Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 23:14:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14677446 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #700 Dátum: 2009.11.07 szombat, 09:12:08 »

Azt nem mondtam hoyg nam találtunk hibakódot csak nem volt definiálva Csak most tudtam utána nézni. szomoru1
Ja.....hibakódról nem szólt a fáma..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 00:44:45 »

Sziasztok! Lassan le akarom cserélni az olajat a gépemben(2.0 TDCI-2004) és nem tudja valaki fejből, hogy mekkora villáskulcs kell az olajleersztőcsavarhoz és az olajszűrő fedélhez? Nem akarom, hogy az ne legyen ott. Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #702 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 08:23:43 »

Sziasztok! Lassan le akarom cserélni az olajat a gépemben(2.0 TDCI-2004) és nem tudja valaki fejből, hogy mekkora villáskulcs kell az olajleersztőcsavarhoz és az olajszűrő fedélhez? Nem akarom, hogy az ne legyen ott. Köszi.
13-as az olajleeresztőhöz, és 36-os az olajszűrőházhoz  wave
Az olajszűrőházhoz csak dugókulccsal férsz hozzá, villással nem....vagy olajszűrő leszedővel..
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.08 vasárnap, 08:25:37 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 15:42:45 »

sziasztok! Én írtam a kerregős autóval kapcsolatban. Elvittem az autót szerelőhöz lecseréltük a szíjat és volt 2db rossz görgő. Azt cserélték megnézték a generátort meg a többi görgőt, de nem találták rossznak. De az a baj hogy most is van kerregés arról az oldalról, és most a szíj is nyiszog főleg ha leállítom meg beindítom... Nem tudtok debrecen felé egy hozzá értő szerelőt, aki nem csak találgat és lehúz? 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #704 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 16:23:28 »

sziasztok! Én írtam a kerregős autóval kapcsolatban. Elvittem az autót szerelőhöz lecseréltük a szíjat és volt 2db rossz görgő. Azt cserélték megnézték a generátort meg a többi görgőt, de nem találták rossznak. De az a baj hogy most is van kerregés arról az oldalról, és most a szíj is nyiszog főleg ha leállítom meg beindítom... Nem tudtok debrecen felé egy hozzá értő szerelőt, aki nem csak találgat és lehúz? 
A generátorszíj több okból szólhat.
A főtengejszíjtárcsa miatt.
A nyúlt szíj miatt.
A görgők csapágyai miatt.
A klíma csapágya miatt.
A szíjfeszítő miatt.

Érdemes mindent egyszerre cserélni(a klímacsapágy kivételével,ha azzal nincs gond),meg átalakítani a szíjfeszítő gumi szilentjét  alura Wink wave.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 10:20:25 »

No lehet, hogy ez a motorkerregős dolog engem is elért. Tegnap este még szépen mászkáltam az autóval, semmibaja sem volt, tök jól üzemelt, ma reggel meg beindítom, s a motor jobb első feléből iszonyatos kerregés jött. De csak alapjáraton, ha már kicsit is emelem a fordulatot elcsitul. Nyöszörgés nincs, csak kerregés. Görgők-szíj-feszítő csere sanszos? kompletten milyen árban mérik ezt? valakinek tapasztalat Auto-fort-os Vik-es árakról? Hozzá vinném.

Ja és ez ki tud jönni egyik beindításról a másikra ilyen durván?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 10:39:34 »

No lehet, hogy ez a motorkerregős dolog engem is elért. Tegnap este még szépen mászkáltam az autóval, semmibaja sem volt, tök jól üzemelt, ma reggel meg beindítom, s a motor jobb első feléből iszonyatos kerregés jött. De csak alapjáraton, ha már kicsit is emelem a fordulatot elcsitul. Nyöszörgés nincs, csak kerregés. Görgők-szíj-feszítő csere sanszos? kompletten milyen árban mérik ezt? valakinek tapasztalat Auto-fort-os Vik-es árakról? Hozzá vinném.

Ja és ez ki tud jönni egyik beindításról a másikra ilyen durván?
ez más lesz. A szíjfeszítő berregés jellemzően 800 1/min fordulat alatt jelentkezik, magasabban elmúlik.
generátor, klímak csapágy probléma is lehet, ld. alf hsz-ét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 10:48:25 »

ez más lesz. A szíjfeszítő berregés jellemzően 800 1/min fordulat alatt jelentkezik, magasabban elmúlik.
generátor, klímak csapágy probléma is lehet, ld. alf hsz-ét.


