Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 06:03:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
948
949
950
951
952
953
954
[
955
]
956
957
958
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14673488 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47700 Dátum:
2022.12.01 csütörtök, 11:30:04 »
Sziasztok! 2004-es évjárat, 2.0 tdci, 115-le, HJBB motorkód, kombi, 320000km
Lenne egy kérdésem. Az autó kis fordulaton rángat, ami pontosítva annyit jelent, hogy negyedik sebességben nem tudom tartani a 60km-es sebességet, ötödikben nem tudom tartani a 90-100km-es sebességet. Pöccre indul, jól húz, nem változott a fogyasztás és semmi füst sem alapjáratom, sem pedig kigyorsításkor. Egyenletesen húz az autó. Ha úgy használom, hogy negyedikben 70km felett, vagy ötödikben 110km felett autózok, akkor semmi rángatás, semmi tünet. Természetesen végigjárom az ilyenkor megszokott protokollt, csak hátha van köztetek olyan, akinek hasonló problémája volt és ötleteket adhat. Előre is köszönöm!
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47701 Dátum:
2022.12.01 csütörtök, 13:14:17 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.01 csütörtök, 11:30:04
Sziasztok! 2004-es évjárat, 2.0 tdci, 115-le, HJBB motorkód, kombi, 320000km
Lenne egy kérdésem. Az autó kis fordulaton rángat, ami pontosítva annyit jelent, hogy negyedik sebességben nem tudom tartani a 60km-es sebességet, ötödikben nem tudom tartani a 90-100km-es sebességet. Pöccre indul, jól húz, nem változott a fogyasztás és semmi füst sem alapjáratom, sem pedig kigyorsításkor. Egyenletesen húz az autó. Ha úgy használom, hogy negyedikben 70km felett, vagy ötödikben 110km felett autózok, akkor semmi rángatás, semmi tünet. Természetesen végigjárom az ilyenkor megszokott protokollt, csak hátha van köztetek olyan, akinek hasonló problémája volt és ötleteket adhat. Előre is köszönöm!
Induláskor, főleg hideg időben, 0 fok és alatta nem dadog egy kicsit, ami nagyon pici minimális gázzal, 1000-1100-as fordulaton elmúlik?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47702 Dátum:
2022.12.01 csütörtök, 13:23:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.12.01 csütörtök, 13:14:17
Induláskor, főleg hideg időben, 0 fok és alatta nem dadog egy kicsit, ami nagyon pici minimális gázzal, 1000-1100-as fordulaton elmúlik?
AndyA
Ilyet még nem tapasztaltam, habár 0 fok alatt még nem volt nálunk délvidéken a hőmérséklet. Ha esetleg dadogást észlelnék, az mire következtetne?
szerk. Az induláskor eleve 1000-1100 fordulaton van és pár perc múlva visszamegy 800-as fordulat környékére.
«
Utoljára szerkesztve: 2022.12.01 csütörtök, 14:33:59 írta ajzelt
»
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47703 Dátum:
2022.12.02 péntek, 13:35:05 »
2004-es évjárat, 2.0 tdci, 115-le, HJBB motorkód, kombi, 320000km
Sziasztok! Írtam már a problémámról, alacsony fordulaton nem tudom tartani a sebességet, viszont könnyen indul, jól húz, semmi füst. Első körben megnéztem, hátha valahol tömítetlenség van az üzemanyag, vagy a levegő oldalon. Ekkor jött a felismerés, amit eddig észre sem vettem, vagy legalábbis nem foglalkoztam vele, hogy nincs légtömegmérőm! A harmonika cső, ami a légszűrőházból a turbóra megy, azon persze megvan a helye a légtömegmérőnek, de nincs lyuk rajta, szóval teljesen tömör. A kérdésem az lenne, hogy ha nincs légtömegmérő, akkor mi szabályozza ennél a típusnál a levegő-üzemanyag keveréket? Még soha nem volt olyan autóm, amiben ne lett volna légtömegmérő, ezért kérem a segítséget.
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47704 Dátum:
2022.12.02 péntek, 13:46:00 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.01 csütörtök, 13:23:37
Ilyet még nem tapasztaltam, habár 0 fok alatt még nem volt nálunk délvidéken a hőmérséklet. Ha esetleg dadogást észlelnék, az mire következtetne?
szerk. Az induláskor eleve 1000-1100 fordulaton van és pár perc múlva visszamegy 800-as fordulat környékére.
Emlékeim szerint ez nem nagyon jó jel, ennyire akkor szokta felhúzni a fordulatot hidegben hidegen indításkor, ha valami már nem tökéletes.
Nekem akkor csinálta ezt a dadogást, amikor az egyik porlasztó kicsit leragadt, és alapjárat közelében nem nyitott, nem szállított üzemanyagot.
