Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 03:15:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14672975 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:58:56 »

TDCi motorok
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
quest
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 19:43:37 »

Sziasztok!!

eladó MK III gyári kuplungszett és lendkerék....
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 19:47:39 »

Sziasztok!!

eladó MK III gyári kuplungszett és lendkerék....
A ... azt jelenti, hogy kinyomó is? Árat tudsz mondani?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
quest
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 19:55:47 »

A ... azt jelenti, hogy kinyomó is? Árat tudsz mondani?

igen..kinyomó is...

kuplung+hidraulikus kinyomó+lendkerék:120 pénz

természetesen gyári újba...
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 20:00:33 »

igen..kinyomó is...

kuplung+hidraulikus kinyomó+lendkerék:120 pénz

természetesen gyári újba...
Jól hangzik! Nekem 6-os váltóhoz, 130LE-s TDCI verzióhoz kellene. Helyileg?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
quest
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 20:03:36 »

Jól hangzik! Nekem 6-os váltóhoz, 130LE-s verzióhoz kellene. Helyileg?

természetesen van ahhoz is....-)
kellene egy alvázszám,hogy be tudjam azonosítani melyik jó a Te autódhoz...

én budapesti vagyok...
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 20:08:48 »

természetesen van ahhoz is....-)
kellene egy alvázszám,hogy be tudjam azonosítani melyik jó a Te autódhoz...

én budapesti vagyok...
Oké, privát üzenet ment.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 22:13:33 »

Akkor itt folytatjuk. Smiley
"Minden nyomon követhető csak nem mindegy hogy mivel és mennyi időt hajlandó rááldozni aki diagnosztikát csinál. A probléma ott van hogy a normális diaghoz normális eszköz kell de ahhoz meg általában  jár egy 7000Ft/órás munkadíj. Néha akár 4-5 órát is küszködni kellene próbák , lehetőségek kizárása, terheléses és a nélküli menetek, esetleg alkatrész csere utána mérés stb. Magánembernek szokott lenni rá 4-5 órája de általában nincs hozzá megfelelő eszköze. A szervizeknek általában van de ők meg ennyi időt csak horribilis számla árán fordítanak rá. "
Na ezzel teljesen egyet értek. Mire rendesen végigmenne a szervizes az IDS-sel az összes lehetőségen, az ügyfél olyan számlát kapna, hogy a füle ketté állna.

"Mivel TDCi mondeod van ami összehasonlítva a konkurenciával igenis egy jó konstrukció, csinálok nálad egy komplett diagot a jövő hét utáni héten. Rászánunk egy estét mert komolyan kíváncsi vagyok az alapjárati visszafolyásra kontra CR nyomás stb. (A jövő héten viszont még nem vagyok elérhető.) Más hibakódód nem volt? Csak a knock senzor?"
Köszönöm  a felajánlást, de ma Vik pontot tett a történet végére. A gép megkapta a 4 új porlasztót, meg majdnem mindent, ami kell, és megszűnt a probléma.
Meg nem erősített hírek szerint nem az alvázszámnak megfelelő porlasztók voltak benne. A microcat szerint eurIV-es 125(?), 115 vagy 90LE-s TDCi-khez valóval ment 44eKm-en keresztül. Abból is a sufnifelújított verzióval.  Nem tudom, ez mennyivel járult hozzá a hibajelenséghez.

A P0325-ön kívül más kód nem volt, így erre Vik is azt mondta, független dolog lehet. Meglátjuk.
Objektív hibajelenség a lassú induláson kívül nem volt, csak szubjektív dolgok, mint pl. a bizonytalan gázreakció, finom rángatás (talán az ütemenkénti befecskendezések számának változásánál), emelkedő fogyi, lustaság. Azért szubjektív tényezők ezek, mert lehet attól van, hogy nagyon ki akartam cserélni a porlasztókat. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ReaperGopher
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 22:41:09 »

Akkor itt folytatjuk. Smiley
Köszönöm  a felajánlást, de ma Vik pontot tett a történet végére. A gép megkapta a 4 új porlasztót, meg majdnem mindent, ami kell, és megszűnt a probléma.
Meg nem erősített hírek szerint nem az alvázszámnak megfelelő porlasztók voltak benne. A microcat szerint eurIV-es 125(?), 115 vagy 90LE-s TDCi-khez valóval ment 44eKm-en keresztül. Abból is a sufnifelújított verzióval.  Nem tudom, ez mennyivel járult hozzá a hibajelenséghez.