Hát nekem is csak alapjáraton van a kerregés, ha már kicsit is magasabb elmúlik!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:00:20 »

Hát nekem is csak alapjáraton van a kerregés, ha már kicsit is magasabb elmúlik!
Középsúlyos dyslexia  Lips Sealed
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:12:39 »

Középsúlyos dyslexia  Lips Sealed
zavart1
Naplózva
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:31:58 »

No lehet, hogy ez a motorkerregős dolog engem is elért. Tegnap este még szépen mászkáltam az autóval, semmibaja sem volt, tök jól üzemelt, ma reggel meg beindítom, s a motor jobb első feléből iszonyatos kerregés jött. De csak alapjáraton, ha már kicsit is emelem a fordulatot elcsitul. Nyöszörgés nincs, csak kerregés. Görgők-szíj-feszítő csere sanszos? kompletten milyen árban mérik ezt? valakinek tapasztalat Auto-fort-os Vik-es árakról? Hozzá vinném.

Ja és ez ki tud jönni egyik beindításról a másikra ilyen durván?

Nálam folyamatosan hangosodva jött elő, én is Vik-nél csináltattam az összes javasolt szir-sz*rt csrélve asszem 85 pénzből jött ki mindenestül.
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:55:22 »

Nálam folyamatosan hangosodva jött elő, én is Vik-nél csináltattam az összes javasolt szir-sz*rt csrélve asszem 85 pénzből jött ki mindenestül.

Hát igen, hirtelen ő is egy 100-ast mondott mindenre. Imádom az autómat, de hogy mindig van valami... szomoru1 Persze tudom, hogy ennyi km-nél ez már számítható...csak mikor az ember újonan veszi meg a verdát, s 5 év mulva éri el ezt a szintet, akkor azt mondja, hogy már ideje...de nálam most lesz csak egy éve..s igy más érzés! Inkább egy Magicar-t akartam beszereltetni most ennyi zséből!  Amugy mennyire bonyolult feladat a cseréje, esetleg nem szakszervizes ismerős, alkatrész vásárlás után ki tudja cserézni könnyen?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 19:44:41 »

Hát igen, hirtelen ő is egy 100-ast mondott mindenre. Imádom az autómat, de hogy mindig van valami... szomoru1 Persze tudom, hogy ennyi km-nél ez már számítható...csak mikor az ember újonan veszi meg a verdát, s 5 év mulva éri el ezt a szintet, akkor azt mondja, hogy már ideje...de nálam most lesz csak egy éve..s igy más érzés! Inkább egy Magicar-t akartam beszereltetni most ennyi zséből!  Amugy mennyire bonyolult feladat a cseréje, esetleg nem szakszervizes ismerős, alkatrész vásárlás után ki tudja cserézni könnyen?
Az enyémben 3000KM után ismét szól. Ha időm engedi, viszem vissza Vikhez ellenőrzésre. Pedig mindent cseréltek. Szíj, tárcsa, feszítő, vezetőgörgő. Alf írt valamikor a szíjak hosszáról, lehet ott lesz a megoldás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 19:57:07 »

Ma Kaposváron nézegettem egy 2004-es kombi tédécéit, családbővitési gondolatok miatt...
Beinditottam és a meleghugy megindult a lábszáramon annyira elszörnyedtem milyen hangja volt annak a szerencsétlen autónak...
Az olajsarat ugy kellett ellapátolnom a porlasztóktól meg a szivócsőtől, és persze a szokásos szijhang megvolt....a kuplung gyakorlatilag beesett magától besem kellett nyomnom olyan framkó volt....
szörnyű volt...
Felidéztem az én 2002-es autómat és illedelmesen távoztam....
autócsere áttéve jövőre, addig elfelejtjük ezeket a borzalmakat. eplus2
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 19:58:54 »

Az enyémben 3000KM után ismét szól. Ha időm engedi, viszem vissza Vikhez ellenőrzésre. Pedig mindent cseréltek. Szíj, tárcsa, feszítő, vezetőgörgő. Alf írt valamikor a szíjak hosszáról, lehet ott lesz a megoldás.

Junius végén mindent kicseréztek ami a segédhajtásokban forog morog, szerencsére nekem azóta nem jött vissza. integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #715 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 21:16:03 »

Ma Kaposváron nézegettem egy 2004-es kombi tédécéit, családbővitési gondolatok miatt...
Beinditottam és a meleghugy megindult a lábszáramon annyira elszörnyedtem milyen hangja volt annak a szerencsétlen autónak...
Az olajsarat ugy kellett ellapátolnom a porlasztóktól meg a szivócsőtől, és persze a szokásos szijhang megvolt....a kuplung gyakorlatilag beesett magától besem kellett nyomnom olyan framkó volt....
szörnyű volt...
Felidéztem az én 2002-es autómat és illedelmesen távoztam....
autócsere áttéve jövőre, addig elfelejtjük ezeket a borzalmakat. eplus2
Vegyél benyásat! eplus2
ah,de abban is van lepukkadt.....nézd meg szegény Zasszi mennyit szenved....... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #716 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 21:17:30 »

Az enyémben 3000KM után ismét szól. Ha időm engedi, viszem vissza Vikhez ellenőrzésre. Pedig mindent cseréltek. Szíj, tárcsa, feszítő, vezetőgörgő. Alf írt valamikor a szíjak hosszáról, lehet ott lesz a megoldás.
Rövid szíj-1635,és alu a gumi szilent helyér a feszítőbe! eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:38:00 »