Kapott két tisztítós kezelést, és azóta elmentem vele még 300 ezer km-t. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47705 Dátum:
2022.12.02 péntek, 13:49:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.12.02 péntek, 13:46:00
Emlékeim szerint ez nem nagyon jó jel, ennyire akkor szokta felhúzni a fordulatot hidegben hidegen indításkor, ha valami már nem tökéletes.
Nekem akkor csinálta ezt a dadogást, amikor az egyik porlasztó kicsit leragadt, és alapjárat közelében nem nyitott, nem szállított üzemanyagot.
Kapott két tisztítós kezelést, és azóta elmentem vele még 300 ezer km-t. :-)
AndyA
A tisztítós kezelést hogyan végezted? Lekötni a két ágat, dunsztos üveg? Vagy pedig bele a tankba a tisztítót?
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47706 Dátum:
2022.12.02 péntek, 14:06:56 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.02 péntek, 13:49:14
A tisztítós kezelést hogyan végezted? Lekötni a két ágat, dunsztos üveg? Vagy pedig bele a tankba a tisztítót?
Utolsó negyed tank GO-hoz a teljes 3 decis flakonra való adalékot hozzátölteni, és utána országút-autópálya tempóval eljárni a nyomorjelzőig.
Annak idején nekem LIQUI MOLY LM1973 került a kezembe, de mostanában mintha ilyen már nem lenne. Ki kell keresni, hogy mi az aktuális common rail rendszertisztító GO adalék.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47707 Dátum:
2022.12.02 péntek, 14:12:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.12.02 péntek, 14:06:56
Utolsó negyed tank GO-hoz a teljes 3 decis flakonra való adalékot hozzátölteni, és utána országút-autópálya tempóval eljárni a nyomorjelzőig.
Annak idején nekem LIQUI MOLY LM1973 került a kezembe, de mostanában mintha ilyen már nem lenne. Ki kell keresni, hogy mi az aktuális common rail rendszertisztító GO adalék.
AndyA
Köszönöm, kipróbálom! Abban esetleg még tudsz segíteni, hogy mivel nincs légtömegmérő az autóban, ezért mi szabályozza a helyes levegő-üzemanyag keverékét?
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47708 Dátum:
2022.12.02 péntek, 15:32:33 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.02 péntek, 14:12:18
Köszönöm, kipróbálom! Abban esetleg még tudsz segíteni, hogy mivel nincs légtömegmérő az autóban, ezért mi szabályozza a helyes levegő-üzemanyag keverékét?
gyanítom,hogy a MAP.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47709 Dátum:
2022.12.02 péntek, 15:50:31 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.02 péntek, 15:32:33
gyanítom,hogy a MAP.
Köszönöm!
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47710 Dátum:
2022.12.04 vasárnap, 12:54:00 »
Sziasztok!
Kérdésem volna.Ford mondeo mk3 2,0 tdci. A tegnapi napon nyomtam egy kövér gátz üresben erre valami durrant egy nagyot. Az elején az alját beterítette az motor oil. A kocsi indult de rángatózva mint amikor nem megy 1-2 henger, oil jelző nem aludt el, pedig maradt benne bőven oil.
Viszont nem látok csövet elpukkanva. Ötlet valakinek esetleg?
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47711 Dátum:
2022.12.04 vasárnap, 14:45:44 »
Idézetet írta: demizol - 2022.12.04 vasárnap, 12:54:00
Sziasztok!
Kérdésem volna.Ford mondeo mk3 2,0 tdci. A tegnapi napon nyomtam egy kövér gátz üresben erre valami durrant egy nagyot. Az elején az alját beterítette az motor oil. A kocsi indult de rángatózva mint amikor nem megy 1-2 henger, oil jelző nem aludt el, pedig maradt benne bőven oil.
Viszont nem látok csövet elpukkanva. Ötlet valakinek esetleg?
Köszönöm
kiütötte a hajtókar a blokk oldalát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47712 Dátum:
2022.12.04 vasárnap, 16:36:02 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.04 vasárnap, 14:45:44
kiütötte a hajtókar a blokk oldalát.
Nem gondolom, hogy akkor indulna.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47713 Dátum:
2022.12.04 vasárnap, 18:57:19 »
Idézetet írta: demizol - 2022.12.04 vasárnap, 16:36:02
Nem gondolom, hogy akkor indulna.
a monitor mögül bármi lehet...kitalálni nem lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47714 Dátum:
2022.12.04 vasárnap, 21:13:43 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.04 vasárnap, 18:57:19
a monitor mögül bármi lehet...kitalálni nem lehet.
Jó persze, tudom karosszérialakatos az első szakmám, így tudom, hogy a látatlanban csak tapogatózás.
