Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:39:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 805 806 807 808 809 810 811 [812] 813 814 815 816 817 818 819 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648229 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40550 Dátum: 2016.05.27 péntek, 15:31:59 »

Én első körben megpróbálkoznék egy CMP jeladó cserével.
Nekem is hasonlókat prdukált, majd a csere óta semmi hiba.
4-5 ezer forint, megéri megpróbálni.


Nálam is hasonlót produkált a rossz CMP jeladó. Melegben nem indult, volt, amikor harmadikra indult csak el. És villogott az izzítás jelző. Itt a fórumtársak segítségével sikerült orvosolnom a hibát szinte azonnal.
A fekete színű CMP szokott meghalni gyakrabban. Szürke színűre cseréld, az tartósabb. Ha van dugókulcsod (az hiszem 10-es), akkor magad is ki tudod cserélni.
Én pont 5 éve cseréltem, azóta pöcre indul a Mondi.  

A CMP modul középen látható:  


« Utoljára szerkesztve: 2016.05.27 péntek, 16:32:13 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
gilla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #40551 Dátum: 2016.05.28 szombat, 08:03:59 »

Üdv mindenkinek!
A mai nap lettem tulajdonosa egy Mondeo-nak. TDCi 2.0 130 LE
Érdekelne, hogy a motoron lévő műanyag burkolatnak mennyire kell mozognia, vagy csak hideg motornál rázkódik egy kicsit? Még nem néztem meg, mert nem volt rá időm. És tudom, hogy elég hülye kérdés, de azért kíváncsi vagyok. Egyébként nagyon jól megy az autó, a futóműve is jó.
Még egy kérdés! A fogyasztásmérőnek folyamatosan kell mutatnia, hogy mennyit eszik az autó vagy 100 km-ként írja ki?
Vagy ha van valakinek valami jó leírása, megköszönném, ha elküldené nekem email-be.
A válaszokat előre is köszönöm!

A fogyasztásmérőd az átlag fogyasztást mér (100km) és nem pillanatnyit.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40552 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 08:21:27 »

A fogyasztásmérőd az átlag fogyasztást mér (100km) és nem pillanatnyit.

Mind a kétféle lehet, műszerblokktól és programozástól függően. De akkor persze külön kell tudni kapcsolni is őket, mert vagy csak az átlag van, vagy átlag és pillanatnyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sanci83
Vendég
« Új hozzászólás #40553 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 22:24:44 »

Sziasztok!! Érdekelne, hogy csinálta e valaki a szijfeszitöben az alupogácsázást? az érdekel hogy milyen méretre vágta el az alurudat már mint a hosszra gondolok mert akkor leesztergálnám! Köszi a segitséget!! worship worship
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40554 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 23:13:16 »

Sziasztok!! Érdekelne, hogy csinálta e valaki a szijfeszitöben az alupogácsázást? az érdekel hogy milyen méretre vágta el az alurudat már mint a hosszra gondolok mert akkor leesztergálnám! Köszi a segitséget!! worship worship

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Sanci83
Vendég
« Új hozzászólás #40555 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 23:25:12 »

ezt olvastam és értem hogy FI 20mm a rud de mi a hossza??
Naplózva
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #40556 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 04:06:00 »

Sziasztok.
Tegnap volt egy olyan, hogy amikor gyorsítottam, éreztem hogy a kocsi megtorpan,  és villogni kezdett az izzítás jelző. Ez mitől lehet?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40557 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 06:10:15 »

ezt olvastam és értem hogy FI 20mm a rud de mi a hossza??
Tisztelt Fórumtárs!
Értelemszerűen a hidraulikus rugószem vastagságát megmérve, ráhagysz még 1-1 mm-t a tömörítésre, zömítésre. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.30 hétfő, 07:17:45 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40558 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 06:38:47 »

Sziasztok!

Tegnap elmentem ausztriába, és elég meredek emelkedőkön mentem fel. Egyszercsak jött a torpanás és villogó izzításjelző, mintha pukkant is volna valami, de lehet csak kattant amikor átváltott vészüzembe. Füst nem volt egyáltalán.
Alig tudtam félre állni, de sikerült.
Kiolvastam azonnal a hibakódot, P132B-t írt ki. Után gyújtás le aztán indítás. Picit rángatott a kocsi a nagy emelkedőn még, de megfordultam inkább és haza jöttem.
Hazának semmi probléma nem volt. Gyorsult rendesen, előzéseknél is.

