Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:39:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
805
806
807
808
809
810
811
[
812
]
813
814
815
816
817
818
819
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648229 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40550 Dátum:
2016.05.27 péntek, 15:31:59 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.27 péntek, 14:31:35
Én első körben megpróbálkoznék egy CMP jeladó cserével.
Nekem is hasonlókat prdukált, majd a csere óta semmi hiba.
4-5 ezer forint, megéri megpróbálni.
Nálam is hasonlót produkált a rossz CMP jeladó. Melegben nem indult, volt, amikor harmadikra indult csak el. És villogott az izzítás jelző. Itt a fórumtársak segítségével sikerült orvosolnom a hibát szinte azonnal.
A fekete színű CMP szokott meghalni gyakrabban. Szürke színűre cseréld, az tartósabb. Ha van dugókulcsod (az hiszem 10-es), akkor magad is ki tudod cserélni.
Én pont 5 éve cseréltem, azóta pöcre indul a Mondi.
A CMP modul középen látható:
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.27 péntek, 16:32:13 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
gilla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40551 Dátum:
2016.05.28 szombat, 08:03:59 »
Idézetet írta: Attila925 - 2016.05.26 csütörtök, 22:47:51
Üdv mindenkinek!
A mai nap lettem tulajdonosa egy Mondeo-nak. TDCi 2.0 130 LE
Érdekelne, hogy a motoron lévő műanyag burkolatnak mennyire kell mozognia, vagy csak hideg motornál rázkódik egy kicsit? Még nem néztem meg, mert nem volt rá időm. És tudom, hogy elég hülye kérdés, de azért kíváncsi vagyok. Egyébként nagyon jól megy az autó, a futóműve is jó.
Még egy kérdés! A fogyasztásmérőnek folyamatosan kell mutatnia, hogy mennyit eszik az autó vagy 100 km-ként írja ki?
Vagy ha van valakinek valami jó leírása, megköszönném, ha elküldené nekem email-be.
A válaszokat előre is köszönöm!
A fogyasztásmérőd az átlag fogyasztást mér (100km) és nem pillanatnyit.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40552 Dátum:
2016.05.29 vasárnap, 08:21:27 »
Idézetet írta: gilla - 2016.05.28 szombat, 08:03:59
A fogyasztásmérőd az átlag fogyasztást mér (100km) és nem pillanatnyit.
Mind a kétféle lehet, műszerblokktól és programozástól függően. De akkor persze külön kell tudni kapcsolni is őket, mert vagy csak az átlag van, vagy átlag és pillanatnyi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sanci83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40553 Dátum:
2016.05.29 vasárnap, 22:24:44 »
Sziasztok!! Érdekelne, hogy csinálta e valaki a szijfeszitöben az alupogácsázást? az érdekel hogy milyen méretre vágta el az alurudat már mint a hosszra gondolok mert akkor leesztergálnám! Köszi a segitséget!!
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40554 Dátum:
2016.05.29 vasárnap, 23:13:16 »
Idézetet írta: Sanci83 - 2016.05.29 vasárnap, 22:24:44
Sziasztok!! Érdekelne, hogy csinálta e valaki a szijfeszitöben az alupogácsázást? az érdekel hogy milyen méretre vágta el az alurudat már mint a hosszra gondolok mert akkor leesztergálnám! Köszi a segitséget!!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Sanci83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40555 Dátum:
2016.05.29 vasárnap, 23:25:12 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.05.29 vasárnap, 23:13:16
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
ezt olvastam és értem hogy FI 20mm a rud de mi a hossza??
Naplózva
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40556 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 04:06:00 »
Sziasztok.
Tegnap volt egy olyan, hogy amikor gyorsítottam, éreztem hogy a kocsi megtorpan, és villogni kezdett az izzítás jelző. Ez mitől lehet?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40557 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 06:10:15 »
Idézetet írta: Sanci83 - 2016.05.29 vasárnap, 23:25:12
ezt olvastam és értem hogy FI 20mm a rud de mi a hossza??