Csak godoltam estleg valaki tapasztalt már ilyet sajnos
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47715 Dátum:
2022.12.05 hétfő, 06:33:06 »
Idézetet írta: demizol - 2022.12.04 vasárnap, 21:13:43
Jó persze, tudom karosszérialakatos az első szakmám, így tudom, hogy a látatlanban csak tapogatózás.
Csak godoltam estleg valaki tapasztalt már ilyet sajnos
Előrefele néz az olajszürőháza és az olajhütő is ,pl. akármelyiknek is lehet baja
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47716 Dátum:
2022.12.05 hétfő, 08:49:16 »
Idézetet írta: rstwingo - 2022.12.05 hétfő, 06:33:06
Előrefele néz az olajszürőháza és az olajhütő is ,pl. akármelyiknek is lehet baja
ha az olajszivattyu nyomó oldalán van luk, 1 perc alatt leüriti az olajmennyiseget ...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47717 Dátum:
2022.12.05 hétfő, 15:25:08 »
Idézetet írta: rstwingo - 2022.12.05 hétfő, 06:33:06
Előrefele néz az olajszürőháza és az olajhütő is ,pl. akármelyiknek is lehet baja
attól nem lesz puffanás, és menni is fog mind a 4 henger
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47718 Dátum:
2022.12.05 hétfő, 20:14:01 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.05 hétfő, 08:49:16
ha az olajszivattyu nyomó oldalán van luk, 1 perc alatt leüriti az olajmennyiseget ...
Igazad volt sajnos, az egyik dugyttyú kikönyökölt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47719 Dátum:
2022.12.05 hétfő, 21:00:36 »
Idézetet írta: demizol - 2022.12.05 hétfő, 20:14:01
Igazad volt sajnos, az egyik dugyttyú kikönyökölt
sajnálom.Motorcsere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47720 Dátum:
2022.12.10 szombat, 22:49:34 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.05 hétfő, 21:00:36
sajnálom.Motorcsere.
igen az lesz csak azt nem tudom mi a fenétől, mikor én nem hajtom már a kocsikat 110-120 között jártam vele pályán csak.
Még gondolkodom, hogy csak blokkot vegyek dugattyúkkal és ebből a többit vagy komplettet.
Sajna pénz az karcsú mint mindig
Naplózva
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47721 Dátum:
2022.12.10 szombat, 23:28:58 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.05 hétfő, 21:00:36
sajnálom.Motorcsere.
Abban esetleg tudsz segíteni, hogy honnan tudom , hogy a motorom rövid vagy hosszú csúcsos e ?
Találok motort csak többhöz van írva, hogy rövidcsúcsos és ugye porlasztók nélkül adják így nem mindegy, hogy az enyémbe milyen van.
mivel tuti nem most rakok új motort bele, de ha hirtelen lenne jó vétel akkor, ugy venném ,de honnan tudom, ha nem veszem ki a befecskendezőt. BWY N7BA az enyém ha minden igaz mert forgalmim szerint a motor tipusa megállapított. mivel a motorszám nem tartalmazza. Gondolom mert németből van a kocsi.
Köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2022.12.11 vasárnap, 09:43:59 írta alf®
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47722 Dátum:
2022.12.11 vasárnap, 09:43:43 »
Idézetet írta: demizol - 2022.12.10 szombat, 23:28:58
Idézetet írta: alf® - 2022.12.05 hétfő, 21:00:36
sajnálom.Motorcsere.
Abban esetleg tudsz segíteni, hogy honnan tudom , hogy a motorom rövid vagy hosszú csúcsos e ?
Találok motort csak többhöz van írva, hogy rövidcsúcsos és ugye porlasztók nélkül adják így nem mindegy, hogy az enyémbe milyen van.
mivel tuti nem most rakok új motort bele, de ha hirtelen lenne jó vétel akkor, ugy venném ,de honnan tudom, ha nem veszem ki a befecskendezőt. BWY N7BA az enyém ha minden igaz mert forgalmim szerint a motor tipusa megállapított. mivel a motorszám nem tartalmazza. Gondolom mert németből van a kocsi.
Köszönöm
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47723 Dátum:
2022.12.14 szerda, 19:58:14 »
Sziasztok! Írtam már a rángatásról kis fordulaton. Ajánlottatok injektor tisztító adalékot, az folyamatban van. Úgy döntöttem cserélek pár szenzort is. Most ott tartok, hogy kicseréltem a fekete vezérmű szenzort, kicseréltem a MAP szenzort, légtömegmérő gyárilag nincs benne, ez a régi fajta TDCI. Még ki szeretném cserélni a főtengely jeladót is, már meg is vásároltam. Ebben kérném a segítségeteket! Hol találom a főtengely jeladót?