Itthon se volt semmi probléma eddig, úgy néz ki a nagy és hosszú emelkedő nem tetszett neki.
Geometria vagy turbócső?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40559 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 07:58:31 »

Sziasztok.
Tegnap volt egy olyan, hogy amikor gyorsítottam, éreztem hogy a kocsi megtorpan,  és villogni kezdett az izzítás jelző. Ez mitől lehet?

Elég sok dolog lehet az olcsótól a nagyon drága javításig bezárólag.

Amikor villog a malacfarok, motor leállítás nélkül hibakódolvasás. Utána gyere vissza a kódokkal, és folytatjuk.

Amit látatlanban megpróbálhatsz, hogy ha régen (40-50 ezer km) ezelőtt volt utoljára cserélve a GO-szűrő, akkor tegyél másikat helyette. Az új szűrőt előre fel kell tölteni gázolajjal (a középső csövön át), különben a szvattyú megsínyli a műveletet!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40560 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 16:33:15 »

Sziasztok.
Tegnap volt egy olyan, hogy amikor gyorsítottam, éreztem hogy a kocsi megtorpan,  és villogni kezdett az izzítás jelző. Ez mitől lehet?

Attol, hogy TDCI  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40561 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 18:48:09 »

ezt olvastam és értem hogy FI 20mm a rud de mi a hossza??
Ahova kell az adja a hosszát.Elég könnyen szét lehet repeszteni egyébként ezert figyelj ne eroltesd túlzottan ha nehezebben megy a helyére.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40562 Dátum: 2016.05.31 kedd, 08:42:04 »

Sziasztok!

Tegnap elmentem ausztriába, és elég meredek emelkedőkön mentem fel. Egyszercsak jött a torpanás és villogó izzításjelző, mintha pukkant is volna valami, de lehet csak kattant amikor átváltott vészüzembe. Füst nem volt egyáltalán.
Alig tudtam félre állni, de sikerült.
Kiolvastam azonnal a hibakódot, P132B-t írt ki. Után gyújtás le aztán indítás. Picit rángatott a kocsi a nagy emelkedőn még, de megfordultam inkább és haza jöttem.
Hazának semmi probléma nem volt. Gyorsult rendesen, előzéseknél is.

Itthon se volt semmi probléma eddig, úgy néz ki a nagy és hosszú emelkedő nem tetszett neki.
Geometria vagy turbócső?

Szerintem geometria. Belement egy olyan tartományba, ahol nem szoktad gyakran használni, és megakadt.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40563 Dátum: 2016.05.31 kedd, 08:55:09 »

Szerintem geometria. Belement egy olyan tartományba, ahol nem szoktad gyakran használni, és megakadt.
Azt szeretném kérdezni, hogy elég a középrésznél szétszedni hogy a kipufogó csonk fennt marad? Vagy teljesen le kell vennem?
Meg akarom nézni majd, hogy mennyire könnyen mozog a teljes útján a kar, ebből észrevehetem a hibát?

Hogy tudom majd lepróbálni? Megint menjek el oda ahol voltam ?  vigyor3
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40564 Dátum: 2016.05.31 kedd, 10:03:49 »

Azt szeretném kérdezni, hogy elég a középrésznél szétszedni hogy a kipufogó csonk fennt marad? Vagy teljesen le kell vennem?
Meg akarom nézni majd, hogy mennyire könnyen mozog a teljes útján a kar, ebből észrevehetem a hibát?

Hogy tudom majd lepróbálni? Megint menjek el oda ahol voltam ?  vigyor3
le kell venni az egész csonkot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #40565 Dátum: 2016.05.31 kedd, 10:14:14 »

Azt szeretném kérdezni, hogy elég a középrésznél szétszedni hogy a kipufogó csonk fennt marad? Vagy teljesen le kell vennem?
Meg akarom nézni majd, hogy mennyire könnyen mozog a teljes útján a kar, ebből észrevehetem a hibát?

