Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:54:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
808
809
810
811
812
813
814
[
815
]
816
817
818
819
820
821
822
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14660688 alkalommal)
0 Felhasználó és 148 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40700 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 20:17:15 »
Idézetet írta: László - 2016.06.30 csütörtök, 18:57:12
Tisztelt Fórumtárs!
A SWAG tárcsa német gyártmány. Egy közép kategóriás, jó ár/érték arányú, utána gyártott termék. Én többször használtam és építettem be mondeókba, de még eddig nem volt rájuk panasz.
Tisztelettel László!
Nem bírok dönteni, hogy melyik legyen.
a SWAG középkategóriás, akkor mi a felső kategória? Gates, Dayco, Corteco?
Swag az lenne raktáron nekik, és jó áron van.
Köszönöm válaszát!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40701 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 22:52:03 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.30 csütörtök, 20:17:15
Nem bírok dönteni, hogy melyik legyen.
a SWAG középkategóriás, akkor mi a felső kategória? Gates, Dayco, Corteco?
Swag az lenne raktáron nekik, és jó áron van.
Köszönöm válaszát!
Hogyér' adják?
Bárdiban 50 körül vannak listaáron a "neves" termékek. A Bárdi sajátmárkása meg kb. a fele, de olyan is. Nem bírt ki egy évet...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40702 Dátum:
2016.07.01 péntek, 05:20:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.30 csütörtök, 22:52:03
Hogyér' adják?
Bárdiban 50 körül vannak listaáron a "neves" termékek. A Bárdi sajátmárkása meg kb. a fele, de olyan is. Nem bírt ki egy évet...
AndyA
A SWAG a Kovács autónál 23600Ft. A többi Dayco, Gates, Corteco a Cromaxnál 30000Ft körül mozog(de most nem találom egyáltalán az oldalon).
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40703 Dátum:
2016.07.01 péntek, 09:31:39 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.01 péntek, 05:20:01
A SWAG a Kovács autónál 23600Ft. A többi Dayco, Gates, Corteco a Cromaxnál 30000Ft körül mozog(de most nem találom egyáltalán az oldalon).
Akkor inkább Dayco lesz, olyan 27 körül megvan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40704 Dátum:
2016.07.01 péntek, 09:38:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.07.01 péntek, 09:31:39
Akkor inkább Dayco lesz, olyan 27 körül megvan.
AndyA
Azért kérdezem mert 3 autószerelőt kérdeztem, mindenki másra esküdött. Az a 6-7eFt-on nem múlik, de jó lenne ha többet bírna azért.
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40705 Dátum:
2016.07.01 péntek, 12:22:21 »
ha indítás után 2 másodpercig zörög a moci, de utána kisimul, mennyire utalhat a vezérműlánc állapotára?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40706 Dátum:
2016.07.01 péntek, 13:00:18 »
Idézetet írta: GiN - 2016.07.01 péntek, 12:22:21
ha indítás után 2 másodpercig zörög a moci, de utána kisimul, mennyire utalhat a vezérműlánc állapotára?
Semennyire
Naplózva
blah blah blah
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40707 Dátum:
2016.07.01 péntek, 13:40:38 »
Rémálmok rémálma!! 10 perce történt...M1-es 140km/óra, kis gázfröccs a kocsi letilt izzító lámpa villog, kocsi lassul, majd le is áll.. Célállomás kb 75 km Szlovákia. Valaki ötlet, esetleg segítség??
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40708 Dátum:
2016.07.01 péntek, 13:43:33 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.01 péntek, 13:40:38
Rémálmok rémálma!! 10 perce történt...M1-es 140km/óra, kis gázfröccs a kocsi letilt izzító lámpa villog, kocsi lassul, majd le is áll.. Célállomás kb 75 km Szlovákia. Valaki ötlet, esetleg segítség??
cmp jeladó.ötlet? nincs....az első szervízbe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40709 Dátum:
2016.07.01 péntek, 13:43:52 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.01 péntek, 13:40:38
Rémálmok rémálma!! 10 perce történt...M1-es 140km/óra, kis gázfröccs a kocsi letilt izzító lámpa villog, kocsi lassul, majd le is áll.. Célállomás kb 75 km Szlovákia. Valaki ötlet, esetleg segítség??