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47724 Dátum:
2022.12.14 szerda, 20:09:34 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.14 szerda, 19:58:14
Sziasztok! Írtam már a rángatásról kis fordulaton. Ajánlottatok injektor tisztító adalékot, az folyamatban van. Úgy döntöttem cserélek pár szenzort is. Most ott tartok, hogy kicseréltem a fekete vezérmű szenzort, kicseréltem a MAP szenzort, légtömegmérő gyárilag nincs benne, ez a régi fajta TDCI. Még ki szeretném cserélni a főtengely jeladót is, már meg is vásároltam. Ebben kérném a segítségeteket! Hol találom a főtengely jeladót?
A váltóharangon van egy kis gumidugó,az alatt lakik.Az egr-től nem messze lefelé.Vezeték megy rá,nem lehet eltéveszteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47725 Dátum:
2022.12.15 csütörtök, 07:22:58 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.14 szerda, 19:58:14
Sziasztok! Írtam már a rángatásról kis fordulaton. Ajánlottatok injektor tisztító adalékot, az folyamatban van. Úgy döntöttem cserélek pár szenzort is. Most ott tartok, hogy kicseréltem a fekete vezérmű szenzort, kicseréltem a MAP szenzort, légtömegmérő gyárilag nincs benne, ez a régi fajta TDCI. Még ki szeretném cserélni a főtengely jeladót is, már meg is vásároltam. Ebben kérném a segítségeteket! Hol találom a főtengely jeladót?
Ne cserélgess ész nélkül mindent, az csak sok pénzbe kerül, és kicsit sem biztos, hogy megoldást hoz.
Meg kell állapítani, mi a hiba, és azt kijavítani.
És egyszerre egy dolgot, hogy utána azt ki tudd zárni, mint lehetséges hibaokot. Azután lehet tovább menni a következőre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47726 Dátum:
2022.12.16 péntek, 20:46:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.12.15 csütörtök, 07:22:58
Ne cserélgess ész nélkül mindent, az csak sok pénzbe kerül, és kicsit sem biztos, hogy megoldást hoz.
Meg kell állapítani, mi a hiba, és azt kijavítani.
És egyszerre egy dolgot, hogy utána azt ki tudd zárni, mint lehetséges hibaokot. Azután lehet tovább menni a következőre.
AndyA
Köszi a hozzászólást. Mindig egyszerre csak egy dolgot cseréltem ki. Ma végre több időm volt, tudtam foglalkozni az autóval. Eddig elkerülte a figyelmem, vagy legalábbis eddig nem feküdtem alá. Közvetlenül az akkumulátor alatt van egy turbó cső, a bilincsnél eléggé olajos, van rajta lerakódás. Mivel ott szinte semmi nincs a közelében, amitől olajos lehetne, úgy gondolom ott szökhet el a nyomás és talán ez lesz a ludas. A régebbi Mondeómnál az EGR alatti csövön volt egyszer egy repedés, de akkor az autó nem rángatott, csak éppen nem akart menni és nagyon füstölt, most viszont nincs füst, csak éppen egyenletes sebességnél rángat.
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47727 Dátum:
2022.12.17 szombat, 18:01:15 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.16 péntek, 20:46:29
Köszi a hozzászólást. Mindig egyszerre csak egy dolgot cseréltem ki. Ma végre több időm volt, tudtam foglalkozni az autóval. Eddig elkerülte a figyelmem, vagy legalábbis eddig nem feküdtem alá. Közvetlenül az akkumulátor alatt van egy turbó cső, a bilincsnél eléggé olajos, van rajta lerakódás. Mivel ott szinte semmi nincs a közelében, amitől olajos lehetne, úgy gondolom ott szökhet el a nyomás és talán ez lesz a ludas. A régebbi Mondeómnál az EGR alatti csövön volt egyszer egy repedés, de akkor az autó nem rángatott, csak éppen nem akart menni és nagyon füstölt, most viszont nincs füst, csak éppen egyenletes sebességnél rángat.
A turbo olajfilmen fut, ilyen fordulatnál semmilyen más csapágyazás nem lehetséges. Így az rendben van, hogy egy pici olaj elszökik a szívó (nyomott) oldalra is. De ez nem lehet nagyon sok, másfelől pont a nyomás miatt, ahol lyuk van, ott az olaj is ki fog jönni. Nagyon helyes volt a meglátásod.
Megjavítottad, és nem segített?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47728 Dátum:
2022.12.18 vasárnap, 12:07:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.12.17 szombat, 18:01:15
A turbo olajfilmen fut, ilyen fordulatnál semmilyen más csapágyazás nem lehetséges. Így az rendben van, hogy egy pici olaj elszökik a szívó (nyomott) oldalra is. De ez nem lehet nagyon sok, másfelől pont a nyomás miatt, ahol lyuk van, ott az olaj is ki fog jönni. Nagyon helyes volt a meglátásod.
Megjavítottad, és nem segített?