Hogy tudom majd lepróbálni? Megint menjek el oda ahol voltam ?  vigyor3
Ha geometria karját szétakasztod (vákumosnál lehet, nem tudom neked milyened van), akkor le tudod ellenőrizni, hogy könnyen mozog-e a geometria.
De azt is megteheted, hogy a vákumlabda konzolját rögzítő 2db csavart veszed ki, és akkor labdástul is meg tudod mozgatni, ha vákumos.
Ez jár a legkevesebb mókával. A turbót kompletten le/fel szerelni minimum aknás mutatvány, meg az esetleg berohadt csavarok lazításához kellhet lánghegesztő stb. Nem DIY kategória, szerintem.
szerk: most néztem az aláírásodból, ez má' nem vákumos
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40566 Dátum: 2016.05.31 kedd, 10:30:13 »

le kell venni az egész csonkot

Így már elég gáz mutatvány a csavarok miatt Sad
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40567 Dátum: 2016.05.31 kedd, 11:25:34 »

Így már elég gáz mutatvány a csavarok miatt Sad
kb 2 óra alatt lent van kényelmesen, ha először csinálod akkor inkább 4-6, ha geometriát nem tisztítottál még sose és te akarsz nekiállni, akkor biztos ami biztos legyen kéznél egy jó bontott turbó eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40568 Dátum: 2016.05.31 kedd, 13:58:31 »

kb 2 óra alatt lent van kényelmesen, ha először csinálod akkor inkább 4-6, ha geometriát nem tisztítottál még sose és te akarsz nekiállni, akkor biztos ami biztos legyen kéznél egy jó bontott turbó eplus2

ketto  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40569 Dátum: 2016.05.31 kedd, 21:32:35 »

kb 2 óra alatt lent van kényelmesen, ha először csinálod akkor inkább 4-6, ha geometriát nem tisztítottál még sose és te akarsz nekiállni, akkor biztos ami biztos legyen kéznél egy jó bontott turbó eplus2

Turbócső tesztelőt szeretnék csinálni. A 2006-os TDCI-nek is 52-es az EGR felöli csöve és 36-os a turbó oldali csöve? Ami van a FAQ-ban az nem pont ilyen mint az enyém.

Turbónál melyik csavarok a nyűgösek? A katalizátoré? Vagy a hengerfejben lévők?


Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40570 Dátum: 2016.05.31 kedd, 22:39:43 »

Turbócső tesztelőt szeretnék csinálni. A 2006-os TDCI-nek is 52-es az EGR felöli csöve és 36-os a turbó oldali csöve? Ami van a FAQ-ban az nem pont ilyen mint az enyém.

Turbónál melyik csavarok a nyűgösek? A katalizátoré? Vagy a hengerfejben lévők?


Köszi!
annyi rémlik.

kipuff rezon, katalizátor, egr hűtő, és a leömlő csavarjai. ha szerencséd van akkor a turboközéprészbe és a geometriába nem szakad bele a csavar vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40571 Dátum: 2016.06.01 szerda, 07:59:13 »

annyi rémlik.

kipuff rezon, katalizátor, egr hűtő, és a leömlő csavarjai. ha szerencséd van akkor a turboközéprészbe és a geometriába nem szakad bele a csavar vigyor3

Végülis ha a középrész szétjön, akkor a helyén is szét tudom szedni, HA a Torx csavarok kijönnek?
Csak függőleges helyzetben nehezebb összerakni a helyén?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40572 Dátum: 2016.06.01 szerda, 09:35:36 »

Végülis ha a középrész szétjön, akkor a helyén is szét tudom szedni, HA a Torx csavarok kijönnek?
Csak függőleges helyzetben nehezebb összerakni a helyén?
nem. a torx csavarok a belsejében lesznek

ha még sose csináltál ilyet, akkor vízszintesben is kihívás lesz, nem hogy függőleges helyzetben a helyén vigyor3 de ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40573 Dátum: 2016.06.01 szerda, 09:43:14 »

nem. a torx csavarok a belsejében lesznek

ha még sose csináltál ilyet, akkor vízszintesben is kihívás lesz, nem hogy függőleges helyzetben a helyén vigyor3 de ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz nyes
Úgy gondoltam, hogy elöbb az M8-as csavarokkal szétszedni a középrésznél. Aztán lesznek a Torx csavarok.
Meglátom mi lesz. Nem ismerek itt senkit aki csinált volna ilyet
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40574 Dátum: 2016.06.01 szerda, 09:53:03 »