Rövid szíj-1635,és alu a gumi szilent helyér a feszítőbe! eljen Wink wave
Nálam is volt ilyen jelenség. Az enyémet a budaörsi Petrányiék cserélték ki. Összesen 85 rugó volt: szíj, feszítő és főtengelyen levő tárcsa. Aszonták mást nem kell cserélni. Viszont elég korrektek voltak, mert kétszer kellett visszavinnem (egyik cucc nem volt raktáron), de a második alkalomra nem kértek munkadíjat.
A klíma ki-be kapcsolgatásával egyébként a zörgés alapjáraton erősödött/elmúlt, ez is azt mutatta, hogy a szíjfeszítővel van baj.
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:46:58 »

Az a CKP szenzor,a Kipuff elágazó cső alatt lakozik.Azért mindjárt jobban hangzik,mint a csúcs csere.
Végre találtak hibakódot.Érdekes,hogy előtte nem tárolt semmilyen hibát.Ez is 1 + tapasztalat.
Akkor hajrá(f) , remélem összeáll a verda! Wink wave
Hát ez a miklósi Ford szerviz nem kapkodja el a dolgokat. Csütörtökön fűt-fát ígértek, pénteken állítólag bedöglött az informatika, de legkésőbb hétfőn felhívnak. Semmi...
Ezt a szenzort ha megveszem mondjuk a Cromaxnál, akkor egyedül is ki tudom cserélni (akna nélkül)?
Ha felülről, normális szerszámokkal, rizikó nélkül cserélhető, akkor veszek egyet, kicserélem, majd felhívom őket, és megköszönöm, hogy múlt héten ingyen kijöttek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #719 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:00:27 »

Az enyémben 3000KM után ismét szól. Ha időm engedi, viszem vissza Vikhez ellenőrzésre. Pedig mindent cseréltek. Szíj, tárcsa, feszítő, vezetőgörgő. Alf írt valamikor a szíjak hosszáról, lehet ott lesz a megoldás.

Nem akarok elkeseríteni senkit, de Nekem 5-6-szor volt cserélve ez az ékszíjfeszítős szett... Mindig el kezdett berregni... Szerintem ezt (gyári alkatrészekkel) nem lehet megcsinálni... Ez ilyen és kész...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:56:01 »

Hát igen, hirtelen ő is egy 100-ast mondott mindenre. Imádom az autómat, de hogy mindig van valami... szomoru1 Persze tudom, hogy ennyi km-nél ez már számítható...csak mikor az ember újonan veszi meg a verdát, s 5 év mulva éri el ezt a szintet, akkor azt mondja, hogy már ideje...de nálam most lesz csak egy éve..s igy más érzés! Inkább egy Magicar-t akartam beszereltetni most ennyi zséből!  Amugy mennyire bonyolult feladat a cseréje, esetleg nem szakszervizes ismerős, alkatrész vásárlás után ki tudja cserézni könnyen?

Szerintem ezt haver is ki tudja cserélni, bár a munkadíj ebből elég kevés volt emlékeim szerint.
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2009.11.10 kedd, 11:11:12 »

Szerintem ezt haver is ki tudja cserélni, bár a munkadíj ebből elég kevés volt emlékeim szerint.

A munkadíj mellett még az is számít kicsit, hogy ők kedvezménnyel kapják az árukat, mert sokat használnak, s ezt nekem is tovább adnák. És a kedvezményes alkatrész árakkal meg a megspórolt munkadíjjal lehet már ha nem is nagyon, de kicsit barátibb a vége!
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2009.11.10 kedd, 11:15:55 »

Nem akarok elkeseríteni senkit, de Nekem 5-6-szor volt cserélve ez az ékszíjfeszítős szett... Mindig el kezdett berregni... Szerintem ezt (gyári alkatrészekkel) nem lehet megcsinálni... Ez ilyen és kész...

Nekem csere után kb 2 000 km megtétele után újra szól! Ez ilyen Embarrassed .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #723 Dátum: 2009.11.10 kedd, 16:46:27 »

Hát ez a miklósi Ford szerviz nem kapkodja el a dolgokat. Csütörtökön fűt-fát ígértek, pénteken állítólag bedöglött az informatika, de legkésőbb hétfőn felhívnak. Semmi...
Ezt a szenzort ha megveszem mondjuk a Cromaxnál, akkor egyedül is ki tudom cserélni (akna nélkül)?
Ha felülről, normális szerszámokkal, rizikó nélkül cserélhető, akkor veszek egyet, kicserélem, majd felhívom őket, és megköszönöm, hogy múlt héten ingyen kijöttek.
Asszem csak az egr csövet kell felőle leszedni(mindkét végén 2-2 csavar),és alatta lakozik!
Tessék nekiállni ,és örülni,hogy a szervíz nem kért eddig pénzt.Mosmár ne is fizess nekik,csináld meg magad a cserét! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2009.11.10 kedd, 17:00:26 »