A P0325-ön kívül más kód nem volt, így erre Vik is azt mondta, független dolog lehet. Meglátjuk.
Objektív hibajelenség a lassú induláson kívül nem volt, csak szubjektív dolgok, mint pl. a bizonytalan gázreakció, finom rángatás (talán az ütemenkénti befecskendezések számának változásánál), emelkedő fogyi, lustaság. Azért szubjektív tényezők ezek, mert lehet attól van, hogy nagyon ki akartam cserélni a porlasztókat. Smiley
Ez a horror szervíz kategória. Ekkora bakit aki egy picit is ért hozzá nem csinál, ez nagyon dúrva. Mondjuk tanulság mindenből van ebből is az amit régen ismert. Felújított felejtős. Csak gyári eredetire érdemes cserélni. Azért azt elképzelem mit kaphatott közbe a lendkereked. Ez alatt a 44ekm alatt elhasználtál vagy 100ekm-et az életéből.
Naplózva
NGabó
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.01 kedd, 07:19:38 »

Sziasztok!
Tegnap kicseréltük a lenkereket,kuplungtácsát,kinyomócsapágyat. Ma sort kerítünk a szíjakra és feszítőkre jah és az olajköri termóra. EGR-t dugóztam!  Olyan  kérédésem lenne, hogy ha már összeraktuk a vasat mi az amire figyelnem kell, hogy ne legyen probléma?Itt gondolok légtelenítésre stb...például hogyan szakszerű lelégteleníteni a kuplungot? Előre is köszönöm !
Naplózva
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.01 kedd, 08:33:27 »


Köszönöm  a felajánlást, de ma Vik pontot tett a történet végére. A gép megkapta a 4 új porlasztót, meg majdnem mindent, ami kell, és megszűnt a probléma.


Örülök, hogy rendbe jött a géped!  integet2
Intéztem még hozzád egy kérdést privátban.
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.01 kedd, 10:13:06 »

Ez a horror szervíz kategória. Ekkora bakit aki egy picit is ért hozzá nem csinál, ez nagyon dúrva. Mondjuk tanulság mindenből van ebből is az amit régen ismert. Felújított felejtős. Csak gyári eredetire érdemes cserélni. Azért azt elképzelem mit kaphatott közbe a lendkereked. Ez alatt a 44ekm alatt elhasználtál vagy 100ekm-et az életéből.
Hát igen... Nem voltam elég körültekintő a vételnél, és megelégedtem azzal, hogy a porlasztók cserélve voltak 8eKm-rel korábban és a Keszthelyi Ford Autóház cserélte őket, számla van róla. Azt tudtam, hogy az előző tulaj vette valami autósboltban a porlasztókat azzal, hogy felújítottak. Azt azért nem gondoltam, hogy egy hivatalos Ford márkaszerviz képes nem belevaló porlasztókat beépíteni és a beépítésről számlát adni. Meg azt sem, hogy az előző tulaj verte az asztalt, hogy tegyék bele, mert teljesen autó-analfabéta volt (állítólag nem vette észre, hogy 5fokkal balra áll a kormányközép, így járt vele 20eKm-t, ami viszont gáz, hogy eközben kétszer volt a gép revízión, szervizben a fent említett intézménynél)
Valószínű kapott rendesen, mert 130eKm-nél cserélni kellett a csörömpölés miatt.
Bízom benne, hogy mostantól rendben lesz.  eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.01 kedd, 10:16:35 »