AndyA
Ma délután szedem le a turbó csövet, meg fogom tisztítani, hogy lássam van e repedés rajta. A bilincs környékén olajsáros, egész rendesen. Akár bilincsprobléma is lehet, ez ma ki fog derülni. Még egy kérdés... Egy egyszerű elm327 azt mutatta, hogy amikor 2000-2200 fordulaton megyek, akkor a csövekben a nyomás csupán 120-130kPa, ami 1-1.3 bárnak felel meg, tehát szerintem az már biztos, hogy levegő problémám van, legalábbis szerintem. Lesz ma időm mindenre, megnézem a turbót is, hogy a rúd mozog-e terhelésnél.
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47729 Dátum:
2022.12.18 vasárnap, 12:25:25 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.18 vasárnap, 12:07:18
Ma délután szedem le a turbó csövet, meg fogom tisztítani, hogy lássam van e repedés rajta. A bilincs környékén olajsáros, egész rendesen. Akár bilincsprobléma is lehet, ez ma ki fog derülni. Még egy kérdés... Egy egyszerű elm327 azt mutatta, hogy amikor 2000-2200 fordulaton megyek, akkor a csövekben a nyomás csupán 120-130kPa, ami 1-1.3 bárnak felel meg, tehát szerintem az már biztos, hogy levegő problémám van, legalábbis szerintem. Lesz ma időm mindenre, megnézem a turbót is, hogy a rúd mozog-e terhelésnél.
turbónyomást csak terhelésen mérj. Kigyorsítás,2-3nyélgáz.Elkell érje diaggal a 2,5bar nyomást.Ha szivárog valahol,nem megy a nyomás igazán 2,3fölé.
Egy állandó fordulaton nem lesz sosem magas turbónyomás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47730 Dátum:
2022.12.18 vasárnap, 12:25:52 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.18 vasárnap, 12:07:18
Ma délután szedem le a turbó csövet, meg fogom tisztítani, hogy lássam van e repedés rajta. A bilincs környékén olajsáros, egész rendesen. Akár bilincsprobléma is lehet, ez ma ki fog derülni. Még egy kérdés... Egy egyszerű elm327 azt mutatta, hogy amikor 2000-2200 fordulaton megyek, akkor a csövekben a nyomás csupán 120-130kPa, ami 1-1.3 bárnak felel meg, tehát szerintem az már biztos, hogy levegő problémám van, legalábbis szerintem. Lesz ma időm mindenre, megnézem a turbót is, hogy a rúd mozog-e terhelésnél.
Fölösleges. A repedés, ha van, nagyon jól mutatja magát: ahol kifúj az olajpára, ott van. :-)
Azt nézd meg, hogy a bilincs rendben legyen, tegyél újat/húzd meg, ahogy adja, és utána annyira pucold meg, hogy lásd, ha nem a bilincsnél fújt ki.
Célszerű rozsdamentes AWAB bilincset tenni, azzal nem lesz gond utána.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2022.12.18 vasárnap, 13:21:01 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47731 Dátum:
2022.12.18 vasárnap, 14:12:23 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.18 vasárnap, 12:25:25
turbónyomást csak terhelésen mérj. Kigyorsítás,2-3nyélgáz.Elkell érje diaggal a 2,5bar nyomást.Ha szivárog valahol,nem megy a nyomás igazán 2,3fölé.
Egy állandó fordulaton nem lesz sosem magas turbónyomás.
Egyelőre annyit tudtam tenni, hogy meghúztam a bilincset szorosabbra. Fekete olajsár az egész bilincs, meg a találkozás is a vassal, sőt, a vas csövön is jócskán van ragadós olajsár. Ha padlózok harmadik, negyedik sebességben, most már eléri egészen pontosan a 2.5bar nyomást, pár másodperc alatt. Viszont megmaradt a rángatás egyenletes sebességnél.
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47732 Dátum:
2022.12.18 vasárnap, 14:15:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.12.18 vasárnap, 12:25:52
Fölösleges. A repedés, ha van, nagyon jól mutatja magát: ahol kifúj az olajpára, ott van. :-)
Azt nézd meg, hogy a bilincs rendben legyen, tegyél újat/húzd meg, ahogy adja, és utána annyira pucold meg, hogy lásd, ha nem a bilincsnél fújt ki.
Célszerű rozsdamentes AWAB bilincset tenni, azzal nem lesz gond utána.
AndyA
Meghúztam a bilincset, ma már ennél többet nem tudok tenni. Holnap veszek rá új bilincset, meg keresek rá turbócsövet és meglátjuk. A nyomás most megvan, de még mindig rángat egyenletes haladásnál.