Hahó!
Még egyszer köszönöm a mérést!  worship
Tegnap délutánra bejelentkeztem a szmiklósi Fordhoz egy poharazásra, ahogy megbeszéltük. Az asszony rendben hazajött a kocsival fél 3-kor, de 3-kor a kocsi már be sem indult!  rinya Vagy 5-6-szor indítóztam, de mindig izzításjelző villogás volt a vége. A szerviezesek tök rendesek voltak, a főnök kocsiba ült egy szerelővel, és kijöttek az ő műszerükkel. Érdekes módon akkor meg pöccre indult, és amíg itt voltak, nem produkálta az izzító villogós hibát...
Amit találtak eltárolt hibát, az a motor főtengelyén levő fordulatszám jeladóra utalt. Porlasztócsúcsra semmi. Most az lesz, hogy rendelnek egy ilyen jeladót (állítólag 10-12 rugó körül van), és kicserélik. De ha már matatnak a motor körül, akkor egyúttal a poharazást is megejtjük.
Szerintük ez a fordulatszám jeladó meghibásodás sem ritka jelenség, és meleg motornál tud előjönni. Más találkozott már ezzel?
Ja, és még annyit, hogy annyira jó fejek voltak a szervizesek, hogy a tegnapi SOS kiszállásért nem kértek pénzt, majd a jeladó cserénél beszámítják.
Ha már rendelsz, vegyél bele egy CMP jeladót is, mert az is csinál ilyeneket. Viszont az izzításjelző villogtatása kissé aggályos, mert emlékeim szerint a CMP/CKP esetében check engine lámpa is van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2009.11.10 kedd, 19:03:36 »

Ha már rendelsz, vegyél bele egy CMP jeladót is, mert az is csinál ilyeneket. Viszont az izzításjelző villogtatása kissé aggályos, mert emlékeim szerint a CMP/CKP esetében check engine lámpa is van.
Most már nem tudom, hogy mi van. CMP/CKP/RST/STR/EMP/KTM/WRC??? help
Végül is ma felhívtak, és aszonták, hogy 10-ből kicserélik holnap délután. Mivel korrektek voltak, nem akartam lemondani őket.
Azt cserélik, amire a hibakód utalt. Legalábbis remélem...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2009.11.10 kedd, 19:08:03 »

Most már nem tudom, hogy mi van. CMP/CKP/RST/STR/EMP/KTM/WRC??? help
A CMP meg a CKP majnem ugyanazt mérik, ha nem egyezik úgymond a mérésük, az is lök egy fini hibakódot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #727 Dátum: 2009.11.10 kedd, 19:42:00 »

Most már nem tudom, hogy mi van. CMP/CKP/RST/STR/EMP/KTM/WRC??? help
Végül is ma felhívtak, és aszonták, hogy 10-ből kicserélik holnap délután. Mivel korrektek voltak, nem akartam lemondani őket.
Azt cserélik, amire a hibakód utalt. Legalábbis remélem...
cmp vezérmű tengely helyzet érzékelő
ckp  főtegely        "
külön hibakódjuk van.
akkor holnap csere! Wink wave


de asszem Stealt valamiféle turbó hibára utaló hibát talált,inkább a ckp csere legyen a megoldás...... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.10 kedd, 19:43:48 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2009.11.10 kedd, 20:18:21 »

Az enyémben 3000KM után ismét szól. Ha időm engedi, viszem vissza Vikhez ellenőrzésre. Pedig mindent cseréltek. Szíj, tárcsa, feszítő, vezetőgörgő. Alf írt valamikor a szíjak hosszáról, lehet ott lesz a megoldás.
Kíváncsi leszek az eredményre. Feltétlenül írd meg!
Nekem a cromaxnál a kapuig tartott a garancia. A magyarázat annyi volt, hogy ők csak arra vállalnak garanciát, hogy a beszerelt alkatrész jó, arra már nem, hogy az egy hónap múlva is jó lesz.  falbav falbav taps taps gun
Szóval kíváncsi vagyok, hogy a márkaszerviz hogy kezeli a helyzetet. Pl. kicserélnek-e mindent újra? Hiszen a gyári javítás útmutató ezt írja elő.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2009.11.11 szerda, 12:07:16 »