Hát igen... Nem voltam elég körültekintő a vételnél, és megelégedtem azzal, hogy a porlasztók cserélve voltak 8eKm-rel korábban és a Keszthelyi Ford Autóház cserélte őket, számla van róla. Azt tudtam, hogy az előző tulaj vette valami autósboltban a porlasztókat azzal, hogy felújítottak. Azt azért nem gondoltam, hogy egy hivatalos Ford márkaszerviz képes nem belevaló porlasztókat beépíteni és a beépítésről számlát adni. Meg azt sem, hogy az előző tulaj verte az asztalt, hogy tegyék bele, mert teljesen autó-analfabéta volt (állítólag nem vette észre, hogy 5fokkal balra áll a kormányközép, így járt vele 20eKm-t, ami viszont gáz, hogy eközben kétszer volt a gép revízión, szervizben a fent említett intézménynél)
Valószínű kapott rendesen, mert 130eKm-nél cserélni kellett a csörömpölés miatt.
Bízom benne, hogy mostantól rendben lesz.  eljen

A keszthelyi szalon azóta bezárt, de sosem a hozzértésükről voltak híresek...  vigyor3 (hozzájuk tartozik/tartozott Zalaegerszeg és Nagykanizsa is).
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.01 kedd, 11:03:08 »

no elég megváltozott a forum mióta legutóbb voltam, kb 2 hete.

A horvát-montenegroi kiruccanással kapcsolatban, lehet, hogy én is az intercooler csövénél lévő bilincsről hallottam. Ezt magam is meg tudom oldani, merre találom azt a rögzítést?

Az izzitásjelzővel télen volt gondom, a vétel után. Azt többek között Vik mesterrel megoldottunk, mindeféle csere meg felújítás, de mondta, hogy a porlasztócsúcsok háááát majd cserézni kéne,de még jó. Itthon azóta nem is volt vele baj, meg kímélem is a verdát, más jelenség nem volt, csak a villogása, meg ugye a vészüzemmódi gyengeség, motor le , újraindit és jó volt...de csak nagyobb terhelésnél jött elő, vagy rossz visszaváltásnál. Lelkiekben már felkészültem egy pcsúcs cserére.... szomoru1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.01 kedd, 12:18:33 »

A keszthelyi szalon azóta bezárt, de sosem a hozzértésükről voltak híresek...  vigyor3 (hozzájuk tartozik/tartozott Zalaegerszeg és Nagykanizsa is).
Láttam én is a hétvégén. Valószinű nem kár értük.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.01 kedd, 12:37:23 »

no elég megváltozott a forum mióta legutóbb voltam, kb 2 hete.

A horvát-montenegroi kiruccanással kapcsolatban, lehet, hogy én is az intercooler csövénél lévő bilincsről hallottam. Ezt magam is meg tudom oldani, merre találom azt a rögzítést?

Az izzitásjelzővel télen volt gondom, a vétel után. Azt többek között Vik mesterrel megoldottunk, mindeféle csere meg felújítás, de mondta, hogy a porlasztócsúcsok háááát majd cserézni kéne,de még jó. Itthon azóta nem is volt vele baj, meg kímélem is a verdát, más jelenség nem volt, csak a villogása, meg ugye a vészüzemmódi gyengeség, motor le , újraindit és jó volt...de csak nagyobb terhelésnél jött elő, vagy rossz visszaváltásnál. Lelkiekben már felkészültem egy pcsúcs cserére.... szomoru1

magad is meg tudod csinálni. Az első lökös bal alsó része mögött keress egy felfogatást, ami tart egy csövet, és a felfogatás olyan, mnt egy alátét ami belülről gumival van kibélelve és ezen a gumin megy át a csavar. Na ezt a gumit kell kiszedni.

A jelenségek alapján szerintem ne csak lélekben készül pcsúcs cserére.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
quest
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.01 kedd, 14:55:19 »

olajszűrő eladó! 10db finis:1349745   tdci mondeóhoz

egyben szeretném 10x1000

Üdv
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.01 kedd, 15:22:53 »

magad is meg tudod csinálni. Az első lökös bal alsó része mögött keress egy felfogatást, ami tart egy csövet, és a felfogatás olyan, mnt egy alátét ami belülről gumival van kibélelve és ezen a gumin megy át a csavar. Na ezt a gumit kell kiszedni.