A CMP jeladó halála nem ezt szokta pont okozni?
(Nem vagyok benne biztos, de több, mint a semmi)
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40710 Dátum:
2016.07.01 péntek, 13:47:52 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.07.01 péntek, 13:43:52
A CMP jeladó halála nem ezt szokta pont okozni?
(Nem vagyok benne biztos, de több, mint a semmi)
Mi az a CMP jeladó??
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40711 Dátum:
2016.07.01 péntek, 14:05:34 »
Megvan, rákerestem. Vezérműtengely?? Lényeges, h szívó vagy fújó? Vagy milyen??
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40712 Dátum:
2016.07.01 péntek, 14:06:49 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.01 péntek, 13:47:52
Mi az a CMP jeladó??
vezérműtengely pozíció jeladó
kb 5000Ft, könnyű cserélni
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40713 Dátum:
2016.07.01 péntek, 14:11:19 »
Idézetet írta: zacci - 2016.07.01 péntek, 13:00:18
Semennyire
akkor mire utal?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40714 Dátum:
2016.07.01 péntek, 14:49:53 »
Idézetet írta: GiN - 2016.07.01 péntek, 12:22:21
ha indítás után 2 másodpercig zörög a moci, de utána kisimul, mennyire utalhat a vezérműlánc állapotára?
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos inkább a porlasztókra utal mint a vezérműláncra. Ha a lánc elkezd csörögni az folyamatosan hallható.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40715 Dátum:
2016.07.01 péntek, 18:33:22 »
Sziasztok.
Kellene1 kis segítség ,a hét elején nagy szervizen volt az autó ,olaj csere+szűrő,gázolajszűrő stb,+ a generátort is ki kellett cserélni mert már nagyon beteg volt,villogo fények stb ,még nem ugrált az alapjárat,de a csere után dadogva indul az autó hidegen, 1 pici gázfröccsre kisimul az alap járat ,ránéztem azonnal forscannal a következő hibakódokat olvastam ki P0487,P0191,B1499,B1503, az elsö kettö az lehet érdekes.Töröltem őket vissza nem jött,lehet e összefüggés a generátor cserével.
Ja és gyári felújított generátor lett beépítve új szabadonfutóval ,számla van + 6 hó gari.
Üdv Balázs
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.02 szombat, 15:46:35 írta H. Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40716 Dátum:
2016.07.02 szombat, 08:05:06 »
Idézetet írta: László - 2016.07.01 péntek, 14:49:53
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos inkább a porlasztókra utal mint a vezérműláncra. Ha a lánc elkezd csörögni az folyamatosan hallható.
Tisztelettel László!
üdv Làszló!
Köszi a választ. Félig megnyugtattal. Most olajcsere után szép halk, még a szabadonfuto korrekcióit is lehet hallani. A porlasztasra visszaterve, gond nincs vele, se torpanas,se füstölés. Csak az 1-2 mp zorges olajnyomas beallasaig indítás után.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40717 Dátum:
2016.07.02 szombat, 12:21:17 »
Idézetet írta: GiN - 2016.07.02 szombat, 08:05:06
üdv Làszló!
Köszi a választ. Félig megnyugtattal. Most olajcsere után szép halk, még a szabadonfuto korrekcióit is lehet hallani. A porlasztasra visszaterve, gond nincs vele, se torpanas,se füstölés. Csak az 1-2 mp zorges olajnyomas beallasaig indítás után.
Tisztelt Fórumtárs!
Ez a 2 mp-es csattogás simán belefér az indítási tranziens jelenségekbe. Remélem még sokáig nem lesz a gépsárkányoddal probléma.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
BalZal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40718 Dátum:
2016.07.02 szombat, 12:59:23 »
Sziasztok
Én egy 2005-ös 116LE TDCI tulaja vagyok mi a külömbség a 130LE TDCI-ben??? Jól gondolom hogy az enyémben nem változó geometriás a turbó?? vagy van más is?
