fault - Instr Clstr
GEM B1326: Door Ajar Lamp Circuit Short To Ground
Amit eddig csináltunk az autóval:
- Levegőszűrő csere
- EGR tisztítás és ledugózás
- MAF szenzor tisztítás
- üzemanyagszűrő csere
- 4db izzítógyertya cseréje (mind halott volt) és szívósor tisztítás. Köszönet Lászlónak a gondos, precíz munkájáért.
A motor alapjáraton ilyen adatokat produkál (meleg motornál):
Van valakinek ötlete vagy tapasztalata, hogy mi okozhatja a hibákat, illetve a fehér füst jelenséget?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40549 Dátum:
2016.05.27 péntek, 14:31:35 »
Idézetet írta: maszek-MK3 - 2016.05.27 péntek, 10:16:07
Sziasztok,
A tegnapi napon megállt a szeretett mondeóm (2002-es TDCI 130 LE, FMBA)! Reggel szépen hidegen beindult majd mikor a munkahelyről jöttem volna el akkor tekert elkapte de leállt! Az izzítás biztosítéka kiment azt cseréltem de így sem indul! Előzetesen már a motort turbót szétszedtük nem indulás miatt (mint utólag kiderült a 3 000 Ft-os üzemanyag szűrő nem volt a legjobb választás cseréltem MANN-FILTERRE)!
Az izzítás visszajelző villog (legutóbb is ezt csinálta mikor levegős volt a szűrő miatt) elsőre elkapja de leáll!
Valakinek van valamien ilyen tapasztalata ez ügyben?
Köszönöm előre is a válaszotokat!
Én első körben megpróbálkoznék egy CMP jeladó cserével.
Nekem is hasonlókat prdukált, majd a csere óta semmi hiba.
4-5 ezer forint, megéri megpróbálni.
Naplózva
Oldalak:
1
...
804
805
806
807
808
809
810
[
811
]
812
813
814
815
816
817
818
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