Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 11:14:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 808 809 810 811 812 813 814 [815] 816 817 818 819 820 821 822 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14686797 alkalommal)
xrobe és 28 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40700 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 20:17:15 »

Tisztelt Fórumtárs!
A SWAG tárcsa német gyártmány. Egy közép kategóriás, jó ár/érték arányú, utána gyártott termék. Én többször használtam és építettem be mondeókba, de még eddig nem volt rájuk panasz. wave
Tisztelettel László! worship

Nem bírok dönteni, hogy melyik legyen.
a SWAG középkategóriás, akkor mi a felső kategória? Gates, Dayco, Corteco?

Swag az lenne raktáron nekik, és jó áron van.

Köszönöm válaszát!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #40701 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 22:52:03 »

Nem bírok dönteni, hogy melyik legyen.
a SWAG középkategóriás, akkor mi a felső kategória? Gates, Dayco, Corteco?

Swag az lenne raktáron nekik, és jó áron van.

Köszönöm válaszát!

Hogyér' adják?

Bárdiban 50 körül vannak listaáron a "neves" termékek. A Bárdi sajátmárkása meg kb. a fele, de olyan is. Nem bírt ki egy évet...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40702 Dátum: 2016.07.01 péntek, 05:20:01 »

Hogyér' adják?

Bárdiban 50 körül vannak listaáron a "neves" termékek. A Bárdi sajátmárkása meg kb. a fele, de olyan is. Nem bírt ki egy évet...

AndyA

A SWAG a Kovács autónál 23600Ft. A többi Dayco, Gates, Corteco a Cromaxnál 30000Ft körül mozog(de most nem találom egyáltalán az oldalon).
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #40703 Dátum: 2016.07.01 péntek, 09:31:39 »

A SWAG a Kovács autónál 23600Ft. A többi Dayco, Gates, Corteco a Cromaxnál 30000Ft körül mozog(de most nem találom egyáltalán az oldalon).

Akkor inkább Dayco lesz, olyan 27 körül megvan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40704 Dátum: 2016.07.01 péntek, 09:38:58 »

Akkor inkább Dayco lesz, olyan 27 körül megvan.

AndyA

Azért kérdezem mert 3 autószerelőt kérdeztem, mindenki másra esküdött. Az a 6-7eFt-on nem múlik, de jó lenne ha többet bírna azért.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40705 Dátum: 2016.07.01 péntek, 12:22:21 »

ha indítás után 2 másodpercig zörög a moci, de utána kisimul, mennyire utalhat a vezérműlánc állapotára?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40706 Dátum: 2016.07.01 péntek, 13:00:18 »

ha indítás után 2 másodpercig zörög a moci, de utána kisimul, mennyire utalhat a vezérműlánc állapotára?


Semennyire  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40707 Dátum: 2016.07.01 péntek, 13:40:38 »

Rémálmok rémálma!! 10 perce történt...M1-es 140km/óra, kis gázfröccs a kocsi letilt izzító lámpa villog, kocsi lassul, majd le is áll..  Célállomás kb 75 km Szlovákia. Valaki ötlet, esetleg segítség??
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #40708 Dátum: 2016.07.01 péntek, 13:43:33 »

Rémálmok rémálma!! 10 perce történt...M1-es 140km/óra, kis gázfröccs a kocsi letilt izzító lámpa villog, kocsi lassul, majd le is áll..  Célállomás kb 75 km Szlovákia. Valaki ötlet, esetleg segítség??
cmp jeladó.ötlet? nincs....az első szervízbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #40709 Dátum: 2016.07.01 péntek, 13:43:52 »

Rémálmok rémálma!! 10 perce történt...M1-es 140km/óra, kis gázfröccs a kocsi letilt izzító lámpa villog, kocsi lassul, majd le is áll..  Célállomás kb 75 km Szlovákia. Valaki ötlet, esetleg segítség??
A CMP jeladó halála nem ezt szokta pont okozni?
(Nem vagyok benne biztos, de több, mint a semmi)
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40710 Dátum: 2016.07.01 péntek, 13:47:52 »

A CMP jeladó halála nem ezt szokta pont okozni?
(Nem vagyok benne biztos, de több, mint a semmi)

Mi az a CMP jeladó??
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40711 Dátum: 2016.07.01 péntek, 14:05:34 »

Megvan, rákerestem. Vezérműtengely?? Lényeges, h szívó vagy fújó? Vagy milyen??
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
xrobe
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #40712 Dátum: 2016.07.01 péntek, 14:06:49 »

Mi az a CMP jeladó??
vezérműtengely pozíció jeladó
kb 5000Ft, könnyű cserélni
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40713 Dátum: 2016.07.01 péntek, 14:11:19 »

Semennyire  vigyor3
akkor mire utal?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40714 Dátum: 2016.07.01 péntek, 14:49:53 »

ha indítás után 2 másodpercig zörög a moci, de utána kisimul, mennyire utalhat a vezérműlánc állapotára?

Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos inkább a porlasztókra utal mint a vezérműláncra. Ha a lánc elkezd csörögni az folyamatosan hallható. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #40715 Dátum: 2016.07.01 péntek, 18:33:22 »

Sziasztok.
Kellene1 kis segítség ,a hét elején nagy szervizen volt az autó ,olaj csere+szűrő,gázolajszűrő stb,+ a generátort is ki kellett cserélni mert már nagyon beteg volt,villogo fények stb ,még nem ugrált az alapjárat,de a csere után dadogva indul az autó hidegen, 1 pici gázfröccsre kisimul az alap járat ,ránéztem azonnal forscannal a következő hibakódokat  olvastam ki P0487,P0191,B1499,B1503, az elsö kettö az lehet érdekes.Töröltem őket vissza nem jött,lehet e összefüggés a generátor cserével.
Ja és gyári felújított generátor lett beépítve új szabadonfutóval ,számla van + 6 hó gari.

Üdv Balázs
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.02 szombat, 15:46:35 írta H. Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40716 Dátum: 2016.07.02 szombat, 08:05:06 »

Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos inkább a porlasztókra utal mint a vezérműláncra. Ha a lánc elkezd csörögni az folyamatosan hallható. wave
Tisztelettel László! worship
üdv Làszló!
Köszi a választ. Félig megnyugtattal. Most olajcsere után szép halk, még a szabadonfuto korrekcióit is lehet hallani. A porlasztasra visszaterve, gond nincs vele, se torpanas,se füstölés. Csak az 1-2 mp zorges olajnyomas beallasaig indítás után.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40717 Dátum: 2016.07.02 szombat, 12:21:17 »

üdv Làszló!
Köszi a választ. Félig megnyugtattal. Most olajcsere után szép halk, még a szabadonfuto korrekcióit is lehet hallani. A porlasztasra visszaterve, gond nincs vele, se torpanas,se füstölés. Csak az 1-2 mp zorges olajnyomas beallasaig indítás után.
Tisztelt Fórumtárs!
Ez a 2 mp-es csattogás simán belefér az indítási tranziens jelenségekbe. Remélem még sokáig nem lesz a gépsárkányoddal probléma. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
BalZal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #40718 Dátum: 2016.07.02 szombat, 12:59:23 »

Sziasztok
Én egy 2005-ös 116LE TDCI tulaja vagyok mi a külömbség a 130LE TDCI-ben??? Jól gondolom hogy az enyémben nem változó geometriás a turbó?? vagy van más is?
Naplózva

Mk3 2005 2.0 Tdci  115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40719 Dátum: 2016.07.02 szombat, 14:30:04 »

Sziasztok
Én egy 2005-ös 116LE TDCI tulaja vagyok mi a külömbség a 130LE TDCI-ben??? Jól gondolom hogy az enyémben nem változó geometriás a turbó?? vagy van más is?
Tisztelt Fórumtárs!
A te gépsárkányod fix turbóval szerelt és nincs, a turbót és a levegőszűrőt összekötő harmonika csőben  MAF szenzor.  Nekem is ilyen gépem van és maximálisan elégedett vagyok vele. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #40720 Dátum: 2016.07.02 szombat, 14:50:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
A te gépsárkányod fix turbóval szerelt és nincs, a turbót és a levegőszűrőt összekötő harmonika csőben  MAF szenzor.  Nekem is ilyen gépem van és maximálisan elégedett vagyok vele. wave
Tisztelettel László! worship

Nekem is 115le a mondim és van MAF szenzorom meg változó geometriás a turbóm is.
Naplózva
BalZal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #40721 Dátum: 2016.07.02 szombat, 16:23:06 »

És változott valamit az autód??egyébként csak rakok bele egy változó geometriás turbót meg egy ilyen MAF szenzort és ennyi vagy van más is amit meg kell változtattni?
Naplózva

Mk3 2005 2.0 Tdci  115LE
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #40722 Dátum: 2016.07.02 szombat, 16:41:57 »

Sziasztok
Porlaszto gondom lett  rinya

Aki mostanában csinaltatta a porlasztot Filep diselnel kérem írjon nekem, telefon számot es fel hívom - hivlak lenne par kérdésem. Koszonom előre is
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #40723 Dátum: 2016.07.02 szombat, 16:58:54 »

És változott valamit az autód??egyébként csak rakok bele egy változó geometriás turbót meg egy ilyen MAF szenzort és ennyi vagy van más is amit meg kell változtattni?