Tisztelt Fórumtárs!
Értelemszerűen a hidraulikus rugószem vastagságát megmérve, ráhagysz még 1-1 mm-t a tömörítésre, zömítésre.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.30 hétfő, 07:17:45 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40558 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 06:38:47 »
Sziasztok!
Tegnap elmentem ausztriába, és elég meredek emelkedőkön mentem fel. Egyszercsak jött a torpanás és villogó izzításjelző, mintha pukkant is volna valami, de lehet csak kattant amikor átváltott vészüzembe. Füst nem volt egyáltalán.
Alig tudtam félre állni, de sikerült.
Kiolvastam azonnal a hibakódot, P132B-t írt ki. Után gyújtás le aztán indítás. Picit rángatott a kocsi a nagy emelkedőn még, de megfordultam inkább és haza jöttem.
Hazának semmi probléma nem volt. Gyorsult rendesen, előzéseknél is.
Itthon se volt semmi probléma eddig, úgy néz ki a nagy és hosszú emelkedő nem tetszett neki.
Geometria vagy turbócső?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40559 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 07:58:31 »
Idézetet írta: Attila925 - 2016.05.30 hétfő, 04:06:00
Sziasztok.
Tegnap volt egy olyan, hogy amikor gyorsítottam, éreztem hogy a kocsi megtorpan, és villogni kezdett az izzítás jelző. Ez mitől lehet?
Elég sok dolog lehet az olcsótól a nagyon drága javításig bezárólag.
Amikor villog a malacfarok, motor leállítás nélkül hibakódolvasás. Utána gyere vissza a kódokkal, és folytatjuk.
Amit látatlanban megpróbálhatsz, hogy ha régen (40-50 ezer km) ezelőtt volt utoljára cserélve a GO-szűrő, akkor tegyél másikat helyette. Az új szűrőt előre fel kell tölteni gázolajjal (a középső csövön át), különben a szvattyú megsínyli a műveletet!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40560 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 16:33:15 »
Idézetet írta: Attila925 - 2016.05.30 hétfő, 04:06:00
Sziasztok.
Tegnap volt egy olyan, hogy amikor gyorsítottam, éreztem hogy a kocsi megtorpan, és villogni kezdett az izzítás jelző. Ez mitől lehet?
Attol, hogy TDCI
Naplózva
blah blah blah
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40561 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 18:48:09 »
Idézetet írta: Sanci83 - 2016.05.29 vasárnap, 23:25:12
ezt olvastam és értem hogy FI 20mm a rud de mi a hossza??
Ahova kell az adja a hosszát.Elég könnyen szét lehet repeszteni egyébként ezert figyelj ne eroltesd túlzottan ha nehezebben megy a helyére.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40562 Dátum:
2016.05.31 kedd, 08:42:04 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.30 hétfő, 06:38:47
Sziasztok!
Tegnap elmentem ausztriába, és elég meredek emelkedőkön mentem fel. Egyszercsak jött a torpanás és villogó izzításjelző, mintha pukkant is volna valami, de lehet csak kattant amikor átváltott vészüzembe. Füst nem volt egyáltalán.
Alig tudtam félre állni, de sikerült.
Kiolvastam azonnal a hibakódot, P132B-t írt ki. Után gyújtás le aztán indítás. Picit rángatott a kocsi a nagy emelkedőn még, de megfordultam inkább és haza jöttem.
Hazának semmi probléma nem volt. Gyorsult rendesen, előzéseknél is.
Itthon se volt semmi probléma eddig, úgy néz ki a nagy és hosszú emelkedő nem tetszett neki.
Geometria vagy turbócső?
Szerintem geometria. Belement egy olyan tartományba, ahol nem szoktad gyakran használni, és megakadt.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40563 Dátum:
2016.05.31 kedd, 08:55:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.31 kedd, 08:42:04
Szerintem geometria. Belement egy olyan tartományba, ahol nem szoktad gyakran használni, és megakadt.