A jelenségek alapján szerintem ne csak lélekben készül pcsúcs cserére.

Jahhh, írtam, hogy az Erdélyi túra alatt 5.2 L/100km volt a drágaszágooom fogyasztása?  taps
4személy+csomagok  hehe
Csak a koccanás nem hiányzott  szomoru1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.01 kedd, 15:24:29 »

Jahhh, írtam, hogy az Erdélyi túra alatt 5.2 L/100km volt a drágaszágooom fogyasztása?  taps
4személy+csomagok  hehe
Csak a koccanás nem hiányzott  szomoru1

gratula

Nekem talán egyszer volt eddig 6 lityó alatt a fogyasztásom.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.01 kedd, 15:30:51 »

gratula

Nekem talán egyszer volt eddig 6 lityó alatt a fogyasztásom.  vigyor3

Én is meglepődtem  wow1
Hegyi szerpentinek, kis nyomatékból autózás, stb...
Eddigi legjobb fogyim az 5.6 volt, tavaly Horvátoknál...mondjuk az végig ótópálya volt...ugyanúgy 4személy+csomagok...  beka3
Azt hittem itt azért több lesz, mert nem kevés hegyi caplató van Romániában...  eplus2
De aztán így nem olyan rossz  nyes taps hehe
Amúgy átlagban én is tartom a gyári értéket...vagy kicsit alatta, olyan ~6 littyó +/- 0.2...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.01 kedd, 15:54:46 »

Én is meglepődtem  wow1
Hegyi szerpentinek, kis nyomatékból autózás, stb...
Eddigi legjobb fogyim az 5.6 volt, tavaly Horvátoknál...mondjuk az végig ótópálya volt...ugyanúgy 4személy+csomagok...  beka3
Azt hittem itt azért több lesz, mert nem kevés hegyi caplató van Romániában...  eplus2
De aztán így nem olyan rossz  nyes taps hehe
Amúgy átlagban én is tartom a gyári értéket...vagy kicsit alatta, olyan ~6 littyó +/- 0.2...

Én ebben az évben kétszer is mentem Horváto-ba. Egyszer 6.5 körül volt, egyszer pedig 8.6.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.01 kedd, 16:00:10 »

...egyszer pedig 8.6.  vigyor3

Ezt hogy csináltad?
1-esben mentél, mert elfelejtettél váltani???  eplus2
 worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.01 kedd, 16:14:05 »

Ezt hogy csináltad?
1-esben mentél, mert elfelejtettél váltani???  eplus2
 worship

Nem, 2 bicóval a tetőn 140-150-el  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.01 kedd, 16:46:06 »

Jahhh, írtam, hogy az Erdélyi túra alatt 5.2 L/100km volt a drágaszágooom fogyasztása?  taps
4személy+csomagok  hehe
Csak a koccanás nem hiányzott  szomoru1
Kellene már egy "fogyasztás" topic. Meg egy tempomatos is Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.01 kedd, 17:36:41 »

Sziasztok tagok!

Segítségeteket kérem, ma úgy jártam, hogy : párom hazaindult Szfvárról, és bekapcsolt a vészüzemmód.
Jelenség. Autó nem megy, de nem füstöl (mikor korábban kimentek a csúcsaim).  A kocsi nem rángat, azaz reménykedem benne, hogy turbó jó, magasnyomású szivattyú jó.

Elmentem barátomhoz, és kiollastuk a kódokat, de közben le is állt a kocsi, na ez durva.
Kódok:
(B1681) PATS: transc. jel vétele nem történt meg - 088096810100 (lehet ez a beépített érintéses indfdításgátló buzulása)
(P2339) 4-es számú henger felső kopogási küszöbérték - 080023390100

Utána csak az első hibakódot tudtuk törölni, így most is vészüzemmódban van a kocsi, segítsetek kérleeeeeeeek mi lehet ez?Huh?