Nekem gyárilag ilyen.Biztos hogy a tiédbe ezek nincsenek meg?Elvileg ha euro4 a motor akkor ezek mind benne vannak.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40724 Dátum: 2016.07.02 szombat, 17:15:31 »

Nekem is 115le a mondim és van MAF szenzorom meg változó geometriás a turbóm is.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem állítottam, hogy csak fix turbóval létezik 115 LE mondeo. Azért írtam mert az enyém is 2005 ös kiadású fix turbós MAF nélküli. Megjegyzem nekem nem hiányzik a változó geós turbó. Így is megfelelő a dinamikája és a gyorsulása. A motor kódja HJBB Euro 3-as besorolású. Természetesen ki mit szeret, szép az annak! wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.02 szombat, 17:20:45 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #40725 Dátum: 2016.07.02 szombat, 20:25:25 »

Sziasztok! 2005-ös Mondeom mostanában gyorsításnál megtorpan aztán gyorsít. Nem olyan régen kezdte el csinálni, de nem mindig jön ez elő. Valaki tapasztalt már ilyet?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #40726 Dátum: 2016.07.02 szombat, 21:50:26 »

Sziasztok! 2005-ös Mondeom mostanában gyorsításnál megtorpan aztán gyorsít. Nem olyan régen kezdte el csinálni, de nem mindig jön ez elő. Valaki tapasztalt már ilyet?
lukas turbo cső
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #40727 Dátum: 2016.07.02 szombat, 22:08:35 »

Sziasztok.
Kellene1 kis segítség ,a hét elején nagy szervizen volt az autó ,olaj csere+szűrő,gázolajszűrő stb,+ a generátort is ki kellett cserélni mert már nagyon beteg volt,villogo fények stb ,még nem ugrált az alapjárat,de a csere után dadogva indul az autó hidegen, 1 pici gázfröccsre kisimul az alap járat ,ránéztem azonnal forscannal a következő hibakódokat  olvastam ki P0487,P0191,B1499,B1503, az elsö kettö az lehet érdekes.Töröltem őket vissza nem jött,lehet e összefüggés a generátor cserével.
Ja és gyári felújított generátor lett beépítve új szabadonfutóval ,számla van + 6 hó gari.

Üdv Balázs
Valaki?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40728 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 12:20:24 »

Sziasztok! 2005-ös Mondeom mostanában gyorsításnál megtorpan aztán gyorsít. Nem olyan régen kezdte el csinálni, de nem mindig jön ez elő. Valaki tapasztalt már ilyet?
Tisztelt Fórumtárs!
Tedd ki az aláírásodba a gépsárkányod adatait, mert így nagyon nehéz bármit is mondani.
Ha a motorod euro 4, a megtorpanást a lyukas turbócsövön kívül, okozhatja még akadozó változó geós turbó is. Egyébként így csak találgatunk. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40729 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 20:20:23 »

Megint én...
Szolnok, Szentes, Kecskemét vonzáskörzetében keresek megbízható diagost S.O.S!! Hiába obd-zek meg minden, nem nekem való ez.
Kevesebb mint 2 hét múlva hosszabb útra mennénk, de így nem igazán merünk elindulni, h párszor letíltott. Tudni akarom az okát, és orvosolni.
Fordhoz nem viszem. Ott már voltam vele egy rakás semmi, lehúznak és azt mondják semmi baja... Szóval korrekt helyre vinném.


Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40730 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 22:02:27 »

Megint én...
Szolnok, Szentes, Kecskemét vonzáskörzetében keresek megbízható diagost S.O.S!! Hiába obd-zek meg minden, nem nekem való ez.
Kevesebb mint 2 hét múlva hosszabb útra mennénk, de így nem igazán merünk elindulni, h párszor letíltott. Tudni akarom az okát, és orvosolni.
Fordhoz nem viszem. Ott már voltam vele egy rakás semmi, lehúznak és azt mondják semmi baja... Szóval korrekt helyre vinném.