Naplózva
Mk3 2005 2.0 Tdci 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40719 Dátum:
2016.07.02 szombat, 14:30:04 »
Idézetet írta: BalZal - 2016.07.02 szombat, 12:59:23
Sziasztok
Én egy 2005-ös 116LE TDCI tulaja vagyok mi a külömbség a 130LE TDCI-ben??? Jól gondolom hogy az enyémben nem változó geometriás a turbó?? vagy van más is?
Tisztelt Fórumtárs!
A te gépsárkányod fix turbóval szerelt és nincs, a turbót és a levegőszűrőt összekötő harmonika csőben MAF szenzor. Nekem is ilyen gépem van és maximálisan elégedett vagyok vele.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40720 Dátum:
2016.07.02 szombat, 14:50:48 »
Idézetet írta: László - 2016.07.02 szombat, 14:30:04
Tisztelt Fórumtárs!
A te gépsárkányod fix turbóval szerelt és nincs, a turbót és a levegőszűrőt összekötő harmonika csőben MAF szenzor. Nekem is ilyen gépem van és maximálisan elégedett vagyok vele.
Tisztelettel László!
Nekem is 115le a mondim és van MAF szenzorom meg változó geometriás a turbóm is.
Naplózva
BalZal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40721 Dátum:
2016.07.02 szombat, 16:23:06 »
És változott valamit az autód??egyébként csak rakok bele egy változó geometriás turbót meg egy ilyen MAF szenzort és ennyi vagy van más is amit meg kell változtattni?
Naplózva
Mk3 2005 2.0 Tdci 115LE
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40722 Dátum:
2016.07.02 szombat, 16:41:57 »
Sziasztok
Porlaszto gondom lett
Aki mostanában csinaltatta a porlasztot Filep diselnel kérem írjon nekem, telefon számot es fel hívom - hivlak lenne par kérdésem. Koszonom előre is
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40723 Dátum:
2016.07.02 szombat, 16:58:54 »
Idézetet írta: BalZal - 2016.07.02 szombat, 16:23:06
És változott valamit az autód??egyébként csak rakok bele egy változó geometriás turbót meg egy ilyen MAF szenzort és ennyi vagy van más is amit meg kell változtattni?
Nekem gyárilag ilyen.Biztos hogy a tiédbe ezek nincsenek meg?Elvileg ha euro4 a motor akkor ezek mind benne vannak.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40724 Dátum:
2016.07.02 szombat, 17:15:31 »
Idézetet írta: Bali - 2016.07.02 szombat, 14:50:48
Nekem is 115le a mondim és van MAF szenzorom meg változó geometriás a turbóm is.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem állítottam, hogy csak fix turbóval létezik 115 LE mondeo. Azért írtam mert az enyém is 2005 ös kiadású fix turbós MAF nélküli. Megjegyzem nekem nem hiányzik a változó geós turbó. Így is megfelelő a dinamikája és a gyorsulása. A motor kódja HJBB Euro 3-as besorolású. Természetesen ki mit szeret, szép az annak!
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.02 szombat, 17:20:45 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40725 Dátum:
2016.07.02 szombat, 20:25:25 »
Sziasztok! 2005-ös Mondeom mostanában gyorsításnál megtorpan aztán gyorsít. Nem olyan régen kezdte el csinálni, de nem mindig jön ez elő. Valaki tapasztalt már ilyet?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40726 Dátum:
2016.07.02 szombat, 21:50:26 »
Idézetet írta: Ferike20 - 2016.07.02 szombat, 20:25:25
Sziasztok! 2005-ös Mondeom mostanában gyorsításnál megtorpan aztán gyorsít. Nem olyan régen kezdte el csinálni, de nem mindig jön ez elő. Valaki tapasztalt már ilyet?
lukas turbo cső
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40727 Dátum:
2016.07.02 szombat, 22:08:35 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2016.07.01 péntek, 18:33:22
Sziasztok.
Kellene1 kis segítség ,a hét elején nagy szervizen volt az autó ,olaj csere+szűrő,gázolajszűrő stb,+ a generátort is ki kellett cserélni mert már nagyon beteg volt,villogo fények stb ,még nem ugrált az alapjárat,de a csere után dadogva indul az autó hidegen, 1 pici gázfröccsre kisimul az alap járat ,ránéztem azonnal forscannal a következő hibakódokat olvastam ki P0487,P0191,B1499,B1503, az elsö kettö az lehet érdekes.Töröltem őket vissza nem jött,lehet e összefüggés a generátor cserével.