Előzmény: most 235 ezer van a kocsiban, korábban 170 ezernél cseréltek csúcsokat (mindet), akkor a hibakód a következő volt:
(P0190-PCM Tüzelőanyag nyomás érzékelő
P2337 - PCM 2-es henger kopogás

53134573D956000

Tehát a csúcsokban összesen 70 ezer van, az előzőeket 190 ezernél cseréltem. Kérem aki tud, segítsen.

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.02 szerda, 07:25:16 »

Sziasztok tagok!

Segítségeteket kérem, ma úgy jártam, hogy : párom hazaindult Szfvárról, és bekapcsolt a vészüzemmód.
Jelenség. Autó nem megy, de nem füstöl (mikor korábban kimentek a csúcsaim).  A kocsi nem rángat, azaz reménykedem benne, hogy turbó jó, magasnyomású szivattyú jó.

Elmentem barátomhoz, és kiollastuk a kódokat, de közben le is állt a kocsi, na ez durva.
Kódok:
(B1681) PATS: transc. jel vétele nem történt meg - 088096810100 (lehet ez a beépített érintéses indfdításgátló buzulása)
(P2339) 4-es számú henger felső kopogási küszöbérték - 080023390100

Utána csak az első hibakódot tudtuk törölni, így most is vészüzemmódban van a kocsi, segítsetek kérleeeeeeeek mi lehet ez?Huh?

Előzmény: most 235 ezer van a kocsiban, korábban 170 ezernél cseréltek csúcsokat (mindet), akkor a hibakód a következő volt:
(P0190-PCM Tüzelőanyag nyomás érzékelő
P2337 - PCM 2-es henger kopogás

53134573D956000

Tehát a csúcsokban összesen 70 ezer van, az előzőeket 190 ezernél cseréltem. Kérem aki tud, segítsen.


Nem lehet,hogy felújítottak kerültek bele?Mert akkor végük van....... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.02 szerda, 09:04:51 »

Szia!

Gyári felújjított került bele, 50.000 km garival, de a csúcsok újak voltak, csak a perely volt felújjítva.
DE most nincs tüzelőanyag nyomásérzékelő kódom..


Nem lehet,hogy felújítottak kerültek bele?Mert akkor végük van....... Roll Eyes
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.02 szerda, 10:22:35 »

Szia!

Gyári felújjított került bele, 50.000 km garival, de a csúcsok újak voltak, csak a perely volt felújjítva.
DE most nincs tüzelőanyag nyomásérzékelő kódom..


Ellenőriztesd, hogy nem dobta-e el az ecu a kalibrációs kódokat. BTW, volt kalibrációs kódja a porlasztóknak? Egyáltalán belevaló? Mert az enyém is felújtottat kapott korábban, amiről most kiderült, hogy alkatrészszám alapján nem belevaló. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.02 szerda, 11:02:13 »

Szia!

Ok, megnézetem, most vittem el egy barátomhoz, s meglesi mi is van. Ha rossz lett volna a progi rajta, hogy hogy csak most jött volna  ki a hiba?
Nemsokára kiderül, hogy mi is van.

Tisztelettel

Ellenőriztesd, hogy nem dobta-e el az ecu a kalibrációs kódokat. BTW, volt kalibrációs kódja a porlasztóknak? Egyáltalán belevaló? Mert az enyém is felújtottat kapott korábban, amiről most kiderült, hogy alkatrészszám alapján nem belevaló. Smiley
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.02 szerda, 12:57:57 »

„Megint a Ti segítségetekre számítanék.

Kollega autója 2.0 TDCi elkezdett furcsán indulgatni.
Néha 2-3 mp-ig is kell indítózni mire beindul, és van hogy felvillan a beindulás pillanatában az izz. jelző lámpa.
Sokszor persze semmi gond nincs.
Füst, rángatózás nincs, erő megvan.
Én levegősödésre gondoltam de szerintem esélytelen. Vik cserélte Neki is a csúcsokat olyan 10-20 ezer km-el ezelőtt. Akkor rendbe volt a magasnyomású szippancs is. MAF-ot kipucoltuk ártani nem árt alapon de semmi. Nézegettük, törölgettük, kontaktokat megpiszkáltuk de itt kimerült a tudomány.