László mintha Szolnok környékén lenne emlékeim szerint.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40731 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 23:15:30 »

Megint én...
Szolnok, Szentes, Kecskemét vonzáskörzetében keresek megbízható diagost S.O.S!! Hiába obd-zek meg minden, nem nekem való ez.
Kevesebb mint 2 hét múlva hosszabb útra mennénk, de így nem igazán merünk elindulni, h párszor letíltott. Tudni akarom az okát, és orvosolni.
Fordhoz nem viszem. Ott már voltam vele egy rakás semmi, lehúznak és azt mondják semmi baja... Szóval korrekt helyre vinném.



szoboszlón tudok segíteni benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40732 Dátum: 2016.07.05 kedd, 06:40:08 »

szoboszlón tudok segíteni benne

Igazán klassz, de szoboszlótól kb 140 km-re lakom, szóval az nem annyira esik a vonzáskörzetembe  Smiley de azért köszönöm. Smiley
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40733 Dátum: 2016.07.05 kedd, 08:53:22 »

Igazán klassz, de szoboszlótól kb 140 km-re lakom, szóval az nem annyira esik a vonzáskörzetembe  Smiley de azért köszönöm. Smiley
nekem mind1, jöttek már messzebbről is nyes integet2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40734 Dátum: 2016.07.05 kedd, 11:06:19 »

nekem mind1, jöttek már messzebbről is nyes integet2


Én nem vagyok annyira elszánt. Cheesy
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40735 Dátum: 2016.07.05 kedd, 11:20:25 »

Megint én...
Szolnok, Szentes, Kecskemét vonzáskörzetében keresek megbízható diagost S.O.S!! Hiába obd-zek meg minden, nem nekem való ez.
Kevesebb mint 2 hét múlva hosszabb útra mennénk, de így nem igazán merünk elindulni, h párszor letíltott. Tudni akarom az okát, és orvosolni.
Fordhoz nem viszem. Ott már voltam vele egy rakás semmi, lehúznak és azt mondják semmi baja... Szóval korrekt helyre vinném.




Szerintem ez így esélytelen... Alffal kellene egyeztetned, Halásztelek... Jól tud diagolni és benned sem tud kárt tenni.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #40736 Dátum: 2016.07.05 kedd, 12:54:07 »

Melyik Transit milyen fix főtengely-szíjtárcsája csereszabatos a Mondeóba? Keresgélem, de nemigen tudom megtalálni, a fene vigye el...

És mennyire jó ötlet a csillapított Mondeo-tárcsa helyett egy ilyen fixet használni? (Generátoron van szabadonfutó.)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #40737 Dátum: 2016.07.05 kedd, 14:36:14 »

Melyik Transit milyen fix főtengely-szíjtárcsája csereszabatos a Mondeóba? Keresgélem, de nemigen tudom megtalálni, a fene vigye el...

És mennyire jó ötlet a csillapított Mondeo-tárcsa helyett egy ilyen fixet használni? (Generátoron van szabadonfutó.)

AndyA

Nem erre gondolsz?

https://cromax.hu/motor/motorblokk_es_alkatreszei/fotengely_szijtarcsa/szijtarcsa_ford_transit_2000-2006_diesel_2_4td_9375
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #40738 Dátum: 2016.07.05 kedd, 14:53:47 »


Felhívtam a Cromaxot, de szerintük ez is csillapított.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40739 Dátum: 2016.07.05 kedd, 17:13:29 »

Szerintem ez így esélytelen... Alffal kellene egyeztetned, Halásztelek... Jól tud diagolni és benned sem tud kárt tenni.  vigyor3
[/quote


Kössz a tippet, de megoldottam Wink Sikerült találnom valakit aki szintén nem tesz kárt bennem...    beka3   vigyor3
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40740 Dátum: 2016.07.06 szerda, 15:36:52 »

Sziasztok!

Tegnap csak próbából csináltam élőadat mentés forscannel.

A 3000-es fordulatnál miért esik le a töltő nyomás 2,5bar felett?
http://kepfeltoltes.hu/160706/Turbo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #40741 Dátum: 2016.07.06 szerda, 17:33:12 »

Sziasztok!

Tegnap csak próbából csináltam élőadat mentés forscannel.

A 3000-es fordulatnál miért esik le a töltő nyomás 2,5bar felett?
http://kepfeltoltes.hu/160706/Turbo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
szerintem csak addig tud mérni a szenzor
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #40742 Dátum: 2016.07.06 szerda, 20:28:10 »

Sziasztok!

Tegnap csak próbából csináltam élőadat mentés forscannel.

A 3000-es fordulatnál miért esik le a töltő nyomás 2,5bar felett?
http://kepfeltoltes.hu/160706/Turbo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
azért,mert tartósan nincs maximum nyomásod,csak rövid ideig.tök normál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40743 Dátum: 2016.07.06 szerda, 20:37:30 »

azért,mert tartósan nincs maximum nyomásod,csak rövid ideig.tök normál.
Köszönöm a segítséget!
De amúgy ha egy emelkedőn megyek fel és folyamatos nagy terhelés lenne, akkor tartaná a nyomást?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #40744 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 07:52:47 »

Köszönöm a segítséget!
De amúgy ha egy emelkedőn megyek fel és folyamatos nagy terhelés lenne, akkor tartaná a nyomást?