Azt szeretném kérdezni, hogy elég a középrésznél szétszedni hogy a kipufogó csonk fennt marad? Vagy teljesen le kell vennem?
Meg akarom nézni majd, hogy mennyire könnyen mozog a teljes útján a kar, ebből észrevehetem a hibát?
Hogy tudom majd lepróbálni? Megint menjek el oda ahol voltam ?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40564 Dátum:
2016.05.31 kedd, 10:03:49 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.31 kedd, 08:55:09
Azt szeretném kérdezni, hogy elég a középrésznél szétszedni hogy a kipufogó csonk fennt marad? Vagy teljesen le kell vennem?
Meg akarom nézni majd, hogy mennyire könnyen mozog a teljes útján a kar, ebből észrevehetem a hibát?
Hogy tudom majd lepróbálni? Megint menjek el oda ahol voltam ?
le kell venni az egész csonkot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40565 Dátum:
2016.05.31 kedd, 10:14:14 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.31 kedd, 08:55:09
Azt szeretném kérdezni, hogy elég a középrésznél szétszedni hogy a kipufogó csonk fennt marad? Vagy teljesen le kell vennem?
Meg akarom nézni majd, hogy mennyire könnyen mozog a teljes útján a kar, ebből észrevehetem a hibát?
Hogy tudom majd lepróbálni? Megint menjek el oda ahol voltam ?
Ha geometria karját szétakasztod (vákumosnál lehet, nem tudom neked milyened van), akkor le tudod ellenőrizni, hogy könnyen mozog-e a geometria.
De azt is megteheted, hogy a vákumlabda konzolját rögzítő 2db csavart veszed ki, és akkor labdástul is meg tudod mozgatni, ha vákumos.
Ez jár a legkevesebb mókával. A turbót kompletten le/fel szerelni minimum aknás mutatvány, meg az esetleg berohadt csavarok lazításához kellhet lánghegesztő stb. Nem DIY kategória, szerintem.
szerk: most néztem az aláírásodból, ez má' nem vákumos
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40566 Dátum:
2016.05.31 kedd, 10:30:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.31 kedd, 10:03:49
le kell venni az egész csonkot
Így már elég gáz mutatvány a csavarok miatt
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40567 Dátum:
2016.05.31 kedd, 11:25:34 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.31 kedd, 10:30:13
Így már elég gáz mutatvány a csavarok miatt
kb 2 óra alatt lent van kényelmesen, ha először csinálod akkor inkább 4-6, ha geometriát nem tisztítottál még sose és te akarsz nekiállni, akkor biztos ami biztos legyen kéznél egy jó bontott turbó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40568 Dátum:
2016.05.31 kedd, 13:58:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.31 kedd, 11:25:34
kb 2 óra alatt lent van kényelmesen, ha először csinálod akkor inkább 4-6, ha geometriát nem tisztítottál még sose és te akarsz nekiállni, akkor biztos ami biztos legyen kéznél egy jó bontott turbó
ketto
Naplózva
blah blah blah
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40569 Dátum:
2016.05.31 kedd, 21:32:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.31 kedd, 11:25:34
kb 2 óra alatt lent van kényelmesen, ha először csinálod akkor inkább 4-6, ha geometriát nem tisztítottál még sose és te akarsz nekiállni, akkor biztos ami biztos legyen kéznél egy jó bontott turbó
Turbócső tesztelőt szeretnék csinálni. A 2006-os TDCI-nek is 52-es az EGR felöli csöve és 36-os a turbó oldali csöve? Ami van a FAQ-ban az nem pont ilyen mint az enyém.
Turbónál melyik csavarok a nyűgösek? A katalizátoré? Vagy a hengerfejben lévők?
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40570 Dátum:
2016.05.31 kedd, 22:39:43 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.31 kedd, 21:32:35
Turbócső tesztelőt szeretnék csinálni. A 2006-os TDCI-nek is 52-es az EGR felöli csöve és 36-os a turbó oldali csöve? Ami van a FAQ-ban az nem pont ilyen mint az enyém.