Ja és gyári felújított generátor lett beépítve új szabadonfutóval ,számla van + 6 hó gari.
Üdv Balázs
Valaki?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40728 Dátum:
2016.07.03 vasárnap, 12:20:24 »
Idézetet írta: Ferike20 - 2016.07.02 szombat, 20:25:25
Sziasztok! 2005-ös Mondeom mostanában gyorsításnál megtorpan aztán gyorsít. Nem olyan régen kezdte el csinálni, de nem mindig jön ez elő. Valaki tapasztalt már ilyet?
Tisztelt Fórumtárs!
Tedd ki az aláírásodba a gépsárkányod adatait, mert így nagyon nehéz bármit is mondani.
Ha a motorod euro 4, a megtorpanást a lyukas turbócsövön kívül, okozhatja még akadozó változó geós turbó is. Egyébként így csak találgatunk.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40729 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 20:20:23 »
Megint én...
Szolnok, Szentes, Kecskemét vonzáskörzetében keresek megbízható diagost S.O.S!! Hiába obd-zek meg minden, nem nekem való ez.
Kevesebb mint 2 hét múlva hosszabb útra mennénk, de így nem igazán merünk elindulni, h párszor letíltott. Tudni akarom az okát, és orvosolni.
Fordhoz nem viszem. Ott már voltam vele egy rakás semmi, lehúznak és azt mondják semmi baja... Szóval korrekt helyre vinném.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40730 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 22:02:27 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.04 hétfő, 20:20:23
Megint én...
Szolnok, Szentes, Kecskemét vonzáskörzetében keresek megbízható diagost S.O.S!! Hiába obd-zek meg minden, nem nekem való ez.
Kevesebb mint 2 hét múlva hosszabb útra mennénk, de így nem igazán merünk elindulni, h párszor letíltott. Tudni akarom az okát, és orvosolni.
Fordhoz nem viszem. Ott már voltam vele egy rakás semmi, lehúznak és azt mondják semmi baja... Szóval korrekt helyre vinném.
László mintha Szolnok környékén lenne emlékeim szerint.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40731 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 23:15:30 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.04 hétfő, 20:20:23
Megint én...
Szolnok, Szentes, Kecskemét vonzáskörzetében keresek megbízható diagost S.O.S!! Hiába obd-zek meg minden, nem nekem való ez.
Kevesebb mint 2 hét múlva hosszabb útra mennénk, de így nem igazán merünk elindulni, h párszor letíltott. Tudni akarom az okát, és orvosolni.
Fordhoz nem viszem. Ott már voltam vele egy rakás semmi, lehúznak és azt mondják semmi baja... Szóval korrekt helyre vinném.
szoboszlón tudok segíteni benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40732 Dátum:
2016.07.05 kedd, 06:40:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.07.04 hétfő, 23:15:30
szoboszlón tudok segíteni benne
Igazán klassz, de szoboszlótól kb 140 km-re lakom, szóval az nem annyira esik a vonzáskörzetembe
de azért köszönöm.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40733 Dátum:
2016.07.05 kedd, 08:53:22 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.05 kedd, 06:40:08
Igazán klassz, de szoboszlótól kb 140 km-re lakom, szóval az nem annyira esik a vonzáskörzetembe
de azért köszönöm.
nekem mind1, jöttek már messzebbről is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40734 Dátum:
2016.07.05 kedd, 11:06:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.07.05 kedd, 08:53:22
nekem mind1, jöttek már messzebbről is
Én nem vagyok annyira elszánt.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40735 Dátum:
2016.07.05 kedd, 11:20:25 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.04 hétfő, 20:20:23
Megint én...
Szolnok, Szentes, Kecskemét vonzáskörzetében keresek megbízható diagost S.O.S!! Hiába obd-zek meg minden, nem nekem való ez.
Kevesebb mint 2 hét múlva hosszabb útra mennénk, de így nem igazán merünk elindulni, h párszor letíltott. Tudni akarom az okát, és orvosolni.