Szerintem nem. Ez az "overboost" funkció inkább, rövid időre rátesz egy kicsit a teljesítményre, de tartósan nem hajlandó ezt csinálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40745 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 07:57:14 »

Sziasztok...

Eltelt pár hét, és mióta utoljára voltam a Filepnél, és lekopogom, azóta nem volt malacfarok, az autó szépen megy....úgy tűnik, hogy a pcs csere, és a nagynyomású felújítás utáni másnap villogtatás csak valami utózönge lehetett, esetleg a felújított pcs még rendetlenkedett a programozás utáni "tanulásban"...mindegy...azóta jó minden.
Lett egy kuplung szett-lendkerék csere, bordásszíj feszítő szett, olaj, hátsó dob csere, levegő, stb szűrő csere, klíma tisztítás-töltés...úgyhogy most megkétszereztem az értékét az autónak Smiley
apropó...valakit érdekel egy alig használt kombi mondeó? Cheesy Cheesy

Konklúzió: Filep Diesel készséges és bár nem olcsó, úgy tűnik hozzáértő csapat. Érdemes hozzájuk fordulni makacs, nehezen diagolható problémával.
  

Tegnap voltam Filep-nél, készségesek voltak, rádugták diagra az autót. Annak ellenére, hogy múlthét pénteken villogtatott, most hétfőn nem volt benne hibakód. A rail nyomás, a turbó nyomás, az összes szenzor, a csúcsok adatai...stb a diag szerint rendben van, végig mutogattak mindent. Egyenlőre patt helyzet, bár azóta nem villogott a sárga vacak. Azt mondták, hogy járjak ele, aztán amint megint előfordul...akár többször, azonnal menjek hozzájuk. Egyenlőre ez van.
Vettem egy ELM327-et...majd próbálkozom én is, ha villog...hátha valamit mutat....

Ez a legjobb amikor teljesen ad-hoc csinálja a bajt egy autó, összefüggések nélkül és nem megfoghatóan...



Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #40746 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 09:23:29 »

Köszönöm a segítséget!
De amúgy ha egy emelkedőn megyek fel és folyamatos nagy terhelés lenne, akkor tartaná a nyomást?
nem.hacsak nem függőleges falon szeretnél felmenni... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40747 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 09:30:18 »

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy holnap főtengely szíjtárcsát cserélek.
Kell figyelni valamire?
Csavarok kijönnek légkulccsal könnyen? Beragasztva nincsenek? Felrakásnál légkulccsal meghúzom az elég? Vagy nyomatékra inkább kulccsal?

Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #40748 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 09:34:30 »

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy holnap főtengely szíjtárcsát cserélek.
Kell figyelni valamire?
Csavarok kijönnek légkulccsal könnyen? Beragasztva nincsenek? Felrakásnál légkulccsal meghúzom az elég? Vagy nyomatékra inkább kulccsal?

Köszönöm
a sok kérdéshez képest sokkal 1xűbb a történet.légkulccsal leveszed,aztán meg a legkissebb fokozaton visszahúzod.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #40749 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 09:35:32 »

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy holnap főtengely szíjtárcsát cserélek.
Kell figyelni valamire?
Csavarok kijönnek légkulccsal könnyen? Beragasztva nincsenek? Felrakásnál légkulccsal meghúzom az elég? Vagy nyomatékra inkább kulccsal?

Köszönöm

Amikor szeded lefelé, jó ötlet a légkulcs. Az sem baj, ha ül benn valaki, és a legmagasabb fokozatba téve a váltót erősen tapossa a féket. Az Álmoskönyv szerint nem jelent túl sok jót, ha véletlenül sikerül visszafelé forgatni a motort. Ha nincs légkulcs, akkor mindenképpen kell a fékező segítő, különben eléggé esélytelen. Meg egy jó hosszú kar a kulcsra. Smiley Szigorúan csakis hatlapfejű dugóval. 12 ágú csillagot felejtsd el, mert ha körbenyalod a csavart, gondban vagy.

Meghúzás hasonló módon, fékezve, és csakis szigorúan az előírt nyomatékra. A légkulcsot felejtsd el a meghúzásnál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 808 809 810 811 812 813 814 [815] 816 817 818 819 820 821 822 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.