Turbónál melyik csavarok a nyűgösek? A katalizátoré? Vagy a hengerfejben lévők?
Köszi!
annyi rémlik.
kipuff rezon, katalizátor, egr hűtő, és a leömlő csavarjai. ha szerencséd van akkor a turboközéprészbe és a geometriába nem szakad bele a csavar
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40571 Dátum:
2016.06.01 szerda, 07:59:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.31 kedd, 22:39:43
annyi rémlik.
kipuff rezon, katalizátor, egr hűtő, és a leömlő csavarjai. ha szerencséd van akkor a turboközéprészbe és a geometriába nem szakad bele a csavar
Végülis ha a középrész szétjön, akkor a helyén is szét tudom szedni, HA a Torx csavarok kijönnek?
Csak függőleges helyzetben nehezebb összerakni a helyén?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40572 Dátum:
2016.06.01 szerda, 09:35:36 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.01 szerda, 07:59:13
Végülis ha a középrész szétjön, akkor a helyén is szét tudom szedni, HA a Torx csavarok kijönnek?
Csak függőleges helyzetben nehezebb összerakni a helyén?
nem. a torx csavarok a belsejében lesznek
ha még sose csináltál ilyet, akkor vízszintesben is kihívás lesz, nem hogy függőleges helyzetben a helyén
de ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40573 Dátum:
2016.06.01 szerda, 09:43:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.01 szerda, 09:35:36
nem. a torx csavarok a belsejében lesznek
ha még sose csináltál ilyet, akkor vízszintesben is kihívás lesz, nem hogy függőleges helyzetben a helyén
de ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz
Úgy gondoltam, hogy elöbb az M8-as csavarokkal szétszedni a középrésznél. Aztán lesznek a Torx csavarok.
Meglátom mi lesz. Nem ismerek itt senkit aki csinált volna ilyet
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40574 Dátum:
2016.06.01 szerda, 09:53:03 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.01 szerda, 09:43:14
Úgy gondoltam, hogy elöbb az M8-as csavarokkal szétszedni a középrésznél. Aztán lesznek a Torx csavarok.
Meglátom mi lesz. Nem ismerek itt senkit aki csinált volna ilyet
merre vagy helyileg? hátha tudunk ajánlani valakit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40575 Dátum:
2016.06.01 szerda, 11:34:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.01 szerda, 09:53:03
merre vagy helyileg? hátha tudunk ajánlani valakit
Körmend.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40576 Dátum:
2016.06.01 szerda, 20:13:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.01 szerda, 09:53:03
merre vagy helyileg? hátha tudunk ajánlani valakit
Megmozgattam a kart, nagyon könnyen mozog. A sürítő oldalról benéztem, nem lötyög a tengelye.
A P132B hiba azért is lehetett emelkedőn, mert ereszt valahol a rendszerem?
Csináltam tesztert hozzá, majd megnyomatom. 1,5barral próbálhatom?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40577 Dátum:
2016.06.01 szerda, 22:03:15 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.01 szerda, 20:13:19
Megmozgattam a kart, nagyon könnyen mozog. A sürítő oldalról benéztem, nem lötyög a tengelye.
A P132B hiba azért is lehetett emelkedőn, mert ereszt valahol a rendszerem?
Csináltam tesztert hozzá, majd megnyomatom. 1,5barral próbálhatom?
1.5bar-ral nyugodtan megnyomathatod. Azt bőven bírnia kell a rendszernek.
Valószínű geometria, mert ha turbócső lenne, folyamatosan éreznéd, h nincs ereje az autónak. És még hallanád is, mert a repedés nagyságától függően, szép visító hangja van.
Körmenden vidd el a Nagy Gáborhoz, bent van általában napközben az Autóklubnál.