Kíváncsi leszek az eredményre. Feltétlenül írd meg!
Nekem a cromaxnál a kapuig tartott a garancia. A magyarázat annyi volt, hogy ők csak arra vállalnak garanciát, hogy a beszerelt alkatrész jó, arra már nem, hogy az egy hónap múlva is jó lesz.  falbav falbav taps taps gun
Szóval kíváncsi vagyok, hogy a márkaszerviz hogy kezeli a helyzetet. Pl. kicserélnek-e mindent újra? Hiszen a gyári javítás útmutató ezt írja elő.
Én is kíváncsi vagyok, mert hogy van az, hogy az eredetivel szettel elment 120eKm-t, ezzel meg 3eKm-t. A felszerelt alkatrészek is mind motorcraft cuccok. Lehet, tényleg hosszú a szíj.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2009.11.11 szerda, 17:51:20 »

cmp vezérmű tengely helyzet érzékelő
ckp  főtegely        "
külön hibakódjuk van.
akkor holnap csere! Wink wave

de asszem Stealt valamiféle turbó hibára utaló hibát talált,inkább a ckp csere legyen a megoldás...... Roll Eyes
A vezérmű bigyót cserélték ki, de nem lett jobb, ugyanúgy letiltott. Persze miután visszatették a régit "hátha nem ez a baj" alapon, akkor már be sem indult.
A letiltott, de járó motor P132A-t jelzett, azaz Töltésvezérlés elektronika, meg forgó beavatkozó tag hiba.
Na a szerviz erre vérszemet kapott, és azt mondta, hogy a turbó elektronika csere magával hozza több egység cseréjét (Ford előírás), és az valszeg 300-400 között lesz. falbav rinya
Alf meg ismer egy turbó elektronika szagembert Veszbundán (bunda=prém), aki meg tudja foltozni, garanciával.

Amúgy szétkötöttem a szabályozó motort a turbó tengelyétől, azaz leakasztottam a tolórudat, és viszonylag könnyen tudtam tologatni a turbó akármit. Beindítottam a motort, de ekkor már elég nehéz volt tologatni ugyanazt a pöcköt. Ennek menet közben nehezebben kell mozognia hivatalból? Vagy dzsuvás lehet? Vagy mindkettő?
Egyébként gázfröccsre sem akar nagyon reagálni a szabályzó motor (persze terhelés nélkül). Mikor beindítom, azonnal átmegy a nyugalmi helyzetből a másik véghelyzetben, és gázfröccsnél onnan szabályozgat visszafelé, vagy mi. Ez a normális működés?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #731 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:44:49 »

A vezérmű bigyót cserélték ki, de nem lett jobb, ugyanúgy letiltott. Persze miután visszatették a régit "hátha nem ez a baj" alapon, akkor már be sem indult.
A letiltott, de járó motor P132A-t jelzett, azaz Töltésvezérlés elektronika, meg forgó beavatkozó tag hiba.
Na a szerviz erre vérszemet kapott, és azt mondta, hogy a turbó elektronika csere magával hozza több egység cseréjét (Ford előírás), és az valszeg 300-400 között lesz. falbav rinya
Alf meg ismer egy turbó elektronika szagembert Veszbundán (bunda=prém), aki meg tudja foltozni, garanciával.

Amúgy szétkötöttem a szabályozó motort a turbó tengelyétől, azaz leakasztottam a tolórudat, és viszonylag könnyen tudtam tologatni a turbó akármit. Beindítottam a motort, de ekkor már elég nehéz volt tologatni ugyanazt a pöcköt. Ennek menet közben nehezebben kell mozognia hivatalból? Vagy dzsuvás lehet? Vagy mindkettő?
Egyébként gázfröccsre sem akar nagyon reagálni a szabályzó motor (persze terhelés nélkül). Mikor beindítom, azonnal átmegy a nyugalmi helyzetből a másik véghelyzetben, és gázfröccsnél onnan szabályozgat visszafelé, vagy mi. Ez a normális működés?
A megbeszéltek szerint járjál el! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #732 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:46:37 »

Azt nem mondtam hoyg nam találtunk hibakódot csak nem volt definiálva Csak most tudtam utána nézni. szomoru1
Jah,most a ford is ezt diagolta rob21-nél....... eljen  (úgy értem megnyerted a fogadást a turbóval kapcsolatos tippedre) worship
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 18:50:18 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:52:02 »

Jah,most a ford is ezt diagolta rob21-nél....... eljen  (úgy értem megnyerted a fogadást a turbóval kapcsolatos tippedre) worship
Na ennek nem örülök szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #734 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:55:57 »

Na ennek nem örülök szomoru1
Ő sem,de legalább megvan a konkrét hiba.Így is kicseréltették vele a ckp-t fölöslegesen.Elmentek tesztútra,és kigyulladt a sárga lámpa-vészüzem.Rárakták a diagra,és 1értelműen a leírt hibát hozta a gép.Szóval már csak meg kell oldania a problémát.......minél olcsóbban vezérlő csere nélkül.  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:46:53 »