Van esetleg valami tippetek mert túl sok ötletünk nem igazán van a dologgal kapcsolatban.

Előre is nagyon köszönöm  ”

Ha esetleg másnak is lesz ilyen úgy néz ki meg van a hiba.
Az akksi volt a ludas.
Bár az első tippem rögtön ez volt, de csak álló motornál mértünk rá és ott jó volt. Viszont indítózásnál lement 8V-ra és az már elég sovány.
Volt hibakód is (valami fő áramellátó rendszer).
Most úgy néz ki megszűntek a gondok.

Viszont mikor máskor mint amikor indultam haza hétvégén Keszthelyről indítózáskor nekem is felvillant az izz. jelző nehogy nyugodt utam legyen!
Remélem nekem is csak akksi lesz, még nem volt időm megmérni…

BTW

Angel!

Véletlenül nem Te írtad egyszer hogy hosszabb állás után lemerült az akksid?
Akkor nem volt semmi villanás?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.02 szerda, 15:05:46 »

Kettőstömegű lendkerék 3D animáció:
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.02 szerda, 22:06:28 »

Angel!

Véletlenül nem Te írtad egyszer hogy hosszabb állás után lemerült az akksid?
Akkor nem volt semmi villanás?

Én írtam, úgy emlékszem, nem volt villanás. De az tekerni sem tudta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NGabó
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 06:37:42 »

Sziasztok!

A következő a problémám: Tegnap összeraktuk teljesen a gépet (kuplung+kinyomó+lendkerék). Indul szépen pöccre viszont olyan mintha nem emelne ki teljesen a kuplungom vagy a kinyomóm. Tehát benyomom a kuplungot beteszem sebességbe (nehezebben mint régen) és már forog is a kerék elég minimálisan de forog. Ilyenkor mi a teendő? Arra gyanakodtunk, hogy még levegős a rendszer. Elég sokat pumpáltunk a kuplungon de így sem. Valakinek van tapasztalata ilyen téren vagyis cserélt már kuplungot? A típus: TDCI 2004 6seb. FMBA. Ha valaki tud valamit légyszi minél előbb írjon mert nagyon kéne az autóm.  falbav köszi
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 07:18:38 »

Szia!

Képzeljétek, ahogy írtad, eldobta a kódot, feltették a gyári kódot, és most jó. A porlasztó belevaló, FORD-ba tették. Szal egyenlőre ok, de azért résen leszek, remélem nem kell cserélni. Viszont azt is hallottam, (ki tud erről valamit?) hogy vannak csúcsok, amiket szét lehet szedni, és lehet csak a hegyét cserélni, ami kb "csak" 15 e HUF.
Ja, és sosem ment így a kocsim mint most, 3000 fele már nem akart menni, most meg megy mint a golyó...




Ellenőriztesd, hogy nem dobta-e el az ecu a kalibrációs kódokat. BTW, volt kalibrációs kódja a porlasztóknak? Egyáltalán belevaló? Mert az enyém is felújtottat kapott korábban, amiről most kiderült, hogy alkatrészszám alapján nem belevaló. Smiley
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 07:22:32 »

Szia!

Bármint a lendkerék forog amikor beteszed sebbe?  Szerintem ez tök normális. amúgy ha üresben vagy, akkor is forog. Próbáld ki. Állítsad le a kocsidat úgy, hogy üresben jár, és utána szintén , csak nyomd be a kuplungot, hallod, hogy első esetben fémesen hangzik mikor leáll, második esetben meg semmi... Vagy lehet nem egyről beszélünk?


!