Ha kell infó, pü-ben mehet.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40578 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 21:52:54 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.01 szerda, 09:43:14
Úgy gondoltam, hogy elöbb az M8-as csavarokkal szétszedni a középrésznél. Aztán lesznek a Torx csavarok.
Meglátom mi lesz. Nem ismerek itt senkit aki csinált volna ilyet
símán kivettem a közepét. nem szedem le a csonkot feleslegesen. egy jó óra a le fel szerelés. picit legó a dolog mikor össze rakod de nem nehéz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40579 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 22:00:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.06.02 csütörtök, 21:52:54
símán kivettem a közepét. nem szedem le a csonkot feleslegesen. egy jó óra a le fel szerelés. picit legó a dolog mikor össze rakod de nem nehéz
Ahogy írtam? Olajzó csövek, M8as csavarok körbe, majd a 3 torx csavar?
De akkor baj van ha valamelyik nem jön ki.
Ilyenkor melegítve kijönne?
Köszi
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40580 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 22:15:16 »
Sziasztok!Ha véletlenül lefullad az autom, nem tudom azonnal újra indítani , csak kb pàr perc elteltével.Egyébként minden jól működik az autón, jól gyorsul, nem ràngat, az alapjàrat is egyből tökéletes indítàs utàn.Az autó 2003 as Tdci 131 loerős.Valaki esetleg jàrt màr így,mi lehet az oka?Köszi a vàlaszokat,előre is.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40581 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 22:17:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.06.02 csütörtök, 21:52:54
símán kivettem a közepét. nem szedem le a csonkot feleslegesen. egy jó óra a le fel szerelés. picit legó a dolog mikor össze rakod de nem nehéz
aha, biztos jó buli a motoron hasalva a geometria rész szétszedése és kitakarítása. meg az összeillesztése
meg merem kockáztatni, hogy az egészet levéve is hamarabb megvan mint egy mókolva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondeo2004
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40582 Dátum:
2016.06.03 péntek, 09:43:50 »
Sziasztok.
Első diesel autóm egy 2004 es ford mondeo kombi tdci
130 LE lett. Napi első indítsnál kb 4 - 5mp egyetlenül jár
ingadozik az alapjárat és füstöl is. Nemtudom ez mennyire szokványos de gondolom nem az. 4-5 mp eltelte után semmi baja.Nektek mi erről a jelenségről a véleményetek?
Naplózva
Ford Mondeo Mk3 kombi 2004.12 havi fekete külső fekete belső 6 sebességes 1998ccm 96kw 130Le Tdci motor./N7BA/
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40583 Dátum:
2016.06.03 péntek, 10:02:11 »
Idézetet írta: Mondeo2004 - 2016.06.03 péntek, 09:43:50
Sziasztok.
Első diesel autóm egy 2004 es ford mondeo kombi tdci
130 LE lett. Napi első indítsnál kb 4 - 5mp egyetlenül jár
ingadozik az alapjárat és füstöl is. Nemtudom ez mennyire szokványos de gondolom nem az. 4-5 mp eltelte után semmi baja.Nektek mi erről a jelenségről a véleményetek?
Izzítógyertyákat nézd meg, ennyi idős autóban simán lehet halott az összes.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mondeo2004
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40584 Dátum:
2016.06.03 péntek, 10:45:35 »
Köszönöm megnézem.
Naplózva
Ford Mondeo Mk3 kombi 2004.12 havi fekete külső fekete belső 6 sebességes 1998ccm 96kw 130Le Tdci motor./N7BA/
perripapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40585 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 20:40:44 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérném,hogy 2.0 tdci 96kw-os mondihoz jó árfekvésű porlasztócsúcsokat hol vehetnék?
Köszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40586 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 09:39:35 »
Idézetet írta: perripapa - 2016.06.05 vasárnap, 20:40:44
Sziasztok!
Segítségeteket kérném,hogy 2.0 tdci 96kw-os mondihoz jó árfekvésű porlasztócsúcsokat hol vehetnék?