Hello srácok igazából nem tudom jó helyen járok-e a kérdéssel de majd kitörlik ha nem.
Olyat vettem észre a kocsimnál 2 hete kb ,hogy kattog a kormány ha egyenesben van a kocsi és eltekerem jobbra 2-3 centit
Vagyis ha alap helyzetből tekerem jobbra akkor van benne 1 akadás.
Sajna a kormány kopogás megszüntetése fejezetet márt végig csináltam nem az volt a baj.
Mintha kicsit szorulna is úgy érzem. Vele 1idejüleg van 1 olyan is ha gyorsítok a kocsival akkor beráz az eleje mint mikor nincs kicentirozva a kerék, de csak gyorsításkor ha felveszem a 120 as tempót vagy 90 et mind1 akkor semmi gond simán megy a kocsi.
De a kormány kattogás inkább idegesít mert van 1 2 éves kislányom és nem szeretném ha 1 családi autózás közben szorulna a kormány meg vagy esetleg eltörne valami.
Ja és ha folyamatosan tekergetem a kormányt jobbra balra akkor nem koppan a közepén. de ha megállok középen 2 másodpercre akkor márt koppanva indul jobbra újra
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:07:31 »

Hello srácok igazából nem tudom jó helyen járok-e a kérdéssel de majd kitörlik ha nem.
Olyat vettem észre a kocsimnál 2 hete kb ,hogy kattog a kormány ha egyenesben van a kocsi és eltekerem jobbra 2-3 centit
Vagyis ha alap helyzetből tekerem jobbra akkor van benne 1 akadás.
Sajna a kormány kopogás megszüntetése fejezetet márt végig csináltam nem az volt a baj.
Mintha kicsit szorulna is úgy érzem. Vele 1idejüleg van 1 olyan is ha gyorsítok a kocsival akkor beráz az eleje mint mikor nincs kicentirozva a kerék, de csak gyorsításkor ha felveszem a 120 as tempót vagy 90 et mind1 akkor semmi gond simán megy a kocsi.
De a kormány kattogás inkább idegesít mert van 1 2 éves kislányom és nem szeretném ha 1 családi autózás közben szorulna a kormány meg vagy esetleg eltörne valami.
Ja és ha folyamatosan tekergetem a kormányt jobbra balra akkor nem koppan a közepén. de ha megállok középen 2 másodpercre akkor márt koppanva indul jobbra újra


Van benne olaj? Ha igen, akkor meg kéne nézni, hogy nincs-e benne valami szorulás (esetleg valamely alkatrész kikopott).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #737 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:38:07 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és a mondeo tulajok között is Smiley
Szóval ne kövezzetek meg, de szeretnék lassan egyre több mindent megtanulni a kocsival kapcsolatban.
Két hete megyek egy 2004-es 131 lovas tdci-vel, városban használtam csak, és már majdnem fél tank fogyott miközben csak 280 km-t mentem. Ezt kicsit sokallom, nektek mik a tapasztalatotok városi fogyasztásról? Pedig nem hajtom egyáltalán.
A motor indításakor, leállításakor kell-e valamire külön figyelni? Azt tudom, h indításkor meg kell várni, míg a visszajelző kialszik, de van-e valami más, amire dizelnél figyelni kell?
Most csak ennyi, előre is köszi a segítséget,
üdv
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 00:31:15 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és a mondeo tulajok között is Smiley
Szóval ne kövezzetek meg, de szeretnék lassan egyre több mindent megtanulni a kocsival kapcsolatban.
Két hete megyek egy 2004-es 131 lovas tdci-vel, városban használtam csak, és már majdnem fél tank fogyott miközben csak 280 km-t mentem. Ezt kicsit sokallom, nektek mik a tapasztalatotok városi fogyasztásról? Pedig nem hajtom egyáltalán.
A motor indításakor, leállításakor kell-e valamire külön figyelni? Azt tudom, h indításkor meg kell várni, míg a visszajelző kialszik, de van-e valami más, amire dizelnél figyelni kell?
Most csak ennyi, előre is köszi a segítséget,
üdv

A szintjelző nem tökéletesen lineáris. Tankold tele, és úgy nézd meg a fogyit.
Ha jócskán meghajtod (pályán), várni kell a motor leállítása előtt pár percet, hogy hűljön a turbó.
És mindig várd meg, amíg a fordulatszám leesik alapjáratra, csak akkor állítsd le.
Ez azért van, mert a turbót olaj keni, ha meg leálítod a motort, megszűnik a nyomás, és kenetlenül pörög a turbó.
A városi fogyi 5 és mondjuk 9 liter között alakul. Nagyon sokban függ a körülményektől.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #739 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 05:10:43 »

Hello srácok igazából nem tudom jó helyen járok-e a kérdéssel de majd kitörlik ha nem.
Olyat vettem észre a kocsimnál 2 hete kb ,hogy kattog a kormány ha egyenesben van a kocsi és eltekerem jobbra 2-3 centit
Vagyis ha alap helyzetből tekerem jobbra akkor van benne 1 akadás.
Sajna a kormány kopogás megszüntetése fejezetet márt végig csináltam nem az volt a baj.
Mintha kicsit szorulna is úgy érzem. Vele 1idejüleg van 1 olyan is ha gyorsítok a kocsival akkor beráz az eleje mint mikor nincs kicentirozva a kerék, de csak gyorsításkor ha felveszem a 120 as tempót vagy 90 et mind1 akkor semmi gond simán megy a kocsi.
De a kormány kattogás inkább idegesít mert van 1 2 éves kislányom és nem szeretném ha 1 családi autózás közben szorulna a kormány meg vagy esetleg eltörne valami.
Ja és ha folyamatosan tekergetem a kormányt jobbra balra akkor nem koppan a közepén. de ha megállok középen 2 másodpercre akkor márt koppanva indul jobbra újra