Úgy gondoltam, hogy elöbb az M8-as csavarokkal szétszedni a középrésznél. Aztán lesznek a Torx csavarok.
Meglátom mi lesz. Nem ismerek itt senkit aki csinált volna ilyet

merre vagy helyileg? hátha tudunk ajánlani valakit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40575 Dátum: 2016.06.01 szerda, 11:34:06 »

merre vagy helyileg? hátha tudunk ajánlani valakit
Körmend.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40576 Dátum: 2016.06.01 szerda, 20:13:19 »

merre vagy helyileg? hátha tudunk ajánlani valakit
Megmozgattam a kart, nagyon könnyen mozog. A sürítő oldalról benéztem, nem lötyög a tengelye.

A P132B hiba azért is lehetett emelkedőn, mert ereszt valahol a rendszerem?
Csináltam tesztert hozzá, majd megnyomatom. 1,5barral próbálhatom?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40577 Dátum: 2016.06.01 szerda, 22:03:15 »

Megmozgattam a kart, nagyon könnyen mozog. A sürítő oldalról benéztem, nem lötyög a tengelye.

A P132B hiba azért is lehetett emelkedőn, mert ereszt valahol a rendszerem?
Csináltam tesztert hozzá, majd megnyomatom. 1,5barral próbálhatom?

1.5bar-ral nyugodtan megnyomathatod. Azt bőven bírnia kell a rendszernek.
Valószínű geometria, mert ha turbócső lenne, folyamatosan éreznéd, h nincs ereje az autónak. És még hallanád is, mert a repedés nagyságától függően, szép visító hangja van.
Körmenden vidd el a Nagy Gáborhoz, bent van általában napközben az Autóklubnál.
Ha kell infó, pü-ben mehet.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40578 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 21:52:54 »

Úgy gondoltam, hogy elöbb az M8-as csavarokkal szétszedni a középrésznél. Aztán lesznek a Torx csavarok.
Meglátom mi lesz. Nem ismerek itt senkit aki csinált volna ilyet

símán kivettem a közepét. nem szedem le a csonkot feleslegesen. egy jó óra a le fel szerelés. picit legó a dolog mikor össze rakod de nem nehéz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40579 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 22:00:01 »

símán kivettem a közepét. nem szedem le a csonkot feleslegesen. egy jó óra a le fel szerelés. picit legó a dolog mikor össze rakod de nem nehéz

Ahogy írtam? Olajzó csövek, M8as csavarok körbe, majd a 3 torx csavar?
De akkor baj van ha valamelyik nem jön ki.
Ilyenkor melegítve kijönne?

Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #40580 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 22:15:16 »

Sziasztok!Ha véletlenül lefullad az autom, nem tudom azonnal újra indítani , csak kb pàr perc elteltével.Egyébként minden jól működik az autón, jól gyorsul, nem ràngat, az alapjàrat is egyből tökéletes indítàs utàn.Az autó 2003 as Tdci 131 loerős.Valaki esetleg jàrt màr így,mi lehet az oka?Köszi a vàlaszokat,előre is.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40581 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 22:17:43 »

símán kivettem a közepét. nem szedem le a csonkot feleslegesen. egy jó óra a le fel szerelés. picit legó a dolog mikor össze rakod de nem nehéz

aha, biztos jó buli a motoron hasalva a geometria rész szétszedése és kitakarítása. meg az összeillesztése nyes meg merem kockáztatni, hogy az egészet levéve is hamarabb megvan mint egy mókolva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondeo2004
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Új hozzászólás #40582 Dátum: 2016.06.03 péntek, 09:43:50 »

Sziasztok.

Első diesel autóm egy 2004 es ford mondeo kombi tdci
130 LE lett. Napi első indítsnál kb 4 - 5mp egyetlenül jár
ingadozik az alapjárat és füstöl is. Nemtudom ez mennyire  szokványos de gondolom nem az. 4-5 mp eltelte után semmi baja.Nektek mi erről a jelenségről a véleményetek?
Naplózva

Ford Mondeo Mk3 kombi 2004.12 havi fekete külső fekete belső 6 sebességes 1998ccm 96kw 130Le Tdci motor./N7BA/
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40583 Dátum: 2016.06.03 péntek, 10:02:11 »

Sziasztok.