Köszi
Van néhány fajta porlasztó. Neked melyik van? (EJDR501Z; 504; stb). Amúgy miért akarod kicserélni? A felújítás nem jöhet szóba? Ha mindenképp bontottat akarsz, akkor nézz körül az autóbontások vagy a mondeohoz kínálok topikban.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40587 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 16:37:22 »
Sziasztok!
Ez a ketyegés lehet a generátor szabadonfutója?
https://www.youtube.com/watch?v=d_v4KyonGFI&feature=youtu.be
Egyik pillanatról a másikra jött elő, a jobb első kerékdobnál lehet a legjobban hallani, ha felnyitom a motorháztetőt akkor nem hallom honnét jön.
10000km-ert bírt volna a szabadonfutó? Töltés jó. Hosszbordás szíj cserélve lett, a görgők jók. Klíma szíjtárcsája nem lötyög. Főtengelyé nem lötyög.
Ez hasonló hang:
https://www.youtube.com/watch?v=1B6L_97PXDw
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
greed
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40588 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 19:46:55 »
Sziasztok,
Egy kis segítségre, illetve esetleges személyes tapasztalatra lenne szükségem. FMBA motorkódos autóban volt egy komplett motorcsere, találtam egy komplett motort új porlasztókkal, új kettőstömegűvel és kuplunggal. Ma lett kész. Szépen jár a motor, nem kopog nem zörög, viszont jóval kevesebb ereje van mint kellene. Alapjárata szép egyenes, tényleg szépen is jár. Merre lenne érdemes elindulni hibakeresés terén? Szerdán megpróbáljuk rátenni gépre is, de minden építőjellegű tanácsot és észrevételt szívesen fogadok.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40589 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 20:23:10 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.06 hétfő, 16:37:22
Sziasztok!
Ez a ketyegés lehet a generátor szabadonfutója?
https://www.youtube.com/watch?v=d_v4KyonGFI&feature=youtu.be
Egyik pillanatról a másikra jött elő, a jobb első kerékdobnál lehet a legjobban hallani, ha felnyitom a motorháztetőt akkor nem hallom honnét jön.
10000km-ert bírt volna a szabadonfutó? Töltés jó. Hosszbordás szíj cserélve lett, a görgők jók. Klíma szíjtárcsája nem lötyög. Főtengelyé nem lötyög.
Ez hasonló hang:
https://www.youtube.com/watch?v=1B6L_97PXDw
Köszönöm a segítséget!
Nem lehet, hogy a szijfeszito ? az szok meg zorogni.
Naplózva
blah blah blah
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40590 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 20:29:18 »
Idézetet írta: zacci - 2016.06.06 hétfő, 20:23:10
Nem lehet, hogy a szijfeszito ? az szok meg zorogni.
Megnéztem mikor lecseréltem a szíjat. Nem lötyög a gumi végeknél.
Meg ez olyan magas hangon ketyeg. Néha elhagyja, de elindulok megint csinálja. Klíma bekapcsolásra az elején még elmaradt, már nem.
Hátha valakinek volt már ilyen gondja. Felhúzott ablaknál nem hallani, de nagyon zavaró.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
perripapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40591 Dátum:
2016.06.07 kedd, 08:09:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2016.06.06 hétfő, 09:39:35
Van néhány fajta porlasztó. Neked melyik van? (EJDR501Z; 504; stb). Amúgy miért akarod kicserélni? A felújítás nem jöhet szóba? Ha mindenképp bontottat akarsz, akkor nézz körül az autóbontások vagy a mondeohoz kínálok topikban.
Köszi. Bontottat nem akarok,lehet felújítás lesz belőle. Bár még tegnap nem nyilatkozott a szerelőm,hogy biztos az-e a probléma.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40592 Dátum:
2016.06.07 kedd, 09:20:36 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.06 hétfő, 16:37:22
Sziasztok!