A következő a problémám: Tegnap összeraktuk teljesen a gépet (kuplung+kinyomó+lendkerék). Indul szépen pöccre viszont olyan mintha nem emelne ki teljesen a kuplungom vagy a kinyomóm. Tehát benyomom a kuplungot beteszem sebességbe (nehezebben mint régen) és már forog is a kerék elég minimálisan de forog. Ilyenkor mi a teendő? Arra gyanakodtunk, hogy még levegős a rendszer. Elég sokat pumpáltunk a kuplungon de így sem. Valakinek van tapasztalata ilyen téren vagyis cserélt már kuplungot? A típus: TDCI 2004 6seb. FMBA. Ha valaki tud valamit légyszi minél előbb írjon mert nagyon kéne az autóm.  falbav köszi
[/quote]
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 07:24:53 »

Sziasztok!

Azért, hogy mire készüljek, van most valakinek valami jó forrása porlasztócsúcs ügyben? FMBA 2.0 tdci motorhoz? ( 6 seb, 131 LE).
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 07:37:04 »

Kettőstömegű lendkerék 3D animáció:
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ

a videó szerint akár fel is lehetne újítani... vigyor3

Melyik része megy tönkre? Egyébként meggyőzőnek tűnik, nem hülyeség ez a kéttömegű, csak a minőségen kellene javítani.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 08:13:20 »

a videó szerint akár fel is lehetne újítani... vigyor3

Melyik része megy tönkre? Egyébként meggyőzőnek tűnik, nem hülyeség ez a kéttömegű, csak a minőségen kellene javítani.
Szerintem elsősorban a rugó fárad el. Vannak ugyanott videók beteg lendkerekekről.
Nem hiszem, hogy bontható. Illetve bontható, de irreverzibilisen. Hova jutna a világ, ha egy 100 ezres lendkereket csak úgy egy tizesért fel lehetne újítani.. gun
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
NGabó
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 08:26:39 »

Sziasztok!

Azért, hogy mire készüljek, van most valakinek valami jó forrása porlasztócsúcs ügyben? FMBA 2.0 tdci motorhoz? ( 6 seb, 131 LE).
szia!
keresd "quest"-et. Ő biztos tud neked jó áron.  Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 08:31:46 »

Szerintem elsősorban a rugó fárad el. Vannak ugyanott videók beteg lendkerekekről.
Nem hiszem, hogy bontható. Illetve bontható, de irreverzibilisen. Hova jutna a világ, ha egy 100 ezres lendkereket csak úgy egy tizesért fel lehetne újítani.. gun

oda jutna, ahová kellene  vigyor3

Ez a rugó annyira kilazul, hogy elkezd darálni? Vagy mi? Egyébként csillapít e rezgésen, de kérdéses az, hogy a fennmaradó rezgés mennyivel jobb, mint ha nem lenne kettős tömegű...

Mert a rezgésnek nem az amplitúdója a lényeg hanem a frekvenciája, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 18:00:42 »

mennyibe fájhat egy gyűrűtörés munkával, anyaggal?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 20:04:01 »

szevasztok.
Olyan gondom van hogy kb 2600 fordulattol kicsit hullámzik a gyorsulásom.Ezt úgy értem mint ha hullámzó szembe szelet kapnék 200 -as fordulat különbségeknél.Tehát nem sima a gyorsulás.Nem rángat,nem szaggat a legjobb szó hogy hullámzik.Mondtak olyasmit hogy a vákumvezérlő mágnesszelep közzül a jobb oldali a turbóé lehet a ludas.kimérhető-e ez valahogy ?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 20:11:32 »

Szia!

Bármint a lendkerék forog amikor beteszed sebbe?  Szerintem ez tök normális. amúgy ha üresben vagy, akkor is forog. Próbáld ki. Állítsad le a kocsidat úgy, hogy üresben jár, és utána szintén , csak nyomd be a kuplungot, hallod, hogy első esetben fémesen hangzik mikor leáll, második esetben meg semmi... Vagy lehet nem egyről beszélünk?