Fordhoz nem viszem. Ott már voltam vele egy rakás semmi, lehúznak és azt mondják semmi baja... Szóval korrekt helyre vinném.
Szerintem ez így esélytelen... Alffal kellene egyeztetned, Halásztelek... Jól tud diagolni és benned sem tud kárt tenni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40736 Dátum:
2016.07.05 kedd, 12:54:07 »
Melyik Transit milyen fix főtengely-szíjtárcsája csereszabatos a Mondeóba? Keresgélem, de nemigen tudom megtalálni, a fene vigye el...
És mennyire jó ötlet a csillapított Mondeo-tárcsa helyett egy ilyen fixet használni? (Generátoron van szabadonfutó.)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40737 Dátum:
2016.07.05 kedd, 14:36:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.07.05 kedd, 12:54:07
Melyik Transit milyen fix főtengely-szíjtárcsája csereszabatos a Mondeóba? Keresgélem, de nemigen tudom megtalálni, a fene vigye el...
És mennyire jó ötlet a csillapított Mondeo-tárcsa helyett egy ilyen fixet használni? (Generátoron van szabadonfutó.)
AndyA
Nem erre gondolsz?
https://cromax.hu/motor/motorblokk_es_alkatreszei/fotengely_szijtarcsa/szijtarcsa_ford_transit_2000-2006_diesel_2_4td_9375
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40738 Dátum:
2016.07.05 kedd, 14:53:47 »
Idézetet írta: akosm92 - 2016.07.05 kedd, 14:36:14
Nem erre gondolsz?
https://cromax.hu/motor/motorblokk_es_alkatreszei/fotengely_szijtarcsa/szijtarcsa_ford_transit_2000-2006_diesel_2_4td_9375
Felhívtam a Cromaxot, de szerintük ez is csillapított.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40739 Dátum:
2016.07.05 kedd, 17:13:29 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.07.05 kedd, 11:20:25
Szerintem ez így esélytelen... Alffal kellene egyeztetned, Halásztelek... Jól tud diagolni és benned sem tud kárt tenni.
[/quote
Kössz a tippet, de megoldottam
Sikerült találnom valakit aki szintén nem tesz kárt bennem...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40740 Dátum:
2016.07.06 szerda, 15:36:52 »
Sziasztok!
Tegnap csak próbából csináltam élőadat mentés forscannel.
A 3000-es fordulatnál miért esik le a töltő nyomás 2,5bar felett?
http://kepfeltoltes.hu/160706/Turbo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40741 Dátum:
2016.07.06 szerda, 17:33:12 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.06 szerda, 15:36:52
Sziasztok!
Tegnap csak próbából csináltam élőadat mentés forscannel.
A 3000-es fordulatnál miért esik le a töltő nyomás 2,5bar felett?
http://kepfeltoltes.hu/160706/Turbo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
szerintem csak addig tud mérni a szenzor
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40742 Dátum:
2016.07.06 szerda, 20:28:10 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.06 szerda, 15:36:52
Sziasztok!
Tegnap csak próbából csináltam élőadat mentés forscannel.
A 3000-es fordulatnál miért esik le a töltő nyomás 2,5bar felett?
http://kepfeltoltes.hu/160706/Turbo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
azért,mert tartósan nincs maximum nyomásod,csak rövid ideig.tök normál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40743 Dátum:
2016.07.06 szerda, 20:37:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.06 szerda, 20:28:10
azért,mert tartósan nincs maximum nyomásod,csak rövid ideig.tök normál.
Köszönöm a segítséget!
De amúgy ha egy emelkedőn megyek fel és folyamatos nagy terhelés lenne, akkor tartaná a nyomást?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40744 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 07:52:47 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.06 szerda, 20:37:30
Köszönöm a segítséget!
De amúgy ha egy emelkedőn megyek fel és folyamatos nagy terhelés lenne, akkor tartaná a nyomást?
Szerintem nem. Ez az "overboost" funkció inkább, rövid időre rátesz egy kicsit a teljesítményre, de tartósan nem hajlandó ezt csinálni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40745 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 07:57:14 »
Sziasztok...