Ez a ketyegés lehet a generátor szabadonfutója?
https://www.youtube.com/watch?v=d_v4KyonGFI&feature=youtu.be
Egyik pillanatról a másikra jött elő, a jobb első kerékdobnál lehet a legjobban hallani, ha felnyitom a motorháztetőt akkor nem hallom honnét jön.
10000km-ert bírt volna a szabadonfutó? Töltés jó. Hosszbordás szíj cserélve lett, a görgők jók. Klíma szíjtárcsája nem lötyög. Főtengelyé nem lötyög.
Ez hasonló hang:
https://www.youtube.com/watch?v=1B6L_97PXDw
Köszönöm a segítséget!
Nézd meg, milyen állapotban van a klímakuplungod. Az enyémen pl. a 3 gumipogácsa gyakorlatilag elporlott, és attól zörög hasonlóan, amikor kedve tartja, hogy nem húzza el a szíjtárcsát és a kuplungot egymástól.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40593 Dátum:
2016.06.07 kedd, 09:28:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.07 kedd, 09:20:36
Nézd meg, milyen állapotban van a klímakuplungod. Az enyémen pl. a 3 gumipogácsa gyakorlatilag elporlott, és attól zörög hasonlóan, amikor kedve tartja, hogy nem húzza el a szíjtárcsát és a kuplungot egymástól.
AndyA
Megmozgattam rajta mindent. Nem lötyögött semmi.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40594 Dátum:
2016.06.07 kedd, 12:07:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.07 kedd, 09:20:36
Nézd meg, milyen állapotban van a klímakuplungod. Az enyémen pl. a 3 gumipogácsa gyakorlatilag elporlott, és attól zörög hasonlóan, amikor kedve tartja, hogy nem húzza el a szíjtárcsát és a kuplungot egymástól.
AndyA
még mindig nem került fel az új?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40595 Dátum:
2016.06.07 kedd, 12:32:23 »
Sziasztok,
egyik szerelő azt mondta, hogy chip-es lesz az autóm, mert jobban megy, mint a hasonlóak. Hogy tudom ezt kideríteni? Egyszerűen
. Nem padon, hanem csak úgy egyszerűbb módon. Vagy erre nincs lehetőség?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40596 Dátum:
2016.06.07 kedd, 13:11:27 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.06.07 kedd, 12:32:23
Sziasztok,
egyik szerelő azt mondta, hogy chip-es lesz az autóm, mert jobban megy, mint a hasonlóak. Hogy tudom ezt kideríteni? Egyszerűen
. Nem padon, hanem csak úgy egyszerűbb módon. Vagy erre nincs lehetőség?
Én amikor eladtam az III-ast utána a srác aki megvette elvitte megíratni olyan helyre, ahol előtte-utána mérnek. Legjobb tudomásom szerint nem volt piszkálva a kocsi, teljesen gyári volt EGR dugózást leszámítva és 140 egész valamennyi Le lett
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40597 Dátum:
2016.06.07 kedd, 13:39:54 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.06.07 kedd, 12:32:23
Sziasztok,
egyik szerelő azt mondta, hogy chip-es lesz az autóm, mert jobban megy, mint a hasonlóak. Hogy tudom ezt kideríteni? Egyszerűen
. Nem padon, hanem csak úgy egyszerűbb módon. Vagy erre nincs lehetőség?
bemész a fordba, kérsz egy software frissítést, ha gyengébb lesz utána, akkor chip-es volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40598 Dátum:
2016.06.07 kedd, 13:52:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.07 kedd, 13:39:54
bemész a fordba, kérsz egy software frissítést, ha gyengébb lesz utána, akkor chip-es volt
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40599 Dátum:
2016.06.07 kedd, 15:31:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.07 kedd, 12:07:39
még mindig nem került fel az új?
Nem 5 perces meló... GSR-nek időt kell rá szakítania valamikor, és az nem egyszerű menet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
805
806
807
808
809
810
811
[
812
]
813
814
815
816
817
818
819
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