Első diesel autóm egy 2004 es ford mondeo kombi tdci
130 LE lett. Napi első indítsnál kb 4 - 5mp egyetlenül jár
ingadozik az alapjárat és füstöl is. Nemtudom ez mennyire  szokványos de gondolom nem az. 4-5 mp eltelte után semmi baja.Nektek mi erről a jelenségről a véleményetek?

Izzítógyertyákat nézd meg, ennyi idős autóban simán lehet halott az összes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mondeo2004
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Új hozzászólás #40584 Dátum: 2016.06.03 péntek, 10:45:35 »

Köszönöm megnézem.
Naplózva

Ford Mondeo Mk3 kombi 2004.12 havi fekete külső fekete belső 6 sebességes 1998ccm 96kw 130Le Tdci motor./N7BA/
perripapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #40585 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 20:40:44 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném,hogy 2.0 tdci 96kw-os mondihoz jó árfekvésű porlasztócsúcsokat hol vehetnék?
Köszi  worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #40586 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 09:39:35 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném,hogy 2.0 tdci 96kw-os mondihoz jó árfekvésű porlasztócsúcsokat hol vehetnék?
Köszi  worship

Van néhány fajta porlasztó. Neked melyik van? (EJDR501Z; 504; stb). Amúgy miért akarod kicserélni? A felújítás nem jöhet szóba? Ha mindenképp bontottat akarsz, akkor nézz körül az autóbontások vagy a mondeohoz kínálok topikban.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40587 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 16:37:22 »

Sziasztok!

Ez a ketyegés lehet a generátor szabadonfutója? https://www.youtube.com/watch?v=d_v4KyonGFI&feature=youtu.be

Egyik pillanatról a másikra jött elő, a jobb első kerékdobnál lehet a legjobban hallani, ha felnyitom a motorháztetőt akkor nem hallom honnét jön.
10000km-ert bírt volna a szabadonfutó? Töltés jó. Hosszbordás szíj cserélve lett, a görgők jók. Klíma szíjtárcsája nem lötyög. Főtengelyé nem lötyög.
Ez hasonló hang: https://www.youtube.com/watch?v=1B6L_97PXDw

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
greed
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #40588 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 19:46:55 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre, illetve esetleges személyes tapasztalatra lenne szükségem. FMBA motorkódos autóban volt egy komplett motorcsere, találtam egy komplett motort új porlasztókkal, új kettőstömegűvel és kuplunggal. Ma lett kész. Szépen jár a motor, nem kopog nem zörög, viszont jóval kevesebb ereje van mint kellene. Alapjárata szép egyenes, tényleg szépen is jár. Merre lenne érdemes elindulni hibakeresés terén? Szerdán megpróbáljuk rátenni gépre is, de minden építőjellegű tanácsot és észrevételt szívesen fogadok.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40589 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 20:23:10 »

Sziasztok!

Ez a ketyegés lehet a generátor szabadonfutója? https://www.youtube.com/watch?v=d_v4KyonGFI&feature=youtu.be

Egyik pillanatról a másikra jött elő, a jobb első kerékdobnál lehet a legjobban hallani, ha felnyitom a motorháztetőt akkor nem hallom honnét jön.
10000km-ert bírt volna a szabadonfutó? Töltés jó. Hosszbordás szíj cserélve lett, a görgők jók. Klíma szíjtárcsája nem lötyög. Főtengelyé nem lötyög.
Ez hasonló hang: https://www.youtube.com/watch?v=1B6L_97PXDw

Köszönöm a segítséget!

Nem lehet, hogy a szijfeszito ? az szok meg zorogni.
Naplózva

blah blah blah
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40590 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 20:29:18 »

Nem lehet, hogy a szijfeszito ? az szok meg zorogni.
Megnéztem mikor lecseréltem a szíjat. Nem lötyög a gumi végeknél.
Meg ez olyan magas hangon ketyeg. Néha elhagyja, de elindulok megint csinálja. Klíma bekapcsolásra az elején még elmaradt, már nem.
Hátha valakinek volt már ilyen gondja. Felhúzott ablaknál nem hallani, de nagyon zavaró.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
perripapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #40591 Dátum: 2016.06.07 kedd, 08:09:34 »

Van néhány fajta porlasztó. Neked melyik van? (EJDR501Z; 504; stb). Amúgy miért akarod kicserélni? A felújítás nem jöhet szóba? Ha mindenképp bontottat akarsz, akkor nézz körül az autóbontások vagy a mondeohoz kínálok topikban.