Eltelt pár hét, és mióta utoljára voltam a Filepnél, és lekopogom, azóta nem volt malacfarok, az autó szépen megy....úgy tűnik, hogy a pcs csere, és a nagynyomású felújítás utáni másnap villogtatás csak valami utózönge lehetett, esetleg a felújított pcs még rendetlenkedett a programozás utáni "tanulásban"...mindegy...azóta jó minden.
Lett egy kuplung szett-lendkerék csere, bordásszíj feszítő szett, olaj, hátsó dob csere, levegő, stb szűrő csere, klíma tisztítás-töltés...úgyhogy most megkétszereztem az értékét az autónak
apropó...valakit érdekel egy alig használt kombi mondeó?
Konklúzió: Filep Diesel készséges és bár nem olcsó, úgy tűnik hozzáértő csapat. Érdemes hozzájuk fordulni makacs, nehezen diagolható problémával.
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.21 kedd, 16:05:34
Tegnap voltam Filep-nél, készségesek voltak, rádugták diagra az autót. Annak ellenére, hogy múlthét pénteken villogtatott, most hétfőn nem volt benne hibakód. A rail nyomás, a turbó nyomás, az összes szenzor, a csúcsok adatai...stb a diag szerint rendben van, végig mutogattak mindent. Egyenlőre patt helyzet, bár azóta nem villogott a sárga vacak. Azt mondták, hogy járjak ele, aztán amint megint előfordul...akár többször, azonnal menjek hozzájuk. Egyenlőre ez van.
Vettem egy ELM327-et...majd próbálkozom én is, ha villog...hátha valamit mutat....
Ez a legjobb amikor teljesen ad-hoc csinálja a bajt egy autó, összefüggések nélkül és nem megfoghatóan...
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40746 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 09:23:29 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.06 szerda, 20:37:30
Köszönöm a segítséget!
De amúgy ha egy emelkedőn megyek fel és folyamatos nagy terhelés lenne, akkor tartaná a nyomást?
nem.hacsak nem függőleges falon szeretnél felmenni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40747 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 09:30:18 »
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy holnap főtengely szíjtárcsát cserélek.
Kell figyelni valamire?
Csavarok kijönnek légkulccsal könnyen? Beragasztva nincsenek? Felrakásnál légkulccsal meghúzom az elég? Vagy nyomatékra inkább kulccsal?
Köszönöm
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40748 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 09:34:30 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.07 csütörtök, 09:30:18
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy holnap főtengely szíjtárcsát cserélek.
Kell figyelni valamire?
Csavarok kijönnek légkulccsal könnyen? Beragasztva nincsenek? Felrakásnál légkulccsal meghúzom az elég? Vagy nyomatékra inkább kulccsal?
Köszönöm
a sok kérdéshez képest sokkal 1xűbb a történet.légkulccsal leveszed,aztán meg a legkissebb fokozaton visszahúzod.ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40749 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 09:35:32 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.07 csütörtök, 09:30:18
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy holnap főtengely szíjtárcsát cserélek.
Kell figyelni valamire?
Csavarok kijönnek légkulccsal könnyen? Beragasztva nincsenek? Felrakásnál légkulccsal meghúzom az elég? Vagy nyomatékra inkább kulccsal?
Köszönöm
Amikor szeded lefelé, jó ötlet a légkulcs. Az sem baj, ha ül benn valaki, és a legmagasabb fokozatba téve a váltót erősen tapossa a féket. Az Álmoskönyv szerint nem jelent túl sok jót, ha véletlenül sikerül visszafelé forgatni a motort. Ha nincs légkulcs, akkor mindenképpen kell a fékező segítő, különben eléggé esélytelen. Meg egy jó hosszú kar a kulcsra.
Szigorúan csakis hatlapfejű dugóval. 12 ágú csillagot felejtsd el, mert ha körbenyalod a csavart, gondban vagy.
Meghúzás hasonló módon, fékezve, és csakis szigorúan az előírt nyomatékra. A légkulcsot felejtsd el a meghúzásnál.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
808
809
810
811
812
813
814
[
815
]
816
817
818
819
820
821
822
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