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47733 Dátum:
2022.12.18 vasárnap, 14:52:56 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.18 vasárnap, 14:15:18
Meghúztam a bilincset, ma már ennél többet nem tudok tenni. Holnap veszek rá új bilincset, meg keresek rá turbócsövet és meglátjuk. A nyomás most megvan, de még mindig rángat egyenletes haladásnál.
Ha megvan a nyomás, akkor csőcsere nem kell, max. új bilincs.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47734 Dátum:
2022.12.18 vasárnap, 15:17:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.12.18 vasárnap, 14:52:56
Ha megvan a nyomás, akkor csőcsere nem kell, max. új bilincs.
AndyA
A nyomás megvan, viszont gázadásnál nem mozog a rudazat a turbón. Ez normális? Nem elektromos a turbó. Kiakasztottam a rudat és amit mozgatni kell a rúdnak, az nem akad, szépen mozog, gondolom ezt nyitja és zárja az aktuátor nyomás hatására. Maga a rúd, ami az aktuátorból jön ki, azt csak nagyon nehezen lehet mozgatni, gondolom az erős rugó miatt.
«
Utoljára szerkesztve: 2022.12.18 vasárnap, 15:20:09 írta ajzelt
»
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47735 Dátum:
2022.12.18 vasárnap, 17:51:48 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.18 vasárnap, 15:17:30
A nyomás megvan, viszont gázadásnál nem mozog a rudazat a turbón. Ez normális? Nem elektromos a turbó. Kiakasztottam a rudat és amit mozgatni kell a rúdnak, az nem akad, szépen mozog, gondolom ezt nyitja és zárja az aktuátor nyomás hatására. Maga a rúd, ami az aktuátorból jön ki, azt csak nagyon nehezen lehet mozgatni, gondolom az erős rugó miatt.
ha megvolt a 2,5bar, akkor ezzel nincs teendőd.Minden ok a turbónál.
Voltak mk3 asok,amiknél egy sw frissítés megszűntette a rángatást.Érdeklődj ford szervízben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47736 Dátum:
2022.12.18 vasárnap, 19:56:15 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.18 vasárnap, 17:51:48
ha megvolt a 2,5bar, akkor ezzel nincs teendőd.Minden ok a turbónál.
Voltak mk3 asok,amiknél egy sw frissítés megszűntette a rángatást.Érdeklődj ford szervízben.
Köszönöm a tanácsot! Holnap még rá rakok egy új bilincset, meg leszedem azt a turbó csövet, átvizsgálom teljesen. Ha nem oldódik meg a probléma, akkor megkeresem a Ford szervizt.
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47737 Dátum:
2022.12.19 hétfő, 06:22:15 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.18 vasárnap, 19:56:15
Köszönöm a tanácsot! Holnap még rá rakok egy új bilincset, meg leszedem azt a turbó csövet, átvizsgálom teljesen. Ha nem oldódik meg a probléma, akkor megkeresem a Ford szervizt.
Kérdés, az egr le van dugózva , azért kérdem, mert a rángatást pl. a szivósor elkokszosodása is okozhatja, nem kap elég levegőt,azt érdemes tisztitani.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47738 Dátum:
2022.12.19 hétfő, 10:59:33 »
Idézetet írta: rstwingo - 2022.12.19 hétfő, 06:22:15
Kérdés, az egr le van dugózva , azért kérdem, mert a rángatást pl. a szivósor elkokszosodása is okozhatja, nem kap elég levegőt,azt érdemes tisztitani.
Az egr-t kitisztítottam és le is dugóztam.
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47739 Dátum:
2022.12.19 hétfő, 12:13:44 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.19 hétfő, 10:59:33
Az egr-t kitisztítottam és le is dugóztam.
A szívósort is? Abban is állhat végig a koksz...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47740 Dátum:
2022.12.19 hétfő, 12:22:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.12.19 hétfő, 12:13:44
A szívósort is? Abban is állhat végig a koksz...
AndyA
A szívósor tömítés szett éppen most érkezett meg, ki fogom azt is tisztítani, hiszen könnyen hozzáférhető hálistennek. Nem tudom mennyi koksz lehet benne, maga az EGR sem volt annyira elkokszosodva.
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47741 Dátum:
2022.12.20 kedd, 19:34:21 »
Idézetet írta: ajzelt - 2022.12.19 hétfő, 10:59:33
Az egr-t kitisztítottam és le is dugóztam.
Helló!
Nem tudom, mikor dugóztad le az EGR-t, de láttam már egy pár "eltűnt/átégett" EGR dugót TDCi MK3-nál...
Üdv: Petya!
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
stickys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47742 Dátum:
2022.12.28 szerda, 09:13:33 »
Sziasztok!
Nem olyan régen vásároltam egy Mondeót, elkezdtem rendbe rakni, tanácsot szeretnék kérni.
A tulaj elmondása szerint sokat állt, nem volt használva, 2.0 TDCI 2004, 357xxx km, 130LE N7BA.