Ez nem játék,ahogy mondod!Lehet kormánygép hiba,esetleg gömbfej,vagy a kormány rudazat.Nézesd meg futóművessel,ha ők nem találnak semmit,akkor vidd el kormánymű javító céghez!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 17:33:53 »

Sziasztok! Ha esetleg tudna valaki nekem segíteni nagyon megköszönném! :worship:TDCI 2004 es 130 lovas mondeóhoz keresek angol vagy jó árban fekvő motort és rettenetesen sürgős mert mennem kell ki külföldre de félek, hogy nem megbízhatót kapok....Kérlek segítsetek! köszönettel: Tiboar
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 17:44:27 »

Ez nem játék,ahogy mondod!Lehet kormánygép hiba,esetleg gömbfej,vagy a kormány rudazat.Nézesd meg futóművessel,ha ők nem találnak semmit,akkor vidd el kormánymű javító céghez!

Nekem is volt ilyen, amikor megvettem.... Kormánymű jav, csere lett a vége... persze azért az említett olcsóbb hibalehetőségeket érdemes kizárni mert a kormánymű javítás nem a legolcsóbb móka
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #742 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 18:48:19 »

Sziasztok! Ha esetleg tudna valaki nekem segíteni nagyon megköszönném! :worship:TDCI 2004 es 130 lovas mondeóhoz keresek angol vagy jó árban fekvő motort és rettenetesen sürgős mert mennem kell ki külföldre de félek, hogy nem megbízhatót kapok....Kérlek segítsetek! köszönettel: Tiboar
A keres kínálban bontanak sokan tdci mondit,ott biztos akad eladó moci is. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #743 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:30:38 »

A szintjelző nem tökéletesen lineáris. Tankold tele, és úgy nézd meg a fogyit.
Ha jócskán meghajtod (pályán), várni kell a motor leállítása előtt pár percet, hogy hűljön a turbó.
És mindig várd meg, amíg a fordulatszám leesik alapjáratra, csak akkor állítsd le.
Ez azért van, mert a turbót olaj keni, ha meg leálítod a motort, megszűnik a nyomás, és kenetlenül pörög a turbó.
A városi fogyi 5 és mondjuk 9 liter között alakul. Nagyon sokban függ a körülményektől.

Aha, köszi szépen.  worship Egyébként teletankoltam és úgy néztem a fogyasztást, h a kis pöcök most a felénél van pontosan, és 300 km-nél járok. Ha jól emlékszem 58 litert tettem bele, azaz ~30l ~ 300km -> 10 l-es fogyi :S

A fordulatszámos dolog rémlett, csak azért nem értettem eddig, mert ahogy megállok és üresbe teszem egyből 750-850 között pörög, szóval sose kellett várjak erre.

A télre való felkészülésnél a hűtő és ablakmosó folyadékokon kívül kell valamit cserélni, odafigyelni?   Undecided
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:49:03 »

Aha, köszi szépen.  worship Egyébként teletankoltam és úgy néztem a fogyasztást, h a kis pöcök most a felénél van pontosan, és 300 km-nél járok. Ha jól emlékszem 58 litert tettem bele, azaz ~30l ~ 300km -> 10 l-es fogyi :S

A fordulatszámos dolog rémlett, csak azért nem értettem eddig, mert ahogy megállok és üresbe teszem egyből 750-850 között pörög, szóval sose kellett várjak erre.

A télre való felkészülésnél a hűtő és ablakmosó folyadékokon kívül kell valamit cserélni, odafigyelni?   Undecided

Azért ez érdekes mert nekem pl 300Km.-ig szinte meg sem mozdul a mutató, kb 6,5-7 literes átlagokat produkálok városba napi 15-20km oda meg ugyanennyi vissza járkálással, tehát még épphogy bemelegszik a motor...
Nekem sem linerális a mutató, de megütne a guta, ha 300Km-után a felénél lenne...
Persze az is lehet, hogy neked pont a felétől nem lesz esés egy csomó ideig, de elég fura, hogy ekkora eltérés van két mondeo üzemanyag kijelzése között...
 
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 22:39:54 »

Aha, köszi szépen.  worship Egyébként teletankoltam és úgy néztem a fogyasztást, h a kis pöcök most a felénél van pontosan, és 300 km-nél járok. Ha jól emlékszem 58 litert tettem bele, azaz ~30l ~ 300km -> 10 l-es fogyi :S

A fordulatszámos dolog rémlett, csak azért nem értettem eddig, mert ahogy megállok és üresbe teszem egyből 750-850 között pörög, szóval sose kellett várjak erre.