A lendkereket rögzíted a főtengely végéhez 6db csavarral(kényszer kapcsolat) ha a főtengely mozog, mozog a lendkerék is...ugyanúgy smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 20:20:09 »

mennyibe fájhat egy gyűrűtörés munkával, anyaggal?

Egy haver Transiton csináltat most ilyet. 140-be lenne az egyes henger fúrása, cseréje (ebből 40e az új dugattyú), és a többi hengerben a gyűrűcsere...
Besült neki 100ekm-nél. Mondjuk egyáltalán nem használta kíméletesen... (2006-os 140T350)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 21:34:02 »

oda jutna, ahová kellene  vigyor3

Ez a rugó annyira kilazul, hogy elkezd darálni? Vagy mi? Egyébként csillapít e rezgésen, de kérdéses az, hogy a fennmaradó rezgés mennyivel jobb, mint ha nem lenne kettős tömegű...

Mert a rezgésnek nem az amplitúdója a lényeg hanem a frekvenciája, nem?
Nem tudom mit értesz darálás alatt. Ha a rugó elfárad, a lendkerék holtjátéka lesz nagyobb. Eredetileg ahogy a két fél elfordul, a rugó fokozatosan befeszül. Az elfáradtnál meg sokáig semmi, azután egyszer csak nagy ellenállás. A videókon látszik, hogy a rossz lendkerék kézzel simán elforgatható.
Amúgy pont az amplitúdót kellene lenyelnie.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 21:36:53 »

Egy haver Transiton csináltat most ilyet. 140-be lenne az egyes henger fúrása, cseréje (ebből 40e az új dugattyú), és a többi hengerben a gyűrűcsere...
Besült neki 100ekm-nél. Mondjuk egyáltalán nem használta kíméletesen... (2006-os 140T350)
ismerősnek 200e-t mondtak, bár még azt se tudni, pontosan mi baja  Roll Eyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.04 péntek, 07:55:56 »

szevasztok.
Olyan gondom van hogy kb 2600 fordulattol kicsit hullámzik a gyorsulásom.Ezt úgy értem mint ha hullámzó szembe szelet kapnék 200 -as fordulat különbségeknél.Tehát nem sima a gyorsulás.Nem rángat,nem szaggat a legjobb szó hogy hullámzik.Mondtak olyasmit hogy a vákumvezérlő mágnesszelep közzül a jobb oldali a turbóé lehet a ludas.kimérhető-e ez valahogy ?
Kilukadt valamelyik gumiturbócsöved.Esetleg a turbó vákuumcsöve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.04 péntek, 08:46:10 »

Nem tudom mit értesz darálás alatt. Ha a rugó elfárad, a lendkerék holtjátéka lesz nagyobb. Eredetileg ahogy a két fél elfordul, a rugó fokozatosan befeszül. Az elfáradtnál meg sokáig semmi, azután egyszer csak nagy ellenállás. A videókon látszik, hogy a rossz lendkerék kézzel simán elforgatható.
Amúgy pont az amplitúdót kellene lenyelnie.
Illetve,ha eltörik a rugó......na akkor már csilingel. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.04 péntek, 12:32:54 »

Kilukadt valamelyik gumiturbócsöved.Esetleg a turbó vákuumcsöve.
Nekem is a múlt héten lukat ki a turbó csövem , és valóban hasonló jelenség volt először.
Letekert ablaknál  olyan hangja volt , mintha lefújó szelep lett volna az autóban , aztán amikor még jobban szétrepedt húzatáskor nagyon kifújt és gyenge volt  .Talán fülelj te is , hátha hallasz hasonlót.
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.04 péntek, 12:35:58 »

Nekem is a múlt héten lukat ki a turbó csövem , és valóban hasonló jelenség volt először.
Letekert ablaknál  olyan hangja volt , mintha lefújó szelep lett volna az autóban , aztán amikor még jobban szétrepedt húzatáskor nagyon kifújt és gyenge volt  .Talán fülelj te is , hátha hallasz hasonlót.

Szia cicinikkes! eljen
Továbbítom! http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg450271#msg450271  worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.