Hidegen indításkor nyom egy fehér füstöt, vagy leáll van nem, nem stabil az alapjárat. Ha elindulok vele egyből akkor kb az utca végére elérek és már stabil. Melegen alapjáraton kisebb rángatózásokat érezni.
Fogyasztását sokallom, mindenki 6 litereket ír, nekem 9 körül ír a műszerfal.
Adtam az üzemanyaghoz Protec tisztító adalékot, cseréltem szűrőket, szívósort kitisztítottam dióhéjjal, EGR falazva volt és van.
Vettem egy diagot, Forscan hibát eddig nem dobott, csak az EGR-re az előbb említettek miatt.
Jól sejtem, hogy ez porlasztó hiba lesz?
A terv az, hogy kiveszem a porlasztókat és elviszem beméretni/felújítattni.
Van még valami esetleg amire érdemes ránézni?
Köszi,
Viktor
«
Utoljára szerkesztve: 2022.12.28 szerda, 09:18:41 írta stickys
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47743 Dátum:
2022.12.28 szerda, 09:36:12 »
Idézetet írta: stickys - 2022.12.28 szerda, 09:13:33
Sziasztok!
Nem olyan régen vásároltam egy Mondeót, elkezdtem rendbe rakni, tanácsot szeretnék kérni.
A tulaj elmondása szerint sokat állt, nem volt használva, 2.0 TDCI 2004, 357xxx km, 130LE N7BA.
Hidegen indításkor nyom egy fehér füstöt, vagy leáll van nem, nem stabil az alapjárat. Ha elindulok vele egyből akkor kb az utca végére elérek és már stabil. Melegen alapjáraton kisebb rángatózásokat érezni.
Fogyasztását sokallom, mindenki 6 litereket ír, nekem 9 körül ír a műszerfal.
Adtam az üzemanyaghoz Protec tisztító adalékot, cseréltem szűrőket, szívósort kitisztítottam dióhéjjal, EGR falazva volt és van.
Vettem egy diagot, Forscan hibát eddig nem dobott, csak az EGR-re az előbb említettek miatt.
Jól sejtem, hogy ez porlasztó hiba lesz?
A terv az, hogy kiveszem a porlasztókat és elviszem beméretni/felújítattni.
Van még valami esetleg amire érdemes ránézni?
Köszi,
Viktor
Turbónyomást mérni terhelésen.Go szivárgásokat keresni a mocin,csúcsok körül,résolaj visszavezetésnél,go szűrőn,ha van,ezeket megszűntetni.
Ellenőrizni a töltőfeszt, az akkufeszt.Próbából vedd le a generátorról a kis csatlakozót,és figyeld,történik-e változás hidegen az alapjáratban.
Csinálj egy pcm resetet.Újra fogja tanulni a tárolt értékeket az ecu.
Esetleg mielőtt kiszeded a csúcsokat,érdemes lenne újraprogramozni a csúcsokat,rövid távon segíthet.Ellenőrizd a csúcsokon a kompenzációs értékeket.Ha valamelyik kiugrik a többitől,azzal a csúccsal lehet fizikailag is gond.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47744 Dátum:
2022.12.28 szerda, 10:04:41 »
Idézetet írta: stickys - 2022.12.28 szerda, 09:13:33
Sziasztok!
Nem olyan régen vásároltam egy Mondeót, elkezdtem rendbe rakni, tanácsot szeretnék kérni.
A tulaj elmondása szerint sokat állt, nem volt használva, 2.0 TDCI 2004, 357xxx km, 130LE N7BA.
Hidegen indításkor nyom egy fehér füstöt, vagy leáll van nem, nem stabil az alapjárat. Ha elindulok vele egyből akkor kb az utca végére elérek és már stabil. Melegen alapjáraton kisebb rángatózásokat érezni.
Fogyasztását sokallom, mindenki 6 litereket ír, nekem 9 körül ír a műszerfal.
Adtam az üzemanyaghoz Protec tisztító adalékot, cseréltem szűrőket, szívósort kitisztítottam dióhéjjal, EGR falazva volt és van.
Vettem egy diagot, Forscan hibát eddig nem dobott, csak az EGR-re az előbb említettek miatt.
Jól sejtem, hogy ez porlasztó hiba lesz?
A terv az, hogy kiveszem a porlasztókat és elviszem beméretni/felújítattni.
Van még valami esetleg amire érdemes ránézni?
Köszi,
Viktor
Ha van Forscaned, nézd meg oszcilloszkóp módban, hogy mi történik indításkor. Rail nyomás, hogyan épül fel (vagy nem), amikor dadog az alapjárat vagy éppen leáll, akkor mi történik. Tudsz nézni porlasztó korrekciós értéket is minden porlasztóra alapjáratnál. Ha az túl van a 2 mg-on, az is jelezheti a már korántsem ideális állapotot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stickys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47745 Dátum:
2022.12.28 szerda, 14:26:26 »
Köszönöm!