A télre való felkészülésnél a hűtő és ablakmosó folyadékokon kívül kell valamit cserélni, odafigyelni?   Undecided

Nálad valami gond van. Megy mind a 4 henger?  vigyor3
Hűtőfolyadék csere? Csak le kell ellenőrizni, mehetsz (és menj is) nyáron is fagyállóval.
A szélvédő az nyilván más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2009.11.13 péntek, 07:18:24 »

Nekem is volt ilyen, amikor megvettem.... Kormánymű jav, csere lett a vége... persze azért az említett olcsóbb hibalehetőségeket érdemes kizárni mert a kormánymű javítás nem a legolcsóbb móka
Semmi nem mozog semmi nem koppan ... azt mondják még,hogy lehet a féltengely nagyon száraz. ,de én ugy gondolom ha az lenne akkor az kattogna kanyarba és nem egyenesben.
Ha a kormány nem tudom én mit kell javítani az mennyibe fájdalmas?
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2009.11.13 péntek, 08:37:04 »

Aha, köszi szépen.  worship Egyébként teletankoltam és úgy néztem a fogyasztást, h a kis pöcök most a felénél van pontosan, és 300 km-nél járok. Ha jól emlékszem 58 litert tettem bele, azaz ~30l ~ 300km -> 10 l-es fogyi :S
Sajnos nálam sem valami jó a muatató, sem pedig az átlagfogyasztás mérés. Ami biztos (nálam), hogy ha teletankolom, akkor telit mutat. Egy darabig nálam sem mozdul, de aztán elindul, és mutat valamit. Abban is megbízhatok, hogy ha nem mutat üres tankot, akkor még van benne valamennyi.
Gyakorlatilag összenézem a tankolás óta megtett kilométereket, a műszer szerint még megtehető kilométereket, meg a tank szintjelzőjét. Nálam egy teli tankkal mindig el tudok menni 700-750 km-t (ha szinte csak városozás van benne), de sok hosszú távval 900-1000 km is megtehető.
A még megtehető útban is a vége felé egyre jobban megbízok, mivel már nem egyszer sikerült kinullázni, és még nem maradtam ott sehol. Volt, hogy még 2-3 km volt vissza, de volt olyan is, hogy 0 után még 2 km-re volt a kút... Tudom nem valami egészséges, de így jött ki.
Az átlagfogyi mérő meg nagyon szépeket mutat, de mindig hozzá kell adnom 1 litert, hogy valóságközeli legyen. Egy szó mint 100, nálam 7 lötyi alatt van az átlag a valóságban.
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2009.11.13 péntek, 09:03:23 »

A P132A hibakód (turbó elektronika hiba) miatt ma leviszem Veszprémbe a turbó vezérlőt. Ezt egy csavarhúzóval meg egy 10-es kulccsal kb. 1 perc alatt le lehet kapni. Az Alf által ajánlott veszprémi srácok 35 rugóért javíjják meg. Aszonták, hogy ismerik a problémát is, meg a megoldást is. Már vagy 50-60 mondit javítottak így. Szerintük a pcsúcs és a kuplung mellett ez a 3. gyerekbetegsége a verdának.
Még ha egy 3 Ft-os alkatrészt cserélnek is ki ennyiért, akkor is jobban megéri, mint amit a szerviz akar, hogy tokkal-vonóval kicserélik a turbót 300-400-ért. Csak tényleg ez legyen a megoldás, és legalább pár évig tartson ki...
Van valakinek tapasztalata velük? Ma délután megyek hozzájuk, minden beszólást megköszönnék!  help
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2009.11.13 péntek, 11:01:22 »

No kész van a szíjtárcsa csere... Először Vikhez vittem el , de ő egy teljes szett cserét mondott, és kb 100-ropit rá. Félreértés ne essen, nagyon ügyes szakinak tartom, s pár dolgot már meg is csinált az autón, de most a szakszervízes munkadíjakhoz és alkatrész árakhoz fűződően döntöttem úgy, hogy ismerőshöz viszem. Meg is kérdeztem még itt is, s más is mondta, hogy a szíjtárcsa és társai cseréhez nem kell márkaorientáltnak lenni. Megnézték, s mondták, hogy sztük csak a szíjtárcsát kell cserézni, máson nem látszik hiba ( Vik-et védve, ő csak ránézett, felülről, nem bontotta meg az autót, szal ő arra mondta a teljes cserét, hogy általában ezt szokták ilyenkor, de most nem volt szívem ennyit kiadni rá, ugyhogy ha a többi alkatrészben van még 15-20ekm akkor majd akkor cserézem!), a tárcsa meg konkrétan szét volt repedve, s a gumi rész ide-oda mozgott benne. Ma reggel hoztam el, kerregés-berregés megszűnt! És a 100 ropi helyett mindezt: 35 ropiból úsztam meg!  taps
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 péntek, 11:03:54 írta Mjoey » Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.