Köszi. Bontottat nem akarok,lehet felújítás lesz belőle. Bár még tegnap nem nyilatkozott a szerelőm,hogy biztos az-e a probléma.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40592 Dátum: 2016.06.07 kedd, 09:20:36 »

Sziasztok!

Ez a ketyegés lehet a generátor szabadonfutója? https://www.youtube.com/watch?v=d_v4KyonGFI&feature=youtu.be

Egyik pillanatról a másikra jött elő, a jobb első kerékdobnál lehet a legjobban hallani, ha felnyitom a motorháztetőt akkor nem hallom honnét jön.
10000km-ert bírt volna a szabadonfutó? Töltés jó. Hosszbordás szíj cserélve lett, a görgők jók. Klíma szíjtárcsája nem lötyög. Főtengelyé nem lötyög.
Ez hasonló hang: https://www.youtube.com/watch?v=1B6L_97PXDw

Köszönöm a segítséget!

Nézd meg, milyen állapotban van a klímakuplungod. Az enyémen pl. a 3 gumipogácsa gyakorlatilag elporlott, és attól zörög hasonlóan, amikor kedve tartja, hogy nem húzza el a szíjtárcsát és a kuplungot egymástól.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40593 Dátum: 2016.06.07 kedd, 09:28:13 »

Nézd meg, milyen állapotban van a klímakuplungod. Az enyémen pl. a 3 gumipogácsa gyakorlatilag elporlott, és attól zörög hasonlóan, amikor kedve tartja, hogy nem húzza el a szíjtárcsát és a kuplungot egymástól.

AndyA

Megmozgattam rajta mindent. Nem lötyögött semmi.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40594 Dátum: 2016.06.07 kedd, 12:07:39 »

Nézd meg, milyen állapotban van a klímakuplungod. Az enyémen pl. a 3 gumipogácsa gyakorlatilag elporlott, és attól zörög hasonlóan, amikor kedve tartja, hogy nem húzza el a szíjtárcsát és a kuplungot egymástól.

AndyA
még mindig nem került fel az új?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #40595 Dátum: 2016.06.07 kedd, 12:32:23 »

Sziasztok,

egyik szerelő azt mondta, hogy chip-es lesz az autóm, mert jobban megy, mint a hasonlóak. Hogy tudom ezt kideríteni? Egyszerűen Cheesy. Nem padon, hanem csak úgy egyszerűbb módon. Vagy erre nincs lehetőség?   worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #40596 Dátum: 2016.06.07 kedd, 13:11:27 »

Sziasztok,

egyik szerelő azt mondta, hogy chip-es lesz az autóm, mert jobban megy, mint a hasonlóak. Hogy tudom ezt kideríteni? Egyszerűen Cheesy. Nem padon, hanem csak úgy egyszerűbb módon. Vagy erre nincs lehetőség?   worship
Én amikor eladtam az III-ast utána a srác aki megvette elvitte megíratni olyan helyre, ahol előtte-utána mérnek. Legjobb tudomásom szerint nem volt piszkálva a kocsi, teljesen gyári volt EGR dugózást leszámítva és 140 egész valamennyi Le lett
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40597 Dátum: 2016.06.07 kedd, 13:39:54 »

Sziasztok,

egyik szerelő azt mondta, hogy chip-es lesz az autóm, mert jobban megy, mint a hasonlóak. Hogy tudom ezt kideríteni? Egyszerűen Cheesy. Nem padon, hanem csak úgy egyszerűbb módon. Vagy erre nincs lehetőség?   worship
bemész a fordba, kérsz egy software frissítést, ha gyengébb lesz utána, akkor chip-es volt nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40598 Dátum: 2016.06.07 kedd, 13:52:12 »

bemész a fordba, kérsz egy software frissítést, ha gyengébb lesz utána, akkor chip-es volt nyes vigyor3

 taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40599 Dátum: 2016.06.07 kedd, 15:31:14 »

még mindig nem került fel az új?

Nem 5 perces meló... GSR-nek időt kell rá szakítania valamikor, és az nem egyszerű menet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 805 806 807 808 809 810 811 [812] 813 814 815 816 817 818 819 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.