A turbó nyomást melyik PID jelöli?
Most találtam egy P0191 üzemanyagnyomás érzékelő kódot.
Beraktam az FRP-t és a Desired értékét, oszcilloszkópon a két görbe közel azonos. Most egyből beindult, de lehet hogy azért mert 3 óra alatt még nem hűlt ki teljesen.
Az injektorok korrekciós értékei a következőknél mozognak:
F_INJ_A 3.932 mg
F_INJ_B -1.670 mg
F_INJ_C 0.979 mg
F_INJ_D -3.233 mg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47746 Dátum:
2022.12.28 szerda, 14:54:46 »
Idézetet írta: stickys - 2022.12.28 szerda, 14:26:26
Köszönöm!
A turbó nyomást melyik PID jelöli?
Most találtam egy P0191 üzemanyagnyomás érzékelő kódot.
Beraktam az FRP-t és a Desired értékét, oszcilloszkópon a két görbe közel azonos. Most egyből beindult, de lehet hogy azért mert 3 óra alatt még nem hűlt ki teljesen.
Az injektorok korrekciós értékei a következőknél mozognak:
F_INJ_A 3.932 mg
F_INJ_B -1.670 mg
F_INJ_C 0.979 mg
F_INJ_D -3.233 mg
A turbónyomás a MAP érték alatt lesz,de csak terhelésen mérd.2-3nyélgázzal kihúzatva az autót,lehetőleg biztonságos körülmények között.
Maximális turbónyomás 2,5bar a diaggal.Ennek meg is kell lenni,ha kisebb,valahol kifúj.
Az A és D csúcsod a normális értéken kívül,illetve magasabb,mint általában a jó értékek.Egy újraprogramozást megérne,mielőtt rászánod magad a felújításra-bár kevéssé valószínű,hogy megúszod a komplett rendszer felújítást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47747 Dátum:
2022.12.28 szerda, 14:58:17 »
Idézetet írta: stickys - 2022.12.28 szerda, 14:26:26
Köszönöm!
A turbó nyomást melyik PID jelöli?
Most találtam egy P0191 üzemanyagnyomás érzékelő kódot.
Beraktam az FRP-t és a Desired értékét, oszcilloszkópon a két görbe közel azonos. Most egyből beindult, de lehet hogy azért mert 3 óra alatt még nem hűlt ki teljesen.
Az injektorok korrekciós értékei a következőknél mozognak:
F_INJ_A 3.932 mg
F_INJ_B -1.670 mg
F_INJ_C 0.979 mg
F_INJ_D -3.233 mg
Az A és a D nem igazán szívderítő.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47748 Dátum:
2022.12.28 szerda, 14:59:33 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.28 szerda, 14:54:46
A turbónyomás a MAP érték alatt lesz,de csak terhelésen mérd.2-3nyélgázzal kihúzatva az autót,lehetőleg biztonságos körülmények között.
Maximális turbónyomás 2,5bar a diaggal.Ennek meg is kell lenni,ha kisebb,valahol kifúj.
Az A és D csúcsod a normális értéken kívül,illetve magasabb,mint általában a jó értékek.Egy újraprogramozást megérne,mielőtt rászánod magad a felújításra-bár kevéssé valószínű,hogy megúszod a komplett rendszer felújítást.
Értsd: 2. vagy 3. fokozatban padlógázon kigyorsítva 3500-4000-es fordulatig.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47749 Dátum:
2022.12.28 szerda, 14:59:59 »
Idézetet írta: stickys - 2022.12.28 szerda, 14:26:26
Köszönöm!
A turbó nyomást melyik PID jelöli?
Most találtam egy P0191 üzemanyagnyomás érzékelő kódot.
Beraktam az FRP-t és a Desired értékét, oszcilloszkópon a két görbe közel azonos. Most egyből beindult, de lehet hogy azért mert 3 óra alatt még nem hűlt ki teljesen.
Az injektorok korrekciós értékei a következőknél mozognak:
F_INJ_A 3.932 mg
F_INJ_B -1.670 mg
F_INJ_C 0.979 mg
F_INJ_D -3.233 mg
A hibakód fontos!!! Ez pl oka lehet a túlfogyasztásnak-akár.
Hiba van az üzemanyagnyomás szenzor körül.
Hibás üzemanyagnyomás-érzékelő
Hibás üzemanyagnyomás-érzékelő áramkör
Hibás üzemanyagnyomás-érzékelő csatlakozó
Hibás üzemanyag nyomásszabályozó
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
948
949
950
951
952
953
954
[
955
]
956
957
958
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